abonnement Unibet Coolblue
pi_53294023


vervolg van:
H&M #26
H&M #25 - Nieuwe Divided collectie
H&M #23 - Met eindelijk een nieuwe collectie!
H&M #22
H&M #21
H&M #20
H&M #19
H&M #18 - H&M loves Kylie
H&M #17
H&M #16
H&M #15
H&M #14
H&M #13: Get ready for 'M by Madonna'
H&M #12
H&M #11: Spring/Summer Collection 2007
H&M #10
Gift of the Day at H&M #9
H&M #8: Gekkenhuis voor Viktor & Rolf
Viktor & Rolf love H&M: A short love affair #7
H&M, Just can't get enough #6
Madonna & crew love H&M #5
De H&M, nu ook shop online #4
De H&M #3
De H&M #2
De H&M


M by Madonna for H&M

andere topics:
Roberto Cavalli voor H&M
H&M lanceert Kylie-collectie in China
COS, nieuwe keten van H&M
Viktor & Rolf for H&M [9 nov. in store, 13 nov. online]
Miuccia Prada doet H&M
H&M Solange Azagury-Partridge
Stella McCartney for H&M
Elio Fiorucci for H&M
H&M by Karl Lagerfeld

h&m site:
hm.com

veelgestelde vragen:

Kun je dingen toevoegen of annuleren aan je bestelling indien die nog niet geleverd is?
Toevoegen: plaatsen in de kassamand, vervolgens het bestelproces doorlopen.
Annuleren: aantal op 0 zetten en uitvoeren waarna de bestelling is geannuleerd

Een vraagje; heb net besteld en kwam er daarna ineens achter dat ik nergens de kortingscode in heb kunnen vullen! Waar staat dat normaal? Erg jammer dat ik nu de 10% misloop....
Er stond bij stap 1 boven dat je dit bij stap 2 aan kon geven maar heb net nog een keer gecheckt; ik kan dat niet vinden!! Grrrrrrr...

Je kunt je bestelling nog annuleren. Wel eerst checken of het nog op voorraad is.
1: mijn pagina
2: nog niet geleverde artikelen
3: aantal op 0 zetten
4: uitvoeren
Vervolgens bestelling opnieuw uitvoeren. Kortingscode voor stap 1 invullen.



Wat betekent \\\'voorgemelde zending niet aangetroffen:manco...Zwolle\\\'?
Dan is de bestelling nog in Zweden, of onderweg naar Nederland.

Hoe lang duurt het ongeveer vanaf het moment dat het in behandeling is genomen tot de levering?
In behandeling houdt in dat ze bij H&M de spullen zijn aan het verzamelen en inpakken. Pas als er onderweg staat, dan kun je het pakketje volgen met track & trace. Het is niet echt te voorspellen hoe lang het gaat duren. Soms heb je het binnen 3 dagen soms duurt een meer dan een week.

Mijn zending is vandaag gesorteerd in het sorteercentrum in Zwolle. Betekent dat dan dat ik het morgen in huis heb?
Ja.

Nog even een vraagje voor de ervaren bestellers, als een paar dingen later worden geleverd en je wilt de rest al meteen hebben, dan hoef je toch geen 2 keer de verzendkosten te betalen.. of wel?
Nee.

Eerst stond er dat mijn bestelling begin januari zou worden geleverd en nu zie ik ineenkeer bij mijn pagina dat het pas half januari wordt geleverd terwijl alles gewoon wel op voorraad was. Hoe kan dat?
Mogelijk:
- is de betaling van je vorige bestelling nog niet binnen, of
- is je retourzending nog niet aangekomen in Zweden, of
- is het een combinatie van deze 2 dingen.
M.a.w. je zit momenteel boven je limiet.

Bij Mijn pagina zie ik zowel:
Bestelling geannuleerd,
Bij de bestelstatus staat dat de bestelling in behandeling is.
Ik snap er niets van. :\\\')
En de voorlaatste bestelling staat nog altijd op bestelling onderweg, terwijl die allang is aangekomen (en weer geretourneerd).
hoelang duurt het eigenlijk voor ze up to date zijn, en is dat normaal dat dat allemaal zo lang duurt?

Poging tot uitleg:
Zodra je bestelling in behandeling genomen wordt, verschijnt deze bij verzonden bestellingen. Het balkje om de tekst is dan blauw. Er staat dan een track & trace nummer bij die doorlinkt naar de TNT site. Daar zie je eigenlijk precies waar je bestelling uithangt als H&M die ook echt aan de post heeft overgedragen.
Het balkje om je bestelling word roze als het spul weg is bij H&M en ook echt onderweg is (tenminste 9 van de 10 keer was dit bij mij het geval). Maar in dat balkje blijft tot het einde der tijden staan dat je bestelling onderweg is. Daar verandert H&M niks meer aan. Alleen mbv je track & trace nummer kun je uitvogelen waar het is.
Dat van bestelling geannuleerd kan zijn als er een nalevering van een klein bedrag moest plaatsvinden. Onder 10 euro (dacht ik) word het geannuleerd en zul je het opnieuw moeten bestellen. Het bedrag word door H&M dan te laag gevonden om te versturen.
Retourzendingen werden vroeger binnen ongeveer 2 weken verwerkt, de laatste maanden is dat eerder tussen de 3 a 4 weken. Dat kan dus nog wel een poos duren eer je die retourzending bij je overzicht terugziet.

Kun je ook terugsturen als het niet bevalt en krijg je je geld dan terug?
Je kunt het terugsturen als je het aan huis bezorgt krijgt, maar dan moet je het wel bij het postkantoor afgeven. Je hoeft pas te betalen als je je bestelde artikelen houdt; als je niks houdt hoef je alleen een euro te betalen voor retourkosten; verzendkosten vervallen dan. Als je dingen terugstuurt maar ook dingen zelf houdt, moet je wèl verzendkosten erbij betalen. Staat allemaal op de factuur die je bij je bestelling ontvangt.

Ik heb een deel van mijn bestelling binnen gekregen, maar er zitten wat dingen bij die niet passen. Hebben jullie ervaring met het terugbrengen naar de winkel?
Ik heb mijn spullen teruggebracht in Maastricht, toen was de winkel net voor het eerst geopend, en dat ging prima. Je moet wel je formulier dan meenemen, dan moeten ze invullen. Het stuk met de giro eraan krijg je terug.

Als je spullen retour wilt sturen, kun je die dan afgeven op het postkantoor?
Klopt! En als je een maandfactuur hebt verrekenen ze het daarmee.

Vraagje, ik heb online iets besteld en wil het retourneren. Dit kan bij mijn Kialapunt. Hoe lever je het dan in? Kun je het in een willekeurige zak of envelop doen? Of kan het in de doos waar het in zat?
Gewoon in de doos waar het in zat + de retourneer-sticker erop plakken.

Ik heb mijn bestelling teruggestuurd en wat ik wil ruilen ingevuld op de bon. Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat ik het zal ontvangen?
De klantenservice vertelde mij dat het circa 2 weken duurt voordat je retourpakket is verwerkt in Zweden. En dan moeten de nieuwe items dus nog weer worden opgestuurd.


Karl Lagerfeld for H&M

Kortingscodes
Als je nu bestelt, ontvang je 10% korting op het hele assortiment. De korting geldt voor bestellingen die uiterlijk 18-10-2007 worden gedaan. Jouw kortingsnummer is 7814.

1304 voor ¤5 korting

7764 geeft 25% korting op het duurste artikel
7764 en 7384 voor 25% korting
En 7442 gaf ¤10 korting bij bestelling van minimaal ¤40


[ Bericht 1% gewijzigd door Mylene op 05-10-2007 11:58:49 ]
pi_53294109
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 22:26 schreef parselmouth het volgende:
Smoophy, dat tweede jurkje dat je postte hangt nu met 50% korting in de winkels!
Tnx! Ik ga kijken wanneer ik die kant op kan, dat zal wel na het weekend worden, dus ik hoop maar dat ze er dan nog in mijn maat zijn.
Ik twijfelde al tussen groen en zwart, maar dan kan ik ze gewoon allebei kopen.

En pluisje, mijn verkering zei dat ik wel een boerin leek in die jurk, terwijl ik gewoon maatje 38 heb en slank ben enzo.
Hoop dat ie jou beter staat.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_53294167
Oei, ik gooide hem dicht

Nou ja, ik hoop maar dat ik er geen boerin in lijk. Al zou het mijn integratie in dit durrep misschien wel bevorderen
pi_53294317
Kan niet wachten tot mijn pakje er is!

Twee jurkjes ( bedoeling is dat ik er 1 terug breng :p), joggingbroek, tshirtjes, kettingen etc!
pi_53294522
Volgens mij werken de meeste kortingscodes niet meer...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  woensdag 19 september 2007 @ 11:09:54 #6
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_53294869
weet iemand die nog waarmee je van de kinderbroeken 3 halen 2 betalen kreeg?
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_53295190
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 23:16 schreef loehoes het volgende:

[..]

Hmpf.. Ik heb ook 170 gedaan. Ben 1.68 en heb maat 36. Dus die gaat veelte groot zijn? Kan natuurlijk niet alleen die broek op nieuw toevoegen? Bedrag moet toch iets van minimaal 20,-- zijn?
Ik denk dat die veel te groot gaat zijn ja, ik heb met >1.80 ook 170 en die is alsnog lang.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  woensdag 19 september 2007 @ 11:24:29 #8
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_53295231
tvp
pi_53295239
quote:
Op woensdag 19 september 2007 11:23 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Ik denk dat die veel te groot gaat zijn ja, ik heb met >1.80 ook 170 en die is alsnog lang.
Nouja, het is nu al in behandeling genomen (gisteren besteld ) dus kan het niet meer veranderen. Maargoed, kan hem dan wel retour doen of ruilen
pi_53295267
tvp
pi_53295301
Ik snap er trouwens niks van, hoe kan iedereen hier langer zijn dan 1.80 m en dan kindermaat 170 hebben
Ik ben 1.83 en slank, maar heb nog nooit een kinderkledingstuk gezien dat ik ook maar aan PROBEERDE te passen
  woensdag 19 september 2007 @ 11:33:10 #12
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_53295447
mn meid heeft zo'n karl lagerfeld shirtje en die zou mij miss ook passen miss moet ik em maar inpikken

tevens tvp
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_53295536
quote:
Op woensdag 19 september 2007 11:26 schreef B.ertha het volgende:
Ik snap er trouwens niks van, hoe kan iedereen hier langer zijn dan 1.80 m en dan kindermaat 170 hebben
Ik ben 1.83 en slank, maar heb nog nooit een kinderkledingstuk gezien dat ik ook maar aan PROBEERDE te passen
Bestel die joggingbroek maar. Weet 100% zeker dat je erin past. H&M is nou eenmaal raar met maten.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_53295689
quote:
Op woensdag 19 september 2007 11:25 schreef B.ertha het volgende:
tvp
pi_53295806
wanneer wordt mijn bestelling van half aug nou in behandeling genomen? (alles op voorraad...)
I had a signature once. It was awful.
pi_53295837
quote:
Op woensdag 19 september 2007 11:36 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Bestel die joggingbroek maar. Weet 100% zeker dat je erin past. H&M is nou eenmaal raar met maten.
Nah, bestelling is toch al in behandeling genomen. Maar zal de volgende keer (of in de winkel) eens kijken
pi_53297078
quote:
Op woensdag 19 september 2007 11:46 schreef zoeperzazke het volgende:
wanneer wordt mijn bestelling van half aug nou in behandeling genomen? (alles op voorraad...)
Mijn bestelling staat al 2 weken (of langer?) op onderweg, maar nog steeds manco in Zwolle... Schiet echt niet op!
pi_53297447
bestelling in behandeling gaat vrij vlot.......... MAAR DAN
pi_53297692
gister weer een pakketje gekregen maar de helft mocht terug
heb wel een witte zomer rok gehouden (uit de outlet hoop dat hij volgend jaar nog steeds past)
en een zwarte trui, die zo lang is dat ik hem als jurk ga gebruiken

nu wachten op het volgende pakketje die wel al in behandeling is genomen
pi_53297774
quote:
Op woensdag 19 september 2007 12:49 schreef ChilllayD het volgende:
bestelling in behandeling gaat vrij vlot.......... MAAR DAN
Tja, ik weet niet eens meer wat er allemaal bij die bestelling zat...
pi_53297956
quote:
Op woensdag 19 september 2007 13:00 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:

[..]

Tja, ik weet niet eens meer wat er allemaal bij die bestelling zat...
dat heb ik ook best vervelend
pi_53298351
Je hebt toch een bevestigingsmail gehad? daar staat het in hoor
pi_53298538
tvp omdat er hier geen H&M´s zijn wil ik graag meegenieten met jullie aankopen
pi_53299201
stom land zeg... ijsland (verkapt tvp'tje )
  woensdag 19 september 2007 @ 16:32:02 #25
53167 Ri-Klain
klein zwart schaapje
pi_53303434
Te Veel Puike kleren op de site en te weinig geld De kwelling
Of niet soms?
pi_53306064
Tnx nog voor het kinder-joggingbroeken-advies. Ik heb nu maar een mt 158/164 besteld (in schattig blauw en stemmig zwart). Ben benieuwd of ik er qua breedte niet uitbarst en de lengte niet al te lang is...

Ik ben nu in blijde verwachting van 10 artikelen Helaas komen ze pas in oktober, dankzij de winterjas-die-zolang-duurt.
Eddy - Life is a mystery, we all must stand alone. I hear him call my name and it feels like home.'
Saffy - 'That's lovely, who wrote it?'
Eddy - 'Madonna, darling
pi_53306690
Site is dood.....
Ik vind dat gratis artikel trouwens best okee, ideaal voor Yoga etc.
pi_53307311
Site werkt weer soepeltjes. .

En bestelling gesorteerd, terwijl die andere voor eind september nog steeds niet in behandeling is genomen. Hoop zo dat ie niet verschoven wordt.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_53308109
Joehoeoe, mijn pakje gaat morgen bezorgd worden
echt goed getimed van h&m, heb morgen namelijk verlof, blijf overdag lekker thuis
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  woensdag 19 september 2007 @ 22:31:01 #31
72533 Ienepien
Get on with it!
pi_53313840
Ik wacht op een nieuwe spijkerbroek en nieuwe trui

tevens tvp
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure
pi_53314851
Bwooaaaah ik moet geld verdomme, mijn verlanglijstje wordt steeds langer . Alleen al 1 vestje in 3 kleuren wat ik wil hebben .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_53314860
nieuwe bestelling geplaatst
pi_53319762
YES YES YES!!

Mijn bestelling is in behandeling genomen! Dat werd tijd! Ik ben echt zo benieuwd!!!!

Dit zit er onder andere in:









En uit de outlet:



[ Bericht 46% gewijzigd door zoeperzazke op 20-09-2007 09:19:52 ]
I had a signature once. It was awful.
pi_53320039
Nieuwe kleding in bestelling



Gratis is lief !





pi_53320125
Wow zie net dat mn pakketje vanmorgen is verhuisd naar Dordrecht, komt al in de buurt dus.. hopelijk vandaag binnen!!!!!!
pi_53322428
Dit gaat vandaag bij mij bezorgd worden


tuniek ook in het wit

Paar hemdjes, altijd handig, zeker onder die diepe v-hals truien, ook in het zwart en grijs besteld.

Uit de outlet:


[ Bericht 6% gewijzigd door MissJ op 20-09-2007 13:37:23 ]
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_53326011
Pakketje is afgeleverd

Rok is me helaas te klein, dus die gaat retour.
De hemdjes gaan ook allemaal terug want die kloppen voor geen meter Allemaal in dezelfde maat besteld (M), maar ze verschillen echt heel erg van grootte en wijdte
Typisch h&m dus.. ik ga op zoek naar andere hemdjes, gewoon in de winkel maar, lijkt me beter wat hemdjes betreft

Rest is heel mooi!
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_53326630
Als ik je een hemdjestip mag geven: De HEMA heeft hele fijne stretch-hemdjes. Zitten als gegoten, heel erg netjes.
I had a signature once. It was awful.
pi_53326692
quote:
Op donderdag 20 september 2007 13:58 schreef zoeperzazke het volgende:
Als ik je een hemdjestip mag geven: De HEMA heeft hele fijne stretch-hemdjes. Zitten als gegoten, heel erg netjes.
Dank je voor de tip!
ik ga straks ff naar de stad,dus ik ga ze gelijk even checken
Hoe zien ze er precies uit? Wat voor soort hals en wat voor soort bandjes?
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_53326800
Ze zien er eigenlijk ongeveer uit als dat witte hemdje wat je hierboven poste. In de hema's waar ik ben geweest hangen ze meestal aan een lange wand , niet in de losse schappen bij het ondergoed. Ze zijn ook helemaal naadloos en ze zitten gewoon echt heel erg lekker. Draag ze bijna elke dag Zwart en wit zijn standaard wel in het assortiment, maar er wordt geregeld eens een nieuw kleurtje toegevoegd en een oude uitgehaald.
I had a signature once. It was awful.
pi_53327863
ah, ja! die hemdjes heb ik ook, van de Hema! ideaal!! en idd: zwart en wit zitten standaard in het assortiment, ook in dat van mij
Heerlijke hemdjes, zomer en winter heb ik ze aan
pi_53327870


Deze net binnen, is erg leuk!
pi_53329308
tvp, in blijde afwachting
know'm sayin?
×
word? word.
pi_53333430
quote:
Op donderdag 20 september 2007 14:00 schreef MissJ het volgende:

[..]

Dank je voor de tip!
ik ga straks ff naar de stad,dus ik ga ze gelijk even checken
Hoe zien ze er precies uit? Wat voor soort hals en wat voor soort bandjes?
en, nog gelukt?
I had a signature once. It was awful.
pi_53334915
Mensen die die goedkope jas van 29,90 nog in zwart of grijs zoeken, in Utrecht hangt de H&M er vol mee.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_53335316
net een nieuwe catalogus gekregen
kan alleen een rode jurk niet bestellen
pi_53335518
Mijn nabestelling komt er ook al snel aan
pi_53335963
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:59 schreef Addict89 het volgende:
Mensen die die goedkope jas van 29,90 nog in zwart of grijs zoeken, in Utrecht hangt de H&M er vol mee.
Echt? Die ene die parselmouth in het geel liet zien in het vorige topic?
In wel filiaal? Hoog Catharijne? Daar kom ik morgen nog langs
pi_53336206
Yep, Hoog Catherijne. Meteen als je binnenkomt links van de roltrap. Het hele rek zat nog vol .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_53336257
Oeh! ga morgen meteen kijken! Thx!!
  vrijdag 21 september 2007 @ 10:20:59 #53
82589 S-Two
barba macacu
pi_53349965
quote:
Op woensdag 19 september 2007 11:24 schreef sproetjes het volgende:
tvp
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_53357440
quote:
Klanten H&M webshop gedupeerd, kopt gratis dagblad Metro vandaag. Online kleding bestellen, het pakje ophalen en de factuur op een vals adres laten bezorgen. Een oplichtingstruc waar ‘een aantal’ mensen mee te maken kreeg. ‘Het is natuurlijk heel vervelend een onterechte factuur thuis te krijgen’, reageert woordvoerder Elke Kieft van H&M desgevraagd. ‘Maar’, benadrukt Kieft, ‘er is bij deze mensen geen geld van de rekening gehaald.’
Oppassen dus.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  vrijdag 21 september 2007 @ 15:02:54 #55
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_53357467
owkee dan, ik plaats weer een bestelling en je raadt het al.... het gaat weer fout.
Ik had vandaag dus zo'n briefje in de bus liggen dat ik over mn limiet heen zat, lijkt me dus stug als ik maar een paar dingen in bestelling heb staan (iets van 80 euro) en alles was betaald van facturen van bestellingen uit een grijs verleden. Dus maar weer eens gebeld.
Blijkt dat mn account weer geblokkeerd is omdat ik meerdere kortingen had ingevuld. Ik heb dus bij een bestelling 2 codes ingegeven omdat ik totaal niet meer wist wat nog geldig was en wat niet. Bij latere toevoegingen geen codes meer gebruikt, dus wat lopen ze te ezelen. Stuur dan geen 5 mails in een paar weken tijd met allerhande kortingscodes, want dan vraag je er toch zelf om dat mensen meer dingen tegelijk invullen omdat ze niet meer weten wat wel en niet geldig is.

Oh ik heb er nu echt zo genoeg van. Ik wist wel dat ik niet meer had moeten bestellen, het loopt toch elke keer weer fout bij die kneuzenkermis daar.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_53357592
H&M Ik wacht al op een broek en een vest! Ik was laatst op zoek naar een grijs vest in de winkel, maar die hadden ze niet meer En in het wit ook niet. Nou komt mijn bestelling wel later, maar ja! En een gratis trui Maar weer even iets bestellen dan
pi_53358578
Mijn kortingscode die bij de jas verdwenen was, kon helaas niet teruggeplaatst worden en ik kon ook geen nieuwe factuur krijgen.

Nu krijg ik 25% korting op een pyamabroek van 9,90. Op alle andere producten, inclusief de jas zat nog wel 10% korting, dus dat scheelde. En nog 5 euro van een code die het ook nog deed.

Enfin, ik bestel denk ik de komende tijd even niets meer. (Tot ik weer iets leuks zie dat ik MOET hebben )

Edit: Shit ik kom net een nieuwe catalogus tegen thuis...

Edit2: Gelukkig staan er allemaal spuuglelijke dingen in! Ik hoef er niet uit te zien alsof ik van de kermis of van de boerderij kom. Ok, een paar dingetjes zijn leuk, maar het merendeel . Mijn portemonnee is blij.

[ Bericht 15% gewijzigd door Plukie86 op 21-09-2007 15:54:28 ]
pi_53358836
Tuniek van 7.90 is leuk. Ander shirtje gaat terug, minder leuk dan ik dacht en lijkt teveel op een trui die ik al heb.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_53359162
Kun je een aanfoto maken met de Tuniek van 7.90?
Ik ben zo enorm aan het twijfelen !
pi_53362056
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 16:06 schreef ChilllayD het volgende:
Kun je een aanfoto maken met de Tuniek van 7.90?
Ik ben zo enorm aan het twijfelen !
Hij is leuk! (Vind ik.) Ik heb die gekleurde en heb ook nog een zwarte besteld. Voor die 7,90 kun je je er toch niet echt een buil aan vallen? En je kan 'm altijd weer retourneren.
Eddy - Life is a mystery, we all must stand alone. I hear him call my name and it feels like home.'
Saffy - 'That's lovely, who wrote it?'
Eddy - 'Madonna, darling
pi_53362158
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 16:06 schreef ChilllayD het volgende:
Kun je een aanfoto maken met de Tuniek van 7.90?
Ik ben zo enorm aan het twijfelen !
Gewoon doen, ik twijfelde ook, maar hij is gewoon leuk en zo belachelijk goedkoop.
En hij kan idd altijd nog terug.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_53362298
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 16:06 schreef ChilllayD het volgende:
Kun je een aanfoto maken met de Tuniek van 7.90?
Ik ben zo enorm aan het twijfelen !
Wil ik morgen wel even doen.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_53364601
tvp
pi_53365709
Roberto Cavalli voor H&M, heren:







meer foto's: Roberto Cavalli voor H&M
  vrijdag 21 september 2007 @ 21:22:09 #65
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_53366934
Ik ben ook benieuwd naar die tuniek van 7,90.

Ik ga voorlopig niet online bestellen, ik ga volgende week eindelijk weer eens IRL een H&M bezoeken
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_53368651


Ooooh...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_53371056
nog wat:

(plaatje werkt niet, dus dan maar linkje)
http://bp0.blogger.com/_P(...)-h/6117_D45_0009.jpg
In Canadian prices: Silk leopard-print wrap dress (on Anouk, back left), $149; Leopard-print corset top (on Astrid Munoz), $69.90; Silk zebra-print dress (on Julia), $119; gold halter dress (on Lydia), $349; Ruffle front sleeveless blouse and shorts (on Leigh Lezark), both $59.90; Tuxedo (on Cavalli), $349; Suit (On Nicolas Malleville), $299; gold sequin beaded dress (on Jessica), $299.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_53373054
Bij mij heeft het 3 weken geduurd voordat ik mijn bestelling (rok, vest en gids) binnenkreeg. Vandaag heb ik het ook weer terug gebracht want het kwam niet helemaal overeen met wat er op internet stond.
pi_53373117
Ik vind die ruches-blouse zonder mouwen wel erg gaaf! Zonder het strikje dan.
pi_53377042
net een pakketje gehad maar alles gaat terug behalve de accesoires
heb kennelijk nog niet door dat ik kan zwemmen in de maten L en 42
pi_53377180
Oh Miss_S, had nog ff gekeken voor dat jurkje, maar er hing alleen nog maar een zwarte. Wel 70% afgeprijsd. Ze werden wel weer aangevuld dezelfde avond, alleen dat waren ook allemaal zwarte exemplaren.
pi_53377265
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 11:56 schreef parselmouth het volgende:
Oh Miss_S, had nog ff gekeken voor dat jurkje, maar er hing alleen nog maar een zwarte. Wel 70% afgeprijsd. Ze werden wel weer aangevuld dezelfde avond, alleen dat waren ook allemaal zwarte exemplaren.
dat is jammer
maar toch bedankt voor het kijken
pi_53382487
Weet iemand misschien welke kortingscode er nu is?
pi_53385515
Ik heb net een oker?geel jurkje gekocht, van 100% zijde Ben er verliefd op! Zal kijken of ik zo een foto kan maken.
pi_53385919
Voor de mensen die de gratis sweater hebben besteld en nog kunnen veranderen: Hij valt gigantisch groot!
pi_53387812
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 18:42 schreef B.ertha het volgende:
Voor de mensen die de gratis sweater hebben besteld en nog kunnen veranderen: Hij valt gigantisch groot!
Dat vreesde ik al. Ik heb een S (normale maat)..... we zullen wel zien....
I had a signature once. It was awful.
pi_53387992
Beetje jammer van die maat. Kan het nog wel gaan veranderen maar dan vervalt de kortingscode (omdat ik artikelen dan opnieuw bestel die nu ook in mijn bestellijst staan), dus laat dan maar.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_53390128
tvp

het duurt nog ff voordat ik mijn volgende pakketje krijg
pi_53391649
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 21:20 schreef Lyssa het volgende:
tvp

het duurt nog ff voordat ik mijn volgende pakketje krijg
*troostknuf*
I had a signature once. It was awful.
  zondag 23 september 2007 @ 21:24:33 #80
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_53415825
Ik heb de jas van Parselmouth gepast in het zwart vandaag, en zoals ik al dacht.. GEEN gezicht! Men, dat ding valt precies op de heupen, en ik heb in verhouding met m'n taille wat bredere heupen. Zag er echt heel vreemd uit .

Overigens toch maar weer een bestelling gedaan vandaag .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zondag 23 september 2007 @ 22:23:25 #81
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_53417922
Voor diegene die de maat van de gratis trui willen veranderen, gewoon een mail naar de klantenservice sturen. Zij passen het dan aan voor je, hoef je niet te klooien met alles opnieuw bestellen enzo. Tenzij je bestelling al in behandeling is natuurlijk.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_53418211
Mail verstuurd! Ben benieuwd, de vorige keer wachtten ze zolang met een antwoord dat ik het pakje al had gehad. . Anders morgen maar even bellen voor de zekerheid.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  maandag 24 september 2007 @ 08:02:17 #83
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_53423993
quote:
Op zondag 23 september 2007 22:30 schreef Addict89 het volgende:
Mail verstuurd! Ben benieuwd, de vorige keer wachtten ze zolang met een antwoord dat ik het pakje al had gehad. . Anders morgen maar even bellen voor de zekerheid.
Ik heb een reply gedaan van de bevestigingsmail van mn bestelling. Daar reageren ze over het algemeen redelijk snel op. Nu op zaterdagavond verstuurd en zondagmorgen reactie.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_53427188
Is de bestelling net vannacht in behandeling genomen .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  maandag 24 september 2007 @ 17:23:26 #85
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_53436579
Bij mij ook nu komt 'ie pas begin oktober anyway, ik heb besteld:

(jas voor op wintersportvakantie)

pi_53444756
quote:
Op maandag 24 september 2007 11:18 schreef Addict89 het volgende:
Is de bestelling net vannacht in behandeling genomen .
Bij mij ook. Inclusief de winterjas die begin oktober geleverd zou worden, dus ik ben wel blij!
Eddy - Life is a mystery, we all must stand alone. I hear him call my name and it feels like home.'
Saffy - 'That's lovely, who wrote it?'
Eddy - 'Madonna, darling
pi_53451525
Jeeej, de status is bij H&m verhanderd van in behandeling naar Onderweg.... Zou ik hem overmorgen misschien hebben?

Enne, onder het tabblad gegevens hebben ze nu weer iets nieuws.....

H&M previewcatalogus met 10% korting!
Ja tack, jag vill ha H&M förhandskatalog!
I had a signature once. It was awful.
  dinsdag 25 september 2007 @ 08:44:19 #88
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_53452015
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 07:56 schreef zoeperzazke het volgende:
Jeeej, de status is bij H&m verhanderd van in behandeling naar Onderweg.... Zou ik hem overmorgen misschien hebben?

Enne, onder het tabblad gegevens hebben ze nu weer iets nieuws.....

H&M previewcatalogus met 10% korting!
Ja tack, jag vill ha H&M förhandskatalog!
Als je het aanvinkt krijg je dit te zien (nadat je op wijzigen/bewaren hebt geklikt):
Je verandering is verwerkt, preview-catalogus is bestellt.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_53452043
Vorige maand iets besteld, moet als het goed is aankomende maand komen. Nu maar hopen dat het begin van aankomende maand is.

.

Ik weet al niet eens meer wat ik heb besteld en ben te lui om te gaan kijken .
pi_53452364
mijn bestelling is ineens verdwenen. Ik heb net naar h&m gebeld maar die zagen hem ook niet meer staan. Even opnieuw bestellen dacht ik, maar nu zie ik het tuniekje ook nergens meer staan op de site
pi_53452880
Op sommige dingen zit ik al anderhalve maand te wachten, zoiets simpels als kinderondergoed.
De boel staat sinds vanochtend op manco in Zwolle, maar ik zie het niet gebeuren dat ik alles voor het weekend al in huis heb.

Het is een enorm pakket, en er zit een jurkje bij dat ik donderdag op m'n verjaardag aan wil.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_53452897
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 09:09 schreef Coam het volgende:
mijn bestelling is ineens verdwenen. Ik heb net naar h&m gebeld maar die zagen hem ook niet meer staan. Even opnieuw bestellen dacht ik, maar nu zie ik het tuniekje ook nergens meer staan op de site
Toch maar weer klantenservice bellen dan, en je bevestigingsmail doorsturen?
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_53452991
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 09:43 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Toch maar weer klantenservice bellen dan, en je bevestigingsmail doorsturen?
Die heb ik dus nooit gehad.. maar tot eergisteren stond hij wel gewoon tussen mijn bestellingen op de site..
pi_53453403


Die moet ik persee hebben
Dus lekker wachten tot eind okt...........
pi_53457647
Hoera mijn bestelling is er

Shmoopy, "het jurkje" is wel wat korter dan ik gedacht had, maar het valt op zich prima. Met een legging of andere (strakke) broek eronder staat het best leuk zelfs

Al het andere was ook goed, al vond ik veel dingen wel een beetje aan de dunne kant voor herfstkleding.
pi_53458728
Wahahah die gratis trui is echt belachelijk groot Ik had een M besteld om hem over andere kleren aan te kunnen in de winter, ik ben zo'n koukleum. Maar ik kan em aan als jurkje en hij is zooo wijd
know'm sayin?
×
word? word.
pi_53460346
Aangekomen:
Voorlopig mijn laatste bestelling, ik vind er niet veel soeps meer bij zitten.
Oja, deze pyamabroek zit echt heeeeeeeeeeeerlijk!
pi_53472792
Heb vandaag in Zoetermeer deze 2 gekocht met maar liefst 70% korting! Heb maar 8,97 p/s betaald Hoe bizar, want in de online shop is het gewoon nieuwe collectie! (H&M magazine).

The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  dinsdag 25 september 2007 @ 22:24:22 #99
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_53473016
Ik heb een grijs, kort wollen rokje besteld (19,90, ben te lui om een plaatje te posten). Hij is er ook in een geruite versie maar die bedoel ik niet. Maar de bestelling staat om half oktober en dat duurt me te lang. Heeft iemand hem toevallig (maat 38 of 40) zien liggen in Utrecht? Ben vrijdag op Hoog Catharijne geweest maar toen hadden ze alleen maar maat 34/36 of 42/44.
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_53479297
quote:
De herfst is nog maar net begonnen maar onze gedachten dwalen zo af en toe al af naar het komende voorjaar. Jij bent één van degenen die exclusief vóór alle andere klanten de nieuwe voorjaarsmode bij H&M kunt bekijken.
ze kunnen niet vroeg genoeg beginnen
pi_53479345
Ik had hem ook, maar dat vind ik wel érg vroeg hoor
De herfst is net een paar dagen bezig
pi_53479378
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:59 schreef Addict89 het volgende:
Mensen die die goedkope jas van 29,90 nog in zwart of grijs zoeken, in Utrecht hangt de H&M er vol mee.
Vorige week in Haarlem ook nog. Wilde 'm bijna kopen, maar ik had geen geld...
pi_53479538
quote:
Op woensdag 26 september 2007 09:00 schreef pluisje het volgende:
Ik had hem ook, maar dat vind ik wel érg vroeg hoor
De herfst is net een paar dagen bezig
Haha ja, erg he?
Ik vind het ook al wel wat vergezocht om daar nu al mee te komen.
maarjaaaaaa
  woensdag 26 september 2007 @ 09:18:36 #104
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_53479617
Ze kunnen de spullen van de najaarscollectie nog niet eens meteen leveren en dan beginnen ze al met de voorjaarscollectie
Leverdatum: eind mei 2008 ofzo??
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_53480555
quote:
Op woensdag 26 september 2007 09:00 schreef pluisje het volgende:
Ik had hem ook, maar dat vind ik wel érg vroeg hoor
De herfst is net een paar dagen bezig
Ik zit nog steeds te wachten op een collectie met écht warme, lekekre, makkelijke comfortabele truien. Ik krijg het zo koud van alle dunne truitjes die op de site staan...
I had a signature once. It was awful.
pi_53480580
M'n high-waisted jeans kwam net binnen maar hij valt gewoon als een heupbroek
pi_53480656
Dat is natuurlijk altijd het risico als je online kleren koopt. Ik ga lievernaar de winkel, dan weet ik of iets goed zit en ook past
pi_53480731
Ik ook, maar ik heb genoeg normale modellen van H&M jeans en die vallen als een heupmodel, dus ik dacht dat deze wel flink hoger zou zitten omdat het een 'high'-model was. Maar niet dus Van de week gelijk maar weer terugbrengen, wel jammer..
pi_53480770
Inderdaad jammer. Maar wel goed dat je het terug kan brengen. Wist niet dat zoiets kon biij online aankopen..
  woensdag 26 september 2007 @ 10:20:47 #110
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_53480787
quote:
Op woensdag 26 september 2007 10:19 schreef Je2oeN het volgende:
Inderdaad jammer. Maar wel goed dat je het terug kan brengen. Wist niet dat zoiets kon biij online aankopen..
Bij kleding kan dat meestal wel. Soms komen ze 't zelfs bij je thuis ophalen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_53480899
Oh dat is dan wel goede service! Mischien moet ik ook eens iets online bestellen dan . Want het filliaal hier (Venlo) is niet zo veel soeps. Daar hangen echt van zo'n rare dingen. beetje zo'n outlet idee.
pi_53488825
quote:
Op woensdag 26 september 2007 09:18 schreef Roeji het volgende:
Ze kunnen de spullen van de najaarscollectie nog niet eens meteen leveren en dan beginnen ze al met de voorjaarscollectie
Leverdatum: eind mei 2008 ofzo??
Ik moet zeggen dat ik er een beetje moe van word. Ik vind H&M online geweldig hoor daar niet van. Maar ik krijg best vaak post (en mail ), ze proberen uit alle macht meer klandizie te krijgen, en nu alweer deze catalogus bestellen terwijl de levertijd inderdaad erg lang is of dat ik na weken van wachten te horen krijg dat een artikel uitverkocht is
pi_53495184
Gisteren gewinkeld en een broek, een shirtje en een trui gekocht. Vandaag kwamen er twee pakjes met o.a. hello kitty sloffen (zitten lekker!) en een hello kitty pyjama en veel babykleertjes. Hoef niks terug te sturen. Als het goed is komen er binnenkort nog wat broeken. Hoop dat het een beetje snel gaat.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_53495398
quote:
Op woensdag 26 september 2007 15:29 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik er een beetje moe van word. Ik vind H&M online geweldig hoor daar niet van. Maar ik krijg best vaak post (en mail ), ze proberen uit alle macht meer klandizie te krijgen, en nu alweer deze catalogus bestellen terwijl de levertijd inderdaad erg lang is of dat ik na weken van wachten te horen krijg dat een artikel uitverkocht is
Ik zie een verband!
quote:
Tegenvallende winstcijfers H&M
STOCKHOLM - De Zweedse modeketen Hennes & Mauritz heeft in het derde kwartaal minder gepresteerd dan analisten hadden verwacht.

De winst voor belasting steeg 17 procent naar 4,4 miljard Zweedse kroon, terwijl was gerekend op een winst van 4,6 miljard. Op de beurs in Stockholm verloor het aandeel H&M woensdag een half procent.

Zestig jaar
De omzet bedroeg 18,7 miljard kroon. Dat was 12 procent meer dan in het derde kwartaal van vorig jaar. Toch was ook dit cijfer lager dan verwacht. Hennes & Mauritz maakte verder bekend dat de verkopen in augustus met 11 procent zijn gestegen. Het bedrijf bestaat dit jaar zestig jaar.
bron
pi_53495959
Whie!!!!
quote:
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 21-09-2007 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 26-09-2007 Zwolle , intern transport pakketten
*gaat bij brievenbus liggen*
I had a signature once. It was awful.
pi_53499700
quote:
Op woensdag 26 september 2007 19:59 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ik zie een verband!
[..]

bron
Moeten ze niet zoveel afprijzen telkens
pi_53500483
Is het erg als ik nu al zin heb in morgen? Het is een pakket van 140 euro en ik ben zo vreselijk benieuwd wat ik ga houden en wat niet....
I had a signature once. It was awful.
pi_53506856
Zending zit in afleverroute 27-09-2007 Almere , pakkettendistributie


De spanning stijgt.....
I had a signature once. It was awful.
pi_53506883
quote:
Op donderdag 27 september 2007 08:49 schreef zoeperzazke het volgende:
Zending zit in afleverroute 27-09-2007 Almere , pakkettendistributie


De spanning stijgt.....
Spannend! Maak als ik niet online ben toch maar even fotootjes van hoe alles zit, kan je me dan daarna sturen
pi_53511411
Hij is binnen, en ik heb gepast, gewikt en gewogen....


De witte blouse is superdoorschijnend. Zonde, want het model is mooi. Die gaat terug.


Heeft een mooi model, maar is supersupersuperdun en dat ga ik dus toch niet dragen.


Hij staat me best goed enzo, maar hij voelt gewoon aan als een (stinkende) jutenzak. Krijg er echt een badjasgevoel in.


Zit niet zo mooi bij de zakken en omdat ik maar 1 broek hoopte te houden, gaat deze terug.


OMFG!!!!!! Ik heb een maatje S genomen en dat ding daar pas ik 2 keer in, plus dat hij echt letterlijk over mijn knieën komt (ben 1m60). Wat een afgrijselijk ding!!!! Maarja, gratis he.....


Moet een zoompje in, maar zit wel heel netjes. Blijft.


Mooi, lief, schattig. Blijft.


Dé tuniek van 7,90. K had hem erbij gedaan omdat ik 40 euro extra nodig had voor mijn gratis sweatshirt en ondanks alle verwachtingen zit hij hartstikke netjes. Die hou ik dus ook maar.

Zo, toch mijn factuur van 143 euro naar 48 euro teruggebracht
I had a signature once. It was awful.
pi_53511549
die witte blouse he, welke is dat? Waar staat hij (kost hij? ) wil ik even zoeken !
Ik zoek er 1tje, voor ergens onder. Dus doorschijnend voor mij geen probleem...

[ Bericht 9% gewijzigd door ChilllayD op 27-09-2007 12:29:57 ]
pi_53511959
Veel dingen van de winkel zijn niet terug te vinden in de online-shop zo te zien
Heb een heel schattig hooggesloten blousje (met rode en paarse miniprintjes) en een blauw truitje met knoopjes voor.
Er was een hele leuke bruingeruite tweed broek, maar die kan ik dus niet vinden op de site, en was niet in de goede maat in de winkel Moet ik dus eigenlijk andere filialen voor af.
Het mooi kotsende meisje.
pi_53512732
quote:
Op woensdag 26 september 2007 20:18 schreef zoeperzazke het volgende:
Whie!!!!
[..]

*gaat bij brievenbus liggen*
Hehe hetzelfde verhaal

Ff de proef op de som genomen en natuurlijk al die kortingscodes gebruikt , want ik heb namelijk nooit wat eerder online daar besteld.

Niet veel interessants bij de mannenafdeling, alleen 1 broek vond ik erg okay:




Laatste was best tricky, omdat ie van de kinderafdeling afkomt . Uiteindelijk toch goedgekomen, want alles past .

[ Bericht 6% gewijzigd door wizarddragon op 27-09-2007 12:56:08 ]
pi_53512736
quote:
Op donderdag 27 september 2007 12:07 schreef ChilllayD het volgende:
die witte blouse he, welke is dat? Waar staat hij (kost hij? ) wil ik even zoeken !
Ik zoek er 1tje, voor ergens onder. Dus doorschijnend voor mij geen probleem...
hij kost 14,90 en is er ook in groen en paars o.a. Voor ergens onder is hij wel geschikt, want hij heeft een mooi model, goed pasvorm, maar ik ben niet zo'n type dat blousjes ergens onder draagt.
I had a signature once. It was awful.
pi_53513095
Dankjewel, dan weet ik welke het is !!
  donderdag 27 september 2007 @ 13:07:26 #126
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_53513320
Ik heb een paar van die blouses en die zitten heerlijk, ze blijven ook mooi in de was en eigenlijk heb je er geen strijkwerk aan. Als je ze tenminste direct ophangt als ze uit de wasmachine komen en een beetje in model trekt.
Kwa doorschijnen, ik vind het meevallen. Ik doe er vaak wel een hemdje/topje onder. Als ik m wil dragen als witte blouse alleen, doe ik er een heel dun huidskleurig hemdje onder wat je dus niet ziet doorschijnen maar je ziet dus ook je bh niet meer.
Beetje warrig maar je snapt het wel denk ik
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_53513470
Sexy toch een beetje doorkijk haha.
Ik voeg de witte even toe aan m'n bestelling

Hmm, twijfel tussen 36 en 38.
Normaal gesproken maat 170 simpele hempjes (kindermaat)
en overige tops maat S. Cup 75c. Zal de 36 passen,of valtie behoorlijk kleiner/groter?
pi_53513800
Qua pasmaat vond ik hem bij mij redelijk perfect vallen. ik heb normaal maat S en cup 75b, en ik had een 36 genomen. Ik zal er misschien vanavond een foto van maken als mn vriend thuis is, foto's van mezelf maken vind ik zo'n drama.... En ok, ik geef toe, ik heb hem gepast met een zwrat topje eronder, maar ook op de mouwen zijn alle naden superdik zichtbaar en het etiketje is ook gewoon prima leesbaar door de stof heen.... Echt zonde.
I had a signature once. It was awful.
  donderdag 27 september 2007 @ 13:24:12 #129
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_53513870
Ik heb ze uit de collectie van vorig jaar en die vielen klein. Ik zag er laatst een in de winkel (zilvergrijs ) en toen kwam de maat eigenlijk wel redelijk goed overeen met mijn normale maat. Moet wel zeggen, ik heb m niet aangehad alleen even de borstwijde gemeten op mn lijf.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_53513947
Ben wel benieuwd naar een foto'tje zoeperzazke

En bedankt beiden.
  donderdag 27 september 2007 @ 14:50:37 #131
188342 Gaan
als een banaan?
pi_53516412
Ik ga sinds een maand weer eens iets bestellen. Wat problemen gehad met de klantenservice ( waar de 'service' in 'klantenservice' vandaan komt is mij een raadsel..) en als het nu niet goed gaat stop ik er echt echt echt mee

Nu dus de vraag: Is er nog een bruikbare kortingscode of zal ik nog even wachten? Die gratis trui klinkt mij nou niet echt fantastisch in de oren. Ik ben ook 1.60 cm en jurken heb ik al genoeg

Oja en over die blousjes... Die witte schijnt idd erg door. Ik koop elk jaar eigenlijk wel een nieuwe (voor die 14,90 hoef je het ook niet te laten) omdat ze bij mij snel grauw worden en je ziet de naden, het merkje en stiksels idd. Maar in andere kleuren zijn ze prima of anders gewoon een truitje eronder doen.
pi_53517636

Jurkje! Eindelijk 1ntje die niet zo'n Alijn vorm heeft. Want als ik dat aantrek lijk ik direct 20 kilo zwaarder


Zitten heeeerlijk!

En uit de Outlet een bikini.


Had ook die kinder joggingsbroek, verzoop er echt in. dus die gaat terug voor een kleinere maat, want hij zat wel heerlijk, ondanks dat hij 2meter te lang was

& Die trui Vreselijk.
pi_53518848
haha ik had ook die broek in 1.70, lekker lang
mijn vriend heeft er nu ook 1 genomen, haha.
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2007 @ 16:57:36 #134
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_53520353
Net een mooie tuniek gescoord en een schattig gouden shirtje . Griekenland here I come .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_53523212
Zending gesorteerd in sorteercentrum 27-09-2007 Zwolle , intern transport pakketten

Maar morgen ben ik niet thuis en ik weet niet hoe laat de pakketpost komt op zaterdag, dus dan zal je zien dat ik mister postman ook net misloop

Het blijft echt leuk om hier al die 'recensies' van kledij te lezen!

[ Bericht 1% gewijzigd door Patsy_Stone op 27-09-2007 20:10:07 ]
Eddy - Life is a mystery, we all must stand alone. I hear him call my name and it feels like home.'
Saffy - 'That's lovely, who wrote it?'
Eddy - 'Madonna, darling
pi_53524917
Hier ook gesorteerd!

Morgen in huis, een groot pakket, dus ik zal ook een verslagje doen.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_53527720
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:07 schreef Roeji het volgende:
Ik heb een paar van die blouses en die zitten heerlijk, ze blijven ook mooi in de was en eigenlijk heb je er geen strijkwerk aan. Als je ze tenminste direct ophangt als ze uit de wasmachine komen en een beetje in model trekt.
Kwa doorschijnen, ik vind het meevallen. Ik doe er vaak wel een hemdje/topje onder. Als ik m wil dragen als witte blouse alleen, doe ik er een heel dun huidskleurig hemdje onder wat je dus niet ziet doorschijnen maar je ziet dus ook je bh niet meer.
Beetje warrig maar je snapt het wel denk ik
Kon het niet beter verwoorden Ik vind die blousjes dus inderdaad geweldig omdat ze niet kreuken (in tegenstelling tot de duurdere varianten van bijv. Esprit). Ik draag er overigens wel altijd een top onder, ik vind het doorschijnen ook meevallen.
pi_53527729
Zo, nu wat foto's. Ze zijn niet echt super en ik had mn lekker grote sloffen aan (waardoor ik nog kleiner lijk), maar zo hebben jullie bv al wel een idee van de gratis trui....

De trui, als ik m op z'n langst maak....


Most charming picture ever


en zo probeer ik hem 'normaal' te dragen:




De witte blouse






De tuniek


Het glansblousje dat hoognodig gestreken moet worden


Hier is ook de broek met ceintuur te zien


en dit is de andere broek, die ik niet wilde houden (maar mn vriend vind hem me weer wel heel leuk staan, dus die gaat nog even in twijfel)


Broeken zijn uiteraard te lang, ik sta op sloffen (draag normaal altijd hakken) en er moet hoe dan ook nog een zoompje in.
I had a signature once. It was awful.
pi_53528348
Die trui is echt mega ja .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  donderdag 27 september 2007 @ 21:41:36 #140
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_53528541
Die trui Ik denk dat ik er ook in kan kamperen, krijg m wrs volgende week. Dan gaat ie meteen in de klusdoos of op de 'voor in huis klooi dagen stapel', als ik er ook zo in verzuip.

Blouse lijkt idd meer door te schijnen dan die wat ik heb, zal er morgen eens naar kijken. Die broeken staan erg leuk. Zijn dat die met de extra brede pijp uit de catalogus?
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_53528850
quote:
Op donderdag 27 september 2007 21:41 schreef Roeji het volgende:
Blouse lijkt idd meer door te schijnen dan die wat ik heb, zal er morgen eens naar kijken. Die broeken staan erg leuk. Zijn dat die met de extra brede pijp uit de catalogus?
Ehm, ik heb de officiele plaatjes hier enkele posts boven staan. Dus ik weet neit of het die zijn... ze hebben wel wijde pijpen, dat vind ik altijd een prettig model omdat ik een aardig aanwezige kont heb in combinatie met een holle rug, dus skinny jeans etc staan mij simpelweg niet
I had a signature once. It was awful.
pi_53529118
Dankje voor de foto van de Blouse
En haha die trui, een heerlijke zondagse trui dus
  donderdag 27 september 2007 @ 22:15:59 #143
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_53529630
quote:
Op donderdag 27 september 2007 21:51 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Ehm, ik heb de officiele plaatjes hier enkele posts boven staan. Dus ik weet neit of het die zijn... ze hebben wel wijde pijpen, dat vind ik altijd een prettig model omdat ik een aardig aanwezige kont heb in combinatie met een holle rug, dus skinny jeans etc staan mij simpelweg niet
Ah oke, ik was even vergeten dat je die er ook al had neergezet. Ik zoek het morgen wel even op. Thanx
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_53531874
goedeavond mensen, heb even een vraagje..

me vriendin is zeer binnekort jarig en nu zoekt haar zusje het volgende paar schoenen voor cadeau.. nu zagen we ze al bij r'dam.. (die bij de v&d) maar hadden em helaas niet meer in haar maat (39) weet iemand waar deze nog beschikbaar zijn ? heb het al in den haag gevraagd maar hadden ze ze ook niet.. kan ze ook niet vinden bij de online shop..

kon dat ene topic waar je naar spullen kan vragen die je zoekt ffe niet meer vinden, sorry alst hier niet de bedoeling is..



Iig alvast bedankt ! zou een grote hulp zijn als iemand weet waar ze nog meer zijn.. of waar ze dus online staan!
pi_53532027
Ik zal morgen even voor je kijken in mijn filiaal (koopgoot).
pi_53532096
die witte blous heb ik volgens mij ook maar zit toch heel anders
pi_53535673
pakketje in behandeling genomen
hopelijk volgende week een keertje binnen
  vrijdag 28 september 2007 @ 08:28:43 #148
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_53535703
quote:
Bestelling is onderweg
pi_53535877
Dat witte blousje is eigenlijk wel leuk, zeker als het er ook in andere kleurtjes is. Maar ja, eerst maar op de bestelling wachten die onderweg is. Wel erg leuk met die foto's.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_53548753
Iemand nog een werkende kortingscode?
pi_53548905
Postbode is laat.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_53549677
quote:
Op donderdag 27 september 2007 23:24 schreef JanNL het volgende:

[afbeelding]

Iig alvast bedankt ! zou een grote hulp zijn als iemand weet waar ze nog meer zijn.. of waar ze dus online staan!
Ik zou Amsterdam even proberen, daar hebben ze zoveel dat je best een goede kans hebt .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_53549989
Sjonge, wil ik dat witte blousje bestellen, uitverkocht in 36 !!!!!
pi_53550476
Ik heb mn pakket al dichtgeplakt zitten, anders kon je de mijne overnemen....
I had a signature once. It was awful.
pi_53550512
Ik heb het topje van 7,90, dat zoals de tuniek in de actie zat, ook maar in mn bestelling gegooid
pi_53550746
Ja ik wil hem ook,,, kan alleen de kleur maar niet kiezen ! Ik kom er niet uit :p
pi_53552166
Binnen!

Nou, die tuniek was de eerste die bij mij weer teruggaat.
Op zich mooi, maar net even te lang, en dat kan mijn postuurtje niet hebben.

Ik had deze

De felbegeerde langverwachte jas kriebelt!
Zelfs door de voering in de mouwen heen, die gaat dus ook, met pijn in het hart, terug

Dit snoepje hou ik

Maar in het wit gaat ie terug

De andere blijvertjes:



En de absolute hit die zo lekker zit en zo lief staat dat ik 'm nooit meer uit wil doen

Wat een dr m van een jurkje.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_53559070


Deze besteld
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zaterdag 29 september 2007 @ 10:03:08 #159
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_53562811
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 00:06 schreef Bartjebart het volgende:
[afbeelding]

Deze besteld
Leuk! Zoiets zou ik voor mijn vriend ook leuk vinden! Ik ga volgende week eens naar de H&M in Hengelo, groot inkopen
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  zaterdag 29 september 2007 @ 11:39:21 #160
82589 S-Two
barba macacu
pi_53564013
Ik heb ff een vraagje: je kan je bestelde spullen binnen 14 dagen ruilen of je moet binnen 14 dagen betalen (toch?). Is dit dan vanaf de factuurdatum of vanaf de datum dat je het pakket binnen hebt gekregen? Want hier zit bij mij een week verschil tussen en als het dus vanaf de factuurdatum is ben ik volgens mij al te laat .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_53564080
Vanaf de datum dat je het binnen hebt gekregen, factuurdatum klopt nooit iets van idd.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  zaterdag 29 september 2007 @ 11:47:22 #162
82589 S-Two
barba macacu
pi_53564137
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 11:43 schreef shmoopy het volgende:
Vanaf de datum dat je het binnen hebt gekregen, factuurdatum klopt nooit iets van idd.
Ah ok, mooi zo. Bedankt .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_53566297
Ik heb het wel es na 3 weken pas terug gestuurd... (wel vaker zelfs..) Nooit gezeik mee gehad. Maar goed... misschien is het wel beter geen risico te nemen;)
pi_53566362
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 19:45 schreef shmoopy het volgende:
De felbegeerde langverwachte jas kriebelt!
Zelfs door de voering in de mouwen heen, die gaat dus ook, met pijn in het hart, terug
Oh wat jammer Ik heb 3 jaar geleden zo'n soorgelijke jas bij H&M gekocht, voor 30 euro (was in de opruiming). Nu is de binnenvoering helemaal kapot maar ik wil eigenlijk wel zo'n soortgelijke jas, dus ik ben niet blij met dit bericht
pi_53566945
Ik baal ook echt heel erg, hij is zo mooi.
Maar ook in m'n nek kriebelt ie als een gek, zodat ik er eigenlijk altijd een shawl of das bij moet dragen, en dat wil ik niet.

*mokt nog even door*
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_53567563
Jammer hoor.. Die jas ik ik 3 jaar terug gekocht heb kriebelt helemaal niet. Maar hij is gewoon op, na 3 seizoenen intensief dragen. Ik vind het toch al zo moeilijk leuke (en die geen klein fortuin kosten) jassen te vinden
pi_53567636
Ik vind dat ze de laatste tijd niet echt spannende dingen meer hebben ofzo ... misschien kijk ik niet goed, of misschien liggen m'n verwachtingen te hoog
pi_53572101
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 14:28 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind dat ze de laatste tijd niet echt spannende dingen meer hebben ofzo ... misschien kijk ik niet goed, of misschien liggen m'n verwachtingen te hoog
Dat laatste
  zaterdag 29 september 2007 @ 18:19:27 #169
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_53572213
Wow, gister zo'n Russische muts opgedaan en die zit echt zwaar warm. Jammer alleen dat ze zo over the top zijn.
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_53574168
voor de liefhebbers: kortingscode 1304 (5 euro korting) werkt nog!
pi_53579335
*delete*
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_53579337
weet iemand of ze nog van die plak rollers verkopen?
(om pluisjes en kattenharen van je kleding af te halen)
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_53579396
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 23:43 schreef roburt het volgende:
weet iemand of ze nog van die plak rollers verkopen?
(om pluisjes en kattenharen van je kleding af te halen)
Laatst wel ergens gezien ja, bij de kassa
pi_53579397
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 23:43 schreef roburt het volgende:
weet iemand of ze nog van die plak rollers verkopen?
(om pluisjes en kattenharen van je kleding af te halen)
Euh hier heb ik ze volgens mij nog wel zien liggen...

en anders; IKEA verkoopt ze ook...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_53579703
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 19:49 schreef BalLon het volgende:
voor de liefhebbers: kortingscode 1304 (5 euro korting) werkt nog!
pi_53580868
Dames en heren die ook nog wel eens de deur uit gaan om te winkelen bij de H&M:

Bij de nieuwe glossy Grazia zit een kortingscoupon voor jurkjes van de H&M. Je krijgt dan 20% korting op alle jurkjes!
pi_53581290
quote:
Op zondag 30 september 2007 01:11 schreef parselmouth het volgende:
Dames en heren die ook nog wel eens de deur uit gaan om te winkelen bij de H&M:

Bij de nieuwe glossy Grazia zit een kortingscoupon voor jurkjes van de H&M. Je krijgt dan 20% korting op alle jurkjes!
Ow leuk


heb alleen geen idee wat ik met een jurkje zou moeten
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_53581343
quote:
Op zondag 30 september 2007 01:47 schreef Maisnon het volgende:
Aan mij doneren
Dikke vrouwen in een jurk
pi_53583238
quote:
Op zondag 30 september 2007 01:48 schreef Fiskus het volgende:

[..]

Dikke vrouwen in een jurk
Mannen die wel een fotoboek hebben maar er geen foto's in durven te zetten uit angst voor zulk commentaar
I had a signature once. It was awful.
pi_53583877
Ik heb de jurk die op de voorpagina staat (als je op de H&M-site komt zeg maar )
pi_53584398
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:57 schreef shmoopy het volgende:
Ik baal ook echt heel erg, hij is zo mooi.
Maar ook in m'n nek kriebelt ie als een gek, zodat ik er eigenlijk altijd een shawl of das bij moet dragen, en dat wil ik niet.

*mokt nog even door*
Helpt ook niet als je 'm een aantal uurtjes in de vriezer legt o.i.d. ?
pi_53588522
Ik vind de H&M laatste tijd maar slapjes qua kleding. Tijd terug waren de collecties veel leuker naar mijn mening! Qualiteit is vaak ook maar bagger, vind ik jammer. Heb toch een aantal dingetjes besteld. Want deze trui vond ik toch wel echt enorm gaaf! Helemaal niks voor de H&M.



Velours bankhang setje




Hoop niet dat deze doorschijnt!


Ben benieuwd naar die gratis trui, denk dat die in de kast blijft hangen..of als pyjama doorgaat..

[ Bericht 5% gewijzigd door Mrsgod op 30-09-2007 15:58:09 ]
pi_53588921
Ik heb de lange zwarte jas gister wel gekocht Heerlijk warm ! Gister een half uur in de regen gelopen, maar had het lekker warm toen ik thuis kwam En oh, wat is ie mooi
  zondag 30 september 2007 @ 14:56:34 #185
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_53590147
ben vergeten de gratis trui mee te bestellen krom dat je die zelf mee moet bestellen maar ach, de S zou toch waarschijnlijk als een L uitvallen dus dan heb ik er toch niks aan
pi_53590668
quote:
Op zondag 30 september 2007 01:48 schreef Fiskus het volgende:

[..]

Dikke vrouwen in een jurk
Dik
pi_53591345
quote:
Op zondag 30 september 2007 14:56 schreef morgane het volgende:
ben vergeten de gratis trui mee te bestellen krom dat je die zelf mee moet bestellen maar ach, de S zou toch waarschijnlijk als een L uitvallen dus dan heb ik er toch niks aan
Dan neem je toch een XS? Ik had een S besteld en die was inderdaad te groot. Nu heb ik bij mijn nieuwe bestelling een XS besteld.

Je kan even naar de klantenservice bellen, die kunnen 'm alsnog in je bestelling gooien.
pi_53591966
Ik heb normaal van bovenkleding xs van h&m whehe, dus heb die gratis trui ook gewoon xs besteld. Zal ik er prolly nog ik zwemmen.
pi_53592755
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 19:49 schreef BalLon het volgende:
voor de liefhebbers: kortingscode 1304 (5 euro korting) werkt nog!
Bij mij niet hoor...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_53592794
quote:
Op zondag 30 september 2007 16:24 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Bij mij niet hoor...
Die werkt maar af en toe geloof ik.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_53593559
quote:
Op zondag 30 september 2007 10:36 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik heb de jurk die op de voorpagina staat (als je op de H&M-site komt zeg maar )
die had ik ook bestelt maar viel toch tegen vond ik
pi_53593620
quote:
Op zondag 30 september 2007 01:43 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ow leuk


heb alleen geen idee wat ik met een jurkje zou moeten

MAAR DAN HEB JE IN ELK GEVAL WEL EEN GOEDKOOP JURKJE!

Ik heb dat jurkje wat iedereen hier heeft ook gehaald van de week. In het creme, hij is echt cutiepetutie
pi_53593820
Ja In 't creme dan.
Grijze riem er om, grijze sjaal erbij, grijze panty en dan cremekleurige ballerina's er onder
  zondag 30 september 2007 @ 17:07:02 #195
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_53594123
quote:
Op zondag 30 september 2007 15:34 schreef BalLon het volgende:

[..]

Dan neem je toch een XS? Ik had een S besteld en die was inderdaad te groot. Nu heb ik bij mijn nieuwe bestelling een XS besteld.

Je kan even naar de klantenservice bellen, die kunnen 'm alsnog in je bestelling gooien.
M'n bestelling is al verzonden. Kwam er 2 dagen geleden ofzo pas achter dat je die gratis trui mee moest bestellen, had er helemaal niet meer aan gedacht ben benieuwd hoe je XS valt trouwens.
pi_53594717
quote:
Op zondag 30 september 2007 16:58 schreef parselmouth het volgende:
Ja In 't creme dan.
Grijze riem er om, grijze sjaal erbij, grijze panty en dan cremekleurige ballerina's er onder
Klinkt cool...

Neeee nu moet ik em dadelijk ook gaan kopen
pi_53596073
quote:
Op zondag 30 september 2007 17:07 schreef morgane het volgende:

[..]

M'n bestelling is al verzonden. Kwam er 2 dagen geleden ofzo pas achter dat je die gratis trui mee moest bestellen, had er helemaal niet meer aan gedacht ben benieuwd hoe je XS valt trouwens.
Ook dáár heb ik een oplossing voor: als je je bestelling ontvangen hebt, moet je even bellen en zeggen dat die trui er niet bij zat. Waarschijnlijk zeggen ze dan dat je 'm niet besteld heb, wat dus ook klopt en dan leg je het ff uit.
Dat heb ik een hele tijd geleden gedaan met een gratis setje, een joggingpak (waarvan de trui erg veel lijkt op die lange gratis trui van nu). Had ik niet besteld, dus ik was ook verbaasd dat het er niet bij zat. Gebeld en alsnog gekregen

Ik vond de S wel te groot, maar het was niet zo dat ik er in zwom, zoals velen hier aangeven... (normaal heb ik ook S, soms XS) Ben ook benieuwd hoe de XS valt. We zullen zien!!
  zondag 30 september 2007 @ 19:01:22 #198
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_53596759
Zonder extra verzendkosten te betalen?
  zondag 30 september 2007 @ 19:43:12 #199
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53597757
ik was vandaag bij de H&M in vlissingen maar vond er niets naar mijn goestig helaas, zelfs de jas waar ik mijn ogen op had laten vallen viel tegen, vele malen korter dan in het boekje helaas...

Dus ben daar niet geslaagd
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zondag 30 september 2007 @ 21:05:59 #200
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_53600140

Dit jurkje besteld. Helaas was-ie er niet meer in mijn maat, dus maar een maat groter besteld (maat 40). Wel balen. Het is zo'n beetje het enige kledingstuk dat niet grijs is
Ik vind het echt zo jammer dat het grijs is wat de klok slaat...Ik kan die kleur echt niet hebben.
pi_53600280
quote:
Op zondag 30 september 2007 21:05 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Dit jurkje besteld. Helaas was-ie er niet meer in mijn maat, dus maar een maat groter besteld (maat 40). Wel balen. Het is zo'n beetje het enige kledingstuk dat niet grijs is
Ik vind het echt zo jammer dat het grijs is wat de klok slaat...Ik kan die kleur echt niet hebben.
Oow dat heb ik ook inderdaad... ik bestelde van de week weer eens wat en toen ik echt eens keek wat ik besteld heb, bleek ook bijna alles grijs te zijn... hmmz
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_53600691
quote:
Op zondag 30 september 2007 21:05 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Dit jurkje besteld. Helaas was-ie er niet meer in mijn maat, dus maar een maat groter besteld (maat 40). Wel balen. Het is zo'n beetje het enige kledingstuk dat niet grijs is
Ik vind het echt zo jammer dat het grijs is wat de klok slaat...Ik kan die kleur echt niet hebben.
Deze heb ik ook, in het zwart Had ook de blauwe besteld, maar vond het geen mooie kleur blauw. Beetje tussen paars en blauw in.

Verder wel erg leuk jurkje!
  zondag 30 september 2007 @ 21:34:46 #203
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_53601079
Die overdaad aan grijs is echt zo irritant. Ik vind grijs wel mooi maar ik wil niet alleen maar grijs aan...Ik heb nu al een grijze trui, grijze topjes, een grijze broek, en een grijs rokje op bestelling (niet allemaal H&M, maar ook in andere winkels in de overdaad grijs enorm). En verder heb ik ook wel veel blauw en zwart. Ik ga deze week maar eens iets in een andere kleur aanschaffen, rood en paars, weer eens wat anders.
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_53601338
quote:
Op zondag 30 september 2007 19:01 schreef morgane het volgende:
Zonder extra verzendkosten te betalen?
Ook dat nog
pi_53601391
quote:
Op zondag 30 september 2007 21:22 schreef loehoes het volgende:

[..]

Deze heb ik ook, in het zwart Had ook de blauwe besteld, maar vond het geen mooie kleur blauw. Beetje tussen paars en blauw in.

Verder wel erg leuk jurkje!
Ik heb m ook En vandaag aan toevallig. Erg leuk jurkje inderdaad! Ik had ook de blauwe besteld om te kijken of ik eindelijk es iets kan kopen wat niet zwart is , maar vond de kleur ook tegenvallen.
  zondag 30 september 2007 @ 22:01:47 #206
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_53602000
quote:
Op zondag 30 september 2007 21:22 schreef loehoes het volgende:

[..]

Deze heb ik ook, in het zwart Had ook de blauwe besteld, maar vond het geen mooie kleur blauw. Beetje tussen paars en blauw in.

Verder wel erg leuk jurkje!
Ik heb de zwarte ook besteld, in maat 38
Moet maar even kijken welke me het meest bevalt.
  zondag 30 september 2007 @ 22:09:11 #207
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_53602239
quote:
Op zondag 30 september 2007 21:10 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Oow dat heb ik ook inderdaad... ik bestelde van de week weer eens wat en toen ik echt eens keek wat ik besteld heb, bleek ook bijna alles grijs te zijn... hmmz
Ja je moet echt uitkijken met die kleur, het staat lang niet iedereen. Zeker niet als je een blanke/bleke huid hebt met een warme (gele) ondertoon.
pi_53603487
quote:
Op zondag 30 september 2007 09:10 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Mannen die wel een fotoboek hebben maar er geen foto's in durven te zetten uit angst voor zulk commentaar
ik dik ik zal er wel een foto in gooien om het tegendeel te bewijzen

En idd, maisnon je valt wel mee. Na Misstique enzo heb ik het idee dat 90% van de FOK! vrouwen aan obesitas lijdt.
  zondag 30 september 2007 @ 23:41:56 #209
188342 Gaan
als een banaan?
pi_53604837
Ik heb toch maar wat besteld. Begon met 1 wit blousje (naar aanleiding van dit topic) en heb nu alweer voor 110 euro bij elkaar geshopt

Dit komt er - hopelijk binnen een week- aan:



Lekker veel basics dus, ben benieuwd! Oehh en die skinny is uit de outlet, nu voor 13,-. Tis helemaal mijn maat dus dat is dan weer mooi meegenomen. En toch maar die gratis trui erbij gedaan he, terwijl ik nu al weet dat ie waarschijnlijk te groot gaat vallen en ik er dus niks aan heb
pi_53604916
2, 4, 5, 6, 7 en 8 zijn heel leuk!

[ Bericht 10% gewijzigd door roburt op 30-09-2007 23:51:48 ]
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_53605100
Dat cremekleurige vestje is echt ontzettend schattig in het echt. Lekker stevig stofje ook!
pi_53610395
quote:
Op zondag 30 september 2007 23:54 schreef parselmouth het volgende:
Dat cremekleurige vestje is echt ontzettend schattig in het echt. Lekker stevig stofje ook!
Hoe valt ie? Mijn moeder wil 'm namelijk graag
pi_53612697
quote:
Op zondag 30 september 2007 23:41 schreef Gaan het volgende:
Ik heb toch maar wat besteld. Begon met 1 wit blousje (naar aanleiding van dit topic) en heb nu alweer voor 110 euro bij elkaar geshopt

Dit komt er - hopelijk binnen een week- aan:

[afbeelding]
De zwarte blouse en de streepjestrui/jurk zijn erg leuk!!

Ik ga vanmiddag mijn bestelling ophalen op het postkantoor
Reviews volgen nog...
Eddy - Life is a mystery, we all must stand alone. I hear him call my name and it feels like home.'
Saffy - 'That's lovely, who wrote it?'
Eddy - 'Madonna, darling
  maandag 1 oktober 2007 @ 14:07:34 #214
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_53616708
Waar blijft mijn pakketje nouuuu?
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 26-09-2007 Zwolle , intern transport pakketten

Dit is al een heel oude status
pi_53616980
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 14:07 schreef morgane het volgende:
Waar blijft mijn pakketje nouuuu?
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 26-09-2007 Zwolle , intern transport pakketten

Dit is al een heel oude status


Dat valt nog mee .
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 25-09-2007
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_53618141
Bij mij deden ze daar precies 5 dagen over voordat manco status overging naar iets anders . Volgens mij is het zo dat track&trace code al bekend is bij TPG alleen het pakketje moet nog uit het buitenland aankomen zodat ie uiteindelijk gesorteerd en afgeleverd kan worden.
pi_53619305
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 14:59 schreef wizarddragon het volgende:
Bij mij deden ze daar precies 5 dagen over voordat manco status overging naar iets anders . Volgens mij is het zo dat track&trace code al bekend is bij TPG alleen het pakketje moet nog uit het buitenland aankomen zodat ie uiteindelijk gesorteerd en afgeleverd kan worden.


Klopt, dan is het onderweg vanuit Zweden. Duurt bij mij meestal ongeveer een week ofzo.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  maandag 1 oktober 2007 @ 16:14:14 #218
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_53619982
Ik ben ook weer een illusie armer wat betreft het grijze rokje dat ik zo leuk vind. Ik heb het vandaag aangepast en het zat echt nergens naar. Te strak op mijn heupen, veel te wijd bij mijn taille.
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_53620267
als je vanuit de H&M shop naar je T&T gaat, dan staat er waarschijnlijk nog steeds 'bestelling is in behandeling'. Pas als daar 'bestelling is onderweg' staat, zal het pakketje 2 dagen later ong. gesorteerd worden.
I had a signature once. It was awful.
pi_53622581
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 14:18 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 25-09-2007


Ze lezen mee ofzo; Zending gesorteerd in sorteercentrum 01-10-2007. .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_53623503
Inmiddels in huis:


De winterjas valt een beetje tegen, maar dat ligt misschien aan mijn te hooggespannen verwachtingen. Hij is wel gewoon leuk, maar niet zo fantastisch als ik had gedacht.
De kraag is echt gigantisch!!! Als je hem naar beneden vouwt, heb je een mooie wijde kraag voor in de herfst. Als je 'm omhoog doet heb je een warme kraag tot aan je neus voor in de winter.

Ik weet niet helemaal wat ik van de riem moet denken, die maakt de jas een beetje propperig. Een andere riem erin stoppen, zou dat werken? Of een smal sjaaltje? Iemand een suggestie?

(Met kortingscodes was 'ie trouwens maar 45 euro en dat vind ik wel lekker voordelig voor een winterjas.)


Deze zijn ter opfleuring van de grijze jas. (Kinderafdeling )


Hét tuniekje. Ik heb 'm ook al in de gekleurde versie (en die is veel leuker), maar een zwarte voor erbij kan nooit kwaad.


Deze joggingbroek is echt fantastisch!!! Gelukkig heb ik er meteen twee besteld. Het ding kost maar E 4,90, maar ziet er prima uit en is lekker zacht.
(Ook weer van de kinderafdeling... Ik las hier dat ze vaak heel lang uitvallen, maar ik heb een mt 158/164 besteld en die is met mijn lengte - 1.66 i.c.m. korte beentjes - precies goed).


Mooie, donkere jeans. Op de foto lijkt het een baggymodel, maar hij is stretchy-strak, met rechte pijpen.
Deze is wel veel te lang (wanneer komt H&M eens met korte lengtematen?), dus ik ga 'm maar inkorten.


Dit is een 7/8 broek, die bij mij uitvalt als hoogwater-wat-niet-de-bedoeling-is. Bovendien is 'ie veel te strak. Jammer!
Eddy - Life is a mystery, we all must stand alone. I hear him call my name and it feels like home.'
Saffy - 'That's lovely, who wrote it?'
Eddy - 'Madonna, darling
pi_53624363
Leuk Pats.

Ik twijfel zo over die joggingbroeken, ik ben ook niet gezegend met pilaren van benen en ben maar 1.64, maar ik vind dat elastische bandje aan de onderkant zo stom.
Zou ik dat er een beetje makkelijk uit kunnen halen, of zit dat helemaal vastgenaaid?
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  maandag 1 oktober 2007 @ 19:48:52 #223
123170 alors
zlata1234
pi_53624892
Dat bandje zit helemaal niet strak hoor...
know'm sayin?
×
word? word.
pi_53625085
Ik denk dat het wel leuk is om een ander riempje in die jas te doen! Ik ben sowieso niet zo van die badjas-achtige ceinturen in jassen eigenlijk .
Een brede zwarte leren riem met een mooie gesp, of juist een riem in een fancy kleurtje (die dan matcht met je handschoenen )
  maandag 1 oktober 2007 @ 19:57:06 #225
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_53625104
Hét tuniekje van 7,90, valt die groot of klein?

Ik ga ook maar weer shoppen .

Edit: laat maar . Alles wat ik leuk vind behalve dat tuniek, heeft een levertijd van BEGIN DECEMBER . Man, dan is de winter alweer zowat voorbij .

[ Bericht 56% gewijzigd door Arizona op 01-10-2007 20:06:58 ]
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_53626226
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 19:23 schreef shmoopy het volgende:
Ik twijfel zo over die joggingbroeken, ik ben ook niet gezegend met pilaren van benen en ben maar 1.64, maar ik vind dat elastische bandje aan de onderkant zo stom.
Zou ik dat er een beetje makkelijk uit kunnen halen, of zit dat helemaal vastgenaaid?
Het elastische bandje is minder stom dan het lijkt, het is nl. niet heel strak (nl. bijna even wijd als de pijp) dus je krijgt geen pof-effect. Het zou wel zo kunnen zijn dat de pijpen net te lang zijn voor jou, maar dan kun je misschien het bandje eraf knippen en de onderkant opnieuw omzomen?
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 19:56 schreef parselmouth het volgende:
Ik denk dat het wel leuk is om een ander riempje in die jas te doen! Ik ben sowieso niet zo van die badjas-achtige ceinturen in jassen eigenlijk .
Een brede zwarte leren riem met een mooie gesp, of juist een riem in een fancy kleurtje (die dan matcht met je handschoenen )
Badjasachtig, dat is het precies! Je kunt zo'n breed stoffen riem-geval ook niet mooi knopen, het ziet er echt een beetje gek uit. Misschien is een redelijk neutrale riem wel wat ja!
(Om nou weer voor elke kleur handschoen een bijpassende riem te kopen )
Eddy - Life is a mystery, we all must stand alone. I hear him call my name and it feels like home.'
Saffy - 'That's lovely, who wrote it?'
Eddy - 'Madonna, darling
pi_53626663
Vallen die spijkerbroeken groot of klein uit? Ik heb nl. een broek besteld, maar nu zie ik trouwens ook net dat er niet eens een lengtemaat bij staat
pi_53629011
Hoor hier iedereen praten over gratis artikelen ... maar waar zien jullie die? Ik kan ze niet vinden op de site ... (oeh gratis )

(ja zit er stiekem over te denken een keer te gaan bestellen, hier een kortingscode vandaan te plukken en het dan nog goedkoper dan het al is te halen. Zie alleen op tegen lang wachten ... ga sowieso morgen maar eens passen in de winkel ... eens kijken of dr nog wat leuks te vinden is en of het allemaal past)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 08:29:40 #229
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_53633400
Er stond de hele tijd reclame voor die gratis trui onderaan de pagina in de online shop, dus naast je shoppingbag. maar ik zie 'm nu ook niet meer
quote:
Op zondag 30 september 2007 18:33 schreef BalLon het volgende:

[..]

Ook dáár heb ik een oplossing voor: als je je bestelling ontvangen hebt, moet je even bellen en zeggen dat die trui er niet bij zat. Waarschijnlijk zeggen ze dan dat je 'm niet besteld heb, wat dus ook klopt en dan leg je het ff uit.
Dank je!! Ik heb gewoon vast een mailtje naar de klantenservice gestuurd en ik kreeg een mailtje terug dat ze 'm alsnog opsturen
pi_53634045
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 08:29 schreef morgane het volgende:
Er stond de hele tijd reclame voor die gratis trui onderaan de pagina in de online shop, dus naast je shoppingbag. maar ik zie 'm nu ook niet meer


De actie is weer voorbij.
I had a signature once. It was awful.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 11:01:24 #231
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_53635855
Ah, vandaar dat je 'm niet kon vinden Chicolate dan ben ik er nog net op tijd bij geweest dan
pi_53638196
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 20:43 schreef Patsy_Stone het volgende:
Badjasachtig, dat is het precies! Je kunt zo'n breed stoffen riem-geval ook niet mooi knopen, het ziet er echt een beetje gek uit. Misschien is een redelijk neutrale riem wel wat ja!
(Om nou weer voor elke kleur handschoen een bijpassende riem te kopen )
Vandaag diezelfde jas voor het eerst aangehad. Heerlijk ding, vooral de kraag is super. Maar inderdaad, de riem valt niet mooi te knopen. Als ik er 1 knoop in doe gaat 'ie steeds los, bij twee knopen ziet het er niet uit. Ik ga m denk ik vervangen door een zwarte, wat minder stugge riem als ik die kan vinden. Heb er trouwens een okergele sjaal bij, ook van de H&M. Fleurt de boel lekker op.

(En idd, met 25% korting is het een lekker goedkope jas)
pi_53638365
Wtf .

Zending zit in afleverroute 02-10-2007 Wateringen , pakkettendistributie
Chauffeur is onderweg 02-10-2007 Wateringen , pakkettendistributie
Zending zit in afleverroute

Waarom nog een keer . Ik ben al de hele dag thuis en er staat een TNT busje voor de deur .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_53638474


Deze binnen, hij is echt heel leuk en staat erg netjes!!!
pi_53639407
Ik heb 'm ook! Wel even strijken he
I had a signature once. It was awful.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 14:01:52 #236
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_53639851
ik heb me eindelijk ook maar eens aan online bestellen gewaagd
wacht met smart op het volgende

an urge to help mankind overcomes me
pi_53640518
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 13:43 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb 'm ook! Wel even strijken he
Ja hij was een beetje kreukelig, maar echt heel gaaf!
pi_53642808
Whehe. Het wordt steeds mooier .
quote:
Zending zit in afleverroute 02-10-2007 Wateringen , pakkettendistributie
Chauffeur is onderweg 02-10-2007 Wateringen , pakkettendistributie
Zending zit in afleverroute 02-10-2007 Wateringen , pakkettendistributie
Zending in verkeerde route; aflevering 1 dag vertraagd 02-10-2007 Wateringen , pakkettendistributie
Chauffeur is onderweg 02-10-2007
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_53643721
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 14:01 schreef saaw het volgende:
ik heb me eindelijk ook maar eens aan online bestellen gewaagd
wacht met smart op het volgende

[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Hee, die groene is leuk! Waarom heb ik die nergens zien staan? *zoekt en voegt toe*
pi_53645907
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 21:05 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Vallen die spijkerbroeken groot of klein uit? Ik heb nl. een broek besteld, maar nu zie ik trouwens ook net dat er niet eens een lengtemaat bij staat
Soms staat er wel een lengtemaat bij (2de getal). Over de pasvorm durf ik verder geen algemene uitspraken te doen...
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 12:51 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Vandaag diezelfde jas voor het eerst aangehad. Heerlijk ding, vooral de kraag is super. Maar inderdaad, de riem valt niet mooi te knopen. Als ik er 1 knoop in doe gaat 'ie steeds los, bij twee knopen ziet het er niet uit. Ik ga m denk ik vervangen door een zwarte, wat minder stugge riem als ik die kan vinden. Heb er trouwens een okergele sjaal bij, ook van de H&M. Fleurt de boel lekker op.
Heb je 'm echt al buiten aan gehad? (Dan ben je vast een nog grotere koukleum dan ik )
Die riem is gewoon irritant, ik ga op zoek naar een mooie (broek)riem!


Deze riem lijkt me wel wat, ik ga maar eens kijken of ze 'm in de winkel hebben, want voorlopig mag ik niks meer bestellen...
Eddy - Life is a mystery, we all must stand alone. I hear him call my name and it feels like home.'
Saffy - 'That's lovely, who wrote it?'
Eddy - 'Madonna, darling
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 18:05:44 #241
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_53646032
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 20:34 schreef schatje het volgende:
Roberto Cavalli voor H&M, heren:



meer foto's: Roberto Cavalli voor H&M


hebben hebben!!


hoe zit het met evt nieuwe kortingscodes? de meeste codes van pagina 1 doen het btw niet meer.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_53648719
Stuur ik een mailtje of ze de gratis trui kunnen wijzigen in maat XS.
Krijg ik een mailtje terug:
quote:
Bedankt voor je email.

We hebben het gratis sweatshirt met artikelnummer 204594 voor je toegevoegd bij je laatste bestelling.
nee suffies, ik wil de trui niet.
Ik wil een andere maat.
pi_53648910
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 18:00 schreef Patsy_Stone het volgende:
Heb je 'm echt al buiten aan gehad? (Dan ben je vast een nog grotere koukleum dan ik )
Koukleum ja
pi_53649023
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 15:53 schreef Addict89 het volgende:
Whehe. Het wordt steeds mooier .
[..]
Wat grappig!
Sneu voor jou, maar best grappig.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  † In Memoriam † dinsdag 2 oktober 2007 @ 20:19:16 #245
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_53649975
Mijn arme buurmeisje had bij de H&M besteld, helemaal enthousiast over dat gratis sweatshirt. Normaal gesproken heeft ze L/XL, dus ze kiest de maat XL bij dat sweatshirt. Kreeg ze 'm vanmiddag laat, verzuipt ze in dat stomme ding! Teleurgesteld natuurlijk.
Trek ik 'm aan, zit ie bijna als gegoten (meestal pas ik de H&M kleren in XL niet) maar eik zelfs voor mij (!)iets te groot! .
We hebben samen een mail gestuurd met het verhaal of ze 'm misschien voor een M kan ruilen. Mocht dat niet zo zijn mag ik 'm van d'r hebben ( ) en krijgt ze geld om iets anders leuks te kopen.

De verhoudingen in de kleding zijn soms echt ver te zoeken bij de H&M. Van de week kocht ik een kek gouden truitje in maat L (oke het was wel rekstof) en die zit gewoon goed, maar in andere kleding (ook vaak stretch) in maat L/XL lijk ik een rollade !
Maar I still love H&M .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_53653024
Ik heb al een tijdje een bestelling staan. Hij komt pas begin november omdat sommige kleding dan pas geleverd kan worden en ik gekozen heb voor 1 pakket.

Ik las hier gisteren dat het gratis sweatshirt zo groot viel dus ik denk; ik gooi het uit mijn bestelling en kies een kleinere maat...

Kan dit dus niet meer....actie afgelopen.. jeetje wat een stomme actie van mezelf
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 23:00:39 #247
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_53655728
Shit, ik heb een M'etje meebesteld. Ik heb normaal maat 36/38 van boven en ik heb smalle schouders. Dat gaat niet werken zeker?
pi_53657218
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 23:00 schreef Aventura het volgende:
Shit, ik heb een M'etje meebesteld. Ik heb normaal maat 36/38 van boven en ik heb smalle schouders. Dat gaat niet werken zeker?
ik denk dat je in een XS past...
pi_53658752
tvp
Zo niet.. dan toch!
  woensdag 3 oktober 2007 @ 08:06:51 #250
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_53660107
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 19:38 schreef ChilllayD het volgende:
Stuur ik een mailtje of ze de gratis trui kunnen wijzigen in maat XS.
Krijg ik een mailtje terug:
[..]

nee suffies, ik wil de trui niet.
Ik wil een andere maat.
ik had gevraagd of ze 'm alsnog op willen sturen omdat ik niet wist dat je 'm er zelf bij moest bestellen, maar nu worden volgens mij wel de verzendkosten in rekening gebracht
pi_53661122
Is die collectie op internet ook gewoon zelf in de winkel te koop?

Veel vrouwen hier trouwens .
pi_53661477
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 08:06 schreef morgane het volgende:

[..]

ik had gevraagd of ze 'm alsnog op willen sturen omdat ik niet wist dat je 'm er zelf bij moest bestellen, maar nu worden volgens mij wel de verzendkosten in rekening gebracht
Hun kunnen hem toch aan je bestelling toevoegen?
Of heb je er geen meer staan,en sturen ze hem je apart op?

Lijkt me dat als zij hem in je bestelling proppen je niets betaald hoor
pi_53661526
bestelling is onderweg dus hopelijk nog voor het weekend binnen
pi_53661982
Ik wacht nog gezellig tot eind deze maand, Grrrrrmz
pi_53663370
Kijk kijk kijk, eindelijk een slimmerd deze ochtend.
quote:
Hoi Suzanne,

Bedankt voor je email.
We hebben de maat aangepast.

Met vriendelijke groet,
Zo moeilijk was mijn vraag dus blijkbaar niet.
Nu heb ik een XS van de gratis Trui. Nu pastie vast wel :p
Bedankt voor iedereen die zei dat de trui zo groot was !!!
Hopelijk heb ik nu dus wel een chille.
pi_53663403
Het enige wat ik nog niet snap van De trui (ik heb hem nu zelf oo aan): Hij is aan d eonderkant heerlijk warm enzo, met die extra band zit je nooit met een blote rug en dat geeft veel warmte, maar waarom heeft dat ding zo'n absurd wijd ehals zodat je alsnog een koude nek en schouders krijgt???
I had a signature once. It was awful.
pi_53663806
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 08:06 schreef morgane het volgende:

[..]

ik had gevraagd of ze 'm alsnog op willen sturen omdat ik niet wist dat je 'm er zelf bij moest bestellen, maar nu worden volgens mij wel de verzendkosten in rekening gebracht
Echt? Hoe weet je dat?
pi_53663962
Ik heb zojuist online wat kleren besteld.

Een paar van die jurkjes waar je dan een panty of legging onder kan doen Erg leuk..
Wat broeken en truitjes.. Alleen wordt pas begin november geleverd, dat vind ik dan wel weer erg jammer
pi_53664289
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 11:05 schreef zoeperzazke het volgende:
Het enige wat ik nog niet snap van De trui (ik heb hem nu zelf oo aan): Hij is aan d eonderkant heerlijk warm enzo, met die extra band zit je nooit met een blote rug en dat geeft veel warmte, maar waarom heeft dat ding zo'n absurd wijd ehals zodat je alsnog een koude nek en schouders krijgt???
genoodzaakt er wat onder te dragen dus
pi_53665601
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 18:41 schreef Patsy_Stone het volgende:
Inmiddels in huis:

[afbeelding]
De winterjas valt een beetje tegen, maar dat ligt misschien aan mijn te hooggespannen verwachtingen. Hij is wel gewoon leuk, maar niet zo fantastisch als ik had gedacht.
De kraag is echt gigantisch!!! Als je hem naar beneden vouwt, heb je een mooie wijde kraag voor in de herfst. Als je 'm omhoog doet heb je een warme kraag tot aan je neus voor in de winter.

Ik weet niet helemaal wat ik van de riem moet denken, die maakt de jas een beetje propperig. Een andere riem erin stoppen, zou dat werken? Of een smal sjaaltje? Iemand een suggestie?

(Met kortingscodes was 'ie trouwens maar 45 euro en dat vind ik wel lekker voordelig voor een winterjas.)
Ik zit dus ook heel erg te twijfelen om deze te kopen in het zwart:


Alleen ben ik heel erg beniewd naar hoe de pasvorm is...Ik heb deze jas namelijk niet in de H&M winkels gezien maar wil hem eigenlijk graag passen. Dus even vraagje aan degene die deze jas al in bezit hebben (en dat zijn er al veel volgens mij ), valt hij breed bij de schouders? En zit de jas wel een beetje naar je lichaam (ondanks dat het dus een stugge stof is)? Ik wil graag maat 34 en/of maat 36 bestellen, maar hangt er dus even vanaf of hij bovenaan niet te los zit
En tot wanneer zijn de 25% kortingscodes geldig?
pi_53665644
Ja, ik vind het wel een mooie jas. Mijn moeder heeft hem ook en zij heeft maat 46/48, heeft een 46 genomen en paste 'm maar net (ze heeft de knopen een stukje naar links verplaatst).
Maar hij kleedt heel goed af, creeert een mooie taille en die col is gewoon heel gaaf natuurlijk.

Hoe ie verder valt weet ik eigenlijk niet
pi_53665690
Mijn moeder heeft de visgraat design dinges van die jas.
Ze bestelde een maat 40. Ze is 1.68 en niet superslank. Vrij gewoon.
Ze heeft normaal gesproken altijd maat M of 40....
Ze kon deze jas in maat 40 absoluut niet dragen. De voorkant wou niet dicht.
Dikke tietjes heeft ze niet, haha een B cupje.
De schouders zitten naar mijn idee gewoon, en niets byzonders/speciaals.

Nu heeft ze een maat 42 en deze past prima.
De mouwen zijn ook niet te lang. Maar ze moest dus wel 1 maat groter dan ze normaal gesproken heeft.

Ik heb de maat 40 gepast van haar.
Ik ben 1.69. C cup en ik weeg 58 kilo. En eigenlijk paste de maat 40 mij perfect.
Alleen ik wou de jas niet. Dus heeft ze hem geruild voor een 42...

En verder heb ik niets over de jas te melden.
Wel dat ik hem geweldig leuk vind. Bij mijn moeder dan
pi_53665847
Haha wel heh

-editje

Sinds vandaag:

7814 voor 10%


[ Bericht 32% gewijzigd door ChilllayD op 03-10-2007 12:53:58 ]
pi_53666570
Even een klein vraagje:

verkopen ze bij H&M op dit moment (dames of heren) polo's met korte mouwen? Ben namelijk op zoek naar een groene en rode polo voor een feestje
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
  woensdag 3 oktober 2007 @ 14:21:53 #266
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_53667861
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 09:39 schreef ChilllayD het volgende:

[..]

Hun kunnen hem toch aan je bestelling toevoegen?
Of heb je er geen meer staan,en sturen ze hem je apart op?

Lijkt me dat als zij hem in je bestelling proppen je niets betaald hoor
Ze sturen hem apart op. Maar ik heb ff gemaild en ze hebben de verzendkosten per ongeluk berekend. Ik krijg er dus een acceptgiro bij die ik gewoon niet hoef op te sturen. Erg netjes dus

overigens net m'n bestelling binnen, alles zit prima zal binnenkort wel foto's maken. Riem is precies goed (kinderriem voor jongens maat 80), jas is erg warm en trui is heel tof.
pi_53668886
Vandaag naar de winkel geweest, maar veel spullen van de site hadden ze niet , en ik had juist mijn oog laten vallen op deze trui:



Maar heeft iemand deze trui? Is hij dik? En hoe valt hij? Groot, klein, strak rond de borst? (ik weet namelijk niet welke maat ik moet bestellen, en ik wil hem zo graag hebben dat ik er wel voor wil gaan bestellen.)

En wat zijn eigenlijk de verzendkosten? Die kon ik ook niet vinden op de site
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 3 oktober 2007 @ 15:15:11 #268
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_53668976
4,90 geloof ik.
pi_53669282
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 15:11 schreef Chicolate het volgende:
Vandaag naar de winkel geweest, maar veel spullen van de site hadden ze niet , en ik had juist mijn oog laten vallen op deze trui:

[afbeelding]

Maar heeft iemand deze trui? Is hij dik? En hoe valt hij? Groot, klein, strak rond de borst? (ik weet namelijk niet welke maat ik moet bestellen, en ik wil hem zo graag hebben dat ik er wel voor wil gaan bestellen.)

En wat zijn eigenlijk de verzendkosten? Die kon ik ook niet vinden op de site
Ik zag deze trui ergens staan in een ander topic. Of in 'show je nieuwe kleding' of in 'Wat draag je vandaag'. Dan kan je even kijken hoe hij zit bij die persoon . Zal even kijken of ik het kan vinden

Edit: Hier, onderaan.
pi_53669343
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 15:15 schreef morgane het volgende:
4,90 geloof ik.
Dankje ... nog 2 (ongetwijfeld domme) vragen: kan je meerdere kortingscodes gebruiken voor 1 artikel? En wat moet je doen als je 2 maten van 1 artikel bestelt, 10% korting op een van beiden, en juist die maat moet je terugbrengen? Krijg je dan die 10% op het overgebleven artikel?

(Goh ja, ik heb echt geen verstand van internetbestellen bij H&M En geen tijd om alle andere topics door te lezen ... maar wil wel graag )
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 3 oktober 2007 @ 15:39:49 #271
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_53669588
Ik denk dat je maar één kortingscode per bestelling kan gebruiken en dat die 10% geldt voor het totale bedrag, niet per artikel. Maar dat weet ik niet zeker
pi_53669595
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 15:11 schreef Chicolate het volgende:
Vandaag naar de winkel geweest, maar veel spullen van de site hadden ze niet , en ik had juist mijn oog laten vallen op deze trui:

[afbeelding]

Maar heeft iemand deze trui? Is hij dik? En hoe valt hij? Groot, klein, strak rond de borst? (ik weet namelijk niet welke maat ik moet bestellen, en ik wil hem zo graag hebben dat ik er wel voor wil gaan bestellen.)

En wat zijn eigenlijk de verzendkosten? Die kon ik ook niet vinden op de site
heb ik besteld.
ligt op het postkantoor.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_53669900
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 15:39 schreef morgane het volgende:
Ik denk dat je maar één kortingscode per bestelling kan gebruiken en dat die 10% geldt voor het totale bedrag, niet per artikel. Maar dat weet ik niet zeker
Op het duurste artikel waarschijnlijk.
pi_53671199
Die code van 10% korting (7814) is geldig t/m 18 oktober en geldt voor de hele bestelling. Dus niet zoals de codes van 25% alleen op het duurste artikel. Morgen komt dat gratis shirt bij mij binnen, ben heel benieuwd
  woensdag 3 oktober 2007 @ 17:00:23 #275
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_53671214
En wat als ze dan dus even duur zijn?
pi_53671847
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 17:00 schreef morgane het volgende:
En wat als ze dan dus even duur zijn?
Dan gaat de korting maar naar een artikel
pi_53672186
Er staat weer een hoop op het verlanglijstje maar ik bestel altijd alleen maar dingen die op voorraad zijn. Een heleboel staat nu ineens op december enzo wat eerst wel op voorraad was maar die ik er toen niet bij heb gedaan uiteindelijk
pi_53672426
Ow.. ik typ gewoon alle kortingscodes in , werkt allemaal hoor. Ik wist niet dat het 1 per bestelling was.
pi_53672519
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 18:00 schreef wizarddragon het volgende:
Ow.. ik typ gewoon alle kortingscodes in , werkt allemaal hoor. Ik wist niet dat het 1 per bestelling was.
En er gaat dan ook 2x korting af?
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_53672581
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 18:04 schreef Addict89 het volgende:

[..]

En er gaat dan ook 2x korting af?
Nope bijvoorbeeld 10% op alle producten dan gaat er ook 10 % daarvan af. Daarnaast kortingscode voor 25% voor duurste product, dus 25% af van het duurste product. Alhoewel ik me afvraag als bijvoorbeeld 2 duurste producten hetzelfde geprijsd zijn.. , maar goed dat is me dus nooit overkomen . Eigenlijk kwestie van uitproberen.
  woensdag 3 oktober 2007 @ 18:09:24 #281
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_53672631
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 18:04 schreef Addict89 het volgende:

[..]

En er gaat dan ook 2x korting af?
ik zeg ook niet dat ik het zeker weet was een gokje haha.
pi_53673075
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 18:07 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

Nope bijvoorbeeld 10% op alle producten dan gaat er ook 10 % daarvan af. Daarnaast kortingscode voor 25% voor duurste product, dus 25% af van het duurste product. Alhoewel ik me afvraag als bijvoorbeeld 2 duurste producten hetzelfde geprijsd zijn.. , maar goed dat is me dus nooit overkomen . Eigenlijk kwestie van uitproberen.
Oh zo. Ik wou net zeggen, want twee keer korting voor het duurste product pakt ie niet.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_53674509
Heeft iemand toevallig dit vestje al in huis en zo ja; hoe valt het? Is het zo leuk als het eruit ziet :



Volgens mij staat het vooral leuk bij dames met een niet al te grote boezem (waar ik helaas niet bij hoor)
pi_53676217
dat vroeg ik ook al... nog geen reactie gehad, maar ben wel heel benieuwd! mijn moeder wil 'm namelijk
pi_53677536
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 09:21 schreef Nashje het volgende:
Is de collectie op internet ook gewoon zelf in de winkel te koop?
pi_53677552
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 21:16 schreef Nashje het volgende:

[..]
Gedeeltelijk.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_53678489
Ja, in de winkel is de collectie groter, maar aan de andere kant is niet alles wat op internet momenteel in de winkel te vinden.
pi_53686066
mijn pakje is onderweg
kan zelfs niet meer herinneren wat er allemaal inzit
een rood rokje, grijze trui/jurk en een spijkerjurkje is alles dat ik kan herinneren
  donderdag 4 oktober 2007 @ 13:01:36 #289
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_53690737
Mn pakketje is er, maar geen gratis trui erin terwijl ik m wel had besteld. Ik ga maar weer eens een mail sturen ofzo.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_53698069
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 12:35 schreef Suusz het volgende:

[..]

Ik zit dus ook heel erg te twijfelen om deze te kopen in het zwart:
[afbeelding]

Alleen ben ik heel erg beniewd naar hoe de pasvorm is...Ik heb deze jas namelijk niet in de H&M winkels gezien maar wil hem eigenlijk graag passen. Dus even vraagje aan degene die deze jas al in bezit hebben (en dat zijn er al veel volgens mij ), valt hij breed bij de schouders? En zit de jas wel een beetje naar je lichaam (ondanks dat het dus een stugge stof is)? Ik wil graag maat 34 en/of maat 36 bestellen, maar hangt er dus even vanaf of hij bovenaan niet te los zit
En tot wanneer zijn de 25% kortingscodes geldig?
Ik heb de visgraatvariant. Bij mij zit maat 36 prima (ik heb normaal ook mt 36), misschien wel ietsje aan de wijde kant bij de schouders (maar dan past er tenminste een dikke wintertrui onder en ik heb nu eenmaal smalle schouders).
Op buikhoogte is 'ie zeker best wijd, want ik heb - in verhouding tot de rest van mijn lijf - een bol Catootje-buikje, maar die past er prima in. Als je vrij euh plat (klinkt zo onaardig!) bent, kun je dus misschien wel in een mt 34...
Als ik twijfel over de maat bestel ik er altijd gewoon twee en dan kan er eentje weer terug!
Eddy - Life is a mystery, we all must stand alone. I hear him call my name and it feels like home.'
Saffy - 'That's lovely, who wrote it?'
Eddy - 'Madonna, darling
pi_53698202
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 15:29 schreef Chicolate het volgende:
Dankje ... nog 2 (ongetwijfeld domme) vragen: kan je meerdere kortingscodes gebruiken voor 1 artikel? En wat moet je doen als je 2 maten van 1 artikel bestelt, 10% korting op een van beiden, en juist die maat moet je terugbrengen? Krijg je dan die 10% op het overgebleven artikel?
Twee codes gebruiken bij één artikel kan niet. Het lukt (soms?) wel om meerdere kortingscodes te gebruiken bij een bestelling.

Als ik iets terugstuur waar ik een kortingscode voor gebruikt heb, bereken ik de korting over een ander artikel (dat ik dus wel hou). Vervolgens reken ik uit wat ik dan nog moet betalen en schrijf ik op de retourbon "omdat ik artikel x terugstuur, heb ik de 25%korting berekend over een ander artikel, hopelijk is dat geen probleem!".... Daar heb ik nog nooit commentaar op gehad.
Eddy - Life is a mystery, we all must stand alone. I hear him call my name and it feels like home.'
Saffy - 'That's lovely, who wrote it?'
Eddy - 'Madonna, darling
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 10:42:58 #292
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_53714948
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 13:01 schreef Roeji het volgende:
Mn pakketje is er, maar geen gratis trui erin terwijl ik m wel had besteld. Ik ga maar weer eens een mail sturen ofzo.
Ohoh, had je niet na alle drama's nu voor 't eerst weer wat durven bestellen? Of was jij dat niet..?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 11:10:19 #293
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_53715655
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 10:42 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ohoh, had je niet na alle drama's nu voor 't eerst weer wat durven bestellen? Of was jij dat niet..?
jep dat was ik.
Het is nu wel goed gegaan, op die trui na. Maar aangezien je er toch in schijnt te kunnen kamperen zal het wel geen groot 'verlies' zijn.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_53715723
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 18:09 schreef Patsy_Stone het volgende:

[..]

Twee codes gebruiken bij één artikel kan niet.
Het is me 1 keer wel gelukt, maar toen was de hele site aan het klooien . Mijn pakje is overigens eindelijk binnen . Ik vind de gratis trui eigenlijk wel meevallen qua grootte. Had zeker geen maat kleiner moeten hebben voor de armlengte, oke, hij slobbert wel een beetje, maar volgens mij hoort dat gewoon.

Verder nog deze tas en wat lingerie:


Mooi, wel stuk groter dan ik dacht. Maar dat is alleen maar mooi, dan past mijn wettenbundel er tenminste in .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_53732861
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 11:12 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Het is me 1 keer wel gelukt, maar toen was de hele site aan het klooien . Mijn pakje is overigens eindelijk binnen . Ik vind de gratis trui eigenlijk wel meevallen qua grootte. Had zeker geen maat kleiner moeten hebben voor de armlengte, oke, hij slobbert wel een beetje, maar volgens mij hoort dat gewoon.

Verder nog deze tas en wat lingerie:

[afbeelding]
Mooi, wel stuk groter dan ik dacht. Maar dat is alleen maar mooi, dan past mijn wettenbundel er tenminste in .


oow kijk das handig! Als je dan een keer lastig gevallen wordt door een kerel of zo, dan kun je mooi van je af meppen
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_53740826
Ik krijg mijn spul vandaag nog of morgen binnen waarschijnlijk, zou wel mooi zijn.
Wacht nu al een dikke week. ;p Mijn mams heeft ook een trui besteld maar die komt pas half november, dat is toch triest? Langer dan een maand moeten wachten op je kleren.
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 23:07:48 #297
57434 Marloes
Digital Love
pi_53752870
Ik heb vandaag een heel leuk grijs vest besteld en een paarsig/lila truitje, zal morgen wel ff fotos posten. Ik wou het vest eigenlijk in de winkel kopen, maar in Almere hadden ze hem nergens (Ik had foto mee van de folder die ik had gekregen).
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 23:15:15 #298
57434 Marloes
Digital Love
pi_53752991




Deze
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_53753125
Morgen koopzondag, eindelijk weer eens echt winkelen
Niet te veel H&M though, moet mijn garderobe een beetje afwisselend houden
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 6 oktober 2007 @ 23:28:52 #300
163650 Greys
pi_53753250
Had er hier nog iemand die zwarte enkellaarsjes? Vallen die een beetje normaal qua maat?
En zijn ze leuk in het echt?

En hoe zijn de jeans van H&M van lengte? Ik ben 1.82, kan ik het dan shaken of is er hoop?

[ Bericht 33% gewijzigd door Greys op 06-10-2007 23:36:25 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 23:37:52 #301
123170 alors
zlata1234
pi_53753465
Van de week trouwens nog deze



voor 2 euro op de kop getikt hijs cute
know'm sayin?
×
word? word.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')