abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53336206
Yep, Hoog Catherijne. Meteen als je binnenkomt links van de roltrap. Het hele rek zat nog vol .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_53336257
Oeh! ga morgen meteen kijken! Thx!!
  vrijdag 21 september 2007 @ 10:20:59 #53
82589 S-Two
barba macacu
pi_53349965
quote:
Op woensdag 19 september 2007 11:24 schreef sproetjes het volgende:
tvp
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_53357440
quote:
Klanten H&M webshop gedupeerd, kopt gratis dagblad Metro vandaag. Online kleding bestellen, het pakje ophalen en de factuur op een vals adres laten bezorgen. Een oplichtingstruc waar ‘een aantal’ mensen mee te maken kreeg. ‘Het is natuurlijk heel vervelend een onterechte factuur thuis te krijgen’, reageert woordvoerder Elke Kieft van H&M desgevraagd. ‘Maar’, benadrukt Kieft, ‘er is bij deze mensen geen geld van de rekening gehaald.’
Oppassen dus.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  vrijdag 21 september 2007 @ 15:02:54 #55
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_53357467
owkee dan, ik plaats weer een bestelling en je raadt het al.... het gaat weer fout.
Ik had vandaag dus zo'n briefje in de bus liggen dat ik over mn limiet heen zat, lijkt me dus stug als ik maar een paar dingen in bestelling heb staan (iets van 80 euro) en alles was betaald van facturen van bestellingen uit een grijs verleden. Dus maar weer eens gebeld.
Blijkt dat mn account weer geblokkeerd is omdat ik meerdere kortingen had ingevuld. Ik heb dus bij een bestelling 2 codes ingegeven omdat ik totaal niet meer wist wat nog geldig was en wat niet. Bij latere toevoegingen geen codes meer gebruikt, dus wat lopen ze te ezelen. Stuur dan geen 5 mails in een paar weken tijd met allerhande kortingscodes, want dan vraag je er toch zelf om dat mensen meer dingen tegelijk invullen omdat ze niet meer weten wat wel en niet geldig is.

Oh ik heb er nu echt zo genoeg van. Ik wist wel dat ik niet meer had moeten bestellen, het loopt toch elke keer weer fout bij die kneuzenkermis daar.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_53357592
H&M Ik wacht al op een broek en een vest! Ik was laatst op zoek naar een grijs vest in de winkel, maar die hadden ze niet meer En in het wit ook niet. Nou komt mijn bestelling wel later, maar ja! En een gratis trui Maar weer even iets bestellen dan
pi_53358578
Mijn kortingscode die bij de jas verdwenen was, kon helaas niet teruggeplaatst worden en ik kon ook geen nieuwe factuur krijgen.

Nu krijg ik 25% korting op een pyamabroek van 9,90. Op alle andere producten, inclusief de jas zat nog wel 10% korting, dus dat scheelde. En nog 5 euro van een code die het ook nog deed.

Enfin, ik bestel denk ik de komende tijd even niets meer. (Tot ik weer iets leuks zie dat ik MOET hebben )

Edit: Shit ik kom net een nieuwe catalogus tegen thuis...

Edit2: Gelukkig staan er allemaal spuuglelijke dingen in! Ik hoef er niet uit te zien alsof ik van de kermis of van de boerderij kom. Ok, een paar dingetjes zijn leuk, maar het merendeel . Mijn portemonnee is blij.

[ Bericht 15% gewijzigd door Plukie86 op 21-09-2007 15:54:28 ]
pi_53358836
Tuniek van 7.90 is leuk. Ander shirtje gaat terug, minder leuk dan ik dacht en lijkt teveel op een trui die ik al heb.
pi_53359162
Kun je een aanfoto maken met de Tuniek van 7.90?
Ik ben zo enorm aan het twijfelen !
pi_53362056
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 16:06 schreef ChilllayD het volgende:
Hij is leuk! (Vind ik.) Ik heb die gekleurde en heb ook nog een zwarte besteld. Voor die 7,90 kun je je er toch niet echt een buil aan vallen? En je kan 'm altijd weer retourneren.
Eddy - Life is a mystery, we all must stand alone. I hear him call my name and it feels like home.'
Saffy - 'That's lovely, who wrote it?'
Eddy - 'Madonna, darling
pi_53362158
quote:
Gewoon doen, ik twijfelde ook, maar hij is gewoon leuk en zo belachelijk goedkoop.
En hij kan idd altijd nog terug.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_53362298
quote:
Wil ik morgen wel even doen.
pi_53364601
tvp
pi_53365709
Roberto Cavalli voor H&M, heren:

meer foto's: Roberto Cavalli voor H&M
  vrijdag 21 september 2007 @ 21:22:09 #65
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_53366934
Ik ben ook benieuwd naar die tuniek van 7,90.

Ik ga voorlopig niet online bestellen, ik ga volgende week eindelijk weer eens IRL een H&M bezoeken
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_53368651

Ooooh...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_53371056
nog wat:

(plaatje werkt niet, dus dan maar linkje)
http://bp0.blogger.com/_P(...)-h/6117_D45_0009.jpg
In Canadian prices: Silk leopard-print wrap dress (on Anouk, back left), $149; Leopard-print corset top (on Astrid Munoz), $69.90; Silk zebra-print dress (on Julia), $119; gold halter dress (on Lydia), $349; Ruffle front sleeveless blouse and shorts (on Leigh Lezark), both $59.90; Tuxedo (on Cavalli), $349; Suit (On Nicolas Malleville), $299; gold sequin beaded dress (on Jessica), $299.
know'm sayin?
word? word.
pi_53373054
Bij mij heeft het 3 weken geduurd voordat ik mijn bestelling (rok, vest en gids) binnenkreeg. Vandaag heb ik het ook weer terug gebracht want het kwam niet helemaal overeen met wat er op internet stond.
pi_53373117
Ik vind die ruches-blouse zonder mouwen wel erg gaaf! Zonder het strikje dan.
pi_53377042
net een pakketje gehad maar alles gaat terug behalve de accesoires
heb kennelijk nog niet door dat ik kan zwemmen in de maten L en 42
pi_53377180
Oh Miss_S, had nog ff gekeken voor dat jurkje, maar er hing alleen nog maar een zwarte. Wel 70% afgeprijsd. Ze werden wel weer aangevuld dezelfde avond, alleen dat waren ook allemaal zwarte exemplaren.
pi_53377265
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 11:56 schreef parselmouth het volgende:
Oh Miss_S, had nog ff gekeken voor dat jurkje, maar er hing alleen nog maar een zwarte. Wel 70% afgeprijsd. Ze werden wel weer aangevuld dezelfde avond, alleen dat waren ook allemaal zwarte exemplaren.
dat is jammer
maar toch bedankt voor het kijken
pi_53382487
Weet iemand misschien welke kortingscode er nu is?
  zaterdag 22 september 2007 @ 18:23:10 #74
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_53385515
Ik heb net een oker?geel jurkje gekocht, van 100% zijde Ben er verliefd op! Zal kijken of ik zo een foto kan maken.
pi_53385919
Voor de mensen die de gratis sweater hebben besteld en nog kunnen veranderen: Hij valt gigantisch groot!
pi_53387812
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 18:42 schreef B.ertha het volgende:
Voor de mensen die de gratis sweater hebben besteld en nog kunnen veranderen: Hij valt gigantisch groot!
Dat vreesde ik al. Ik heb een S (normale maat)..... we zullen wel zien....
I had a signature once. It was awful.
pi_53387992
Beetje jammer van die maat. Kan het nog wel gaan veranderen maar dan vervalt de kortingscode (omdat ik artikelen dan opnieuw bestel die nu ook in mijn bestellijst staan), dus laat dan maar.
pi_53390128
tvp

het duurt nog ff voordat ik mijn volgende pakketje krijg
pi_53391649
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 21:20 schreef Lyssa het volgende:
tvp

het duurt nog ff voordat ik mijn volgende pakketje krijg
*troostknuf*
  zondag 23 september 2007 @ 21:24:33 #80
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_53415825
Ik heb de jas van Parselmouth gepast in het zwart vandaag, en zoals ik al dacht.. GEEN gezicht! Men, dat ding valt precies op de heupen, en ik heb in verhouding met m'n taille wat bredere heupen. Zag er echt heel vreemd uit .

Overigens toch maar weer een bestelling gedaan vandaag .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zondag 23 september 2007 @ 22:23:25 #81
63411 Roeji
pi_53417922
Voor diegene die de maat van de gratis trui willen veranderen, gewoon een mail naar de klantenservice sturen. Zij passen het dan aan voor je, hoef je niet te klooien met alles opnieuw bestellen enzo. Tenzij je bestelling al in behandeling is natuurlijk.
Ik ben zo blij, zo blij
pi_53418211
Mail verstuurd! Ben benieuwd, de vorige keer wachtten ze zolang met een antwoord dat ik het pakje al had gehad. . Anders morgen maar even bellen voor de zekerheid.
  maandag 24 september 2007 @ 08:02:17 #83
63411 Roeji
pi_53423993
quote:
Op zondag 23 september 2007 22:30 schreef Addict89 het volgende:
Mail verstuurd! Ben benieuwd, de vorige keer wachtten ze zolang met een antwoord dat ik het pakje al had gehad. . Anders morgen maar even bellen voor de zekerheid.
Ik heb een reply gedaan van de bevestigingsmail van mn bestelling. Daar reageren ze over het algemeen redelijk snel op. Nu op zaterdagavond verstuurd en zondagmorgen reactie.
Ik ben zo blij, zo blij
pi_53427188
Is de bestelling net vannacht in behandeling genomen .
  maandag 24 september 2007 @ 17:23:26 #85
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_53436579
Bij mij ook nu komt 'ie pas begin oktober anyway, ik heb besteld:

(jas voor op wintersportvakantie)

pi_53444756
quote:
Op maandag 24 september 2007 11:18 schreef Addict89 het volgende:
Is de bestelling net vannacht in behandeling genomen .
Bij mij ook. Inclusief de winterjas die begin oktober geleverd zou worden, dus ik ben wel blij!
Eddy - Life is a mystery, we all must stand alone. I hear him call my name and it feels like home.'
Saffy - 'That's lovely, who wrote it?'
Eddy - 'Madonna, darling
pi_53451525
Jeeej, de status is bij H&m verhanderd van in behandeling naar Onderweg.... Zou ik hem overmorgen misschien hebben?

Enne, onder het tabblad gegevens hebben ze nu weer iets nieuws.....

H&M previewcatalogus met 10% korting!
Ja tack, jag vill ha H&M förhandskatalog!
  dinsdag 25 september 2007 @ 08:44:19 #88
63411 Roeji
pi_53452015
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 07:56 schreef zoeperzazke het volgende:
Jeeej, de status is bij H&m verhanderd van in behandeling naar Onderweg.... Zou ik hem overmorgen misschien hebben?

Enne, onder het tabblad gegevens hebben ze nu weer iets nieuws.....

H&M previewcatalogus met 10% korting!
Ja tack, jag vill ha H&M förhandskatalog!
Als je het aanvinkt krijg je dit te zien (nadat je op wijzigen/bewaren hebt geklikt):
Je verandering is verwerkt, preview-catalogus is bestellt.
Ik ben zo blij, zo blij
pi_53452043
Vorige maand iets besteld, moet als het goed is aankomende maand komen. Nu maar hopen dat het begin van aankomende maand is.

.

Ik weet al niet eens meer wat ik heb besteld en ben te lui om te gaan kijken .
pi_53452364
mijn bestelling is ineens verdwenen. Ik heb net naar h&m gebeld maar die zagen hem ook niet meer staan. Even opnieuw bestellen dacht ik, maar nu zie ik het tuniekje ook nergens meer staan op de site
pi_53452880
Op sommige dingen zit ik al anderhalve maand te wachten, zoiets simpels als kinderondergoed.
De boel staat sinds vanochtend op manco in Zwolle, maar ik zie het niet gebeuren dat ik alles voor het weekend al in huis heb.

Het is een enorm pakket, en er zit een jurkje bij dat ik donderdag op m'n verjaardag aan wil.
pi_53452897
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 09:09 schreef Coam het volgende:
mijn bestelling is ineens verdwenen. Ik heb net naar h&m gebeld maar die zagen hem ook niet meer staan. Even opnieuw bestellen dacht ik, maar nu zie ik het tuniekje ook nergens meer staan op de site
Toch maar weer klantenservice bellen dan, en je bevestigingsmail doorsturen?
pi_53452991
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 09:43 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Toch maar weer klantenservice bellen dan, en je bevestigingsmail doorsturen?
Die heb ik dus nooit gehad.. maar tot eergisteren stond hij wel gewoon tussen mijn bestellingen op de site..
pi_53453403

Die moet ik persee hebben
Dus lekker wachten tot eind okt...........
pi_53457647
Hoera mijn bestelling is er

Shmoopy, "het jurkje" is wel wat korter dan ik gedacht had, maar het valt op zich prima. Met een legging of andere (strakke) broek eronder staat het best leuk zelfs

Al het andere was ook goed, al vond ik veel dingen wel een beetje aan de dunne kant voor herfstkleding.
pi_53458728
Wahahah die gratis trui is echt belachelijk groot Ik had een M besteld om hem over andere kleren aan te kunnen in de winter, ik ben zo'n koukleum. Maar ik kan em aan als jurkje en hij is zooo wijd
know'm sayin?
word? word.
pi_53460346
Aangekomen:
Voorlopig mijn laatste bestelling, ik vind er niet veel soeps meer bij zitten.
Oja, deze pyamabroek zit echt heeeeeeeeeeeerlijk!
pi_53472792
Heb vandaag in Zoetermeer deze 2 gekocht met maar liefst 70% korting! Heb maar 8,97 p/s betaald Hoe bizar, want in de online shop is het gewoon nieuwe collectie! (H&M magazine).

The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  dinsdag 25 september 2007 @ 22:24:22 #99
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_53473016
Ik heb een grijs, kort wollen rokje besteld (19,90, ben te lui om een plaatje te posten). Hij is er ook in een geruite versie maar die bedoel ik niet. Maar de bestelling staat om half oktober en dat duurt me te lang. Heeft iemand hem toevallig (maat 38 of 40) zien liggen in Utrecht? Ben vrijdag op Hoog Catharijne geweest maar toen hadden ze alleen maar maat 34/36 of 42/44.
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_53479297
quote:
De herfst is nog maar net begonnen maar onze gedachten dwalen zo af en toe al af naar het komende voorjaar. Jij bent één van degenen die exclusief vóór alle andere klanten de nieuwe voorjaarsmode bij H&M kunt bekijken.
ze kunnen niet vroeg genoeg beginnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')