Waarom Windows live messenger onder Parallels draaienquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:29 schreef super-muffin het volgende:
Een vriend van me heeft sinds deze week een MacBook (nadat zijn moeder op zijn iBook was gaan staan) en nu heeft hij Parallels geinstalleerd alleen voor Windows Live Messenger
Webcammen is wel handig maar dan heb je dus een messenger van 6GB?quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:29 schreef super-muffin het volgende:
Een vriend van me heeft sinds deze week een MacBook (nadat zijn moeder op zijn iBook was gaan staan) en nu heeft hij Parallels geinstalleerd alleen voor Windows Live Messenger
quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:29 schreef super-muffin het volgende:
Of je pakt een krukje, kom je hoger mee.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:29 schreef super-muffin het volgende:
Mijn nachtmerrie is dat mijn ma mijn MacBook een keer als snijplankje gaat gebruiken. Wit plastic, het juiste formaat en met een leuk appeltje er opquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:29 schreef super-muffin het volgende:
Och als je d'r een MacBook aan overhoudt. Alsnog zonde natuurlijk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:03 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Of je pakt een krukje, kom je hoger mee.
Ja! Net geprobeerd, goeie tip!quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:49 schreef Blivox het volgende:
Hm, ik lees dus vanmiddag dat de macbooks nog steeds geen rechtermuisknopje hebben. Dat is ontzettend kut natuurlijk, maar nou ontdekte ik gelukkig wel dat als je de muisknop ingedrukt houd, dat dat ook een rechterklik geeft op mijn desktop OSX.
Is dat op die touchpads hetzelfde?
Ja fanboy, nu weten we wel dat hij de 360 heilig hebt verklaard... Hoevaak moet je dat nog laten blijken? Geef gewoon toe dat er op de Wii toffe games zijn uitgekomen die niet op je 360 mogelijk zijn, zo is het andersom ook. Anders moet je dat enorme bord voor je kop maar eens weghalen en stoppen met dat irritante getroll...quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:57 schreef TwyLight het volgende:
ik zei consoles. geen calculators
Geksie bout altijd alles open...quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:52 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wat ik me afvraag: is er al iemand die zijn of haar MacBook heeft opengehaald om te kijken hoeveel stof er in de behuizing zelf zit? Ik ben daar wel benieuwd naar namelijk.
Ik vind mijn MacBook veel mooier als 'ie heel is.quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:52 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wat ik me afvraag: is er al iemand die zijn of haar MacBook heeft opengehaald om te kijken hoeveel stof er in de behuizing zelf zit? Ik ben daar wel benieuwd naar namelijk.
Hij haalt het niet bij mijn PSP in ieder gevalquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
Waar zijn al die DS haters gebleven?
Wat een schatjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |