doenquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:05 schreef Daklem het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik wel die 1TB box zal bestellen of niet..
Dit is normaal. Dit doen niet alleen macbooks, maar ook andere laptops.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:54 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Mijn MacBook maakt ineens ook een brommend/piepend geluid wanneer ik van helderheid wissel. Enkel op de hoogste stand doet hij het niet. Meer mensen die hier last van hebben?
Volgens mij met dat programma tv-showsquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:59 schreef Jarno het volgende:
Ehhh, ik heb opeens Opera op m'n MB staan? Kan dat te maken hebben met Transmission (heb ik net geinstalleerd)?
Hij is wel uber!quote:
Die widget? Da's kut. Kan het ook weer weg?quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:08 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Volgens mij met dat programma tv-shows
Zit in Adobe Bridge...verbaasde me ook waar het vandaan kwam...quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:59 schreef Jarno het volgende:
Ehhh, ik heb opeens Opera op m'n MB staan? Kan dat te maken hebben met Transmission (heb ik net geinstalleerd)?
Hahah wat een afbeelding zeg!quote:
Ah, dat zou ook nog kunnen. Ik merkte het toen ik dubbelklikte op een .torrent bestand, die werd met Opera geopend opeens.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zit in Adobe Bridge...verbaasde me ook waar het vandaan kwam...
Denk je met de Terminal om te kunnen gaan?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:06 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Weet iemand of ik Bootcamp-partitie kan resizen, nadat ik XP heb geinstalleerd?
Of mot ik de boel weer opnieuw installeren om meer HD-ruimte te krijgen onder XP..?![]()
Dat denk ik wel jaquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:51 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Denk je met de Terminal om te kunnen gaan?
Hm, da's minder, maar goed, een kwestie van de USB kabel verlengen en gaan natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:47 schreef HenkBenzinetank het volgende:
hij is idd niet zo lang, centimeterjte of 50 ofzo schat ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |