Snap ik (moet zelf nog steeds de foto's van Indonesië en Maleisië uitzoekenquote:Op maandag 17 maart 2008 22:52 schreef JK het volgende:
Zal van de week een paar uitzoeken en online gooienVan het weekend wezen stappen en brak geweest, weinig geslapen en nog ff geen zin gehad om ze online te gooien.
VET, waar is die m&m's muur?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:12 schreef JK het volgende:
Nou hier zijn er dan 44.... allemaal door elkaar heen. Heb ze thuis nu wel verder netjes geordendHeb ook nog een 50 minuten film, maar die gooi ik niet op internet
Wat een hel om dat goed te krijgen met Pinnacle Studio.... niet dat Studio een moeilijk pakket is, in tegendeel, maar om er een fatsoenlijk resultaat uit te halen, dat is ze na al die delen en updates nog steeds niet goed gelukt.
Klik hier voor de foto's
Het zijn er zo maar een paar hoor, heb vast nog wel leukere, maar heb er hier en daar wat uit een paar mappen getrokken.
Zit volgens mij in de Florida mallquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:54 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
[..]
VET, waar is die m&m's muur?
quote:Op zondag 23 maart 2008 14:18 schreef JK het volgende:
Nou hollander172, heb je de foto's al bekeken? Heb nog geen reactie van je gezien. Jij vroeg er specifiek om
quote:Op donderdag 3 april 2008 12:51 schreef hollander172 het volgende:
Woehaa!Collins ave, Miami beach 6:49 en een vette jetlag.
Zo maar eens gaan ontbijten.
he, daar zat ik zomer 2006 ookquote:Op donderdag 3 april 2008 12:51 schreef hollander172 het volgende:
Vet hoor, welk hotel zit je?quote:Op donderdag 3 april 2008 12:51 schreef hollander172 het volgende:
Auto hurenquote:Op vrijdag 4 april 2008 07:22 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
[..]
Vet hoor, welk hotel zit je?
Hoe kom je het makkelijkst vanaf MIami airport naar miami beach, gewoon taxi?
Eens, Miami zonder auto = al helemaalquote:
San Juan, beetje shabby hotel maar wel op loopafstand van Ocean drive.quote:Op vrijdag 4 april 2008 07:22 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
[..]
Vet hoor, welk hotel zit zat je?
Gewoon auto huren, rijden hier is echt relaxt.quote:Hoe kom je het makkelijkst vanaf MIami airport naar miami beach, gewoon taxi?
Eind mei zit ik eerst vier dagen in New York, daarna vliegen we naar Miami, dan hebben we drie overnachtingen en dan krijgen we nog 6 dagen een auto. Ik heb in die drie dagen nog geen auto, omdat ik niet verwacht te gaan sightsee-en, maar een beetje aan het strand te gaan liggen. Maar daarna gaan we echt wel van die auto genieten.quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:58 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Eens, Miami zonder auto = al helemaal
3 dagen strand in Miami Beach lijkt me wat veel, mooi strand hoor, groot, schoon etc. maar 3 dagen?quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:56 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
maar een beetje aan het strand te gaan liggen. Maar daarna gaan we echt wel van die auto genieten.
Wij hebben toen gewoon lekker zo'n golden oldie country zender opgezet, dat is ook wel eens lachen en geeft je echt het gevoel dat je lekker aan het touren bent!quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:39 schreef hollander172 het volgende:
Wel grappig overigens dat ze woorden als "ass" en " booze" nog steeds wegdrukken, het zal de tere kinderzieltjes toch kunnen beschadigen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |