Je mag ook iets anders verkopen heur.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:02 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb helemaal geen PC om te verkopen
Mag ik dan wel mee doen in dit topic?
Neuh, ding staat mij niet in de weg. (Zelf had ik zo'n mega Lian Li big tower, die staat dus wél in de weg als je 'm niet gebruikt). Maar wat ik al eerder heb geroepen, mocht het ding een keer overlijden, dan ga ik toch echt kijken naar een Mac Mini of iMac.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:19 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ben je al bezig haar te overtuigen dat de Dell weg moet..?
Mijn windows bak (een mac is ook een pc) heb ik aan mijn zusje gegeven. Gebruik thuis alleen OS X het laatste jaar.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:17 schreef Jarno het volgende:
Mijn PC is weg!!
(als in thuis, als in verkocht)
schande! Ik zou je baas aanklagen wegens onzedelijk gedrag. (ofzo)quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:03 schreef magnifor het volgende:
Op mijn stage werk ik helaas op een windows bak.
Ik dacht dat ik vga male-female moest hebbenquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:56 schreef Jarno het volgende:
Dus, je hébt dvi, je moést vga en je dácht dat het serial was?
I'm lost.
Geen last van hier! Ze zullen jou wel moeten hebben denk ikquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Damn....t-mobile is wel erg ah hoeren het laatste uurtje. Ik heb amper verbinding...
quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:45 schreef Dr_Crouton het volgende:
Gewoon een iShemale verloopstekkertje nemen.
Staat bij mij ook in de planning. Hoop dat ik d'r nog wat voor krijg.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:23 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ga m'n goeie ouwe pc'tje ook maar in onderdelen proberen te slijten denk ik.
Heb laatst een Duron 800 Mhz naar de sloop gebracht.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:23 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Staat bij mij ook in de planning. Hoop dat ik d'r nog wat voor krijg.
Geen idee maar ik vind CS3 al behoorlijk snel draaien op een Intel...quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:51 schreef sanni het volgende:
Vraagje: Klopt het dat Adobe CS3 op een PPC Mac veel trager werkt dan op een 2.0 Intel Mac?
Ik merk het nl. en wilde weten of meer mensen deze ervaringen hebben en of het niet handiger is
om dan maar Adobe CS2 op de PPC Mac te blijven draaien en CS3 op de Intel..
Neen, PPC zit er nog steeds in.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:55 schreef Tijn het volgende:
Ik dacht dat CS3 niet eens Universal Binary is gemaakt en alleen voor de Intel geschikt is.
of het aan de UB ligt weet ik niet maar een PPC heeft nog altijd een slomere processor dan de nieuwe intels.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:51 schreef sanni het volgende:
Wat een TT [afbeelding].
Vraagje: Klopt het dat Adobe CS3 op een PPC Mac veel trager werkt dan op een 2.0 Intel Mac?
Ik merk het nl. en wilde weten of meer mensen deze ervaringen hebben en of het niet handiger is
om dan maar Adobe CS2 op de PPC Mac te blijven draaien en CS3 op de Intel..
Ik geloof dat er 10 topics geleden nog een uitwijding hierover was...quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:59 schreef Daklem het volgende:
nevermind, lang leve binaries.
had het over cs3 design premium pack.
Nu je toch hier bent, ben je ooit langs de Macstuff/Dingbats in Enschede geweest?quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:01 schreef Q. het volgende:
Ik verkoop mijn pc niet, hij is kapot. Maar ik ga wel een nieuwe vette kick-ass pc kopen. Voor de games.
Goede ontwikkelingenquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:23 schreef De_Hertog het volgende:
Ben benieuwd of er nu eindelijk eens een nieuwe iMac aan komt.
wrom age of empire? Is GTA niet cool genoeg?quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:31 schreef DutchErrorist het volgende:
Owja age of empires 3 is retegaaf om op je macbook tegen elkaar te spelen
quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:31 schreef DutchErrorist het volgende:
Owja age of empires 3 is retegaaf om op je macbook tegen elkaar te spelen
is dat gratis voor mac en kan je dat ook tegen elkaar spelen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:35 schreef Daklem het volgende:
[..]
wrom age of empire? Is GTA niet cool genoeg?![]()
geen idee, speel nooit games.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:59 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
is dat gratis voor mac en kan je dat ook tegen elkaar spelen?
is ages of empires 3 gratis voor mac?quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:59 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
is dat gratis voor mac en kan je dat ook tegen elkaar spelen?
Nee maar GTA voor de PC welquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:31 schreef TwyLight het volgende:
[..]
is ages of empires 3 gratis voor mac?
USB is altijd goedkoper, maar FW is sneller.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:05 schreef HenkBenzinetank het volgende:
waarom is de goedkoopste LaCie Porsche in de pricewatch zonder Firewire, ik wil firewire zodat ik de 2 usbpoortjes in mn macbookje gewoon vrij laat (voor mn ipod en muis)
Je hebt je Xbox 360 nog..quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:42 schreef TwyLight het volgende:
ik zou er een moord voor doen dat gta alleen op consoles uit komt.
en nu direct.
oktober
...En de Wii is voor de elite.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:02 schreef TwyLight het volgende:
oja beter:
alleen op de 360.
playstations are for gays.
Heb je een gemodde 360?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:05 schreef TwyLight het volgende:
no, for the poor.
De DS is briljant, veel op gespeeld, maar er moeten weer eens rap wat nieuwe killergames op uitkomen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
Waar zijn al die DS haters gebleven?
Dat het duffe kutgames zijn...? Ik wil een New Super Mario Bros, een Mario Kart DS, een Yoshi Island DS, etc, etc.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
Waarom nou weer killergames, wat is er mis met NintenDogs en Braintraining..
Ow, je bedoeld de jarenlange uitgemelkte games uit de Nintendo-Franchise...quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:25 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat het duffe kutgames zijn...? Ik wil een New Super Mario Bros, een Mario Kart DS, een Yoshi Island DS, etc, etc.
Zou ik ook doen, als m'n baasje me geen eten geeft..quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:32 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mijn kat is een vette huillie, en is zojuist op mijn muis gaan zitten uit protest over het feit dat ik haar nog geen eten heb gegeven..
Ze zal volgende keer nog eens aan je denken als je dicht tegen d'r aan probeerd kruipen..quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:43 schreef AudreyHepburn het volgende:
Kindjes in Afrika hebben pas honger. Bovendien hebben de kindjes in Afrika tenminste nog de beleefdheid om niet enthousiast met dikke zwarte haren te gaan strooien op je mooie witte Apple toetsenbord.
Dat is wel een heleboelquote:Om FileVault in te schakelen, is nog 4060.0 GB beschikbare ruimte op de schijf nodig voor het aanmaken van een gecodeerde kopie van de thuismap. Leeg de prullenmand of verwijder bestanden die u niet langer nodig hebt.
Maak me niet jaloers.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:47 schreef AudreyHepburn het volgende:
Het hongernegertje en ik doen nu het grote "Ik beweeg de muis dan ga jij spinnend op mijn arm zitten en naar de cursor kijken"-spel.
2... Van die krengen die zodra je op de bank ploft onmiddelijk op je schoot zittenquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:57 schreef AudreyHepburn het volgende:
Dit "Geef me nou eten, ah toe, geef me eten, ik wil eten, TOE, nu-huuu, eten, toe nou, geef nou eten !"-gedrag hebben Sjoe en ik liefdevol "strandballen" gedoopt. Je kan namelijk niks meer doen in huis want Mucha gaat voor je voeten lopen bij elke stap die je zet, of zoals nu gaat ze op je zitten.
Wie heeft er hier nog meer katten trouwens ? (. Foto's !
.)
Ik wou dat ik katten hadquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:57 schreef AudreyHepburn het volgende:
Dit "Geef me nou eten, ah toe, geef me eten, ik wil eten, TOE, nu-huuu, eten, toe nou, geef nou eten !"-gedrag hebben Sjoe en ik liefdevol "strandballen" gedoopt. Je kan namelijk niks meer doen in huis want Mucha gaat voor je voeten lopen bij elke stap die je zet, of zoals nu gaat ze op je zitten.
Wie heeft er hier nog meer katten trouwens ? (. Foto's !
.)
ze zijn meteen in de Apple kleuren! Wel toepasselijk.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Verkeerde link gepakt...
[afbeelding]
quote:Apple, Inc. has made an art of not talking about its products. Fans, journalists, and rumormongers who love it or love to hate it have long had to practice a sort of Kremlinology to gather the merest hints as to what is coming next out of Cupertino.
A case in point is this story, which was to be about the iPhone--about how an innovative and gorgeous piece of technology was conceived, designed, and produced by the vaunted industrial-design team at Apple. Along the way, it would address the larger question of how one company can so consistently excel at making products that become icons, win design awards, and inspire customers.
Voor alle Mac-fundamentalisten en design-geeks een intressant artikel.quote:"There were three evaluations required at the inception of a product idea: a marketing requirement document, an engineering requirement document, and a user-experience document," Norman recalls. Rolston elaborates: "Marketing is what people want; engineering is what we can do; user experience is 'Here's how people like to do things."
Ik heb een eigen server. Ik heb alleen geen kattenquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:16 schreef Jarno het volgende:
Wat een kutgedoe is dat ook altijd, plaatjes laten zien.
Waarom Windows live messenger onder Parallels draaienquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:29 schreef super-muffin het volgende:
Een vriend van me heeft sinds deze week een MacBook (nadat zijn moeder op zijn iBook was gaan staan) en nu heeft hij Parallels geinstalleerd alleen voor Windows Live Messenger
Webcammen is wel handig maar dan heb je dus een messenger van 6GB?quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:29 schreef super-muffin het volgende:
Een vriend van me heeft sinds deze week een MacBook (nadat zijn moeder op zijn iBook was gaan staan) en nu heeft hij Parallels geinstalleerd alleen voor Windows Live Messenger
quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:29 schreef super-muffin het volgende:
Of je pakt een krukje, kom je hoger mee.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:29 schreef super-muffin het volgende:
Mijn nachtmerrie is dat mijn ma mijn MacBook een keer als snijplankje gaat gebruiken. Wit plastic, het juiste formaat en met een leuk appeltje er opquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:29 schreef super-muffin het volgende:
Och als je d'r een MacBook aan overhoudt. Alsnog zonde natuurlijk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:03 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Of je pakt een krukje, kom je hoger mee.
Ja! Net geprobeerd, goeie tip!quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:49 schreef Blivox het volgende:
Hm, ik lees dus vanmiddag dat de macbooks nog steeds geen rechtermuisknopje hebben. Dat is ontzettend kut natuurlijk, maar nou ontdekte ik gelukkig wel dat als je de muisknop ingedrukt houd, dat dat ook een rechterklik geeft op mijn desktop OSX.
Is dat op die touchpads hetzelfde?
Ja fanboy, nu weten we wel dat hij de 360 heilig hebt verklaard... Hoevaak moet je dat nog laten blijken? Geef gewoon toe dat er op de Wii toffe games zijn uitgekomen die niet op je 360 mogelijk zijn, zo is het andersom ook. Anders moet je dat enorme bord voor je kop maar eens weghalen en stoppen met dat irritante getroll...quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:57 schreef TwyLight het volgende:
ik zei consoles. geen calculators
Geksie bout altijd alles open...quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:52 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wat ik me afvraag: is er al iemand die zijn of haar MacBook heeft opengehaald om te kijken hoeveel stof er in de behuizing zelf zit? Ik ben daar wel benieuwd naar namelijk.
Ik vind mijn MacBook veel mooier als 'ie heel is.quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:52 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wat ik me afvraag: is er al iemand die zijn of haar MacBook heeft opengehaald om te kijken hoeveel stof er in de behuizing zelf zit? Ik ben daar wel benieuwd naar namelijk.
Hij haalt het niet bij mijn PSP in ieder gevalquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
Waar zijn al die DS haters gebleven?
Wat een schatjesquote:
Hij seed natuurlijk alleen maar de orginele bestandenquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:01 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Godsamme. Was ik net klaar met een download. Ruim 4gb. Ik uitpakken. Vervolgens de rarfiles weggooien. Transmission weer opstarten. Gaat 'ie weer helemaal opnieuw beginnen met downloaden! Kan ik dus niet meer seeden!
Bij andere downloads bij mij niet. Als bijvoorbeeld Transmission nog draait, en ik gooi dan de rar-files weg, dan krijg je een melding dat bestand x nog in gebruik is: doorgaan. Vervolgens sluit je Trasmission af. Gooi je het overgebleven bestand weg. Je start Transmission weer op, en hij gaat vrolijk verder met seeden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:02 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Hij seed natuurlijk alleen maar de orginele bestanden
Toch is het stom/ of niet logisch. Je gooit alle bronbestanden weg om te seeden, dan valt er eigenlijk niks meer te seeden of het moet nog in de prullenbak staan oid..quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:07 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Bij andere downloads bij mij niet. Als bijvoorbeeld Transmission nog draait, en ik gooi dan de rar-files weg, dan krijg je een melding dat bestand x nog in gebruik is: doorgaan. Vervolgens sluit je Trasmission af. Gooi je het overgebleven bestand weg. Je start Transmission weer op, en hij gaat vrolijk verder met seeden.
Aanschouw:
[afbeelding]
http://xs.to/xs.php?h=xs315&d=07194&f=nuwel.jpg
Ik gok dat het in de prullenbak staat, zo blijft VLC player ook prima doorspelen als ik het bestand naar de prullenbak sleep.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:07 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Bij andere downloads bij mij niet. Als bijvoorbeeld Transmission nog draait, en ik gooi dan de rar-files weg, dan krijg je een melding dat bestand x nog in gebruik is: doorgaan. Vervolgens sluit je Trasmission af. Gooi je het overgebleven bestand weg. Je start Transmission weer op, en hij gaat vrolijk verder met seeden.
Aanschouw:
[afbeelding]
http://xs.to/xs.php?h=xs315&d=07194&f=nuwel.jpg
Dom doch noodzakelijk. M'n interne HDD is vol.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
En ik heb het eigenlijk ook nooit op die manier geprobeerd omdat het eigenlijk gewoon "dom" is![]()
Koop een grotere of een externe HD, kun je zo alles wegschrijven...quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:21 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Dom doch noodzakelijk. M'n interne HDD is vol.
quote:Geachte klant,
Wij hebben uw bestelling ontvangen.
Het wachten is op de HD.
Deze verwachten wij eind van de week binnen.
Met vriendelijke groeten,
Marianne
Ah, dat is dan een week stoppen met "leechen"quote:
Een of andere vage Zweedse film. Beetje Hot Fuzz verhaal. Wel grappig.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ah, dat is dan een week stoppen met "leechen"
Wat is dat "Kopps" voor iets eigenlijkEen HP-film?
Niet echt hard, eerder droogkomisch. En er zit eenquote:
Ik heb er een maand geleden nog ¤140,- voor neergeteld..quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:50 schreef George.W.Bush het volgende:
Zo, geheugen kost ook geen rochel meer. 110,- voor 2 maal Kingston KTA-MB667/1G 1024 MB, PC5300, 667 MHz
Ik heb het er in de A-Mac in laten zetten bij aanschaf. Kaaaaaaa-tsjing!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik heb er een maand geleden nog ¤140,- voor neergeteld..
En dan weten ze je ook nog zo mooi om te praten. Zo van je hebt nu nog 1GB in je Macbook zitten. Die kun je dan inruilen en dan krijg je een inruilkorting, waardoor dan het totaal te betalen bedrag op ¤199,- komt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:20 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik heb het er in de A-Mac in laten zetten bij aanschaf. Kaaaaaaa-tsjing!!
Een vriend van me heeft het daar ook laten doen, koste gewoon ¤199,- inclusief inruil oude geheugen (1GB).quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:29 schreef Jarno het volgende:
Geen idee wat het nou uiteindelijk gekost heeft, ik wilde in 1x klaar zijn en geen gezeik hebben.
Achja, gezien het feit dat het zelf doen een maand geleden kennelijkdus nog 140 euro heeft gekost, en mijn MB iets ouder is, is dat voor die paar tientjes nog geeneens zo'n heel gekke deal.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft het daar ook laten doen, koste gewoon ¤199,- inclusief inruil oude geheugen (1GB).
Je vergeet dan even dat ik voor m'n oude geheugen ook nog ¤80,- had kunnen vangen. Dus uiteindelijk wel een stuk goedkoper..quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:34 schreef Jarno het volgende:
[..]
Achja, gezien het feit dat het zelf doen een maand geleden kennelijkdus nog 140 euro heeft gekost, en mijn MB iets ouder is, is dat voor die paar tientjes nog geeneens zo'n heel gekke deal.
Zo heb ik het ook precies gedaan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:29 schreef Jarno het volgende:
Geen idee wat het nou uiteindelijk gekost heeft, ik wilde in 1x klaar zijn en geen gezeik hebben.
180 duurder dan het zelf doen dus. Nicequote:Op donderdag 10 mei 2007 14:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je vergeet dan even dat ik voor m'n oude geheugen ook nog ¤80,- had kunnen vangen. Dus uiteindelijk wel een stuk goedkoper..
Maar goed, ik moet ergens geld op besparen..
Idd, ik heb met het verwisselen van de HD ook even gekeken hoe het geheugen erin zit en dat kan echt elke Henk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik moet wel zeggen, dat ik vantevoren nog wel even de Youtube filmpjes heb geïnspecteerd voordat ik zelf geheugen erin ben gaan zetten. Wilde toch even weten of ik geen rare fratsen hoefde uit te halen, zodat het een "tweak" verhaal werd. Maar het was echt easy peasy..
Gelukkig staan er zelfs instructies binnen op de Macbook, was voor mij genoeg informatiequote:Op donderdag 10 mei 2007 14:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik moet wel zeggen, dat ik vantevoren nog wel even de Youtube filmpjes heb geïnspecteerd voordat ik zelf geheugen erin ben gaan zetten. Wilde toch even weten of ik geen rare fratsen hoefde uit te halen, zodat het een "tweak" verhaal werd. Maar het was echt easy peasy..
17-40L kopen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
En die bespaarde ¤180,- kan ik mooi weer steken in m'n toekomstige Canon EOS 400D
Jammer dat de EF 70-200mm f/2.8L IS USM Telelens dan weer ¤1500,- in NL kost![]()
Maar goed ik moet ergens mee beginnen...
Thanks, maar de baas verwacht mij morgen gewoon.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Morgen nog een gratis Aperture workshop in R'dam, Jarno..
Als je toch nog wil leren pielen met Aperture...
Ik zat dan eerder aan de 17-55 groothoek te denken..quote:
Ik kan je wel zeggen dat een fotografie hobbie goedkoper is dan Audiohobbiequote:Op donderdag 10 mei 2007 15:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
Waarom zijn hobby's zo duur? Je kan beter een "vriendin" houden..
Ik weet het, een vriend van me heeft em. Heb em al een keer geprobeerd, maar die menuutjes vind ik ronduit frustrerend. Moet eerst 10 x klikken voordat ik ergens ben.. das niet handig..quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:04 schreef Daklem het volgende:
I know, ik bezit zelf ook een spiegelreflex. De D50 van Nikon.
De lenzen zijn iets goedkoper van Nikon, en kwalitatief erg goed. Ook vond ik dat de Canon 350 en 400 iets te krampachtig vasthouden (te kleine grip) wat ik zelf niet prettig vond.
De D40 ligt in hetzelfde budget als de 400D van canon, dus ik zou deze zeker meenemen met je zoektocht.
Grappig: die camera wilde ik ook in de komende maand gaan aanschaffen. Of een goede tweedehands 350D.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
En die bespaarde ¤180,- kan ik mooi weer steken in m'n toekomstige Canon EOS 400D
Jammer dat de EF 70-200mm f/2.8L IS USM Telelens dan weer ¤1500,- in NL kost![]()
Maar goed ik moet ergens mee beginnen...
Menu? Gast! die heb je niet nodig bij spiegelreflex.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik weet het, een vriend van me heeft em. Heb em al een keer geprobeerd, maar die menuutjes vind ik ronduit frustrerend. Moet eerst 10 x klikken voordat ik ergens ben.. das niet handig..
Ik durf bijna te wedden dat een Audiohobby goedkoper is, dan de combinatie Fotografie en Reizenquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:06 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ik kan je wel zeggen dat een fotografie hobbie goedkoper is dan Audiohobbie![]()
Ik wil de 18-200 VR lens kopen in de zomer.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:09 schreef Jarno het volgende:
M'n 28-135 ben ik dan wél weer erg blij mee. IS..
Reizen erbij kost idd ook geld.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik durf bijna te wedden dat een Audiohobby goedkoper is, dan de combinatie Fotografie en Reizen
Hoezo niet, als ik eens een keer wat "experimenteren", moet dat echt wel.. er is niet alleen 1 "night modus"quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:10 schreef Daklem het volgende:
[..]
Menu? Gast! die heb je niet nodig bij spiegelreflex.
Ik regel alles met diafragma en sluitertijd.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Hoezo niet, als ik eens een keer wat "experimenteren", moet dat echt wel.. er is niet alleen 1 "night modus"
Ohja, dat heb ik absoluut. Als ik iets koop moet ik ook gelijk alle opties, uitbreidingen en toeters en bellen hebben.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:20 schreef Svyatagor het volgende:
Als je eenmaal last hebt van GAS maakt de hobby eigenlijk weinig meer uit.
Gelukkig ben ik nog niet heel erg materialistisch ingesteld. Ik hoef niet zo nodig een dikke Dolby Surround set met een 60" Ultra Wide LCD scherm..quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:20 schreef Svyatagor het volgende:
Als je eenmaal last hebt van GAS maakt de hobby eigenlijk weinig meer uit.
Daar gaat het niet om want die hoef ik ook niet. Het gaat erom dat je gelijk op zoek gaat naar alle accesoires (of ze iig wil hebben) op het moment dat je een gadget koopt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik nog niet heel erg materialistisch ingesteld. Ik hoef niet zo nodig een dikke Dolby Surround set met een 60" Ultra Wide LCD scherm..
Ja, maar, Ja maar... wat moet je anders met een camera.. zonder lenzen heb je er niks aan..quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:27 schreef Jarno het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om want die hoef ik ook niet. Het gaat erom dat je gelijk op zoek gaat naar alle accesoires (of ze iig wil hebben) op het moment dat je een gadget koopt.
Die heb ik ook. Gehad.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:33 schreef Sjoewe het volgende:
Maatje van me heeft laatst een Russische Fish Eye gekocht voor 160 euro, volledig mechanisch ook. Echt heel tof. Gewoon 180* op de foto.
Mja, je moet er echt een toepassing voor hebben, of fish-eye moet je ding zijn. Anders doe je er weinig mee hoor.quote:
Daarom is het ook een leuk ding voor erbij! Ik vind Fish eye vaak geen mooie fotos opleveren.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:40 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mja, je moet er echt een toepassing voor hebben, of fish-eye moet je ding zijn. Anders doe je er weinig mee hoor.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
Fish-Eye ga ik dan geen geld aan besteden, daar hebben we Photoshop voor
Photoshop geeft je geen 180 graden als het er niet is he.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
Fish-Eye ga ik dan geen geld aan besteden, daar hebben we Photoshop voor
Soms kom je het ook wel eens tegen in natuurfotografie, maar daarbij vind ik de toepassing vaak misplaatst.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:45 schreef Geqxon het volgende:
Fish-Eye zie ik professioneel alleen in skateboard-fotos. Het moet idd je ding zijn
Ja hij maakt foto's op snowboard events. Externe flitsers erbij. Gewoon de hele schans en landing in een foto.quote:
Ik geef dr 1 euro voor, voor die 50 cent + je macbookquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:57 schreef Geqxon het volgende:
Er hangt op het moment 50 cent op mijn Macbook
Je moet de crack voor de windows versie gebruiken. Degene waarbij je een keygen hebt und so.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:45 schreef Daklem het volgende:
godver, ik baal nog steeds waarom die crack niet werkt
CS3 is geheel geinstalleerd, maar nu de crack nog
Wattuhquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:09 schreef DutchErrorist het volgende:
hoi hoi hoiLomografie is veel vetter dan fotografie
![]()
hoi hoi hoi
quote:Next Generation Intel Platform (Santa Rosa) Tracking For May
TG Daily reports that Intel's next generation mobile platform, code-named Santa Rosa, is currently tracking for a May release.
The platform will feature many improvements over today's incarnation found in the iMac, MacBook, and MacBook Pro. While the processor will remain of the Core 2 Duo "Merom" variety and will top out at 2.4 GHz, the front side bus speed will be increased to 800 MHz.
Also, systems that use integrated graphics (MacBook, Mac Mini) will stand to see a big boost from Intel's latest graphics technology. The GMA X3000 will implement several important graphics features in hardware and support pixel and vertex shader models 3.0, whereas GMA 950 only supports pixel shader model 2.0. This improvement will no doubt be a boost for casual gamers and for Apple's desire to include even more impressive visual effects in their systems.
Lastly, Santa Rosa will feature Intel's flash caching technology, code-named Robson. The technology should bring better system performance, especially in the areas of battery life, system startup, and access of frequently used applications.
http://www.macrumors.com/(...)sa-tracking-for-may/
Vergeet ook niet dat de cores nu onafhankelijk kunnen worden geklockt, een 'single core turbo mode' van 200 Mhz extra hebben en goedkoper geworden zijn.quote:
Ik vind het er ook heel cool uitzien.. en ja het is goedkoop...quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hmm, ik denk dat het alleen maar nuttig is om "beweging" te fotograferen. Verder zie ik niet helemaal wat de leuke toepassing ervan moet zijn. Het ding is trouwens wel spotgoedkoop
Typisch zo'n ding dat je op de Westkreuzstraße in Berlijn op de kop kan tikken..
lelijk?quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:29 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik wil ook zo'n lomo fototoestel... die zijn gewoon te cool(maar wel ongelofelijk lelijk
)
Klopt, maar wel het OS waar elke computergebruiker mee werkt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:46 schreef DutchErrorist het volgende:
maar microsoft verkoopt niet de computers
De D40 vind ik weer te klein. De D70s is perfectquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:04 schreef Daklem het volgende:
I know, ik bezit zelf ook een spiegelreflex. De D50 van Nikon.
De lenzen zijn iets goedkoper van Nikon, en kwalitatief erg goed. Ook vond ik dat de Canon 350 en 400 iets te krampachtig vasthouden (te kleine grip) wat ik zelf niet prettig vond.
De D40 ligt in hetzelfde budget als de 400D van canon, dus ik zou deze zeker meenemen met je zoektocht.
Ik wil ook wel een D70. Ik mis namelijk het 2de wieltje. Die zit niet op de D50quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:57 schreef super-muffin het volgende:
[..]
De D40 vind ik weer te klein. De D70s is perfect
Helaas heb ik er geen, want ik geef te veel geld uit aan concerten, CD's/LP's en uitgaan
Duur is ook relatief. Je wilt niet weten hoeveel plezier, je eruit kunt halen om bepaalde dingen vast te leggenquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:17 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
jammer dat die camera's zo duur zijn
quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:41 schreef Geqxon het volgende:
http://joyoftech.com/joyoftech/joyarchives/958.html
ik stoei af en toe met de 350d van mijn vriendin, heb zelf alleen niet echt het geld er voorquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:41 schreef Xilantof het volgende:
Och... 't is vrij makkelijk.
Gewoon "simpel" beginnen. En dan doorkrijgen wat je wilt/nodig hebt/verder wilt "uitbuiten" en dan daar je apparatuur op aanschaffen.
Zo heb ik 't ook gedaan
Wat is er mis met een vette kick-ass imac voor je spelletjes? Windows loopt noch even goed vast op de mac hoor, dus je hoef niet bang te zijn voor ontcrashing verschijnselenquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:01 schreef Q. het volgende:
Ik verkoop mijn pc niet, hij is kapot. Maar ik ga wel een nieuwe vette kick-ass pc kopen. Voor de games.
In firefox werkt ie gewoon. Hij gebruikt quicktime, waarschijnlijk met flip4mac (windows media codec ondersteuning)quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:49 schreef George.W.Bush het volgende:
en iemand een idee hoe ik deze stream op mijn apple kan bekijken: http://sbs6.crossmediaventures.com/darts7/
Die heb ik ook wel regelmatig in mijn handen gehad. Absoluut een leuk cameraatje. Zelf ben ik toch meer een Nikon-man... (Past ook beter qua imago bij Applequote:Op donderdag 10 mei 2007 19:57 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
ik stoei af en toe met de 350d van mijn vriendin, heb zelf alleen niet echt het geld er voormooi spul wel
ik heb flip4mac uiteraard, maar in safari werkt het niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:57 schreef Fostar82 het volgende:
[..]
In firefox werkt ie gewoon. Hij gebruikt quicktime, waarschijnlijk met flip4mac (windows media codec ondersteuning)
Tja, in FOT worden die vetes nog altijd "uitgevochten" maar gewoon op de grappende basis. Af en toe loopt 't iets uit de hand, maar 't gros is gewoon plagend.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:03 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Haha, ach de vete tussen nikon gebruikers is eenzelfde als die tussen windows/osx gebruiks geloof ik.
Doe mij de canon maar trouwens, vind de interface veel fijner
Het enige verschil is dat de ene camera niet vol met bugs zitquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:03 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Haha, ach de vete tussen nikon gebruikers is eenzelfde als die tussen windows/osx gebruiks geloof ik.
Doe mij de canon maar trouwens, vind de interface veel fijner
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:09 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik had me van het begin af aan al ingenomen om een goede speakerset bij m'n MacBook te kopen.
Nu, bijna een jaar later, luister ik nog steeds via de interne speakers.![]()
doenquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:05 schreef Daklem het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik wel die 1TB box zal bestellen of niet..
Dit is normaal. Dit doen niet alleen macbooks, maar ook andere laptops.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:54 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Mijn MacBook maakt ineens ook een brommend/piepend geluid wanneer ik van helderheid wissel. Enkel op de hoogste stand doet hij het niet. Meer mensen die hier last van hebben?
Volgens mij met dat programma tv-showsquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:59 schreef Jarno het volgende:
Ehhh, ik heb opeens Opera op m'n MB staan? Kan dat te maken hebben met Transmission (heb ik net geinstalleerd)?
Hij is wel uber!quote:
Die widget? Da's kut. Kan het ook weer weg?quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:08 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Volgens mij met dat programma tv-shows
Zit in Adobe Bridge...verbaasde me ook waar het vandaan kwam...quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:59 schreef Jarno het volgende:
Ehhh, ik heb opeens Opera op m'n MB staan? Kan dat te maken hebben met Transmission (heb ik net geinstalleerd)?
Hahah wat een afbeelding zeg!quote:
Ah, dat zou ook nog kunnen. Ik merkte het toen ik dubbelklikte op een .torrent bestand, die werd met Opera geopend opeens.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zit in Adobe Bridge...verbaasde me ook waar het vandaan kwam...
Denk je met de Terminal om te kunnen gaan?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:06 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Weet iemand of ik Bootcamp-partitie kan resizen, nadat ik XP heb geinstalleerd?
Of mot ik de boel weer opnieuw installeren om meer HD-ruimte te krijgen onder XP..?![]()
Dat denk ik wel jaquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:51 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Denk je met de Terminal om te kunnen gaan?
Hm, da's minder, maar goed, een kwestie van de USB kabel verlengen en gaan natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:47 schreef HenkBenzinetank het volgende:
hij is idd niet zo lang, centimeterjte of 50 ofzo schat ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |