Vorige week in Haarlem ook nog. Wilde 'm bijna kopen, maar ik had geen geld...quote:Op donderdag 20 september 2007 18:59 schreef Addict89 het volgende:
Mensen die die goedkope jas van 29,90 nog in zwart of grijs zoeken, in Utrecht hangt de H&M er vol mee.
Haha ja, erg he?quote:Op woensdag 26 september 2007 09:00 schreef pluisje het volgende:
Ik had hem ook, maar dat vind ik wel érg vroeg hoor
De herfst is net een paar dagen bezig
Ik zit nog steeds te wachten op een collectie met écht warme, lekekre, makkelijke comfortabele truien. Ik krijg het zo koud van alle dunne truitjes die op de site staan...quote:Op woensdag 26 september 2007 09:00 schreef pluisje het volgende:
Ik had hem ook, maar dat vind ik wel érg vroeg hoor
De herfst is net een paar dagen bezig
Bij kleding kan dat meestal wel. Soms komen ze 't zelfs bij je thuis ophalen.quote:Op woensdag 26 september 2007 10:19 schreef Je2oeN het volgende:
Inderdaad jammer. Maar wel goed dat je het terug kan brengen. Wist niet dat zoiets kon biij online aankopen..
Ik moet zeggen dat ik er een beetje moe van word. Ik vind H&M online geweldig hoor daar niet van. Maar ik krijg best vaak post (en mailquote:Op woensdag 26 september 2007 09:18 schreef Roeji het volgende:
Ze kunnen de spullen van de najaarscollectie nog niet eens meteen leveren en dan beginnen ze al met de voorjaarscollectie![]()
Leverdatum: eind mei 2008 ofzo??![]()
Ik zie een verband!quote:Op woensdag 26 september 2007 15:29 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik er een beetje moe van word. Ik vind H&M online geweldig hoor daar niet van. Maar ik krijg best vaak post (en mail), ze proberen uit alle macht meer klandizie te krijgen, en nu alweer deze catalogus bestellen terwijl de levertijd inderdaad erg lang is of dat ik na weken van wachten te horen krijg dat een artikel uitverkocht is
![]()
bronquote:Tegenvallende winstcijfers H&M
STOCKHOLM - De Zweedse modeketen Hennes & Mauritz heeft in het derde kwartaal minder gepresteerd dan analisten hadden verwacht.
De winst voor belasting steeg 17 procent naar 4,4 miljard Zweedse kroon, terwijl was gerekend op een winst van 4,6 miljard. Op de beurs in Stockholm verloor het aandeel H&M woensdag een half procent.
Zestig jaar
De omzet bedroeg 18,7 miljard kroon. Dat was 12 procent meer dan in het derde kwartaal van vorig jaar. Toch was ook dit cijfer lager dan verwacht. Hennes & Mauritz maakte verder bekend dat de verkopen in augustus met 11 procent zijn gestegen. Het bedrijf bestaat dit jaar zestig jaar.
*gaat bij brievenbus liggen*quote:Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 21-09-2007 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 26-09-2007 Zwolle , intern transport pakketten
Spannend!quote:Op donderdag 27 september 2007 08:49 schreef zoeperzazke het volgende:
Zending zit in afleverroute 27-09-2007 Almere , pakkettendistributie
De spanning stijgt.....
Hehe hetzelfde verhaalquote:Op woensdag 26 september 2007 20:18 schreef zoeperzazke het volgende:
Whie!!!!
[..]
*gaat bij brievenbus liggen*
hij kost 14,90 en is er ook in groen en paars o.a. Voor ergens onder is hij wel geschikt, want hij heeft een mooi model, goed pasvorm, maar ik ben niet zo'n type dat blousjes ergens onder draagt.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:07 schreef ChilllayD het volgende:
die witte blouse he, welke is dat? Waar staat hij (kost hij?) wil ik even zoeken !
Ik zoek er 1tje, voor ergens onder. Dus doorschijnend voor mij geen probleem...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |