He, jammer... ik kom net iets vaker op de site dan in d winkelquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:22 schreef Ri-Klain het volgende:
[..]
Hij staat niet op de site geloof ik, maar hangt wel in de winkel. Ze hebben 'm in t blauw en oranje, met kleine paraplutjes erop![]()
Meestal binnen 2 dagen. Toen ik een vraagje had over een broek in de goede maat, hadden ze m nog, en direct bij mn bestelling gezetquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:23 schreef alors het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met mailen naar de klantenservice? Hoelang duurt het voor je antwoord krijgt? Of kan ik beter morgen gaan bellen?
Okay, ik had em gisteren al verstuurd, maar ik vrees dat ze vrij waren toen. Als ik morgen nog niks hoor dan bel ik wel evenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:36 schreef Ri-Klain het volgende:
[..]
Meestal binnen 2 dagen. Toen ik een vraagje had over een broek in de goede maat, hadden ze m nog, en direct bij mn bestelling gezet![]()
Maar bellen is NOG sneller![]()
Die had ik een hele tijd geleden in de winkel al eens gepast. Maar mijn lichaam is niet weggelegd voor dit soort jurkjes helaasquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:24 schreef Pearl22 het volgende:
Dat shirtje inderdaad er bijgezet vanwege de verzendkosten die ik dan een volgende keer niet hoef te betalen. Ik was overigens net op tijd: een uur later was mn bestelling in behandeling.
[afbeelding]
Nieuwe jurk ontdekt: en hij staat niet bij jurken, maar alleen bij H&M Magazine en dan Miss Aussie.
Ik vind het wel een leuk ding (voor maar 9,90) en alle maten en kleuren waren nog beschikbaar, waarschijnlijk ook omdat ie zo verstopt zit.
Die trui heb ik ook, maar dan in het rose, heerlijk zitten diequote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:39 schreef Lollifant het volgende:
Ik heb vandaag deze 2 gekocht in de winkel:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben een beetje bang voor het zwangerschapseffect met dat jurkje, door die plooitjes, kun je dat bevestigen? Ik ben niet dik ofzo, maar ik wil dus ook niet dat dat zo lijktquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:03 schreef loehoes het volgende:
[..]
Die had ik een hele tijd geleden in de winkel al eens gepast. Maar mijn lichaam is niet weggelegd voor dit soort jurkjes helaas
Ja hij is echt fijn!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:19 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Die trui heb ik ook, maar dan in het rose, heerlijk zitten die![]()
Ik had al verslag uit gebracht (2 pag's terug geloof ik) maar hij valt groot! Ik heb normaal M, maar in deze moet ik echt S hebbenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:34 schreef BalLon het volgende:
[..]
Dit gaat toch over 'HET shirtje'? Valt ie groot of klein? Wat is jouw maat normaal gesproken?
Ik ben ook niet dik, heb over het algemeen maat 36. Maar ben vrij klein, en heb korte benen en dat stond er niet zo charmant onder vond ik. Ik had het gevoel dat ik er tien kilo zwaarder in leek.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:27 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang voor het zwangerschapseffect met dat jurkje, door die plooitjes, kun je dat bevestigen? Ik ben niet dik ofzo, maar ik wil dus ook niet dat dat zo lijkt
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:09 schreef Ri-Klain het volgende:
Ik vind die regenjas met die paraplutjes erop zo leuk heIs ie ook nog een beetje waterdicht of niet?
Vast wel iemand hier die m heeft, en met dit weer heb je m goed uit kunnen testen![]()
Hoe valt die trui? Groot of klein of normaal? Ik vind hem ook erg leuk, kan alleen nog niet kiezen tussen de kleurenquote:
Ik heb hetzelfde en ik schrok ook alquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:14 schreef shmoopy het volgende:
Eh, even een vraagje aan de die-hard bestellers.
Ik heb vorige week iets besteld, en zie via de track&trace dat voorgemelde zending (in Zwolle) niet is aangetroffen maar wel was aangemeld.
Moet ik me nu zorgen maken (Paniek, waar is mijn pakje?!) of betekent dat iets nonverontrustends?
quote:Wat betekent \'voorgemelde zending niet aangetroffen:manco...Zwolle\'?
Dan is de bestelling nog in Zweden, of onderweg naar Nederland.
Is wel mijn plan ja!quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:25 schreef CherryLips het volgende:
die middelste. Op de site staat dat het een rok is, maar je draagt hem toch als jurkje?
Oh! die vind ik ook zo leuk! ook die kleur! Mijn moeder vond het niks... dus heb 'm niet gekocht...quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:28 schreef Roeji het volgende:
Iemand enig idee hoe deze valt? Als een rechte pijp of als een skinny? En kwa maat? (staat in de outlet, is er ook in het beige)
[afbeelding]
Zeg laat je er wel een in mijn maat staanquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:44 schreef BalLon het volgende:
[..]
Oh! die vind ik ook zo leuk! ook die kleur! Mijn moeder vond het niks... dus heb 'm niet gekocht...Maarre... zei je nou 'outlet'? Shit... dan moet ik 'm toch maar even bij de bestelling gooien die nu nog in de wacht staat... Zolang die nog niet weg is, blijf ik maar vullen!
Ik krijg die ook niet, gebruik die altijd van pagina 1 van dit topic: werkt prima.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:55 schreef CherryLips het volgende:
waarom krijg ik nooit kortingscodes? alleen in het begin heb ik er twee gehad.
7442 werkt bij mij nog steeds. Weet niet waarom het bij jou niet doet....quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:55 schreef CherryLips het volgende:
waarom krijg ik nooit kortingscodes? alleen in het begin heb ik er twee gehad.
Een beetje er tussen in.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:28 schreef Roeji het volgende:
Iemand enig idee hoe deze valt? Als een rechte pijp of als een skinny? En kwa maat? (staat in de outlet, is er ook in het beige)
[afbeelding]
Ik zag gisteren de kylie reclame op mtv en daarin droeg ze die bovenstaande rok als jurkje.
Kijk maar uit, dat trucje heb ik ook gedaan en toen werd mn bestelling steeds geblokkeerd en uiteindelijk alle kortingen eruit gegooid. Je mag m officieel maar 1 keer gebruiken. Maar als ik toch de nieuwsbrief waarin de korting staat lees, dan staat er max 1 korting per bestelling. Dus eigenlijk zou t wel moeten kunnen. Als h&m de bestelling niet meteen verstuurd is dat eigenlijk dus niet mijn probleem, als ik weer iets nieuws bestel met korting, dan zouden ze m eigenlijk gewoon moeten geven. Maar goed, ik ga er niet over leuteren. Hoe meer je erover zegt, hoe moeilijker ze doen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:50 schreef BalLon het volgende:
Zooo... dat is dat
Ik heb nu al zovaak (7 keer...) weer wat bij mijn bestelling gegooid en telkens de kortingscodes ingevoerd, dat ik inmiddels al 40 euro korting heb! De kortingscode voor 10 euro korting is dus 4 keer gebruikt
Ah dus tussen de rechte pijp en een skinny in. Dan kan ik m beter laten, mn kont en mn benen zijn daar te breed voor. Dan ziet t er dus echt niet uit. Of ik moet 3 maten groter nemen en m van boven smaller maken, wie weet heb ik dan een bootcutquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:57 schreef loehoes het volgende:
[..]
Een beetje er tussen in.Hij zit erg leuk vind ik! ( heb de groene.) Qua maat vrij normaal. Ik heb gewoon 36 en heb de broek ook in die maat!
Hmm, bij mijn vorige bestelling had ik ook 30 (3x10) euro korting... toen werkte het wel. Ik zie het wel!!quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:00 schreef Roeji het volgende:
[..]
Kijk maar uit, dat trucje heb ik ook gedaan en toen werd mn bestelling steeds geblokkeerd en uiteindelijk alle kortingen eruit gegooid. Je mag m officieel maar 1 keer gebruiken. Maar als ik toch de nieuwsbrief waarin de korting staat lees, dan staat er max 1 korting per bestelling. Dus eigenlijk zou t wel moeten kunnen. Als h&m de bestelling niet meteen verstuurd is dat eigenlijk dus niet mijn probleem, als ik weer iets nieuws bestel met korting, dan zouden ze m eigenlijk gewoon moeten geven. Maar goed, ik ga er niet over leuteren. Hoe meer je erover zegt, hoe moeilijker ze doen.
Dat klopt, er is wel een minimum bedrag waarvoor je moet bestellen. Daarom werkt de code bij mij ook niet elke keer. Ik weet alleen niet hoeveel het is.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:04 schreef CherryLips het volgende:
vanaf welk bedrag is die 10 euro korting geldig? 20 euro is blijkbaar te laag.
40 euro.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:06 schreef BalLon het volgende:
[..]
Dat klopt, er is wel een minimum bedrag waarvoor je moet bestellen. Daarom werkt de code bij mij ook niet elke keer. Ik weet alleen niet hoeveel het is.
Ja ik vind die grijze met roze letters ook heel mooi, maar die was niet in de winkel.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:57 schreef Pearl22 het volgende:
[..]
Hoe valt die trui? Groot of klein of normaal? Ik vind hem ook erg leuk, kan alleen nog niet kiezen tussen de kleuren.
Ik heb 60 euro kortingquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:05 schreef BalLon het volgende:
[..]
Hmm, bij mijn vorige bestelling had ik ook 30 (3x10) euro korting... toen werkte het wel. Ik zie het wel!!
Dat was mijn plan ook, maar ik hoop wel voor je dat je niet zo zwaar bedeeld bent qua boezem. Ik helaas wel, waardoor dat gesmogde (?) gedeelte niet helemaal over m'n borsten heen valt en het er dus uitziet alsof ik al twee jaar zwanger ben.quote:
Haha dat zeg ik ook steeds... maar ik bestel toch nog steedsquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:56 schreef BalLon het volgende:
En NU stop ik echt met bestellen!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |