Is wel op de site te krijgen, ik heb em ook besteld, hij is idd enigquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:03 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben verliefd op de lichtblauwe bandeaubikini met sterretjes en wolkjes en hartjes die niet op de website te krijgen is en in de winkel niet meer in mijn maat was. Ik paste verdomme niet eens in een broekje maat 38!! Wie werkt er in Rotterdam en kan een topje maat 38 achter houden, en broekje maat 40
?
"allowance am counting nots"quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:36 schreef alors het volgende:
Spreekt iemand hier zweeds?
Ik heb 2 jurkjes geannuleeerd, omdat ze in de winkel tegenvielen, en nu staat er dit: rabatten gäller ej
en volgens mij is mn korting weg.. Het bedrag is nog steeds boven de 100 euro dus lijkt me genoeg voor een korting
Gevondenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:41 schreef alors het volgende:
[..]
Is wel op de site te krijgen, ik heb em ook besteld, hij is idd enigkomt wel pas eind juni...
Ik heb t al gevonden, het betekent gewoon de korting is niet geldig. Ik heb het al gefixt, heb nu weer korting. Gewoon opnieuw besteldquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:52 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
"allowance am counting nots"
Misschien over je limiet heen ofzo?
Ah, okeequote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:00 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb t al gevonden, het betekent gewoon de korting is niet geldig. Ik heb het al gefixt, heb nu weer korting. Gewoon opnieuw besteld
Rabatten betekend korting inderdaad...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:00 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb t al gevonden, het betekent gewoon de korting is niet geldig. Ik heb het al gefixt, heb nu weer korting. Gewoon opnieuw besteld
Haha, toch apart he? Hoe blij een mens kan worden van kledingquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:21 schreef Syrena het volgende:
In behandeling!!In behandeling!!
Whoooooo!
Er staan nog maar twee dingetjes open, het jadegroene truitje en zo'n lang ding van Divided met een regenboog erop.
Mmmm...mss komt het zaterdag
Haha ja erg he.quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:51 schreef BalLon het volgende:
[..]
Haha, toch apart he? Hoe blij een mens kan worden van kleding![]()
![]()
Ja, maar de spullen van Neckermann zijn ook niet zo gewild als die van H&M...quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:13 schreef zoeperzazke het volgende:
Pffff, ik heb net gekeken maar t mijne is nog steeds niet in behandeling, wacht al sinds begin meiMaar het frustrerende is dat ik net voor mijn vriend wat heb besteld bij de neckermann (gisteravond om half 8) en dat wordt wél vandaag al bezorgd.... frustreeeeeeerend!!!
Ligt eraan... Mijn vriend valt onder grote maten en in die categorie hebben ze best betaalbare dingen, in de winkel betaal je er meer voor....quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:30 schreef Pearl22 het volgende:
De Neckermann is zo onbetaalbaar duur vaak.
Ze zijn ineens goed bezig daar. De mijne ook.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:00 schreef Chanty87 het volgende:
Aah woei, mijn bestelling is nu ook in behandeling
ik vind dat ze bij de wehkamp leukere dingen hebben dan bij de neckermannquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:03 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ligt eraan... Mijn vriend valt onder grote maten en in die categorie hebben ze best betaalbare dingen, in de winkel betaal je er meer voor....
Hoewel ik wel moet zeggen dat ik bij de damesmode veel minder leuke dingen heb gezien dan bijd e h&m
Hahaha dat zeg ik ook altijd als ik weer eens iets tofs heb gescoord voor 4.90 ofzoquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:08 schreef parselmouth het volgende:
Haha, ik had laatst een oudere dame aan de kassa die toen ik alles had aangeslagen half in extase "WAT IS DIT TOCH EEN GEWELDIGE WINKEL!" uitriep![]()
Heb je in Londen ook hoor. Moet je daar maar eens kijken in de H&M op Knightsbridge (voor de n00bs bij de Harrods) Die H&M heeft ook Stella McCarthy, Viktor & Rolf en de Paolo Maldini collectie van wat ik had gezienquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:44 schreef Maisnon het volgende:
Was dus in Berlijn, ga je shoppen, en dan nog gewoon naar de H&M gaanmaar ze hadden best veel, ook al die collecties zo netjes, best cool
Deze bedoel je toch he?quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:52 schreef loehoes het volgende:
Die twee voor 4,90 hemdjes kwamen net binnen. Ze vallen echt heel erg groot. Had een S besteld, en ze zijn veelte wijd! Ook zijn ze erg lang. Maar dat is op zich wel prettig.
Heb ze maar weer terug gestuurd.
De lingerie was wel goed!
Ik wilde een keertje de maten veranderen en heb toen gemaild. Dezelfde dag kreeg ik een mail terug dat ze de maten hadden aangepastquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:13 schreef Addict89 het volgende:
Oh, kut dat ze zo groot vallen, ik zat nog te twijfelen tussen een S en een M, uiteindelijk maar M gedaan. Ach, misschien om in te slapen ofzo.
Woejjj! Omdat ze dingen uit je bestelling hadden gegooid? Lief van ze zeg! Dan mogen ze bij mij er ook wel wat uitgooien!quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:27 schreef Addict89 het volgende:
Ja, ik moet ook gewoon geen HM inlopen als ik geld heb..ik vind/koop ook nooit wat ik echt nodig heb![]()
Ze hebben nu alweer iets uit mn bestelling gegooid.![]()
Edit: Ze belden net op, helemaal excuses aan het maken en krijg nu 2 cadeau bonnen opgestuurd![]()
![]()
Dat wil ik ook wel weten, ik heb ze ook in S besteld, als je niet van je schouders afvallen ofzo, maakt het me niet uit, riem erom en klaar. Maar als het vrij extreem is, moet ik misschien XS nemen...quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:23 schreef ChilllayD het volgende:
[..]
Deze bedoel je toch he?
[afbeelding]
Mag ik vragen watvoor cupmaat je hebt? En je standaard kledingmaat (tops) is 36 dan I think?
Vind ze erg leuk, maar twijfelde al over de maten,,.,
Ja, en omdat het al de tweede keer was dat het gebeurde. Schijnt vrij weinig voor te komen en ze hadden medelijden met me omdat het de 2e keer in korte tijd was geloof ikquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:44 schreef BalLon het volgende:
[..]
Woejjj! Omdat ze dingen uit je bestelling hadden gegooid? Lief van ze zeg! Dan mogen ze bij mij er ook wel wat uitgooien!
Nou ja... raar... Ik heb het in ieder geval nog nooit gehad dat dat gebeurde. En als ik het goed lees hier, gebeurt het ook nog wel eens dat het uitgesteld wordt... Dus wat dat betreft...quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:56 schreef Plukie86 het volgende:
Is het dan zo raar dat dingen vervroegd worden? Bij mij kwamen 2 dingen later, maar beide werden vervroegd en konden dus met de rest mee, dat eerder zou komen.![]()
Ik heb 75B. En nouja het was meer dat ze om mijn buik heel wijd zaten. Het hoeft uiteraard niet super strak, maar wil wel dat het een beetje langs mijn lichaam gaat. ( & ja, 36 meestal. )quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:23 schreef ChilllayD het volgende:
[..]
Deze bedoel je toch he?
[afbeelding]
Mag ik vragen watvoor cupmaat je hebt? En je standaard kledingmaat (tops) is 36 dan I think?
Vind ze erg leuk, maar twijfelde al over de maten,,.,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |