Ik kreeg deze catalogus vorige week al. Ik had zo'n 5, 6 dingen die ik graag wilde maar alles was al uitverkochtquote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jezus, nieuwe catalogus vanmorgen op de mat. Ik had alles bij elkaar meer dan 25 stuks die ik wilde bestellen (meerder maten en kleuren van bepaalde dingen zodat ik de leukste uit kon kiezen) al met al waren er VIER VAN DE VIJFENTWINTIG stuks die ik daadwerkelijk kon bestellen, de rest was gewoon uitverkocht, stuur zo'n klotecatalogus dan gewoon NIET op.
Dat gevoel heb ik ook...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:48 schreef Syrena het volgende:
En ik heb het gevoel dat mijn bestelling die eind mei zal komen zometeen een "helaas te laat" krijgt.
Zeer irritant dat zoveel uitverkocht is idd... Misschien op een doordeweekse dag vroeg in de ochtend proberen? Dan hebben ze net geupdate, alhoewel ik niet meer kan zeggen om welke tijd aangezien het nu heel erg verschilt itt een paar maanden terug.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jezus, nieuwe catalogus vanmorgen op de mat. Ik had alles bij elkaar meer dan 25 stuks die ik wilde bestellen (meerder maten en kleuren van bepaalde dingen zodat ik de leukste uit kon kiezen) al met al waren er VIER VAN DE VIJFENTWINTIG stuks die ik daadwerkelijk kon bestellen, de rest was gewoon uitverkocht, stuur zo'n klotecatalogus dan gewoon NIET op.
Ik heb ook geen nieuw H&M magazine! En ik wil 'm wel!! (ook al is dat misschien wel beter ja...) Hoe ziet ie eruit?? (voorkant bijv.?)quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:48 schreef Syrena het volgende:
Ik heb heulemaal nog geen nieuw H&M magazine!Misschien maar beter ook
![]()
En ik heb het gevoel dat mijn bestelling die eind mei zal komen zometeen een "helaas te laat" krijgt.
En 1 truitje komt pas in JULI!! JULI!
Zucht.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:22 schreef Addict89 het volgende:
Ik heb maar liefst 3 stuks van het magazine gekregen
Dat heb ik nou ook!! Het ene truitje is half juNi,de 2e is half juLi !! Zolang willik helemaal niet wachten! Juli ! De boosdoener is een groen (jade) truitje met korte mouwtjes en zo'n 'gat' aan de achterzijde..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:48 schreef Syrena het volgende:
Ik heb heulemaal nog geen nieuw H&M magazine!Misschien maar beter ook
![]()
En 1 truitje komt pas in JULI!! JULI!
Zucht.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:20 schreef G-SaS het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook!! Het ene truitje is half juNi,de 2e is half juLi !! Zolang willik helemaal niet wachten! Juli ! De boosdoener is een groen (jade) truitje met korte mouwtjes en zo'n 'gat' aan de achterzijde..
M'n andere bestelling staat al 5 dagen in behandeling..sjugt, wachten duurt zo lang met leuke dingetjes!
*Meldt*quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:21 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hier hetzelfde truitje, in dezelfde kleur
![]()
Nou ja, ik heb wel net een bultje op mijn rug ter hoogte van dat gat. En dat bultje moet ik laten weghalen. Dus dan is juli wel handig...... (ik wil 'm gewoon NU NU NU....)
Broeken kloppen meestal wel. Van de Logg moet ik maat 42 nemen en de rest maat 40. Behalve van mn gestreepte pak, daar moest ik 44 nemen wilde het niet als een skinny eruit zien.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:58 schreef Addict89 het volgende:
Nou ben ik wel heel benieuwd welk truitje dat is van jullie!
Kloppen de maten van broeken bij jullie trouwens wel gewoon of is dat net zo'n feest als shirtjes?
In de kast hangen? Jij koopt toch geen kleding om in je kast te hangen? Je moet 'm aandoen!!!quote:Op zondag 20 mei 2007 12:14 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Ik heb hem al een dik een week in de kast hangen![]()
![]()
online besteld uhhuh
![]()
Ja klopt, ik heb een 3tal jeans uit de outlet. Voor 9,90 per stuk, daar laat je ze idd niet voor hangen. En ook een trainingsbroek voor 5,90 en een wat netter uitziende trainingsbroek-achtige voor 9,90.quote:Op zondag 20 mei 2007 11:14 schreef Addict89 het volgende:
Dat verschilt een beetje per keer geloof ik![]()
Roeji, thnx! Vind broeken bestellen toch moeilijker dan shirtjes, maarja, ze zijn zo goedkoop in de outlet.
Zo warm vind ik het nog nietquote:Op zondag 20 mei 2007 12:25 schreef BalLon het volgende:
[..]
In de kast hangen? Jij koopt toch geen kleding om in je kast te hangen? Je moet 'm aandoen!!!![]()
Ooh... ok, dan is het goedquote:Op zondag 20 mei 2007 12:45 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Zo warm vind ik het nog niet, en doordeweeks heb ik mijn werkoutfit aan
![]()
Was dat dat soepele rokje dat bij iedereen te groot viel? Als XS te ruim is, welke maat heb je normaal dan? Ik heb hem ook in XS besteld, heb normaal voor broeken tussen de 36 en 38 in (normale maat dus, spijkerbroekmaat is meestal 29), en ik hoop zo dat hij goed valt....quote:Op zondag 20 mei 2007 13:22 schreef Linnie20v het volgende:
Laat het goede weer maar komen, want heb te veel in de kast hangen.......![]()
En dat rokje van 9.90 heb ik toch maar gehouden in xs, hoewel het eigenlijk nog aan de grote kant is.
Ach als ik met warm weer maar ergens in kan rondrennen denk ik dan maar![]()
Ah oke, ik dacht al dat ik de enige was. Pffew.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:51 schreef Syrena het volgende:
Roeij> Ik heb een keer drie keer dezelfde 3/4e broek gekocht. Bruin, groen en zwart. Dus ik begrijp het wel hoor
* Syrena gaat nu op haar handen zitten en NIET naar de H&M-site....
Haha naja ik heb van 1 trui drie kleuren... 1x als openingsaanbieding van de online shop, en twee keer uit de outlet...quote:Op zondag 20 mei 2007 12:35 schreef Roeji het volgende:
[..]
Overigens ben ik een beetje idioot bezig geweest geloof ik. Ik heb van sommige broeken 2 dezelfde. Nadat ik de eerste had gedragen en er helemaal weg van was, heb ik er nog een van besteld en die weggelegd. Om er zeker van te zijn dat ik zo'n mooie broek volgende zomer weer heb.Maar goed, ik ben een ramp in mooie 3kwart broeken te vinden, die me er niet meteen als een kampeerder of back-packer laten uitzien. En 3kwart jeans is in de zomer ook niet echt ideaal, vaak veel te warm. Dus dat gebruik ik maar als excuus voor mezelf. Het gaat ook niet om talloze broeken, het zijn er 2 of 3.
Hier ook ja. Ik zei het alquote:Op maandag 21 mei 2007 10:28 schreef Chanty87 het volgende:
AAAAARGH ja hoor"Helaas te laat" Grafzooi
![]()
pc opnieuw opstarten en je klantnummer en pincode opnieuw invoeren. Dat doet tenminste bij mij de trucquote:Op maandag 21 mei 2007 10:55 schreef Addict89 het volgende:
Hier ook te laatEn ik kan niet bestellen? Krijg error_unknown
Nu wel weer in behandelingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |