abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 juni 2008 @ 21:55:29 #205
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_59612087
Wij gaan binnen nu en 2 weken boeken

Planning

Amsterdam =====> New York met Delta airlines
5 dagen New York
New York ======> Orlando met Delta airlines
4 of 5 dagen Orlando
Orlando =====> Ft. Lauderdale
2 dagen Ft. Lauderdale
Ft. Lauderdale =====> Miami

In Miami stappen we op het cruiseschip voor een 7 daagse cruise langs Cozumel (Mexico) , Cayman eilanden en Ocho RIos (Jamaica)
Als we terug zijn , blijven we nog een dag of 4 in Miami
Dan weer terug naar Orlando , daar blijven we dan nog een dag of 4 en dan weer terug naar huis

Heb er zin an
Ik ben inmiddels overleden
pi_59612921
Klinkt goed

Veel plezier
  dinsdag 24 juni 2008 @ 07:54:14 #207
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_59643666
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 23:00 schreef JK het volgende:
Over een paar maanden ga ik weer naar Florida en Miami, Key West, Orlando...
Ik ook

3 nachten Miami
3 nachten Key West
3 nachten Fort Lauderdale
3 nachten Daytona Beach
7 nachten Orlando

We gaan iig. de volgende dingen doen:
- met watervliegtuigje naar Dry Tortugas, vanaf Key West:
http://www.seaplanesofkeywest.com/
- Rondjes meerijden op het Daytona circuit:
http://www.daytona500experience.com/
- Cape Canaveral:
http://www.kennedyspacecenter.com/
Zwemmen met dolfijnen:
http://discoverycove.com/
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 16:39:54 #208
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_59654980
Wat ook erg leuk schijnt te zijn is snorkelen met manatees in Crystal River. Kwam een vrouw tegen en die was helemaal enthousiast. (google maar even voor operators)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_59659451
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:55 schreef Enchanter het volgende:

Planning

5 dagen New York
4 of 5 dagen Orlando
2 dagen Ft. Lauderdale

In Miami stappen we op het cruiseschip voor een 7 daagse cruise langs Cozumel (Mexico) , Cayman eilanden en Ocho RIos (Jamaica)
Dan weer terug naar Orlando , daar blijven we dan nog een dag of 4 en dan weer terug naar huis

Heb er zin an
Wow!!!

Wanneer gaan jullie?
pi_59659831
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 07:54 schreef matthijst het volgende:

[..]

Ik ook

3 nachten Miami
3 nachten Key West
3 nachten Fort Lauderdale
3 nachten Daytona Beach
7 nachten Orlando

We gaan iig. de volgende dingen doen:
- met watervliegtuigje naar Dry Tortugas, vanaf Key West:
http://www.seaplanesofkeywest.com/
- Rondjes meerijden op het Daytona circuit:
http://www.daytona500experience.com/
- Cape Canaveral:
http://www.kennedyspacecenter.com/
Zwemmen met dolfijnen:
http://discoverycove.com/
Zoiets lijkt me ook wel lachen

Beetje tussen de kroko's heen jassen
  dinsdag 24 juni 2008 @ 21:36:26 #211
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_59661466
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 20:27 schreef sassa het volgende:

[..]

Wow!!!

Wanneer gaan jullie?

Als alles meezit op 6 november , zit op de offerte van de cruisemaatschappij te wachten , die willen mij een compleet aanbod doen ,incl. auotohuur en vliegtickets.
Zehheben me iig wel heel goed aanbod gedaan voor de cruise
  woensdag 25 juni 2008 @ 11:16:38 #212
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_59671496
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:15 schreef sassa het volgende:

[..]

Ik wil ook

Wanneer ga je enzo idd??

September, nog wel lang wachten hoor
Plan was de westkust te doen in 3 a 4 weken, maar net bij een nieuwe baas begonnen toen ik al eerder dit jaar in Amerika zat, dus mn vrije dagen raken op. Dus dan maar 14 nachten Florida.. 10 nachten Kissimmee en 4 nachten Miami Bitch En de rest van het jaar op een houtje bijten wat betreft vrij nemen.

Dit keer gaan alleen mn broer en z'n vriendin ook mee, 2 huur auto's en dan kopen we daar bij de Walmart wel prepaid cellulars (serieus maar een paar dollar) om elkaar op te hoogte te houden als we elkaar kwijt zijn of hij een dagje NASA doet en wij ergens anders zijn. Goedkoper dan onze NL GSM's gebruiken.

We willen ook nog vanuit Miami een dagje Key West doen, maar dat is al 4 uur rijden heen, 4 uur terug... voordeel; we gaan met z'n 4en, dus iedereen kan rijden. Scheelt weer.

In elk geval deze keer niet dezelfde dingen doe als vorige keer...
Dus qua pretparken deze keer Epcot, Busch Gardens en MGM. Daarnaast wel weer een helikoptervlucht en stappen in Miami. Plannen zijn allemaal al zo'n beetje gemaakt. Nu dus weer wachten... wachten en wachten. Verschrikkelijk!!!!!!
Maar als we er eenmaal zijn....

Ohja, er werd nog gevraagd waar ik heb geboekt; Bij USA Funvacations.. waar anders?

[ Bericht 2% gewijzigd door JK op 25-06-2008 11:23:42 ]
  woensdag 25 juni 2008 @ 11:18:44 #213
4259 JK
pi_59671560
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 20:41 schreef WooZ het volgende:

[..]

Zoiets lijkt me ook wel lachen

Beetje tussen de kroko's heen jassen
Boggy Creek. Ben ik geweest, erg leuk ja. Helaas maar 2 aligators gezien, eentje heel dicht bij de boot. Je moet echt wel zo'n oorbeschermer op doen want damn wat een teringherrie, die boten varen zonder demper!! Ik ga dat trouwens ook weer doen, dat is gewoon gaaf en goedkoop en op een warme dag lekker fris!
pi_59681503
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 11:16 schreef JK het volgende:

[..]

September, nog wel lang wachten hoor
Plan was de westkust te doen in 3 a 4 weken, maar net bij een nieuwe baas begonnen toen ik al eerder dit jaar in Amerika zat, dus mn vrije dagen raken op. Dus dan maar 14 nachten Florida.. 10 nachten Kissimmee en 4 nachten Miami Bitch En de rest van het jaar op een houtje bijten wat betreft vrij nemen.

Dit keer gaan alleen mn broer en z'n vriendin ook mee, 2 huur auto's en dan kopen we daar bij de Walmart wel prepaid cellulars (serieus maar een paar dollar) om elkaar op te hoogte te houden als we elkaar kwijt zijn of hij een dagje NASA doet en wij ergens anders zijn. Goedkoper dan onze NL GSM's gebruiken.

We willen ook nog vanuit Miami een dagje Key West doen, maar dat is al 4 uur rijden heen, 4 uur terug... voordeel; we gaan met z'n 4en, dus iedereen kan rijden. Scheelt weer.

In elk geval deze keer niet dezelfde dingen doe als vorige keer...
Dus qua pretparken deze keer Epcot, Busch Gardens en MGM. Daarnaast wel weer een helikoptervlucht en stappen in Miami. Plannen zijn allemaal al zo'n beetje gemaakt. Nu dus weer wachten... wachten en wachten. Verschrikkelijk!!!!!!
Maar als we er eenmaal zijn....

Ohja, er werd nog gevraagd waar ik heb geboekt; Bij USA Funvacations.. waar anders?

September! Dat is al snel gek! Van je weinige vrije dagen had je al eens verteld ja Maar toch ff lekker weer 14 dagen daarheen terwijl je er al bent geweest dit jaar

Ik zou wel proberen naar Key west te gaan. Die rit erheen is echt onwijs mooi! Echt de moeite waard. En Key West zelf is natuurlijk ook wel lachen Waarom boek je daar niet 1 nachtje ofzo? Heb je net wat meer tijd, kan je wat relaxter doen
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 21:36 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Als alles meezit op 6 november , zit op de offerte van de cruisemaatschappij te wachten , die willen mij een compleet aanbod doen ,incl. auotohuur en vliegtickets.
Zehheben me iig wel heel goed aanbod gedaan voor de cruise
Leuk man!! Veel foto's maken he! En posten Zo'n cruise wil ik ook nog eens doen. Ik wilde eigenlijk de bahamas doen, maar die jij hier post klinkt ook zeer fijn
  woensdag 25 juni 2008 @ 17:58:03 #215
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_59681829
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 17:43 schreef sassa het volgende:

[..]

September! Dat is al snel gek! Van je weinige vrije dagen had je al eens verteld ja Maar toch ff lekker weer 14 dagen daarheen terwijl je er al bent geweest dit jaar

Ik zou wel proberen naar Key west te gaan. Die rit erheen is echt onwijs mooi! Echt de moeite waard. En Key West zelf is natuurlijk ook wel lachen Waarom boek je daar niet 1 nachtje ofzo? Heb je net wat meer tijd, kan je wat relaxter doen
[..]

Leuk man!! Veel foto's maken he! En posten Zo'n cruise wil ik ook nog eens doen. Ik wilde eigenlijk de bahamas doen, maar die jij hier post klinkt ook zeer fijn
Bahamas cruise heb ik 2 jaar geleden gedaan , erg goed bevallen.
Bahama's zijn erg mooi , maar je moet je er niet te veel bij voorstellen , het Atlantis hotel zag er wel erg indrukwekkend uit
pi_59682616
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 17:58 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Bahamas cruise heb ik 2 jaar geleden gedaan , erg goed bevallen.
Bahama's zijn erg mooi , maar je moet je er niet te veel bij voorstellen , het Atlantis hotel zag er wel erg indrukwekkend uit
Ach ja... Het is gewoon zo'n droom. Komt ooit nog wel uit
  woensdag 25 juni 2008 @ 19:41:24 #217
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_59684117
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 11:18 schreef JK het volgende:

[..]

Boggy Creek. Ben ik geweest, erg leuk ja. Helaas maar 2 aligators gezien, eentje heel dicht bij de boot.
Moet je even gaan fietsen bij Shark Valley, daar zie je er echt superveel! Niet normaal. Wat betreft de Everglades, de Anhinga Trail geeft je in 1x alles wat er te vinden is. Echt leuk was dat! (we hebben trouwens ook nog een anhinga gekopt met de huurauto, maar dat terzijde )
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  woensdag 25 juni 2008 @ 19:48:16 #218
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_59684303
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 18:37 schreef sassa het volgende:

[..]

Ach ja... Het is gewoon zo'n droom. Komt ooit nog wel uit
Droom, cruisen is IMHO erg goedkoop.
Ik was voor de cruise (naar de Bahama's) , incl havengeld , fooien , eten en drinken (geen alcohol) een hut met uitzicht op zee. ¤. 387,00 p/p kwijt.
En je kan nog eens heel goedkoop taxfree shoppen op dat schip.
Ik kocht 4 flessen Bacardi á 1 liter voor $ 39,95 en het waren ook nog eens niet de meest standaard Bacardi's , ik had Bacardi Gold (niet echt apart) , Bacardi Big Apple (hier ook gewoon te krijgen) , Baccardi GrandMelon en Baccardi O (Sinaasappelsmaak). Ze hadden nog wel meer aparte dingen daar aan boord.
Dus mijn advies , ga je naar Florida , pik een cruisje mee
pi_59688561
Wat is het best vliegen op Florida vanaf Amsterdam. Ik ben zelf eerst een paar dagen in NY geweest dus ik ging via NY. Ik ben zeker van plan nog eens naar Miami/Florida te gaan. Maar vlieg je dan het best rechtstreeks met bv Martinair of toch via Atlanta of NY?

Ik heb nog een dag of zes rondgereden door Florida, maar alles lijkt op een gegeven moment op elkaar. Ik bedoel, buiten Miami, hebben de stadjes niet echt een centrum. Het meeste "vertier" zit toch net buiten de stad. Winkeltjes etc. Ik ben bijvoorbeeld in Cocoa Beach geweest, maar buiten een huge ass surfshop (Ron Jon) is er niet veel. Wel de gebruikelijke Burger King/Waffle House/Wendy's/Starbucks/Taco Bell/Holliday Inn/Wallmart/K-mart/GamesStop etc.
I got soul, but I'm not a soldier
  woensdag 25 juni 2008 @ 22:07:26 #220
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_59689270
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 21:53 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Wat is het best vliegen op Florida vanaf Amsterdam. Ik ben zelf eerst een paar dagen in NY geweest dus ik ging via NY. Ik ben zeker van plan nog eens naar Miami/Florida te gaan. Maar vlieg je dan het best rechtstreeks met bv Martinair of toch via Atlanta of NY?

Ik heb nog een dag of zes rondgereden door Florida, maar alles lijkt op een gegeven moment op elkaar. Ik bedoel, buiten Miami, hebben de stadjes niet echt een centrum. Het meeste "vertier" zit toch net buiten de stad. Winkeltjes etc. Ik ben bijvoorbeeld in Cocoa Beach geweest, maar buiten een huge ass surfshop (Ron Jon) is er niet veel. Wel de gebruikelijke Burger King/Waffle House/Wendy's/Starbucks/Taco Bell/Holliday Inn/Wallmart/K-mart/GamesStop etc.

Vroeger vloog Martinair rechtstreeks op Orlando , volgens mij nu alleen nog maar rechtstreeks op Miami
Tja , je kan Florida niet echt met New York vergelijken denk ik , maar Florida is meer dan Orlando en Miami.
De westkust (Clearwater beach etc) de Keys zijn erg keuk.
  woensdag 25 juni 2008 @ 22:11:11 #221
36326 Freezor
Cold as stone
pi_59689437
Tvptje, ik ben in september vier dagen in Miami te vinden
Something for your mind, your body and your soul.
pi_59700403
Ik ga in oktober voor 6 maanden naar Walt Disney World. Daar werken en een studie volgen aan de Rosen College in Central Florida.

Maar waar zou ik nou het beste een ticket kunnen kopen? Gewoon via cheaptickets.nl/vliegwinkel.nl of???
  donderdag 26 juni 2008 @ 13:08:14 #223
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_59703127
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 11:25 schreef colorito86 het volgende:
Ik ga in oktober voor 6 maanden naar Walt Disney World. Daar werken en een studie volgen aan de Rosen College in Central Florida.

Maar waar zou ik nou het beste een ticket kunnen kopen? Gewoon via cheaptickets.nl/vliegwinkel.nl of???
supersaver.nl

Ik vond US airways via Philadelphia oké en de prijs was zéér oké. Overstap is ook makkelijk te doen.
pi_59704224
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 21:53 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:

Nou, ben 2 jaar geleden met Martinair geweest Wat een bende, slecht eten, klein lullig vliegtuig, geen beenruimte en geeneens een eigen scherm om films te checken.
pi_59706665
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 13:08 schreef Public_NME het volgende:

[..]

supersaver.nl

Ik vond US airways via Philadelphia oké en de prijs was zéér oké. Overstap is ook makkelijk te doen.
Ah thanks. Ga gelijk even kijken.
  donderdag 26 juni 2008 @ 21:51:49 #226
4259 JK
pi_59716520
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 17:43 schreef sassa het volgende:

[..]

[..]
We hebben geloof ik in april ofzo geboekt, dus ik vind het gewoon lang wachten... elke dag denk ik er wel aan en dan duurt het gewoon extreeeeeeeeeeem lang. Misschien ook wel omdat ik er al ben geweest en weet hoe het daar is. En het weer was zo verschrikkelijk lekker in februari/maart... zo warm is het hier nog niet geweest dit jaar

Ik heb al een wijziging gedaan in mn hotel in Miami Beach, ik ga niet nog een nacht apart doen in Key West... we doen het zo; omdat mn broer mee gaat, pakken we die dag gewoon 1 auto en dan rijd ik wel heen of terug... en hij ook zo... dan gaan we gewoon om 8u weg ofzo en 's avonds na het eten weer terug rijden.. de meiden willen duiken ofzo, ik zie nog wel.. misschien met een jetski om het eiland heen. Er is een Nederlander die daar jetski's verhuurt.

En dan eens zien of we volgend jaar richting westkust kunnen. De ticketprijzen worden ook steeds hoger. In elk geval in Miami ook es kijken op het werk van die vriendin van ons.... in de nudie bar Wel op een avond als zij werkt hahaha
pi_59725563
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 19:48 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Droom, cruisen is IMHO erg goedkoop.
Ik was voor de cruise (naar de Bahama's) , incl havengeld , fooien , eten en drinken (geen alcohol) een hut met uitzicht op zee. ¤. 387,00 p/p kwijt.
En je kan nog eens heel goedkoop taxfree shoppen op dat schip.
Ik kocht 4 flessen Bacardi á 1 liter voor $ 39,95 en het waren ook nog eens niet de meest standaard Bacardi's , ik had Bacardi Gold (niet echt apart) , Bacardi Big Apple (hier ook gewoon te krijgen) , Baccardi GrandMelon en Baccardi O (Sinaasappelsmaak). Ze hadden nog wel meer aparte dingen daar aan boord.
Dus mijn advies , ga je naar Florida , pik een cruisje mee
Klopt, maar het komt wel een volgende keer als we daarheen gaan. Je kan helaas niet alles in een kleine 3 weken proppen
pi_59725631
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 21:51 schreef JK het volgende:

[..]

We hebben geloof ik in april ofzo geboekt, dus ik vind het gewoon lang wachten... elke dag denk ik er wel aan en dan duurt het gewoon extreeeeeeeeeeem lang. Misschien ook wel omdat ik er al ben geweest en weet hoe het daar is. En het weer was zo verschrikkelijk lekker in februari/maart... zo warm is het hier nog niet geweest dit jaar

Ik heb al een wijziging gedaan in mn hotel in Miami Beach, ik ga niet nog een nacht apart doen in Key West... we doen het zo; omdat mn broer mee gaat, pakken we die dag gewoon 1 auto en dan rijd ik wel heen of terug... en hij ook zo... dan gaan we gewoon om 8u weg ofzo en 's avonds na het eten weer terug rijden.. de meiden willen duiken ofzo, ik zie nog wel.. misschien met een jetski om het eiland heen. Er is een Nederlander die daar jetski's verhuurt.

En dan eens zien of we volgend jaar richting westkust kunnen. De ticketprijzen worden ook steeds hoger. In elk geval in Miami ook es kijken op het werk van die vriendin van ons.... in de nudie bar Wel op een avond als zij werkt hahaha
Maar je wachten wordt beloond

Najah leuk! Veel fotos maken weer he!
  vrijdag 27 juni 2008 @ 12:53:45 #229
4259 JK
pi_59729541
Ik geloof dat de vriendin van mn broer een 4gb of 8gb kaartje heeft gekocht voor haar fototoestel, dus ik hoef nix te maken

Zit nog te twijfelen om wel of niet de videocamera mee te nemen... vorige keer dus wel gedaan..dvdtje van 50 minuten van gemaakt ofzo. Ach, anders ligt ie toch te verstoffen, ik neem 'm wel weer mee
pi_59906820
tvp: nog maar 1 nachtje slapen en dan zit in in Miami =)
  woensdag 9 juli 2008 @ 10:57:48 #231
4259 JK
pi_59990959
Je zit er dus al! Lekker Hoop dat het niet teveel waait met Bertha, maar die komt toch niet in de buurt.
  woensdag 9 juli 2008 @ 11:03:58 #232
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_59991048
Lijkt me echt verschrikkelijk om er rond deze tijd te zijn eigenlijk...
pi_60027877
het schijnt super vochtig klam en bewolkt te zijn rond deze tijd
I got soul, but I'm not a soldier
  donderdag 10 juli 2008 @ 23:18:29 #234
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_60031335
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 20:54 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
het schijnt super vochtig klam en bewolkt te zijn rond deze tijd
Vochtig , heet en veel regen en erg druk in de parken

En ik heb gister geboekt

6 november vertrekken we
  vrijdag 11 juli 2008 @ 11:42:08 #235
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_60037943
hier ook even een tvp, ik zit er de eerste 2 weken van december, ticket is geregeld nu nog goedkope hotel/hotels, dus alle tips zijn welkom
pi_60039352
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:55 schreef Enchanter het volgende:

Planning

5 dagen New York
4 of 5 dagen Orlando
2 dagen Ft. Lauderdale

Heb er zin an

Even een onbeleefde vraag: wat betaal je hier nu voor? Is dit een volledig verzorgde reis of heb je al die reizen/ hotels apart geboekt?

Ik vraag het omdat mijn zus volgend jaar naar Amerika wil en dit misschien wel een goeie tip is
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
  vrijdag 11 juli 2008 @ 19:22:21 #237
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_60047274
Ff zonder de hotels , die boek ik liever zelf ivm lage dollar koers.
maar voor de reis/vlucht , cruise , autohuur (incl meest uitgebreide verzekering).

¤. 1499,00 per persoon

Daarbij moet je rekening houden dat de cruise incl. alles is d.w.z. eten (ook de 5 sterren restaurants , dus niet alleen de zelf opschepvreetschuren waar al die dikke Amerikanen eten), drinken (geen alcohol) , hut met balkon , ontbijt op bed (het wordt voorje deur gezet (verse croissants en verse jus ).

We hadden zelf al een doorlopende reis en annuleringsverzekering , dus die hebben we niet afgesloten
pi_60054834
Ben nu sinds maandag in Miami Floridaaaa! =D En 'tis hier WARM! Pfff...! Heb nu best al wat gezien Als je vanaf Miami Airport, downtown binnenrijdt, wow..echt mooi is dat! Mooie grote gebouwen die je dan ziet als je op die innerstate rijdt! Ocean Drive (mooie auto's ) was wel gezellig. Lekker gegeten daar bij restaurant Milano. StarIsland wel leuk (met de boot!). Ook de 'Malls' zijn wel leuk. Aventura Mall is best groot, met Macy's en Bloomingdale. Ziet er allemaal goed uit, echt anders dan in Nederland. En Ball Harbour ook wel mooi, maar wel duur! Voor de rest vind ik het allemaal niet echt duur, voordeel van de dollar.

Verder ligt m'n hotel in Miami North. 20 min. vanaf Fort Lauderdale, wat echt lekker rustig was! Ben ook door Hollywood gereden, zocht na dat indianen reservaat..maar vond 't niet echt veel voorstellen . 'k vertrek morgen voor een klein weekje naar New York. Dan weer terug naar Miami. Wil dan de Keys nog bezoeken! En wie weet wat nog meer

@ Public_NEM

verschrikkelijk valt wel mee hoor. Het is warm ja, maar vind 't goed uit te houden hoor. Geen regen gehad, vooruitzicht ziet er nog goed uit. Oja, orkaan Bertha komt voorlopig nog niet deze kant op. Schijnt wel Bermuda te raken, maar das toch nog een eindje van hiero. En als je een auto huurt (wat wel aan te raden is), zit er altijd wel airco in...wat een must is
  zaterdag 12 juli 2008 @ 11:13:37 #239
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_60056491
quote:
[b]Op zaterdag 12 juli 2008 02:59 schreef

@ Public_NEM

verschrikkelijk valt wel mee hoor. Het is warm ja, maar vind 't goed uit te houden hoor. Geen regen gehad, vooruitzicht ziet er nog goed uit. Oja, orkaan Bertha komt voorlopig nog niet deze kant op. Schijnt wel Bermuda te raken, maar das toch nog een eindje van hiero. En als je een auto huurt (wat wel aan te raden is), zit er altijd wel airco in...wat een must is
Mja, ik denk dat je nog niet in de Everglades bent geweest. Ik vond het in Januari al warm en benauwd Gelukkig waren er toen vrij weinig insecten, heb gehoord dat het in de zomer heel anders is...
pi_60134480
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 11:13 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Mja, ik denk dat je nog niet in de Everglades bent geweest. Ik vond het in Januari al warm en benauwd Gelukkig waren er toen vrij weinig insecten, heb gehoord dat het in de zomer heel anders is...
Nee, ben idd nog niet in de Everglades geweest. Wil er wel heen gaan, maar had ook gehoord dat je daar ook kapotgebeten wordt =P. Verder helpt de airco op je hotelkamer ook tegen insecten, want heb hier nog geen 1 vliegje ofzo gezien .

Vandaag heeft het trouwens voor het eerst sinds ik hier ben (8 dagen) geregend. En goed ook, liep 10 seconden door de regen en ben zeiknat haha. Maar 'tis nu weer droog.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 11:54:50 #241
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_60757931
Ik ga morgen vliegen met het hele gezin en aanhang, 10 dagen, 3 dagen miami en 7 dagen liberty of the seas cruise

Hebben jullie nog tips voor die 3 dagen Miami? Oceans Drive gaan we sowieso en waarschijnlijk ook wel een bustour(maakt t nog uit welke?) (handiger als je met groep bent)

Is de Aventura mall de leukste om te bezoeken?

[ Bericht 1% gewijzigd door shroomer op 12-08-2008 13:14:08 ]
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 14:12:10 #242
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_60762126
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 11:54 schreef shroomer het volgende:
Ik ga morgen vliegen met het hele gezin en aanhang, 10 dagen, 3 dagen miami en 7 dagen liberty of the seas cruise

Hebben jullie nog tips voor die 3 dagen Miami? Oceans Drive gaan we sowieso en waarschijnlijk ook wel een bustour(maakt t nog uit welke?) (handiger als je met groep bent)

Is de Aventura mall de leukste om te bezoeken?
Mja, ik vond de Anhinga trail leuk. Is wel een stuk rijden... Ik vind het ook leuk om wilde dieren te zien dus tja...
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 14:20:48 #243
62913 Blik
The one and Only!
pi_60762372
Is er iets te doen op het vliegveld, heb in oktober een overstap en moet 4 uur wachten?

In de zomer kunnen er erg veel muggen zijn in de Everglades weet ik uit eigen ervaring. Een tiental jaar geleden hebben we toen een trail niet gelopen omdat we werkelijk bestookt werden met muggen op die trail. Op overige trails waren de muggen veel minder aanwezig. Uiteindelijk was mijn oom maar liefst 107 keer gestoken die dag (echt waar!!)
  woensdag 13 augustus 2008 @ 01:25:19 #244
155616 Proximo
For god, king & country
pi_60781984
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 14:20 schreef Blik het volgende:
Is er iets te doen op het vliegveld, heb in oktober een overstap en moet 4 uur wachten?

In de zomer kunnen er erg veel muggen zijn in de Everglades weet ik uit eigen ervaring. Een tiental jaar geleden hebben we toen een trail niet gelopen omdat we werkelijk bestookt werden met muggen op die trail. Op overige trails waren de muggen veel minder aanwezig. Uiteindelijk was mijn oom maar liefst 107 keer gestoken die dag (echt waar!!)
Eigen ervaring:

Nee, MIA is ronduit kut, een lelijk beige/grijs vliegveld, met bijpassende amerikaanse vloerbekleding. Gelukkig is 4 uur niet lang als je nog door customs moet
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_60782936
Idd, wat een graf vliegveld Paar winkeltjes en dat was het. Vies stenen hok vind ik het. Totaal geen sfeer en alles is nogal donker
  woensdag 13 augustus 2008 @ 10:17:59 #246
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_60786683
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 01:25 schreef Proximo het volgende:

[..]

Eigen ervaring:
Gelukkig is 4 uur niet lang als je nog door customs moet
Idd, de TSA is echt rammend kut daar. Zwaar onderstaffed en een rij van MIA tot Panhandle
  woensdag 13 augustus 2008 @ 10:26:08 #247
62913 Blik
The one and Only!
pi_60786897
hmmm, erg jammer
  woensdag 20 augustus 2008 @ 21:59:41 #248
4259 JK
pi_60993683
Ja op Miami Airport is echt geen ene reet te beleven.... er valt echt weinig te halen of te doen.
Die rij viel wel mee, was er zo doorheen eerlijk gezegd. Maar dat was dan wel terug naar NL toe vanaf Miami via Dulles en dan richting Schiphol.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 22:25:39 #249
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_60994432
Als ik zo die verhalen lees , ben ik blij dat ik op Orlando vlieg
Ik heb ooit wel eens gehoord dat op het dak van Miami airport een zwembad is
  woensdag 20 augustus 2008 @ 23:16:47 #250
62913 Blik
The one and Only!
pi_60995931
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 22:25 schreef Enchanter het volgende:
Als ik zo die verhalen lees , ben ik blij dat ik op Orlando vlieg
Ik heb ooit wel eens gehoord dat op het dak van Miami airport een zwembad is
als dat zo is, pak ik mijn zwembroek in in mijn handbagage

En in principe maakt het natuurlijk niet uit op welk vliegveld je vliegt, bagage pakken en je bent weg. Voor de terugweg geldt eigenlijk hetzelfde, inchecken, douane en dan kun je alweer bijna boarden
  maandag 1 september 2008 @ 15:25:33 #251
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_61293330
Ben van plan om in februari voor 3 weken naar de buurt van Orlando te gaan.
3 jaar geleden ook gedaan met mijn schoonouders
Zaten toen op zo'n villa(golf)park bij kissimee.

Nu zag ik via d-reizen wel dit soort "villa's" te huur staan, maar vroeg me af of er ook nog andere (betere) sites te vinden zijn.
  maandag 1 september 2008 @ 15:49:07 #252
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_61294005
quote:
Op maandag 1 september 2008 15:25 schreef ursel het volgende:
Ben van plan om in februari voor 3 weken naar de buurt van Orlando te gaan.
3 jaar geleden ook gedaan met mijn schoonouders
Zaten toen op zo'n villa(golf)park bij kissimee.

Nu zag ik via d-reizen wel dit soort "villa's" te huur staan, maar vroeg me af of er ook nog andere (betere) sites te vinden zijn.
www.americanestates.nl
pi_61302962
Net een weekje terug uit Florida en de rest van Zuid-Oost USA en speciaal voor de Miami liefhebbers hierbij een panorama gemaakt vanaf de Rickenbacker Causeway

Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  donderdag 4 september 2008 @ 03:25:29 #254
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_61366715
Geinig, ik ook
Naja, vanaf Mc Arthur
Haters everywhere but I don't really care.
  donderdag 4 september 2008 @ 14:27:24 #255
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_61375447
quote:
Op maandag 1 september 2008 15:49 schreef Enchanter het volgende:

[..]

www.americanestates.nl
Reservering is ook al binnen..
3 weken Orlando it is..

Nemen zo'n 14 dagen flex pas van Universal erbij..
ff koekeloeren bij de Everglades.

Dagje Disney voor de kleine
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')