abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 juni 2008 @ 18:35:15 #201
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_59253395
quote:
Op maandag 9 juni 2008 15:35 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Via een tussenpersoon kan het nog wel eens goedkoper zijn dan bij direct bij de verhuurder zelf.
Is bijna altijd goedkoper , omdat zij veel groter inkopen.
Heb 2 jaar geleden , geprobeerd bij Herts rechtstreeks te boeken , via AE was een stuk goedkoper
Ik ben inmiddels overleden
  vrijdag 20 juni 2008 @ 23:00:48 #202
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_59563972
Over een paar maanden ga ik weer naar Florida en Miami, Key West, Orlando...
  vrijdag 20 juni 2008 @ 23:52:52 #203
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_59566934
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 23:00 schreef JK het volgende:

Wanneer ga je , waar heb je geboekt , wat ga je allemaal doen ?

pi_59610991
quote:
Ik wil ook

Wanneer ga je enzo idd??

zondag 22 juni 2008 @ 21:55:29 #205
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_59612087
Wij gaan binnen nu en 2 weken boeken

Planning

Amsterdam =====> New York met Delta airlines
5 dagen New York
New York ======> Orlando met Delta airlines
4 of 5 dagen Orlando
Orlando =====> Ft. Lauderdale
2 dagen Ft. Lauderdale
Ft. Lauderdale =====> Miami

In Miami stappen we op het cruiseschip voor een 7 daagse cruise langs Cozumel (Mexico) , Cayman eilanden en Ocho RIos (Jamaica)
Als we terug zijn , blijven we nog een dag of 4 in Miami
Dan weer terug naar Orlando , daar blijven we dan nog een dag of 4 en dan weer terug naar huis

Heb er zin an
pi_59612921
Klinkt goed

Veel plezier
  dinsdag 24 juni 2008 @ 07:54:14 #207
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_59643666
quote:
Ik ook

3 nachten Miami
3 nachten Key West
3 nachten Fort Lauderdale
3 nachten Daytona Beach
7 nachten Orlando

We gaan iig. de volgende dingen doen:
- met watervliegtuigje naar Dry Tortugas, vanaf Key West:
http://www.seaplanesofkeywest.com/
- Rondjes meerijden op het Daytona circuit:
http://www.daytona500experience.com/
- Cape Canaveral:
http://www.kennedyspacecenter.com/
Zwemmen met dolfijnen:
http://discoverycove.com/
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 16:39:54 #208
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_59654980
Wat ook erg leuk schijnt te zijn is snorkelen met manatees in Crystal River. Kwam een vrouw tegen en die was helemaal enthousiast. (google maar even voor operators)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_59659451
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:55 schreef Enchanter het volgende:
Wij gaan binnen nu en 2 weken boeken

Planning

Amsterdam =====> New York met Delta airlines
5 dagen New York
New York ======> Orlando met Delta airlines
4 of 5 dagen Orlando
Orlando =====> Ft. Lauderdale
2 dagen Ft. Lauderdale
Ft. Lauderdale =====> Miami

In Miami stappen we op het cruiseschip voor een 7 daagse cruise langs Cozumel (Mexico) , Cayman eilanden en Ocho RIos (Jamaica)
Als we terug zijn , blijven we nog een dag of 4 in Miami
Dan weer terug naar Orlando , daar blijven we dan nog een dag of 4 en dan weer terug naar huis

Heb er zin an
Wow!!!

Wanneer gaan jullie?
pi_59659831
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 07:54 schreef matthijst het volgende:

[..]

Ik ook

3 nachten Miami
3 nachten Key West
3 nachten Fort Lauderdale
3 nachten Daytona Beach
7 nachten Orlando

We gaan iig. de volgende dingen doen:
- met watervliegtuigje naar Dry Tortugas, vanaf Key West:
http://www.seaplanesofkeywest.com/
- Rondjes meerijden op het Daytona circuit:
http://www.daytona500experience.com/
- Cape Canaveral:
http://www.kennedyspacecenter.com/
Zwemmen met dolfijnen:
http://discoverycove.com/
Zoiets lijkt me ook wel lachen

Beetje tussen de kroko's heen jassen
  dinsdag 24 juni 2008 @ 21:36:26 #211
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_59661466
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 20:27 schreef sassa het volgende:

[..]

Wow!!!

Wanneer gaan jullie?

Als alles meezit op 6 november , zit op de offerte van de cruisemaatschappij te wachten , die willen mij een compleet aanbod doen ,incl. auotohuur en vliegtickets.
Zehheben me iig wel heel goed aanbod gedaan voor de cruise
  woensdag 25 juni 2008 @ 11:16:38 #212
4259 JK
pi_59671496
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:15 schreef sassa het volgende:

[..]

Ik wil ook

Wanneer ga je enzo idd??

September, nog wel lang wachten hoor
Plan was de westkust te doen in 3 a 4 weken, maar net bij een nieuwe baas begonnen toen ik al eerder dit jaar in Amerika zat, dus mn vrije dagen raken op. Dus dan maar 14 nachten Florida.. 10 nachten Kissimmee en 4 nachten Miami Bitch En de rest van het jaar op een houtje bijten wat betreft vrij nemen.

Dit keer gaan alleen mn broer en z'n vriendin ook mee, 2 huur auto's en dan kopen we daar bij de Walmart wel prepaid cellulars (serieus maar een paar dollar) om elkaar op te hoogte te houden als we elkaar kwijt zijn of hij een dagje NASA doet en wij ergens anders zijn. Goedkoper dan onze NL GSM's gebruiken.

We willen ook nog vanuit Miami een dagje Key West doen, maar dat is al 4 uur rijden heen, 4 uur terug... voordeel; we gaan met z'n 4en, dus iedereen kan rijden. Scheelt weer.

In elk geval deze keer niet dezelfde dingen doe als vorige keer...
Dus qua pretparken deze keer Epcot, Busch Gardens en MGM. Daarnaast wel weer een helikoptervlucht en stappen in Miami. Plannen zijn allemaal al zo'n beetje gemaakt. Nu dus weer wachten... wachten en wachten. Verschrikkelijk!!!!!!
Maar als we er eenmaal zijn....

Ohja, er werd nog gevraagd waar ik heb geboekt; Bij USA Funvacations.. waar anders?

[ Bericht 2% gewijzigd door JK op 25-06-2008 11:23:42 ]
  woensdag 25 juni 2008 @ 11:18:44 #213
4259 JK
pi_59671560
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 20:41 schreef WooZ het volgende:

[..]

Zoiets lijkt me ook wel lachen

Beetje tussen de kroko's heen jassen
Boggy Creek. Ben ik geweest, erg leuk ja. Helaas maar 2 aligators gezien, eentje heel dicht bij de boot. Je moet echt wel zo'n oorbeschermer op doen want damn wat een teringherrie, die boten varen zonder demper!! Ik ga dat trouwens ook weer doen, dat is gewoon gaaf en goedkoop en op een warme dag lekker fris!
pi_59681503
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 11:16 schreef JK het volgende:

[..]

September, nog wel lang wachten hoor
Plan was de westkust te doen in 3 a 4 weken, maar net bij een nieuwe baas begonnen toen ik al eerder dit jaar in Amerika zat, dus mn vrije dagen raken op. Dus dan maar 14 nachten Florida.. 10 nachten Kissimmee en 4 nachten Miami Bitch En de rest van het jaar op een houtje bijten wat betreft vrij nemen.

Dit keer gaan alleen mn broer en z'n vriendin ook mee, 2 huur auto's en dan kopen we daar bij de Walmart wel prepaid cellulars (serieus maar een paar dollar) om elkaar op te hoogte te houden als we elkaar kwijt zijn of hij een dagje NASA doet en wij ergens anders zijn. Goedkoper dan onze NL GSM's gebruiken.

We willen ook nog vanuit Miami een dagje Key West doen, maar dat is al 4 uur rijden heen, 4 uur terug... voordeel; we gaan met z'n 4en, dus iedereen kan rijden. Scheelt weer.

In elk geval deze keer niet dezelfde dingen doe als vorige keer...
Dus qua pretparken deze keer Epcot, Busch Gardens en MGM. Daarnaast wel weer een helikoptervlucht en stappen in Miami. Plannen zijn allemaal al zo'n beetje gemaakt. Nu dus weer wachten... wachten en wachten. Verschrikkelijk!!!!!!
Maar als we er eenmaal zijn....

Ohja, er werd nog gevraagd waar ik heb geboekt; Bij USA Funvacations.. waar anders?

September! Dat is al snel gek! Van je weinige vrije dagen had je al eens verteld ja Maar toch ff lekker weer 14 dagen daarheen terwijl je er al bent geweest dit jaar

Ik zou wel proberen naar Key west te gaan. Die rit erheen is echt onwijs mooi! Echt de moeite waard. En Key West zelf is natuurlijk ook wel lachen Waarom boek je daar niet 1 nachtje ofzo? Heb je net wat meer tijd, kan je wat relaxter doen
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 21:36 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Als alles meezit op 6 november , zit op de offerte van de cruisemaatschappij te wachten , die willen mij een compleet aanbod doen ,incl. auotohuur en vliegtickets.
Zehheben me iig wel heel goed aanbod gedaan voor de cruise
Leuk man!! Veel foto's maken he! En posten Zo'n cruise wil ik ook nog eens doen. Ik wilde eigenlijk de bahamas doen, maar die jij hier post klinkt ook zeer fijn
  woensdag 25 juni 2008 @ 17:58:03 #215
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_59681829
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 17:43 schreef sassa het volgende:

[..]

September! Dat is al snel gek! Van je weinige vrije dagen had je al eens verteld ja Maar toch ff lekker weer 14 dagen daarheen terwijl je er al bent geweest dit jaar

Ik zou wel proberen naar Key west te gaan. Die rit erheen is echt onwijs mooi! Echt de moeite waard. En Key West zelf is natuurlijk ook wel lachen Waarom boek je daar niet 1 nachtje ofzo? Heb je net wat meer tijd, kan je wat relaxter doen
[..]

Leuk man!! Veel foto's maken he! En posten Zo'n cruise wil ik ook nog eens doen. Ik wilde eigenlijk de bahamas doen, maar die jij hier post klinkt ook zeer fijn
Bahamas cruise heb ik 2 jaar geleden gedaan , erg goed bevallen.
Bahama's zijn erg mooi , maar je moet je er niet te veel bij voorstellen , het Atlantis hotel zag er wel erg indrukwekkend uit
pi_59682616
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 17:58 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Bahamas cruise heb ik 2 jaar geleden gedaan , erg goed bevallen.
Bahama's zijn erg mooi , maar je moet je er niet te veel bij voorstellen , het Atlantis hotel zag er wel erg indrukwekkend uit
Ach ja... Het is gewoon zo'n droom. Komt ooit nog wel uit
  woensdag 25 juni 2008 @ 19:41:24 #217
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_59684117
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 11:18 schreef JK het volgende:

[..]

Boggy Creek. Ben ik geweest, erg leuk ja. Helaas maar 2 aligators gezien, eentje heel dicht bij de boot.
Moet je even gaan fietsen bij Shark Valley, daar zie je er echt superveel! Niet normaal. Wat betreft de Everglades, de Anhinga Trail geeft je in 1x alles wat er te vinden is. Echt leuk was dat! (we hebben trouwens ook nog een anhinga gekopt met de huurauto, maar dat terzijde )
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  woensdag 25 juni 2008 @ 19:48:16 #218
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_59684303
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 18:37 schreef sassa het volgende:

[..]

Ach ja... Het is gewoon zo'n droom. Komt ooit nog wel uit
Droom, cruisen is IMHO erg goedkoop.
Ik was voor de cruise (naar de Bahama's) , incl havengeld , fooien , eten en drinken (geen alcohol) een hut met uitzicht op zee. ¤. 387,00 p/p kwijt.
En je kan nog eens heel goedkoop taxfree shoppen op dat schip.
Ik kocht 4 flessen Bacardi á 1 liter voor $ 39,95 en het waren ook nog eens niet de meest standaard Bacardi's , ik had Bacardi Gold (niet echt apart) , Bacardi Big Apple (hier ook gewoon te krijgen) , Baccardi GrandMelon en Baccardi O (Sinaasappelsmaak). Ze hadden nog wel meer aparte dingen daar aan boord.
Dus mijn advies , ga je naar Florida , pik een cruisje mee
pi_59688561
Wat is het best vliegen op Florida vanaf Amsterdam. Ik ben zelf eerst een paar dagen in NY geweest dus ik ging via NY. Ik ben zeker van plan nog eens naar Miami/Florida te gaan. Maar vlieg je dan het best rechtstreeks met bv Martinair of toch via Atlanta of NY?

Ik heb nog een dag of zes rondgereden door Florida, maar alles lijkt op een gegeven moment op elkaar. Ik bedoel, buiten Miami, hebben de stadjes niet echt een centrum. Het meeste "vertier" zit toch net buiten de stad. Winkeltjes etc. Ik ben bijvoorbeeld in Cocoa Beach geweest, maar buiten een huge ass surfshop (Ron Jon) is er niet veel. Wel de gebruikelijke Burger King/Waffle House/Wendy's/Starbucks/Taco Bell/Holliday Inn/Wallmart/K-mart/GamesStop etc.
I got soul, but I'm not a soldier
  woensdag 25 juni 2008 @ 22:07:26 #220
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_59689270
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 21:53 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Wat is het best vliegen op Florida vanaf Amsterdam. Ik ben zelf eerst een paar dagen in NY geweest dus ik ging via NY. Ik ben zeker van plan nog eens naar Miami/Florida te gaan. Maar vlieg je dan het best rechtstreeks met bv Martinair of toch via Atlanta of NY?

Ik heb nog een dag of zes rondgereden door Florida, maar alles lijkt op een gegeven moment op elkaar. Ik bedoel, buiten Miami, hebben de stadjes niet echt een centrum. Het meeste "vertier" zit toch net buiten de stad. Winkeltjes etc. Ik ben bijvoorbeeld in Cocoa Beach geweest, maar buiten een huge ass surfshop (Ron Jon) is er niet veel. Wel de gebruikelijke Burger King/Waffle House/Wendy's/Starbucks/Taco Bell/Holliday Inn/Wallmart/K-mart/GamesStop etc.

Vroeger vloog Martinair rechtstreeks op Orlando , volgens mij nu alleen nog maar rechtstreeks op Miami
Tja , je kan Florida niet echt met New York vergelijken denk ik , maar Florida is meer dan Orlando en Miami.
De westkust (Clearwater beach etc) de Keys zijn erg keuk.
  woensdag 25 juni 2008 @ 22:11:11 #221
36326 Freezor
Cold as stone
pi_59689437
Tvptje, ik ben in september vier dagen in Miami te vinden
Something for your mind, your body and your soul.
pi_59700403
Ik ga in oktober voor 6 maanden naar Walt Disney World. Daar werken en een studie volgen aan de Rosen College in Central Florida.

Maar waar zou ik nou het beste een ticket kunnen kopen? Gewoon via cheaptickets.nl/vliegwinkel.nl of???
  donderdag 26 juni 2008 @ 13:08:14 #223
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_59703127
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 11:25 schreef colorito86 het volgende:
Ik ga in oktober voor 6 maanden naar Walt Disney World. Daar werken en een studie volgen aan de Rosen College in Central Florida.

Maar waar zou ik nou het beste een ticket kunnen kopen? Gewoon via cheaptickets.nl/vliegwinkel.nl of???
supersaver.nl

Ik vond US airways via Philadelphia oké en de prijs was zéér oké. Overstap is ook makkelijk te doen.
pi_59704224
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 21:53 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:

Nou, ben 2 jaar geleden met Martinair geweest Wat een bende, slecht eten, klein lullig vliegtuig, geen beenruimte en geeneens een eigen scherm om films te checken.
pi_59706665
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 13:08 schreef Public_NME het volgende:

[..]

supersaver.nl

Ik vond US airways via Philadelphia oké en de prijs was zéér oké. Overstap is ook makkelijk te doen.
Ah thanks. Ga gelijk even kijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')