abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50026838
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 01:01 schreef AJ187 het volgende:

[..]

Je kan zeker niet aangeven dat ie niet bij de buren afgeleverd moet worden, maar bij het postkantoor ofzo

Ik zag veel leuke dingen bij die outlet, maar heel veel is uitverkocht, zo snel
Gewooon goede afspraak maken met de pakjesbezorg(st)er Wij hebben met haar afgesproken dat aangetekende meuk voor ons ook door de buuf mag worden aangenomen en andersom, en zij vindt het allang best, hoeft ze tenminste maar 1 keer langs te komen
I had a signature once. It was awful.
pi_50026851
Ik laat het bezorgen bij een Kiala-punt; zo ook mijn Esprit bestellingen.
In mijn geval een bloemenkiosk om de hoek, met avond-, en zondagopeningstijden, zodat ik het altijd zelf kan komen halen na mijn werk. Val ik ook geen buren lastig. Ze moeten al genoeg pakjes voor me aannemen
Hmmm, ben ik koopziek?!
pi_50027711
Ik wilde even zeggen dat ik jullie allemaal persoonlijk verantwoordelijk stel voor het feit dat ik ook verslaafd begin te raken.

Mijn bestelling komt als het goed is vandaag binnen, maar door al dat uitverkoopgedoe heb ik gisteravond weer vanalles zitten bestellen, met name voor mijn mini-shmoopies.

Deze schoentjes vond ik zo leuk:

En voor het stoere jongensgebeuren uiteraard deze:

Ik heb de pech dat de jongste nogal Spidermangek is, en dat ze bij H&M heul veul van die zooi hebben.
Zo raak je wel aan de bedelstaf, ja.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_50029198
Ik ben weer aan het bestellen
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_50029404
Ik was vanmorgen weer aan het bestellen, maar heb vervolgens weer alles uit de kassa verwijderd. Meer dan 100 euro wilde ik echt niet bestellen in een maand tijd en het is niet nodig om dan kleding te kopen waar je toch al genoeg van hebt. Die aanbiedingen zijn alleen zo moeilijk te weerstaan.
pi_50029516
Ach, ik kom op 30 euro uit voor 6 dingen..waarvan er 1 15 is..daarvoor laat ik het niet liggen
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_50029581
Grrrr wat duurt het lang zeg voor dat mijn bestelling onderweg is.. staat nog steeds op "is in behandeling" en dat al een paar dagen.. Ik ben gewend dat het sneller gaat..
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_50029828
Ik had gister al een hoop besteld en ik heb nog een bestelling die onderweg is: met allemaal zaken die (nog steeds) niet afgeprijsd zijn. En ik heb al een stapel vestjes, shirts enz in de kast liggen: dan liever volgend jaar wat van een nieuwe collectie als dat ik nog meer ervan koop.
pi_50030807
Ik heb m'n Kylie zonnebril . Uiteindelijk lagen ze nog in Utrecht. Ben toch voor de zwarte gegaan want die stond me beter.
Kylie . Ik moest gewoon wat van die lijn hebben .
Tap tap tap
pi_50031256
Ik baal een beetje...

Net een bestelling binnen gekregen; daar is niks mee mee natuurlijk maar zo'n beetje alles is nu stukken goedkoper.
Terugsturen en opnieuw bestellen is geen optie want mijn maat is uitverkocht.
pi_50031325
Ja, dat is idd knap lullig.

Er wordt hier overigens nog steeds met smart gewacht op de postbode, hij brengt nl Spiderman-flipflops.
Normale mensen noemen dat slippers, maar ach.
pi_50031477
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 13:40 schreef shmoopy het volgende:
hij brengt nl Spiderman-flipflops.
oe, die zouden het hier ook goed doen
pi_50031949
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 13:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n Kylie zonnebril . Uiteindelijk lagen ze nog in Utrecht. Ben toch voor de zwarte gegaan want die stond me beter.
Kylie . Ik moest gewoon wat van die lijn hebben .
Was jij dat? Ik had een berichtje gepost (op pagina 1 geloof ik). Had je dat niet gelezen?
pi_50032455
Mijn vriendinnetje is zwaar H&M verslaafd
Vooral door haar personeelskorting
En hier ben ik dus ook de "dupe" van

*zoekt foto's*
pi_50032575
Mmm mijn spijkerbroekshort staat niet op de site.
is trouwens mijn eerste H&M spijkerbroek,
heb blijkbaar te dikke bovenbenen voor die broeken.
Nu heb ik wel een maat groter dan normaal maarja dat maakt niet uit.

Deze heb ik ook (in de winkel) gekocht

gisteren maar samen met haar wat online besteld omdat ze in de winkel niets kon vinden
Summersale is helemaal koel

In het wit en bruin (dacht ik)

en nog een leuke overhemd

Begin juni word het geleverd dus ben benieuwd!
pi_50033164
Heb een hele leuke groene broek besteld voor 15¤
pi_50033295
Ik heb tegenwoordig iets met witte broeken.

Vooral voor mannen (die hierboven is ook leuk)....

Mijn eigen vent wil niet
pi_50034031
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 13:46 schreef lily het volgende:

[..]

oe, die zouden het hier ook goed doen
Dat dacht ik al toen ik jouw mannetjes in je fotoboek zag.

Alles binnen, alles past, iedereen blij.

Morgen naar een tuinfeest waar ik die nieuwe schoentjes graag bij aan wil, maar dat bandje aan de achterkant gaat zeker problemen geven, blaarwise.
Misschien een klein stukje stof op plakken oid.
pi_50034402
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 15:50 schreef shmoopy het volgende:

Morgen naar een tuinfeest waar ik die nieuwe schoentjes graag bij aan wil, maar dat bandje aan de achterkant gaat zeker problemen geven, blaarwise.
Misschien een klein stukje stof op plakken oid.
Ik plak om blaren te voorkomen pleisters op mn hiel bij nieuwe schoenen. Je hebt ook speciale blaarpleisters die zijn minder zichtbbaar maar wel duurder. En normale pleisters zijn niet zichtbaar als ze op maat zijn geknipt en op de juiste plaats opgeplakt.
pi_50036889
Ik blijf maar dingen heen en weer schuiven..heb nu alles al 3x besteld omdat ik telkens niet goed uitkwam met de kortingen

Nu staat alles goed en komt alles begin juni binnen
  zaterdag 2 juni 2007 @ 18:50:11 #121
178566 Karrr
dromen is fijn
pi_50038235
Aaargh, alle kledingstukken die ik leuk vind zijn uitverkocht in mijn maat (M)

Op deze top aas ik al een tijdje, maar elke keer vang ik bot >>>

pi_50039076
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 14:05 schreef BalLon het volgende:

[..]

Was jij dat? Ik had een berichtje gepost (op pagina 1 geloof ik). Had je dat niet gelezen?
nee, heb ik even gemist dan .
Tap tap tap
pi_50039101
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 18:45 schreef BalLon het volgende:
Wie vroeg ook alweer in welke H&M-winkel de witte Kylie-zonnebril nog was? Ik was vandaag in de H&M Hoog Catharijne in Utrecht en daar hadden ze er nog 5 ofzo....
Ah hier dus, hier heb ik hem donderdag dus ook gehaald .
Maar ze lagen er vanmiddag ook in Ede, wel raar dat ik ze in drie filialen in A'dam niet kon vinden.
In Ede hadden ze trouwens een paspop met dat blauwe Kylie-jurkje maar dan als rok. Misschien kun je hem multifunctioneel aantrekken of zo, eens even passen als het geen zaterdag of donderdagavond is .
Tap tap tap
  zaterdag 2 juni 2007 @ 19:38:09 #124
53167 Ri-Klain
klein zwart schaapje
pi_50039693
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 00:33 schreef Ri-Klain het volgende:
Even in het nieuwe topic ook spammen

Die lieve regenjas met die paraplutjes erop, is die een beetje waterdicht? Ik vind m zo schattig, maar beetje zonde van t geld als ie zn functie niet goed uitvoert
niemand?
Of niet soms?
  zaterdag 2 juni 2007 @ 19:43:02 #125
123170 alors
zlata1234
pi_50039827
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 19:38 schreef Ri-Klain het volgende:

[..]

niemand?
Ik zag er donderdag toen het regende verschillende mensen mee lopen, dus het lijkt me van wel, of het waren echte diehards.
know'm sayin?
word? word.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 20:19:30 #126
145076 parselmouth
350125, Go!
pi_50040881
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 18:50 schreef Karrr het volgende:

[afbeelding]
Die heeft m'n moeder van de week binnengekregen en hij valt echt heel erg mooi! Moet wel een topje onder, maar dat had je waarschijnlijk wel door .
pi_50041212

topjeee

Eindelijk mijn jurkkkk!!!!! * heb m wel int zwart trouwens *
  zaterdag 2 juni 2007 @ 22:12:58 #128
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_50043911
quote:

[afbeelding]
Die heb ik vandaag in de winkel aan gehad in die kleur en in maat M. Als je wilt ga ik morgen of maandag wel voor je kijken of ze m nog hebben en wil m dan wel voor je meenemen en opsturen. Is in de winkel wel niet afgeprijsd.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_50050391
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 22:12 schreef Roeji het volgende:

[..]

Die heb ik vandaag in de winkel aan gehad in die kleur en in maat M. Als je wilt ga ik morgen of maandag wel voor je kijken of ze m nog hebben en wil m dan wel voor je meenemen en opsturen. Is in de winkel wel niet afgeprijsd.
Dat is lief van je!
pi_50053065
quote:

[afbeelding]
Blijven proberen; ik was al 2 weken op het azen op een zwarte linnenbroek in maat 40; altijd uitverkocht.
Tot op een dag.....hij er gewoon weer stond
pi_50053080
ik ben mijn inlog code kwijt
wat kan ik nu doen?
pi_50053125
quote:
Op zondag 3 juni 2007 09:04 schreef Miss_S het volgende:
ik ben mijn inlog code kwijt
wat kan ik nu doen?
Heb je je bestellingsmails nog? Daar staan je inloggegevens elke keer weer in!
Ook in hun nieuwsbrieven staan ze.
Bovendien zie je je klantnummer ook op je maandfactuur/acceptgiro staan.
Aan de hand van je klantnummer en e-mailadres kun je je pin-code aanvragen, dat kan bij het inlogscherm.
pi_50053141
quote:
Op zondag 3 juni 2007 09:16 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Heb je je bestellingsmails nog? Daar staan je inloggegevens elke keer weer in!
Ook in hun nieuwsbrieven staan ze.
Bovendien zie je je klantnummer ook op je maandfactuur/acceptgiro staan.
Aan de hand van je klantnummer en e-mailadres kun je je pin-code aanvragen, dat kan bij het inlogscherm.
had geen mailtjes meer maar niet aan mijn acceptgiro gedacht
dankjewel
  zondag 3 juni 2007 @ 09:21:04 #134
63411 Roeji
pi_50053151
quote:
Op zondag 3 juni 2007 01:58 schreef BalLon het volgende:

[..]

Dat is lief van je!
Thanx. Tja ik weet hoe frustrerend het kan zijn als je net dat ene kledingstuk wilt hebben en het is er niet meer in je maat. Dan zou ik het zelf ook leuk vinden als iemand me daarmee zou helpen.

We kunnen er een zoek of oproep topic voor maken Nee geintje, dat lijkt me niet te doen.
Ik ben zo blij, zo blij
pi_50053202
zo nog 2 bikini's besteld en dat is echt het laatste dat ik bestel deze zomer...............
pi_50053571
Hehe, eindelijk staat mijn bestelling op "is onderweg"
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
  zondag 3 juni 2007 @ 10:34:22 #137
178566 Karrr
dromen is fijn
pi_50053779
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 22:12 schreef Roeji het volgende:

[..]

Wat aardig Maar ik kan natuurlijk ook zelf naar de winkel gaan
In welk filiaal heb je hem gezien?

De afstand maakt me niet zoveel uit, heb een auto namelijk...
  zondag 3 juni 2007 @ 11:15:48 #138
63411 Roeji
pi_50054551
quote:
Op zondag 3 juni 2007 10:34 schreef Karrr het volgende:

[..]

Wat aardig Maar ik kan natuurlijk ook zelf naar de winkel gaan
In welk filiaal heb je hem gezien?

De afstand maakt me niet zoveel uit, heb een auto namelijk...
In Maastricht in t Mosae Forum op de benedenverdieping, maar hij ligt volgens mij niet standaard in de winkel. Er lag er maar 1 met een geschreven kaartje eraan. Betekend dat t een retour uit de online shop is, heb ik me laten vertellen.

Ik zou anders eerst even bellen met het filiaal of ze m voor je weg kunnen leggen als ze m nog hebben. Vooral als je niet in de buurt woont. Vandaag is overigens koopzondag in Maastricht, weet alleen niet of h&m daaraan mee doet.

Succes ermee!!
Ik ben zo blij, zo blij
pi_50061724
http://www.speedyshare.com/332662344.html

Bij stap 2 in de kassa kan ik niet op "Doorgaan" klikken Ligt het aan die site...?
  zondag 3 juni 2007 @ 15:39:24 #140
63411 Roeji
pi_50061930
Je moet voor minimaal 25 euro bestellen dacht ik. Je zit nu te laag met die 19 euro.
Ik ben zo blij, zo blij
pi_50062276
quote:
Op zondag 3 juni 2007 15:39 schreef Roeji het volgende:
Je moet voor minimaal 25 euro bestellen dacht ik. Je zit nu te laag met die 19 euro.
Ohh...ik had 1 shirtje van 12.90. Waar staat het dan dat je minimaal 25 euro moet hebben
pi_50062354
Ow je moet voor minimaal 19 euro bestellen
pi_50062493
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 20:30 schreef watermeloentje het volgende:
[afbeelding]
topjeee

[afbeelding]
Eindelijk mijn jurkkkk!!!!! * heb m wel int zwart trouwens *
Ik heb ze ook allebei, de foto's ervan staan op de vorige pagina! Ze zijn zo geweldig
I had a signature once. It was awful.
  zondag 3 juni 2007 @ 19:38:43 #144
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_50068656
Die jurk is echt leuk! ik heb 'm ook ongeveer in het zwart, maar dan met een bloemetjes-strook aan de onderkant. Destijds ook bij H&M gekocht geloof ik en aah ik had laatst zó'n leuk topje gezien! Was van divided geloof ik, met allemaal stroken met kleurtjes en patroontjes enzo. Heel cool, maar volgens mij issie nu weg heeft iemand er een foto van toevallig?
  zondag 3 juni 2007 @ 19:48:25 #145
123170 alors
zlata1234
pi_50068931
Deze?

know'm sayin?
word? word.
  zondag 3 juni 2007 @ 19:51:15 #146
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_50069004

Dit is een beetje het idee in hele grote lijnen zeg maar:

dus stroken met verschillende kleuren en motiefjes maar dan heel anders
  zondag 3 juni 2007 @ 20:46:02 #147
123984 Heidi-
Eigenlijk heet ik geen Heidi.
pi_50070628
Damn, was ff lekker aan t 'winkelen' kijk ff in de kassa "Totale waarde artikelen: 305,70":') Maar ff wat verwijderen weer
When I'm sad I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_50071215
Haha, ik ken het...veel bestellen... Ik zit 'over mijn limiet' en daarom wordt komende pakket niet aan mijn huis geleverd, maar moet ik het ophalen bij een Kiala-afhaalpunt En ik moet 148 euro betalen bij het afhalen!!! Belachelijk.
pi_50071822
Iemand die deze:

heeft en mij kan vertellen hoe die valt?
pi_50071945
quote:
Op zondag 3 juni 2007 21:25 schreef Addict89 het volgende:
Iemand die deze:

[afbeelding]

oeh, dat wil ik ook wel weten! Hij is onderweg naar mij! Dus over een paar dagen weet ik het
pi_50071956
quote:
Op zondag 3 juni 2007 20:46 schreef Heidi- het volgende:
Damn, was ff lekker aan t 'winkelen' kijk ff in de kassa "Totale waarde artikelen: 305,70":') Maar ff wat verwijderen weer
Wow, dan heb je echt héél veel kleren. Gezien de H&M prijzen. Ik vond dat ik met mijn 90,- al veel besteld had
pi_50071978
quote:
Iemand die deze:

[afbeelding]

Ik heb die! In het echt is hij nauwelijks 'roze' te noemen, hij is namelijk superlicht van kleur. Je moet dus niet verwachten dat hij echt roze is. Verder is hij superdun en schijnt gigantisch door. Je moet er dus wel een hempje onder doen.
De pasvorm is wel goed.
  zondag 3 juni 2007 @ 21:31:19 #153
123170 alors
zlata1234
pi_50072011
quote:
Op zondag 3 juni 2007 21:05 schreef BalLon het volgende:
Haha, ik ken het...veel bestellen... Ik zit 'over mijn limiet' en daarom wordt komende pakket niet aan mijn huis geleverd, maar moet ik het ophalen bij een Kiala-afhaalpunt En ik moet 148 euro betalen bij het afhalen!!! Belachelijk.
Dat had ik ook een keer, kreeg ik zo'n brief. Maar toen had ik even gebeld naar de klantenservice en toen had ze dat limiet gewoon omhoog gedaan, en werd het dus ook gewoon thuisbezorgd
know'm sayin?
word? word.
pi_50072182
quote:
Op zondag 3 juni 2007 21:30 schreef Lollifant het volgende:

[..]

Ik heb die! In het echt is hij nauwelijks 'roze' te noemen, hij is namelijk superlicht van kleur. Je moet dus niet verwachten dat hij echt roze is. Verder is hij superdun en schijnt gigantisch door. Je moet er dus wel een hempje onder doen.
De pasvorm is wel goed.
Hm. Nou weet ik niet meer of ik hem wel wil Of dan toch maar zwart..omdat die dan wat minder doorschijnt. Dilemma's!
pi_50072293
quote:
Op zondag 3 juni 2007 21:36 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Hm. Nou weet ik niet meer of ik hem wel wil Of dan toch maar zwart..omdat die dan wat minder doorschijnt. Dilemma's!
Als ik het van tevoren had geweten had ik de zwarte besteld.
pi_50072379
Ik heb net ook maar de zwarte gedaa, thnx Ze hadden m alleen nog maar in S, dus hopen dat die past. En nu ga ik echt niets meer bestellen!
pi_50072531
Mijn bestelling was binnen, ik heb al meteen een broek ervan aan

Lekker stretch! 38=38 (heb 'm ook in het zwart)

Ik heb ook deze gekregen:

Ik dacht dat ie heel lang was, maar hij valt even lang als de gewone truitjes. En maat 38 is ook 38.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_50072651
quote:
Op zondag 3 juni 2007 21:29 schreef loehoes het volgende:

[..]

Wow, dan heb je echt héél veel kleren. Gezien de H&M prijzen. Ik vond dat ik met mijn 90,- al veel besteld had
ik schrok ookal van mijn 100 euro
daarom voorlopig ook maar een stop
pi_50072789
Ik kan niet eens betalen, er is een storing bij Mijn Postbank.nl
Morgen weer een dag......een shopdag....aaaaahhhhh!
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_50073152
quote:
Op zondag 3 juni 2007 21:42 schreef Addict89 het volgende:
Ik heb net ook maar de zwarte gedaa, thnx Ze hadden m alleen nog maar in S, dus hopen dat die past. En nu ga ik echt niets meer bestellen!
Welke maat moet je hebben dan? als ik me goed herinner heb ik S en XS besteld. Als ik de S nou hou en jij een XS nodig hebt, mag je die van mij wel overnemen
  zondag 3 juni 2007 @ 22:17:04 #161
177452 forestnymph
i'm not your princess.
pi_50073556
okay okay, heeft iemand enig idee hoe dit broekje valt?

zit te twijfelen aan 36 of 38. hmm.
pi_50073602
Ik heb een maat 38 en hij valt ook als een 38.
pi_50073714
quote:
Op zondag 3 juni 2007 22:18 schreef Pearl22 het volgende:
Ik heb een maat 38 en hij valt ook als een 38.
Same here maar dan met 36. Lekker broekie!
pi_50074163
quote:
Op zondag 3 juni 2007 22:06 schreef BalLon het volgende:

[..]

Welke maat moet je hebben dan? als ik me goed herinner heb ik S en XS besteld. Als ik de S nou hou en jij een XS nodig hebt, mag je die van mij wel overnemen
Oh, ik moet een M of een S hebben, dus een XS gaat niet lukken denk ik
pi_50074220
quote:
Op zondag 3 juni 2007 22:35 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Oh, ik moet een M of een S hebben, dus een XS gaat niet lukken denk ik
he jammer!
pi_50074227

[ Bericht 100% gewijzigd door MissJ op 03-06-2007 22:40:23 ]
  zondag 3 juni 2007 @ 22:39:09 #167
177452 forestnymph
i'm not your princess.
pi_50074277
Bij deze de zwarte maatje 38 besteld.. ^^ [ de short hier vlak boven dus]
  zondag 3 juni 2007 @ 23:30:24 #168
63411 Roeji
pi_50075963
quote:
Op zondag 3 juni 2007 21:47 schreef Syrena het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

Ik dacht dat ie heel lang was, maar hij valt even lang als de gewone truitjes. En maat 38 is ook 38.
De beruchte 3kwart broek die ik dus 2 keer heb in het grijsbeige, 1 keer in t beige en 2 keer in het zwart. Ik woon er praktisch in, zo lekker zit ie. En hij is ook erg mooi en blijft met t wassen ook mooi. De 'dubbele' liggen netjes in de plastic tot de andere versleten is of anders voor volgende zomer

Vandaag weer een wen-aan-jurkjes-dag gehad. Wel alleen maar thuis geweest vandaag, maar toch. Twee verschillende jurkjes gedragen vandaag. Een was eigenlijk een tuniek die ik al 2 jaar in de kast had hangen maar niet wist wat ik ermee moest (afknippen of als pyjama gebruiken ). Maar aangezien tunieken weer helemaal hip zijn, ga ik m maar met een legging dragen. Kan helaas niet op een jeans daarvoor is ie te lang en iets te strak op de heupjes.
Het andere jurkje was dat gratis h&m geval van een tijdje geleden, nerveus word ik ervan. Moet die elastiek met dat touwtje nu in mn taille of op mn heupen. als t in mn taille hoort te zitten is het eigenlijk een soort van positie-hemdje. En op mn heupen blijft ie gewoonweg niet fatsoenlijk zitten. Of ik moet de hele tijd stil blijven staan. Ik denk dat de elastiek er dus maar uit gaat. Wie weet is ie dan wel te dragen (binnenshuis dus, met die ga ik echt niet de straat op).

Dinsdag wordt J-day, dan ga ik in een jurkje naar een belangrijke afspraak/vergadering. De vuurdoop Morgen dus nog maar even wat verder wennen aan het feit dat ik dan niet als een debiel ineens wijdbeens ofzo ga zitten of bukken zodat ik mezelf even geweldig in de picture zet.

Laatst haalde ik zo'n geweldig stunt uit met een rokje aan. Ik was wat aan t keutelen met de secretaresse van het reintegratieburo waar ik kom, over h&m en kleding en de online shop. Ik enthousiast aan t vertellen dat ik dat rokje daar had gekocht voor nog geen 5 euro. Ik helemaal trots laten zien dat er dus allerhande kleuren in het patroon onderaan de rok waren geborduurd. Ik trek mn rok dus een stuk omhoog aangezien ze achter dr buro zat. Ik hoop maar dat t niet té hoog was Maar een beetje debiel ermee gewapperd alsof ik het zo liet zien. Gelukkig was er niemand anders in de buurt. Ik ben echt zo'n kluns met dat soort dingen. Valt me meestal pas achteraf in dat ik dat dus niet moet doen.

Achja, shit happens. Gisteren overigens nog voor 4 euro een prachtige zwarte blouse en een grijsblauwe tuniek weten uit te halen in de opruiming in de winkel (dus 4 euro samen ). Mn moeder was jaloers, ik vind altijd dat soort koopjes, terwijl zij er gewoon langs liep
Ik ben zo blij, zo blij
  maandag 4 juni 2007 @ 00:29:30 #169
83645 Andoire
... .. ...
pi_50077858
quote:
Op zondag 3 juni 2007 21:47 schreef Syrena het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

Leuk broekie, hoe zit hij bij de taille? Ik ben van de lage heupmodellen en zo, en op de foto ziet ie er vrij "hoog" uit zeg maar.
Что было, то прошло..
pi_50083220
quote:
Op maandag 4 juni 2007 00:29 schreef Andoire het volgende:

[..]

Leuk broekie, hoe zit hij bij de taille? Ik ben van de lage heupmodellen en zo, en op de foto ziet ie er vrij "hoog" uit zeg maar.
Hij zit idd tamelijk hoog, het is zeker geen heupmodel. Maar omdat het stretch is zit het niet in de weg ofzo. Het zit nog wel onder je navel.

Roeij> Reintegratiebureau? Ze hebben je niet toevallig iets aangeboden in een bibliotheek? (wij krijgen binnenkort een man en een meisje op gesprek van een reintegratiebureau namelijk).
  FOK!Babe maandag 4 juni 2007 @ 09:50:58 #171
11324 shmoopy
pi_50083479
Kan het zijn dat je een tweede bestelling pas krijgt als je de voorgaande betaald hebt?
De tweede staat nl nog steeds in de wacht. *ongeduldig*
pi_50083792
quote:
Op maandag 4 juni 2007 09:50 schreef shmoopy het volgende:
Kan het zijn dat je een tweede bestelling pas krijgt als je de voorgaande betaald hebt?
De tweede staat nl nog steeds in de wacht. *ongeduldig*
Ik heb nog twee bestellingen niet betaald en ze wel allebei gekregen (zat een weekje tussen).
Denk dat ze in Zweden nog aan het inpakken zijn of er zit mss onverhoopt weer iets bij dat ineens uitverkocht is
  FOK!Babe maandag 4 juni 2007 @ 10:09:58 #173
11324 shmoopy
pi_50083947
Oh, dat zou ook nog kunnen.

Ik ga heel driftig F5-en daar de komende tijd.
  maandag 4 juni 2007 @ 12:50:39 #174
63411 Roeji
pi_50088399
quote:
Op maandag 4 juni 2007 09:39 schreef Syrena het volgende:

[..]

Hij zit idd tamelijk hoog, het is zeker geen heupmodel. Maar omdat het stretch is zit het niet in de weg ofzo. Het zit nog wel onder je navel.

Roeij> Reintegratiebureau? Ze hebben je niet toevallig iets aangeboden in een bibliotheek? (wij krijgen binnenkort een man en een meisje op gesprek van een reintegratiebureau namelijk).
Ik vind die broek wel mee vallen kwa hoogte. Ik laat m meestal lekker los hangen en dan zit ie ietsjes hoger dan een heupbroek. Hij zit eigenlijk gewoon perfect, niet te hoog, niet te laag en zeker niet te strak.

Nee, niks in een bibliotheek Ik ben een tijd bezig geweest om als ondernemer op te starten, maar ben nu toch weer andere mogelijkheden aan het bekijken. Maar wie weet is het iemand van hetzelfde buro, je weet maar nooit
Ik ben zo blij, zo blij
  maandag 4 juni 2007 @ 18:15:44 #175
123170 alors
zlata1234
pi_50098687
Zending gesorteerd

Ben benieuwd of ik deze keer meer dan 2 dingen houd
know'm sayin?
word? word.
  maandag 4 juni 2007 @ 18:31:19 #176
123984 Heidi-
Eigenlijk heet ik geen Heidi.
pi_50099184
quote:
Op zondag 3 juni 2007 21:29 schreef loehoes het volgende:

[..]

ja ik snapte het ook al niet Had leuke blazers enzo gezien van 30 euro en heeel veel shirtjes ondergoed, de hele mikmak
quote:
Iemand die deze:

[afbeelding]

die heb ik dus ook besteld, ben benieuwd
When I'm sad I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_50099217
ik krijg morgen weer een pakketje als het goed is
  maandag 4 juni 2007 @ 18:51:29 #178
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_50099839
Bij mij staat er dat m'n bestelling half juni komt...Kan ik nu gewoon opnieuw iets bestellen en komt het dan automatisch met de bestelling mee die er al staat??

Er staat trouwens: helaas, te laat, nieuwe levering half juni. Beetje een vage zin...
Oh yes i did!
pi_50099990
quote:
Op maandag 4 juni 2007 18:51 schreef izzypizzy het volgende:
Bij mij staat er dat m'n bestelling half juni komt...Kan ik nu gewoon opnieuw iets bestellen en komt het dan automatisch met de bestelling mee die er al staat??

Er staat trouwens: helaas, te laat, nieuwe levering half juni. Beetje een vage zin...
Lees de OP anders even, daar staan veel antwoorden in
  maandag 4 juni 2007 @ 19:12:51 #180
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_50100645
quote:
Op maandag 4 juni 2007 18:56 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Lees de OP anders even, daar staan veel antwoorden in
oja thanx... Tis gelukt....
Oh yes i did!
pi_50100846
quote:
Op maandag 4 juni 2007 18:32 schreef Miss_S het volgende:
ik krijg morgen weer een pakketje als het goed is
pi_50103479
Heeft Florien in GTST nou die Kylie tuniek aan?
pi_50103570
ik durf het niet te zeggen werd afgeleid door haar oorbellen
  maandag 4 juni 2007 @ 20:28:31 #184
162777 Moart
UR Detroit
pi_50103892
Ey weet iemand of er nog H&M filialen zijn die nog wat cardigans (mannen) over hebben?

Voor wie niet weet wat cardigans zijn, het is een trui met een ENORME V hals welke net onder je borst overloopt in knoopjes.
  maandag 4 juni 2007 @ 20:45:48 #185
145076 parselmouth
350125, Go!
pi_50104568
Ze stonden onlangs in elk geval in de sale online...
Weet niet of wij ze nog hebben, ben al een paar weken lekker ziek dus
pi_50104955
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:45 schreef parselmouth het volgende:
Ze stonden onlangs in elk geval in de sale online...
Weet niet of wij ze nog hebben, ben al een paar weken lekker ziek dus
Weken? Klinkt niet tof, ik hoop dat je snel beter bent!

Ik moet m'n twee rekeningen betalen maar ik heb geen ziiihiiinnn
En ik baal dat ik de "twee voor 4.90 hempjes" niet toch teruggebracht heb. Ik had maat M genomen en dacht eerst: Mwoah beetje groot maar het gaat wel... Maar ze zijn echt wel enorm. En ik heb ze binnenshuis al een paar keer aangehad. Volgende keer toch maar beter opletten en als ik 't hier lees meteen de maat aanpassen
pi_50105531
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:54 schreef Syrena het volgende:

[..]

En ik baal dat ik de "twee voor 4.90 hempjes" niet toch teruggebracht heb. Ik had maat M genomen en dacht eerst: Mwoah beetje groot maar het gaat wel... Maar ze zijn echt wel enorm. En ik heb ze binnenshuis al een paar keer aangehad. Volgende keer toch maar beter opletten en als ik 't hier lees meteen de maat aanpassen
Heb jij normaal altijd M van hemdjes?
Ik nl wel en heb die 2 ook besteld, in S, door wat ik hier gelezen heb.. Ik hoop dat ze niet te klein zijn voor me.
pi_50105831
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:07 schreef MissJ het volgende:

[..]

Heb jij normaal altijd M van hemdjes?
Ik nl wel en heb die 2 ook besteld, in S, door wat ik hier gelezen heb.. Ik hoop dat ze niet te klein zijn voor me.
Denk dat je je geen zorgen hoeft te maken! Ik heb normaal M, heb ze ook in M gekregen en ze zitten wel wat ruim, en zijn lang, maar ik ben er wel blij mee. En S had echter ook gepast
pi_50105864
Ik ben vandaag verschillende H&M's binnengelopen in Amsterdam. En nu weet ik weer waarom ik een hekel heb aan H&M: wát een teringzooi, wat een ongestructureerde winkel en wat een rijen voor kassa's en pashokken. Ik wist niet hoe snel ik weer buiten moest komen!

Gelukkig ben ik nog steeds blij met mijn online bestelde H&M kleertjes, waarschijnlijk zal ik na de zomer wel weer een nieuwe bestelling plaatsen bij de H&M.

Heb trouwesn een beetje hetzelfde met de Esprit (maar das geen zooitje-winkel), in de winkel vind ik nooit wat leuks en online zijn er zoooveel leuke dingen!
pi_50106072
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:14 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Denk dat je je geen zorgen hoeft te maken! Ik heb normaal M, heb ze ook in M gekregen en ze zitten wel wat ruim, en zijn lang, maar ik ben er wel blij mee. En S had echter ook gepast
Ooh dan komt t wel goed denk ik.
Morgen wordt het pakketje bezorgd, dan weet ik of S idd goed zit
pi_50106639
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:15 schreef Plukie86 het volgende:
Ik ben vandaag verschillende H&M's binnengelopen in Amsterdam. En nu weet ik weer waarom ik een hekel heb aan H&M: wát een teringzooi, wat een ongestructureerde winkel en wat een rijen voor kassa's en pashokken. Ik wist niet hoe snel ik weer buiten moest komen!

Gelukkig ben ik nog steeds blij met mijn online bestelde H&M kleertjes, waarschijnlijk zal ik na de zomer wel weer een nieuwe bestelling plaatsen bij de H&M.

Heb trouwesn een beetje hetzelfde met de Esprit (maar das geen zooitje-winkel), in de winkel vind ik nooit wat leuks en online zijn er zoooveel leuke dingen!
Nou, dat heb ik nu precies zo! Ik pas vrijwel nooit wat bij een H&M winkel, vanwege de drukte. En dan die bende! Pfff...

En idd, op de site van Esprit staat ontzettend veel leuks en in de winkel vind ik nooit meer iets leuks... En dat terwijl ik nog 2 waardebonnen heb liggen en die zijn niet in te leveren via de online-shop.... maar goed, das een ander topic
pi_50108326
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:20 schreef MissJ het volgende:

[..]

Ooh dan komt t wel goed denk ik.
Morgen wordt het pakketje bezorgd, dan weet ik of S idd goed zit
Anders kunnen we ruilen
Maar ik denk dat S wel goed zit hoor.
pi_50116792
Hij staat nu al 8 dagen in behandeling, mijn bestelling, is dit normaal? :
pi_50119164
Pfff, hét bekende topje, wat altijd op half juni stond, is nu verschoven naar eind juni Weet iemand toevallig of hij vreselijk erg doorschijnt? (de witte dan he.) Anders gooi ik hem er wel gewoon uit. Scheelt weer een tientje.
pi_50121466
quote:
Op zondag 3 juni 2007 19:51 schreef morgane het volgende:

Dit is een beetje het idee in hele grote lijnen zeg maar:
[afbeelding]
dus stroken met verschillende kleuren en motiefjes maar dan heel anders

Deze?
pi_50121580
de chauffeur is onderweg
heb alleen geen idee meer van wat ik allemaal besteld heb
pi_50121867
Ik heb trouwens voor het eerst iets besteld bij de online shop deze week... Bestelling is nu in behandeling. Ben benieuwd!
pi_50122246
Bestelling is binnen: en ik ben er zo blij mee .
Mn spijkerbroek voor 9,90 zit geweldig en het grijze vestje staat zoo mooi (dat vestje wat er ook in het wit en zwart is en constant uitverkocht is).

De twee jurken zitten ook erg goed: twijfel welke ik zal houden: denk dat ik ze allebei maar houd .

En mn volgende bestelling is al in behandeling: midden juni .
pi_50122312
Oja, ik ben er eindelijk achter waarom ik in maat s pas bij de H&M: maat s = 36/38 en maat m = 40/42.
Altijd maar standaard aangenomen dat ik wel m zou moeten hebben, staat het gewoon bij de maattabellen dat het dus niet zo is .
pi_50122503
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 11:51 schreef Pearl22 het volgende:
Oja, ik ben er eindelijk achter waarom ik in maat s pas bij de H&M: maat s = 36/38 en maat m = 40/42.
Altijd maar standaard aangenomen dat ik wel m zou moeten hebben, staat het gewoon bij de maattabellen dat het dus niet zo is .
Oh handig, daar heb ik dus ook nooit op gelet
En als er dus 38 als maat staat dan is dat ook 38. Dat vond ik al zo raar, truitje 38 paste prima, truitje maat M: te groot.

Dan krijgt mijn moeder dus mijn tuniek die ik besteld heb in de uitverkoop...die was er alleen nog in M.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')