180 duurder dan het zelf doen dus. Nicequote:Op donderdag 10 mei 2007 14:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je vergeet dan even dat ik voor m'n oude geheugen ook nog ¤80,- had kunnen vangen. Dus uiteindelijk wel een stuk goedkoper..
Maar goed, ik moet ergens geld op besparen..
Idd, ik heb met het verwisselen van de HD ook even gekeken hoe het geheugen erin zit en dat kan echt elke Henk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik moet wel zeggen, dat ik vantevoren nog wel even de Youtube filmpjes heb geïnspecteerd voordat ik zelf geheugen erin ben gaan zetten. Wilde toch even weten of ik geen rare fratsen hoefde uit te halen, zodat het een "tweak" verhaal werd. Maar het was echt easy peasy..
Gelukkig staan er zelfs instructies binnen op de Macbook, was voor mij genoeg informatiequote:Op donderdag 10 mei 2007 14:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik moet wel zeggen, dat ik vantevoren nog wel even de Youtube filmpjes heb geïnspecteerd voordat ik zelf geheugen erin ben gaan zetten. Wilde toch even weten of ik geen rare fratsen hoefde uit te halen, zodat het een "tweak" verhaal werd. Maar het was echt easy peasy..
17-40L kopen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
En die bespaarde ¤180,- kan ik mooi weer steken in m'n toekomstige Canon EOS 400D
Jammer dat de EF 70-200mm f/2.8L IS USM Telelens dan weer ¤1500,- in NL kost![]()
Maar goed ik moet ergens mee beginnen...
Thanks, maar de baas verwacht mij morgen gewoon.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Morgen nog een gratis Aperture workshop in R'dam, Jarno..
Als je toch nog wil leren pielen met Aperture...
Ik zat dan eerder aan de 17-55 groothoek te denken..quote:
Ik kan je wel zeggen dat een fotografie hobbie goedkoper is dan Audiohobbiequote:Op donderdag 10 mei 2007 15:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
Waarom zijn hobby's zo duur? Je kan beter een "vriendin" houden..
Ik weet het, een vriend van me heeft em. Heb em al een keer geprobeerd, maar die menuutjes vind ik ronduit frustrerend. Moet eerst 10 x klikken voordat ik ergens ben.. das niet handig..quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:04 schreef Daklem het volgende:
I know, ik bezit zelf ook een spiegelreflex. De D50 van Nikon.
De lenzen zijn iets goedkoper van Nikon, en kwalitatief erg goed. Ook vond ik dat de Canon 350 en 400 iets te krampachtig vasthouden (te kleine grip) wat ik zelf niet prettig vond.
De D40 ligt in hetzelfde budget als de 400D van canon, dus ik zou deze zeker meenemen met je zoektocht.
Grappig: die camera wilde ik ook in de komende maand gaan aanschaffen. Of een goede tweedehands 350D.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
En die bespaarde ¤180,- kan ik mooi weer steken in m'n toekomstige Canon EOS 400D
Jammer dat de EF 70-200mm f/2.8L IS USM Telelens dan weer ¤1500,- in NL kost![]()
Maar goed ik moet ergens mee beginnen...
Menu? Gast! die heb je niet nodig bij spiegelreflex.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik weet het, een vriend van me heeft em. Heb em al een keer geprobeerd, maar die menuutjes vind ik ronduit frustrerend. Moet eerst 10 x klikken voordat ik ergens ben.. das niet handig..
Ik durf bijna te wedden dat een Audiohobby goedkoper is, dan de combinatie Fotografie en Reizenquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:06 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ik kan je wel zeggen dat een fotografie hobbie goedkoper is dan Audiohobbie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |