abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53479345
Ik had hem ook, maar dat vind ik wel érg vroeg hoor
De herfst is net een paar dagen bezig
pi_53479378
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:59 schreef Addict89 het volgende:
Mensen die die goedkope jas van 29,90 nog in zwart of grijs zoeken, in Utrecht hangt de H&M er vol mee.
Vorige week in Haarlem ook nog. Wilde 'm bijna kopen, maar ik had geen geld...
pi_53479538
quote:
Op woensdag 26 september 2007 09:00 schreef pluisje het volgende:
Haha ja, erg he?
Ik vind het ook al wel wat vergezocht om daar nu al mee te komen.
maarjaaaaaa
  woensdag 26 september 2007 @ 09:18:36 #104
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_53479617
Ze kunnen de spullen van de najaarscollectie nog niet eens meteen leveren en dan beginnen ze al met de voorjaarscollectie
Leverdatum: eind mei 2008 ofzo??
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_53480555
quote:
Op woensdag 26 september 2007 09:00 schreef pluisje het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten op een collectie met écht warme, lekekre, makkelijke comfortabele truien. Ik krijg het zo koud van alle dunne truitjes die op de site staan...
I had a signature once. It was awful.
pi_53480580
M'n high-waisted jeans kwam net binnen maar hij valt gewoon als een heupbroek
pi_53480656
Dat is natuurlijk altijd het risico als je online kleren koopt. Ik ga lievernaar de winkel, dan weet ik of iets goed zit en ook past
pi_53480731
Ik ook, maar ik heb genoeg normale modellen van H&M jeans en die vallen als een heupmodel, dus ik dacht dat deze wel flink hoger zou zitten omdat het een 'high'-model was. Maar niet dus Van de week gelijk maar weer terugbrengen, wel jammer..
pi_53480770
Inderdaad jammer. Maar wel goed dat je het terug kan brengen. Wist niet dat zoiets kon biij online aankopen..
  woensdag 26 september 2007 @ 10:20:47 #110
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_53480787
quote:
Op woensdag 26 september 2007 10:19 schreef Je2oeN het volgende:
Inderdaad jammer. Maar wel goed dat je het terug kan brengen. Wist niet dat zoiets kon biij online aankopen..
Bij kleding kan dat meestal wel. Soms komen ze 't zelfs bij je thuis ophalen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_53480899
Oh dat is dan wel goede service! Mischien moet ik ook eens iets online bestellen dan . Want het filliaal hier (Venlo) is niet zo veel soeps. Daar hangen echt van zo'n rare dingen. beetje zo'n outlet idee.
pi_53488825
quote:
Op woensdag 26 september 2007 09:18 schreef Roeji het volgende:
Ze kunnen de spullen van de najaarscollectie nog niet eens meteen leveren en dan beginnen ze al met de voorjaarscollectie
Leverdatum: eind mei 2008 ofzo??
Ik moet zeggen dat ik er een beetje moe van word. Ik vind H&M online geweldig hoor daar niet van. Maar ik krijg best vaak post (en mail ), ze proberen uit alle macht meer klandizie te krijgen, en nu alweer deze catalogus bestellen terwijl de levertijd inderdaad erg lang is of dat ik na weken van wachten te horen krijg dat een artikel uitverkocht is
pi_53495184
Gisteren gewinkeld en een broek, een shirtje en een trui gekocht. Vandaag kwamen er twee pakjes met o.a. hello kitty sloffen (zitten lekker!) en een hello kitty pyjama en veel babykleertjes. Hoef niks terug te sturen. Als het goed is komen er binnenkort nog wat broeken. Hoop dat het een beetje snel gaat.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_53495398
quote:
Op woensdag 26 september 2007 15:29 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik er een beetje moe van word. Ik vind H&M online geweldig hoor daar niet van. Maar ik krijg best vaak post (en mail ), ze proberen uit alle macht meer klandizie te krijgen, en nu alweer deze catalogus bestellen terwijl de levertijd inderdaad erg lang is of dat ik na weken van wachten te horen krijg dat een artikel uitverkocht is
Ik zie een verband!
quote:
Tegenvallende winstcijfers H&M
STOCKHOLM - De Zweedse modeketen Hennes & Mauritz heeft in het derde kwartaal minder gepresteerd dan analisten hadden verwacht.

De winst voor belasting steeg 17 procent naar 4,4 miljard Zweedse kroon, terwijl was gerekend op een winst van 4,6 miljard. Op de beurs in Stockholm verloor het aandeel H&M woensdag een half procent.

Zestig jaar
De omzet bedroeg 18,7 miljard kroon. Dat was 12 procent meer dan in het derde kwartaal van vorig jaar. Toch was ook dit cijfer lager dan verwacht. Hennes & Mauritz maakte verder bekend dat de verkopen in augustus met 11 procent zijn gestegen. Het bedrijf bestaat dit jaar zestig jaar.
bron
pi_53495959
Whie!!!!
quote:
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 21-09-2007 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 26-09-2007 Zwolle , intern transport pakketten
*gaat bij brievenbus liggen*
pi_53499700
quote:
Op woensdag 26 september 2007 19:59 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ik zie een verband!
[..]

bron
Moeten ze niet zoveel afprijzen telkens
pi_53500483
Is het erg als ik nu al zin heb in morgen? Het is een pakket van 140 euro en ik ben zo vreselijk benieuwd wat ik ga houden en wat niet....
pi_53506856
Zending zit in afleverroute 27-09-2007 Almere , pakkettendistributie

De spanning stijgt.....
pi_53506883
quote:
Op donderdag 27 september 2007 08:49 schreef zoeperzazke het volgende:
Zending zit in afleverroute 27-09-2007 Almere , pakkettendistributie

De spanning stijgt.....
Spannend! Maak als ik niet online ben toch maar even fotootjes van hoe alles zit, kan je me dan daarna sturen
pi_53511411
Hij is binnen, en ik heb gepast, gewikt en gewogen....

De witte blouse is superdoorschijnend. Zonde, want het model is mooi. Die gaat terug.

Heeft een mooi model, maar is supersupersuperdun en dat ga ik dus toch niet dragen.

Hij staat me best goed enzo, maar hij voelt gewoon aan als een (stinkende) jutenzak. Krijg er echt een badjasgevoel in.

Zit niet zo mooi bij de zakken en omdat ik maar 1 broek hoopte te houden, gaat deze terug.

OMFG!!!!!! Ik heb een maatje S genomen en dat ding daar pas ik 2 keer in, plus dat hij echt letterlijk over mijn knieën komt (ben 1m60). Wat een afgrijselijk ding!!!! Maarja, gratis he.....

Moet een zoompje in, maar zit wel heel netjes. Blijft.

Mooi, lief, schattig. Blijft.

Dé tuniek van 7,90. K had hem erbij gedaan omdat ik 40 euro extra nodig had voor mijn gratis sweatshirt en ondanks alle verwachtingen zit hij hartstikke netjes. Die hou ik dus ook maar.

Zo, toch mijn factuur van 143 euro naar 48 euro teruggebracht
pi_53511549
die witte blouse he, welke is dat? Waar staat hij (kost hij? ) wil ik even zoeken !
Ik zoek er 1tje, voor ergens onder. Dus doorschijnend voor mij geen probleem...

[ Bericht 9% gewijzigd door ChilllayD op 27-09-2007 12:29:57 ]
pi_53511959
Veel dingen van de winkel zijn niet terug te vinden in de online-shop zo te zien
Heb een heel schattig hooggesloten blousje (met rode en paarse miniprintjes) en een blauw truitje met knoopjes voor.
Er was een hele leuke bruingeruite tweed broek, maar die kan ik dus niet vinden op de site, en was niet in de goede maat in de winkel Moet ik dus eigenlijk andere filialen voor af.
Het mooi kotsende meisje.
pi_53512732
quote:
Op woensdag 26 september 2007 20:18 schreef zoeperzazke het volgende:
Whie!!!!
[..]

*gaat bij brievenbus liggen*
Hehe hetzelfde verhaal

Ff de proef op de som genomen en natuurlijk al die kortingscodes gebruikt , want ik heb namelijk nooit wat eerder online daar besteld.

Niet veel interessants bij de mannenafdeling, alleen 1 broek vond ik erg okay:

Laatste was best tricky, omdat ie van de kinderafdeling afkomt . Uiteindelijk toch goedgekomen, want alles past .

[ Bericht 6% gewijzigd door wizarddragon op 27-09-2007 12:56:08 ]
pi_53512736
quote:
Op donderdag 27 september 2007 12:07 schreef ChilllayD het volgende:
die witte blouse he, welke is dat? Waar staat hij (kost hij? ) wil ik even zoeken !
Ik zoek er 1tje, voor ergens onder. Dus doorschijnend voor mij geen probleem...
hij kost 14,90 en is er ook in groen en paars o.a. Voor ergens onder is hij wel geschikt, want hij heeft een mooi model, goed pasvorm, maar ik ben niet zo'n type dat blousjes ergens onder draagt.
pi_53513095
Dankjewel, dan weet ik welke het is !!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')