Nu je toch hier bent, ben je ooit langs de Macstuff/Dingbats in Enschede geweest?quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:01 schreef Q. het volgende:
Ik verkoop mijn pc niet, hij is kapot. Maar ik ga wel een nieuwe vette kick-ass pc kopen. Voor de games.
Goede ontwikkelingenquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:23 schreef De_Hertog het volgende:
Ben benieuwd of er nu eindelijk eens een nieuwe iMac aan komt.
wrom age of empire? Is GTA niet cool genoeg?quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:31 schreef DutchErrorist het volgende:
Owja age of empires 3 is retegaaf om op je macbook tegen elkaar te spelen
quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:31 schreef DutchErrorist het volgende:
Owja age of empires 3 is retegaaf om op je macbook tegen elkaar te spelen
is dat gratis voor mac en kan je dat ook tegen elkaar spelen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:35 schreef Daklem het volgende:
[..]
wrom age of empire? Is GTA niet cool genoeg?![]()
geen idee, speel nooit games.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:59 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
is dat gratis voor mac en kan je dat ook tegen elkaar spelen?
is ages of empires 3 gratis voor mac?quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:59 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
is dat gratis voor mac en kan je dat ook tegen elkaar spelen?
Nee maar GTA voor de PC welquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:31 schreef TwyLight het volgende:
[..]
is ages of empires 3 gratis voor mac?
USB is altijd goedkoper, maar FW is sneller.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:05 schreef HenkBenzinetank het volgende:
waarom is de goedkoopste LaCie Porsche in de pricewatch zonder Firewire, ik wil firewire zodat ik de 2 usbpoortjes in mn macbookje gewoon vrij laat (voor mn ipod en muis)
Je hebt je Xbox 360 nog..quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:42 schreef TwyLight het volgende:
ik zou er een moord voor doen dat gta alleen op consoles uit komt.
en nu direct.
oktober
...En de Wii is voor de elite.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:02 schreef TwyLight het volgende:
oja beter:
alleen op de 360.
playstations are for gays.
Heb je een gemodde 360?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:05 schreef TwyLight het volgende:
no, for the poor.
De DS is briljant, veel op gespeeld, maar er moeten weer eens rap wat nieuwe killergames op uitkomen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
Waar zijn al die DS haters gebleven?
Dat het duffe kutgames zijn...? Ik wil een New Super Mario Bros, een Mario Kart DS, een Yoshi Island DS, etc, etc.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
Waarom nou weer killergames, wat is er mis met NintenDogs en Braintraining..
Ow, je bedoeld de jarenlange uitgemelkte games uit de Nintendo-Franchise...quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:25 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat het duffe kutgames zijn...? Ik wil een New Super Mario Bros, een Mario Kart DS, een Yoshi Island DS, etc, etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |