Je mag ook iets anders verkopen heur.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:02 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb helemaal geen PC om te verkopen
Mag ik dan wel mee doen in dit topic?
Neuh, ding staat mij niet in de weg. (Zelf had ik zo'n mega Lian Li big tower, die staat dus wél in de weg als je 'm niet gebruikt). Maar wat ik al eerder heb geroepen, mocht het ding een keer overlijden, dan ga ik toch echt kijken naar een Mac Mini of iMac.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:19 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ben je al bezig haar te overtuigen dat de Dell weg moet..?
Mijn windows bak (een mac is ook een pc) heb ik aan mijn zusje gegeven. Gebruik thuis alleen OS X het laatste jaar.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:17 schreef Jarno het volgende:
Mijn PC is weg!!
(als in thuis, als in verkocht)
schande! Ik zou je baas aanklagen wegens onzedelijk gedrag. (ofzo)quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:03 schreef magnifor het volgende:
Op mijn stage werk ik helaas op een windows bak.
Ik dacht dat ik vga male-female moest hebbenquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:56 schreef Jarno het volgende:
Dus, je hébt dvi, je moést vga en je dácht dat het serial was?
I'm lost.
Geen last van hier! Ze zullen jou wel moeten hebben denk ikquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Damn....t-mobile is wel erg ah hoeren het laatste uurtje. Ik heb amper verbinding...
quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:45 schreef Dr_Crouton het volgende:
Gewoon een iShemale verloopstekkertje nemen.
Staat bij mij ook in de planning. Hoop dat ik d'r nog wat voor krijg.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:23 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ga m'n goeie ouwe pc'tje ook maar in onderdelen proberen te slijten denk ik.
Heb laatst een Duron 800 Mhz naar de sloop gebracht.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:23 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Staat bij mij ook in de planning. Hoop dat ik d'r nog wat voor krijg.
Geen idee maar ik vind CS3 al behoorlijk snel draaien op een Intel...quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:51 schreef sanni het volgende:
Vraagje: Klopt het dat Adobe CS3 op een PPC Mac veel trager werkt dan op een 2.0 Intel Mac?
Ik merk het nl. en wilde weten of meer mensen deze ervaringen hebben en of het niet handiger is
om dan maar Adobe CS2 op de PPC Mac te blijven draaien en CS3 op de Intel..
Neen, PPC zit er nog steeds in.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:55 schreef Tijn het volgende:
Ik dacht dat CS3 niet eens Universal Binary is gemaakt en alleen voor de Intel geschikt is.
of het aan de UB ligt weet ik niet maar een PPC heeft nog altijd een slomere processor dan de nieuwe intels.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:51 schreef sanni het volgende:
Wat een TT [afbeelding].
Vraagje: Klopt het dat Adobe CS3 op een PPC Mac veel trager werkt dan op een 2.0 Intel Mac?
Ik merk het nl. en wilde weten of meer mensen deze ervaringen hebben en of het niet handiger is
om dan maar Adobe CS2 op de PPC Mac te blijven draaien en CS3 op de Intel..
Ik geloof dat er 10 topics geleden nog een uitwijding hierover was...quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:59 schreef Daklem het volgende:
nevermind, lang leve binaries.
had het over cs3 design premium pack.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |