Jep, daarbij in de buurt. Tis in de buurt van die kerk en dat plein, je bent er zo.....quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:42 schreef grasmat het volgende:
maar om nog ff terug te komen op mijn vraag.. zit die american apparel in Amsterdam (westerstraat) niet in de binnenstad dan? Want heb niet echt zin om speciaal met de tram er voor heen te gaan.
Ik ga wel naar de Episode's en Zippers, zit het daar in de buurt? (bij de 9 straatjes en waterlooplein dus)
waar is het dan in de buurt? bij het waterlooplein of de 9 straatjes?quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:20 schreef Pie.cr het volgende:
[..]
Jep, daarbij in de buurt. Tis in de buurt van die kerk en dat plein, je bent er zo.....
Waar werk je als dat je werkkleding is?quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:12 schreef sarlo het volgende:
werk kleding
[afbeelding]
vrijetijdskleding
[afbeelding]
kantoorquote:Op zondag 23 september 2007 20:14 schreef Japin het volgende:
[..]
Waar werk je als dat je werkkleding is?
en jij moet beter weten vanuit het nudie topicquote:
Die trui is echt tof!quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:47 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Boeiend niet maar het zit wel heeeerlijk
gast, die broekquote:Op zaterdag 22 september 2007 16:38 schreef Je2oeN het volgende:
Zal ik ook maar een foto posten.
[afbeelding]
ziet dr goed uit!quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:51 schreef grasmat het volgende:
[afbeelding]
that 70's show.
Overhemd: Vintage
Broek: Cheap Monday
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |