Hij seed natuurlijk alleen maar de orginele bestandenquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:01 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Godsamme. Was ik net klaar met een download. Ruim 4gb. Ik uitpakken. Vervolgens de rarfiles weggooien. Transmission weer opstarten. Gaat 'ie weer helemaal opnieuw beginnen met downloaden! Kan ik dus niet meer seeden!
Bij andere downloads bij mij niet. Als bijvoorbeeld Transmission nog draait, en ik gooi dan de rar-files weg, dan krijg je een melding dat bestand x nog in gebruik is: doorgaan. Vervolgens sluit je Trasmission af. Gooi je het overgebleven bestand weg. Je start Transmission weer op, en hij gaat vrolijk verder met seeden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:02 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Hij seed natuurlijk alleen maar de orginele bestanden
Toch is het stom/ of niet logisch. Je gooit alle bronbestanden weg om te seeden, dan valt er eigenlijk niks meer te seeden of het moet nog in de prullenbak staan oid..quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:07 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Bij andere downloads bij mij niet. Als bijvoorbeeld Transmission nog draait, en ik gooi dan de rar-files weg, dan krijg je een melding dat bestand x nog in gebruik is: doorgaan. Vervolgens sluit je Trasmission af. Gooi je het overgebleven bestand weg. Je start Transmission weer op, en hij gaat vrolijk verder met seeden.
Aanschouw:
[afbeelding]
http://xs.to/xs.php?h=xs315&d=07194&f=nuwel.jpg
Ik gok dat het in de prullenbak staat, zo blijft VLC player ook prima doorspelen als ik het bestand naar de prullenbak sleep.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:07 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Bij andere downloads bij mij niet. Als bijvoorbeeld Transmission nog draait, en ik gooi dan de rar-files weg, dan krijg je een melding dat bestand x nog in gebruik is: doorgaan. Vervolgens sluit je Trasmission af. Gooi je het overgebleven bestand weg. Je start Transmission weer op, en hij gaat vrolijk verder met seeden.
Aanschouw:
[afbeelding]
http://xs.to/xs.php?h=xs315&d=07194&f=nuwel.jpg
Dom doch noodzakelijk. M'n interne HDD is vol.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
En ik heb het eigenlijk ook nooit op die manier geprobeerd omdat het eigenlijk gewoon "dom" is![]()
Koop een grotere of een externe HD, kun je zo alles wegschrijven...quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:21 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Dom doch noodzakelijk. M'n interne HDD is vol.
quote:Geachte klant,
Wij hebben uw bestelling ontvangen.
Het wachten is op de HD.
Deze verwachten wij eind van de week binnen.
Met vriendelijke groeten,
Marianne
Ah, dat is dan een week stoppen met "leechen"quote:
Een of andere vage Zweedse film. Beetje Hot Fuzz verhaal. Wel grappig.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ah, dat is dan een week stoppen met "leechen"
Wat is dat "Kopps" voor iets eigenlijkEen HP-film?
Niet echt hard, eerder droogkomisch. En er zit eenquote:
Ik heb er een maand geleden nog ¤140,- voor neergeteld..quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:50 schreef George.W.Bush het volgende:
Zo, geheugen kost ook geen rochel meer. 110,- voor 2 maal Kingston KTA-MB667/1G 1024 MB, PC5300, 667 MHz
Ik heb het er in de A-Mac in laten zetten bij aanschaf. Kaaaaaaa-tsjing!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik heb er een maand geleden nog ¤140,- voor neergeteld..
En dan weten ze je ook nog zo mooi om te praten. Zo van je hebt nu nog 1GB in je Macbook zitten. Die kun je dan inruilen en dan krijg je een inruilkorting, waardoor dan het totaal te betalen bedrag op ¤199,- komt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:20 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik heb het er in de A-Mac in laten zetten bij aanschaf. Kaaaaaaa-tsjing!!
Een vriend van me heeft het daar ook laten doen, koste gewoon ¤199,- inclusief inruil oude geheugen (1GB).quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:29 schreef Jarno het volgende:
Geen idee wat het nou uiteindelijk gekost heeft, ik wilde in 1x klaar zijn en geen gezeik hebben.
Achja, gezien het feit dat het zelf doen een maand geleden kennelijkdus nog 140 euro heeft gekost, en mijn MB iets ouder is, is dat voor die paar tientjes nog geeneens zo'n heel gekke deal.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft het daar ook laten doen, koste gewoon ¤199,- inclusief inruil oude geheugen (1GB).
Je vergeet dan even dat ik voor m'n oude geheugen ook nog ¤80,- had kunnen vangen. Dus uiteindelijk wel een stuk goedkoper..quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:34 schreef Jarno het volgende:
[..]
Achja, gezien het feit dat het zelf doen een maand geleden kennelijkdus nog 140 euro heeft gekost, en mijn MB iets ouder is, is dat voor die paar tientjes nog geeneens zo'n heel gekke deal.
Zo heb ik het ook precies gedaan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:29 schreef Jarno het volgende:
Geen idee wat het nou uiteindelijk gekost heeft, ik wilde in 1x klaar zijn en geen gezeik hebben.
180 duurder dan het zelf doen dus. Nicequote:Op donderdag 10 mei 2007 14:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je vergeet dan even dat ik voor m'n oude geheugen ook nog ¤80,- had kunnen vangen. Dus uiteindelijk wel een stuk goedkoper..
Maar goed, ik moet ergens geld op besparen..
Idd, ik heb met het verwisselen van de HD ook even gekeken hoe het geheugen erin zit en dat kan echt elke Henk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik moet wel zeggen, dat ik vantevoren nog wel even de Youtube filmpjes heb geïnspecteerd voordat ik zelf geheugen erin ben gaan zetten. Wilde toch even weten of ik geen rare fratsen hoefde uit te halen, zodat het een "tweak" verhaal werd. Maar het was echt easy peasy..
Gelukkig staan er zelfs instructies binnen op de Macbook, was voor mij genoeg informatiequote:Op donderdag 10 mei 2007 14:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik moet wel zeggen, dat ik vantevoren nog wel even de Youtube filmpjes heb geïnspecteerd voordat ik zelf geheugen erin ben gaan zetten. Wilde toch even weten of ik geen rare fratsen hoefde uit te halen, zodat het een "tweak" verhaal werd. Maar het was echt easy peasy..
17-40L kopen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
En die bespaarde ¤180,- kan ik mooi weer steken in m'n toekomstige Canon EOS 400D
Jammer dat de EF 70-200mm f/2.8L IS USM Telelens dan weer ¤1500,- in NL kost![]()
Maar goed ik moet ergens mee beginnen...
Thanks, maar de baas verwacht mij morgen gewoon.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Morgen nog een gratis Aperture workshop in R'dam, Jarno..
Als je toch nog wil leren pielen met Aperture...
Ik zat dan eerder aan de 17-55 groothoek te denken..quote:
Ik kan je wel zeggen dat een fotografie hobbie goedkoper is dan Audiohobbiequote:Op donderdag 10 mei 2007 15:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
Waarom zijn hobby's zo duur? Je kan beter een "vriendin" houden..
Ik weet het, een vriend van me heeft em. Heb em al een keer geprobeerd, maar die menuutjes vind ik ronduit frustrerend. Moet eerst 10 x klikken voordat ik ergens ben.. das niet handig..quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:04 schreef Daklem het volgende:
I know, ik bezit zelf ook een spiegelreflex. De D50 van Nikon.
De lenzen zijn iets goedkoper van Nikon, en kwalitatief erg goed. Ook vond ik dat de Canon 350 en 400 iets te krampachtig vasthouden (te kleine grip) wat ik zelf niet prettig vond.
De D40 ligt in hetzelfde budget als de 400D van canon, dus ik zou deze zeker meenemen met je zoektocht.
Grappig: die camera wilde ik ook in de komende maand gaan aanschaffen. Of een goede tweedehands 350D.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
En die bespaarde ¤180,- kan ik mooi weer steken in m'n toekomstige Canon EOS 400D
Jammer dat de EF 70-200mm f/2.8L IS USM Telelens dan weer ¤1500,- in NL kost![]()
Maar goed ik moet ergens mee beginnen...
Menu? Gast! die heb je niet nodig bij spiegelreflex.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik weet het, een vriend van me heeft em. Heb em al een keer geprobeerd, maar die menuutjes vind ik ronduit frustrerend. Moet eerst 10 x klikken voordat ik ergens ben.. das niet handig..
Ik durf bijna te wedden dat een Audiohobby goedkoper is, dan de combinatie Fotografie en Reizenquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:06 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ik kan je wel zeggen dat een fotografie hobbie goedkoper is dan Audiohobbie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |