Is bijna altijd goedkoper , omdat zij veel groter inkopen.quote:Op maandag 9 juni 2008 15:35 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Via een tussenpersoon kan het nog wel eens goedkoper zijn dan bij direct bij de verhuurder zelf.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:00 schreef JK het volgende:
Over een paar maanden ga ik weer naar Florida en Miami, Key West, Orlando...
Ik wil ookquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:00 schreef JK het volgende:
Ik ookquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:00 schreef JK het volgende:
Wow!!!quote:Op zondag 22 juni 2008 21:55 schreef Enchanter het volgende:
Wij gaan binnen nu en 2 weken boeken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Planning
Amsterdam =====> New York met Delta airlines
5 dagen New York
New York ======> Orlando met Delta airlines
4 of 5 dagen Orlando
Orlando =====> Ft. Lauderdale
2 dagen Ft. Lauderdale
Ft. Lauderdale =====> Miami
In Miami stappen we op het cruiseschip voor een 7 daagse cruise langs Cozumel (Mexico) , Cayman eilanden en Ocho RIos (Jamaica)
Als we terug zijn , blijven we nog een dag of 4 in Miami
Dan weer terug naar Orlando , daar blijven we dan nog een dag of 4 en dan weer terug naar huis
Heb er zin an
Zoiets lijkt me ook wel lachenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 07:54 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ik ook![]()
3 nachten Miami
3 nachten Key West
3 nachten Fort Lauderdale
3 nachten Daytona Beach
7 nachten Orlando
We gaan iig. de volgende dingen doen:
- met watervliegtuigje naar Dry Tortugas, vanaf Key West:
http://www.seaplanesofkeywest.com/
- Rondjes meerijden op het Daytona circuit:
http://www.daytona500experience.com/
- Cape Canaveral:
http://www.kennedyspacecenter.com/
Zwemmen met dolfijnen:
http://discoverycove.com/
quote:
September, nog wel lang wachten hoorquote:
Boggy Creek. Ben ik geweest, erg leuk ja. Helaas maar 2 aligators gezien, eentje heel dicht bij de boot. Je moet echt wel zo'n oorbeschermer op doen want damn wat een teringherrie, die boten varen zonder demper!! Ik ga dat trouwens ook weer doen, dat is gewoon gaaf en goedkoop en op een warme dag lekker fris!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:41 schreef WooZ het volgende:
[..]
Zoiets lijkt me ook wel lachen![]()
Beetje tussen de kroko's heen jassen
quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:16 schreef JK het volgende:
[..]
September, nog wel lang wachten hoor![]()
Plan was de westkust te doen in 3 a 4 weken, maar net bij een nieuwe baas begonnen toen ik al eerder dit jaar in Amerika zat, dus mn vrije dagen raken op. Dus dan maar 14 nachten Florida.. 10 nachten Kissimmee en 4 nachten Miami BitchEn de rest van het jaar op een houtje bijten wat betreft vrij nemen.
Dit keer gaan alleen mn broer en z'n vriendin ook mee, 2 huur auto's en dan kopen we daar bij de Walmart wel prepaid cellulars (serieus maar een paar dollar) om elkaar op te hoogte te houden als we elkaar kwijt zijn of hij een dagje NASA doet en wij ergens anders zijn. Goedkoper dan onze NL GSM's gebruiken.
We willen ook nog vanuit Miami een dagje Key West doen, maar dat is al 4 uur rijden heen, 4 uur terug... voordeel; we gaan met z'n 4en, dus iedereen kan rijden. Scheelt weer.
In elk geval deze keer niet dezelfde dingen doe als vorige keer...
Dus qua pretparken deze keer Epcot, Busch Gardens en MGM. Daarnaast wel weer een helikoptervlucht en stappen in Miami. Plannen zijn allemaal al zo'n beetje gemaakt. Nu dus weer wachten... wachten en wachten. Verschrikkelijk!!!!!!![]()
Maar als we er eenmaal zijn....![]()
![]()
Ohja, er werd nog gevraagd waar ik heb geboekt; Bij USA Funvacations.. waar anders?![]()
Leuk man!! Veel foto's maken he! En postenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:36 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Als alles meezit op 6 november , zit op de offerte van de cruisemaatschappij te wachten , die willen mij een compleet aanbod doen ,incl. auotohuur en vliegtickets.
Zehheben me iig wel heel goed aanbod gedaan voor de cruise
Bahamas cruise heb ik 2 jaar geleden gedaan , erg goed bevallen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:43 schreef sassa het volgende:
[..]
September! Dat is al snel gek! Van je weinige vrije dagen had je al eens verteld jaMaar toch ff lekker weer 14 dagen daarheen terwijl je er al bent geweest dit jaar
Ik zou wel proberen naar Key west te gaan. Die rit erheen is echt onwijs mooi! Echt de moeite waard. En Key West zelf is natuurlijk ook wel lachenWaarom boek je daar niet 1 nachtje ofzo? Heb je net wat meer tijd, kan je wat relaxter doen
[..]
Leuk man!! Veel foto's maken he! En postenZo'n cruise wil ik ook nog eens doen. Ik wilde eigenlijk de bahamas doen, maar die jij hier post klinkt ook zeer fijn
Ach ja... Het is gewoon zo'n droom. Komt ooit nog wel uitquote:Op woensdag 25 juni 2008 17:58 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Bahamas cruise heb ik 2 jaar geleden gedaan , erg goed bevallen.
Bahama's zijn erg mooi , maar je moet je er niet te veel bij voorstellen , het Atlantis hotel zag er wel erg indrukwekkend uit
Moet je even gaan fietsen bij Shark Valley, daar zie je er echt superveel! Niet normaal. Wat betreft de Everglades, de Anhinga Trail geeft je in 1x alles wat er te vinden is. Echt leuk was dat! (we hebben trouwens ook nog een anhinga gekopt met de huurauto, maar dat terzijdequote:Op woensdag 25 juni 2008 11:18 schreef JK het volgende:
[..]
Boggy Creek. Ben ik geweest, erg leuk ja. Helaas maar 2 aligators gezien, eentje heel dicht bij de boot.
Droom, cruisen is IMHO erg goedkoop.quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:37 schreef sassa het volgende:
[..]
Ach ja... Het is gewoon zo'n droom. Komt ooit nog wel uit
quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:53 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Wat is het best vliegen op Florida vanaf Amsterdam. Ik ben zelf eerst een paar dagen in NY geweest dus ik ging via NY. Ik ben zeker van plan nog eens naar Miami/Florida te gaan. Maar vlieg je dan het best rechtstreeks met bv Martinair of toch via Atlanta of NY?
Ik heb nog een dag of zes rondgereden door Florida, maar alles lijkt op een gegeven moment op elkaar. Ik bedoel, buiten Miami, hebben de stadjes niet echt een centrum. Het meeste "vertier" zit toch net buiten de stad. Winkeltjes etc. Ik ben bijvoorbeeld in Cocoa Beach geweest, maar buiten een huge ass surfshop (Ron Jon) is er niet veel. Wel de gebruikelijke Burger King/Waffle House/Wendy's/Starbucks/Taco Bell/Holliday Inn/Wallmart/K-mart/GamesStop etc.
supersaver.nlquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:25 schreef colorito86 het volgende:
Ik ga in oktober voor 6 maanden naar Walt Disney World. Daar werken en een studie volgen aan de Rosen College in Central Florida.![]()
Maar waar zou ik nou het beste een ticket kunnen kopen? Gewoon via cheaptickets.nl/vliegwinkel.nl of???
Nou, ben 2 jaar geleden met Martinair geweestquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:53 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Wat is het best vliegen op Florida vanaf Amsterdam. Ik ben zelf eerst een paar dagen in NY geweest dus ik ging via NY. Ik ben zeker van plan nog eens naar Miami/Florida te gaan. Maar vlieg je dan het best rechtstreeks met bv Martinair of toch via Atlanta of NY?
Ik heb nog een dag of zes rondgereden door Florida, maar alles lijkt op een gegeven moment op elkaar. Ik bedoel, buiten Miami, hebben de stadjes niet echt een centrum. Het meeste "vertier" zit toch net buiten de stad. Winkeltjes etc. Ik ben bijvoorbeeld in Cocoa Beach geweest, maar buiten een huge ass surfshop (Ron Jon) is er niet veel. Wel de gebruikelijke Burger King/Waffle House/Wendy's/Starbucks/Taco Bell/Holliday Inn/Wallmart/K-mart/GamesStop etc.
Ah thanks. Ga gelijk even kijken.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:08 schreef Public_NME het volgende:
[..]
supersaver.nl
Ik vond US airways via Philadelphia oké en de prijs was zéér oké. Overstap is ook makkelijk te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |