Het elastische bandje is minder stom dan het lijkt, het is nl. niet heel strak (nl. bijna even wijd als de pijp) dus je krijgt geen pof-effect. Het zou wel zo kunnen zijn dat de pijpen net te lang zijn voor jou, maar dan kun je misschien het bandje eraf knippen en de onderkant opnieuw omzomen?quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:23 schreef shmoopy het volgende:
Ik twijfel zo over die joggingbroeken, ik ben ook niet gezegend met pilaren van benen en ben maar 1.64, maar ik vind dat elastische bandje aan de onderkant zo stom.
Zou ik dat er een beetje makkelijk uit kunnen halen, of zit dat helemaal vastgenaaid?
Badjasachtig, dat is het precies! Je kunt zo'n breed stoffen riem-geval ook niet mooi knopen, het ziet er echt een beetje gek uit. Misschien is een redelijk neutrale riem wel wat ja!quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:56 schreef parselmouth het volgende:
Ik denk dat het wel leuk is om een ander riempje in die jas te doen! Ik ben sowieso niet zo van die badjas-achtige ceinturen in jassen eigenlijk.
Een brede zwarte leren riem met een mooie gesp, of juist een riem in een fancy kleurtje (die dan matcht met je handschoenen)
Dank je!! Ik heb gewoon vast een mailtje naar de klantenservice gestuurd en ik kreeg een mailtje terug dat ze 'm alsnog opsturenquote:Op zondag 30 september 2007 18:33 schreef BalLon het volgende:
[..]
Ook dáár heb ik een oplossing voor: als je je bestelling ontvangen hebt, moet je even bellen en zeggen dat die trui er niet bij zat. Waarschijnlijk zeggen ze dan dat je 'm niet besteld heb, wat dus ook klopt en dan leg je het ff uit.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:29 schreef morgane het volgende:
Er stond de hele tijd reclame voor die gratis trui onderaan de pagina in de online shop, dus naast je shoppingbag. maar ik zie 'm nu ook niet meer![]()
Vandaag diezelfde jas voor het eerst aangehad. Heerlijk ding, vooral de kraag is super. Maar inderdaad, de riem valt niet mooi te knopen. Als ik er 1 knoop in doe gaat 'ie steeds los, bij twee knopen ziet het er niet uit. Ik ga m denk ik vervangen door een zwarte, wat minder stugge riem als ik die kan vinden. Heb er trouwens een okergele sjaal bij, ook van de H&M. Fleurt de boel lekker op.quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:43 schreef Patsy_Stone het volgende:
Badjasachtig, dat is het precies! Je kunt zo'n breed stoffen riem-geval ook niet mooi knopen, het ziet er echt een beetje gek uit. Misschien is een redelijk neutrale riem wel wat ja!
(Om nou weer voor elke kleur handschoen een bijpassende riem te kopen)
Ja hij was een beetje kreukelig, maar echt heel gaaf!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:43 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb 'm ook! Wel even strijken he
quote:Zending zit in afleverroute 02-10-2007 Wateringen , pakkettendistributie
Chauffeur is onderweg 02-10-2007 Wateringen , pakkettendistributie
Zending zit in afleverroute 02-10-2007 Wateringen , pakkettendistributie
Zending in verkeerde route; aflevering 1 dag vertraagd 02-10-2007 Wateringen , pakkettendistributie
Chauffeur is onderweg 02-10-2007
Hee, die groene is leuk! Waarom heb ik die nergens zien staan? *zoekt en voegt toe*quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:01 schreef saaw het volgende:
ik heb me eindelijk ook maar eens aan online bestellen gewaagd
wacht met smart op het volgende
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Soms staat er wel een lengtemaat bij (2de getal). Over de pasvorm durf ik verder geen algemene uitspraken te doen...quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:05 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Vallen die spijkerbroeken groot of klein uit? Ik heb nl. een broek besteld, maar nu zie ik trouwens ook net dat er niet eens een lengtemaat bij staat![]()
Heb je 'm echt al buiten aan gehad? (Dan ben je vast een nog grotere koukleum dan ikquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:51 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Vandaag diezelfde jas voor het eerst aangehad. Heerlijk ding, vooral de kraag is super. Maar inderdaad, de riem valt niet mooi te knopen. Als ik er 1 knoop in doe gaat 'ie steeds los, bij twee knopen ziet het er niet uit. Ik ga m denk ik vervangen door een zwarte, wat minder stugge riem als ik die kan vinden. Heb er trouwens een okergele sjaal bij, ook van de H&M. Fleurt de boel lekker op.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:34 schreef schatje het volgende:
Roberto Cavalli voor H&M, heren:
meer foto's: Roberto Cavalli voor H&M
nee suffies, ik wil de trui niet.quote:Bedankt voor je email.
We hebben het gratis sweatshirt met artikelnummer 204594 voor je toegevoegd bij je laatste bestelling.
Koukleum jaquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:00 schreef Patsy_Stone het volgende:
Heb je 'm echt al buiten aan gehad? (Dan ben je vast een nog grotere koukleum dan ik)
Wat grappig!quote:
ik denk dat je in een XS past...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:00 schreef Aventura het volgende:
Shit, ik heb een M'etje meebesteld. Ik heb normaal maat 36/38 van boven en ik heb smalle schouders. Dat gaat niet werken zeker?
ik had gevraagd of ze 'm alsnog op willen sturen omdat ik niet wist dat je 'm er zelf bij moest bestellen, maar nu worden volgens mij wel de verzendkosten in rekening gebrachtquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:38 schreef ChilllayD het volgende:
Stuur ik een mailtje of ze de gratis trui kunnen wijzigen in maat XS.
Krijg ik een mailtje terug:
[..]
nee suffies, ik wil de trui niet.
Ik wil een andere maat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |