abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 mei 2007 @ 13:31:55 #101
167723 sanni
Acima de seu
pi_49642463
Het zal wel aan mij liggen maar mijn vriendin begon ook al over dat Kylie H&M spul te mauwen toen de reclamespot weer eens op tv kwam. " schaaat..datis sooo leuk,ik moet weer eens gaan shoppen " Vrouwen en shoppen...onontbeerlijk
  dinsdag 22 mei 2007 @ 15:03:35 #102
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_49646239
Ik ben verliefd op de lichtblauwe bandeaubikini met sterretjes en wolkjes en hartjes die niet op de website te krijgen is en in de winkel niet meer in mijn maat was . Ik paste verdomme niet eens in een broekje maat 38!! Wie werkt er in Rotterdam en kan een topje maat 38 achter houden, en broekje maat 40 ?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 22 mei 2007 @ 15:36:48 #103
123170 alors
zlata1234
pi_49647666
Spreekt iemand hier zweeds?

Ik heb 2 jurkjes geannuleeerd, omdat ze in de winkel tegenvielen, en nu staat er dit: rabatten gäller ej

en volgens mij is mn korting weg.. Het bedrag is nog steeds boven de 100 euro dus lijkt me genoeg voor een korting
know'm sayin?
word? word.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 15:41:37 #104
123170 alors
zlata1234
pi_49647883
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 15:03 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben verliefd op de lichtblauwe bandeaubikini met sterretjes en wolkjes en hartjes die niet op de website te krijgen is en in de winkel niet meer in mijn maat was . Ik paste verdomme niet eens in een broekje maat 38!! Wie werkt er in Rotterdam en kan een topje maat 38 achter houden, en broekje maat 40 ?
Is wel op de site te krijgen, ik heb em ook besteld, hij is idd enig komt wel pas eind juni...
know'm sayin?
word? word.
pi_49647982
Was dus in Berlijn, ga je shoppen, en dan nog gewoon naar de H&M gaan maar ze hadden best veel, ook al die collecties zo netjes, best cool
pi_49648309
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 15:36 schreef alors het volgende:
Spreekt iemand hier zweeds?

Ik heb 2 jurkjes geannuleeerd, omdat ze in de winkel tegenvielen, en nu staat er dit: rabatten gäller ej

en volgens mij is mn korting weg.. Het bedrag is nog steeds boven de 100 euro dus lijkt me genoeg voor een korting
"allowance am counting nots"

Misschien over je limiet heen ofzo?
  dinsdag 22 mei 2007 @ 15:52:52 #107
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_49648334
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 15:41 schreef alors het volgende:

[..]

Is wel op de site te krijgen, ik heb em ook besteld, hij is idd enig komt wel pas eind juni...
Gevonden
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 22 mei 2007 @ 16:00:32 #108
123170 alors
zlata1234
pi_49648650
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 15:52 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

"allowance am counting nots"

Misschien over je limiet heen ofzo?
Ik heb t al gevonden, het betekent gewoon de korting is niet geldig. Ik heb het al gefixt, heb nu weer korting. Gewoon opnieuw besteld
know'm sayin?
word? word.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 16:56:16 #109
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_49650965
Ik heb nu zo de pest in op h&m, mn retour pakket wat ik op 1mei heb verstuurd is nog steeds niet aangekomen. Het is verdomme 3 weken geleden. Het was ook nog een aardig bedrag wat retour is gegaan. Gaat echt lekker daar.

Ik wacht nog maar een paar dagen en als t dan nog steeds niet erbij staat op de site, dan ga ik maar weer eens bellen. Bah zo vergaat je de zin in online shoppen.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_49652001
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 16:00 schreef alors het volgende:

[..]

Ik heb t al gevonden, het betekent gewoon de korting is niet geldig. Ik heb het al gefixt, heb nu weer korting. Gewoon opnieuw besteld
Ah, okee
pi_49668518
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 16:00 schreef alors het volgende:

[..]

Rabatten betekend korting inderdaad...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_49668946
Zal ik eens heel eerlijk zeggen: Dat ik eigelijk die bikini collectie van Kylie niet mooi vind Het ziet er allemaal zo ontzettend goedkoop uit ( en dat niet alleen qua kwaliteit maar ook uitstraling)
pi_49674840
In behandeling!! In behandeling!! Whoooooo!
Er staan nog maar twee dingetjes open, het jadegroene truitje en zo'n lang ding van Divided met een regenboog erop.

Mmmm...mss komt het zaterdag
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_49675568
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 09:21 schreef Syrena het volgende:
In behandeling!! In behandeling!! Whoooooo!
Er staan nog maar twee dingetjes open, het jadegroene truitje en zo'n lang ding van Divided met een regenboog erop.

Mmmm...mss komt het zaterdag
Haha, toch apart he? Hoe blij een mens kan worden van kleding
pi_49676045
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 09:51 schreef BalLon het volgende:

[..]

Haha, toch apart he? Hoe blij een mens kan worden van kleding
Haha ja erg he.
En het erge is dat ik al weet dat al die singlets die ik heb besteld voor onder m'n jurkjes toch niet goed zijn kwam er dit weekend achter dat ik er gewoon soepel spul onder moet dragen. En de singlets zijn allemaal ook katoen.

Ach ja Moet nu dus gewoon leuke vestjes en truitjes voor over die singlets hebben
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_49676171
Pffff, ik heb net gekeken maar t mijne is nog steeds niet in behandeling, wacht al sinds begin mei Maar het frustrerende is dat ik net voor mijn vriend wat heb besteld bij de neckermann (gisteravond om half 8) en dat wordt wél vandaag al bezorgd.... frustreeeeeeerend!!!
I had a signature once. It was awful.
pi_49676516
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 10:13 schreef zoeperzazke het volgende:
Pffff, ik heb net gekeken maar t mijne is nog steeds niet in behandeling, wacht al sinds begin mei Maar het frustrerende is dat ik net voor mijn vriend wat heb besteld bij de neckermann (gisteravond om half 8) en dat wordt wél vandaag al bezorgd.... frustreeeeeeerend!!!
Ja, maar de spullen van Neckermann zijn ook niet zo gewild als die van H&M...
pi_49676646
De Neckermann is zo onbetaalbaar duur vaak.

Ik hoop dat ze mijn bestelling snel in behandeling nemen: die 2 shirts voor 4,90 zitten zo goed dat ik die nog wel een keer wil bestellen voor mezelf. (Nu zitten ze in de bestelling voor mn mam). En je kan ze natuurlijk niet dubbel bestellen .
pi_49677079
Nou, een jurkje uit mijn bestelling is VERVROEGD! Dat geloof je toch niet?!
Wiiieeeejjjj!!!
pi_49677150
Heuh Hebben ze net de 7/8 broek weer die ik wilde hebben...dus maar besteld...in twee kleuren.
En toen las ik het berichtje van Pearl22 over die truitjes dus die heb ik ook maar erbij besteld

Ik ga ook niet op vakantie...dus.... (wat ik dan met zoveel kleren moet? Hmmm... )
  woensdag 23 mei 2007 @ 10:54:42 #121
123170 alors
zlata1234
pi_49677447
Dat van mij is ook nog niet in behandeling genomen, staat begin juni bij, als het zo lang duurde als de vorige keer, mogen ze het nu wel in behandeling nemen.

Maar ik doe er elke dag weer wat bij en af Maar heb er gisteren voor 60 euro afgehaald, misschien hopen ze dat ik er weer wat bij doe Maar dat doe ik niet, tenzij ze er weer nieuwe dingen bijdoen natuurlijk

Vond gisteren nog een h&m bon van 10 euro in mn tas dus ik ga de winkel nog wel even in
know'm sayin?
word? word.
pi_49677668
Aah woei, mijn bestelling is nu ook in behandeling
pi_49677773
Ik ben nu aan het hopen dat ze alles wat ik heb bijbesteld net er nog bij gooien, dat was allemaal op voorraad. Maar dat zal wel niet
pi_49677784
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 10:30 schreef Pearl22 het volgende:
De Neckermann is zo onbetaalbaar duur vaak.
Ligt eraan... Mijn vriend valt onder grote maten en in die categorie hebben ze best betaalbare dingen, in de winkel betaal je er meer voor....

Hoewel ik wel moet zeggen dat ik bij de damesmode veel minder leuke dingen heb gezien dan bijd e h&m
pi_49678426
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 11:00 schreef Chanty87 het volgende:
Aah woei, mijn bestelling is nu ook in behandeling
Ze zijn ineens goed bezig daar. De mijne ook. .
Karma is a fucking bitch.
pi_49679016
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 11:03 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Ligt eraan... Mijn vriend valt onder grote maten en in die categorie hebben ze best betaalbare dingen, in de winkel betaal je er meer voor....

Hoewel ik wel moet zeggen dat ik bij de damesmode veel minder leuke dingen heb gezien dan bijd e h&m
ik vind dat ze bij de wehkamp leukere dingen hebben dan bij de neckermann
en h&m net weer iets leuker dan de wehkamp
pi_49679353
Wehkamp vind ik vaak duurder dan de Neckermann hoor... Je zult er in ieder geval geen simpel maar fatsoenlijk paar sneakers voor 15 euro vinden, om maar wat te noemen. Ze hebben eigenlijk alleen maar merken, wel jammer. Ik hou er namelijk niet zo van om iets te kopen terwijl 70% van het product het merkje is. *kuchhh*Apple*kuch*
pi_49679482
Oooow wat is H&M toch verslavend he haha.
Zowel de winkel als de onlineshop

Net die body van Madonna besteld, in zwart en gebroken wit, eindelijk waren ze er beiden weer in M.
Iemand die deze body ook heeft en zo ja hoe valt ie?
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  woensdag 23 mei 2007 @ 12:08:07 #129
145076 parselmouth
350125, Go!
pi_49680351
Haha, ik had laatst een oudere dame aan de kassa die toen ik alles had aangeslagen half in extase "WAT IS DIT TOCH EEN GEWELDIGE WINKEL!" uitriep
pi_49680993
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 12:08 schreef parselmouth het volgende:
Haha, ik had laatst een oudere dame aan de kassa die toen ik alles had aangeslagen half in extase "WAT IS DIT TOCH EEN GEWELDIGE WINKEL!" uitriep
Hahaha dat zeg ik ook altijd als ik weer eens iets tofs heb gescoord voor 4.90 ofzo
En als ik me door de rekken en de massa's aan het wurmen ben, op zoek naar dat hempje in maat 38 dat ik drie rekken verderop alleen in XS zag hangen, dan zeg ik wel es wat anders
pi_49681088
Oja mijn vriendje gisteren over dat ik een baan moet gaan zoeken die meer betaalt (ik werk nu onder m'n niveau, lang verhaal, aniehow): "Ja want dan kun je veeeeel meer shirtjes enzo kopen! Ook in duurdere winkels!"

Godslasteraar!

En dan niet meer onder werktijd kunnen forummen en shoppen zekers
  woensdag 23 mei 2007 @ 12:31:25 #132
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_49681174
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 15:44 schreef Maisnon het volgende:
Was dus in Berlijn, ga je shoppen, en dan nog gewoon naar de H&M gaan maar ze hadden best veel, ook al die collecties zo netjes, best cool
Heb je in Londen ook hoor. Moet je daar maar eens kijken in de H&M op Knightsbridge (voor de n00bs bij de Harrods) Die H&M heeft ook Stella McCarthy, Viktor & Rolf en de Paolo Maldini collectie van wat ik had gezien
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_49691797
Die twee voor 4,90 hemdjes kwamen net binnen. Ze vallen echt heel erg groot. Had een S besteld, en ze zijn veelte wijd! Ook zijn ze erg lang. Maar dat is op zich wel prettig.
Heb ze maar weer terug gestuurd.

De lingerie was wel goed!
pi_49692512
Oh, kut dat ze zo groot vallen, ik zat nog te twijfelen tussen een S en een M, uiteindelijk maar M gedaan. Ach, misschien om in te slapen ofzo.

En het is weer slipper weer
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_49693540
Ik heb S genomen van de hempjes, denk dat ze wel passen. Dat ze lang zijn is wel fijn voor op m'n zogenaamde skinny die heeft niet zo'n mooie broekband.
  woensdag 23 mei 2007 @ 18:33:38 #136
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_49695052
Een shirt en een linnenbroek vandaag binnen gekregen! voor nog geen 25 euro haha je lacht je kapot

Weet iemand wanneer de spullen worden bijgevuld zeg maar? of wanneer er nieuwe op komen te staan?

[ Bericht 35% gewijzigd door Grimm op 23-05-2007 18:46:19 ]
pi_49699330
Ja hoor, wilde ik supermooie jurk, was de kassa down. Doet ie het weer, is de jurk in mijn maat uitverkocht .

pi_49714302
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 16:52 schreef loehoes het volgende:
Die twee voor 4,90 hemdjes kwamen net binnen. Ze vallen echt heel erg groot. Had een S besteld, en ze zijn veelte wijd! Ook zijn ze erg lang. Maar dat is op zich wel prettig.
Heb ze maar weer terug gestuurd.

De lingerie was wel goed!
Deze bedoel je toch he?

Mag ik vragen watvoor cupmaat je hebt? En je standaard kledingmaat (tops) is 36 dan I think?
Vind ze erg leuk, maar twijfelde al over de maten,,.,
pi_49721283
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 17:13 schreef Addict89 het volgende:
Oh, kut dat ze zo groot vallen, ik zat nog te twijfelen tussen een S en een M, uiteindelijk maar M gedaan. Ach, misschien om in te slapen ofzo.
Ik wilde een keertje de maten veranderen en heb toen gemaild. Dezelfde dag kreeg ik een mail terug dat ze de maten hadden aangepast Goed he?

Ohja: ik kreeg ook de goede maten in het pakketje
pi_49723178
Ik heb ze ook gemaild! Thnx voor de tip.

Kon vandaag in de H&M het ook weer niet laten om wat te kopen
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_49723698
hihi, dat had ik gister ook... Heb een leuke zwarte 7/8 broek gekocht (die ik nu niet op de site terug kan vinden) een paar singlets en 3 hipsters, ook heel leuk. H&M is gewoon HEEL LEUK!

Ik hoop dat ze bij jou ook even de maten veranderen!
pi_49727391
Ja, ik moet ook gewoon geen HM inlopen als ik geld heb..ik vind/koop ook nooit wat ik echt nodig heb

Ze hebben nu alweer iets uit mn bestelling gegooid.

Edit: Ze belden net op, helemaal excuses aan het maken en krijg nu 2 cadeau bonnen opgestuurd

[ Bericht 37% gewijzigd door Addict89 op 24-05-2007 15:37:57 ]
pi_49727988
Vanmorgen ook de H&M binnengelopen: allemaal rokken voor 5 euro (afgeprijsd). Daar kon ik natuurlijk niet zomaar langs lopen .
pi_49728069
eruit gegooid? dat heb ik nog nooit gehad! gister zag ik dat ze een jurkje zelfs VERVROEGD hadden en nu het andere jurkje ook al! Ik moet nog 1 of 2 weekjes wachten op mijn pakket met die leuke blazertjes, bh's, stings, hipsters, singlets, shirtjes, bikini's (ja... allemaal meervoud...kan niet kiezen he...) en een riem
En ook ik heb niks van dit alles nodig. Maar ja, de belastingdienst was zo aardig mij een flinke donatie te doen dit jaar... Dat moet ook weer op he
pi_49728165
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 15:27 schreef Addict89 het volgende:
Ja, ik moet ook gewoon geen HM inlopen als ik geld heb..ik vind/koop ook nooit wat ik echt nodig heb

Ze hebben nu alweer iets uit mn bestelling gegooid.

Edit: Ze belden net op, helemaal excuses aan het maken en krijg nu 2 cadeau bonnen opgestuurd
Woejjj! Omdat ze dingen uit je bestelling hadden gegooid? Lief van ze zeg! Dan mogen ze bij mij er ook wel wat uitgooien!
  donderdag 24 mei 2007 @ 15:45:29 #146
123170 alors
zlata1234
pi_49728210
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 09:23 schreef ChilllayD het volgende:

[..]

Deze bedoel je toch he?

[afbeelding]

Mag ik vragen watvoor cupmaat je hebt? En je standaard kledingmaat (tops) is 36 dan I think?
Dat wil ik ook wel weten, ik heb ze ook in S besteld, als je niet van je schouders afvallen ofzo, maakt het me niet uit, riem erom en klaar. Maar als het vrij extreem is, moet ik misschien XS nemen...
know'm sayin?
word? word.
pi_49728731
Is het dan zo raar dat dingen vervroegd worden? Bij mij kwamen 2 dingen later, maar beide werden vervroegd en konden dus met de rest mee, dat eerder zou komen.
De kwaliteit van de kleren viel me enigzins tegen, maar ik heb toch nog aardig wat gehouden.
Een bloes voor vriendje, roodgeruite bloes voor mij, twee riemen, dat topje van 4,90 dat hier vaak in paars langskwam in het zwart, en een groene broek. Veel dingen waren trouwens best te groot! Volgende keer maar M in plaats van L nemen.
pi_49729229
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 15:44 schreef BalLon het volgende:

[..]

Woejjj! Omdat ze dingen uit je bestelling hadden gegooid? Lief van ze zeg! Dan mogen ze bij mij er ook wel wat uitgooien!
Ja, en omdat het al de tweede keer was dat het gebeurde. Schijnt vrij weinig voor te komen en ze hadden medelijden met me omdat het de 2e keer in korte tijd was geloof ik
Kan ik weer nieuwe dingen uitzoeken
pi_49729358
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 15:56 schreef Plukie86 het volgende:
Is het dan zo raar dat dingen vervroegd worden? Bij mij kwamen 2 dingen later, maar beide werden vervroegd en konden dus met de rest mee, dat eerder zou komen.
Nou ja... raar... Ik heb het in ieder geval nog nooit gehad dat dat gebeurde. En als ik het goed lees hier, gebeurt het ook nog wel eens dat het uitgesteld wordt... Dus wat dat betreft...
pi_49729788
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 09:23 schreef ChilllayD het volgende:

[..]

Deze bedoel je toch he?

[afbeelding]

Ik heb 75B. En nouja het was meer dat ze om mijn buik heel wijd zaten. Het hoeft uiteraard niet super strak, maar wil wel dat het een beetje langs mijn lichaam gaat. ( & ja, 36 meestal. )
pi_49729875
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 16:25 schreef loehoes het volgende:

[..]

Ik heb 75B. En nouja het was meer dat ze om mijn buik heel wijd zaten. Het hoeft uiteraard niet super strak, maar wil wel dat het een beetje langs mijn lichaam gaat. ( & ja, 36 meestal. )
Ik heb 80B en normaal 38.
Dat los bij de buik kan ik wel waarderen eigenlijk ik heb een spastische darm en mijn buik staat nog wel eens helemaal bol van alle lucht die erin zit. Ben benieuwd
pi_49730053
Oh ik bel net mijn moeders om de blijde komst van Het Pakket aan te kondigen.
"Jamaar....we zijn zaterdag niet thuis!"

Crap! Hopelijk komt 't dan vrijdag of geven ze het weer bij de buren af.
pi_49731541
Hoe staat het eigenlijk met de kortingscodes? Zijn er nog nieuwe?
pi_49731754
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 16:28 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik heb 80B en normaal 38.
Dat los bij de buik kan ik wel waarderen eigenlijk ik heb een spastische darm en mijn buik staat nog wel eens helemaal bol van alle lucht die erin zit. Ben benieuwd
Hm, ik heb ook 75B en normaal maat 36, dus ik heb voor alle zekerheid de bestelling nog maar gewijzigd naar XS. Maar ik baal echt, ik heb eind april mijn bestelling geplaatst en alles was op voorraad en nu staat het op half juni
pi_49732456
Net in de 'echte' winkel een paar dingen gekocht.

-Grijze longsleeve met poesjes erop.

-o.a. bruin geruit bloesje met pofmouwtjes en gouden draadje.

-Linnen broek in kitt en kakigroen:

Jammer genoeg was bruin en zwart op in mijn maat; ze zitten zo lekker en kleden erg goed af, en dat voor 19,90 euro.....In de webshop zijn ze ook al uitverkocht in mijn maat
pi_49732630
Die linnen broek heb ik in een iets ander model (van dat model geen zwart). Lekker broekje idd
pi_49733805
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 18:17 schreef parselmouth het volgende:
[afbeelding]

LIEF!
  donderdag 24 mei 2007 @ 21:01:42 #159
53167 Ri-Klain
klein zwart schaapje
pi_49739702
Zijn er nog kortingscodes die werken? Kan ze zo snel even niet vinden, maar zoek er een voor % korting, ik heb maar een bestelling van 25 euro

edit: ok ik ben blind toch bedankt

[ Bericht 18% gewijzigd door Ri-Klain op 24-05-2007 22:58:36 ]
Of niet soms?
  donderdag 24 mei 2007 @ 21:17:31 #160
123170 alors
zlata1234
pi_49740288
Kijk eens in de OP.
know'm sayin?
word? word.
pi_49744747
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 17:43 schreef cinnamongirl het volgende:

[afbeelding]
[afbeelding]
Aaah wat lief
ik heb laatst ook een poezenshirt gekocht bij H&M, vonden mijn katten ook erg mooi
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 18:13:58 #162
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_49771216
vandaag ook weer even bij de h&m binnen gelopen
ik kwam eruit met:

(had em ook al in het blauw, maar kon em niet laten liggen )

en 2 katoenen tube tops (die ik niet op internet terug vind)
1 jade en 1 zwarte voor 4.90 per stuk
  vrijdag 25 mei 2007 @ 18:23:09 #163
123170 alors
zlata1234
pi_49771440
Mijn pakje is nog steeds niet in behandeling genomen, wat duurt dat lang zeg
know'm sayin?
word? word.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 19:16:50 #164
63411 Roeji
pi_49772373
Mijn retourzending van 1 mei is nog steeds niet terecht Ik baal daar wel van. Toen ik woensdag maar weer eens belde werd me verzekerd dat ik me geen zorgen hoefde te maken en dat ik over een weekje moest terug bellen als ie nog steeds niet in het overzicht erbij stond. Maar ik vrees er dus echt voor.
Ik ben zo blij, zo blij
  vrijdag 25 mei 2007 @ 19:18:40 #165
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_49772425
Ik heb mijn pakketje woensdag besteld...wanneer kan ik dit verwachten?
pi_49772770
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 19:18 schreef Grimm het volgende:
Ik heb mijn pakketje woensdag besteld...wanneer kan ik dit verwachten?
Binnen 1 week en 3 maanden, zo ongeveer.
pi_49774945
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 17:43 schreef cinnamongirl het volgende:

[afbeelding]
[afbeelding]
Die poezentrui is echt tof!! Ik ga volgende week maar eens naar Arnhem denk ik. Hij is van Divided toch?
pi_49775297
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 19:16 schreef Roeji het volgende:
Mijn retourzending van 1 mei is nog steeds niet terecht Ik baal daar wel van. Toen ik woensdag maar weer eens belde werd me verzekerd dat ik me geen zorgen hoefde te maken en dat ik over een weekje moest terug bellen als ie nog steeds niet in het overzicht erbij stond. Maar ik vrees er dus echt voor.
Dat heb ik net zo, mij verzekerde ze ook dat het "heel normaal" is dat daar een paar weken overheen gaan. Ik hoop het maar. .
pi_49775628
De retourzending heeft bij mij ook wel ff geduurd hoor. Ik heb dat papiertje wat ik toen kreeg echt met mijn leven bewaakt. Ik weet alleen geen precieze termijn meer, maar 't komt vast goed
pi_49776451
Ik heb daar dus helemaal geen last van: lever het altijd in bij de winkel. Er zijn er twee in de buurt en dan wissel ik af naar welke ik toe ga, zodat ik niet tevaak bij de zelfde winkel alweer wat in ga leveren .

En als ik er toch al ben, neem ik vaak ook nog wat mee .
  vrijdag 25 mei 2007 @ 22:08:37 #171
63411 Roeji
pi_49777879
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 20:55 schreef MissLuna het volgende:

[..]

Dat heb ik net zo, mij verzekerde ze ook dat het "heel normaal" is dat daar een paar weken overheen gaan. Ik hoop het maar. .
Vroeger was het 2 weken voordat de retouren verwerkt waren, dus toen ik na 2 weken erover belde werd me verteld dat t 3 weken was. Toen ik na 3 weken belde werd me verteld om nog een weekje te wachten en me dus vooral geen zorgen te maken want ze hadden misschien in zweden een achterstand met de retouren.
Oftewel er is geen termijn te zeggen. Je zit een beetje voor jan lul te wachten en je zorgen te maken. Als ze nu gewoon een melding op de site bij retouren enzo zetten, dat je retour in NL ontvangen is en doorgestuurd naar zweden wordt. Dan is de hele handel nog niet verwerkt maar je weet iig wel dat je pakketje veilig is aangekomen.

Terugbrengen in de winkel vind ik geen optie. Dan betaal je eerst voor spullen die je niet houd. Ja je krijgt t wel in de winkel terug maar je bankrekening zal er niet vrolijk van worden. Althans de mijne niet.

Gisteren toch nog een witte riem gekocht. Hij is eigenlijk te klein, maar ik kan er een paar gaatjes bijmaken en dat zit ie prima. Maar nu heb ik diezelfde riem ook in het zilver gekocht en dat zag er dus ook heel leuk uit op een zwart jurkje. En op een paars jurkje (meegenomen van t 5 euro rek) zagen ze er ook allebei leuk uit. Dilemma dus
Ik zal morgen foto's maken, dan mogen jullie mee oordelen

Ik heb tegenwoordig meer rokjes en jurken in mn collectie dan ik de rest van mn leven samen ooit heb gehad Nu ze ook nog dragen. Maar dat komt wel redelijk goed, binnenshuis. Moet ze alleen nog buitenshuis durven dragen
Morgen maar een poging wagen
Ik ben zo blij, zo blij
pi_49777955
En wederom ben ik dus niet de enige met het jurkjesprobleem

Ik heb er dus vier en ik durf niet "Hmmm toch wel wat kort....toch wel een erg blote rug...."
pi_49777977
Binnen draag ik ze dus wel he, buiten nog niet
pi_49778033
EINDELIJK!!!!!!!!!!!!!!!

*legt slaapzak bij brievenbus*
pi_49778268
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 22:11 schreef Syrena het volgende:
Binnen draag ik ze dus wel he, buiten nog niet
Ik herken het.. en vind het oerstom van mezelf
pi_49778364
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 22:19 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Ik herken het.. en vind het oerstom van mezelf
Ik voel een jurkjesmeet aankomen bij een H&M

Ja stom he. Ik weet dat ik echt niet voor schut loop ermee, of iig niet zo heel erg aangezien er mensen met dikkere benen zijn dan ik. Die jurkjes en rokken dragen die nog wel korter zijn.

Zoals een vriendin van me. Die zegt steeds dat ik ook zulke dingen aan moet doen en dan zeg ik dat ik vind dat ik te dikke benen er voor heb. En dan zegt zij dat ze ook dikke benen heeft. En dan wil ik eigenlijk zeggen dat dat inderdaad zo is en dat het er niet uitziet maar dat laat ik dan maar....
  vrijdag 25 mei 2007 @ 22:36:15 #177
63411 Roeji
pi_49778859
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 22:22 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik voel een jurkjesmeet aankomen bij een H&M

Ja stom he. Ik weet dat ik echt niet voor schut loop ermee, of iig niet zo heel erg aangezien er mensen met dikkere benen zijn dan ik. Die jurkjes en rokken dragen die nog wel korter zijn.

Zoals een vriendin van me. Die zegt steeds dat ik ook zulke dingen aan moet doen en dan zeg ik dat ik vind dat ik te dikke benen er voor heb. En dan zegt zij dat ze ook dikke benen heeft. En dan wil ik eigenlijk zeggen dat dat inderdaad zo is en dat het er niet uitziet maar dat laat ik dan maar....
Hahaha, ooh zo herkenbaar. Dat wat ik gisteren uit t 5 euro rek heb geplukt had voor mijn gevoel een maat groter gemogen maar die was er niet. Volgens mn moeder ging het wel en maakt t niet uit dat je je kont een beetje geaccentueerd ziet uitsteken. Ik zie er niet als een rollade in uit, alleen door het soort stof zit ie strak om mn kont en is het net alsof die extra uitsteekt. Normaal heb ik dan ook bij dat soort jurkjes de kleur zwart voor ogen. Maar aangezien ie alleen in het paars was en ik die kleur wel heel erg geweldig vind (en mn overige jurkjes op 2 na zwart zijn), ben ik er gewoon voor gegaan. En ik voel me er heerlijk in als ik m aan heb, maar ermee de stad in ofzo das nog even moeilijk.

Hetzelfde eigenlijk met de hele legging mode. Ik verafschuwde ze altijd, maar het is wel handig onder een jurkje of een rokje, dan vallen je benen niet zo op. En als volleerd broekenmens vind ik het niet prettig als met dit weer mn benen aan mekaar of aan de stoel plakken als ik ergens zit. En wijdbeens zitten met een rokje of jurk is toch net weer not done

Dus morgen de vuurdoop: legging met jurkje en dan de stad in!! Oke, mocht t morgenvroeg al 25 graden of meer zijn, dan wordt het een poging zonder legging. Of misschien zelfs geen poging om de stad in te gaan. Dan lig ik te marineren in mn bikini op mn dakterras.

en wat die dikke benen betreft, ik zie dat liever (tot op zekere hoogte) dan een stel splinters. Want dat ziet helemaal niet uit. En ja ik heb zelf dus ook dikkere benen, die wel onder een rok of jurk kunnen maar door mijn gebrek aan ervaring daarmee, moet ik er nog aan wennen.
Ik ben zo blij, zo blij
pi_49781154
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 22:36 schreef Roeji het volgende:

Dus morgen de vuurdoop: legging met jurkje en dan de stad in!! Oke, mocht t morgenvroeg al 25 graden of meer zijn, dan wordt het een poging zonder legging. Of misschien zelfs geen poging om de stad in te gaan. Dan lig ik te marineren in mn bikini op mn dakterras.
Don't worry, vanaf morgen wordt het weer kutweer. Nederland hč....
  zaterdag 26 mei 2007 @ 00:19:12 #179
83645 Andoire
... .. ...
pi_49781796
Jurkjes/rokjesprobleem check

Ik ben nu de trotse bezitter van 7 rokjes. Allemaal kort en van dat stroken spul (check rokjes bij kids op de site ) Alleen ik draag ze ook bijna alleen maar thuis.
Maar mijn "probleem" is te dunne benen Als ik om me heen kijk zie ik allemaal meiden met superkorte rokjes lopen met in mijn ogen hele mooie en normale benen. En dan voel ik me een beetje een bottige spriet zeg maar
Langere rokjes of jurkjes kan ik (om die reden) ook al niet aan, t moet OF kort OF echt lang.

En daarbij, de blikken en zo van al die smerige mannetjes/pubers/studentjes...

Het stomme is, op vakantie loop ik alleen maar in rokjes en zo rond. in nederland is het nog een beetje.. tja... wat zalt zijn

[ Bericht 6% gewijzigd door Andoire op 26-05-2007 00:26:09 ]
Что было, то прошло..
pi_49784970
Ik heb ook een probleem met jurkjes, maar niet vanwege mn benen: vanwege de inkijk (vaak is het een model dat inkijk bevordert). En er iets onder dragen vind ik dan geen optie als het te warm is. En met die inkijk is het ook geen optie: ik doe een mannenstudie en dan krijg ik toch meer aandacht dan me lief is .

Deze jurk bijvoorbeeld:

Ik vind de vorm en de stof helemaal geweldig en hij zit ook heel goed, maar toch ik durf hem niet te dragen vanwege de inkijk.
  zaterdag 26 mei 2007 @ 08:12:02 #181
63411 Roeji
pi_49784984
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 08:08 schreef Pearl22 het volgende:
Ik heb ook een probleem met jurkjes, maar niet vanwege mn benen: vanwege de inkijk (vaak is het een model dat inkijk bevordert). En er iets onder dragen vind ik dan geen optie als het te warm is. En met die inkijk is het ook geen optie: ik doe een mannenstudie en dan krijg ik toch meer aandacht dan me lief is .

Deze jurk bijvoorbeeld: [afbeelding]

Ik vind de vorm en de stof helemaal geweldig en hij zit ook heel goed, maar toch ik durf hem niet te dragen vanwege de inkijk.
Als je een beetje handig bent, kun je er een stukje stof in naaien. Net alsof je dan een hemdje eronder aan hebt. Of desnoods met veiligheidsspelden vastzetten.

Ik heb dat jurkje ook, ander motiefje. Maar dat kan ik idd ook echt niet zo even aan doen. Is dan ook voor in huis of op vakantie. Normaal boeit inkijk me niet, maar dit jurkje is net een beetje té.
Ik ben zo blij, zo blij
  zaterdag 26 mei 2007 @ 08:18:30 #182
63411 Roeji
pi_49784998
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 23:53 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Don't worry, vanaf morgen wordt het weer kutweer. Nederland hč....
Nou zeg maar gerust al vanaf gisteravond. We hebben hier een onweer gehad, niet normaal meer. Om half 1 vannacht stond ik in de stromende regen in mn pyjama mn planten bij elkaar te rapen om ze uit de wind te zetten. en om mn relaxstoel naar binnen te halen.
Heb wel meteen kunnen testen of mn trenchcoat ook echt waterdicht is
Ik ben zo blij, zo blij
  zaterdag 26 mei 2007 @ 15:19:40 #183
63411 Roeji
pi_49792451
Zoals beloofd nog de foto's met de verschillende riemen, wit en zilver. Het is slecht te zien op de foto's en ik heb ook niet al te duidelijke foto's gemaakt zag ik. Maar wie weet zien jullie het toch goed.

Zilveren riem

Witte riem

Zilveren riem

Witte riem

Zilveren riem

Witte riem

Wat is leuker, de witte of de zilveren?
Ik ben zo blij, zo blij
pi_49792681
Zilver.
pi_49792760
Ik vind die zilveren riem net iets leuker staan.
pi_49792861
Ik ga ook voor zilver, behalve op t eerste jurkje, daar de witte.

Trouwens, dat is dit jurkje toch?

Want dan ga ik ook maar zo'n riem scoren
pi_49793110
Ik vind ook zilver het mooist, maar zoals Addict al zegt op het grijze jurkje vind ik de witte het leukst. De jurkjes staan je ook leuk vind ik!
Ben ook wel benieuwd welk jurkje het is eigenlijk... en hoe lang je bent, want heel veel H&M jurkjes zijn mij te lang...
En die riemen zijn ook van H&M?
  zaterdag 26 mei 2007 @ 15:52:16 #188
123170 alors
zlata1234
pi_49793167
Ik vind ze allebei wel leuk.. BIjj grijs vind ik de witte leuker, en bij de rest heb ik een ook een lichte voorkeur voor wit, maar zilver is ook leuk
know'm sayin?
word? word.
pi_49794142
Ik vind bij allemaal de zilveren leuker
Hier was het bij nader inzien toch wel jurkjes weer, beetje zweterig ben ik geworden met m'n spijkerbroek aan.

Ben ook ff naar de H&M geweest, daar hing de zwarte versie van het jadegroene truitje dat ik besteld heb! Meteen maar ff gepast en net mijn bestelling veranderd, want een M is echt veel te groot. S paste perfect.
  zaterdag 26 mei 2007 @ 16:40:47 #190
63411 Roeji
pi_49794285
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 15:38 schreef Addict89 het volgende:
Ik ga ook voor zilver, behalve op t eerste jurkje, daar de witte.

Trouwens, dat is dit jurkje toch?

[afbeelding]

Want dan ga ik ook maar zo'n riem scoren
Jep was dat jurkje. Hangt vandaag in de today actie (al sinds woensdag geloof ik) 10 euro korting. Wel alleen de grijze en de framboos kleurige gezien. Niet de blauwe en zwarte.
Die riemen vind ik ook enorm leuk. Ze hebben ze ook nog in het goud en geel.
Ik ben zo blij, zo blij
  zaterdag 26 mei 2007 @ 16:43:43 #191
63411 Roeji
pi_49794347
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 15:49 schreef BalLon het volgende:
Ik vind ook zilver het mooist, maar zoals Addict al zegt op het grijze jurkje vind ik de witte het leukst. De jurkjes staan je ook leuk vind ik!
Ben ook wel benieuwd welk jurkje het is eigenlijk... en hoe lang je bent, want heel veel H&M jurkjes zijn mij te lang...
En die riemen zijn ook van H&M?
thanx.
Ik ben 1m67 en eigenlijk vind ik de lengte wel oke van alle h&m jurkjes wat ik totnutoe heb. Riemen zijn idd ook van h&m.
Overigens dat zwarte jurkje is niet van h&m. Maar die andere alletwee dus wel.

Ik vind de zilveren ook heel leuk op alles, maar de witte ook wel. Vooral dus als ik er witte schoenen en een witte tas bij zou doen. Ik twijfel nog steeds Ze zullen het wel allebei worden gok ik
Ik ben zo blij, zo blij
  zaterdag 26 mei 2007 @ 16:45:11 #192
63411 Roeji
pi_49794385
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 15:52 schreef alors het volgende:
Ik vind ze allebei wel leuk.. BIjj grijs vind ik de witte leuker, en bij de rest heb ik een ook een lichte voorkeur voor wit, maar zilver is ook leuk
Dat is mijn probleem dus ook
Ik ben zo blij, zo blij
  zaterdag 26 mei 2007 @ 17:10:50 #193
123170 alors
zlata1234
pi_49794936
hey verdomme, ik zie nu dat er een bh uit mn bestelling is geflikkerd en je raadt het al, die is nu al lang weer uitverkocht
know'm sayin?
word? word.
pi_49794967
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 16:40 schreef Roeji het volgende:

[..]

Jep was dat jurkje. Hangt vandaag in de today actie (al sinds woensdag geloof ik) 10 euro korting. Wel alleen de grijze en de framboos kleurige gezien. Niet de blauwe en zwarte.
Die riemen vind ik ook enorm leuk. Ze hebben ze ook nog in het goud en geel.
Mooi, die heb ik hier namelijk ook in de kast hangen en vind hem zo met een riem leuker staan dan met dat koordje wat er bij zit!
  zaterdag 26 mei 2007 @ 17:21:20 #195
63411 Roeji
pi_49795179
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 17:12 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Mooi, die heb ik hier namelijk ook in de kast hangen en vind hem zo met een riem leuker staan dan met dat koordje wat er bij zit!
Ja vind ik ook. Dat koordje is wel leuk, maar het blijft meestal niet goed zitten en dan hangt t er ook maar een beetje onnozel bij. Met een riem is het wat meer af.

Ik zie net dat er in de madonna collectie een jurk is afgeprijsd met 50%. Net natuurlijk die ene jurk die ik heb gekocht. Daar baal ik toch wel enorm van. Een beetje korting, oke. Maar gvd 50%!! Dat is niet echt leuk meer.

[ Bericht 22% gewijzigd door Roeji op 26-05-2007 17:27:13 ]
Ik ben zo blij, zo blij
pi_49795669
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 17:21 schreef Roeji het volgende:

[..]

Ja vind ik ook. Dat koordje is wel leuk, maar het blijft meestal niet goed zitten en dan hangt t er ook maar een beetje onnozel bij. Met een riem is het wat meer af.

Ik zie net dat er in de madonna collectie een jurk is afgeprijsd met 50%. Net natuurlijk die ene jurk die ik heb gekocht. Daar baal ik toch wel enorm van. Een beetje korting, oke. Maar gvd 50%!! Dat is niet echt leuk meer.
Dan bestel je die toch en retour je degene die je al hebt?
  zaterdag 26 mei 2007 @ 19:03:40 #197
63411 Roeji
pi_49797793
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 17:41 schreef MissLuna het volgende:

[..]

Dan bestel je die toch en retour je degene die je al hebt?
Ja kan ik doen, maar dan moet ik de bon even zoeken daarvan. Maar ik geloof dat ik al over de retourtijd heen ben. Ik ga t eens nakijken.
Ik ben zo blij, zo blij
pi_49799217
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 16:43 schreef Roeji het volgende:

[..]

thanx.
Ik ben 1m67 en eigenlijk vind ik de lengte wel oke van alle h&m jurkjes wat ik totnutoe heb. Riemen zijn idd ook van h&m.
Overigens dat zwarte jurkje is niet van h&m. Maar die andere alletwee dus wel.

Ik vind de zilveren ook heel leuk op alles, maar de witte ook wel. Vooral dus als ik er witte schoenen en een witte tas bij zou doen. Ik twijfel nog steeds Ze zullen het wel allebei worden gok ik
Ik ben ook zo lang, dus je raadt het al.... BESTELD! Hahaha, hoe kom ik hier OOIT vanaf?? Vallen ze groot of klein? Ik heb maar 34 en 36 besteld...
  zaterdag 26 mei 2007 @ 20:22:37 #199
63411 Roeji
pi_49800231
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 19:49 schreef BalLon het volgende:

[..]

Ik ben ook zo lang, dus je raadt het al.... BESTELD! Hahaha, hoe kom ik hier OOIT vanaf?? Vallen ze groot of klein? Ik heb maar 34 en 36 besteld...
Ik vind ze normaal vallen. Ik heb voor tops meestal 40/42 nodig (die maten houd ik altijd in gedachten als ik voor jurkjes kijk). Die grijze jurk is 42 en zit gewoon prima, die paarse is 40 en past ook nog goed.

Ik vrees dat we pas van onze shopverslaving afkomen als de site van h&m verdwijnt en de winkels ook.
Ik ben zo blij, zo blij
pi_49800900
paar weken geleden eindelijk mijn lieve hello kitty pyjama ontvangen!!!

Whoei die pasde gelukkig wel!

Topje die ik kreeg, maar 38, leek wel een XXL

Dus topje terug naar de winkel, gelijk maar mooie bikini mee genomen

Ze hebben zulke mooie jurkjes op shoppingsite, maar mijn maat zit er niet meer bij
ook bij de leuke haltergiletje mijn maat niet meer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')