Ik zou Amsterdam even proberen, daar hebben ze zoveel dat je best een goede kans hebtquote:Op donderdag 27 september 2007 23:24 schreef JanNL het volgende:
[afbeelding]
Iig alvast bedankt ! zou een grote hulp zijn als iemand weet waar ze nog meer zijn.. of waar ze dus online staan!
Leuk! Zoiets zou ik voor mijn vriend ook leuk vinden! Ik ga volgende week eens naar de H&M in Hengelo, groot inkopenquote:
Ah ok, mooi zo. Bedanktquote:Op zaterdag 29 september 2007 11:43 schreef shmoopy het volgende:
Vanaf de datum dat je het binnen hebt gekregen, factuurdatum klopt nooit iets van idd.
Oh wat jammerquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:45 schreef shmoopy het volgende:
De felbegeerde langverwachte jas kriebelt!
Zelfs door de voering in de mouwen heen, die gaat dus ook, met pijn in het hart, terug
Dat laatstequote:Op zaterdag 29 september 2007 14:28 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind dat ze de laatste tijd niet echt spannende dingen meer hebben ofzo... misschien kijk ik niet goed, of misschien liggen m'n verwachtingen te hoog
Laatst wel ergens gezien ja, bij de kassaquote:Op zaterdag 29 september 2007 23:43 schreef roburt het volgende:
weet iemand of ze nog van die plak rollers verkopen?
(om pluisjes en kattenharen van je kleding af te halen)
Euh hier heb ik ze volgens mij nog wel zien liggen...quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:43 schreef roburt het volgende:
weet iemand of ze nog van die plak rollers verkopen?
(om pluisjes en kattenharen van je kleding af te halen)
quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:49 schreef BalLon het volgende:
voor de liefhebbers: kortingscode 1304 (5 euro korting) werkt nog!
Ow leukquote:Op zondag 30 september 2007 01:11 schreef parselmouth het volgende:
Dames en heren die ook nog wel eens de deur uit gaan om te winkelen bij de H&M:
Bij de nieuwe glossy Grazia zit een kortingscoupon voor jurkjes van de H&M. Je krijgt dan 20% korting op alle jurkjes!
Mannen die wel een fotoboek hebben maar er geen foto's in durven te zetten uit angst voor zulk commentaarquote:
Helpt ook niet als je 'm een aantal uurtjes in de vriezer legt o.i.d. ?quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:57 schreef shmoopy het volgende:
Ik baal ook echt heel erg, hij is zo mooi.![]()
Maar ook in m'n nek kriebelt ie als een gek, zodat ik er eigenlijk altijd een shawl of das bij moet dragen, en dat wil ik niet.
*mokt nog even door*
Dan neem je toch een XS? Ik had een S besteld en die was inderdaad te groot. Nu heb ik bij mijn nieuwe bestelling een XS besteld.quote:Op zondag 30 september 2007 14:56 schreef morgane het volgende:
ben vergeten de gratis trui mee te bestellenkrom dat je die zelf mee moet bestellen
maar ach, de S zou toch waarschijnlijk als een L uitvallen dus dan heb ik er toch niks aan
Bij mij niet hoor...quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:49 schreef BalLon het volgende:
voor de liefhebbers: kortingscode 1304 (5 euro korting) werkt nog!
Die werkt maar af en toe geloof ik.quote:
die had ik ook bestelt maar viel toch tegen vond ikquote:Op zondag 30 september 2007 10:36 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik heb de jurk die op de voorpagina staat(als je op de H&M-site komt zeg maar
)
quote:Op zondag 30 september 2007 01:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow leuk
heb alleen geen idee wat ik met een jurkje zou moeten
M'n bestelling is al verzonden. Kwam er 2 dagen geleden ofzo pas achter dat je die gratis trui mee moest bestellen, had er helemaal niet meer aan gedachtquote:Op zondag 30 september 2007 15:34 schreef BalLon het volgende:
[..]
Dan neem je toch een XS? Ik had een S besteld en die was inderdaad te groot. Nu heb ik bij mijn nieuwe bestelling een XS besteld.
Je kan even naar de klantenservice bellen, die kunnen 'm alsnog in je bestelling gooien.
quote:Op zondag 30 september 2007 16:58 schreef parselmouth het volgende:
JaIn 't creme dan.
Grijze riem er om, grijze sjaal erbij, grijze panty en dan cremekleurige ballerina's er onder
Ook dáár heb ik een oplossing voor: als je je bestelling ontvangen hebt, moet je even bellen en zeggen dat die trui er niet bij zat. Waarschijnlijk zeggen ze dan dat je 'm niet besteld heb, wat dus ook klopt en dan leg je het ff uit.quote:Op zondag 30 september 2007 17:07 schreef morgane het volgende:
[..]
M'n bestelling is al verzonden. Kwam er 2 dagen geleden ofzo pas achter dat je die gratis trui mee moest bestellen, had er helemaal niet meer aan gedachtben benieuwd hoe je XS valt trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |