abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49535452
er komt een pakketje vandaag
pi_49536035
wow gister stond mijn bestelling nog in behandeling en plotseling wordt er net aangebeld blijkt het mijn pakketje al te zijn! da's ook een eerste keer.. nja ga nu al m'n kleertjes passen!
pi_49536099
het pakketje is er
met een ketting, riem, short en sportbroek

over het wit/grijs jurkje twijfel ik nog omdat de rits niet helemaal goed is
pi_49540137
Jezus, nieuwe catalogus vanmorgen op de mat. Ik had alles bij elkaar meer dan 25 stuks die ik wilde bestellen (meerder maten en kleuren van bepaalde dingen zodat ik de leukste uit kon kiezen) al met al waren er VIER VAN DE VIJFENTWINTIG stuks die ik daadwerkelijk kon bestellen, de rest was gewoon uitverkocht, stuur zo'n klotecatalogus dan gewoon NIET op.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_49540678
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 14:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jezus, nieuwe catalogus vanmorgen op de mat. Ik had alles bij elkaar meer dan 25 stuks die ik wilde bestellen (meerder maten en kleuren van bepaalde dingen zodat ik de leukste uit kon kiezen) al met al waren er VIER VAN DE VIJFENTWINTIG stuks die ik daadwerkelijk kon bestellen, de rest was gewoon uitverkocht, stuur zo'n klotecatalogus dan gewoon NIET op.
Ik kreeg deze catalogus vorige week al. Ik had zo'n 5, 6 dingen die ik graag wilde maar alles was al uitverkocht
pi_49541144
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 10:48 schreef Syrena het volgende:
En ik heb het gevoel dat mijn bestelling die eind mei zal komen zometeen een "helaas te laat" krijgt.
Dat gevoel heb ik ook...
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 14:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zeer irritant dat zoveel uitverkocht is idd... Misschien op een doordeweekse dag vroeg in de ochtend proberen? Dan hebben ze net geupdate, alhoewel ik niet meer kan zeggen om welke tijd aangezien het nu heel erg verschilt itt een paar maanden terug.
pi_49544914
quote:
Ik heb heulemaal nog geen nieuw H&M magazine! Misschien maar beter ook

En ik heb het gevoel dat mijn bestelling die eind mei zal komen zometeen een "helaas te laat" krijgt.
En 1 truitje komt pas in JULI!! JULI!

Zucht.
Ik heb ook geen nieuw H&M magazine! En ik wil 'm wel!! (ook al is dat misschien wel beter ja...) Hoe ziet ie eruit?? (voorkant bijv.?)
  zaterdag 19 mei 2007 @ 17:48:46 #58
101884 PeRi
Allons-y!
pi_49545966
Nou die Kylie slippertjes zijn echt geen hol aan in het echt .
Whatever I want.
pi_49546960
Ik heb maar liefst 3 stuks van het magazine gekregen
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_49547493
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 18:22 schreef Addict89 het volgende:
Ik heb maar liefst 3 stuks van het magazine gekregen
Dan hebben ze die van Syrena en mij zeker ook naar jou gestuurd
pi_49548687
quote:
Ik heb heulemaal nog geen nieuw H&M magazine! Misschien maar beter ook

En 1 truitje komt pas in JULI!! JULI!

Zucht.
Dat heb ik nou ook!! Het ene truitje is half juNi,de 2e is half juLi !! Zolang willik helemaal niet wachten! Juli ! De boosdoener is een groen (jade) truitje met korte mouwtjes en zo'n 'gat' aan de achterzijde..
M'n andere bestelling staat al 5 dagen in behandeling..sjugt, wachten duurt zo lang met leuke dingetjes!
pi_49553305
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 19:20 schreef G-SaS het volgende:

[..]

Dat heb ik nou ook!! Het ene truitje is half juNi,de 2e is half juLi !! Zolang willik helemaal niet wachten! Juli ! De boosdoener is een groen (jade) truitje met korte mouwtjes en zo'n 'gat' aan de achterzijde..
M'n andere bestelling staat al 5 dagen in behandeling..sjugt, wachten duurt zo lang met leuke dingetjes!
Hier hetzelfde truitje, in dezelfde kleur

Nou ja, ik heb wel net een bultje op mijn rug ter hoogte van dat gat. En dat bultje moet ik laten weghalen. Dus dan is juli wel handig...... (ik wil 'm gewoon NU NU NU....)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_49554546
True,juli is dan wel weer handy. Maar toch!! Wil m gewoon NU! Stom dat het dat truitje in die ene kleur is! Had m eerst in t wit, maar groen leek me toen weer leuker combineren..Sjugt..wedstrijdje doen wie m t eerste heeft dalijk in juli? Ben bijna in staat om m te cancelen,want dat andere truitje uit mn bestelling is nog veel leuker en die staat op half juni...
  zaterdag 19 mei 2007 @ 23:53:25 #64
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_49556088
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 22:21 schreef Syrena het volgende:

[..]

Hier hetzelfde truitje, in dezelfde kleur

Nou ja, ik heb wel net een bultje op mijn rug ter hoogte van dat gat. En dat bultje moet ik laten weghalen. Dus dan is juli wel handig...... (ik wil 'm gewoon NU NU NU....)
*Meldt*
Ook hetzelfde truitje in dezelfde kleur en óók pas in juli

Ik heb overigens de zwarte en de witte ervan binnen gekregen afgelopen week en die zaten toch bezopen. Terwijl ik m in de winkel had gepast (ook in die groene kleur) en toen zat ie prima. Sowieso de spullen uit mn laatste bestelling/levering zijn zeer slecht van kwaliteit en model. Had er een blouse bij zitten waar ik helemaal gek op was, kloppen de mouwen totaal niet. Alsof ze er verkeerd om en gedraaid in zitten en ze zijn veel te lang. Baal er enorm van. Was een blouse uit de outlet dus die zal er wel niet meer zijn in mijn maat.

Overigens geen witte riem kunnen vinden in mijn maat. Maandag of dinsdag nog maar eens verder speuren, was me vandaag ook iets te druk in de stad. Heb wel een zilverkleurige riem gezien, maar denk dat dat niet zo geweldig gaat uitzien. Ook al heb ik brons/zilver -achtige schoentjes.

Ow en de maten zijn echt niet meer te volgen. Ik pas inmiddels kwa truien in S Terwijl ik normaal toch echt L nodig heb/had. Ik zie het dus niet echt zitten om alles in 3 maten te gaan bestellen, krijg je steeds bestellen die gruwelijk uit de hand lopen kwa kosten. Ik heb nu maar gekeken naar de dingen die ik nog in bestelling had staan en die even snel gepast, dan weet ik tenminste welke maat ik het beste kan bestellen.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_49556245
Nou ben ik wel heel benieuwd welk truitje dat is van jullie!

Kloppen de maten van broeken bij jullie trouwens wel gewoon of is dat net zo'n feest als shirtjes?
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_49558429
Deze:

Ik hoop trouwens echt dat mijn bestelling maandag in behandeling wordt genomen... Heb echt geen zin in een "helaas te laat"
  zondag 20 mei 2007 @ 09:59:21 #67
63411 Roeji
pi_49562072
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 23:58 schreef Addict89 het volgende:
Nou ben ik wel heel benieuwd welk truitje dat is van jullie!

Kloppen de maten van broeken bij jullie trouwens wel gewoon of is dat net zo'n feest als shirtjes?
Broeken kloppen meestal wel. Van de Logg moet ik maat 42 nemen en de rest maat 40. Behalve van mn gestreepte pak, daar moest ik 44 nemen wilde het niet als een skinny eruit zien.
Rokken zijn normaal gesproken ook 40 of 42 afhankelijk van het materiaal en model. Maar die korte rokjes met die rimpeltjes opzij in de taille en op de heup. daar moest ik dus S van hebben.
Bij de jeans is het ook gewoon mt 33 of 34 wil het lekker zitten omdat mn bovenbenen wat te dik zijn. Moet dan wel altijd een riem dragen of ze laten innemen in de taille.

Over het algemeen gaat t dus wel met de broekmaten.
Ik ben zo blij, zo blij
pi_49562954
Ik heb nu mn pakketje gesplitst..kwas t helemaal zat Nu komt het befaamde truitje pas half juli,maar het nog leukere truitje half juni...dat scheelt weer. Moet je dan wel weer opnieuw verzendkosten betalen?
pi_49563181
Dat verschilt een beetje per keer geloof ik

Roeji, thnx! Vind broeken bestellen toch moeilijker dan shirtjes, maarja, ze zijn zo goedkoop in de outlet.
pi_49564157
Straks zwembroek kopen bij H&M Btw, H&M Ik heb nu bijna alles van H&M aan
pi_49564670
quote:
Op zondag 20 mei 2007 01:26 schreef Chanty87 het volgende:
Deze:

[afbeelding]

Ik heb hem al een dik een week in de kast hangen online besteld uhhuh
pi_49564932
quote:
Op zondag 20 mei 2007 12:14 schreef Linnie20v het volgende:

[..]

Ik heb hem al een dik een week in de kast hangen online besteld uhhuh
In de kast hangen? Jij koopt toch geen kleding om in je kast te hangen? Je moet 'm aandoen!!!
  zondag 20 mei 2007 @ 12:35:44 #73
63411 Roeji
pi_49565282
quote:
Op zondag 20 mei 2007 11:14 schreef Addict89 het volgende:
Dat verschilt een beetje per keer geloof ik

Roeji, thnx! Vind broeken bestellen toch moeilijker dan shirtjes, maarja, ze zijn zo goedkoop in de outlet.
Ja klopt, ik heb een 3tal jeans uit de outlet. Voor 9,90 per stuk, daar laat je ze idd niet voor hangen. En ook een trainingsbroek voor 5,90 en een wat netter uitziende trainingsbroek-achtige voor 9,90. Zo vul ik mn collectie wel graag aan.

Overigens ben ik een beetje idioot bezig geweest geloof ik. Ik heb van sommige broeken 2 dezelfde. Nadat ik de eerste had gedragen en er helemaal weg van was, heb ik er nog een van besteld en die weggelegd. Om er zeker van te zijn dat ik zo'n mooie broek volgende zomer weer heb. Maar goed, ik ben een ramp in mooie 3kwart broeken te vinden, die me er niet meteen als een kampeerder of back-packer laten uitzien. En 3kwart jeans is in de zomer ook niet echt ideaal, vaak veel te warm. Dus dat gebruik ik maar als excuus voor mezelf. Het gaat ook niet om talloze broeken, het zijn er 2 of 3.

In elk geval heb ik nu tenminste ook fatsoenlijke spullen om aan te doen onder mn tops en shirts en singlets ipv de afgeragde 3kwart broeken wat ik al jaren had liggen.
Ik ben zo blij, zo blij
pi_49565658
quote:
Op zondag 20 mei 2007 12:25 schreef BalLon het volgende:

[..]

In de kast hangen? Jij koopt toch geen kleding om in je kast te hangen? Je moet 'm aandoen!!!
Zo warm vind ik het nog niet , en doordeweeks heb ik mijn werkoutfit aan
pi_49565987
quote:
Op zondag 20 mei 2007 12:45 schreef Linnie20v het volgende:

[..]

Zo warm vind ik het nog niet , en doordeweeks heb ik mijn werkoutfit aan
Ooh... ok, dan is het goed
pi_49567005
Laat het goede weer maar komen, want heb te veel in de kast hangen.......

En dat rokje van 9.90 heb ik toch maar gehouden in xs, hoewel het eigenlijk nog aan de grote kant is.
Ach als ik met warm weer maar ergens in kan rondrennen denk ik dan maar
pi_49567116
quote:
Op zondag 20 mei 2007 13:22 schreef Linnie20v het volgende:
Laat het goede weer maar komen, want heb te veel in de kast hangen.......

En dat rokje van 9.90 heb ik toch maar gehouden in xs, hoewel het eigenlijk nog aan de grote kant is.
Ach als ik met warm weer maar ergens in kan rondrennen denk ik dan maar
Was dat dat soepele rokje dat bij iedereen te groot viel? Als XS te ruim is, welke maat heb je normaal dan? Ik heb hem ook in XS besteld, heb normaal voor broeken tussen de 36 en 38 in (normale maat dus, spijkerbroekmaat is meestal 29), en ik hoop zo dat hij goed valt....
I had a signature once. It was awful.
pi_49567395
Had ik allemaal leuke dingen gezien: is het weer uitverkocht .
pi_49567524
ik heb dat rokje ook, deze week gekregen. Heb 'm in XS en hij zit perfect. Niet strak, gewoon lekker. Normaal heb ik maat 34 of 36 van broeken. Misschien dat ik het rokje ook nog wel in een andere kleur bestel... Heb nu een zwarte
pi_49567904
@ Zoeperzazke:

Ja dat rokje inderdaad, ik heb meestal 36 in broeken.
Ik heb het rokje overigens in wit en grijs, omdat ik al zo lekker wit ben van mezelf kleurt dat het beste.
pi_49568343
Ik heb de frambozenrode besteld, dus dat wordt nog even afwachten dan... ben erg benieuwd.....
pi_49584128
Roeij> Ik heb een keer drie keer dezelfde 3/4e broek gekocht. Bruin, groen en zwart. Dus ik begrijp het wel hoor

* Syrena gaat nu op haar handen zitten en NIET naar de H&M-site....
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zondag 20 mei 2007 @ 23:23:30 #83
63411 Roeji
pi_49589837
quote:
Op zondag 20 mei 2007 20:51 schreef Syrena het volgende:
Roeij> Ik heb een keer drie keer dezelfde 3/4e broek gekocht. Bruin, groen en zwart. Dus ik begrijp het wel hoor

* Syrena gaat nu op haar handen zitten en NIET naar de H&M-site....
Ah oke, ik dacht al dat ik de enige was. Pffew.

maar ik heb dus een 3kwart broek in 2 x grijsbeige en 2 x zwart.
Een ding in meerdere kleuren hebben heb ik niet meegeteld. Ik heb het bewuste rokje wat zo groot viel, in 4 kleuren. Waarvan 2 in L, dus die moet ik kleiner maken. Volgens mn ma was het heel simpel, dus daar ga ik me komende week eens in verdiepen. Maar ik kon t dus niet voor mekaar krijgen om ze terug te sturen omdat ze gewoon niet meer te krijgen zijn (staan niet eens meer op de site). En in de winkel wordt je doodgegooid met de roodroze en gele variant ervan. Maar dat zijn niet mijn kleuren.
Overigens heb ik dat ook met tops of singlets, een model in tig verschillende kleuren. Maar die draag ik ook veel, ook onder blouses en truien met een diepe hals ofzo.

En ik ga morgenvroeg mn pc niet aanzetten, ik moet vroeg weg en kan echt niet weer gekluisterd aan de h&m site zitten omdat ie geupdated is
Maar mijzelf kennende sta ik toch iets vroeger op en zet ik mn pc uit automatisme toch aan.
Ik ben zo blij, zo blij
pi_49590876
quote:
Op zondag 20 mei 2007 12:35 schreef Roeji het volgende:

[..]
Overigens ben ik een beetje idioot bezig geweest geloof ik. Ik heb van sommige broeken 2 dezelfde. Nadat ik de eerste had gedragen en er helemaal weg van was, heb ik er nog een van besteld en die weggelegd. Om er zeker van te zijn dat ik zo'n mooie broek volgende zomer weer heb. Maar goed, ik ben een ramp in mooie 3kwart broeken te vinden, die me er niet meteen als een kampeerder of back-packer laten uitzien. En 3kwart jeans is in de zomer ook niet echt ideaal, vaak veel te warm. Dus dat gebruik ik maar als excuus voor mezelf. Het gaat ook niet om talloze broeken, het zijn er 2 of 3.
Haha naja ik heb van 1 trui drie kleuren... 1x als openingsaanbieding van de online shop, en twee keer uit de outlet...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 21 mei 2007 @ 00:39:31 #85
123170 alors
zlata1234
pi_49592153
Ik ga wel morgenvroeg alles checken, er is volgens mij woensdag voor het laatst ge-update, dus ik verwacht heel wat
know'm sayin?
word? word.
pi_49595840
Vorig jaar heb ik van 1 koltrui vier kleuren gekocht (rood, zwart, blauw en paars)
pi_49596954
Ik heb deze bloes in 3 andere kleuren besteld, omdat ik hem zo fijn vind zitten.

In wit, blauw en groen.
pi_49597887
AAAAARGH ja hoor "Helaas te laat" Grafzooi
pi_49598019
quote:
Op maandag 21 mei 2007 10:28 schreef Chanty87 het volgende:
AAAAARGH ja hoor "Helaas te laat" Grafzooi
Hier ook ja. Ik zei het al
Nu komen de rest van mijn spullen tegelijk (hoop ik). Behalve natuurlijk het juli-truitje.
pi_49598781
Hier ook te laat En ik kan niet bestellen? Krijg error_unknown
pi_49599948
Alles is verzet naar begin juni
pi_49600642
Mijn bestelling is onderweg .
  maandag 21 mei 2007 @ 13:23:04 #93
63411 Roeji
pi_49604404
quote:
Op maandag 21 mei 2007 10:55 schreef Addict89 het volgende:
Hier ook te laat En ik kan niet bestellen? Krijg error_unknown
pc opnieuw opstarten en je klantnummer en pincode opnieuw invoeren. Dat doet tenminste bij mij de truc

En ook hier : helaas te laat!
Allemaal dankzij het snelle verwerken van de retouren (is al 3 weken geleden verstuurd en nog hebben ze m niet)
Ik ben zo blij, zo blij
  maandag 21 mei 2007 @ 13:30:19 #94
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_49604679
Gotta love H&M
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_49606913
Huur- en zorgtoeslag zijn gestort. Nog drie dagen en dan loon EN vakantiegeld....
AAAAAAH! Gelukkig is het best druk op mijn werk en ben ik morgen de hele dag in de Efteling.

Must.Buy.Stuff.Must.Buy...

Tis maar goed dat je niks online kan kopen bij de Xenos en Vero Moda enzo
pi_49636802
quote:
Op maandag 21 mei 2007 10:55 schreef Addict89 het volgende:
Hier ook te laat
Nu wel weer in behandeling
pi_49637371
Bij mij niet...
pi_49639014
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 10:52 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Nu wel weer in behandeling
Van mij ook
pi_49639543

Die vallen groot uit zeg!! Ik had een s besteld omdat m steeds uitverkocht was en het past gewoon .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')