abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 mei 2007 @ 11:25:14 #201
149643 PoedelieWoepsie
Ja uhh hoii O+
pi_49813421
quote:
Op maandag 21 mei 2007 11:44 schreef Pearl22 het volgende:
Mijn bestelling is onderweg .
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ohh dat blousje
''Tevens zoek ik iemand die mij gitaarles kan geven''
  zondag 27 mei 2007 @ 11:32:47 #202
149643 PoedelieWoepsie
Ja uhh hoii O+
pi_49813592

Ik vind deze heel leuk jammer dat hij is uitverkocht
pi_49817264
Ik durf het bijna niet te vragen, maar ik snap werkelijk niets van de H&M site . Waar kun je ergens de collectie zien? Ik zie alleen maar Kylie Minogue in haar wanstaltige zwempakje .
En waar ergens kun je zo'n catalogus bestellen?
b.v.d .
  zondag 27 mei 2007 @ 14:04:33 #204
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_49817576
bij shop online vind je de winkel terug. En ergens op www.hm.com, ik dacht rechtsboven kun je je opgeven voor de nieuwsbrief en ook voor de catalogus. En dat kan ook in de online shop bij klantenservice als ik me niet vergis.

Succes!
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_49817602
euh, ga naar www.hm.com/nl, dan naar 'shop online', dan staat er 'dames', 'heren', 'kids' en nog iets geloof ik, klik op 'dames', als je dameskleding zoekt tenminste Dan komt daaronder een heel lijst te staan met alle soorten kleding; broeken, rokken, tuniekjes enz, enz, enz. De rest spreekt voor zich.
Je moet wel ingelogd zijn om te bestellen! En volgens mij moet je ook een inlogcode hebben om de catalogus te bestellen.

Succes ermee!
pi_49817650
quote:
Op zondag 27 mei 2007 14:04 schreef Roeji het volgende:
bij shop online vind je de winkel terug. En ergens op www.hm.com, ik dacht rechtsboven kun je je opgeven voor de nieuwsbrief en ook voor de catalogus. En dat kan ook in de online shop bij klantenservice als ik me niet vergis.

Succes!
Wat zijn wij toch behulpzaam
Ik vind dat we nu van H&M een cadeaubon moeten krijgen, omdat we ze weer aan een nieuwe klant hebben geholpen die, ongetwijfeld, ook verslaafd raakt
pi_49817686
quote:
Op zondag 27 mei 2007 14:04 schreef Roeji het volgende:

Succes!
Ja, harstikke bedankt ik heb het gevonden !
  zondag 27 mei 2007 @ 14:10:19 #208
63411 Roeji
pi_49817769
quote:
Op zondag 27 mei 2007 14:06 schreef BalLon het volgende:

[..]

Wat zijn wij toch behulpzaam
Ik vind dat we nu van H&M een cadeaubon moeten krijgen, omdat we ze weer aan een nieuwe klant hebben geholpen die, ongetwijfeld, ook verslaafd raakt
Ja vind ik ook. Misschien eens een mailtje sturen naar h&m of dat geen optie is Als je bijv 5 mensen opgeeft/aanmeldt dat je dat iets naar keuze mag uitzoeken ofzo. Of gewoon standaard ons dan personeelskorting geven

Bij nader inzien lijkt me dat dan weer ongunstig voor mijn banksaldo, maar dat zullen we maar even als bijzaak wegdenken.
Ik ben zo blij, zo blij
pi_49818092
Haha, inderdaad niet gunstig... Ik heb net een bestelling van ruim 200 euro binnen en er komt er begin juni (bijna!! ) één aan voor bijna 300 euro... Veel geld, maar als je ziet hoeveel je er voor krijgt!
En als we dan korting krijgen wordt het alleen maar erger...
  zondag 27 mei 2007 @ 14:27:26 #210
63411 Roeji
pi_49818341
quote:
Op zondag 27 mei 2007 14:20 schreef BalLon het volgende:
Haha, inderdaad niet gunstig... Ik heb net een bestelling van ruim 200 euro binnen en er komt er begin juni (bijna!! ) één aan voor bijna 300 euro... Veel geld, maar als je ziet hoeveel je er voor krijgt!
En als we dan korting krijgen wordt het alleen maar erger...
Ik heb net 2 van zulke bestellingen achter de rug. Helaas moest echt bijna alles terug. En natuurlijk is de grootste en kostbaarste retourzending spoorloos. Waardoor ik nu dus weer over mn limiet heen zit, zonder dat ik veel in bestelling heb staan. Ik hoop dat ze m dinsdag alsnog hebben gevonden en verwerkt. Anders moet ik weer gaan bellen.
Dus het is idd maar beter als we geen kortingen krijgen, dan blijf je bestellen.
Ik ben zo blij, zo blij
  zondag 27 mei 2007 @ 14:35:33 #211
149643 PoedelieWoepsie
Ja uhh hoii O+
pi_49818622
quote:
Op zondag 27 mei 2007 14:27 schreef Roeji het volgende:

[..]

Ik heb net 2 van zulke bestellingen achter de rug. Helaas moest echt bijna alles terug. En natuurlijk is de grootste en kostbaarste retourzending spoorloos. Waardoor ik nu dus weer over mn limiet heen zit, zonder dat ik veel in bestelling heb staan. Ik hoop dat ze m dinsdag alsnog hebben gevonden en verwerkt. Anders moet ik weer gaan bellen.
Dus het is idd maar beter als we geen kortingen krijgen, dan blijf je bestellen.
Idd shoppen online bij H&M is verslavend
pi_49819092
quote:
Op zondag 27 mei 2007 14:35 schreef PoedelieWoepsie het volgende:

[..]

Idd shoppen online bij H&M is verslavend
Jaaa... nu lach je nog ja...
pi_49819128
quote:
Op zondag 27 mei 2007 14:27 schreef Roeji het volgende:

[..]

Shit is dat zeg! En wat nou als het zoek blijft??
  zondag 27 mei 2007 @ 15:43:15 #214
63411 Roeji
pi_49820890
quote:
Op zondag 27 mei 2007 14:50 schreef BalLon het volgende:

[..]

Shit is dat zeg! En wat nou als het zoek blijft??
Zolang je dat bewijsje van het postkantoor hebt dat ie verzonden is, is niks aan de hand voor mij hebben ze me verteld. Oh en een overzicht of kopie van de retourbon. Dus zodat ze weten wat retour is gegaan.
Ik ben zo blij, zo blij
pi_49828121
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 20:43 schreef Lollifant het volgende:

[..]

Die poezentrui is echt tof!! Ik ga volgende week maar eens naar Arnhem denk ik. Hij is van Divided toch?
Klopt!
  zondag 27 mei 2007 @ 19:58:09 #216
123170 alors
zlata1234
pi_49829375
Maandag zijn ze zeker ook niet aan het werk daar bij hm.com?
know'm sayin?
word? word.
pi_49830887
quote:
Op zondag 27 mei 2007 19:58 schreef alors het volgende:
Waarschijnlijk niet nee
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_49836993
quote:
Op zondag 27 mei 2007 19:58 schreef alors het volgende:
Volgens mij wel Alleen op zaterdag en zondag niet. Op maandagochtend updaten ze gewoon.
pi_49837033
quote:
Op zondag 27 mei 2007 23:29 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Volgens mij wel Alleen op zaterdag en zondag niet. Op maandagochtend updaten ze gewoon.
ooow verrek morgen is alleen in Nederland iig een nationale feestdag... dat wil nie zeggen dat dit in Zweden ook zo is inderdaad...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 28 mei 2007 @ 00:14:21 #220
123170 alors
zlata1234
pi_49838721
quote:
Op zondag 27 mei 2007 23:30 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

ooow verrek morgen is alleen in Nederland iig een nationale feestdag... dat wil nie zeggen dat dit in Zweden ook zo is inderdaad...
Nou volgens mij wel hoor... Matig, bij mn vriendin hebben ze ook al een complete bikini eruit gekickt, die nu ook uitverkocht is..
know'm sayin?
word? word.
pi_49859192
Bestelling is onderweg
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_49861169
Weet toevallig iemand een artikel wat pas in juli of later geleverd kan worden?
(Vanwege de verzendkosten enzo).

Wat ik bekijk is allemaal op voorraad .
pi_49861466
quote:
Op maandag 28 mei 2007 19:22 schreef Pearl22 het volgende:

Wat ik bekijk is allemaal op voorraad .
volgens mij 1 of ander shirtje... is eerder over gesproken in dit topic
  maandag 28 mei 2007 @ 19:43:25 #224
123170 alors
zlata1234
pi_49861950

deze ja, in het groen, begin juli
know'm sayin?
word? word.
pi_49862259
Oke dankjewel: voeg hem gelijk maar toe aan mn bestelling .
pi_49864067
quote:
Op maandag 28 mei 2007 19:50 schreef Pearl22 het volgende:
Oke dankjewel: voeg hem gelijk maar toe aan mn bestelling .
Hmm wou ik ook net doen, is men bestelling opeens in behandeling... zucht
pi_49864535
quote:
Op maandag 28 mei 2007 19:22 schreef Pearl22 het volgende:
En wat heb je daaraan dan..? Ik bedoel, wat is dan je voordeel?
vraag ik me alleen ff af hoor, wie weet is het voor mij ook handig
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_49864736
Waarschijnlijk omdat je dan telkens dingen bij je bestelling kan gooien en die eerder laten bezorgen en in totaal dan maar 1x verzendkosten hoeft te betalen
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_49864789
quote:
Op maandag 28 mei 2007 20:45 schreef MissJ het volgende:

[..]

En wat heb je daaraan dan..? Ik bedoel, wat is dan je voordeel?
vraag ik me alleen ff af hoor, wie weet is het voor mij ook handig
door dat shirtje toe te voegen heb je een nalevering. Een nalevering is altijd zonder vrachtkosten en nog altijd uit te breiden. Dus tegen eind juni aan vul je de nalevering mooi aan en gooi je het shirtje weg. Jippie een tweede levering zonder vrachtkosten...
pi_49865968
aah ok, bedankt voor de info, ik dacht al zoiets.
Ik ga nu ook gelijk dat shirtje erbij gooien
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
pi_49868346
JAAAAAAAAAAAAAAAA halloooooowww is straks ons truitje uitverkocht (grapje )

Ik ben vandaag nog in de H&M geweest en heb op de herenafdeling een tof petje gescoord. Had toevallig eerder die dag die van mijn vriendje eens opgezet en er dus zelf ook maar eentje gehaald. Nu moeten we elkaar ff bellen als we het petje op willen doen zodat we 't niet tegelijk op hebben

Oh kijk ik ff op Mijn Pagina, is m'n tweede bestelling ook al in behandeling! De andere is nog manco, maar die zal morgen of overmorgen wel komen.

"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_49869309
quote:
Op maandag 28 mei 2007 22:16 schreef Syrena het volgende:

Ik ben vandaag nog in de H&M geweest
Ja maaaar ik vind dat truitje eigenlijk wel erg mooi, duss ik ga m gewoon lekker houden denk ik

Enne, je was VANDAAG in de H&M? In welke stad als ik vragen mag?
Ging ik dus vandaag naar de stad (wilde vooral naar H&M), zijn gvd alle winkels dicht! Ik had echt verwacht dat ze open zouden zijn
  maandag 28 mei 2007 @ 22:58:33 #233
123170 alors
zlata1234
pi_49870127
Waarom wordt mijn bestelling nou nooit es in behandeling genomen? Ik word gek van iedereen hier met zn; Jaaaa bestelling in behandeling!!

En hoelang duurt het tot je eens een antwoord krijgt op je mail? Want ik wil mn bh terug! Ik ben ook echt doodsbang dat ze die bikini die nu alweer uitverkocht is, eruit kicken, hebben ze bij mn vriendin ook gedaan
know'm sayin?
word? word.
pi_49871052
quote:
Op maandag 28 mei 2007 22:16 schreef Syrena het volgende:

Ik ben vandaag nog in de H&M geweest en heb op de herenafdeling een tof petje gescoord. Had toevallig eerder die dag die van mijn vriendje eens opgezet en er dus zelf ook maar eentje gehaald. Nu moeten we elkaar ff bellen als we het petje op willen doen zodat we 't niet tegelijk op hebben

Oh kijk ik ff op Mijn Pagina, is m'n tweede bestelling ook al in behandeling! De andere is nog manco, maar die zal morgen of overmorgen wel komen.

Het zou wel dolkomisch zijn wanneer ik toevallig het shirtje toch opgestuurd krijg en em dan nog eerder dan jullie heb

Zal de H&M in de buurt ook leuk vinden, omdat ik weer wat te ruilen heb...
pi_49878230
quote:
Op maandag 28 mei 2007 23:19 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Het zou wel dolkomisch zijn wanneer ik toevallig het shirtje toch opgestuurd krijg en em dan nog eerder dan jullie heb

Zal de H&M in de buurt ook leuk vinden, omdat ik weer wat te ruilen heb...
Bestel een S, in zwart, koop ik die wel van je over

Ik was in de H&M in Venlo trouwens, daar was 't koopzondag. Ik was wel in de mood om ff lekker te shoppen, maar vriendje niet zo dus ik ben heel sociaal maar in 5 min. door de winkel gerend.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_49884628
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 24-05-2007

GAAAAAAAAAAP. Is al sinds de 25ste verzonden
pi_49885571
Dat is het nadeel van het pinksterweekend wat er tussen valt, same here.
pi_49887295
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:48 schreef Chanty87 het volgende:
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 24-05-2007

GAAAAAAAAAAP. Is al sinds de 25ste verzonden
Hier exact hetzelfde. Word helemaal chagrijnig van al dat wachten.

Er staat bij mijn overzicht trouwens geen Collonummer, kan dat kloppen?
pi_49888315
Bij mij staat er bij 'Ik wil de volgende bestelling ontvangen': Helaas te laat, nieuwe levering begin juni.

Wat betekent dat? Mijn bestelling stond al op begin juni...
pi_49888446
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 09:42 schreef Syrena het volgende:

[..]

Bestel een S, in zwart, koop ik die wel van je over
Dit gaat toch over 'HET shirtje'? Valt ie groot of klein? Wat is jouw maat normaal gesproken?
  dinsdag 29 mei 2007 @ 16:05:29 #241
63411 Roeji
pi_49892070
Nou mn retourbestelling is eindelijk aangekomen en verwerkt. Staat ie in mn overzicht met een ander totaalbedrag. Dus maar weer gebeld. Uiteindelijk alles opgelost. Toch maar eens gevraagd naar die afprijzing van die madonna jurk. Bleek dus dat t spul niet goed loopt en dat ze dus maar dingen gaan afprijzen om t toch nog te verkopen. Ik zei dus dat ik t best snap als iets afgeprijsd wordt, maar 50% vind ik toch wel extreem veel. Ze zou het doorgeven (aan wie is me een raadsel, maar goed) en ze kon er niks aan doen (begrijp ik ook wel, maar ik wilde t wel even zeggen).

Maar goed, ik laat mn huidige bestelling nog komen en dan vind ik het (alweer ) voorlopig even leuk geweest met het online gebeuren. Elke keer weer moeten bellen en steeds weer dat bestellingen zolang geblokkeerd blijven dat je eeuwen zit te wachten op iets. Ik ga wel lekker naar de winkel, dan hoef ik ook niet steeds iets retour te sturen wat niet past.
Ik ben zo blij, zo blij
  dinsdag 29 mei 2007 @ 16:17:33 #242
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_49892574
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 16:05 schreef Roeji het volgende:
Nou mn retourbestelling is eindelijk aangekomen en verwerkt. Staat ie in mn overzicht met een ander totaalbedrag. Dus maar weer gebeld. Uiteindelijk alles opgelost. Toch maar eens gevraagd naar die afprijzing van die madonna jurk. Bleek dus dat t spul niet goed loopt en dat ze dus maar dingen gaan afprijzen om t toch nog te verkopen. Ik zei dus dat ik t best snap als iets afgeprijsd wordt, maar 50% vind ik toch wel extreem veel. Ze zou het doorgeven (aan wie is me een raadsel, maar goed) en ze kon er niks aan doen (begrijp ik ook wel, maar ik wilde t wel even zeggen).

Maar goed, ik laat mn huidige bestelling nog komen en dan vind ik het (alweer ) voorlopig even leuk geweest met het online gebeuren. Elke keer weer moeten bellen en steeds weer dat bestellingen zolang geblokkeerd blijven dat je eeuwen zit te wachten op iets. Ik ga wel lekker naar de winkel, dan hoef ik ook niet steeds iets retour te sturen wat niet past.
Je kan t toch ook gewoon naar de winkel retourneren?
pi_49892635
Zending gesorteerd in sorteercentrum

@ Roeji, jeetje wat een gekloot zeg... Blijkbaar hebben ze nog steeds last van kinderziektes of hebben ze gewoon geen overzicht meer vanwege de populariteit... Oh, die goeie ouwe tijd toen het pas net bestond... Niet alles steeds uitverkocht, geen lange levertijden... Aan de ene kant vreselijk irritant maar aan de andere kant weerhoudt het me om meer te bestellen
pi_49892866
Dat shirtje inderdaad er bijgezet vanwege de verzendkosten die ik dan een volgende keer niet hoef te betalen. Ik was overigens net op tijd: een uur later was mn bestelling in behandeling.

Nieuwe jurk ontdekt: en hij staat niet bij jurken, maar alleen bij H&M Magazine en dan Miss Aussie.
Ik vind het wel een leuk ding (voor maar 9,90 ) en alle maten en kleuren waren nog beschikbaar, waarschijnlijk ook omdat ie zo verstopt zit.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 16:28:26 #245
63411 Roeji
pi_49893016
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 16:17 schreef Grimm het volgende:

[..]

Je kan t toch ook gewoon naar de winkel retourneren?
Dan moet je het wel nog betalen aan de online shop. Nu hoeft dat niet.
Ik ben zo blij, zo blij
  dinsdag 29 mei 2007 @ 17:09:36 #246
53167 Ri-Klain
klein zwart schaapje
pi_49894675
Ik vind die regenjas met die paraplutjes erop zo leuk he Is ie ook nog een beetje waterdicht of niet?
Vast wel iemand hier die m heeft, en met dit weer heb je m goed uit kunnen testen
Of niet soms?
pi_49895091
Ik moet me zo inhouden he.. studiefinanciering, verjaardagsgeld en cadeaubonnen was al moeilijk om niets kopen en nu net nog 50 euro gekregen.
pi_49896221
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 17:09 schreef Ri-Klain het volgende:
Ik vind die regenjas met die paraplutjes erop zo leuk he Is ie ook nog een beetje waterdicht of niet?
Vast wel iemand hier die m heeft, en met dit weer heb je m goed uit kunnen testen
waar staat ie?
  dinsdag 29 mei 2007 @ 18:22:36 #249
53167 Ri-Klain
klein zwart schaapje
pi_49897315
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 17:50 schreef BalLon het volgende:

[..]

waar staat ie?
Hij staat niet op de site geloof ik, maar hangt wel in de winkel. Ze hebben 'm in t blauw en oranje, met kleine paraplutjes erop
Of niet soms?
  dinsdag 29 mei 2007 @ 18:23:17 #250
123170 alors
zlata1234
pi_49897336
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 16:24 schreef Pearl22 het volgende:
Dat shirtje inderdaad er bijgezet vanwege de verzendkosten die ik dan een volgende keer niet hoef te betalen. Ik was overigens net op tijd: een uur later was mn bestelling in behandeling.

[afbeelding]
Nieuwe jurk ontdekt: en hij staat niet bij jurken, maar alleen bij H&M Magazine en dan Miss Aussie.
Ik vind het wel een leuk ding (voor maar 9,90 ) en alle maten en kleuren waren nog beschikbaar, waarschijnlijk ook omdat ie zo verstopt zit.
Ja leuk he, die heb ik ook besteld, anderhalve week geleden al, maar mn bestelling staat al jaren in de wacht
know'm sayin?
word? word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')