Jep, daarbij in de buurt. Tis in de buurt van die kerk en dat plein, je bent er zo.....quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:42 schreef grasmat het volgende:
maar om nog ff terug te komen op mijn vraag.. zit die american apparel in Amsterdam (westerstraat) niet in de binnenstad dan? Want heb niet echt zin om speciaal met de tram er voor heen te gaan.
Ik ga wel naar de Episode's en Zippers, zit het daar in de buurt? (bij de 9 straatjes en waterlooplein dus)
waar is het dan in de buurt? bij het waterlooplein of de 9 straatjes?quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:20 schreef Pie.cr het volgende:
[..]
Jep, daarbij in de buurt. Tis in de buurt van die kerk en dat plein, je bent er zo.....
Waar werk je als dat je werkkleding is?quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:12 schreef sarlo het volgende:
werk kleding
[afbeelding]
vrijetijdskleding
[afbeelding]
kantoorquote:Op zondag 23 september 2007 20:14 schreef Japin het volgende:
[..]
Waar werk je als dat je werkkleding is?
en jij moet beter weten vanuit het nudie topicquote:
Die trui is echt tof!quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:47 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Boeiend niet maar het zit wel heeeerlijk
gast, die broekquote:Op zaterdag 22 september 2007 16:38 schreef Je2oeN het volgende:
Zal ik ook maar een foto posten.
[afbeelding]
ziet dr goed uit!quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:51 schreef grasmat het volgende:
[afbeelding]
that 70's show.
Overhemd: Vintage
Broek: Cheap Monday
hihi ik geloof dat ik het wel leuk vindquote:Op zaterdag 29 september 2007 20:51 schreef grasmat het volgende:
[afbeelding]
that 70's show.
Waar kan je die kleding bestellen?quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:47 schreef Mrsgod het volgende:
[..]
Die trui is echt tof!heb hem tijdje terug ook besteld, krijg 'em begin oktober
![]()
H&M.quote:Op zondag 30 september 2007 11:24 schreef Ska-te het volgende:
[..]
Waar kan je die kleding bestellen?
Alsof dat gangbaar te verkrijgen is...quote:Op zondag 30 september 2007 11:41 schreef Pie.cr het volgende:
[..]
Als je het real wilt keepen koop je gewoon de woodwood versie aight.
ik half oktoberquote:Op zaterdag 29 september 2007 18:47 schreef Mrsgod het volgende:
[..]
Die trui is echt tof!heb hem tijdje terug ook besteld, krijg 'em begin oktober
![]()
Precies hahaha dat bedoel ik. Heb je nergens een winkel waar je die kleding kan halen? of online bestellen?quote:Op zondag 30 september 2007 11:57 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Alsof dat gangbaar te verkrijgen is...
kun je gelijk die riem door het toilet spoelen.quote:Op zondag 30 september 2007 16:43 schreef jovink het volgende:
[[url=http://xs119.xs.to/xs119/07390/27-09-07_1109.jpg]afbeelding][/url]
van boven naar onder:
Prada,
versace
armani
d&g
dat is in de 2de kamerquote:Op zondag 30 september 2007 17:01 schreef D.zire het volgende:
stylo omgeving ook, zo`n openbaar toilet
jammerquote:Op zondag 30 september 2007 16:43 schreef jovink het volgende:
van boven naar onder:
Prada,
versace
armani
d&g
Armen trainen het komende jaar (+ rest). Dan is het wel wat.quote:Op zondag 30 september 2007 20:25 schreef jovink het volgende:
ohja en niet aankomen met t ziet dr niet uit wabnt het ziet dr uit om door nringetje te halen gekkewerk
pauper.quote:Op zondag 30 september 2007 16:43 schreef jovink het volgende:
van boven naar onder:
Prada,
versace
armani
d&g
Jammer, want ik vind jou kleding altijd wel leuk als ik me zo niet vergis.quote:Op zondag 30 september 2007 20:23 schreef jovink het volgende:
[..]
wat nou weer jammer
jou reactie is jammer
dacht je nou echt dat dat alleamal versace was??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 30 september 2007 20:54 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
Jammer, want ik vind jou kleding altijd wel leuk als ik me zo niet vergis.
En dan nu al die merkenafknapper.
ah schatje tochquote:Op zondag 30 september 2007 20:54 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
dru k mee bezig gekkewerkquote:Op zondag 30 september 2007 20:41 schreef tequi3 het volgende:
[..]
Armen trainen het komende jaar (+ rest). Dan is het wel wat.
lol ik trap gewoon in je bullshit postquote:Op zondag 30 september 2007 21:09 schreef jovink het volgende:
[..]
ah schatje toch![]()
H&m 4,.95
riem priceless
nudie regular ralph dry greycats
nike camo sb;s brian anderson
Mongool, dat zijn helemaal geen merkskleren, waarschijnlijk weer H&M, H&M en H&M zoals jullie het tegenwoordig allemaal graag zienquote:Op zondag 30 september 2007 20:54 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
ja inderdaad eindelijk iemand die het snapt!!quote:Op zondag 30 september 2007 21:54 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Mongool, dat zijn helemaal geen merkskleren, waarschijnlijk weer H&M, H&M en H&M zoals jullie het tegenwoordig allemaal graag zienIk zou wel 's willen dat er hier mensen kwamen posten (heb zelf geen camera atm) die wel kleding hebben dat al met al duurder dan 20 euro is.
quote:Op zondag 30 september 2007 22:24 schreef jovink het volgende:
[..]
ja inderdaad eindelijk iemand die het snapt!!
sterfff allemaal met je h&m![]()
![]()
![]()
Ik heb 'm zelf ook, Automatic maar zonder beugels.quote:Op zondag 30 september 2007 22:32 schreef jovink het volgende:
true true knap dat je het kunt zien
[afbeelding]
Jah...zo ruig dat je foto's van jezelf maakt in het toilet...ontmoet je daar ook andere "ruige" mannen?quote:Op zondag 30 september 2007 22:57 schreef jovink het volgende:
dat is dus precies wat er bij mij gebeurd is, en t bandje begaf het al na een maand of 3
ik ben dan ook eenbijzonder ruige jongen. maar voor dat geld..
Je ziet er verder hip uit hoor, dat is het niet,quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:51 schreef grasmat het volgende:
[afbeelding]
that 70's show.
Stijlvol!quote:
volgende keer doe ik gewoon de kraanvogel.quote:Op zondag 30 september 2007 23:50 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Je ziet er verder hip uit hoor, dat is het niet,
Maar ik lach me telkens weer kapot om je posesAlsof je iemand een foto van je laat maken terwijl je met een taser beschoten wordt
Jawel, alleen een beetje jammer als je op een tentamen dan net naar het verkeerde artikel verwijst of bijvoorbeeld naar een artikel dat is komen te vervallenquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:55 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Stijlvol!ik zie ook dat je de nieuwste kluwer collegebundels hebt.
die moet ik ook nog kopen, al kun je met oudere edities ook goed uit de voeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |