abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 mei 2007 @ 18:12:38 #1
123170 alors
zlata1234
pi_49934991

vervolg van:
H&M #18 - H&M loves Kylie
H&M #17
H&M #16
H&M #15
H&M #14
H&M #13: Get ready for 'M by Madonna'
H&M #12
H&M #11: Spring/Summer Collection 2007
H&M #10
Gift of the Day at H&M #9
H&M #8: Gekkenhuis voor Viktor & Rolf
Viktor & Rolf love H&M: A short love affair #7
H&M, Just can't get enough #6
Madonna & crew love H&M #5
De H&M, nu ook shop online #4
De H&M #3
De H&M #2
De H&M

M by Madonna for H&M

andere topics:
H&M lanceert Kylie-collectie in China
COS, nieuwe keten van H&M
Viktor & Rolf for H&M [9 nov. in store, 13 nov. online]
Miuccia Prada doet H&M
H&M Solange Azagury-Partridge
Stella McCartney for H&M
Elio Fiorucci for H&M
H&M by Karl Lagerfeld

h&m site:
hm.com

veelgestelde vragen:

Kun je dingen toevoegen of annuleren aan je bestelling indien die nog niet geleverd is?
Toevoegen: plaatsen in de kassamand, vervolgens het bestelproces doorlopen.
Annuleren: aantal op 0 zetten en uitvoeren waarna de bestelling is geannuleerd

Een vraagje; heb net besteld en kwam er daarna ineens achter dat ik nergens de kortingscode in heb kunnen vullen! Waar staat dat normaal? Erg jammer dat ik nu de 10% misloop....
Er stond bij stap 1 boven dat je dit bij stap 2 aan kon geven maar heb net nog een keer gecheckt; ik kan dat niet vinden!! Grrrrrrr...

Je kunt je bestelling nog annuleren.
1: mijn pagina
2: nog niet geleverde artikelen
3: aantal op 0 zetten
4: uitvoeren
Vervolgens bestelling opnieuw uitvoeren. Kortingscode voor stap 1 invullen.

Wat betekent 'voorgemelde zending niet aangetroffen: manco...Zwolle'?
Dan is de bestelling nog in Zweden, of onderweg naar Nederland.

Hoe lang duurt het ongeveer vanaf het moment dat het in behandeling is genomen tot de levering?
In behandeling houdt in dat ze bij H&M de spullen zijn aan het verzamelen en inpakken. Pas als er onderweg staat, dan kun je het pakketje volgen met track&trace. Het is niet echt te voorspellen hoe lang het gaat duren. Soms heb je het binnen 3 dagen soms duurt een meer dan een week.

Mijn zending is vandaag gesorteerd in het sorteercentrum in Zwolle. Betekent dat dan dat ik het morgen in huis heb?
Ja.

Nog even een vraagje voor de ervaren bestellers, als een paar dingen later worden geleverd en je wilt de rest al meteen hebben, dan hoef je toch geen 2 keer de verzendkosten te betalen.. of wel?
Nee.

Eerst stond er dat mijn bestelling begin januari zou worden geleverd en nu zie ik ineenkeer bij mijn pagina dat het pas half januari wordt geleverd terwijl alles gewoon wel op voorraad was. Hoe kan dat?
Mogelijk:
- is de betaling van je vorige bestelling nog niet binnen, of
- is je retourzending nog niet aangekomen in Zweden, of
- is het een combinatie van deze 2 dingen.
M.a.w. je zit momenteel boven je limiet.

Kun je ook terugsturen als het niet bevalt en krijg je je geld dan terug?
Je kunt het terugsturen als je het aan huis bezorgt krijgt, maar dan moet je het wel bij het postkantoor afgeven. Je hoeft pas te betalen als je je bestelde artikelen houdt; als je niks houdt hoef je alleen een euro te betalen voor retourkosten; verzendkosten vervallen dan. Als je dingen terugstuurt maar ook dingen zelf houdt, moet je wèl verzendkosten erbij betalen. Staat allemaal op de factuur die je bij je bestelling ontvangt.

Ik heb een deel van mijn bestelling binnen gekregen, maar er zitten wat dingen bij die niet passen. Hebben jullie ervaring met het terugbrengen naar de winkel?
Ik heb mijn spullen teruggebracht in Maastricht, toen was de winkel net voor het eerst geopend, en dat ging prima. Je moet wel je formulier dan meenemen, dan moeten ze invullen. Het stuk met de giro eraan krijg je terug.

Als je spullen retour wilt sturen, kun je die dan afgeven op het postkantoor?
Klopt! En als je een maandfactuur hebt verrekenen ze het daarmee.

Vraagje, ik heb online iets besteld en wil het retourneren. Dit kan bij mijn Kialapunt. Hoe lever je het dan in? Kun je het in een willekeurige zak of envelop doen? Of kan het in de doos waar het in zat?
Gewoon in de doos waar het in zat + de retourneer-sticker erop plakken.

Ik heb mijn bestelling teruggestuurd en wat ik wil ruilen ingevuld op de bon. Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat ik het zal ontvangen?
De klantenservice vertelde mij dat het circa 2 weken duurt voordat je retourpakket is verwerkt in Zweden. En dan moeten de nieuwe items dus nog weer worden opgestuurd.

Karl Lagerfeld for H&M

Het e-mail adres waar je je mee hebt aangemeld voor de nieuwsbrief kun je herhaaldelijk gebruiken voor een kortingscode.
quote:
Welkom! Dankjewel voor je aanmelding voor de H&M Newsletter. Vanaf nu ontvang je iedere maand informatie over het laatste modenieuws, de trends en speciale aanbiedingen uit H&M SHOP ONLINE. Als welkomstaanbieding krijg je 25% korting op een artikel naar keuze als je online winkelt. Je hoeft alleen maar de kortingscode 7384 in te vullen als je bestelt. De aanbieding is geldig tot 18-07-2007.
Verder geeft 7442 10 euro korting.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mylene op 20-06-2007 09:22:50 ]
know'm sayin?
word? word.
pi_49935203
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 17:12 schreef loehoes het volgende:
[afbeelding]

Net eindelijk deze sandaaltjes binnen gekregen. Stonden ook al honderd jaar in bestelling
Nu heb ik niets meer staan. Dat moet ik maar even zo houden, want ben dramatisch blut. Lastig lastig lastig!
Ik ben nu al de mist in gegaan! Een uur later Het komt allemaal door dit topic!
Ik vond opeens mijn kortingsbon van 5,00 terug & nouja met die 10,00 korting. Is dat toch wel erg leuk.
pi_49935287
Ik ga morgen weer eens langs de echte H&M, kleine dingetjes halen (in zo'n geval tikken de verzendkosten anders aan)
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_49935393
H&M
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  woensdag 30 mei 2007 @ 18:34:46 #5
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_49935757
Morgen maar even naar de H&M bedankt voor je reply
pi_49935925
Heeft de H&M in Utrecht een Divided-afdeling, of misschien zelfs wel, een apart filiaal?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_49935983
Mijn eerste bestelling was er vandaag Zonnebril was heul tof, ik ben net een nicht van Paris Hilton ermee Ik zal als ik thuis ben straks eens een fotooke maken.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_49936144
Wie vroeg ook alweer in welke H&M-winkel de witte Kylie-zonnebril nog was? Ik was vandaag in de H&M Hoog Catharijne in Utrecht en daar hadden ze er nog 5 ofzo....
pi_49936215
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 18:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heeft de H&M in Utrecht een Divided-afdeling, of misschien zelfs wel, een apart filiaal?
Er zijn 3 H&M's in Utrecht en ze hebben allemaal Divided. Er is 1 filiaal en die heeft best aparte kleding (niet mijn smaak..) en volgens mij is dat allemaal Divided... Die zit in de Steenweg. Filialen aan de Oude Gracht en in Hoog Catharijne hebben ook allebei Divided
pi_49937001
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 18:46 schreef BalLon het volgende:

[..]

Er zijn 3 H&M's in Utrecht en ze hebben allemaal Divided. Er is 1 filiaal en die heeft best aparte kleding (niet mijn smaak..) en volgens mij is dat allemaal Divided... Die zit in de Steenweg. Filialen aan de Oude Gracht en in Hoog Catharijne hebben ook allebei Divided
Divided vind ik wel mooi hoor, laat hier geen verwarring ontstaan Maar de kleding in dat filiaal vind ik over het algemeen... euh.... lelijk...
  woensdag 30 mei 2007 @ 19:14:11 #11
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_49937212
Vanmiddag voor 7 euro 4 stuks gekocht
Een zonneklep, bikini bovenstuk, bikini broekje en een lekkere ruime coltrui. Goed bestede centjes, zonneklep staat me wel voor geen meter (ik sta gewoon niet met mutsen/petjes/oid) maar is lekker voor als ik in de zon lig te puzzelen. Dan heb ik tenminste niet de afdruk van mn zonnebril voor de zoveelste keer in het wit op mn gezicht staan.
Van het bikinibovenstuk staat t broekje nog op de site (is dus aan de bestelling toegevoegd) en het bikinibroekje is bijna dezelfde kleur als mn laatst gekochte bikini en dient als reserve (voor als je gezwommen hebt en dan niet met je natte gat in je kleren hoeft). En de coltrui is lekker ruim, wel van dunne stof en kan leuk op een legging of jeans met een brede riem.

(en zo lul ik mezelf er weer uit dat ik me weer niet kon beheersen )
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_49937239
Ik vind die op de Oude Gracht ook vaak rare dingen hebben, die je nergens anders ziet (ook niet mijn ding)
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_49938876
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 19:14 schreef Addict89 het volgende:
Ik vind die op de Oude Gracht ook vaak rare dingen hebben, die je nergens anders ziet (ook niet mijn ding)
Denk dat je de Steenweg bedoeld? Die is vrij klein, vergeleken met de andere 2...
pi_49939108
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 19:14 schreef Roeji het volgende:
Vanmiddag voor 7 euro 4 stuks gekocht
Een zonneklep, bikini bovenstuk, bikini broekje en een lekkere ruime coltrui. Goed bestede centjes, zonneklep staat me wel voor geen meter (ik sta gewoon niet met mutsen/petjes/oid) maar is lekker voor als ik in de zon lig te puzzelen. Dan heb ik tenminste niet de afdruk van mn zonnebril voor de zoveelste keer in het wit op mn gezicht staan.
Van het bikinibovenstuk staat t broekje nog op de site (is dus aan de bestelling toegevoegd) en het bikinibroekje is bijna dezelfde kleur als mn laatst gekochte bikini en dient als reserve (voor als je gezwommen hebt en dan niet met je natte gat in je kleren hoeft). En de coltrui is lekker ruim, wel van dunne stof en kan leuk op een legging of jeans met een brede riem.

(en zo lul ik mezelf er weer uit dat ik me weer niet kon beheersen )
7 euro! Dat doe je goed!
pi_49939148
Leuke titel .
pi_49939185
ook een terugvindpostje vanaf hier.... mijn bestelling kan ieder moment in bij de tnt gesorteerd worden, spannend dus!
I had a signature once. It was awful.
pi_49939203
hopelijk zaterdag naar H&M in L'warden?
pi_49939243
Woei, dat was wel heel letterlijk 'elk moment', ik vernieuw mn venster en voilà:

Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 26-05-2007 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 30-05-2007 Zwolle , intern transport pakketten
  woensdag 30 mei 2007 @ 20:05:19 #20
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_49939410
Nou even tvp, ik heb mn pakketje dat ik op de eerste pagina van het vorige topic meldde nog niet binnen... Eerste keer daar besteld, dus ik ben benieuwd
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_49939557
Het is zo verslavend: die online shop. Ik had ook besloten het wat rustiger aan te doen: heb ik alweer zitten bestellen: rok en trui.

En short voor 7 euro en nogwat als dankjewel voor mn bestelling en dat kon ik natuurlijk niet weerstaan .
pi_49939586

Weet iemand hoe deze valt? Ik heb hem in S besteld (dat was de enige die er nog was.) Maar valt hij ook als een gewone S? Of juist groter/kleiner?
pi_49939662
Bedankt voor de info. .
pi_49940150
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 19:53 schreef BalLon het volgende:

[..]

Denk dat je de Steenweg bedoeld? Die is vrij klein, vergeleken met de andere 2...
Nee, tis een grote, met 2 verdiepingen
pi_49940257
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 20:09 schreef loehoes het volgende:
[afbeelding]

Weet iemand hoe deze valt? Ik heb hem in S besteld (dat was de enige die er nog was.) Maar valt hij ook als een gewone S? Of juist groter/kleiner?
Waar staat die?
pi_49940348
Dat vroeg ik me net ook af: hij is wel leuk.
pi_49940456
Ik zat ook al te zoeken
pi_49940729
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 20:22 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Nee, tis een grote, met 2 verdiepingen
Euh, ja, 2 verdiepingen hebben ze alledrie
Maar die aan de Oude Gracht hebben wel leuke kleren vind ik. De gewone wat ook op de site te vinden is.
  woensdag 30 mei 2007 @ 20:40:10 #29
83645 Andoire
... .. ...
pi_49940984
tvp
Что было, то прошло..
pi_49940992
Oh haha, dan zal het die van de Steenweg wel zijn ja.
  woensdag 30 mei 2007 @ 20:45:44 #31
123170 alors
zlata1234
pi_49941238
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 20:24 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Waar staat die?
Bij sport & vrije tijd
know'm sayin?
word? word.
pi_49941254
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 20:24 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Waar staat die?
Sport/vrije tijd etc.

Net waren ze allemaal uitverkocht, maar volgens mij worden ze wel regelmatig bijgevuld, want een tijd geleden waren ze ook op. & Nu was er nog net een S.
pi_49942843
Als het een fleece is dan valt ie tamelijk normaal, ik heb er een zwarte van.

Binnen Divided heb je trouwens nog onderscheid, Divided Red Tab en Divided Black Tab. Eentje is iets meer basic dan de andere (geloof ik).

Ik vind dat rokje dat Pearl22 postte leuk trui trouwens ook. Maar ik ga niet meer bijbestellen.

Vandaag niet meer tenminste....
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_49943788
Divided Red Tab en Divided Black Tab? Nooit van gehoord. Rood labeltje en zwart labeltje? Hmm... dan zal die in de Steenweg wel Black Tab zijn. Ik heb namelijk altijd een rood labetjes in mijn divided kleding hangen... Ik ga meteen even kijken zodra ik langs de Steenweg kom
pi_49943880
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:20 schreef Syrena het volgende:
Als het een fleece is dan valt ie tamelijk normaal, ik heb er een zwarte van.
Nee hij is katoen, dat is het fijne, ik zoek nog witte katoenen vestjes om te bedrukken (strijken/transferpapier)....
pi_49947755
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 09:42 schreef Syrena het volgende:

[..]

Bestel een S, in zwart, koop ik die wel van je over

Ik was in de H&M in Venlo trouwens, daar was 't koopzondag. Ik was wel in de mood om ff lekker te shoppen, maar vriendje niet zo dus ik ben heel sociaal maar in 5 min. door de winkel gerend.
Euh sorry... men bestelling is al in behandeling... anders had ik dat graag voor je gedaan
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_49949112
TVP + laatste aankoopjes:

'Zijden' jurkje en 'suede' pumps.
En een donkere Sliq-broek voor m'n kill.
  woensdag 30 mei 2007 @ 23:42:50 #38
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_49949435
Oeh, wat een leuk jurkje!
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  woensdag 30 mei 2007 @ 23:44:54 #39
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_49949521
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 23:34 schreef parselmouth het volgende:
[afbeelding]
Fucking hell! die staat je goed
pi_49949873
Zo!! Heel leuk jurkje!!! En het staat je echt ontzettend goed!!

Enne... wat is een 'Sliq-broek voor je kill'?
pi_49949983
Thanks !!

En jeans in model Sliq is zo'n model dat lichtelijk taps toe loopt, skinny-idee maar dan niet heel erg natuurlijk Die heb ik dus voor m'n vriendje meegenomen
  woensdag 30 mei 2007 @ 23:58:16 #42
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_49949993
quote:
[afbeelding]
Oehhh lovely!
Waar heb je je pumps vandaan? .
Ze zijn echt mooi... en zijn ze ook goed beloopbaar? Want ik heb die van VH en die lopen k.u.t.

Ik heb zelf trouwens 1,5 maand geleden een bandeaubikini besteld... wacht nu al zo lang op die tops! (verschillende maten), kreeg laatst een brief dat het eind mei zou komen maar ik heb nog niks gehad , dat is wel minder!
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_49950343
Zijn van de H&M ook!
Wel redelijk hoog, maar een stevige hak dus ze lopen erg fijn. Ze vallen wel klein overigens!
Betere pic/.
  donderdag 31 mei 2007 @ 00:12:26 #44
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_49950398
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 00:10 schreef parselmouth het volgende:
Zijn van de H&M ook!
Wel redelijk hoog, maar een stevige hak dus ze lopen erg fijn. Ze vallen wel klein overigens!
Betere pic/.
Ahh nu weet ik het weer!
Haha die had je volgens mij ook in het oranje , erg leuk iig...
Van de voorkant leken ze echte Louboutins hehe!
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
  donderdag 31 mei 2007 @ 00:33:38 #45
53167 Ri-Klain
klein zwart schaapje
pi_49951003
Even in het nieuwe topic ook spammen

Die lieve regenjas met die paraplutjes erop, is die een beetje waterdicht? Ik vind m zo schattig, maar beetje zonde van t geld als ie zn functie niet goed uitvoert
Of niet soms?
pi_49954153
Die vesten zijn weer bijgevuld hoor!
pi_49956494
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 16:52 schreef MissLuna het volgende:

[..]

Dat was mijn plan ook, maar ik hoop wel voor je dat je niet zo zwaar bedeeld bent qua boezem. Ik helaas wel, waardoor dat gesmogde (?) gedeelte niet helemaal over m'n borsten heen valt en het er dus uitziet alsof ik al twee jaar zwanger ben. .
En als rok ziet het er echt niet uit. .
Shit, ik was juist blij en dacht van de foto af dat dit gesmokte topje wat langer zou zijn dan de gemiddelde..zijn bij mij idd ook altijd te kort! Ik heb 75/80D...
pi_49956743
D'r staat niet dat de zending in de afleverroute is opgenomen... klotezooi... Waarschijnlijk moet ik dus nóg een dag wachten.... pffffffffffffffffff
pi_49959379
Hij is dus toch gekomen, yes!! Ben er heel blij mee, er gaan maar 2 T-shirtjes terug.... Foto's:

Jurkje! Moet nog wel een strapless BH kopen. Hij blijft wel stevig om je borsten zitten maar dan nog, als ene lolbroek hard aan je jurk trekt sta je wel bloot

Topje en hét rokje!

Rokje solo, nog ietwat gekreukt. Ben blij dta ik een XS genomen heb want ik kan me goed voorstellen dat hij in een S zo op m'n enkels gelegen had. Hij zit heel lekker en staat erg leuk, maar hefet wel de neiging om omhoog te kruipen, maar och... hij is gaaf!

Ja dit staat dus niet, maar daar gaat het niet om Dit is 1 van de hemdjes van dat setje van 4,90, de witte is erg doorschijnend. Ze zijn errug lang! Op advies van iemand uit het vorige topic ook in XS bestelt, maar ik denk dat S ook aardig gevallen had. Ik ga ze wel houden, de roze draag ik nog wel maar de witte is lekker als pyjama denk ik

Dit shirtje gaat terug. Had hem ook in het oranje, die zit nog ind e verpakking. Hij zit erg los en staat daardoor ook niet mooi langs de hals, decolleté is erg open en moet er eigenlijk een hemdje onder dragen, maarja, dan is het toch te warm en trek ik het toch niet aan.

En nog een topje, valt perfect en je kunt er precies een BH onder aan. Die blijft ook!

Dat was 'm weer, lang op gewacht maar ben erg blij dattie er is!
pi_49959647
het witte hemdje nog:

pi_49959787
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 11:42 schreef zoeperzazke het volgende:
Hij is dus toch gekomen, yes!! Ben er heel blij mee, er gaan maar 2 T-shirtjes terug.... Foto's:

Jurkje! Moet nog wel een strapless BH kopen. Hij blijft wel stevig om je borsten zitten maar dan nog, als ene lolbroek hard aan je jurk trekt sta je wel bloot
[afbeelding]

[afbeelding]

Topje en hét rokje!
[afbeelding]

Rokje solo, nog ietwat gekreukt. Ben blij dta ik een XS genomen heb want ik kan me goed voorstellen dat hij in een S zo op m'n enkels gelegen had. Hij zit heel lekker en staat erg leuk, maar hefet wel de neiging om omhoog te kruipen, maar och... hij is gaaf!
[afbeelding]

Ja dit staat dus niet, maar daar gaat het niet om Dit is 1 van de hemdjes van dat setje van 4,90, de witte is erg doorschijnend. Ze zijn errug lang! Op advies van iemand uit het vorige topic ook in XS bestelt, maar ik denk dat S ook aardig gevallen had. Ik ga ze wel houden, de roze draag ik nog wel maar de witte is lekker als pyjama denk ik
[afbeelding]

Dit shirtje gaat terug. Had hem ook in het oranje, die zit nog ind e verpakking. Hij zit erg los en staat daardoor ook niet mooi langs de hals, decolleté is erg open en moet er eigenlijk een hemdje onder dragen, maarja, dan is het toch te warm en trek ik het toch niet aan.
[afbeelding]

En nog een topje, valt perfect en je kunt er precies een BH onder aan. Die blijft ook!
[afbeelding]

[afbeelding]

Dat was 'm weer, lang op gewacht maar ben erg blij dattie er is!
Dat laatste hemdje heb ik in het groen besteld!
  donderdag 31 mei 2007 @ 12:08:35 #52
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_49960361
tvp
pi_49962241
Ik was het topic helemaal kwijt
Dit weekend ga ik ook weer eens shoppen.
Ben nog op zoek naar een witte broek, het liefst linnen.
pi_49962440
Aaah mijn bestelling staat bij verzonden..alleen nog niet te vinden bij tracktrace...woei over een paar dagen/week is hij binnen
pi_49965451
Ah, hier is het topic.
Ik ga in deze trui wonen;
.
Hij zit zooo lekker. .
Karma is a fucking bitch.
pi_49965548
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:08 schreef Koningin het volgende:
Ik was het topic helemaal kwijt
Dit weekend ga ik ook weer eens shoppen.
Ben nog op zoek naar een witte broek, het liefst linnen.
Gister waren de linnen broeken in de aanbieding, 10 euro korting, ook witte. Ik dacht fijn, want ik moet er ook nog één, zakt zelfs maat 34 me nog af.
pi_49967109
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:52 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Gister waren de linnen broeken in de aanbieding, 10 euro korting, ook witte. Ik dacht fijn, want ik moet er ook nog één, zakt zelfs maat 34 me nog af.
Online of in de winkel?
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:05:11 #58
83645 Andoire
... .. ...
pi_49967984
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:52 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Er is één model (linnen) dat ook bij 34 goed zit
dat is deze

Bij mij zakken ook ale 34 broeken van me af, behalve deze. die zit goed! (op het model zittie een beetje raar, maar irl is hij echt super heb m in zwart en wit )
Что было, то прошло..
pi_49973264
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:41 schreef Koningin het volgende:

[..]

Online of in de winkel?
In de winkel, anders had ik ook niet geweten dat ie te groot was. .
  donderdag 31 mei 2007 @ 18:52:39 #60
123170 alors
zlata1234
pi_49973754
Nou zeg, ik had een mail gestuurd over mn weggehaalde bh, maar krijg em niet terug
quote:
Beste ***,

Bedankt voor je email.

Dit product was helaas geannuleerd door de leverancier, deze kon dus niet
geleverd worden.

Zodra deze weer leverbaar is kun je dat zien op internet.

Mocht je verder nog vragen hebben bel dan 0900-1988.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice H&M
Vaaaaag
know'm sayin?
word? word.
pi_49975753
Geannuleerd door de leverancier

Naja, hier is alles binnen! Alleen een sportbroek gaat terug, zat op zich wel prima, maar was een beetje overbodig De shirtjes van 4.90 zijn leuk, vooral over elkaar heen. M zit op zich wel goed, S had ook gekund. Jeans uit de outlet zitten helemaal perfect, oh en de 10 euro cadeaubon is ook binnen, dus ik mag weer bestellen van mezelf
pi_49976035
Ik had toch M besteld van alle singlets. Ze zijn een pietsie te groot, maar dat zal wel beter worden na 2 rondjes droger (en daarna gewoon op een rekje drogen).

Ik had nog een leuke broek gezien, maar die hadden ze niet meer in mijn maat
pi_49977120
Bijna alles is online uitverkocht ofzo
  donderdag 31 mei 2007 @ 21:07:16 #64
123170 alors
zlata1234
pi_49978484
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 19:50 schreef Addict89 het volgende:
Geannuleerd door de leverancier

Naja, hier is alles binnen! Alleen een sportbroek gaat terug, zat op zich wel prima, maar was een beetje overbodig De shirtjes van 4.90 zijn leuk, vooral over elkaar heen. M zit op zich wel goed, S had ook gekund. Jeans uit de outlet zitten helemaal perfect, oh en de 10 euro cadeaubon is ook binnen, dus ik mag weer bestellen van mezelf
Ja dat vond ik ook al zo vaag

Maar goed ik ben vanmiddag bij Divided wel geslaagd, wat hemdjes gekocht en nog van die rood witte bootschoenen met sterretjes erop
know'm sayin?
word? word.
pi_49978536
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 20:31 schreef Maisnon het volgende:
Bijna alles is online uitverkocht ofzo
Ja echt he..ik wou ook even een bestelling plaatsen, maar zo schiet het niet echt op.
pi_49981452
Ik wil geld
Voices tell me I'm the shit.
pi_49989449
Duidelijk alles aangevuld
pi_49990027
Uitverkoop .

Ik heb maar snel deze trui omgewisseld. Bij mijn bestelling stond ie nog voor de normale prijs.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 08:32:42 #69
63411 Roeji
pi_49990204
Wilde ik ook doen, is mn bestelling net in behandeling genomen. Nou ja, dan krijgen ze weer een heel pakket retour. Ik ga niet meer betalen als het niet nodig is. Echt bijna alles van de zomercollectie is nu afgeprijsd. Vraag je je eigenlijk af waarom je niet even een maand hebt gewacht, nu is alles een stuk goedkoper.
Ik ben zo blij, zo blij
pi_49990526
Inderdaad ja: een maand geleden heb ik deze jas gekocht en nu istie opeens 15 euro goedkoper .
En terug geven en dan opnieuw bestellen kan echt niet meer.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 09:01:56 #71
63411 Roeji
pi_49990686
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 08:53 schreef Pearl22 het volgende:
Inderdaad ja: een maand geleden heb ik deze jas gekocht en nu istie opeens 15 euro goedkoper .
En terug geven en dan opnieuw bestellen kan echt niet meer.
[afbeelding]
Ja das echt balen. Gelukkig stonden er niet al te veel dingen bij wat k heb besteld een tijd geleden. Of waren ze maar een paar euro goedkoper. op 1 top na, van 14,90 nu voor 5,-. Behalve die in het zwart, die ik dus heb. Ik zat toevallig nog te twijfelen of ik m nog in t wit of grijs zou bestellen, nou ja nu dus maar allebei besteld. Die zit nl enorm lekker en staat leuk op een legging en een wat strakkere broek. En aangezien ik nu allemaal mooie riemen heb meot ik ze wel gaan dragen

Oh en die jurk wat ik laatst in t grijs had gekocht, die hele simpele t-shirt model zeg maar, staat in het zwart nu ook in de outlet.
Ik ben zo blij, zo blij
pi_49990734
Tja, dat is altijd met uitverkoop!
Ik ga nu eens even kijken.

edit: er is op het moment een technische storing op de site

[ Bericht 53% gewijzigd door Koningin op 01-06-2007 09:15:00 ]
pi_49990999
Lekker vaag verhaal: ik had laatst online een hele bestelling gedaan en alles was goed behalve 1 sporttop, die was echt veel te groot. Ik ging toch de stad in, dus in plaats die top terug te sturen,wilde ik hem terugbréngen. Ze hadden daar weer veel leuke dingen dus ik stond daar voor de kassa met de top die terug moest en een bunch met nieuw spul. Het meisje achter de kassa was duidelijk niet betrokken bij de buskruitaffaire, want ipv. dat ze het bedrag van de top eraf trok telde ze het erbij op en ik had zonder te controleren gepind, dus het ding was nu 2x betaald. Ik kon het haar maar niet aan het verstand brengen dat ik nu dus 25 euro terug moest hebben ipv 12,50. Ze begreep er niets van en ze keek me aan alsof ik haar de relativiteitstheorie van Einstein aan het uitleggen was. De rij achter me groeide aan. Uiteindelijk kwamen er 2 collega's van d'r bij staan, waarvan de 1 ook geheel blanco naar me begon te kijken, gelukkig had het laatste meisje wel hersenen meegekregen en kwam het uiteindelijk goed...
pi_49994145
Ik ben blij dat ik niet de enige H&M addict ben! Elke keer als ik naar de stad moet loop ik automatisch ook de H&M binnen, en ik koop 99% van de tijd iets.
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_49994608
Verslaaaaavend
pi_49994758
quote:
[afbeelding]
Leuk jurkje!! Staat hij ook op de online shop? (Ik had even vluchig gekeken, maar kon hem zo niet vinden.. ) of heeft iemand deze al gezien in Eindhoven? Valt die groot?
pi_49996436
Sale!

Ik heb net van alles lopen bestellen. Gelukkig zit dat niet in de sale, op 1 paar oorbellen na. Maar dat scheelt maar 40 cent. Maarmaar, nu ben ik zo geneigd om nog meer te bestellen. Drama!
  vrijdag 1 juni 2007 @ 12:22:58 #78
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_49996628
Zojuist nog maar even wat dingen toegevoegd .

Die was nu een tientje afgeprijsd . Iemand trouwens enig idee hoe die valt qua maat? Meestal heb ik shirtjes maat 34 van de H&M, normaal S'jes..

En die lijkt me toch wel erg handig qua ruimte enzo .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_49997128
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 09:16 schreef conleche het volgende:
waarvan de 1 ook geheel blanco naar me begon te kijken,
Eheheheh
pi_49997342
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 12:22 schreef Debsterr het volgende:
Zojuist nog maar even wat dingen toegevoegd .

[afbeelding]
Die was nu een tientje afgeprijsd . Iemand trouwens enig idee hoe die valt qua maat? Meestal heb ik shirtjes maat 34 van de H&M, normaal S'jes..

[afbeelding]
En die lijkt me toch wel erg handig qua ruimte enzo .
Die eerste heb ik ook besteld En nog veel meer . Ohoh, ik hoop dat het allemaal niet past!
  vrijdag 1 juni 2007 @ 12:51:38 #81
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_49997523
damn ik heb vorige week vrijdag besteld, rekening houdend met dat maandag niet meetelt, zou ik vanaf dinsdag 3 dagen moet wachten op m'n bestelling toch (di, wo,do)?? En ik heb het nog steeds niet binnen....

(heb btw wel via de post besteld)
Oh yes i did!
pi_49997673
Jaaa uitverkoop! Maar ik heb nog niks besteld, ik wil eigen een flinke nieuwe collectie! Zal wel snel komen denk ik!
pi_49998145
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 12:51 schreef izzypizzy het volgende:
damn ik heb vorige week vrijdag besteld, rekening houdend met dat maandag niet meetelt, zou ik vanaf dinsdag 3 dagen moet wachten op m'n bestelling toch (di, wo,do)?? En ik heb het nog steeds niet binnen....

bedoel je met besteld 'in behandeling genomen' of gewoon je dingen aangeklikt en afgerekend? In dat laatste geval duurt t nog wel ff, de bestelling di eik gister binnen had was alles van op voorraad en heb anderhalve maand gewacht....
pi_49998679

Witte versie plzkthnx! Nu staan alleen een groene en bruine in de Outlet...
  vrijdag 1 juni 2007 @ 13:41:32 #85
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_49998982
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 13:12 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

bedoel je met besteld 'in behandeling genomen' of gewoon je dingen aangeklikt en afgerekend? In dat laatste geval duurt t nog wel ff, de bestelling di eik gister binnen had was alles van op voorraad en heb anderhalve maand gewacht....
ik dacht dat het binnen 3 dagen binnen moest zijn... Maar ik heb nu dus weer besteld ivm de sale!! Klopt het dat ik dan alles in 1 keer krijg, en maar 1 keer verzendkosten hoef te payen??
Oh yes i did!
pi_49999058
Dat hangt af van de levertijden van de verschillende artikelen, moet je even in het overzicht kijken bij 'Mijn pagina'
  vrijdag 1 juni 2007 @ 13:44:54 #87
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_49999075
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 13:41 schreef izzypizzy het volgende:

[..]

ik dacht dat het binnen 3 dagen binnen moest zijn... Maar ik heb nu dus weer besteld ivm de sale!! Klopt het dat ik dan alles in 1 keer krijg, en maar 1 keer verzendkosten hoef te payen??
Ligt eraan, als de rest nog niet in behandeling genomen is leveren ze het waarschijnlijk wel samen.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_49999132
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 13:41 schreef izzypizzy het volgende:

[..]

Nou, het snelste wat ik tot nu toe heb gehad was binnen een maand
  vrijdag 1 juni 2007 @ 16:19:02 #89
70004 niksan
net een beetje meer
pi_50004718
jaja uitverkoop de site ligt er nu al uit
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
pi_50004895
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 13:46 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Nou, het snelste wat ik tot nu toe heb gehad was binnen een maand
Weird, ik bestelde eergister en het is nu al verstuurd!
Mijn langste duur was iets van 10 dagen tussen de plaatsing van mijn bestelling en de aflevering.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 16:36:15 #91
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_50005309
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 16:23 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Weird, ik bestelde eergister en het is nu al verstuurd!
Mijn langste duur was iets van 10 dagen tussen de plaatsing van mijn bestelling en de aflevering.
Pfft, ik heb het iets van 2 weken geleden besteld en ik heb nog steeds die manco, dus het is nog in Zweden
Ziggy played guitar
pi_50005779
Stormloop, want ze hebben net bijgevuld geloof ik.
pi_50011929
Jee, ik moet hier niet zo vaak kijken. Mijn bestelling is onderweg en ik ben maar meteen weer met een nieuwe bestelling begonnen, vanwege de SALE. Ach, de helft past toch niet, toch?
pi_50012010
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 11:24 schreef fae_sarah het volgende:

[..]

Leuk jurkje!! Staat hij ook op de online shop? (Ik had even vluchig gekeken, maar kon hem zo niet vinden.. ) of heeft iemand deze al gezien in Eindhoven? Valt die groot?
Thanks!
Heb 'm gewoon uit de winkel, is van de standaard H&M collectie (everyday), dus je zou 'm gewoon overal moeten kunnen krijgen. Volgens mij staat ie niet in de online-shop.
Hij valt zoals ie moet vallen wel
pi_50017403
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 12:51 schreef izzypizzy het volgende:

Via de post besteld in de zin van kaartje ingevuld en in een envelopje gestopt en in de brievenbus gestopt?

tel er dan maar minimaal een week of eventueel 2 bij op... voordat zij namelijk je bestelling uberhaubt verwerkt hebben...

Ik ben bang als je daarna via internet wat besteld dat het dan gewoon doodleuk twee aparte bestellingen gaan worden, dus twee keer 4.90 betalen...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_50018013
Nou lekker is dat, ben je druk bezig je winkelmandje vol te gooien, krijg je opeens de melding dat je al een uur niks gedaan hebt en dus overnieuw kan beginnen. Terwijl je pas een kwartier bezig bent En nou is alles al uitverkocht
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_50019127
Als je niet thuis bent, word je bestelling dan bij de buren afgeleverd of kan je 'm dan bij het postkantoor ophalen?

Heb liever niet dat ie bij de buren wordt afgeleverd...

[ Bericht 54% gewijzigd door AJ187 op 02-06-2007 00:11:38 ]
  zaterdag 2 juni 2007 @ 00:57:17 #98
123170 alors
zlata1234
pi_50022817
Bij mij werd ie wel bij de buren gebracht...

Ik heb alweer een hele lading bijbesteld Die outlet is dodelijk...
know'm sayin?
word? word.
pi_50022949
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 00:57 schreef alors het volgende:
Bij mij werd ie wel bij de buren gebracht...

Ik heb alweer een hele lading bijbesteld Die outlet is dodelijk...
Je kan zeker niet aangeven dat ie niet bij de buren afgeleverd moet worden, maar bij het postkantoor ofzo

Ik zag veel leuke dingen bij die outlet, maar heel veel is uitverkocht, zo snel
pi_50026737
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 23:09 schreef AJ187 het volgende:
Als je niet thuis bent, word je bestelling dan bij de buren afgeleverd of kan je 'm dan bij het postkantoor ophalen?

Heb liever niet dat ie bij de buren wordt afgeleverd...
Ik moest het pakketje bij het postkantoor op halen toen ik een keer niet thuis was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')