quote:Op woensdag 19 september 2007 11:24 schreef sproetjes het volgende:
tvp
Oppassen dus.quote:Klanten H&M webshop gedupeerd, kopt gratis dagblad Metro vandaag. Online kleding bestellen, het pakje ophalen en de factuur op een vals adres laten bezorgen. Een oplichtingstruc waar ‘een aantal’ mensen mee te maken kreeg. ‘Het is natuurlijk heel vervelend een onterechte factuur thuis te krijgen’, reageert woordvoerder Elke Kieft van H&M desgevraagd. ‘Maar’, benadrukt Kieft, ‘er is bij deze mensen geen geld van de rekening gehaald.’
Hij is leuk! (Vind ik.) Ik heb die gekleurde en heb ook nog een zwarte besteld. Voor die 7,90 kun je je er toch niet echt een buil aan vallen? En je kan 'm altijd weer retourneren.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:06 schreef ChilllayD het volgende:
Kun je een aanfoto maken met de Tuniek van 7.90?
Ik ben zo enorm aan het twijfelen !
Gewoon doen, ik twijfelde ook, maar hij is gewoon leuk en zo belachelijk goedkoop.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:06 schreef ChilllayD het volgende:
Wil ik morgen wel even doen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:06 schreef ChilllayD het volgende:
dat is jammerquote:Op zaterdag 22 september 2007 11:56 schreef parselmouth het volgende:
Oh Miss_S, had nog ff gekeken voor dat jurkje, maar er hing alleen nog maar een zwarte. Wel 70% afgeprijsd. Ze werden wel weer aangevuld dezelfde avond, alleen dat waren ook allemaal zwarte exemplaren.
Dat vreesde ik al. Ik heb een S (normale maat)..... we zullen wel zien....quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:42 schreef B.ertha het volgende:
Voor de mensen die de gratis sweater hebben besteld en nog kunnen veranderen: Hij valt gigantisch groot!
*troostknuf*quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:20 schreef Lyssa het volgende:
tvp
het duurt nog ff voordat ik mijn volgende pakketje krijg
Ik heb een reply gedaan van de bevestigingsmail van mn bestelling. Daar reageren ze over het algemeen redelijk snel op. Nu op zaterdagavond verstuurd en zondagmorgen reactie.quote:Op zondag 23 september 2007 22:30 schreef Addict89 het volgende:
Mail verstuurd! Ben benieuwd, de vorige keer wachtten ze zolang met een antwoord dat ik het pakje al had gehad.. Anders morgen maar even bellen voor de zekerheid.
Bij mij ook. Inclusief de winterjas die begin oktober geleverd zou worden, dus ik ben wel blij!quote:Op maandag 24 september 2007 11:18 schreef Addict89 het volgende:
Is de bestelling net vannacht in behandeling genomen.
Als je het aanvinkt krijg je dit te zien (nadat je op wijzigen/bewaren hebt geklikt):quote:Op dinsdag 25 september 2007 07:56 schreef zoeperzazke het volgende:
Jeeej, de status is bij H&m verhanderd van in behandeling naar Onderweg.... Zou ik hem overmorgen misschien hebben?
Enne, onder het tabblad gegevens hebben ze nu weer iets nieuws.....
H&M previewcatalogus met 10% korting!
Ja tack, jag vill ha H&M förhandskatalog!
Toch maar weer klantenservice bellen dan, en je bevestigingsmail doorsturen?quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:09 schreef Coam het volgende:mijn bestelling is ineens verdwenen. Ik heb net naar h&m gebeld maar die zagen hem ook niet meer staan. Even opnieuw bestellen dacht ik, maar nu zie ik het tuniekje ook nergens meer staan op de site
Die heb ik dus nooit gehad.. maar tot eergisteren stond hij wel gewoon tussen mijn bestellingen op de site..quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:43 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Toch maar weer klantenservice bellen dan, en je bevestigingsmail doorsturen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |