abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 6 juni 2007 @ 22:43:04 #1
141482 Q.
JurassiQ
pi_50182831
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:51 schreef Sjoewe het volgende:
Het Utrecht topic, voor het Utrecht minnende Fok!

Waar in Utrecht wonen ?
Waar in Utrecht wonen # 2
Wonen in Utrecht, deel III.
Wonen in Utrecht, deel IV
het UTRECHT topic
Utreg, me stadsie. (Domstadtopic deel VI)
Utrecht, epicentrum van de wereld. Deel VII
Utrecht, het warme hart van dit koude kikkerland. Deel VIII.
Forza Utreg Deel IX
Utrecht deel X - Met het lekkerste ijs van de wereld
Utrecht XI: SOEP! BALLE! KIELE! YEAH! Lang leve de UIT !
Utrecht XII: mooie stad heel ver achter de duinen
Utrecht deel XI















[q]Als ik boven op de Dom sta,
Kijk ik even naar benee,
Dan zie ik het ouwe Grachie
't Vreeburg en Wijk C.
Ja, dan springt mijn hartsjie open,
Ben trots, wat dachie wat!
d'r is geen mooier plekkie
as Uterech me stad, as Uterech me stad!

Liedtekst: Herman Berkien
quote:
Utreg me stadsjie daar gebeurd van alle hand het bruist aan alle kant in het hartsjie van ons land de sterrewijk ut houtplein en het lange roze dal utreg ut mooist van allemaal (2x)

ben geboren in een huissie in de zakkedragesteeg vlak bij ut losement van jan de tentenneus
al het breuk de gekke bult en kols de kutjeskin schele okkeloen en blauwe teus woon al me leven lang in utreg en ik het ut naar me zin want der is bij ons van alles aan de hand je ken gaan dansen of naar kroegies en je stap het leven in met mooie mokkels en een flipper aan de wand

utreg me stadsjie daar gebeurd van alle hand het bruist aan alle kant in het hartsjie van ons land de sterrewijk ut houtplein en het lange roze dal utreg ut mooist van allemaal (2x)

in het stadsjie met ze graggies daar is plaat svan iedereen ze kommen uit allehande landen naar ons toe k kijk haast nooit meer televisie een ander land hoef k nie heen k zie bij me voor de deur al buite land genoeg
knappe rug is ook het zandpad bij genategrummiedreef daar ken je genieten van een broodsjie warm vlees
als de gordijnen zijn gesloten nou dan hank de bood goed scheef het is daar dag en nag het rooie lampen fees

utreg me stadsjie daar gebeurd van alle hand het bruist aan alle kant in het hartsjie van ons land de sterrewijk ut houtplein en het lange roze dal utreg ut mooist van allemaal (2x)

eens per jaar dan is het buurtfees en dan wordt de straat versierd we kwakken vlagge en wat slingers aan de kant
de worden spelletjies gedaan en iedereen drinkt blikies bier en na het dansen loop ut stevig uit de hand we happe koek we lopen zak we spelen bingo en een stamp mooie prijzen ken je winnen allemaal
maar het mooiste das mas klimmen man dan lach ie je een kramp alle die rijksgenoten als aapen in de paal

utreg me stadsjie daar gebeurd van alle hand het bruist aan alle kant in het hartsjie van ons land de sterrewijk ut houtplein en het lange roze dal utreg ut mooist van allemaal (2x)

wat daggie wat van fc utreg gaan we zondags smidagdags met ze alle heen dan staan we te vlagge en te schreeuwen jopie geeft die bal een schup en geef die hondelul der ook meteen een
de sterrewijk het houtplein en het lange roze dal utreg het mooist van ellemaal

utreg me stadsjie daar gebeurd van alle hand het bruist aan alle kant in het hartsjie van ons land de sterrewijk ut houtplein en het lange roze dal utreg ut mooist van allemaal (2x)

Liedtekst: Herman Berkien
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 21:58 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

! ! !

Ik wil niet. Utrecht is mijn stadsjie.

  • Ik wil mensen die op een tuinstoel voor hun huis zitten en aan de buurman vragen hoe hun "vakaaaansjie" was.
  • Ik wil door de stad lopen op een zonovergoten Culturele Zondag, en dan als ik uit de EKKO kom tien minuten in de rij staan voor een ijsje bij Il Mulino.
  • Ik wil achter de bar staan bij Tivoli, waar we in tegenstelling tot Paradiso ons bier niet aanlengen met water.
  • Ik wil me op de Nieuwe Gracht verbazen over die mooie bomen, omdat ik daar nooit ben en me elke keer dat ik daar wel ben me weer opnieuw verbaas.
  • Ik wil de zonnebloempittenschilfers op de Amsterdamsestraatweg horen knarsen onder mijn fietswiel.
  • Ik wil die groep oudere jongens/jonge vaders zien voetballen in het Wilhelminapark op zondag.
  • Ik wil 's nachts uit Lunetten naar de stad fietsen, en dan op het viaduct naar de laatste treinen kijken in het oranje licht van de straatlantaarns.
  • Ik wil dansen in een dampende EKKO.
  • Ik wil over de Kanaalstraat fietsen op de vroege zaterdagmiddag en blij zijn dat ik het overleefd heb als ik uiteindelijk op de Groeneweg aankom.
  • Ik wil bovenop de Tuindorpflat's foto's maken van de huizen in Overvecht terwijl de zon ondergaat achter het gebouw van de Belasting.
  • Ik wil verdwalen in de Konmar in Overvecht.
  • Ik wil diepgevroren zeevruchten kopen bij Toko Centraal.
  • Ik wil voor een derde keer in 1 week bij Kafé België gaan eten en dan lief bedankt worden door de barjongen omdat ik de glazen terugbreng naar de bar als ik wegga.
  • Ik wil op mijn hippe fiets naar Leidse Rijn, en met andere Utrechtse mensen met hippe fietsen naar hippe Utrechtse bandjes staan te kijken op De Beschaving.
  • Ik wil 'popje' genoemd worden door de enthousiaste nichten van de sangriabar op het PANN-feest.

    Ik wil geen Amsterdam. Ik wil Utrecht.
  • Openingspost
    For great justice!
      woensdag 6 juni 2007 @ 22:44:28 #2
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_50182880
    Het is de oude OP, als iemand de nieuwe wil moeten ze de WIKI maar even up-to-date houden.
    For great justice!
    pi_50182946
    Utrecht
    pi_50183051
    Terug Vind IkmoetnuSjoewehelpenmetklussen Post.
    It's my party and I'll cry if I want to.
    pi_50183063
    Ik mis Utrecht .
    Tap tap tap
      woensdag 6 juni 2007 @ 22:49:49 #6
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_50183142
    quote:
    Op woensdag 6 juni 2007 22:48 schreef CherryLips het volgende:
    Ik mis Utrecht .
    Samenwonen?
    For great justice!
    pi_50183157
    quote:
    Op woensdag 6 juni 2007 22:49 schreef Q. het volgende:

    [..]

    Samenwonen?
    Q
    pi_50183448
    Dan ga ik dood van de hitte zeker.
    Tap tap tap
      woensdag 6 juni 2007 @ 23:00:32 #9
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_50183575
    Beter dan doodgaan in Ede.
    For great justice!
    pi_50183639
    Nou ja.. jammer Q... het was voor iemand die zo'n bekendheid wil interviewen geloof ik.
    pi_50183675
    Overigens wordt Leidsche Rijn wel fijn. De Boemerang is leuk wonen heb ik me laten vertellen.
    pi_50183731
    Claudia de Breij woont in Utrecht (toch?) ze was laatst bij IKEA in ieder geval met dr vrouw
    pi_50183762
    * k_man werkt in Utrecht
      woensdag 6 juni 2007 @ 23:05:03 #14
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_50183771
    Die was al genoemd in het vorige topic.
    For great justice!
    pi_50183929
    Oh, goh. Ik wist niet dat ik hier besproken werd.
      woensdag 6 juni 2007 @ 23:09:06 #16
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_50183967
    Hoi Claudia. Waar werk je?
    For great justice!
      woensdag 6 juni 2007 @ 23:17:35 #17
    44602 Svyatagor
    A great face for radio
    pi_50184333
    quote:
    Op woensdag 6 juni 2007 23:04 schreef Memento-Mori het volgende:
    Claudia de Breij woont in Utrecht (toch?) ze was laatst bij IKEA in ieder geval met dr vrouw
    Dat is dan ook de enige (semi-)bekende jonge Utrechtse vrouw die ik zo uit de mouw kan schudden.
    Wel zeer aardig, trouwens.
    We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
    Check mijn band Glorybox
    pi_50184539
    quote:
    Op woensdag 6 juni 2007 23:00 schreef Q. het volgende:
    Beter dan doodgaan in Ede.
    Mwah...
    Tap tap tap
    pi_50184660
    Ik heb 'r ook een keer in Tivoli gezien ja . En bij de Ikea heb ik vorig jaar iemand uit Big Brother van een paar jaar terug gezien, weet alleen niet meer hoe ze heet.
    Tap tap tap
    pi_50184965
    Ik heb Harry P{iekema van AHreclames en Claudia gezien bij Ikea. Beiden met vrouw
      donderdag 7 juni 2007 @ 07:20:07 #21
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_50189628
    Ja, maar die woont niet in Utrecht.
    For great justice!
      donderdag 7 juni 2007 @ 07:47:56 #22
    88064 Undergod
    Houd u van toffees?
    pi_50189829
    Bij blijf post
    Noise is all relative to the silence preceding it
    pi_50190277
    Utrechters
    pi_50190304
    blegh om 9 uur college na n avondje stappen en er ook nog daadwerkelijk erheen gaan....klopt iets niet
    Too much is never enough!
      donderdag 7 juni 2007 @ 08:36:20 #25
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_50190497
    Dat stappen moet je ook niet doen, doe ik toch ook niet? .
    For great justice!
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')