Pakketje is binnen en S zit goedquote:Op maandag 4 juni 2007 22:08 schreef Syrena het volgende:
[..]
Anders kunnen we ruilen![]()
Maar ik denk dat S wel goed zit hoor.
Zijn dit dezelfde jurkjes (afgezien van de verschillende bandjes?) Dus qua maat. Welke maat heb je en vallen ze normaal?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:49 schreef Pearl22 het volgende:
Bestelling is binnen: en ik ben er zo blij mee.
Mn spijkerbroek voor 9,90 zit geweldig en het grijze vestjestaat zoo mooi (dat vestje wat er ook in het wit en zwart is en constant uitverkocht is).
De twee jurken zitten ook erg goed: twijfel welke ik zal houden: denk dat ik ze allebei maar houd.
[afbeelding][afbeelding]
En mn volgende bestelling is al in behandeling: midden juni.
Ik heb bij beide maat 36, het zijn niet dezelfde jurkjes. Normaal heb ik maat 38, maar bij 38 zaten ze te losjes: met mijn b-cup bleef maat 38 niet goed zitten.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:09 schreef BalLon het volgende:
[..]
Zijn dit dezelfde jurkjes (afgezien van de verschillende bandjes?) Dus qua maat. Welke maat heb je en vallen ze normaal?
Tsjaa, ze gooien het dan toch samen. Ik geef ook elke keer gewoon de kortingscodes in, met als gevolg dat er nu 4x rabatten huppelepup staatquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:48 schreef loehoes het volgende:
Ik had twee keer besteld, met korting beide. Maar omdat ze niet zo heel vlot zijn, staat dat nu als 1 bestelling. En nu staat er bij 1 van die kortingen, ( in het zweeds) dat hij niet geldig is
Klopt dat dan ook?Want het is toch niet mijn schuld dat alles later wordt geleverd?
En is die er ook nog in andere kleuren?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:03 schreef Chanty87 het volgende:
Zo te zien is dat deze:
[afbeelding]
Kost ¤29,90.
zoek em anders zelf even op, op de site... hm.com >> shop online >> heren >> overige kleding >> outdoorkledingquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:50 schreef Stansfield het volgende:
[..]
En is die er ook nog in andere kleuren?
Zeer irritant idd... Heel veel is gewoon (snel) uitverkocht, en levertijden worden ook steeds langer. Zuchtquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:19 schreef Koningin het volgende:
Afgelopen zaterdag nog een witte broek gekocht.
Nu wil ik wat leuke shirts bestellen voor de zomer: bijna alles uitverkocht
Ook nog in eht groen. Tnx.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
zoek em anders zelf even op, op de site... hm.com >> shop online >> heren >> overige kleding >> outdoorkleding
Nou, als je zo vroeg al wakker bent zou je toch op tijd moeten kunnen zijnquote:Op donderdag 7 juni 2007 04:25 schreef Biefstuk het volgende:
Op H&M Zuidplein rotterdam, zijn ze nou echt zo langzaam met bijvullen of heb ik gewoon steeds de pech dat ik te laat komt ofzo?
Bij mij kreeg ik het alle 2 de keren exact een week nadat ik het op de website besteld hadquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:18 schreef TC_Artemis het volgende:
Bestelling verzonden
Hoe lang duurt het nu nog ongeveer?
Uhh, 5 jaquote:Op donderdag 7 juni 2007 08:31 schreef Biefstuk het volgende:
Ik zal eens in de stad kijken, zit volgens mij ook een H&M
Zaterdag ochtend, openingstijd naar binnen en graaien![]()
Zover ik wist 3quote:
Okee, dan snap ik nu ook eindelijk waarom maat 36 mij wel altijd goed past en maat S mij vaak toch vrij ruim zit... (qua topjes dan, broeken heb ik 38/M)quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:51 schreef Pearl22 het volgende:
Oja, ik ben er eindelijk achter waarom ik in maat s pas bij de H&M: maat s = 36/38 en maat m = 40/42.
Altijd maar standaard aangenomen dat ik wel m zou moeten hebben, staat het gewoon bij de maattabellen dat het dus niet zo is.
Whiej alles is binnen en het staat allemaal leuk en mooi en ik ben helemaal blijjjquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:20 schreef Sabinee het volgende:
Mijn bestelling die begin juni moet binnenkomen:
[afbeelding]
Heb er zin in
dat kylie jurkje heb ik ookquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:16 schreef Sabinee het volgende:
[..]
Whiej alles is binnen en het staat allemaal leuk en mooi en ik ben helemaal blijjj![]()
slippersquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:30 schreef Addict89 het volgende:In Amsterdam hadden ze nog dé slippers in het wit in mijn maat
Gewoon doen of je neus bloedt en terugsturen!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:25 schreef Laura 2000 het volgende:
Oke jongens even een vraagje!
Ik had een tijdje geleden een bestelling gedaan, en er zijn wat dingen die ik wil terugbrengen in de winkel.
Op de factuur staat als datum 20 mei. Volgensmij heb ik het pakketje later gekregen, maar weet het niet zeker. Anyway, ik ben dus eigenlijk niet meer op tijd met retourneren (14 dagen).
Wat nu? Waar wordt naar gekeken in de winkel?
Kan ik het nog terugbrengen...?
In de winkel vertelden ze me dat ze daar gewoon de 30 dagen omruiltijd hanteren...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:25 schreef Laura 2000 het volgende:
Oke jongens even een vraagje!
Ik had een tijdje geleden een bestelling gedaan, en er zijn wat dingen die ik wil terugbrengen in de winkel.
Op de factuur staat als datum 20 mei. Volgensmij heb ik het pakketje later gekregen, maar weet het niet zeker. Anyway, ik ben dus eigenlijk niet meer op tijd met retourneren (14 dagen).
Wat nu? Waar wordt naar gekeken in de winkel?
Kan ik het nog terugbrengen...?
Hard trekken en strak houden op de naad van boven en onderste deel, ik heb daar het topje van. Precies hetzelfde probleemquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:16 schreef Miss_S het volgende:
een van mijn nieuwe jurkjes
[afbeelding]
alleen jammer dat ik hem niet alleen aan en uit kan doen vanwege de rits
ben altijd bang dat ik het kapot trekt maar gewoon oefenen dusquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:49 schreef Ils het volgende:
[..]
Hard trekken en strak houden op de naad van boven en onderste deel, ik heb daar het topje van. Precies hetzelfde probleem![]()
Ja, ik ook. Maar het zit ook precies op die naad van dat bovenstukje en eronder. Daar moet de rits overheen, en dat werkt niet echt..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ben altijd bang dat ik het kapot trekt maar gewoon oefenen dus
In Nederland hangt ook gewoon vrijwel alles er nog hoor, alleen die zwart met witte kimono en die riemen hebben we niet meer.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:35 schreef Linnie20v het volgende:
Ben net terug uit Frankrijk en daar hadden ze in de H&M (Annecy - Franse Alpen) nog bijna alles over uit de Madonna collectie. Slaat daar stukken minder aan zo blijkt..?!
Staat vast wel in de OP.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:55 schreef Anneque het volgende:
ah! 4 'bladzijdes' van dit topic gelezen, maar kan de meest recente kortingscode nergens vinden.. is er nog een, toevallig?
Zekerquote:Op zondag 10 juni 2007 22:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Weet iemand toevallig nog een artikel dat pas na begin juli geleverd kan worden om zo extra verzendkosten te ontlopen?
Die heb ik ookquote:Op zondag 10 juni 2007 22:33 schreef alors het volgende:
[..]
ZekerDeze bh, half aug zelfs pas
[afbeelding]
Ja oke...maar als de maat vergelijkbaar is met een spijkerbroek dan weet ik welke maat ik moet bestellenquote:Op zondag 10 juni 2007 09:32 schreef Bhuddy het volgende:
Ja, ik heb een zwembroek bij H&M gekocht, valt ongeveer 't zelfde ja als een spijkerbroek! Maar dat plaatje wat je laat zien is een clamdigger, geen zwembroek of short...
[afbeelding]
Gister een jas gekocht, omdat ik m'n andere zomerjas heb achtergelaten in Belgie... Gewoon simpel en redelijk goedkoop, maar voldoet goed:
[afbeelding]
wauw jij krijgt zelfs poststukken op zondag... netjesquote:Op zondag 10 juni 2007 23:30 schreef ruffian het volgende:
mijn online bestelling is binnen
en het past allemaal
ik ga morgen de foto's even op de nederlandse mystylediary zetten (mijngarderobe.nl)
Het was mooi weer hier, dan ga ik toch niet achter men pc zittenquote:Op zondag 10 juni 2007 23:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
wauw jij krijgt zelfs poststukken op zondag... netjes
Wat is die limiet dan?quote:Op maandag 11 juni 2007 22:02 schreef BalLon het volgende:
Ja, dat had ik ook.
Toen belde ik en bleek dat ik een Kiala-punt op moest geven omdat ik over mijn limiet zat.... Ik moest ook een deel betalen toen ik het pakketje (nou ja... pakketje... zeg maar gerust 'PAKKET!') ophaalde.
dankjequote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:30 schreef Addict89 het volgende:
Je kan zelf kiezen of je dat eerste item zo snel mogelijk wil, het kan wel zo zijn dat het niet kan omdat de waarde van de restbestelling dan te laag is. Als je het niets vind kan je het gewoon meteen retourneren. De 10 euro korting kan volgens mij pas vanaf een bestelling van 40 euro. Dus daar zit je ruim onder![]()
Nou, dat is wel fijn dan, dan heb ik het volgende week iig welquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:44 schreef alors het volgende:
Dat doen ze gewoon voor de zekerheid, strikt genomen is half juni 15 juni. Er zijn altijd mensen die dan gaan mekkeren als ze het de 17e krijgen. Ik heb ook een keer een pakketje gehad dat kwam eind feb, later stond er begin maart, dat werd dus 1 maart.
Ik heb hem ook aangehad. Toen ter plekke getwijfeld.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:41 schreef bladibladibla het volgende:
Gisteren deze jurk gepast:
[afbeelding]
Hij is 55% linnen en 45% katoen, maar volgens mij was hij 100% jute zak. Ik kreeg serieus jeuk toen ik hem aandeed, en drie uur later had ik nog steeds overal kriebels![]()
Beetje onnodig om nog te zeggen, maar ik heb hem dus maar niet gekocht
bij mij ookquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:08 schreef Addict89 het volgende:
Als het goed is komt er morgen weer wat binnen
Ja ik had er niet op gelet. Ik dacht dat een poloshirtje sowieso wel knopen zou hebben. En die stof was echt heel cheap. In de beschrijving stond dat het een mooie zachte kwaliteit wasquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:30 schreef Syrena het volgende:
Heb ik wel gedaan, zak dichttapen en sticker erop. Klaar
Na een boel bezoeken aan de site heb je eerdaags wel door wanneer iets raar stof is enzoAltijd ook goed naar de vergrotingen van de plaatjes kijken enzo.
Als je alles retour stuurt, betaal je alleen 1 euro retourneringskosten. En dus niet de 4,90 verzendkosten van H&M naar jou toe.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:16 schreef AJ187 het volgende:
Ja ik had er niet op gelet. Ik dacht dat een poloshirtje sowieso wel knopen zou hebben. En die stof was echt heel cheap. In de beschrijving stond dat het een mooie zachte kwaliteit was![]()
En op die retourbon kan ik toch ook nieuwe bestellingen opgeven (dus niet ruilen voor een andere maat of kleur) Mja...ik ben dus sowieso 5.90 kwijt, aangezien ik niks ga houden..
Bron: hm.comquote:De retourbon moet altijd worden bijgevoegd; als je de artikelen terugstuurt gebruik dan altijd het voorgedrukte adreslabel. Alleen de retourkosten à ¤ 1,00 worden je in rekening gebracht, ongeacht de grootte en het gewicht van het pakket. Deze kosten worden achteraf verrekend.
Oh zo...ik dacht dat H&M alleen de verzendkosten vergoed als je verkeerde/kapotte kleding hebt ontvangen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:01 schreef Coconut het volgende:
[..]
Als je alles retour stuurt, betaal je alleen 1 euro retourneringskosten. En dus niet de 4,90 verzendkosten van H&M naar jou toe.
[..]
Bron: hm.com
Ik heb een beetje gegoogled en op meerdere fora zeggen mensen dat de verzendkosten worden vergoed als je alle artikelen terugstuurt (je betaalt alleen 1 euro retourkosten). Maar als je het naar een H&M winkel brengt worden de verzendkosten niet vergoed, alleen de waarde van de kleding...quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:17 schreef Roeji het volgende:
volgens mij moet je de verzendkosten naar jou toe gewoon altijd betalen. Althans dat haal ik uit de tekst op de site
Kun je toch bewaren.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:33 schreef Bartjebart het volgende:
Hmm en toch is de SALE niet handig... je besteld allemaal artikelen uit vorige collecties waardoor eigenlijk alles veel te warm is voor dit weer...
Heb ik ook gedaan. Mn nieuwe winterjas in de opruiming gekocht voor de helft van de prijs. Nou daar mag ie dan wel een half jaar voor in de kast blijven hangen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:23 schreef Koningin het volgende:
[..]
Kun je toch bewaren.
Zo heb ik eind maart voor mijn man in de uitverkoop een winterjas kunnen vinden. Die blijft gewoon in de kast hangen tot dat hij gebruikt kan worden. Scheelde me toen wel ¤ 80,-
Hier nietquote:
Nu hier ook, jkunnen de slippers aanquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:48 schreef Roeji het volgende:
[..]
Hier nietHartstikke zonnig en het begint alweer aardig warm te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |