abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 30 mei 2007 @ 18:12:38 #1
123170 alors
zlata1234
pi_49934991


vervolg van:
H&M #18 - H&M loves Kylie
H&M #17
H&M #16
H&M #15
H&M #14
H&M #13: Get ready for 'M by Madonna'
H&M #12
H&M #11: Spring/Summer Collection 2007
H&M #10
Gift of the Day at H&M #9
H&M #8: Gekkenhuis voor Viktor & Rolf
Viktor & Rolf love H&M: A short love affair #7
H&M, Just can't get enough #6
Madonna & crew love H&M #5
De H&M, nu ook shop online #4
De H&M #3
De H&M #2
De H&M


M by Madonna for H&M

andere topics:
H&M lanceert Kylie-collectie in China
COS, nieuwe keten van H&M
Viktor & Rolf for H&M [9 nov. in store, 13 nov. online]
Miuccia Prada doet H&M
H&M Solange Azagury-Partridge
Stella McCartney for H&M
Elio Fiorucci for H&M
H&M by Karl Lagerfeld

h&m site:
hm.com

veelgestelde vragen:

Kun je dingen toevoegen of annuleren aan je bestelling indien die nog niet geleverd is?
Toevoegen: plaatsen in de kassamand, vervolgens het bestelproces doorlopen.
Annuleren: aantal op 0 zetten en uitvoeren waarna de bestelling is geannuleerd

Een vraagje; heb net besteld en kwam er daarna ineens achter dat ik nergens de kortingscode in heb kunnen vullen! Waar staat dat normaal? Erg jammer dat ik nu de 10% misloop....
Er stond bij stap 1 boven dat je dit bij stap 2 aan kon geven maar heb net nog een keer gecheckt; ik kan dat niet vinden!! Grrrrrrr...

Je kunt je bestelling nog annuleren.
1: mijn pagina
2: nog niet geleverde artikelen
3: aantal op 0 zetten
4: uitvoeren
Vervolgens bestelling opnieuw uitvoeren. Kortingscode voor stap 1 invullen.



Wat betekent 'voorgemelde zending niet aangetroffen: manco...Zwolle'?
Dan is de bestelling nog in Zweden, of onderweg naar Nederland.

Hoe lang duurt het ongeveer vanaf het moment dat het in behandeling is genomen tot de levering?
In behandeling houdt in dat ze bij H&M de spullen zijn aan het verzamelen en inpakken. Pas als er onderweg staat, dan kun je het pakketje volgen met track&trace. Het is niet echt te voorspellen hoe lang het gaat duren. Soms heb je het binnen 3 dagen soms duurt een meer dan een week.

Mijn zending is vandaag gesorteerd in het sorteercentrum in Zwolle. Betekent dat dan dat ik het morgen in huis heb?
Ja.

Nog even een vraagje voor de ervaren bestellers, als een paar dingen later worden geleverd en je wilt de rest al meteen hebben, dan hoef je toch geen 2 keer de verzendkosten te betalen.. of wel?
Nee.

Eerst stond er dat mijn bestelling begin januari zou worden geleverd en nu zie ik ineenkeer bij mijn pagina dat het pas half januari wordt geleverd terwijl alles gewoon wel op voorraad was. Hoe kan dat?
Mogelijk:
- is de betaling van je vorige bestelling nog niet binnen, of
- is je retourzending nog niet aangekomen in Zweden, of
- is het een combinatie van deze 2 dingen.
M.a.w. je zit momenteel boven je limiet.

Kun je ook terugsturen als het niet bevalt en krijg je je geld dan terug?
Je kunt het terugsturen als je het aan huis bezorgt krijgt, maar dan moet je het wel bij het postkantoor afgeven. Je hoeft pas te betalen als je je bestelde artikelen houdt; als je niks houdt hoef je alleen een euro te betalen voor retourkosten; verzendkosten vervallen dan. Als je dingen terugstuurt maar ook dingen zelf houdt, moet je wèl verzendkosten erbij betalen. Staat allemaal op de factuur die je bij je bestelling ontvangt.

Ik heb een deel van mijn bestelling binnen gekregen, maar er zitten wat dingen bij die niet passen. Hebben jullie ervaring met het terugbrengen naar de winkel?
Ik heb mijn spullen teruggebracht in Maastricht, toen was de winkel net voor het eerst geopend, en dat ging prima. Je moet wel je formulier dan meenemen, dan moeten ze invullen. Het stuk met de giro eraan krijg je terug.

Als je spullen retour wilt sturen, kun je die dan afgeven op het postkantoor?
Klopt! En als je een maandfactuur hebt verrekenen ze het daarmee.

Vraagje, ik heb online iets besteld en wil het retourneren. Dit kan bij mijn Kialapunt. Hoe lever je het dan in? Kun je het in een willekeurige zak of envelop doen? Of kan het in de doos waar het in zat?
Gewoon in de doos waar het in zat + de retourneer-sticker erop plakken.

Ik heb mijn bestelling teruggestuurd en wat ik wil ruilen ingevuld op de bon. Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat ik het zal ontvangen?
De klantenservice vertelde mij dat het circa 2 weken duurt voordat je retourpakket is verwerkt in Zweden. En dan moeten de nieuwe items dus nog weer worden opgestuurd.


Karl Lagerfeld for H&M

Het e-mail adres waar je je mee hebt aangemeld voor de nieuwsbrief kun je herhaaldelijk gebruiken voor een kortingscode.
quote:
Welkom! Dankjewel voor je aanmelding voor de H&M Newsletter. Vanaf nu ontvang je iedere maand informatie over het laatste modenieuws, de trends en speciale aanbiedingen uit H&M SHOP ONLINE. Als welkomstaanbieding krijg je 25% korting op een artikel naar keuze als je online winkelt. Je hoeft alleen maar de kortingscode 7384 in te vullen als je bestelt. De aanbieding is geldig tot 18-07-2007.
Verder geeft 7442 10 euro korting.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mylene op 20-06-2007 09:22:50 ]
know'm sayin?
×
word? word.
pi_49935203
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 17:12 schreef loehoes het volgende:
[afbeelding]

Net eindelijk deze sandaaltjes binnen gekregen. Stonden ook al honderd jaar in bestelling
Nu heb ik niets meer staan. Dat moet ik maar even zo houden, want ben dramatisch blut. Lastig lastig lastig!
Ik ben nu al de mist in gegaan! Een uur later Het komt allemaal door dit topic!
Ik vond opeens mijn kortingsbon van 5,00 terug & nouja met die 10,00 korting. Is dat toch wel erg leuk.
pi_49935287
Ik ga morgen weer eens langs de echte H&M, kleine dingetjes halen (in zo'n geval tikken de verzendkosten anders aan)
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_49935393
H&M
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  woensdag 30 mei 2007 @ 18:34:46 #5
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_49935757
Morgen maar even naar de H&M bedankt voor je reply
pi_49935925
Heeft de H&M in Utrecht een Divided-afdeling, of misschien zelfs wel, een apart filiaal?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_49935983
Mijn eerste bestelling was er vandaag Zonnebril was heul tof, ik ben net een nicht van Paris Hilton ermee Ik zal als ik thuis ben straks eens een fotooke maken.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_49936144
Wie vroeg ook alweer in welke H&M-winkel de witte Kylie-zonnebril nog was? Ik was vandaag in de H&M Hoog Catharijne in Utrecht en daar hadden ze er nog 5 ofzo....
pi_49936215
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 18:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heeft de H&M in Utrecht een Divided-afdeling, of misschien zelfs wel, een apart filiaal?
Er zijn 3 H&M's in Utrecht en ze hebben allemaal Divided. Er is 1 filiaal en die heeft best aparte kleding (niet mijn smaak..) en volgens mij is dat allemaal Divided... Die zit in de Steenweg. Filialen aan de Oude Gracht en in Hoog Catharijne hebben ook allebei Divided
pi_49937001
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 18:46 schreef BalLon het volgende:

[..]

Er zijn 3 H&M's in Utrecht en ze hebben allemaal Divided. Er is 1 filiaal en die heeft best aparte kleding (niet mijn smaak..) en volgens mij is dat allemaal Divided... Die zit in de Steenweg. Filialen aan de Oude Gracht en in Hoog Catharijne hebben ook allebei Divided
Divided vind ik wel mooi hoor, laat hier geen verwarring ontstaan Maar de kleding in dat filiaal vind ik over het algemeen... euh.... lelijk...
  woensdag 30 mei 2007 @ 19:14:11 #11
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_49937212
Vanmiddag voor 7 euro 4 stuks gekocht
Een zonneklep, bikini bovenstuk, bikini broekje en een lekkere ruime coltrui. Goed bestede centjes, zonneklep staat me wel voor geen meter (ik sta gewoon niet met mutsen/petjes/oid) maar is lekker voor als ik in de zon lig te puzzelen. Dan heb ik tenminste niet de afdruk van mn zonnebril voor de zoveelste keer in het wit op mn gezicht staan.
Van het bikinibovenstuk staat t broekje nog op de site (is dus aan de bestelling toegevoegd) en het bikinibroekje is bijna dezelfde kleur als mn laatst gekochte bikini en dient als reserve (voor als je gezwommen hebt en dan niet met je natte gat in je kleren hoeft). En de coltrui is lekker ruim, wel van dunne stof en kan leuk op een legging of jeans met een brede riem.

(en zo lul ik mezelf er weer uit dat ik me weer niet kon beheersen )
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_49937239
Ik vind die op de Oude Gracht ook vaak rare dingen hebben, die je nergens anders ziet (ook niet mijn ding)
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_49938876
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 19:14 schreef Addict89 het volgende:
Ik vind die op de Oude Gracht ook vaak rare dingen hebben, die je nergens anders ziet (ook niet mijn ding)
Denk dat je de Steenweg bedoeld? Die is vrij klein, vergeleken met de andere 2...
pi_49939108
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 19:14 schreef Roeji het volgende:
Vanmiddag voor 7 euro 4 stuks gekocht
Een zonneklep, bikini bovenstuk, bikini broekje en een lekkere ruime coltrui. Goed bestede centjes, zonneklep staat me wel voor geen meter (ik sta gewoon niet met mutsen/petjes/oid) maar is lekker voor als ik in de zon lig te puzzelen. Dan heb ik tenminste niet de afdruk van mn zonnebril voor de zoveelste keer in het wit op mn gezicht staan.
Van het bikinibovenstuk staat t broekje nog op de site (is dus aan de bestelling toegevoegd) en het bikinibroekje is bijna dezelfde kleur als mn laatst gekochte bikini en dient als reserve (voor als je gezwommen hebt en dan niet met je natte gat in je kleren hoeft). En de coltrui is lekker ruim, wel van dunne stof en kan leuk op een legging of jeans met een brede riem.

(en zo lul ik mezelf er weer uit dat ik me weer niet kon beheersen )
7 euro! Dat doe je goed!
pi_49939148
Leuke titel .
pi_49939185
ook een terugvindpostje vanaf hier.... mijn bestelling kan ieder moment in bij de tnt gesorteerd worden, spannend dus!
I had a signature once. It was awful.
pi_49939203
hopelijk zaterdag naar H&M in L'warden?
pi_49939243
Woei, dat was wel heel letterlijk 'elk moment', ik vernieuw mn venster en voilà:

Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 26-05-2007 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 30-05-2007 Zwolle , intern transport pakketten
I had a signature once. It was awful.
  woensdag 30 mei 2007 @ 20:05:19 #20
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_49939410
Nou even tvp, ik heb mn pakketje dat ik op de eerste pagina van het vorige topic meldde nog niet binnen... Eerste keer daar besteld, dus ik ben benieuwd
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_49939557
Het is zo verslavend: die online shop. Ik had ook besloten het wat rustiger aan te doen: heb ik alweer zitten bestellen: rok en trui.




En short voor 7 euro en nogwat als dankjewel voor mn bestelling en dat kon ik natuurlijk niet weerstaan .
pi_49939586


Weet iemand hoe deze valt? Ik heb hem in S besteld (dat was de enige die er nog was.) Maar valt hij ook als een gewone S? Of juist groter/kleiner?
pi_49939662
Bedankt voor de info. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_49940150
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 19:53 schreef BalLon het volgende:

[..]

Denk dat je de Steenweg bedoeld? Die is vrij klein, vergeleken met de andere 2...
Nee, tis een grote, met 2 verdiepingen
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_49940257
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 20:09 schreef loehoes het volgende:
[afbeelding]

Weet iemand hoe deze valt? Ik heb hem in S besteld (dat was de enige die er nog was.) Maar valt hij ook als een gewone S? Of juist groter/kleiner?
Waar staat die?
I had a signature once. It was awful.
pi_49940348
Dat vroeg ik me net ook af: hij is wel leuk.
pi_49940456
Ik zat ook al te zoeken
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_49940729
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 20:22 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Nee, tis een grote, met 2 verdiepingen
Euh, ja, 2 verdiepingen hebben ze alledrie
Maar die aan de Oude Gracht hebben wel leuke kleren vind ik. De gewone wat ook op de site te vinden is.
  woensdag 30 mei 2007 @ 20:40:10 #29
83645 Andoire
... .. ...
pi_49940984
tvp
Что было, то прошло..
pi_49940992
Oh haha, dan zal het die van de Steenweg wel zijn ja.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  woensdag 30 mei 2007 @ 20:45:44 #31
123170 alors
zlata1234
pi_49941238
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 20:24 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Waar staat die?
Bij sport & vrije tijd
know'm sayin?
×
word? word.
pi_49941254
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 20:24 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Waar staat die?
Sport/vrije tijd etc.

Net waren ze allemaal uitverkocht, maar volgens mij worden ze wel regelmatig bijgevuld, want een tijd geleden waren ze ook op. & Nu was er nog net een S.
pi_49942843
Als het een fleece is dan valt ie tamelijk normaal, ik heb er een zwarte van.

Binnen Divided heb je trouwens nog onderscheid, Divided Red Tab en Divided Black Tab. Eentje is iets meer basic dan de andere (geloof ik).

Ik vind dat rokje dat Pearl22 postte leuk trui trouwens ook. Maar ik ga niet meer bijbestellen.

Vandaag niet meer tenminste....
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_49943788
Divided Red Tab en Divided Black Tab? Nooit van gehoord. Rood labeltje en zwart labeltje? Hmm... dan zal die in de Steenweg wel Black Tab zijn. Ik heb namelijk altijd een rood labetjes in mijn divided kleding hangen... Ik ga meteen even kijken zodra ik langs de Steenweg kom
pi_49943880
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:20 schreef Syrena het volgende:
Als het een fleece is dan valt ie tamelijk normaal, ik heb er een zwarte van.
Nee hij is katoen, dat is het fijne, ik zoek nog witte katoenen vestjes om te bedrukken (strijken/transferpapier)....
I had a signature once. It was awful.
pi_49947755
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 09:42 schreef Syrena het volgende:

[..]

Bestel een S, in zwart, koop ik die wel van je over

Ik was in de H&M in Venlo trouwens, daar was 't koopzondag. Ik was wel in de mood om ff lekker te shoppen, maar vriendje niet zo dus ik ben heel sociaal maar in 5 min. door de winkel gerend.
Euh sorry... men bestelling is al in behandeling... anders had ik dat graag voor je gedaan
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_49949112
TVP + laatste aankoopjes:

'Zijden' jurkje en 'suede' pumps.
En een donkere Sliq-broek voor m'n kill.
  woensdag 30 mei 2007 @ 23:42:50 #38
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_49949435
Oeh, wat een leuk jurkje!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  woensdag 30 mei 2007 @ 23:44:54 #39
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_49949521
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 23:34 schreef parselmouth het volgende:
TVP + laatste aankoopjes:
[afbeelding]
'Zijden' jurkje en 'suede' pumps.
En een donkere Sliq-broek voor m'n kill.
Fucking hell! die staat je goed
pi_49949873
Zo!! Heel leuk jurkje!!! En het staat je echt ontzettend goed!!

Enne... wat is een 'Sliq-broek voor je kill'?
pi_49949983
Thanks !!

En jeans in model Sliq is zo'n model dat lichtelijk taps toe loopt, skinny-idee maar dan niet heel erg natuurlijk Die heb ik dus voor m'n vriendje meegenomen
  woensdag 30 mei 2007 @ 23:58:16 #42
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_49949993
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 23:34 schreef parselmouth het volgende:
TVP + laatste aankoopjes:
[afbeelding]
'Zijden' jurkje en 'suede' pumps.
En een donkere Sliq-broek voor m'n kill.
Oehhh lovely!
Waar heb je je pumps vandaan? .
Ze zijn echt mooi... en zijn ze ook goed beloopbaar? Want ik heb die van VH en die lopen k.u.t.

Ik heb zelf trouwens 1,5 maand geleden een bandeaubikini besteld... wacht nu al zo lang op die tops! (verschillende maten), kreeg laatst een brief dat het eind mei zou komen maar ik heb nog niks gehad , dat is wel minder!
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_49950343
Zijn van de H&M ook!
Wel redelijk hoog, maar een stevige hak dus ze lopen erg fijn. Ze vallen wel klein overigens!
Betere pic/.
  donderdag 31 mei 2007 @ 00:12:26 #44
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_49950398
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 00:10 schreef parselmouth het volgende:
Zijn van de H&M ook!
Wel redelijk hoog, maar een stevige hak dus ze lopen erg fijn. Ze vallen wel klein overigens!
Betere pic/.
Ahh nu weet ik het weer!
Haha die had je volgens mij ook in het oranje , erg leuk iig...
Van de voorkant leken ze echte Louboutins hehe!
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
  donderdag 31 mei 2007 @ 00:33:38 #45
53167 Ri-Klain
klein zwart schaapje
pi_49951003
Even in het nieuwe topic ook spammen

Die lieve regenjas met die paraplutjes erop, is die een beetje waterdicht? Ik vind m zo schattig, maar beetje zonde van t geld als ie zn functie niet goed uitvoert
Of niet soms?
pi_49954153
Die vesten zijn weer bijgevuld hoor!
pi_49956494
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 16:52 schreef MissLuna het volgende:

[..]

Dat was mijn plan ook, maar ik hoop wel voor je dat je niet zo zwaar bedeeld bent qua boezem. Ik helaas wel, waardoor dat gesmogde (?) gedeelte niet helemaal over m'n borsten heen valt en het er dus uitziet alsof ik al twee jaar zwanger ben. .
En als rok ziet het er echt niet uit. .
Shit, ik was juist blij en dacht van de foto af dat dit gesmokte topje wat langer zou zijn dan de gemiddelde..zijn bij mij idd ook altijd te kort! Ik heb 75/80D...
pi_49956743
D'r staat niet dat de zending in de afleverroute is opgenomen... klotezooi... Waarschijnlijk moet ik dus nóg een dag wachten.... pffffffffffffffffff
I had a signature once. It was awful.
pi_49959379
Hij is dus toch gekomen, yes!! Ben er heel blij mee, er gaan maar 2 T-shirtjes terug.... Foto's:

Jurkje! Moet nog wel een strapless BH kopen. Hij blijft wel stevig om je borsten zitten maar dan nog, als ene lolbroek hard aan je jurk trekt sta je wel bloot




Topje en hét rokje!


Rokje solo, nog ietwat gekreukt. Ben blij dta ik een XS genomen heb want ik kan me goed voorstellen dat hij in een S zo op m'n enkels gelegen had. Hij zit heel lekker en staat erg leuk, maar hefet wel de neiging om omhoog te kruipen, maar och... hij is gaaf!


Ja dit staat dus niet, maar daar gaat het niet om Dit is 1 van de hemdjes van dat setje van 4,90, de witte is erg doorschijnend. Ze zijn errug lang! Op advies van iemand uit het vorige topic ook in XS bestelt, maar ik denk dat S ook aardig gevallen had. Ik ga ze wel houden, de roze draag ik nog wel maar de witte is lekker als pyjama denk ik


Dit shirtje gaat terug. Had hem ook in het oranje, die zit nog ind e verpakking. Hij zit erg los en staat daardoor ook niet mooi langs de hals, decolleté is erg open en moet er eigenlijk een hemdje onder dragen, maarja, dan is het toch te warm en trek ik het toch niet aan.


En nog een topje, valt perfect en je kunt er precies een BH onder aan. Die blijft ook!




Dat was 'm weer, lang op gewacht maar ben erg blij dattie er is!
I had a signature once. It was awful.
pi_49959647
het witte hemdje nog:

I had a signature once. It was awful.
pi_49959787
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 11:42 schreef zoeperzazke het volgende:
Hij is dus toch gekomen, yes!! Ben er heel blij mee, er gaan maar 2 T-shirtjes terug.... Foto's:

Jurkje! Moet nog wel een strapless BH kopen. Hij blijft wel stevig om je borsten zitten maar dan nog, als ene lolbroek hard aan je jurk trekt sta je wel bloot
[afbeelding]

[afbeelding]

Topje en hét rokje!
[afbeelding]

Rokje solo, nog ietwat gekreukt. Ben blij dta ik een XS genomen heb want ik kan me goed voorstellen dat hij in een S zo op m'n enkels gelegen had. Hij zit heel lekker en staat erg leuk, maar hefet wel de neiging om omhoog te kruipen, maar och... hij is gaaf!
[afbeelding]

Ja dit staat dus niet, maar daar gaat het niet om Dit is 1 van de hemdjes van dat setje van 4,90, de witte is erg doorschijnend. Ze zijn errug lang! Op advies van iemand uit het vorige topic ook in XS bestelt, maar ik denk dat S ook aardig gevallen had. Ik ga ze wel houden, de roze draag ik nog wel maar de witte is lekker als pyjama denk ik
[afbeelding]

Dit shirtje gaat terug. Had hem ook in het oranje, die zit nog ind e verpakking. Hij zit erg los en staat daardoor ook niet mooi langs de hals, decolleté is erg open en moet er eigenlijk een hemdje onder dragen, maarja, dan is het toch te warm en trek ik het toch niet aan.
[afbeelding]

En nog een topje, valt perfect en je kunt er precies een BH onder aan. Die blijft ook!
[afbeelding]

[afbeelding]

Dat was 'm weer, lang op gewacht maar ben erg blij dattie er is!
Dat laatste hemdje heb ik in het groen besteld!
  donderdag 31 mei 2007 @ 12:08:35 #52
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_49960361
tvp
pi_49962241
Ik was het topic helemaal kwijt
Dit weekend ga ik ook weer eens shoppen.
Ben nog op zoek naar een witte broek, het liefst linnen.
pi_49962440
Aaah mijn bestelling staat bij verzonden..alleen nog niet te vinden bij tracktrace...woei over een paar dagen/week is hij binnen
pi_49965451
Ah, hier is het topic.
Ik ga in deze trui wonen;
.
Hij zit zooo lekker. .
Karma is a fucking bitch.
pi_49965548
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:08 schreef Koningin het volgende:
Ik was het topic helemaal kwijt
Dit weekend ga ik ook weer eens shoppen.
Ben nog op zoek naar een witte broek, het liefst linnen.
Gister waren de linnen broeken in de aanbieding, 10 euro korting, ook witte. Ik dacht fijn, want ik moet er ook nog één, zakt zelfs maat 34 me nog af.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_49967109
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:52 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Gister waren de linnen broeken in de aanbieding, 10 euro korting, ook witte. Ik dacht fijn, want ik moet er ook nog één, zakt zelfs maat 34 me nog af.
Online of in de winkel?
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:05:11 #58
83645 Andoire
... .. ...
pi_49967984
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:52 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Gister waren de linnen broeken in de aanbieding, 10 euro korting, ook witte. Ik dacht fijn, want ik moet er ook nog één, zakt zelfs maat 34 me nog af.
Er is één model (linnen) dat ook bij 34 goed zit
dat is deze

Bij mij zakken ook ale 34 broeken van me af, behalve deze. die zit goed! (op het model zittie een beetje raar, maar irl is hij echt super heb m in zwart en wit )
Что было, то прошло..
pi_49973264
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:41 schreef Koningin het volgende:

[..]

Online of in de winkel?
In de winkel, anders had ik ook niet geweten dat ie te groot was. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 31 mei 2007 @ 18:52:39 #60
123170 alors
zlata1234
pi_49973754
Nou zeg, ik had een mail gestuurd over mn weggehaalde bh, maar krijg em niet terug
quote:
Beste ***,

Bedankt voor je email.

Dit product was helaas geannuleerd door de leverancier, deze kon dus niet
geleverd worden.

Zodra deze weer leverbaar is kun je dat zien op internet.

Mocht je verder nog vragen hebben bel dan 0900-1988.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice H&M
Vaaaaag
know'm sayin?
×
word? word.
pi_49975753
Geannuleerd door de leverancier

Naja, hier is alles binnen! Alleen een sportbroek gaat terug, zat op zich wel prima, maar was een beetje overbodig De shirtjes van 4.90 zijn leuk, vooral over elkaar heen. M zit op zich wel goed, S had ook gekund. Jeans uit de outlet zitten helemaal perfect, oh en de 10 euro cadeaubon is ook binnen, dus ik mag weer bestellen van mezelf
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_49976035
Ik had toch M besteld van alle singlets. Ze zijn een pietsie te groot, maar dat zal wel beter worden na 2 rondjes droger (en daarna gewoon op een rekje drogen).

Ik had nog een leuke broek gezien, maar die hadden ze niet meer in mijn maat
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_49977120
Bijna alles is online uitverkocht ofzo
  donderdag 31 mei 2007 @ 21:07:16 #64
123170 alors
zlata1234
pi_49978484
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 19:50 schreef Addict89 het volgende:
Geannuleerd door de leverancier

Naja, hier is alles binnen! Alleen een sportbroek gaat terug, zat op zich wel prima, maar was een beetje overbodig De shirtjes van 4.90 zijn leuk, vooral over elkaar heen. M zit op zich wel goed, S had ook gekund. Jeans uit de outlet zitten helemaal perfect, oh en de 10 euro cadeaubon is ook binnen, dus ik mag weer bestellen van mezelf
Ja dat vond ik ook al zo vaag

Maar goed ik ben vanmiddag bij Divided wel geslaagd, wat hemdjes gekocht en nog van die rood witte bootschoenen met sterretjes erop
know'm sayin?
×
word? word.
pi_49978536
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 20:31 schreef Maisnon het volgende:
Bijna alles is online uitverkocht ofzo
Ja echt he..ik wou ook even een bestelling plaatsen, maar zo schiet het niet echt op.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_49981452
Ik wil geld
Voices tell me I'm the shit.
pi_49989449
Duidelijk alles aangevuld
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_49990027
Uitverkoop .

Ik heb maar snel deze trui omgewisseld. Bij mijn bestelling stond ie nog voor de normale prijs.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 08:32:42 #69
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_49990204
Wilde ik ook doen, is mn bestelling net in behandeling genomen. Nou ja, dan krijgen ze weer een heel pakket retour. Ik ga niet meer betalen als het niet nodig is. Echt bijna alles van de zomercollectie is nu afgeprijsd. Vraag je je eigenlijk af waarom je niet even een maand hebt gewacht, nu is alles een stuk goedkoper.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_49990526
Inderdaad ja: een maand geleden heb ik deze jas gekocht en nu istie opeens 15 euro goedkoper .
En terug geven en dan opnieuw bestellen kan echt niet meer.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 09:01:56 #71
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_49990686
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 08:53 schreef Pearl22 het volgende:
Inderdaad ja: een maand geleden heb ik deze jas gekocht en nu istie opeens 15 euro goedkoper .
En terug geven en dan opnieuw bestellen kan echt niet meer.
[afbeelding]
Ja das echt balen. Gelukkig stonden er niet al te veel dingen bij wat k heb besteld een tijd geleden. Of waren ze maar een paar euro goedkoper. op 1 top na, van 14,90 nu voor 5,-. Behalve die in het zwart, die ik dus heb. Ik zat toevallig nog te twijfelen of ik m nog in t wit of grijs zou bestellen, nou ja nu dus maar allebei besteld. Die zit nl enorm lekker en staat leuk op een legging en een wat strakkere broek. En aangezien ik nu allemaal mooie riemen heb meot ik ze wel gaan dragen

Oh en die jurk wat ik laatst in t grijs had gekocht, die hele simpele t-shirt model zeg maar, staat in het zwart nu ook in de outlet.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_49990734
Tja, dat is altijd met uitverkoop!
Ik ga nu eens even kijken.

edit: er is op het moment een technische storing op de site

[ Bericht 53% gewijzigd door Koningin op 01-06-2007 09:15:00 ]
pi_49990999
Lekker vaag verhaal: ik had laatst online een hele bestelling gedaan en alles was goed behalve 1 sporttop, die was echt veel te groot. Ik ging toch de stad in, dus in plaats die top terug te sturen,wilde ik hem terugbréngen. Ze hadden daar weer veel leuke dingen dus ik stond daar voor de kassa met de top die terug moest en een bunch met nieuw spul. Het meisje achter de kassa was duidelijk niet betrokken bij de buskruitaffaire, want ipv. dat ze het bedrag van de top eraf trok telde ze het erbij op en ik had zonder te controleren gepind, dus het ding was nu 2x betaald. Ik kon het haar maar niet aan het verstand brengen dat ik nu dus 25 euro terug moest hebben ipv 12,50. Ze begreep er niets van en ze keek me aan alsof ik haar de relativiteitstheorie van Einstein aan het uitleggen was. De rij achter me groeide aan. Uiteindelijk kwamen er 2 collega's van d'r bij staan, waarvan de 1 ook geheel blanco naar me begon te kijken, gelukkig had het laatste meisje wel hersenen meegekregen en kwam het uiteindelijk goed...
pi_49994145
Ik ben blij dat ik niet de enige H&M addict ben! Elke keer als ik naar de stad moet loop ik automatisch ook de H&M binnen, en ik koop 99% van de tijd iets.
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_49994608
Verslaaaaavend
pi_49994758
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 23:34 schreef parselmouth het volgende:
TVP + laatste aankoopjes:
[afbeelding]
'Zijden' jurkje en 'suede' pumps.
En een donkere Sliq-broek voor m'n kill.
Leuk jurkje!! Staat hij ook op de online shop? (Ik had even vluchig gekeken, maar kon hem zo niet vinden.. ) of heeft iemand deze al gezien in Eindhoven? Valt die groot?
pi_49996436
Sale!

Ik heb net van alles lopen bestellen. Gelukkig zit dat niet in de sale, op 1 paar oorbellen na. Maar dat scheelt maar 40 cent. Maarmaar, nu ben ik zo geneigd om nog meer te bestellen. Drama!
  vrijdag 1 juni 2007 @ 12:22:58 #78
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_49996628
Zojuist nog maar even wat dingen toegevoegd .


Die was nu een tientje afgeprijsd . Iemand trouwens enig idee hoe die valt qua maat? Meestal heb ik shirtjes maat 34 van de H&M, normaal S'jes..


En die lijkt me toch wel erg handig qua ruimte enzo .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_49997128
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 09:16 schreef conleche het volgende:
waarvan de 1 ook geheel blanco naar me begon te kijken,
Eheheheh
pi_49997342
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 12:22 schreef Debsterr het volgende:
Zojuist nog maar even wat dingen toegevoegd .

[afbeelding]
Die was nu een tientje afgeprijsd . Iemand trouwens enig idee hoe die valt qua maat? Meestal heb ik shirtjes maat 34 van de H&M, normaal S'jes..

[afbeelding]
En die lijkt me toch wel erg handig qua ruimte enzo .
Die eerste heb ik ook besteld En nog veel meer . Ohoh, ik hoop dat het allemaal niet past!
  vrijdag 1 juni 2007 @ 12:51:38 #81
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_49997523
damn ik heb vorige week vrijdag besteld, rekening houdend met dat maandag niet meetelt, zou ik vanaf dinsdag 3 dagen moet wachten op m'n bestelling toch (di, wo,do)?? En ik heb het nog steeds niet binnen....

(heb btw wel via de post besteld)
Oh yes i did!
pi_49997673
Jaaa uitverkoop! Maar ik heb nog niks besteld, ik wil eigen een flinke nieuwe collectie! Zal wel snel komen denk ik!
pi_49998145
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 12:51 schreef izzypizzy het volgende:
damn ik heb vorige week vrijdag besteld, rekening houdend met dat maandag niet meetelt, zou ik vanaf dinsdag 3 dagen moet wachten op m'n bestelling toch (di, wo,do)?? En ik heb het nog steeds niet binnen....

(heb btw wel via de post besteld)
bedoel je met besteld 'in behandeling genomen' of gewoon je dingen aangeklikt en afgerekend? In dat laatste geval duurt t nog wel ff, de bestelling di eik gister binnen had was alles van op voorraad en heb anderhalve maand gewacht....
I had a signature once. It was awful.
pi_49998679


Witte versie plzkthnx! Nu staan alleen een groene en bruine in de Outlet...
  vrijdag 1 juni 2007 @ 13:41:32 #85
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_49998982
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 13:12 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

bedoel je met besteld 'in behandeling genomen' of gewoon je dingen aangeklikt en afgerekend? In dat laatste geval duurt t nog wel ff, de bestelling di eik gister binnen had was alles van op voorraad en heb anderhalve maand gewacht....
ik dacht dat het binnen 3 dagen binnen moest zijn... Maar ik heb nu dus weer besteld ivm de sale!! Klopt het dat ik dan alles in 1 keer krijg, en maar 1 keer verzendkosten hoef te payen??
Oh yes i did!
pi_49999058
Dat hangt af van de levertijden van de verschillende artikelen, moet je even in het overzicht kijken bij 'Mijn pagina'
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 13:44:54 #87
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_49999075
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 13:41 schreef izzypizzy het volgende:

[..]

ik dacht dat het binnen 3 dagen binnen moest zijn... Maar ik heb nu dus weer besteld ivm de sale!! Klopt het dat ik dan alles in 1 keer krijg, en maar 1 keer verzendkosten hoef te payen??
Ligt eraan, als de rest nog niet in behandeling genomen is leveren ze het waarschijnlijk wel samen.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_49999132
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 13:41 schreef izzypizzy het volgende:

[..]

ik dacht dat het binnen 3 dagen binnen moest zijn... Maar ik heb nu dus weer besteld ivm de sale!! Klopt het dat ik dan alles in 1 keer krijg, en maar 1 keer verzendkosten hoef te payen??
Nou, het snelste wat ik tot nu toe heb gehad was binnen een maand
I had a signature once. It was awful.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 16:19:02 #89
70004 niksan
net een beetje meer
pi_50004718
jaja uitverkoop de site ligt er nu al uit
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
pi_50004895
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 13:46 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Nou, het snelste wat ik tot nu toe heb gehad was binnen een maand
Weird, ik bestelde eergister en het is nu al verstuurd!
Mijn langste duur was iets van 10 dagen tussen de plaatsing van mijn bestelling en de aflevering.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 16:36:15 #91
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_50005309
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 16:23 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Weird, ik bestelde eergister en het is nu al verstuurd!
Mijn langste duur was iets van 10 dagen tussen de plaatsing van mijn bestelling en de aflevering.
Pfft, ik heb het iets van 2 weken geleden besteld en ik heb nog steeds die manco, dus het is nog in Zweden
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_50005779
Stormloop, want ze hebben net bijgevuld geloof ik.
pi_50011929
Jee, ik moet hier niet zo vaak kijken. Mijn bestelling is onderweg en ik ben maar meteen weer met een nieuwe bestelling begonnen, vanwege de SALE. Ach, de helft past toch niet, toch?
pi_50012010
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 11:24 schreef fae_sarah het volgende:

[..]

Leuk jurkje!! Staat hij ook op de online shop? (Ik had even vluchig gekeken, maar kon hem zo niet vinden.. ) of heeft iemand deze al gezien in Eindhoven? Valt die groot?
Thanks!
Heb 'm gewoon uit de winkel, is van de standaard H&M collectie (everyday), dus je zou 'm gewoon overal moeten kunnen krijgen. Volgens mij staat ie niet in de online-shop.
Hij valt zoals ie moet vallen wel
pi_50017403
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 12:51 schreef izzypizzy het volgende:
damn ik heb vorige week vrijdag besteld, rekening houdend met dat maandag niet meetelt, zou ik vanaf dinsdag 3 dagen moet wachten op m'n bestelling toch (di, wo,do)?? En ik heb het nog steeds niet binnen....

(heb btw wel via de post besteld)
Via de post besteld in de zin van kaartje ingevuld en in een envelopje gestopt en in de brievenbus gestopt?

tel er dan maar minimaal een week of eventueel 2 bij op... voordat zij namelijk je bestelling uberhaubt verwerkt hebben...

Ik ben bang als je daarna via internet wat besteld dat het dan gewoon doodleuk twee aparte bestellingen gaan worden, dus twee keer 4.90 betalen...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_50018013
Nou lekker is dat, ben je druk bezig je winkelmandje vol te gooien, krijg je opeens de melding dat je al een uur niks gedaan hebt en dus overnieuw kan beginnen. Terwijl je pas een kwartier bezig bent En nou is alles al uitverkocht
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_50019127
Als je niet thuis bent, word je bestelling dan bij de buren afgeleverd of kan je 'm dan bij het postkantoor ophalen?

Heb liever niet dat ie bij de buren wordt afgeleverd...

[ Bericht 54% gewijzigd door AJ187 op 02-06-2007 00:11:38 ]
  zaterdag 2 juni 2007 @ 00:57:17 #98
123170 alors
zlata1234
pi_50022817
Bij mij werd ie wel bij de buren gebracht...

Ik heb alweer een hele lading bijbesteld Die outlet is dodelijk...
know'm sayin?
×
word? word.
pi_50022949
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 00:57 schreef alors het volgende:
Bij mij werd ie wel bij de buren gebracht...

Ik heb alweer een hele lading bijbesteld Die outlet is dodelijk...
Je kan zeker niet aangeven dat ie niet bij de buren afgeleverd moet worden, maar bij het postkantoor ofzo

Ik zag veel leuke dingen bij die outlet, maar heel veel is uitverkocht, zo snel
pi_50026737
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 23:09 schreef AJ187 het volgende:
Als je niet thuis bent, word je bestelling dan bij de buren afgeleverd of kan je 'm dan bij het postkantoor ophalen?

Heb liever niet dat ie bij de buren wordt afgeleverd...
Ik moest het pakketje bij het postkantoor op halen toen ik een keer niet thuis was.
pi_50026838
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 01:01 schreef AJ187 het volgende:

[..]

Je kan zeker niet aangeven dat ie niet bij de buren afgeleverd moet worden, maar bij het postkantoor ofzo

Ik zag veel leuke dingen bij die outlet, maar heel veel is uitverkocht, zo snel
Gewooon goede afspraak maken met de pakjesbezorg(st)er Wij hebben met haar afgesproken dat aangetekende meuk voor ons ook door de buuf mag worden aangenomen en andersom, en zij vindt het allang best, hoeft ze tenminste maar 1 keer langs te komen
I had a signature once. It was awful.
pi_50026851
Ik laat het bezorgen bij een Kiala-punt; zo ook mijn Esprit bestellingen.
In mijn geval een bloemenkiosk om de hoek, met avond-, en zondagopeningstijden, zodat ik het altijd zelf kan komen halen na mijn werk. Val ik ook geen buren lastig. Ze moeten al genoeg pakjes voor me aannemen
Hmmm, ben ik koopziek?!
pi_50027711
Ik wilde even zeggen dat ik jullie allemaal persoonlijk verantwoordelijk stel voor het feit dat ik ook verslaafd begin te raken.

Mijn bestelling komt als het goed is vandaag binnen, maar door al dat uitverkoopgedoe heb ik gisteravond weer vanalles zitten bestellen, met name voor mijn mini-shmoopies.

Deze schoentjes vond ik zo leuk:


En voor het stoere jongensgebeuren uiteraard deze:


Ik heb de pech dat de jongste nogal Spidermangek is, en dat ze bij H&M heul veul van die zooi hebben.
Zo raak je wel aan de bedelstaf, ja.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_50029198
Ik ben weer aan het bestellen
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_50029404
Ik was vanmorgen weer aan het bestellen, maar heb vervolgens weer alles uit de kassa verwijderd. Meer dan 100 euro wilde ik echt niet bestellen in een maand tijd en het is niet nodig om dan kleding te kopen waar je toch al genoeg van hebt. Die aanbiedingen zijn alleen zo moeilijk te weerstaan.
pi_50029516
Ach, ik kom op 30 euro uit voor 6 dingen..waarvan er 1 15 is..daarvoor laat ik het niet liggen
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_50029581
Grrrr wat duurt het lang zeg voor dat mijn bestelling onderweg is.. staat nog steeds op "is in behandeling" en dat al een paar dagen.. Ik ben gewend dat het sneller gaat..
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_50029828
Ik had gister al een hoop besteld en ik heb nog een bestelling die onderweg is: met allemaal zaken die (nog steeds) niet afgeprijsd zijn. En ik heb al een stapel vestjes, shirts enz in de kast liggen: dan liever volgend jaar wat van een nieuwe collectie als dat ik nog meer ervan koop.
pi_50030807
Ik heb m'n Kylie zonnebril . Uiteindelijk lagen ze nog in Utrecht. Ben toch voor de zwarte gegaan want die stond me beter.
Kylie . Ik moest gewoon wat van die lijn hebben .
Tap tap tap
pi_50031256
Ik baal een beetje...

Net een bestelling binnen gekregen; daar is niks mee mee natuurlijk maar zo'n beetje alles is nu stukken goedkoper.
Terugsturen en opnieuw bestellen is geen optie want mijn maat is uitverkocht.
pi_50031325
Ja, dat is idd knap lullig.

Er wordt hier overigens nog steeds met smart gewacht op de postbode, hij brengt nl Spiderman-flipflops.
Normale mensen noemen dat slippers, maar ach.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_50031477
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 13:40 schreef shmoopy het volgende:
hij brengt nl Spiderman-flipflops.
oe, die zouden het hier ook goed doen
pi_50031949
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 13:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n Kylie zonnebril . Uiteindelijk lagen ze nog in Utrecht. Ben toch voor de zwarte gegaan want die stond me beter.
Kylie . Ik moest gewoon wat van die lijn hebben .
Was jij dat? Ik had een berichtje gepost (op pagina 1 geloof ik). Had je dat niet gelezen?
pi_50032455
Mijn vriendinnetje is zwaar H&M verslaafd
Vooral door haar personeelskorting
En hier ben ik dus ook de "dupe" van

*zoekt foto's*
pi_50032575
Mmm mijn spijkerbroekshort staat niet op de site.
is trouwens mijn eerste H&M spijkerbroek,
heb blijkbaar te dikke bovenbenen voor die broeken.
Nu heb ik wel een maat groter dan normaal maarja dat maakt niet uit.

Deze heb ik ook (in de winkel) gekocht



gisteren maar samen met haar wat online besteld omdat ze in de winkel niets kon vinden
Summersale is helemaal koel


In het wit en bruin (dacht ik)

en nog een leuke overhemd



Begin juni word het geleverd dus ben benieuwd!
pi_50033164
Heb een hele leuke groene broek besteld voor 15¤
pi_50033295
Ik heb tegenwoordig iets met witte broeken.

Vooral voor mannen (die hierboven is ook leuk)....

Mijn eigen vent wil niet
pi_50034031
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 13:46 schreef lily het volgende:

[..]

oe, die zouden het hier ook goed doen
Dat dacht ik al toen ik jouw mannetjes in je fotoboek zag.

Alles binnen, alles past, iedereen blij.

Morgen naar een tuinfeest waar ik die nieuwe schoentjes graag bij aan wil, maar dat bandje aan de achterkant gaat zeker problemen geven, blaarwise.
Misschien een klein stukje stof op plakken oid.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_50034402
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 15:50 schreef shmoopy het volgende:

Morgen naar een tuinfeest waar ik die nieuwe schoentjes graag bij aan wil, maar dat bandje aan de achterkant gaat zeker problemen geven, blaarwise.
Misschien een klein stukje stof op plakken oid.
Ik plak om blaren te voorkomen pleisters op mn hiel bij nieuwe schoenen. Je hebt ook speciale blaarpleisters die zijn minder zichtbbaar maar wel duurder. En normale pleisters zijn niet zichtbaar als ze op maat zijn geknipt en op de juiste plaats opgeplakt.
pi_50036889
Ik blijf maar dingen heen en weer schuiven..heb nu alles al 3x besteld omdat ik telkens niet goed uitkwam met de kortingen

Nu staat alles goed en komt alles begin juni binnen
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 18:50:11 #121
178566 Karrr
dromen is fijn
pi_50038235
Aaargh, alle kledingstukken die ik leuk vind zijn uitverkocht in mijn maat (M)

Op deze top aas ik al een tijdje, maar elke keer vang ik bot >>>

pi_50039076
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 14:05 schreef BalLon het volgende:

[..]

Was jij dat? Ik had een berichtje gepost (op pagina 1 geloof ik). Had je dat niet gelezen?
nee, heb ik even gemist dan .
Tap tap tap
pi_50039101
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 18:45 schreef BalLon het volgende:
Wie vroeg ook alweer in welke H&M-winkel de witte Kylie-zonnebril nog was? Ik was vandaag in de H&M Hoog Catharijne in Utrecht en daar hadden ze er nog 5 ofzo....
Ah hier dus, hier heb ik hem donderdag dus ook gehaald .
Maar ze lagen er vanmiddag ook in Ede, wel raar dat ik ze in drie filialen in A'dam niet kon vinden.
In Ede hadden ze trouwens een paspop met dat blauwe Kylie-jurkje maar dan als rok. Misschien kun je hem multifunctioneel aantrekken of zo, eens even passen als het geen zaterdag of donderdagavond is .
Tap tap tap
  zaterdag 2 juni 2007 @ 19:38:09 #124
53167 Ri-Klain
klein zwart schaapje
pi_50039693
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 00:33 schreef Ri-Klain het volgende:
Even in het nieuwe topic ook spammen

Die lieve regenjas met die paraplutjes erop, is die een beetje waterdicht? Ik vind m zo schattig, maar beetje zonde van t geld als ie zn functie niet goed uitvoert
niemand?
Of niet soms?
  zaterdag 2 juni 2007 @ 19:43:02 #125
123170 alors
zlata1234
pi_50039827
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 19:38 schreef Ri-Klain het volgende:

[..]

niemand?
Ik zag er donderdag toen het regende verschillende mensen mee lopen, dus het lijkt me van wel, of het waren echte diehards.
know'm sayin?
×
word? word.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 20:19:30 #126
145076 parselmouth
350125, Go!
pi_50040881
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 18:50 schreef Karrr het volgende:
Aaargh, alle kledingstukken die ik leuk vind zijn uitverkocht in mijn maat (M)

Op deze top aas ik al een tijdje, maar elke keer vang ik bot >>>

[afbeelding]
Die heeft m'n moeder van de week binnengekregen en hij valt echt heel erg mooi! Moet wel een topje onder, maar dat had je waarschijnlijk wel door .
pi_50041212

topjeee



Eindelijk mijn jurkkkk!!!!! * heb m wel int zwart trouwens *
  zaterdag 2 juni 2007 @ 22:12:58 #128
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_50043911
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 18:50 schreef Karrr het volgende:
Aaargh, alle kledingstukken die ik leuk vind zijn uitverkocht in mijn maat (M)

Op deze top aas ik al een tijdje, maar elke keer vang ik bot >>>

[afbeelding]
Die heb ik vandaag in de winkel aan gehad in die kleur en in maat M. Als je wilt ga ik morgen of maandag wel voor je kijken of ze m nog hebben en wil m dan wel voor je meenemen en opsturen. Is in de winkel wel niet afgeprijsd.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_50050391
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 22:12 schreef Roeji het volgende:

[..]

Die heb ik vandaag in de winkel aan gehad in die kleur en in maat M. Als je wilt ga ik morgen of maandag wel voor je kijken of ze m nog hebben en wil m dan wel voor je meenemen en opsturen. Is in de winkel wel niet afgeprijsd.
Dat is lief van je!
pi_50053065
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 18:50 schreef Karrr het volgende:
Aaargh, alle kledingstukken die ik leuk vind zijn uitverkocht in mijn maat (M)

Op deze top aas ik al een tijdje, maar elke keer vang ik bot >>>

[afbeelding]
Blijven proberen; ik was al 2 weken op het azen op een zwarte linnenbroek in maat 40; altijd uitverkocht.
Tot op een dag.....hij er gewoon weer stond
pi_50053080
ik ben mijn inlog code kwijt
wat kan ik nu doen?
pi_50053125
quote:
Op zondag 3 juni 2007 09:04 schreef Miss_S het volgende:
ik ben mijn inlog code kwijt
wat kan ik nu doen?
Heb je je bestellingsmails nog? Daar staan je inloggegevens elke keer weer in!
Ook in hun nieuwsbrieven staan ze.
Bovendien zie je je klantnummer ook op je maandfactuur/acceptgiro staan.
Aan de hand van je klantnummer en e-mailadres kun je je pin-code aanvragen, dat kan bij het inlogscherm.
pi_50053141
quote:
Op zondag 3 juni 2007 09:16 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Heb je je bestellingsmails nog? Daar staan je inloggegevens elke keer weer in!
Ook in hun nieuwsbrieven staan ze.
Bovendien zie je je klantnummer ook op je maandfactuur/acceptgiro staan.
Aan de hand van je klantnummer en e-mailadres kun je je pin-code aanvragen, dat kan bij het inlogscherm.
had geen mailtjes meer maar niet aan mijn acceptgiro gedacht
dankjewel
  zondag 3 juni 2007 @ 09:21:04 #134
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_50053151
quote:
Op zondag 3 juni 2007 01:58 schreef BalLon het volgende:

[..]

Dat is lief van je!
Thanx. Tja ik weet hoe frustrerend het kan zijn als je net dat ene kledingstuk wilt hebben en het is er niet meer in je maat. Dan zou ik het zelf ook leuk vinden als iemand me daarmee zou helpen.

We kunnen er een zoek of oproep topic voor maken Nee geintje, dat lijkt me niet te doen.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_50053202
zo nog 2 bikini's besteld en dat is echt het laatste dat ik bestel deze zomer...............
pi_50053571
Hehe, eindelijk staat mijn bestelling op "is onderweg"
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  zondag 3 juni 2007 @ 10:34:22 #137
178566 Karrr
dromen is fijn
pi_50053779
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 22:12 schreef Roeji het volgende:

[..]

Die heb ik vandaag in de winkel aan gehad in die kleur en in maat M. Als je wilt ga ik morgen of maandag wel voor je kijken of ze m nog hebben en wil m dan wel voor je meenemen en opsturen. Is in de winkel wel niet afgeprijsd.
Wat aardig Maar ik kan natuurlijk ook zelf naar de winkel gaan
In welk filiaal heb je hem gezien?

De afstand maakt me niet zoveel uit, heb een auto namelijk...
  zondag 3 juni 2007 @ 11:15:48 #138
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_50054551
quote:
Op zondag 3 juni 2007 10:34 schreef Karrr het volgende:

[..]

Wat aardig Maar ik kan natuurlijk ook zelf naar de winkel gaan
In welk filiaal heb je hem gezien?

De afstand maakt me niet zoveel uit, heb een auto namelijk...
In Maastricht in t Mosae Forum op de benedenverdieping, maar hij ligt volgens mij niet standaard in de winkel. Er lag er maar 1 met een geschreven kaartje eraan. Betekend dat t een retour uit de online shop is, heb ik me laten vertellen.

Ik zou anders eerst even bellen met het filiaal of ze m voor je weg kunnen leggen als ze m nog hebben. Vooral als je niet in de buurt woont. Vandaag is overigens koopzondag in Maastricht, weet alleen niet of h&m daaraan mee doet.

Succes ermee!!
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_50061724
http://www.speedyshare.com/332662344.html

Bij stap 2 in de kassa kan ik niet op "Doorgaan" klikken Ligt het aan die site...?
  zondag 3 juni 2007 @ 15:39:24 #140
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_50061930
Je moet voor minimaal 25 euro bestellen dacht ik. Je zit nu te laag met die 19 euro.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_50062276
quote:
Op zondag 3 juni 2007 15:39 schreef Roeji het volgende:
Je moet voor minimaal 25 euro bestellen dacht ik. Je zit nu te laag met die 19 euro.
Ohh...ik had 1 shirtje van 12.90. Waar staat het dan dat je minimaal 25 euro moet hebben
pi_50062354
Ow je moet voor minimaal 19 euro bestellen
pi_50062493
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 20:30 schreef watermeloentje het volgende:
[afbeelding]
topjeee


[afbeelding]
Eindelijk mijn jurkkkk!!!!! * heb m wel int zwart trouwens *
Ik heb ze ook allebei, de foto's ervan staan op de vorige pagina! Ze zijn zo geweldig
I had a signature once. It was awful.
  zondag 3 juni 2007 @ 19:38:43 #144
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_50068656
Die jurk is echt leuk! ik heb 'm ook ongeveer in het zwart, maar dan met een bloemetjes-strook aan de onderkant. Destijds ook bij H&M gekocht geloof ik en aah ik had laatst zó'n leuk topje gezien! Was van divided geloof ik, met allemaal stroken met kleurtjes en patroontjes enzo. Heel cool, maar volgens mij issie nu weg heeft iemand er een foto van toevallig?
  zondag 3 juni 2007 @ 19:48:25 #145
123170 alors
zlata1234
pi_50068931
Deze?

know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 3 juni 2007 @ 19:51:15 #146
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_50069004


Dit is een beetje het idee in hele grote lijnen zeg maar:

dus stroken met verschillende kleuren en motiefjes maar dan heel anders
  zondag 3 juni 2007 @ 20:46:02 #147
123984 Heidi-
Eigenlijk heet ik geen Heidi.
pi_50070628
Damn, was ff lekker aan t 'winkelen' kijk ff in de kassa "Totale waarde artikelen: 305,70":') Maar ff wat verwijderen weer
When I'm sad I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_50071215
Haha, ik ken het...veel bestellen... Ik zit 'over mijn limiet' en daarom wordt komende pakket niet aan mijn huis geleverd, maar moet ik het ophalen bij een Kiala-afhaalpunt En ik moet 148 euro betalen bij het afhalen!!! Belachelijk.
pi_50071822
Iemand die deze:



heeft en mij kan vertellen hoe die valt?
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_50071945
quote:
Op zondag 3 juni 2007 21:25 schreef Addict89 het volgende:
Iemand die deze:

[afbeelding]

heeft en mij kan vertellen hoe die valt?
oeh, dat wil ik ook wel weten! Hij is onderweg naar mij! Dus over een paar dagen weet ik het
pi_50071956
quote:
Op zondag 3 juni 2007 20:46 schreef Heidi- het volgende:
Damn, was ff lekker aan t 'winkelen' kijk ff in de kassa "Totale waarde artikelen: 305,70":') Maar ff wat verwijderen weer
Wow, dan heb je echt héél veel kleren. Gezien de H&M prijzen. Ik vond dat ik met mijn 90,- al veel besteld had
pi_50071978
quote:
Op zondag 3 juni 2007 21:25 schreef Addict89 het volgende:
Iemand die deze:

[afbeelding]

heeft en mij kan vertellen hoe die valt?
Ik heb die! In het echt is hij nauwelijks 'roze' te noemen, hij is namelijk superlicht van kleur. Je moet dus niet verwachten dat hij echt roze is. Verder is hij superdun en schijnt gigantisch door. Je moet er dus wel een hempje onder doen.
De pasvorm is wel goed.
  zondag 3 juni 2007 @ 21:31:19 #153
123170 alors
zlata1234
pi_50072011
quote:
Op zondag 3 juni 2007 21:05 schreef BalLon het volgende:
Haha, ik ken het...veel bestellen... Ik zit 'over mijn limiet' en daarom wordt komende pakket niet aan mijn huis geleverd, maar moet ik het ophalen bij een Kiala-afhaalpunt En ik moet 148 euro betalen bij het afhalen!!! Belachelijk.
Dat had ik ook een keer, kreeg ik zo'n brief. Maar toen had ik even gebeld naar de klantenservice en toen had ze dat limiet gewoon omhoog gedaan, en werd het dus ook gewoon thuisbezorgd
know'm sayin?
×
word? word.
pi_50072182
quote:
Op zondag 3 juni 2007 21:30 schreef Lollifant het volgende:

[..]

Ik heb die! In het echt is hij nauwelijks 'roze' te noemen, hij is namelijk superlicht van kleur. Je moet dus niet verwachten dat hij echt roze is. Verder is hij superdun en schijnt gigantisch door. Je moet er dus wel een hempje onder doen.
De pasvorm is wel goed.
Hm. Nou weet ik niet meer of ik hem wel wil Of dan toch maar zwart..omdat die dan wat minder doorschijnt. Dilemma's!
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_50072293
quote:
Op zondag 3 juni 2007 21:36 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Hm. Nou weet ik niet meer of ik hem wel wil Of dan toch maar zwart..omdat die dan wat minder doorschijnt. Dilemma's!
Als ik het van tevoren had geweten had ik de zwarte besteld.
pi_50072379
Ik heb net ook maar de zwarte gedaa, thnx Ze hadden m alleen nog maar in S, dus hopen dat die past. En nu ga ik echt niets meer bestellen!
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_50072531
Mijn bestelling was binnen, ik heb al meteen een broek ervan aan

Lekker stretch! 38=38 (heb 'm ook in het zwart)

Ik heb ook deze gekregen:


Ik dacht dat ie heel lang was, maar hij valt even lang als de gewone truitjes. En maat 38 is ook 38.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_50072651
quote:
Op zondag 3 juni 2007 21:29 schreef loehoes het volgende:

[..]

Wow, dan heb je echt héél veel kleren. Gezien de H&M prijzen. Ik vond dat ik met mijn 90,- al veel besteld had
ik schrok ookal van mijn 100 euro
daarom voorlopig ook maar een stop
pi_50072789
Ik kan niet eens betalen, er is een storing bij Mijn Postbank.nl
Morgen weer een dag......een shopdag....aaaaahhhhh!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_50073152
quote:
Op zondag 3 juni 2007 21:42 schreef Addict89 het volgende:
Ik heb net ook maar de zwarte gedaa, thnx Ze hadden m alleen nog maar in S, dus hopen dat die past. En nu ga ik echt niets meer bestellen!
Welke maat moet je hebben dan? als ik me goed herinner heb ik S en XS besteld. Als ik de S nou hou en jij een XS nodig hebt, mag je die van mij wel overnemen
  zondag 3 juni 2007 @ 22:17:04 #161
177452 forestnymph
i'm not your princess.
pi_50073556
okay okay, heeft iemand enig idee hoe dit broekje valt?



zit te twijfelen aan 36 of 38. hmm.
pi_50073602
Ik heb een maat 38 en hij valt ook als een 38.
pi_50073714
quote:
Op zondag 3 juni 2007 22:18 schreef Pearl22 het volgende:
Ik heb een maat 38 en hij valt ook als een 38.
Same here maar dan met 36. Lekker broekie!
pi_50074163
quote:
Op zondag 3 juni 2007 22:06 schreef BalLon het volgende:

[..]

Welke maat moet je hebben dan? als ik me goed herinner heb ik S en XS besteld. Als ik de S nou hou en jij een XS nodig hebt, mag je die van mij wel overnemen
Oh, ik moet een M of een S hebben, dus een XS gaat niet lukken denk ik
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_50074220
quote:
Op zondag 3 juni 2007 22:35 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Oh, ik moet een M of een S hebben, dus een XS gaat niet lukken denk ik
he jammer!
pi_50074227


[ Bericht 100% gewijzigd door MissJ op 03-06-2007 22:40:23 ]
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  zondag 3 juni 2007 @ 22:39:09 #167
177452 forestnymph
i'm not your princess.
pi_50074277
Bij deze de zwarte maatje 38 besteld.. ^^ [ de short hier vlak boven dus]
  zondag 3 juni 2007 @ 23:30:24 #168
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_50075963
quote:
Op zondag 3 juni 2007 21:47 schreef Syrena het volgende:
Mijn bestelling was binnen, ik heb al meteen een broek ervan aan
[afbeelding]
Lekker stretch! 38=38 (heb 'm ook in het zwart)

Ik heb ook deze gekregen:
[afbeelding]

Ik dacht dat ie heel lang was, maar hij valt even lang als de gewone truitjes. En maat 38 is ook 38.
De beruchte 3kwart broek die ik dus 2 keer heb in het grijsbeige, 1 keer in t beige en 2 keer in het zwart. Ik woon er praktisch in, zo lekker zit ie. En hij is ook erg mooi en blijft met t wassen ook mooi. De 'dubbele' liggen netjes in de plastic tot de andere versleten is of anders voor volgende zomer

Vandaag weer een wen-aan-jurkjes-dag gehad. Wel alleen maar thuis geweest vandaag, maar toch. Twee verschillende jurkjes gedragen vandaag. Een was eigenlijk een tuniek die ik al 2 jaar in de kast had hangen maar niet wist wat ik ermee moest (afknippen of als pyjama gebruiken ). Maar aangezien tunieken weer helemaal hip zijn, ga ik m maar met een legging dragen. Kan helaas niet op een jeans daarvoor is ie te lang en iets te strak op de heupjes.
Het andere jurkje was dat gratis h&m geval van een tijdje geleden, nerveus word ik ervan. Moet die elastiek met dat touwtje nu in mn taille of op mn heupen. als t in mn taille hoort te zitten is het eigenlijk een soort van positie-hemdje. En op mn heupen blijft ie gewoonweg niet fatsoenlijk zitten. Of ik moet de hele tijd stil blijven staan. Ik denk dat de elastiek er dus maar uit gaat. Wie weet is ie dan wel te dragen (binnenshuis dus, met die ga ik echt niet de straat op).

Dinsdag wordt J-day, dan ga ik in een jurkje naar een belangrijke afspraak/vergadering. De vuurdoop Morgen dus nog maar even wat verder wennen aan het feit dat ik dan niet als een debiel ineens wijdbeens ofzo ga zitten of bukken zodat ik mezelf even geweldig in de picture zet.

Laatst haalde ik zo'n geweldig stunt uit met een rokje aan. Ik was wat aan t keutelen met de secretaresse van het reintegratieburo waar ik kom, over h&m en kleding en de online shop. Ik enthousiast aan t vertellen dat ik dat rokje daar had gekocht voor nog geen 5 euro. Ik helemaal trots laten zien dat er dus allerhande kleuren in het patroon onderaan de rok waren geborduurd. Ik trek mn rok dus een stuk omhoog aangezien ze achter dr buro zat. Ik hoop maar dat t niet té hoog was Maar een beetje debiel ermee gewapperd alsof ik het zo liet zien. Gelukkig was er niemand anders in de buurt. Ik ben echt zo'n kluns met dat soort dingen. Valt me meestal pas achteraf in dat ik dat dus niet moet doen.

Achja, shit happens. Gisteren overigens nog voor 4 euro een prachtige zwarte blouse en een grijsblauwe tuniek weten uit te halen in de opruiming in de winkel (dus 4 euro samen ). Mn moeder was jaloers, ik vind altijd dat soort koopjes, terwijl zij er gewoon langs liep
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  maandag 4 juni 2007 @ 00:29:30 #169
83645 Andoire
... .. ...
pi_50077858
quote:
Op zondag 3 juni 2007 21:47 schreef Syrena het volgende:
Mijn bestelling was binnen, ik heb al meteen een broek ervan aan
[afbeelding]
Lekker stretch! 38=38 (heb 'm ook in het zwart)

Ik heb ook deze gekregen:
[afbeelding]

Ik dacht dat ie heel lang was, maar hij valt even lang als de gewone truitjes. En maat 38 is ook 38.
Leuk broekie, hoe zit hij bij de taille? Ik ben van de lage heupmodellen en zo, en op de foto ziet ie er vrij "hoog" uit zeg maar.
Что было, то прошло..
pi_50083220
quote:
Op maandag 4 juni 2007 00:29 schreef Andoire het volgende:

[..]

Leuk broekie, hoe zit hij bij de taille? Ik ben van de lage heupmodellen en zo, en op de foto ziet ie er vrij "hoog" uit zeg maar.
Hij zit idd tamelijk hoog, het is zeker geen heupmodel. Maar omdat het stretch is zit het niet in de weg ofzo. Het zit nog wel onder je navel.

Roeij> Reintegratiebureau? Ze hebben je niet toevallig iets aangeboden in een bibliotheek? (wij krijgen binnenkort een man en een meisje op gesprek van een reintegratiebureau namelijk).
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  FOK!Babe maandag 4 juni 2007 @ 09:50:58 #171
11324 shmoopy
pi_50083479
Kan het zijn dat je een tweede bestelling pas krijgt als je de voorgaande betaald hebt?
De tweede staat nl nog steeds in de wacht. *ongeduldig*
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_50083792
quote:
Op maandag 4 juni 2007 09:50 schreef shmoopy het volgende:
Kan het zijn dat je een tweede bestelling pas krijgt als je de voorgaande betaald hebt?
De tweede staat nl nog steeds in de wacht. *ongeduldig*
Ik heb nog twee bestellingen niet betaald en ze wel allebei gekregen (zat een weekje tussen).
Denk dat ze in Zweden nog aan het inpakken zijn of er zit mss onverhoopt weer iets bij dat ineens uitverkocht is
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  FOK!Babe maandag 4 juni 2007 @ 10:09:58 #173
11324 shmoopy
pi_50083947
Oh, dat zou ook nog kunnen.

Ik ga heel driftig F5-en daar de komende tijd.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  maandag 4 juni 2007 @ 12:50:39 #174
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_50088399
quote:
Op maandag 4 juni 2007 09:39 schreef Syrena het volgende:

[..]

Hij zit idd tamelijk hoog, het is zeker geen heupmodel. Maar omdat het stretch is zit het niet in de weg ofzo. Het zit nog wel onder je navel.

Roeij> Reintegratiebureau? Ze hebben je niet toevallig iets aangeboden in een bibliotheek? (wij krijgen binnenkort een man en een meisje op gesprek van een reintegratiebureau namelijk).
Ik vind die broek wel mee vallen kwa hoogte. Ik laat m meestal lekker los hangen en dan zit ie ietsjes hoger dan een heupbroek. Hij zit eigenlijk gewoon perfect, niet te hoog, niet te laag en zeker niet te strak.

Nee, niks in een bibliotheek Ik ben een tijd bezig geweest om als ondernemer op te starten, maar ben nu toch weer andere mogelijkheden aan het bekijken. Maar wie weet is het iemand van hetzelfde buro, je weet maar nooit
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  maandag 4 juni 2007 @ 18:15:44 #175
123170 alors
zlata1234
pi_50098687
Zending gesorteerd

Ben benieuwd of ik deze keer meer dan 2 dingen houd
know'm sayin?
×
word? word.
  maandag 4 juni 2007 @ 18:31:19 #176
123984 Heidi-
Eigenlijk heet ik geen Heidi.
pi_50099184
quote:
Op zondag 3 juni 2007 21:29 schreef loehoes het volgende:

[..]

Wow, dan heb je echt héél veel kleren. Gezien de H&M prijzen. Ik vond dat ik met mijn 90,- al veel besteld had
ja ik snapte het ook al niet Had leuke blazers enzo gezien van 30 euro en heeel veel shirtjes ondergoed, de hele mikmak
quote:
Op zondag 3 juni 2007 21:25 schreef Addict89 het volgende:
Iemand die deze:

[afbeelding]

heeft en mij kan vertellen hoe die valt?
die heb ik dus ook besteld, ben benieuwd
When I'm sad I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_50099217
ik krijg morgen weer een pakketje als het goed is
  maandag 4 juni 2007 @ 18:51:29 #178
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_50099839
Bij mij staat er dat m'n bestelling half juni komt...Kan ik nu gewoon opnieuw iets bestellen en komt het dan automatisch met de bestelling mee die er al staat??

Er staat trouwens: helaas, te laat, nieuwe levering half juni. Beetje een vage zin...
Oh yes i did!
pi_50099990
quote:
Op maandag 4 juni 2007 18:51 schreef izzypizzy het volgende:
Bij mij staat er dat m'n bestelling half juni komt...Kan ik nu gewoon opnieuw iets bestellen en komt het dan automatisch met de bestelling mee die er al staat??

Er staat trouwens: helaas, te laat, nieuwe levering half juni. Beetje een vage zin...
Lees de OP anders even, daar staan veel antwoorden in
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  maandag 4 juni 2007 @ 19:12:51 #180
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_50100645
quote:
Op maandag 4 juni 2007 18:56 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Lees de OP anders even, daar staan veel antwoorden in
oja thanx... Tis gelukt....
Oh yes i did!
pi_50100846
quote:
Op maandag 4 juni 2007 18:32 schreef Miss_S het volgende:
ik krijg morgen weer een pakketje als het goed is
pi_50103479
Heeft Florien in GTST nou die Kylie tuniek aan?
pi_50103570
ik durf het niet te zeggen werd afgeleid door haar oorbellen
  maandag 4 juni 2007 @ 20:28:31 #184
162777 Moart
UR Detroit
pi_50103892
Ey weet iemand of er nog H&M filialen zijn die nog wat cardigans (mannen) over hebben?

Voor wie niet weet wat cardigans zijn, het is een trui met een ENORME V hals welke net onder je borst overloopt in knoopjes.
  maandag 4 juni 2007 @ 20:45:48 #185
145076 parselmouth
350125, Go!
pi_50104568
Ze stonden onlangs in elk geval in de sale online...
Weet niet of wij ze nog hebben, ben al een paar weken lekker ziek dus
pi_50104955
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:45 schreef parselmouth het volgende:
Ze stonden onlangs in elk geval in de sale online...
Weet niet of wij ze nog hebben, ben al een paar weken lekker ziek dus
Weken? Klinkt niet tof, ik hoop dat je snel beter bent!

Ik moet m'n twee rekeningen betalen maar ik heb geen ziiihiiinnn
En ik baal dat ik de "twee voor 4.90 hempjes" niet toch teruggebracht heb. Ik had maat M genomen en dacht eerst: Mwoah beetje groot maar het gaat wel... Maar ze zijn echt wel enorm. En ik heb ze binnenshuis al een paar keer aangehad. Volgende keer toch maar beter opletten en als ik 't hier lees meteen de maat aanpassen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_50105531
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:54 schreef Syrena het volgende:

[..]

En ik baal dat ik de "twee voor 4.90 hempjes" niet toch teruggebracht heb. Ik had maat M genomen en dacht eerst: Mwoah beetje groot maar het gaat wel... Maar ze zijn echt wel enorm. En ik heb ze binnenshuis al een paar keer aangehad. Volgende keer toch maar beter opletten en als ik 't hier lees meteen de maat aanpassen
Heb jij normaal altijd M van hemdjes?
Ik nl wel en heb die 2 ook besteld, in S, door wat ik hier gelezen heb.. Ik hoop dat ze niet te klein zijn voor me.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_50105831
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:07 schreef MissJ het volgende:

[..]

Heb jij normaal altijd M van hemdjes?
Ik nl wel en heb die 2 ook besteld, in S, door wat ik hier gelezen heb.. Ik hoop dat ze niet te klein zijn voor me.
Denk dat je je geen zorgen hoeft te maken! Ik heb normaal M, heb ze ook in M gekregen en ze zitten wel wat ruim, en zijn lang, maar ik ben er wel blij mee. En S had echter ook gepast
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_50105864
Ik ben vandaag verschillende H&M's binnengelopen in Amsterdam. En nu weet ik weer waarom ik een hekel heb aan H&M: wát een teringzooi, wat een ongestructureerde winkel en wat een rijen voor kassa's en pashokken. Ik wist niet hoe snel ik weer buiten moest komen!

Gelukkig ben ik nog steeds blij met mijn online bestelde H&M kleertjes, waarschijnlijk zal ik na de zomer wel weer een nieuwe bestelling plaatsen bij de H&M.

Heb trouwesn een beetje hetzelfde met de Esprit (maar das geen zooitje-winkel), in de winkel vind ik nooit wat leuks en online zijn er zoooveel leuke dingen!
pi_50106072
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:14 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Denk dat je je geen zorgen hoeft te maken! Ik heb normaal M, heb ze ook in M gekregen en ze zitten wel wat ruim, en zijn lang, maar ik ben er wel blij mee. En S had echter ook gepast
Ooh dan komt t wel goed denk ik.
Morgen wordt het pakketje bezorgd, dan weet ik of S idd goed zit
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_50106639
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:15 schreef Plukie86 het volgende:
Ik ben vandaag verschillende H&M's binnengelopen in Amsterdam. En nu weet ik weer waarom ik een hekel heb aan H&M: wát een teringzooi, wat een ongestructureerde winkel en wat een rijen voor kassa's en pashokken. Ik wist niet hoe snel ik weer buiten moest komen!

Gelukkig ben ik nog steeds blij met mijn online bestelde H&M kleertjes, waarschijnlijk zal ik na de zomer wel weer een nieuwe bestelling plaatsen bij de H&M.

Heb trouwesn een beetje hetzelfde met de Esprit (maar das geen zooitje-winkel), in de winkel vind ik nooit wat leuks en online zijn er zoooveel leuke dingen!
Nou, dat heb ik nu precies zo! Ik pas vrijwel nooit wat bij een H&M winkel, vanwege de drukte. En dan die bende! Pfff...

En idd, op de site van Esprit staat ontzettend veel leuks en in de winkel vind ik nooit meer iets leuks... En dat terwijl ik nog 2 waardebonnen heb liggen en die zijn niet in te leveren via de online-shop.... maar goed, das een ander topic
pi_50108326
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:20 schreef MissJ het volgende:

[..]

Ooh dan komt t wel goed denk ik.
Morgen wordt het pakketje bezorgd, dan weet ik of S idd goed zit
Anders kunnen we ruilen
Maar ik denk dat S wel goed zit hoor.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_50116792
Hij staat nu al 8 dagen in behandeling, mijn bestelling, is dit normaal? :
pi_50119164
Pfff, hét bekende topje, wat altijd op half juni stond, is nu verschoven naar eind juni Weet iemand toevallig of hij vreselijk erg doorschijnt? (de witte dan he.) Anders gooi ik hem er wel gewoon uit. Scheelt weer een tientje.
pi_50121466
quote:
Op zondag 3 juni 2007 19:51 schreef morgane het volgende:


Dit is een beetje het idee in hele grote lijnen zeg maar:
[afbeelding]
dus stroken met verschillende kleuren en motiefjes maar dan heel anders


Deze?
pi_50121580
de chauffeur is onderweg
heb alleen geen idee meer van wat ik allemaal besteld heb
pi_50121867
Ik heb trouwens voor het eerst iets besteld bij de online shop deze week... Bestelling is nu in behandeling. Ben benieuwd!
pi_50122246
Bestelling is binnen: en ik ben er zo blij mee .
Mn spijkerbroek voor 9,90 zit geweldig en het grijze vestje staat zoo mooi (dat vestje wat er ook in het wit en zwart is en constant uitverkocht is).

De twee jurken zitten ook erg goed: twijfel welke ik zal houden: denk dat ik ze allebei maar houd .


En mn volgende bestelling is al in behandeling: midden juni .
pi_50122312
Oja, ik ben er eindelijk achter waarom ik in maat s pas bij de H&M: maat s = 36/38 en maat m = 40/42.
Altijd maar standaard aangenomen dat ik wel m zou moeten hebben, staat het gewoon bij de maattabellen dat het dus niet zo is .
pi_50122503
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 11:51 schreef Pearl22 het volgende:
Oja, ik ben er eindelijk achter waarom ik in maat s pas bij de H&M: maat s = 36/38 en maat m = 40/42.
Altijd maar standaard aangenomen dat ik wel m zou moeten hebben, staat het gewoon bij de maattabellen dat het dus niet zo is .
Oh handig, daar heb ik dus ook nooit op gelet
En als er dus 38 als maat staat dan is dat ook 38. Dat vond ik al zo raar, truitje 38 paste prima, truitje maat M: te groot.

Dan krijgt mijn moeder dus mijn tuniek die ik besteld heb in de uitverkoop...die was er alleen nog in M.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_50122605
Haha, daar heb ik ook nooit aan gedacht
Ze hebben mijne uitgesteld naar half juni, denk omdat de betaling nog niet binnen is, stom, nou sta ik weer in de verleiding om er dingen bij te gooien
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_50126383
quote:
Op maandag 4 juni 2007 22:08 schreef Syrena het volgende:

[..]

Anders kunnen we ruilen
Maar ik denk dat S wel goed zit hoor.
Pakketje is binnen en S zit goed
Dus ladies, bedankt voor de tip dat die 2 hemdjes voor 4,90 groot vallen

Voor de rest had ik 2 erg leuke divided jurkjes en die zijn ook helemaal goed (en erg fijn voor mijn vakantie, ga volgende week naar Alanya) + een witte legging, erg mooi ding en zit me als gegoten. Leuk voor onder een jurkje
Ben helemaal blij
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_50126575
mijn pakje is er nog niet
pi_50126646
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 11:49 schreef Pearl22 het volgende:
Bestelling is binnen: en ik ben er zo blij mee .
Mn spijkerbroek voor 9,90 zit geweldig en het grijze vestje staat zoo mooi (dat vestje wat er ook in het wit en zwart is en constant uitverkocht is).

De twee jurken zitten ook erg goed: twijfel welke ik zal houden: denk dat ik ze allebei maar houd .
[afbeelding][afbeelding]

En mn volgende bestelling is al in behandeling: midden juni .
Zijn dit dezelfde jurkjes (afgezien van de verschillende bandjes?) Dus qua maat. Welke maat heb je en vallen ze normaal?
pi_50127739
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 14:09 schreef BalLon het volgende:

[..]

Zijn dit dezelfde jurkjes (afgezien van de verschillende bandjes?) Dus qua maat. Welke maat heb je en vallen ze normaal?
Ik heb bij beide maat 36, het zijn niet dezelfde jurkjes. Normaal heb ik maat 38, maar bij 38 zaten ze te losjes: met mijn b-cup bleef maat 38 niet goed zitten.

Die blauwe zit wel iets strakker dan de zwarte.
De zwarte heeft een dikkere stof als de blauwe.

Die eerste staat gewoon bij jurken en is er ook in het rood. Die andere staat alleen bij H&M magazine dan miss aussie en pagina 5 daarvan. Beschikbaar in blauw, rood en zwart.
pi_50128457
Thx voor je info!
pi_50129628


Hoe duur is dit jasje?
pi_50130314
Zo te zien is dat deze:



Kost ¤29,90.
pi_50135477
Ik had twee keer besteld, met korting beide. Maar omdat ze niet zo heel vlot zijn, staat dat nu als 1 bestelling. En nu staat er bij 1 van die kortingen, ( in het zweeds ) dat hij niet geldig is

Klopt dat dan ook? Want het is toch niet mijn schuld dat alles later wordt geleverd?
  dinsdag 5 juni 2007 @ 19:00:56 #210
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_50135917
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 18:48 schreef loehoes het volgende:
Ik had twee keer besteld, met korting beide. Maar omdat ze niet zo heel vlot zijn, staat dat nu als 1 bestelling. En nu staat er bij 1 van die kortingen, ( in het zweeds ) dat hij niet geldig is

Klopt dat dan ook? Want het is toch niet mijn schuld dat alles later wordt geleverd?
Tsjaa, ze gooien het dan toch samen. Ik geef ook elke keer gewoon de kortingscodes in, met als gevolg dat er nu 4x rabatten huppelepup staat .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 5 juni 2007 @ 20:30:57 #211
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_50139657
Pakketje binnen eindelijk
En alles past
En ik had toevallig vanmiddag ook 3 items gekocht in de winkel gewoon, terwijl ik die nooit inga normaal
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_50154205
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 16:03 schreef Chanty87 het volgende:
Zo te zien is dat deze:

[afbeelding]

Kost ¤29,90.
En is die er ook nog in andere kleuren?
pi_50154636
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 09:50 schreef Stansfield het volgende:

[..]

En is die er ook nog in andere kleuren?
zoek em anders zelf even op, op de site... hm.com >> shop online >> heren >> overige kleding >> outdoorkleding
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_50161042
Afgelopen zaterdag nog een witte broek gekocht.
Nu wil ik wat leuke shirts bestellen voor de zomer: bijna alles uitverkocht
pi_50161284
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 13:19 schreef Koningin het volgende:
Afgelopen zaterdag nog een witte broek gekocht.
Nu wil ik wat leuke shirts bestellen voor de zomer: bijna alles uitverkocht
Zeer irritant idd... Heel veel is gewoon (snel) uitverkocht, en levertijden worden ook steeds langer. Zucht
  woensdag 6 juni 2007 @ 13:39:21 #216
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_50161706
En ze worden steeds grotere zeikerds. Steeds word die korting eruit gegooid, bestel je iets met korting en wil je m ruilen voor een andere maat, weg korting.
Service is verdwenen met het succes. Helaas.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_50162369
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 10:05 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

zoek em anders zelf even op, op de site... hm.com >> shop online >> heren >> overige kleding >> outdoorkleding
Ook nog in eht groen. Tnx.
pi_50181597
Bestelling verzonden
Hoe lang duurt het nu nog ongeveer?
pi_50185860
een dag of drie... hoop ik tenminste... De mijne is ook vandaag verzonden en ik ga vrijdag weer naar mijn moeder (daar komt de bestelling aan), dus ik hoop wel dat ik 'm vrijdag of zaterdag kan ophalen bij het Kiala-punt (dat moet omdat ik over mijn limiet heen zit... whoops..)
  donderdag 7 juni 2007 @ 04:25:04 #220
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_50189336
Op H&M Zuidplein rotterdam, zijn ze nou echt zo langzaam met bijvullen of heb ik gewoon steeds de pech dat ik te laat komt ofzo?
Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
  donderdag 7 juni 2007 @ 07:52:41 #221
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_50189875
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 04:25 schreef Biefstuk het volgende:
Op H&M Zuidplein rotterdam, zijn ze nou echt zo langzaam met bijvullen of heb ik gewoon steeds de pech dat ik te laat komt ofzo?
Nou, als je zo vroeg al wakker bent zou je toch op tijd moeten kunnen zijn . Maar goed, dat is wel een ontzettend vervelende H&M die.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 7 juni 2007 @ 08:31:30 #222
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_50190411
Ik zal eens in de stad kijken, zit volgens mij ook een H&M
Zaterdag ochtend, openingstijd naar binnen en graaien
Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
  donderdag 7 juni 2007 @ 16:24:59 #223
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_50205652
net voor de eerste keer wat besteld bij hm.com
ik moest wel want nergens in een hm shop in de buurt kon ik nog de zwarte skinny van de kinder afdeling vinden

ook nog een jeans skinny erbij gegooid want die was afgeprijs, nu maar 12.90!
beide besteld in 2 maten (even kijken welke past) EN met 10 euro korting
hij staast nu op half juni (terwijl wel alles op voorraad is)

vind het toch wel spannend hoe het allemaal gaat met leveren, terug sturen en betalen enzo
maar ben benieuwd

[ Bericht 19% gewijzigd door sproetjes op 07-06-2007 16:30:12 ]
pi_50205743
Staat op de factuur en in de OP
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  donderdag 7 juni 2007 @ 16:29:42 #225
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_50205848
oke dan heb ik niet goed gekeken dankje (zal het ook even weghalen )
pi_50207358
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 22:18 schreef TC_Artemis het volgende:
Bestelling verzonden
Hoe lang duurt het nu nog ongeveer?
Bij mij kreeg ik het alle 2 de keren exact een week nadat ik het op de website besteld had
  donderdag 7 juni 2007 @ 17:41:21 #227
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_50208436
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 08:31 schreef Biefstuk het volgende:
Ik zal eens in de stad kijken, zit volgens mij ook een H&M
Zaterdag ochtend, openingstijd naar binnen en graaien
Uhh, 5 ja .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 7 juni 2007 @ 18:56:00 #228
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_50210485
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 17:41 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Uhh, 5 ja .
Zover ik wist 3
Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
pi_50223742
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 11:51 schreef Pearl22 het volgende:
Oja, ik ben er eindelijk achter waarom ik in maat s pas bij de H&M: maat s = 36/38 en maat m = 40/42.
Altijd maar standaard aangenomen dat ik wel m zou moeten hebben, staat het gewoon bij de maattabellen dat het dus niet zo is .
Okee, dan snap ik nu ook eindelijk waarom maat 36 mij wel altijd goed past en maat S mij vaak toch vrij ruim zit... (qua topjes dan, broeken heb ik 38/M)
  vrijdag 8 juni 2007 @ 09:16:11 #230
149079 Sabinee
Wanderer
pi_50227782
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 13:20 schreef Sabinee het volgende:
Mijn bestelling die begin juni moet binnenkomen:

[afbeelding]

Heb er zin in
Whiej alles is binnen en het staat allemaal leuk en mooi en ik ben helemaal blijjj
pi_50227851
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 09:16 schreef Sabinee het volgende:

[..]

Whiej alles is binnen en het staat allemaal leuk en mooi en ik ben helemaal blijjj
dat kylie jurkje heb ik ook
ook erg blij mee
pi_50229530
Ik ook Had 'm gister aan, maar zelfs met zo'n dun stofje had ik 't warm Thank God voor ventilators!
  vrijdag 8 juni 2007 @ 12:01:30 #233
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_50232959
Type voutje op de site

Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  vrijdag 8 juni 2007 @ 15:56:59 #234
175029 TherAngelina
Cigarettes & Alcohol.
pi_50241756
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 12:01 schreef Roeji het volgende:
Type voutje op de site

[afbeelding]
Mijn God .
Because I'm so clever.
But clever ain't wise.
pi_50244897
In Amsterdam hadden ze nog dé slippers in het wit in mijn maat
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 18:40:33 #236
83645 Andoire
... .. ...
pi_50247315
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 17:30 schreef Addict89 het volgende:
In Amsterdam hadden ze nog dé slippers in het wit in mijn maat
slippers

Ik heb nu 2 paar in zwart en wit. Is wel zat
Что было, то прошло..
pi_50254828
Oke jongens even een vraagje!

Ik had een tijdje geleden een bestelling gedaan, en er zijn wat dingen die ik wil terugbrengen in de winkel.
Op de factuur staat als datum 20 mei. Volgensmij heb ik het pakketje later gekregen, maar weet het niet zeker. Anyway, ik ben dus eigenlijk niet meer op tijd met retourneren (14 dagen).
Wat nu? Waar wordt naar gekeken in de winkel?
Kan ik het nog terugbrengen...?
pi_50254924
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 22:25 schreef Laura 2000 het volgende:
Oke jongens even een vraagje!

Ik had een tijdje geleden een bestelling gedaan, en er zijn wat dingen die ik wil terugbrengen in de winkel.
Op de factuur staat als datum 20 mei. Volgensmij heb ik het pakketje later gekregen, maar weet het niet zeker. Anyway, ik ben dus eigenlijk niet meer op tijd met retourneren (14 dagen).
Wat nu? Waar wordt naar gekeken in de winkel?
Kan ik het nog terugbrengen...?
Gewoon doen of je neus bloedt en terugsturen!
Heb ik ook een keer gedaan, 5 dagen te laat ofzo. Werd geaccepteerd!
pi_50255517
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 22:25 schreef Laura 2000 het volgende:
Oke jongens even een vraagje!

Ik had een tijdje geleden een bestelling gedaan, en er zijn wat dingen die ik wil terugbrengen in de winkel.
Op de factuur staat als datum 20 mei. Volgensmij heb ik het pakketje later gekregen, maar weet het niet zeker. Anyway, ik ben dus eigenlijk niet meer op tijd met retourneren (14 dagen).
Wat nu? Waar wordt naar gekeken in de winkel?
Kan ik het nog terugbrengen...?
In de winkel vertelden ze me dat ze daar gewoon de 30 dagen omruiltijd hanteren...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_50273512
een van mijn nieuwe jurkjes


alleen jammer dat ik hem niet alleen aan en uit kan doen vanwege de rits
pi_50279949
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 17:16 schreef Miss_S het volgende:
een van mijn nieuwe jurkjes
[afbeelding]

alleen jammer dat ik hem niet alleen aan en uit kan doen vanwege de rits
Hard trekken en strak houden op de naad van boven en onderste deel, ik heb daar het topje van. Precies hetzelfde probleem
pi_50279989
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 20:49 schreef Ils het volgende:

[..]

Hard trekken en strak houden op de naad van boven en onderste deel, ik heb daar het topje van. Precies hetzelfde probleem
ben altijd bang dat ik het kapot trekt maar gewoon oefenen dus
pi_50280316
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 20:50 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ben altijd bang dat ik het kapot trekt maar gewoon oefenen dus
Ja, ik ook. Maar het zit ook precies op die naad van dat bovenstukje en eronder. Daar moet de rits overheen, en dat werkt niet echt..
  zondag 10 juni 2007 @ 00:00:12 #244
145076 parselmouth
350125, Go!
pi_50285817
Ja, dat jurkje heeft volgens mij zo'n rits die een beetje bol staat, die zijn echt vervelend!
Ben ook altijd als de dood dat ik ritsen kapot trek, die van de H&M gaan vaak zo kut dicht en dan heeft het er niet eens iets mee te maken of ze nou redelijk krap zitten of niet .

Ik heb vandaag een heel erg leuk jurkje van de kinderafdeling gekocht! Met een heel hysterisch ouwbollig bloemenpatroontje er op en hij valt zo lekker wijd.... En ik kan 'm ook nog achterstevoren dragen, want daar zit een nutteloze knoopsluiting die heel cute staat aan de voorkant 16,90! I love H&M Young!
pi_50287771
Wie heeft er toevallig weleens een zwembroek of short bij H&M gekocht?

Ik wil deze bestellen, maar is maat 34 ook te vergelijken met maat 34 van een normale spijkerbroek? In die maattabel staat er verder niks over...

pi_50291069
Ja, ik heb een zwembroek bij H&M gekocht, valt ongeveer 't zelfde ja als een spijkerbroek! Maar dat plaatje wat je laat zien is een clamdigger, geen zwembroek of short...



Gister een jas gekocht, omdat ik m'n andere zomerjas heb achtergelaten in Belgie... Gewoon simpel en redelijk goedkoop, maar voldoet goed:

pi_50292547
Ben net terug uit Frankrijk en daar hadden ze in de H&M (Annecy - Franse Alpen) nog bijna alles over uit de Madonna collectie. Slaat daar stukken minder aan zo blijkt..?!
  zondag 10 juni 2007 @ 11:54:14 #248
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_50292948
In maastricht lag afgelopen week een hoop voor de helft van de prijs. Alleen sommige spullen waren origineel duurder dan online Met dan die 50% korting kwam je zo wat aan dezelfde prijs als online uit. Beetje vaag allemaal.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_50293139
Oehhh, half juni komt mijn pakketje. en dat is bijnaaaa!
  zondag 10 juni 2007 @ 13:11:03 #250
145076 parselmouth
350125, Go!
pi_50295070
quote:
Op zondag 10 juni 2007 11:35 schreef Linnie20v het volgende:
Ben net terug uit Frankrijk en daar hadden ze in de H&M (Annecy - Franse Alpen) nog bijna alles over uit de Madonna collectie. Slaat daar stukken minder aan zo blijkt..?!
In Nederland hangt ook gewoon vrijwel alles er nog hoor, alleen die zwart met witte kimono en die riemen hebben we niet meer.
De rest hangt nu voor de helft van de helft in de sale
pi_50295356
Ik had er echt geen idee van Viel me alleen op toen ik zowat de hele collectie nog vond in de rekken.

Heb me overigens wel weer een bikini, sjaal, slippers en t-shirt gekocht...Erg dat ik zelfs op vakantie nog de H&M in ga om te shoppen....
  zondag 10 juni 2007 @ 17:09:03 #252
123170 alors
zlata1234
pi_50301632
Kan iemand mij vertellen wat kindermaat 170 in gewone jeansmaat is?
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 10 juni 2007 @ 17:31:08 #253
145076 parselmouth
350125, Go!
pi_50302242
36 wel. Verschilt ook een beetje per broek, maar da's wel vaker zo bij de H&M, kindermaat of niet .
pi_50306820
ah! 4 'bladzijdes' van dit topic gelezen, maar kan de meest recente kortingscode nergens vinden.. is er nog een, toevallig?
  zondag 10 juni 2007 @ 20:00:55 #255
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_50307043
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:55 schreef Anneque het volgende:
ah! 4 'bladzijdes' van dit topic gelezen, maar kan de meest recente kortingscode nergens vinden.. is er nog een, toevallig?
Staat vast wel in de OP.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_50313327
Weet iemand toevallig nog een artikel dat pas na begin juli geleverd kan worden om zo extra verzendkosten te ontlopen?
  zondag 10 juni 2007 @ 22:33:02 #257
123170 alors
zlata1234
pi_50313700
quote:
Op zondag 10 juni 2007 22:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Weet iemand toevallig nog een artikel dat pas na begin juli geleverd kan worden om zo extra verzendkosten te ontlopen?
Zeker Deze bh, half aug zelfs pas

know'm sayin?
×
word? word.
pi_50313725
quote:
Op zondag 10 juni 2007 22:33 schreef alors het volgende:

[..]

Zeker Deze bh, half aug zelfs pas

[afbeelding]
Die heb ik ook
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_50314164
quote:
Op zondag 10 juni 2007 09:32 schreef Bhuddy het volgende:
Ja, ik heb een zwembroek bij H&M gekocht, valt ongeveer 't zelfde ja als een spijkerbroek! Maar dat plaatje wat je laat zien is een clamdigger, geen zwembroek of short...

[afbeelding]

Gister een jas gekocht, omdat ik m'n andere zomerjas heb achtergelaten in Belgie... Gewoon simpel en redelijk goedkoop, maar voldoet goed:

[afbeelding]
Ja oke...maar als de maat vergelijkbaar is met een spijkerbroek dan weet ik welke maat ik moet bestellen
pi_50315881
mijn online bestelling is binnen
en het past allemaal
ik ga morgen de foto's even op de nederlandse mystylediary zetten (mijngarderobe.nl)
pi_50316000
quote:
Op zondag 10 juni 2007 23:30 schreef ruffian het volgende:
mijn online bestelling is binnen
en het past allemaal
ik ga morgen de foto's even op de nederlandse mystylediary zetten (mijngarderobe.nl)
wauw jij krijgt zelfs poststukken op zondag... netjes
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_50316060
quote:
Op zondag 10 juni 2007 23:33 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

wauw jij krijgt zelfs poststukken op zondag... netjes
Het was mooi weer hier, dan ga ik toch niet achter men pc zitten
pi_50323207
Gistermiddag was alles wat ik wilde uitverkocht, maar nu was het weer aangevuld!!
Dus gelijk besteld, alles was op voorraad, maar wordt toch pas eind juni geleverd
Effe wachten dus.

Ik had trouwens een poederkwast in mijn mandje gelegd, die was pas eind september leverbaar
  maandag 11 juni 2007 @ 11:20:14 #264
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_50324829
yaay ik heb een collonr gekregen dus ik hoop dat het dan snel binnen is
alleen:
zodra ik op track and trace kijk, en daar mn postcode invoer krijg ik: "Er zijn geen zendingen gevonden voor deze combinatie."
pi_50324969
Dan is ie waarschijnlijk net in behandeling genomen, zal er over een paar dagen wel staan.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  maandag 11 juni 2007 @ 11:51:39 #266
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_50325869
oke thnx
pi_50327296
"Helaas te laat; nieuwe levering: Eind juni"

Verdorie.
pi_50342919
Ja vandaag was het weer aangevuld. Wil ik wat bestellen, is mijn maat alweer uitverkocht
  maandag 11 juni 2007 @ 21:59:01 #269
123984 Heidi-
Eigenlijk heet ik geen Heidi.
pi_50350471
huh, 3 juni heb ik besteld en lever adres staat gewoon in de daarna gekregen mail erna, krijg ik een brief nu van 'je hebt geen lever adres gekozen bel z.s.m' ??
When I'm sad I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_50350684
Ja, dat had ik ook.
Toen belde ik en bleek dat ik een Kiala-punt op moest geven omdat ik over mijn limiet zat.... Ik moest ook een deel betalen toen ik het pakketje (nou ja... pakketje... zeg maar gerust 'PAKKET!') ophaalde.
pi_50356713
quote:
Op maandag 11 juni 2007 22:02 schreef BalLon het volgende:
Ja, dat had ik ook.
Toen belde ik en bleek dat ik een Kiala-punt op moest geven omdat ik over mijn limiet zat.... Ik moest ook een deel betalen toen ik het pakketje (nou ja... pakketje... zeg maar gerust 'PAKKET!') ophaalde.
Wat is die limiet dan?
pi_50356782
Sinds de H&M in Deventer verbouwd is en veel groter is geworden, kom ik er een stuk vaker. Ook hoef je nou bij de kasss geen uur meer te wachten Pas 3 nieuwe lingeriesetjes gekocht
pi_50364996
misschien al eerder langsgeweest deze vraag: ik heb 2 items besteld, de ene is op voorraad en de andere eind augustus ...
krijg ik dan het eerste item wel zo snel mogelijk? en als ik het niets vind, die ik dan te wachten met retourneren tot ik het andere item heb ontvangen, vanwege die euro verzendkosten voor alle tegenover een gedeelte terugbrengen volle verzendkosten?
en ik typte 7442 in met 7384 korting en de eerste code kan niet omdat de waarde van de artikelen tesamen te laag is (19 euro)
wat is dan de minimum waarde?
ik had nl al iets erbij genomen om de 7384 code in te laten gaan bij mn item van 19,90....

[ Bericht 12% gewijzigd door liesell op 12-06-2007 11:11:41 ]
pi_50366092
Je kan zelf kiezen of je dat eerste item zo snel mogelijk wil, het kan wel zo zijn dat het niet kan omdat de waarde van de restbestelling dan te laag is. Als je het niets vind kan je het gewoon meteen retourneren. De 10 euro korting kan volgens mij pas vanaf een bestelling van 40 euro. Dus daar zit je ruim onder
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_50368243
Gisteren stond hij nog op 'helaas te laat, levering eind juni' & nu is het in behandeling genomen. Rare H&M
  dinsdag 12 juni 2007 @ 12:43:05 #276
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_50368548
M'n bestelling is onderweg, komt 'ie precies binnen als ik niet thuis ben .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 12 juni 2007 @ 12:44:37 #277
123170 alors
zlata1234
pi_50368598
Dat doen ze gewoon voor de zekerheid, strikt genomen is half juni 15 juni. Er zijn altijd mensen die dan gaan mekkeren als ze het de 17e krijgen. Ik heb ook een keer een pakketje gehad dat kwam eind feb, later stond er begin maart, dat werd dus 1 maart.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_50369270
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:30 schreef Addict89 het volgende:
Je kan zelf kiezen of je dat eerste item zo snel mogelijk wil, het kan wel zo zijn dat het niet kan omdat de waarde van de restbestelling dan te laag is. Als je het niets vind kan je het gewoon meteen retourneren. De 10 euro korting kan volgens mij pas vanaf een bestelling van 40 euro. Dus daar zit je ruim onder
dankje
pi_50371809
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 12:44 schreef alors het volgende:
Dat doen ze gewoon voor de zekerheid, strikt genomen is half juni 15 juni. Er zijn altijd mensen die dan gaan mekkeren als ze het de 17e krijgen. Ik heb ook een keer een pakketje gehad dat kwam eind feb, later stond er begin maart, dat werd dus 1 maart.
Nou, dat is wel fijn dan, dan heb ik het volgende week iig wel
pi_50373016
Gisteren deze jurk gepast:



Hij is 55% linnen en 45% katoen, maar volgens mij was hij 100% jute zak. Ik kreeg serieus jeuk toen ik hem aandeed, en drie uur later had ik nog steeds overal kriebels

Beetje onnodig om nog te zeggen, maar ik heb hem dus maar niet gekocht
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_50373330
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 14:41 schreef bladibladibla het volgende:
Gisteren deze jurk gepast:

[afbeelding]

Hij is 55% linnen en 45% katoen, maar volgens mij was hij 100% jute zak. Ik kreeg serieus jeuk toen ik hem aandeed, en drie uur later had ik nog steeds overal kriebels

Beetje onnodig om nog te zeggen, maar ik heb hem dus maar niet gekocht
Ik heb hem ook aangehad. Toen ter plekke getwijfeld.
Gister toch weer besteld via de website
Dat kriebelen had ik geen last van.
pi_50415076
Vandaag m'n bestelling binnengekregen en ik ga ze meteen weer terugsturen



In maat L is hij 77 cm lang en in maar S 70cm ofzo....veel te lang dus



Zag nu pas dat ie geen knopen heeft En die stof is heel slap, na een paar keer dragen/wassen is ie zeker weten al helemaal uitgerekt Was zeker niet voor niets in de uitverkoop...

Ik kreeg ze in een tasje, moet ik dat tasje dichtplakken ofzo? En die retoursticker over de oude sticker heen plakken?
pi_50415144
Heb ik wel gedaan, zak dichttapen en sticker erop. Klaar

Na een boel bezoeken aan de site heb je eerdaags wel door wanneer iets raar stof is enzo Altijd ook goed naar de vergrotingen van de plaatjes kijken enzo.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_50418354
Als het goed is komt er morgen weer wat binnen
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  woensdag 13 juni 2007 @ 18:31:26 #285
123170 alors
zlata1234
pi_50419058
Ik kon me weer niet bedwingen bij Divided vandaag, een strapless jurkje met vlakken in allerlei kleuren gekocht, en een topje met rood paars grijs en wit.
En er staat ook nog een bestelling van 160 euro open Ik heb al geprobeerd om 'overbodige dingen' eruit te halen, maar ik kan gewoon niet beslissen. Ik zie wel als ik het thuis krijg

Het wordt nu echt tijd voor een fatsoenlijke garderobekast en een H&M afkickcursus
know'm sayin?
×
word? word.
pi_50419082
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 18:08 schreef Addict89 het volgende:
Als het goed is komt er morgen weer wat binnen
bij mij ook
pi_50419535
kheb vandaag ff een vest gehaald met capouchon (H) maar zonder mouwtjes
pi_50423310
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 16:30 schreef Syrena het volgende:
Heb ik wel gedaan, zak dichttapen en sticker erop. Klaar

Na een boel bezoeken aan de site heb je eerdaags wel door wanneer iets raar stof is enzo Altijd ook goed naar de vergrotingen van de plaatjes kijken enzo.
Ja ik had er niet op gelet. Ik dacht dat een poloshirtje sowieso wel knopen zou hebben. En die stof was echt heel cheap. In de beschrijving stond dat het een mooie zachte kwaliteit was

En op die retourbon kan ik toch ook nieuwe bestellingen opgeven (dus niet ruilen voor een andere maat of kleur) Mja...ik ben dus sowieso 5.90 kwijt, aangezien ik niks ga houden..
pi_50425431
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 20:16 schreef AJ187 het volgende:
Ja ik had er niet op gelet. Ik dacht dat een poloshirtje sowieso wel knopen zou hebben. En die stof was echt heel cheap. In de beschrijving stond dat het een mooie zachte kwaliteit was

En op die retourbon kan ik toch ook nieuwe bestellingen opgeven (dus niet ruilen voor een andere maat of kleur) Mja...ik ben dus sowieso 5.90 kwijt, aangezien ik niks ga houden..
Als je alles retour stuurt, betaal je alleen 1 euro retourneringskosten. En dus niet de 4,90 verzendkosten van H&M naar jou toe.
quote:
De retourbon moet altijd worden bijgevoegd; als je de artikelen terugstuurt gebruik dan altijd het voorgedrukte adreslabel. Alleen de retourkosten à ¤ 1,00 worden je in rekening gebracht, ongeacht de grootte en het gewicht van het pakket. Deze kosten worden achteraf verrekend.
Bron: hm.com
amokaapjeeh O+
pi_50425687
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 21:01 schreef Coconut het volgende:

[..]

Als je alles retour stuurt, betaal je alleen 1 euro retourneringskosten. En dus niet de 4,90 verzendkosten van H&M naar jou toe.
[..]

Bron: hm.com
Oh zo...ik dacht dat H&M alleen de verzendkosten vergoed als je verkeerde/kapotte kleding hebt ontvangen.
  woensdag 13 juni 2007 @ 21:17:38 #291
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_50426227
volgens mij moet je de verzendkosten naar jou toe gewoon altijd betalen. Althans dat haal ik uit de tekst op de site
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_50427381
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 21:17 schreef Roeji het volgende:
volgens mij moet je de verzendkosten naar jou toe gewoon altijd betalen. Althans dat haal ik uit de tekst op de site
Ik heb een beetje gegoogled en op meerdere fora zeggen mensen dat de verzendkosten worden vergoed als je alle artikelen terugstuurt (je betaalt alleen 1 euro retourkosten). Maar als je het naar een H&M winkel brengt worden de verzendkosten niet vergoed, alleen de waarde van de kleding...

Naja...ik zie wel...zoveel is 5.90 ook weer niet
pi_50429944
Hmm en toch is de SALE niet handig... je besteld allemaal artikelen uit vorige collecties waardoor eigenlijk alles veel te warm is voor dit weer...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_50439381
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 22:33 schreef Bartjebart het volgende:
Hmm en toch is de SALE niet handig... je besteld allemaal artikelen uit vorige collecties waardoor eigenlijk alles veel te warm is voor dit weer...
Kun je toch bewaren.
Zo heb ik eind maart voor mijn man in de uitverkoop een winterjas kunnen vinden. Die blijft gewoon in de kast hangen tot dat hij gebruikt kan worden. Scheelde me toen wel ¤ 80,-
pi_50440030
Bovendien is het nu toch kutweer
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  donderdag 14 juni 2007 @ 09:47:22 #296
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_50440067
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 09:23 schreef Koningin het volgende:

[..]

Kun je toch bewaren.
Zo heb ik eind maart voor mijn man in de uitverkoop een winterjas kunnen vinden. Die blijft gewoon in de kast hangen tot dat hij gebruikt kan worden. Scheelde me toen wel ¤ 80,-
Heb ik ook gedaan. Mn nieuwe winterjas in de opruiming gekocht voor de helft van de prijs. Nou daar mag ie dan wel een half jaar voor in de kast blijven hangen.
Overigens vind ik het alleen maar handig als ik wat op 'voorraad' heb liggen voor de koudere dagen of winter. Als je tegen die tijd dringend iets nieuws voor een bepaalde gelegenheid nodig hebt, dan vind je meestal niks of je betaalt je scheel voor een simpel truitje ofzo.

Heb maandag weer 2 rokjes gekocht in de winkel, 2euro per stuk . Een hartstikke leuk (en kort ) jeansrokje en een lichtroze ribfluwelen rokje. Die 2 euro rekken zijn echt geweldig. Gisteren eindelijk de witte grote madonna tas in het echt gezien. HIj is toch wel erg mooi. Maar ik vind m toch iets te duur. En de lange riem die eraan zit is eigenlijk iets te kort, nu kan ik daar zelf wel een andere riem aan zetten of die riem eventueel verlengen. Maar toch.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  donderdag 14 juni 2007 @ 09:48:45 #297
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_50440104
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 09:45 schreef Addict89 het volgende:
Bovendien is het nu toch kutweer
Hier niet Hartstikke zonnig en het begint alweer aardig warm te worden.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  donderdag 14 juni 2007 @ 11:13:16 #298
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_50442650
mijn bestelling staat nog steeds op manco
pi_50442854
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 09:48 schreef Roeji het volgende:

[..]

Hier niet Hartstikke zonnig en het begint alweer aardig warm te worden.
Nu hier ook, jkunnen de slippers aan En de zending is gesorteerd in A'dam, dus zo snel maar naar huis
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_50443176
Vraagje:
Ik heb dit net ook al in het Esprit topic gevraagd:
Kan ik ook ergens aangeven dat ze de pakketjes niet afgeven bij de buren, maar bijvoorbeeld achter de poort neerzetten of bij de poort neerzetten voor ons huis??
Ik vind het zo vervelend dat ik telkens mijn buurvrouw moet belasten met mijn pakketjes aannemen...
  donderdag 14 juni 2007 @ 11:51:54 #301
53167 Ri-Klain
klein zwart schaapje
pi_50444016
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 11:29 schreef Koningin het volgende:
Vraagje:
Ik heb dit net ook al in het Esprit topic gevraagd:
Kan ik ook ergens aangeven dat ze de pakketjes niet afgeven bij de buren, maar bijvoorbeeld achter de poort neerzetten of bij de poort neerzetten voor ons huis??
Ik vind het zo vervelend dat ik telkens mijn buurvrouw moet belasten met mijn pakketjes aannemen...
Ik denk dat je dan het beste naar de DHL (daarmee wordt t bezorgd toch, anders TNT of whatever) bellen en daar doorgeven dat ze een boodschap voor de chauffeur achter moeten laten. Anders weet ik t ook niet, misschien kan de buuv zeggen dat ze t achter de poort neer kunnen zetten, dan hoeft ze in ieder geval maar 1 keer open te doen voor jouw post.

edit: o jeej topic vol, en ik weet niet hoe ik de openingspost in de nieuwe krijg wil iemand anders dit voor me doen
Of niet soms?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')