Gewooon goede afspraak maken met de pakjesbezorg(st)erquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:01 schreef AJ187 het volgende:
[..]
Je kan zeker niet aangeven dat ie niet bij de buren afgeleverd moet worden, maar bij het postkantoor ofzo![]()
Ik zag veel leuke dingen bij die outlet, maar heel veel is uitverkocht, zo snel![]()
oe, die zouden het hier ook goed doenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:40 schreef shmoopy het volgende:
hij brengt nl Spiderman-flipflops.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n Kylie zonnebril. Uiteindelijk lagen ze nog in Utrecht. Ben toch voor de zwarte gegaan want die stond me beter.
![]()
![]()
Kylie
![]()
![]()
. Ik moest gewoon wat van die lijn hebben
.
Dat dacht ik al toen ik jouw mannetjes in je fotoboek zag.quote:
Ik plak om blaren te voorkomen pleisters op mn hiel bij nieuwe schoenen. Je hebt ook speciale blaarpleisters die zijn minder zichtbbaar maar wel duurder. En normale pleisters zijn niet zichtbaar als ze op maat zijn geknipt en op de juiste plaats opgeplakt.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:50 schreef shmoopy het volgende:
Morgen naar een tuinfeest waar ik die nieuwe schoentjes graag bij aan wil, maar dat bandje aan de achterkant gaat zeker problemen geven, blaarwise.
Misschien een klein stukje stof op plakken oid.
nee, heb ik even gemist danquote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:05 schreef BalLon het volgende:
[..]Was jij dat? Ik had een berichtje gepost (op pagina 1 geloof ik). Had je dat niet gelezen?
Ah hier dus, hier heb ik hem donderdag dus ook gehaaldquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:45 schreef BalLon het volgende:
Wie vroeg ook alweer in welke H&M-winkel de witte Kylie-zonnebril nog was? Ik was vandaag in de H&M Hoog Catharijne in Utrecht en daar hadden ze er nog 5 ofzo....
niemand?quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:33 schreef Ri-Klain het volgende:
Even in het nieuwe topic ook spammen![]()
Die lieve regenjas met die paraplutjes erop, is die een beetje waterdicht? Ik vind m zo schattig, maar beetje zonde van t geld als ie zn functie niet goed uitvoert![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |