abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50026838
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 01:01 schreef AJ187 het volgende:

[..]

Je kan zeker niet aangeven dat ie niet bij de buren afgeleverd moet worden, maar bij het postkantoor ofzo

Ik zag veel leuke dingen bij die outlet, maar heel veel is uitverkocht, zo snel
Gewooon goede afspraak maken met de pakjesbezorg(st)er Wij hebben met haar afgesproken dat aangetekende meuk voor ons ook door de buuf mag worden aangenomen en andersom, en zij vindt het allang best, hoeft ze tenminste maar 1 keer langs te komen
I had a signature once. It was awful.
pi_50026851
Ik laat het bezorgen bij een Kiala-punt; zo ook mijn Esprit bestellingen.
In mijn geval een bloemenkiosk om de hoek, met avond-, en zondagopeningstijden, zodat ik het altijd zelf kan komen halen na mijn werk. Val ik ook geen buren lastig. Ze moeten al genoeg pakjes voor me aannemen
Hmmm, ben ik koopziek?!
pi_50027711
Ik wilde even zeggen dat ik jullie allemaal persoonlijk verantwoordelijk stel voor het feit dat ik ook verslaafd begin te raken.

Mijn bestelling komt als het goed is vandaag binnen, maar door al dat uitverkoopgedoe heb ik gisteravond weer vanalles zitten bestellen, met name voor mijn mini-shmoopies.

Deze schoentjes vond ik zo leuk:

En voor het stoere jongensgebeuren uiteraard deze:

Ik heb de pech dat de jongste nogal Spidermangek is, en dat ze bij H&M heul veul van die zooi hebben.
Zo raak je wel aan de bedelstaf, ja.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_50029198
Ik ben weer aan het bestellen
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_50029404
Ik was vanmorgen weer aan het bestellen, maar heb vervolgens weer alles uit de kassa verwijderd. Meer dan 100 euro wilde ik echt niet bestellen in een maand tijd en het is niet nodig om dan kleding te kopen waar je toch al genoeg van hebt. Die aanbiedingen zijn alleen zo moeilijk te weerstaan.
pi_50029516
Ach, ik kom op 30 euro uit voor 6 dingen..waarvan er 1 15 is..daarvoor laat ik het niet liggen
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_50029581
Grrrr wat duurt het lang zeg voor dat mijn bestelling onderweg is.. staat nog steeds op "is in behandeling" en dat al een paar dagen.. Ik ben gewend dat het sneller gaat..
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_50029828
Ik had gister al een hoop besteld en ik heb nog een bestelling die onderweg is: met allemaal zaken die (nog steeds) niet afgeprijsd zijn. En ik heb al een stapel vestjes, shirts enz in de kast liggen: dan liever volgend jaar wat van een nieuwe collectie als dat ik nog meer ervan koop.
pi_50030807
Ik heb m'n Kylie zonnebril . Uiteindelijk lagen ze nog in Utrecht. Ben toch voor de zwarte gegaan want die stond me beter.
Kylie . Ik moest gewoon wat van die lijn hebben .
Tap tap tap
pi_50031256
Ik baal een beetje...

Net een bestelling binnen gekregen; daar is niks mee mee natuurlijk maar zo'n beetje alles is nu stukken goedkoper.
Terugsturen en opnieuw bestellen is geen optie want mijn maat is uitverkocht.
pi_50031325
Ja, dat is idd knap lullig.

Er wordt hier overigens nog steeds met smart gewacht op de postbode, hij brengt nl Spiderman-flipflops.
Normale mensen noemen dat slippers, maar ach.
pi_50031477
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 13:40 schreef shmoopy het volgende:
hij brengt nl Spiderman-flipflops.
oe, die zouden het hier ook goed doen
pi_50031949
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 13:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n Kylie zonnebril . Uiteindelijk lagen ze nog in Utrecht. Ben toch voor de zwarte gegaan want die stond me beter.
Kylie . Ik moest gewoon wat van die lijn hebben .
Was jij dat? Ik had een berichtje gepost (op pagina 1 geloof ik). Had je dat niet gelezen?
pi_50032455
Mijn vriendinnetje is zwaar H&M verslaafd
Vooral door haar personeelskorting
En hier ben ik dus ook de "dupe" van

*zoekt foto's*
pi_50032575
Mmm mijn spijkerbroekshort staat niet op de site.
is trouwens mijn eerste H&M spijkerbroek,
heb blijkbaar te dikke bovenbenen voor die broeken.
Nu heb ik wel een maat groter dan normaal maarja dat maakt niet uit.

Deze heb ik ook (in de winkel) gekocht

gisteren maar samen met haar wat online besteld omdat ze in de winkel niets kon vinden
Summersale is helemaal koel

In het wit en bruin (dacht ik)

en nog een leuke overhemd

Begin juni word het geleverd dus ben benieuwd!
pi_50033164
Heb een hele leuke groene broek besteld voor 15¤
pi_50033295
Ik heb tegenwoordig iets met witte broeken.

Vooral voor mannen (die hierboven is ook leuk)....

Mijn eigen vent wil niet
pi_50034031
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 13:46 schreef lily het volgende:

[..]

oe, die zouden het hier ook goed doen
Dat dacht ik al toen ik jouw mannetjes in je fotoboek zag.

Alles binnen, alles past, iedereen blij.

Morgen naar een tuinfeest waar ik die nieuwe schoentjes graag bij aan wil, maar dat bandje aan de achterkant gaat zeker problemen geven, blaarwise.
Misschien een klein stukje stof op plakken oid.
pi_50034402
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 15:50 schreef shmoopy het volgende:

Morgen naar een tuinfeest waar ik die nieuwe schoentjes graag bij aan wil, maar dat bandje aan de achterkant gaat zeker problemen geven, blaarwise.
Misschien een klein stukje stof op plakken oid.
Ik plak om blaren te voorkomen pleisters op mn hiel bij nieuwe schoenen. Je hebt ook speciale blaarpleisters die zijn minder zichtbbaar maar wel duurder. En normale pleisters zijn niet zichtbaar als ze op maat zijn geknipt en op de juiste plaats opgeplakt.
pi_50036889
Ik blijf maar dingen heen en weer schuiven..heb nu alles al 3x besteld omdat ik telkens niet goed uitkwam met de kortingen

Nu staat alles goed en komt alles begin juni binnen
  zaterdag 2 juni 2007 @ 18:50:11 #121
178566 Karrr
dromen is fijn
pi_50038235
Aaargh, alle kledingstukken die ik leuk vind zijn uitverkocht in mijn maat (M)

Op deze top aas ik al een tijdje, maar elke keer vang ik bot >>>

pi_50039076
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 14:05 schreef BalLon het volgende:

[..]

Was jij dat? Ik had een berichtje gepost (op pagina 1 geloof ik). Had je dat niet gelezen?
nee, heb ik even gemist dan .
Tap tap tap
pi_50039101
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 18:45 schreef BalLon het volgende:
Wie vroeg ook alweer in welke H&M-winkel de witte Kylie-zonnebril nog was? Ik was vandaag in de H&M Hoog Catharijne in Utrecht en daar hadden ze er nog 5 ofzo....
Ah hier dus, hier heb ik hem donderdag dus ook gehaald .
Maar ze lagen er vanmiddag ook in Ede, wel raar dat ik ze in drie filialen in A'dam niet kon vinden.
In Ede hadden ze trouwens een paspop met dat blauwe Kylie-jurkje maar dan als rok. Misschien kun je hem multifunctioneel aantrekken of zo, eens even passen als het geen zaterdag of donderdagavond is .
Tap tap tap
  zaterdag 2 juni 2007 @ 19:38:09 #124
53167 Ri-Klain
klein zwart schaapje
pi_50039693
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 00:33 schreef Ri-Klain het volgende:
Even in het nieuwe topic ook spammen

Die lieve regenjas met die paraplutjes erop, is die een beetje waterdicht? Ik vind m zo schattig, maar beetje zonde van t geld als ie zn functie niet goed uitvoert
niemand?
Of niet soms?
  zaterdag 2 juni 2007 @ 19:43:02 #125
123170 alors
zlata1234
pi_50039827
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 19:38 schreef Ri-Klain het volgende:

[..]

niemand?
Ik zag er donderdag toen het regende verschillende mensen mee lopen, dus het lijkt me van wel, of het waren echte diehards.
know'm sayin?
word? word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')