Is wel op de site te krijgen, ik heb em ook besteld, hij is idd enigquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:03 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben verliefd op de lichtblauwe bandeaubikini met sterretjes en wolkjes en hartjes die niet op de website te krijgen is en in de winkel niet meer in mijn maat was. Ik paste verdomme niet eens in een broekje maat 38!! Wie werkt er in Rotterdam en kan een topje maat 38 achter houden, en broekje maat 40
?
"allowance am counting nots"quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:36 schreef alors het volgende:
Spreekt iemand hier zweeds?
Ik heb 2 jurkjes geannuleeerd, omdat ze in de winkel tegenvielen, en nu staat er dit: rabatten gäller ej
en volgens mij is mn korting weg.. Het bedrag is nog steeds boven de 100 euro dus lijkt me genoeg voor een korting
Gevondenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:41 schreef alors het volgende:
[..]
Is wel op de site te krijgen, ik heb em ook besteld, hij is idd enigkomt wel pas eind juni...
Ik heb t al gevonden, het betekent gewoon de korting is niet geldig. Ik heb het al gefixt, heb nu weer korting. Gewoon opnieuw besteldquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:52 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
"allowance am counting nots"
Misschien over je limiet heen ofzo?
Ah, okeequote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:00 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb t al gevonden, het betekent gewoon de korting is niet geldig. Ik heb het al gefixt, heb nu weer korting. Gewoon opnieuw besteld
Rabatten betekend korting inderdaad...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:00 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb t al gevonden, het betekent gewoon de korting is niet geldig. Ik heb het al gefixt, heb nu weer korting. Gewoon opnieuw besteld
Haha, toch apart he? Hoe blij een mens kan worden van kledingquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:21 schreef Syrena het volgende:
In behandeling!!In behandeling!!
Whoooooo!
Er staan nog maar twee dingetjes open, het jadegroene truitje en zo'n lang ding van Divided met een regenboog erop.
Mmmm...mss komt het zaterdag
Haha ja erg he.quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:51 schreef BalLon het volgende:
[..]
Haha, toch apart he? Hoe blij een mens kan worden van kleding![]()
![]()
Ja, maar de spullen van Neckermann zijn ook niet zo gewild als die van H&M...quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:13 schreef zoeperzazke het volgende:
Pffff, ik heb net gekeken maar t mijne is nog steeds niet in behandeling, wacht al sinds begin meiMaar het frustrerende is dat ik net voor mijn vriend wat heb besteld bij de neckermann (gisteravond om half 8) en dat wordt wél vandaag al bezorgd.... frustreeeeeeerend!!!
Ligt eraan... Mijn vriend valt onder grote maten en in die categorie hebben ze best betaalbare dingen, in de winkel betaal je er meer voor....quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:30 schreef Pearl22 het volgende:
De Neckermann is zo onbetaalbaar duur vaak.
Ze zijn ineens goed bezig daar. De mijne ook.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:00 schreef Chanty87 het volgende:
Aah woei, mijn bestelling is nu ook in behandeling
ik vind dat ze bij de wehkamp leukere dingen hebben dan bij de neckermannquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:03 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ligt eraan... Mijn vriend valt onder grote maten en in die categorie hebben ze best betaalbare dingen, in de winkel betaal je er meer voor....
Hoewel ik wel moet zeggen dat ik bij de damesmode veel minder leuke dingen heb gezien dan bijd e h&m
Hahaha dat zeg ik ook altijd als ik weer eens iets tofs heb gescoord voor 4.90 ofzoquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:08 schreef parselmouth het volgende:
Haha, ik had laatst een oudere dame aan de kassa die toen ik alles had aangeslagen half in extase "WAT IS DIT TOCH EEN GEWELDIGE WINKEL!" uitriep![]()
Heb je in Londen ook hoor. Moet je daar maar eens kijken in de H&M op Knightsbridge (voor de n00bs bij de Harrods) Die H&M heeft ook Stella McCarthy, Viktor & Rolf en de Paolo Maldini collectie van wat ik had gezienquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:44 schreef Maisnon het volgende:
Was dus in Berlijn, ga je shoppen, en dan nog gewoon naar de H&M gaanmaar ze hadden best veel, ook al die collecties zo netjes, best cool
Deze bedoel je toch he?quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:52 schreef loehoes het volgende:
Die twee voor 4,90 hemdjes kwamen net binnen. Ze vallen echt heel erg groot. Had een S besteld, en ze zijn veelte wijd! Ook zijn ze erg lang. Maar dat is op zich wel prettig.
Heb ze maar weer terug gestuurd.
De lingerie was wel goed!
Ik wilde een keertje de maten veranderen en heb toen gemaild. Dezelfde dag kreeg ik een mail terug dat ze de maten hadden aangepastquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:13 schreef Addict89 het volgende:
Oh, kut dat ze zo groot vallen, ik zat nog te twijfelen tussen een S en een M, uiteindelijk maar M gedaan. Ach, misschien om in te slapen ofzo.
Woejjj! Omdat ze dingen uit je bestelling hadden gegooid? Lief van ze zeg! Dan mogen ze bij mij er ook wel wat uitgooien!quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:27 schreef Addict89 het volgende:
Ja, ik moet ook gewoon geen HM inlopen als ik geld heb..ik vind/koop ook nooit wat ik echt nodig heb![]()
Ze hebben nu alweer iets uit mn bestelling gegooid.![]()
Edit: Ze belden net op, helemaal excuses aan het maken en krijg nu 2 cadeau bonnen opgestuurd![]()
![]()
Dat wil ik ook wel weten, ik heb ze ook in S besteld, als je niet van je schouders afvallen ofzo, maakt het me niet uit, riem erom en klaar. Maar als het vrij extreem is, moet ik misschien XS nemen...quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:23 schreef ChilllayD het volgende:
[..]
Deze bedoel je toch he?
[afbeelding]
Mag ik vragen watvoor cupmaat je hebt? En je standaard kledingmaat (tops) is 36 dan I think?
Vind ze erg leuk, maar twijfelde al over de maten,,.,
Ja, en omdat het al de tweede keer was dat het gebeurde. Schijnt vrij weinig voor te komen en ze hadden medelijden met me omdat het de 2e keer in korte tijd was geloof ikquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:44 schreef BalLon het volgende:
[..]
Woejjj! Omdat ze dingen uit je bestelling hadden gegooid? Lief van ze zeg! Dan mogen ze bij mij er ook wel wat uitgooien!
Nou ja... raar... Ik heb het in ieder geval nog nooit gehad dat dat gebeurde. En als ik het goed lees hier, gebeurt het ook nog wel eens dat het uitgesteld wordt... Dus wat dat betreft...quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:56 schreef Plukie86 het volgende:
Is het dan zo raar dat dingen vervroegd worden? Bij mij kwamen 2 dingen later, maar beide werden vervroegd en konden dus met de rest mee, dat eerder zou komen.![]()
Ik heb 75B. En nouja het was meer dat ze om mijn buik heel wijd zaten. Het hoeft uiteraard niet super strak, maar wil wel dat het een beetje langs mijn lichaam gaat. ( & ja, 36 meestal. )quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:23 schreef ChilllayD het volgende:
[..]
Deze bedoel je toch he?
[afbeelding]
Mag ik vragen watvoor cupmaat je hebt? En je standaard kledingmaat (tops) is 36 dan I think?
Vind ze erg leuk, maar twijfelde al over de maten,,.,
Ik heb 80B en normaal 38.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:25 schreef loehoes het volgende:
[..]
Ik heb 75B. En nouja het was meer dat ze om mijn buik heel wijd zaten. Het hoeft uiteraard niet super strak, maar wil wel dat het een beetje langs mijn lichaam gaat. ( & ja, 36 meestal. )
Hm, ik heb ook 75B en normaal maat 36, dus ik heb voor alle zekerheid de bestelling nog maar gewijzigd naar XS. Maar ik baal echt, ik heb eind april mijn bestelling geplaatst en alles was op voorraad en nu staat het op half juniquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:28 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb 80B en normaal 38.
Dat los bij de buik kan ik wel waarderen eigenlijkik heb een spastische darm en mijn buik staat nog wel eens helemaal bol van alle lucht die erin zit. Ben benieuwd
Aaah wat liefquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:43 schreef cinnamongirl het volgende:
Net in de 'echte' winkel een paar dingen gekocht.
-Grijze longsleeve met poesjeserop.
[afbeelding]
[afbeelding]
Binnen 1 week en 3 maanden, zo ongeveer.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:18 schreef Grimm het volgende:
Ik heb mijn pakketje woensdag besteld...wanneer kan ik dit verwachten?
Die poezentrui is echt tof!!quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:43 schreef cinnamongirl het volgende:
Net in de 'echte' winkel een paar dingen gekocht.
-Grijze longsleeve met poesjeserop.
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat heb ik net zo, mij verzekerde ze ook dat het "heel normaal" is dat daar een paar weken overheen gaan. Ik hoop het maar.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:16 schreef Roeji het volgende:
Mijn retourzending van 1 mei is nog steeds niet terechtIk baal daar wel van. Toen ik woensdag maar weer eens belde werd me verzekerd dat ik me geen zorgen hoefde te maken en dat ik over een weekje moest terug bellen als ie nog steeds niet in het overzicht erbij stond. Maar ik vrees er dus echt voor.
Vroeger was het 2 weken voordat de retouren verwerkt waren, dus toen ik na 2 weken erover belde werd me verteld dat t 3 weken was. Toen ik na 3 weken belde werd me verteld om nog een weekje te wachten en me dus vooral geen zorgen te maken want ze hadden misschien in zweden een achterstand met de retouren.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:55 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Dat heb ik net zo, mij verzekerde ze ook dat het "heel normaal" is dat daar een paar weken overheen gaan. Ik hoop het maar..
Ik herken het.. en vind het oerstom van mezelfquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:11 schreef Syrena het volgende:
Binnen draag ik ze dus wel he, buiten nog niet
Ik voel een jurkjesmeet aankomen bij een H&Mquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:19 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik herken het.. en vind het oerstom van mezelf![]()
Hahaha, ooh zo herkenbaar. Dat wat ik gisteren uit t 5 euro rek heb geplukt had voor mijn gevoel een maat groter gemogen maar die was er niet. Volgens mn moeder ging het wel en maakt t niet uit dat je je kont een beetje geaccentueerd ziet uitsteken. Ik zie er niet als een rollade in uit, alleen door het soort stof zit ie strak om mn kont en is het net alsof die extra uitsteekt. Normaal heb ik dan ook bij dat soort jurkjes de kleur zwart voor ogen. Maar aangezien ie alleen in het paars was en ik die kleur wel heel erg geweldig vind (en mn overige jurkjes op 2 na zwart zijn), ben ik er gewoon voor gegaan. En ik voel me er heerlijk in als ik m aan heb, maar ermee de stad in ofzo das nog even moeilijk.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:22 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik voel een jurkjesmeet aankomen bij een H&M![]()
Ja stom he. Ik weet dat ik echt niet voor schut loop ermee, of iig niet zo heel ergaangezien er mensen met dikkere benen zijn dan ik. Die jurkjes en rokken dragen die nog wel korter zijn.
Zoals een vriendin van me. Die zegt steeds dat ik ook zulke dingen aan moet doen en dan zeg ik dat ik vind dat ik te dikke benen er voor heb. En dan zegt zij dat ze ook dikke benen heeft. En dan wil ik eigenlijk zeggen dat dat inderdaad zo is en dat het er niet uitziet maar dat laat ik dan maar....![]()
Don't worry, vanaf morgen wordt het weer kutweer. Nederland hč....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:36 schreef Roeji het volgende:
Dus morgen de vuurdoop: legging met jurkje en dan de stad in!! Oke, mocht t morgenvroeg al 25 graden of meer zijn, dan wordt het een poging zonder legging. Of misschien zelfs geen poging om de stad in te gaan. Dan lig ik te marineren in mn bikini op mn dakterras.
Als je een beetje handig bent, kun je er een stukje stof in naaien. Net alsof je dan een hemdje eronder aan hebt. Of desnoods met veiligheidsspelden vastzetten.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 08:08 schreef Pearl22 het volgende:
Ik heb ook een probleem met jurkjes, maar niet vanwege mn benen: vanwege de inkijk (vaak is het een model dat inkijk bevordert). En er iets onder dragen vind ik dan geen optie als het te warm is. En met die inkijk is het ook geen optie: ik doe een mannenstudie en dan krijg ik toch meer aandacht dan me lief is.
Deze jurk bijvoorbeeld: [afbeelding]
Ik vind de vorm en de stof helemaal geweldig en hij zit ook heel goed, maar toch ik durf hem niet te dragen vanwege de inkijk.
Nou zeg maar gerust al vanaf gisteravond. We hebben hier een onweer gehad, niet normaal meer. Om half 1 vannacht stond ik in de stromende regen in mn pyjama mn planten bij elkaar te rapen om ze uit de wind te zetten. en om mn relaxstoel naar binnen te halen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:53 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Don't worry, vanaf morgen wordt het weer kutweer. Nederland hč....
Jep was dat jurkje. Hangt vandaag in de today actie (al sinds woensdag geloof ik) 10 euro korting. Wel alleen de grijze en de framboos kleurige gezien. Niet de blauwe en zwarte.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:38 schreef Addict89 het volgende:
Ik ga ook voor zilver, behalve op t eerste jurkje, daar de witte.
Trouwens, dat is dit jurkje toch?
[afbeelding]
Want dan ga ik ook maar zo'n riem scoren![]()
thanx.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:49 schreef BalLon het volgende:
Ik vind ook zilver het mooist, maar zoals Addict al zegt op het grijze jurkje vind ik de witte het leukst. De jurkjes staan je ook leuk vind ik!
Ben ook wel benieuwd welk jurkje het is eigenlijk... en hoe lang je bent, want heel veel H&M jurkjes zijn mij te lang...
En die riemen zijn ook van H&M?
Dat is mijn probleem dus ookquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:52 schreef alors het volgende:
Ik vind ze allebei wel leuk.. BIjj grijs vind ik de witte leuker, en bij de rest heb ik een ook een lichte voorkeur voor wit, maar zilver is ook leuk
Mooi, die heb ik hier namelijk ook in de kast hangen en vind hem zo met een riem leuker staan dan met dat koordje wat er bij zit!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:40 schreef Roeji het volgende:
[..]
Jep was dat jurkje. Hangt vandaag in de today actie (al sinds woensdag geloof ik) 10 euro korting. Wel alleen de grijze en de framboos kleurige gezien. Niet de blauwe en zwarte.
Die riemen vind ik ook enorm leuk. Ze hebben ze ook nog in het goud en geel.
Ja vind ik ook. Dat koordje is wel leuk, maar het blijft meestal niet goed zitten en dan hangt t er ook maar een beetje onnozel bij. Met een riem is het wat meer af.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:12 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Mooi, die heb ik hier namelijk ook in de kast hangen en vind hem zo met een riem leuker staan dan met dat koordje wat er bij zit!
Dan bestel je die toch en retour je degene die je al hebt?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:21 schreef Roeji het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Dat koordje is wel leuk, maar het blijft meestal niet goed zitten en dan hangt t er ook maar een beetje onnozel bij. Met een riem is het wat meer af.
Ik zie net dat er in de madonna collectie een jurk is afgeprijsd met 50%. Net natuurlijk die ene jurk die ik heb gekocht. Daar baal ik toch wel enorm van. Een beetje korting, oke. Maar gvd 50%!! Dat is niet echt leuk meer.![]()
Ja kan ik doen, maar dan moet ik de bon even zoeken daarvan. Maar ik geloof dat ik al over de retourtijd heen ben. Ik ga t eens nakijken.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:41 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Dan bestel je die toch en retour je degene die je al hebt?
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:43 schreef Roeji het volgende:
[..]
thanx.
Ik ben 1m67 en eigenlijk vind ik de lengte wel oke van alle h&m jurkjes wat ik totnutoe heb. Riemen zijn idd ook van h&m.
Overigens dat zwarte jurkje is niet van h&m. Maar die andere alletwee dus wel.
Ik vind de zilveren ook heel leuk op alles, maar de witte ook wel. Vooral dus als ik er witte schoenen en een witte tas bij zou doen. Ik twijfel nog steedsZe zullen het wel allebei worden gok ik
![]()
Ik vind ze normaal vallen. Ik heb voor tops meestal 40/42 nodig (die maten houd ik altijd in gedachten als ik voor jurkjes kijk). Die grijze jurk is 42 en zit gewoon prima, die paarse is 40 en past ook nog goed.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:49 schreef BalLon het volgende:
[..]
Ik ben ook zo lang, dus je raadt het al.... BESTELD! Hahaha, hoe kom ik hier OOIT vanaf?? Vallen ze groot of klein? Ik heb maar 34 en 36 besteld...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |