Verder geeft 7442 10 euro korting.quote:Welkom! Dankjewel voor je aanmelding voor de H&M Newsletter. Vanaf nu ontvang je iedere maand informatie over het laatste modenieuws, de trends en speciale aanbiedingen uit H&M SHOP ONLINE. Als welkomstaanbieding krijg je 25% korting op een artikel naar keuze als je online winkelt. Je hoeft alleen maar de kortingscode 7384 in te vullen als je bestelt. De aanbieding is geldig tot 18-07-2007.
Ik ben nu al de mist in gegaan! Een uur laterquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:12 schreef loehoes het volgende:
[afbeelding]
Net eindelijk deze sandaaltjes binnen gekregen. Stonden ook al honderd jaar in bestelling
Nu heb ik niets meer staan. Dat moet ik maar even zo houden, want ben dramatisch blut. Lastig lastig lastig!![]()
Er zijn 3 H&M's in Utrecht en ze hebben allemaal Divided. Er is 1 filiaal en die heeft best aparte kleding (niet mijn smaak..) en volgens mij is dat allemaal Divided... Die zit in de Steenweg. Filialen aan de Oude Gracht en in Hoog Catharijne hebben ook allebei Dividedquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heeft de H&M in Utrecht een Divided-afdeling, of misschien zelfs wel, een apart filiaal?
Divided vind ik wel mooi hoor, laat hier geen verwarring ontstaanquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:46 schreef BalLon het volgende:
[..]
Er zijn 3 H&M's in Utrecht en ze hebben allemaal Divided. Er is 1 filiaal en die heeft best aparte kleding (niet mijn smaak..) en volgens mij is dat allemaal Divided... Die zit in de Steenweg. Filialen aan de Oude Gracht en in Hoog Catharijne hebben ook allebei Divided
Denk dat je de Steenweg bedoeld? Die is vrij klein, vergeleken met de andere 2...quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:14 schreef Addict89 het volgende:
Ik vind die op de Oude Gracht ook vaak rare dingen hebben, die je nergens anders ziet (ook niet mijn ding)
7 euro!quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:14 schreef Roeji het volgende:
Vanmiddag voor 7 euro 4 stuks gekocht![]()
Een zonneklep, bikini bovenstuk, bikini broekje en een lekkere ruime coltrui. Goed bestede centjes, zonneklep staat me wel voor geen meter (ik sta gewoon niet met mutsen/petjes/oid) maar is lekker voor als ik in de zon lig te puzzelen. Dan heb ik tenminste niet de afdruk van mn zonnebril voor de zoveelste keer in het wit op mn gezicht staan.![]()
Van het bikinibovenstuk staat t broekje nog op de site (is dus aan de bestelling toegevoegd) en het bikinibroekje is bijna dezelfde kleur als mn laatst gekochte bikini en dient als reserve (voor als je gezwommen hebt en dan niet met je natte gat in je kleren hoeft). En de coltrui is lekker ruim, wel van dunne stof en kan leuk op een legging of jeans met een brede riem.![]()
(en zo lul ik mezelf er weer uit dat ik me weer niet kon beheersen)
Nee, tis een grote, met 2 verdiepingenquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:53 schreef BalLon het volgende:
[..]
Denk dat je de Steenweg bedoeld? Die is vrij klein, vergeleken met de andere 2...
Waar staat die?quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:09 schreef loehoes het volgende:
[afbeelding]
Weet iemand hoe deze valt? Ik heb hem in S besteld (dat was de enige die er nog was.) Maar valt hij ook als een gewone S? Of juist groter/kleiner?
Euh, ja, 2 verdiepingen hebben ze alledriequote:Op woensdag 30 mei 2007 20:22 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Nee, tis een grote, met 2 verdiepingen![]()
Sport/vrije tijd etc.quote:
Nee hij is katoen, dat is het fijne, ik zoek nog witte katoenen vestjes om te bedrukken (strijken/transferpapier)....quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:20 schreef Syrena het volgende:
Als het een fleece is dan valt ie tamelijk normaal, ik heb er een zwarte van.
Euh sorry... men bestelling is al in behandeling... anders had ik dat graag voor je gedaanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:42 schreef Syrena het volgende:
[..]
Bestel een S, in zwart, koop ik die wel van je over![]()
Ik was in de H&M in Venlo trouwens, daar was 't koopzondag. Ik was wel in de mood om ff lekker te shoppen, maar vriendje niet zodus ik ben heel sociaal maar in 5 min. door de winkel gerend.
Fucking hell! die staat je goedquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:34 schreef parselmouth het volgende:
TVP + laatste aankoopjes:
[afbeelding]
'Zijden' jurkje en 'suede' pumps.
En een donkere Sliq-broek voor m'n kill.
Oehhh lovely!quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:34 schreef parselmouth het volgende:
[afbeelding]
Ahh nu weet ik het weer!quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:10 schreef parselmouth het volgende:
Zijn van de H&M ook!
Wel redelijk hoog, maar een stevige hak dus ze lopen erg fijn. Ze vallen wel klein overigens!
Betere pic/.
Shit, ik was juist blij en dacht van de foto af dat dit gesmokte topje wat langer zou zijn dan de gemiddelde..zijn bij mij idd ook altijd te kort! Ik heb 75/80D...quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:52 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Dat was mijn plan ook, maar ik hoop wel voor je dat je niet zo zwaar bedeeld bent qua boezem. Ik helaas wel, waardoor dat gesmogde (?) gedeelte niet helemaal over m'n borsten heen valt en het er dus uitziet alsof ik al twee jaar zwanger ben..
En als rok ziet het er echt niet uit..
Dat laatste hemdje heb ik in het groen besteld!quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:42 schreef zoeperzazke het volgende:
Hij is dus toch gekomen, yes!! Ben er heel blij mee, er gaan maar 2 T-shirtjes terug.... Foto's:
Jurkje! Moet nog wel een strapless BH kopen. Hij blijft wel stevig om je borsten zitten maar dan nog, als ene lolbroek hard aan je jurk trekt sta je wel bloot
[afbeelding]
[afbeelding]
Topje en hét rokje!
[afbeelding]
Rokje solo, nog ietwat gekreukt. Ben blij dta ik een XS genomen heb want ik kan me goed voorstellen dat hij in een S zo op m'n enkels gelegen had. Hij zit heel lekker en staat erg leuk, maar hefet wel de neiging om omhoog te kruipen, maar och... hij is gaaf!
[afbeelding]
Ja dit staat dus niet, maar daar gaat het niet omDit is 1 van de hemdjes van dat setje van 4,90, de witte is erg doorschijnend. Ze zijn errug lang! Op advies van iemand uit het vorige topic ook in XS bestelt, maar ik denk dat S ook aardig gevallen had. Ik ga ze wel houden, de roze draag ik nog wel maar de witte is lekker als pyjama denk ik
[afbeelding]
Dit shirtje gaat terug. Had hem ook in het oranje, die zit nog ind e verpakking. Hij zit erg los en staat daardoor ook niet mooi langs de hals, decolleté is erg open en moet er eigenlijk een hemdje onder dragen, maarja, dan is het toch te warm en trek ik het toch niet aan.
[afbeelding]
En nog een topje, valt perfect en je kunt er precies een BH onder aan. Die blijft ook!
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat was 'm weer, lang op gewacht maar ben erg blij dattie er is!
Gister waren de linnen broeken in de aanbieding, 10 euro korting, ook witte. Ik dacht fijn, want ik moet er ook nog één, zakt zelfs maat 34 me nog af.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:08 schreef Koningin het volgende:
Ik was het topic helemaal kwijt
Dit weekend ga ik ook weer eens shoppen.
Ben nog op zoek naar een witte broek, het liefst linnen.
Online of in de winkel?quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Gister waren de linnen broeken in de aanbieding, 10 euro korting, ook witte. Ik dacht fijn, want ik moet er ook nog één, zakt zelfs maat 34 me nog af.
Er is één model (linnen) dat ook bij 34 goed zitquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Gister waren de linnen broeken in de aanbieding, 10 euro korting, ook witte. Ik dacht fijn, want ik moet er ook nog één, zakt zelfs maat 34 me nog af.
In de winkel, anders had ik ook niet geweten dat ie te groot was.quote:
Vaaaaagquote:Beste ***,
Bedankt voor je email.
Dit product was helaas geannuleerd door de leverancier, deze kon dus niet
geleverd worden.
Zodra deze weer leverbaar is kun je dat zien op internet.
Mocht je verder nog vragen hebben bel dan 0900-1988.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice H&M
Ja dat vond ik ook al zo vaagquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:50 schreef Addict89 het volgende:
Geannuleerd door de leverancier![]()
Naja, hier is alles binnen! Alleen een sportbroek gaat terug, zat op zich wel prima, maar was een beetje overbodigDe shirtjes van 4.90 zijn leuk, vooral over elkaar heen. M zit op zich wel goed, S had ook gekund. Jeans uit de outlet zitten helemaal perfect, oh en de 10 euro cadeaubon is ook binnen, dus ik mag weer bestellen van mezelf
![]()
Ja echt he..ik wou ook even een bestelling plaatsen, maar zo schiet het niet echt op.quote:
Ja das echt balen. Gelukkig stonden er niet al te veel dingen bij wat k heb besteld een tijd geleden. Of waren ze maar een paar euro goedkoper. op 1 top na, van 14,90 nu voor 5,-. Behalve die in het zwart, die ik dus heb. Ik zat toevallig nog te twijfelen of ik m nog in t wit of grijs zou bestellen, nou ja nu dus maar allebei besteld.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:53 schreef Pearl22 het volgende:
Inderdaad ja: een maand geleden heb ik deze jas gekocht en nu istie opeens 15 euro goedkoper.
En terug geven en dan opnieuw bestellen kan echt niet meer.
[afbeelding]
Leuk jurkje!! Staat hij ook op de online shop? (Ik had even vluchig gekeken, maar kon hem zo niet vinden.. ) of heeft iemand deze al gezien in Eindhoven?quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:34 schreef parselmouth het volgende:
[afbeelding]
Ehehehehquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:16 schreef conleche het volgende:
waarvan de 1 ook geheel blanco naar me begon te kijken,
Die eerste heb ik ook besteldquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:22 schreef Debsterr het volgende:
Zojuist nog maar even wat dingen toegevoegd.
[afbeelding]
Die was nu een tientje afgeprijsd. Iemand trouwens enig idee hoe die valt qua maat? Meestal heb ik shirtjes maat 34 van de H&M, normaal S'jes..
[afbeelding]
En die lijkt me toch wel erg handig qua ruimte enzo.
bedoel je met besteld 'in behandeling genomen' of gewoon je dingen aangeklikt en afgerekend? In dat laatste geval duurt t nog wel ff, de bestelling di eik gister binnen had was alles van op voorraad en heb anderhalve maand gewacht....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:51 schreef izzypizzy het volgende:
damn ik heb vorige week vrijdag besteld, rekening houdend met dat maandag niet meetelt, zou ik vanaf dinsdag 3 dagen moet wachten op m'n bestelling toch (di, wo,do)?? En ik heb het nog steeds niet binnen....![]()
(heb btw wel via de post besteld)
ik dacht dat het binnen 3 dagen binnen moest zijn...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:12 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
bedoel je met besteld 'in behandeling genomen' of gewoon je dingen aangeklikt en afgerekend? In dat laatste geval duurt t nog wel ff, de bestelling di eik gister binnen had was alles van op voorraad en heb anderhalve maand gewacht....
Ligt eraan, als de rest nog niet in behandeling genomen is leveren ze het waarschijnlijk wel samen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:41 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
ik dacht dat het binnen 3 dagen binnen moest zijn...Maar ik heb nu dus weer besteld ivm de sale!! Klopt het dat ik dan alles in 1 keer krijg, en maar 1 keer verzendkosten hoef te payen??
![]()
Nou, het snelste wat ik tot nu toe heb gehad was binnen een maandquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:41 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
ik dacht dat het binnen 3 dagen binnen moest zijn...Maar ik heb nu dus weer besteld ivm de sale!! Klopt het dat ik dan alles in 1 keer krijg, en maar 1 keer verzendkosten hoef te payen??
![]()
Weird, ik bestelde eergister en het is nu al verstuurd!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:46 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Nou, het snelste wat ik tot nu toe heb gehad was binnen een maand
Pfft, ik heb het iets van 2 weken geleden besteld en ik heb nog steeds die manco, dus het is nog in Zwedenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:23 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Weird, ik bestelde eergister en het is nu al verstuurd!
Mijn langste duur was iets van 10 dagen tussen de plaatsing van mijn bestelling en de aflevering.
Thanks!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:24 schreef fae_sarah het volgende:
[..]
Leuk jurkje!! Staat hij ook op de online shop? (Ik had even vluchig gekeken, maar kon hem zo niet vinden.. ) of heeft iemand deze al gezien in Eindhoven?Valt die groot?
Via de post besteld in de zin van kaartje ingevuld en in een envelopje gestopt en in de brievenbus gestopt?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:51 schreef izzypizzy het volgende:
damn ik heb vorige week vrijdag besteld, rekening houdend met dat maandag niet meetelt, zou ik vanaf dinsdag 3 dagen moet wachten op m'n bestelling toch (di, wo,do)?? En ik heb het nog steeds niet binnen....![]()
(heb btw wel via de post besteld)
Je kan zeker niet aangeven dat ie niet bij de buren afgeleverd moet worden, maar bij het postkantoor ofzoquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:57 schreef alors het volgende:
Bij mij werd ie wel bij de buren gebracht...
Ik heb alweer een hele lading bijbesteldDie outlet is dodelijk...
Ik moest het pakketje bij het postkantoor op halen toen ik een keer niet thuis was.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:09 schreef AJ187 het volgende:
Als je niet thuis bent, word je bestelling dan bij de buren afgeleverd of kan je 'm dan bij het postkantoor ophalen?
Heb liever niet dat ie bij de buren wordt afgeleverd...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |