zon grote spiegel hebben we niet in huis, daar dit pics only is.quote:Op zondag 30 september 2007 23:26 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Jah...zo ruig dat je foto's van jezelf maakt in het toilet...ontmoet je daar ook andere "ruige" mannen?
vet, maar die schoenen vindt k maar niksquote:Op maandag 1 oktober 2007 21:48 schreef Jeltos het volgende:
Today
[afbeelding]
Cardi van H&M
Riem: H&M
Broek: Cheap monday regular blue denim
Sneakers: Nike Dunk
toffe cardigan en sneakers.quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:48 schreef Jeltos het volgende:
Today
[afbeelding]
Cardi van H&M
quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:48 schreef Jeltos het volgende:
Today
[afbeelding]
Cardi van H&M
Ik kan niet aan ieders eisen voldoen 'neukbare emo'quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:34 schreef Jeltos het volgende:
[..]
Het is eigelijk een hemd maar goed niet te zien op foto
Overhemden nee niet mijn ding alleen met kerst met giletje en stropdas![]()
Dus dat word niet de nieuwe combie nee+ feit dat onder een cardi ik dat helemaal niet vind staan
![]()
gekkewer kziet dr goed uit ik he bdie broek ook nog in mn handen gehad maar toch niet gekocht waarom niet weet ik ook niet eigenlijkquote:Op maandag 1 oktober 2007 21:48 schreef Jeltos het volgende:
Today
[afbeelding]
Cardi van H&M
Extreem zonde van die schoenen, minder opvallende allstars zijn veel passender bij die kleren. En ik zou ook voor een overhemd gaan. Verder erg toffe broek en die cardigan is (voor een H&M-iequote:Op maandag 1 oktober 2007 21:48 schreef Jeltos het volgende:
Today
[afbeelding]
Cardi van H&M
Tjaa sneaker freak he heb 1 paar all star denk maja ik vindt vet juist opvallende sneakers eronder ieder zen meningquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:53 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Extreem zonde van die schoenen, minder opvallende allstars zijn veel passender bij die kleren. En ik zou ook voor een overhemd gaan. Verder erg toffe broek en die cardigan is (voor een H&M-ie) erg mooi.
Gast, don't get me started.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:26 schreef Rutgerr het volgende:
Geinig, dat de een Jort Kelder zegt en de ander Steve Urkel. Eerste kan ik nog begrijpen, draag soms ook dezelfde merken als eerstgenoemde, maar Steve Urkel
[..]
Ik kan niet aan ieders eisen voldoen 'neukbare emo'
@ Jeltos, heb je er al eens aan gedacht om dat t-shirt te vervangen door een overhemd?
Cheap monday is opzich best goedkoopquote:
mooi.quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:48 schreef Jeltos het volgende:
Today
[afbeelding]
Cardi van H&M
Loop eens binnen bij Pauw Mannen zou ik zeggen....al ga ik ervan uit dat voetbalfans en dergelijk tuig van lager allooi niet bekend zijn met dergelijke kledingzaken waar nog uitgebreid aandacht aan de klant wordt besteed. En wat heeft men toch tegen bretels? De riem is van oudsher een arbeidsaccessoire, niet echt iets waar je mee gezien wilt worden dus. Tuurlijk heb je ook wel mooie riemen, maar koop dan een goede riem met bijpassend patina t.o.v. je schoenen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Gast!!![]()
![]()
En welke merken draagt Jort Kelder dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |