abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53626226
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 19:23 schreef shmoopy het volgende:
Ik twijfel zo over die joggingbroeken, ik ben ook niet gezegend met pilaren van benen en ben maar 1.64, maar ik vind dat elastische bandje aan de onderkant zo stom.
Zou ik dat er een beetje makkelijk uit kunnen halen, of zit dat helemaal vastgenaaid?
Het elastische bandje is minder stom dan het lijkt, het is nl. niet heel strak (nl. bijna even wijd als de pijp) dus je krijgt geen pof-effect. Het zou wel zo kunnen zijn dat de pijpen net te lang zijn voor jou, maar dan kun je misschien het bandje eraf knippen en de onderkant opnieuw omzomen?
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 19:56 schreef parselmouth het volgende:
Ik denk dat het wel leuk is om een ander riempje in die jas te doen! Ik ben sowieso niet zo van die badjas-achtige ceinturen in jassen eigenlijk .
Een brede zwarte leren riem met een mooie gesp, of juist een riem in een fancy kleurtje (die dan matcht met je handschoenen )
Badjasachtig, dat is het precies! Je kunt zo'n breed stoffen riem-geval ook niet mooi knopen, het ziet er echt een beetje gek uit. Misschien is een redelijk neutrale riem wel wat ja!
(Om nou weer voor elke kleur handschoen een bijpassende riem te kopen )
Eddy - Life is a mystery, we all must stand alone. I hear him call my name and it feels like home.'
Saffy - 'That's lovely, who wrote it?'
Eddy - 'Madonna, darling
pi_53626663
Vallen die spijkerbroeken groot of klein uit? Ik heb nl. een broek besteld, maar nu zie ik trouwens ook net dat er niet eens een lengtemaat bij staat
pi_53629011
Hoor hier iedereen praten over gratis artikelen ... maar waar zien jullie die? Ik kan ze niet vinden op de site ... (oeh gratis )

(ja zit er stiekem over te denken een keer te gaan bestellen, hier een kortingscode vandaan te plukken en het dan nog goedkoper dan het al is te halen. Zie alleen op tegen lang wachten ... ga sowieso morgen maar eens passen in de winkel ... eens kijken of dr nog wat leuks te vinden is en of het allemaal past)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 08:29:40 #229
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_53633400
Er stond de hele tijd reclame voor die gratis trui onderaan de pagina in de online shop, dus naast je shoppingbag. maar ik zie 'm nu ook niet meer
quote:
Op zondag 30 september 2007 18:33 schreef BalLon het volgende:

[..]

Ook dáár heb ik een oplossing voor: als je je bestelling ontvangen hebt, moet je even bellen en zeggen dat die trui er niet bij zat. Waarschijnlijk zeggen ze dan dat je 'm niet besteld heb, wat dus ook klopt en dan leg je het ff uit.
Dank je!! Ik heb gewoon vast een mailtje naar de klantenservice gestuurd en ik kreeg een mailtje terug dat ze 'm alsnog opsturen
pi_53634045
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 08:29 schreef morgane het volgende:
Er stond de hele tijd reclame voor die gratis trui onderaan de pagina in de online shop, dus naast je shoppingbag. maar ik zie 'm nu ook niet meer

De actie is weer voorbij.
I had a signature once. It was awful.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 11:01:24 #231
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_53635855
Ah, vandaar dat je 'm niet kon vinden Chicolate dan ben ik er nog net op tijd bij geweest dan
pi_53638196
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 20:43 schreef Patsy_Stone het volgende:
Badjasachtig, dat is het precies! Je kunt zo'n breed stoffen riem-geval ook niet mooi knopen, het ziet er echt een beetje gek uit. Misschien is een redelijk neutrale riem wel wat ja!
(Om nou weer voor elke kleur handschoen een bijpassende riem te kopen )
Vandaag diezelfde jas voor het eerst aangehad. Heerlijk ding, vooral de kraag is super. Maar inderdaad, de riem valt niet mooi te knopen. Als ik er 1 knoop in doe gaat 'ie steeds los, bij twee knopen ziet het er niet uit. Ik ga m denk ik vervangen door een zwarte, wat minder stugge riem als ik die kan vinden. Heb er trouwens een okergele sjaal bij, ook van de H&M. Fleurt de boel lekker op.

(En idd, met 25% korting is het een lekker goedkope jas)
pi_53638365
Wtf .

Zending zit in afleverroute 02-10-2007 Wateringen , pakkettendistributie
Chauffeur is onderweg 02-10-2007 Wateringen , pakkettendistributie
Zending zit in afleverroute

Waarom nog een keer . Ik ben al de hele dag thuis en er staat een TNT busje voor de deur .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_53638474

Deze binnen, hij is echt heel leuk en staat erg netjes!!!
pi_53639407
Ik heb 'm ook! Wel even strijken he
I had a signature once. It was awful.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 14:01:52 #236
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_53639851
ik heb me eindelijk ook maar eens aan online bestellen gewaagd
wacht met smart op het volgende

an urge to help mankind overcomes me
pi_53640518
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 13:43 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb 'm ook! Wel even strijken he
Ja hij was een beetje kreukelig, maar echt heel gaaf!
pi_53642808
Whehe. Het wordt steeds mooier .
quote:
Chauffeur is onderweg 02-10-2007 Wateringen , pakkettendistributie
Zending in verkeerde route; aflevering 1 dag vertraagd 02-10-2007 Wateringen , pakkettendistributie
Chauffeur is onderweg 02-10-2007
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_53643721
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 14:01 schreef saaw het volgende:
ik heb me eindelijk ook maar eens aan online bestellen gewaagd
wacht met smart op het volgende

[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Hee, die groene is leuk! Waarom heb ik die nergens zien staan? *zoekt en voegt toe*
pi_53645907
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 21:05 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Vallen die spijkerbroeken groot of klein uit? Ik heb nl. een broek besteld, maar nu zie ik trouwens ook net dat er niet eens een lengtemaat bij staat
Soms staat er wel een lengtemaat bij (2de getal). Over de pasvorm durf ik verder geen algemene uitspraken te doen...
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 12:51 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Vandaag diezelfde jas voor het eerst aangehad. Heerlijk ding, vooral de kraag is super. Maar inderdaad, de riem valt niet mooi te knopen. Als ik er 1 knoop in doe gaat 'ie steeds los, bij twee knopen ziet het er niet uit. Ik ga m denk ik vervangen door een zwarte, wat minder stugge riem als ik die kan vinden. Heb er trouwens een okergele sjaal bij, ook van de H&M. Fleurt de boel lekker op.
Heb je 'm echt al buiten aan gehad? (Dan ben je vast een nog grotere koukleum dan ik )
Die riem is gewoon irritant, ik ga op zoek naar een mooie (broek)riem!

Deze riem lijkt me wel wat, ik ga maar eens kijken of ze 'm in de winkel hebben, want voorlopig mag ik niks meer bestellen...
Eddy - Life is a mystery, we all must stand alone. I hear him call my name and it feels like home.'
Saffy - 'That's lovely, who wrote it?'
Eddy - 'Madonna, darling
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 18:05:44 #241
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_53646032
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 20:34 schreef schatje het volgende:
Roberto Cavalli voor H&M, heren:

meer foto's: Roberto Cavalli voor H&M

hebben hebben!!

hoe zit het met evt nieuwe kortingscodes? de meeste codes van pagina 1 doen het btw niet meer.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_53648719
Stuur ik een mailtje of ze de gratis trui kunnen wijzigen in maat XS.
Krijg ik een mailtje terug:
quote:
Bedankt voor je email.

We hebben het gratis sweatshirt met artikelnummer 204594 voor je toegevoegd bij je laatste bestelling.
nee suffies, ik wil de trui niet.
Ik wil een andere maat.
pi_53648910
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 18:00 schreef Patsy_Stone het volgende:
Heb je 'm echt al buiten aan gehad? (Dan ben je vast een nog grotere koukleum dan ik )
Koukleum ja
pi_53649023
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 15:53 schreef Addict89 het volgende:
Whehe. Het wordt steeds mooier .
[..]
Wat grappig!
Sneu voor jou, maar best grappig.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  † In Memoriam † dinsdag 2 oktober 2007 @ 20:19:16 #245
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_53649975
Mijn arme buurmeisje had bij de H&M besteld, helemaal enthousiast over dat gratis sweatshirt. Normaal gesproken heeft ze L/XL, dus ze kiest de maat XL bij dat sweatshirt. Kreeg ze 'm vanmiddag laat, verzuipt ze in dat stomme ding! Teleurgesteld natuurlijk.
Trek ik 'm aan, zit ie bijna als gegoten (meestal pas ik de H&M kleren in XL niet) maar eik zelfs voor mij (!)iets te groot! .
We hebben samen een mail gestuurd met het verhaal of ze 'm misschien voor een M kan ruilen. Mocht dat niet zo zijn mag ik 'm van d'r hebben ( ) en krijgt ze geld om iets anders leuks te kopen.

De verhoudingen in de kleding zijn soms echt ver te zoeken bij de H&M. Van de week kocht ik een kek gouden truitje in maat L (oke het was wel rekstof) en die zit gewoon goed, maar in andere kleding (ook vaak stretch) in maat L/XL lijk ik een rollade !
Maar I still love H&M .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_53653024
Ik heb al een tijdje een bestelling staan. Hij komt pas begin november omdat sommige kleding dan pas geleverd kan worden en ik gekozen heb voor 1 pakket.

Ik las hier gisteren dat het gratis sweatshirt zo groot viel dus ik denk; ik gooi het uit mijn bestelling en kies een kleinere maat...

Kan dit dus niet meer....actie afgelopen.. jeetje wat een stomme actie van mezelf
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 23:00:39 #247
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_53655728
Shit, ik heb een M'etje meebesteld. Ik heb normaal maat 36/38 van boven en ik heb smalle schouders. Dat gaat niet werken zeker?
pi_53657218
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 23:00 schreef Aventura het volgende:
Shit, ik heb een M'etje meebesteld. Ik heb normaal maat 36/38 van boven en ik heb smalle schouders. Dat gaat niet werken zeker?
ik denk dat je in een XS past...
pi_53658752
tvp
Zo niet.. dan toch!
  woensdag 3 oktober 2007 @ 08:06:51 #250
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_53660107
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 19:38 schreef ChilllayD het volgende:
Stuur ik een mailtje of ze de gratis trui kunnen wijzigen in maat XS.
Krijg ik een mailtje terug:
[..]

nee suffies, ik wil de trui niet.
Ik wil een andere maat.
ik had gevraagd of ze 'm alsnog op willen sturen omdat ik niet wist dat je 'm er zelf bij moest bestellen, maar nu worden volgens mij wel de verzendkosten in rekening gebracht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')