abonnement Unibet Coolblue
pi_47936961



M by Madonna for H&M

vervolg van:
H&M #14
H&M #13: Get ready for 'M by Madonna'
H&M #12
H&M #11: Spring/Summer Collection 2007
H&M #10
Gift of the Day at H&M #9
H&M #8: Gekkenhuis voor Viktor & Rolf
Viktor & Rolf love H&M: A short love affair #7
H&M, Just can't get enough #6
Madonna & crew love H&M #5
De H&M, nu ook shop online #4
De H&M #3
De H&M #2
De H&M


Karl Lagerfeld for H&M

andere topics:
H&M lanceert Kylie-collectie in China
COS, nieuwe keten van H&M
Viktor & Rolf for H&M [9 nov. in store, 13 nov. online]
Miuccia Prada doet H&M
H&M Solange Azagury-Partridge
Stella McCartney for H&M
Elio Fiorucci for H&M
H&M by Karl Lagerfeld

h&m site:
hm.com

veelgestelde vragen:

Kun je dingen toevoegen of annuleren aan je bestelling indien die nog niet geleverd is?
Toevoegen: plaatsen in de kassamand, vervolgens het bestelproces doorlopen.
Annuleren: aantal op 0 zetten en uitvoeren waarna de bestelling is geannuleerd

Een vraagje; heb net besteld en kwam er daarna ineens achter dat ik nergens de kortingscode in heb kunnen vullen! Waar staat dat normaal? Erg jammer dat ik nu de 10% misloop....
Er stond bij stap 1 boven dat je dit bij stap 2 aan kon geven maar heb net nog een keer gecheckt; ik kan dat niet vinden!! Grrrrrrr...

Je kunt je bestelling nog annuleren.
1: mijn pagina
2: nog niet geleverde artikelen
3: aantal op 0 zetten
4: uitvoeren
Vervolgens bestelling opnieuw uitvoeren. Kortingscode voor stap 1 invullen.



Wat betekent 'voorgemelde zending niet aangetroffen:manco...Zwolle'?
Dan is de bestelling nog in Zweden, of onderweg naar Nederland.

Hoe lang duurt het ongeveer vanaf het moment dat het in behandeling is genomen tot de levering?
In behandeling houdt in dat ze bij H&M de spullen zijn aan het verzamelen en inpakken. Pas als er onderweg staat, dan kun je het pakketje volgen met track&trace. Het is niet echt te voorspellen hoe lang het gaat duren. Soms heb je het binnen 3 dagen soms duurt een meer dan een week.

Mijn zending is vandaag gesorteerd in het sorteercentrum in Zwolle. Betekent dat dan dat ik het morgen in huis heb?
Ja.

Nog even een vraagje voor de ervaren bestellers, als een paar dingen later worden geleverd en je wilt de rest al meteen hebben, dan hoef je toch geen 2 keer de verzendkosten te betalen.. of wel?
Nee.

Eerst stond er dat mijn bestelling begin januari zou worden geleverd en nu zie ik ineenkeer bij mijn pagina dat het pas half januari wordt geleverd terwijl alles gewoon wel op voorraad was. Hoe kan dat?
Mogelijk:
- is de betaling van je vorige bestelling nog niet binnen, of
- is je retourzending nog niet aangekomen in Zweden, of
- is het een combinatie van deze 2 dingen.
M.a.w. je zit momenteel boven je limiet.

Kun je ook terugsturen als het niet bevalt en krijg je je geld dan terug?
Je kunt het terugsturen als je het aan huis bezorgt krijgt, maar dan moet je het wel bij het postkantoor afgeven. Je hoeft pas te betalen als je je bestelde artikelen houdt; als je niks houdt hoef je alleen een euro te betalen voor retourkosten; verzendkosten vervallen dan. Als je dingen terugstuurt maar ook dingen zelf houdt, moet je wèl verzendkosten erbij betalen. Staat allemaal op de factuur die je bij je bestelling ontvangt.

Ik heb een deel van mijn bestelling binnen gekregen, maar er zitten wat dingen bij die niet passen. Hebben jullie ervaring met het terugbrengen naar de winkel?
Ik heb mijn spullen teruggebracht in Maastricht, toen was de winkel net voor het eerst geopend, en dat ging prima. Je moet wel je formulier dan meenemen, dan moeten ze invullen. Het stuk met de giro eraan krijg je terug.

Als je spullen retour wilt sturen, kun je die dan afgeven op het postkantoor?
Klopt! En als je een maandfactuur hebt verrekenen ze het daarmee.

Vraagje, ik heb online iets besteld en wil het retourneren. Dit kan bij mijn Kialapunt. Hoe lever je het dan in? Kun je het in een willekeurige zak of envelop doen? Of kan het in de doos waar het in zat?
Gewoon in de doos waar het in zat + de retourneer-sticker erop plakken.

Ik heb mijn bestelling teruggestuurd en wat ik wil ruilen ingevuld op de bon. Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat ik het zal ontvangen?
De klantenservice vertelde mij dat het circa 2 weken duurt voordat je retourpakket is verwerkt in Zweden. En dan moeten de nieuwe items dus nog weer worden opgestuurd.


H&M loves Kylie

Het e-mail adres waar je je mee hebt aangemeld voor de nieuwsbrief kun je herhaaldelijk gebruiken voor een kortingscode.
quote:
Welkom! Dankjewel voor je aanmelding voor de H&M Newsletter. Vanaf nu ontvang je iedere maand informatie over het laatste modenieuws, de trends en speciale aanbiedingen uit H&M SHOP ONLINE. Als welkomstaanbieding krijg je 25% korting op een artikel naar keuze als je online winkelt. Je hoeft alleen maar de kortingscode 7384 in te vullen als je bestelt. De aanbieding is geldig tot 18-07-2007.
Verder geeft 7442 10 euro korting.

[ Bericht 22% gewijzigd door Mylene op 13-04-2007 18:42:25 ]
pi_47937178
ow we waren blijkbaar beiden bezig met het openen van een nieuw topic...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 2 april 2007 @ 20:03:14 #3
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_47937338
@schatje: zou je misschien de meest standaard vragen + antwoorden omtrent het bestel en ruil proces in de OP erbij kunnen zetten? Zodat die niet keer op keer beantwoord hoeven te worden.

Thanx
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_47937734


Was ik weer.
quote:
Op maandag 2 april 2007 20:10 schreef schatje het volgende:
H&M #15

Daar graag verder svp.
Je maakt misbruik van je positie!
pi_47937735
quote:
Op maandag 2 april 2007 19:59 schreef Bartjebart het volgende:
ow we waren blijkbaar beiden bezig met het openen van een nieuw topic...
quote:
Op maandag 2 april 2007 20:03 schreef Roeji het volgende:
@schatje: zou je misschien de meest standaard vragen + antwoorden omtrent het bestel en ruil proces in de OP erbij kunnen zetten? Zodat die niet keer op keer beantwoord hoeven te worden.

Thanx
Ja, ik ga daarmee aan de slag.
pi_47937860
Wel handig, een privémodje in een topicreeks
pi_47937969
Hihihihihiiiiiiiiiiiii
Voices tell me I'm the shit.
pi_47937990
Het satijnen jurkje heb ik trouwens teruggestuurd. Ik vond 'm erg tegenvallen. De trench heb ik wel gehouden.
  maandag 2 april 2007 @ 20:24:28 #9
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_47938311
Ik doe ook weer mee! Niet dat ik voorlopig iets te melden heb .
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_47938317
Ik wil de satijnen kimono met de witte band maar hijs uitverkocht
Wanneer wordt ie weer bijgevuld?
Voices tell me I'm the shit.
pi_47938385
Ik krijg eind april weer iets, achtergebleven deel van mijn bestelling. Maar denk dat ik het terug ga sturen. Vind het niet zo geweldig leuk meer.
Ben mn verzendkosten toch al kwijt aan het andere deel, dat ik wel heb gehouden.

En heb vrijdag een jurkje en broek gekocht (niet bij H&M) dus heb geen geld meer
pi_47938405
Hmm, dit is nu al het tweede artikel van de H&M dat te snel kapot is.. ik weet ook wel dat het niet superkwaliteit is, maar langer dan 2x dragen moet toch lukken zou je zeggen..
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  maandag 2 april 2007 @ 20:27:21 #13
16715 Mylene
*schatje*
pi_47938452
quote:
Op maandag 2 april 2007 20:13 schreef B.ertha het volgende:


Was ik weer.
[..]

Je maakt misbruik van je positie!
Hoezo misbruik? Ik was eerder met het openen van het topic. Als Bartjebart eerder was geweest had ik de mijne gesloten .
  maandag 2 april 2007 @ 21:20:18 #14
123170 alors
zlata1234
pi_47940936
dan hier maar een subtiele tvp plaatsen.
know'm sayin?
×
word? word.
  maandag 2 april 2007 @ 21:21:46 #15
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_47941035
quote:
Op maandag 2 april 2007 20:13 schreef schatje het volgende:

Ja, ik ga daarmee aan de slag.
Super
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_47942194
Mijn zending is vandaag gesorteerd in het sorteercentrum in Zwolle. Betekent dat dan dat ik het morgen in huis heb?
Back in business.
pi_47943931
ja bij mij was dat wel zo
pi_47944607
quote:
Op maandag 2 april 2007 20:26 schreef Addict89 het volgende:
Hmm, dit is nu al het tweede artikel van de H&M dat te snel kapot is.. ik weet ook wel dat het niet superkwaliteit is, maar langer dan 2x dragen moet toch lukken zou je zeggen..
Wat is het voor artikel dan?
  maandag 2 april 2007 @ 23:19:47 #19
16715 Mylene
*schatje*
pi_47946897
quote:
Op maandag 2 april 2007 21:21 schreef Roeji het volgende:

[..]

Super
Ik heb wat vragen en antwoorden verzameld uit de vorige delen.

Meldt het even mensen als er iets niet klopt of als je nog 'een vraag en antwoord' weet.

[ Bericht 2% gewijzigd door Mylene op 02-04-2007 23:26:15 ]
pi_47946995
quote:
Op maandag 2 april 2007 22:15 schreef BalLon het volgende:
ja bij mij was dat wel zo
Woei!
Back in business.
pi_47948388
quote:
Op maandag 2 april 2007 23:22 schreef Shirley het volgende:

[..]

Woei!
Wat heb je gekocht??
Shirr de Esprit is ook leuk
pi_47948936
Vesten

Heb vorige week m'n witte vest binnengehad, maar zit nu te dubben of ik deze ook zal bestellen:


Hij is er ook in 't rood maar op mijn beeldscherm ziet 't er nogal roze/frambozenrood uit... Of ligt dat alleen aan mij?
pi_47949024
Hij is in elk geval niet rood-rood in het echie, Chanty.

Heb vandaag een heel cute kort shortje gekocht, zwart, 9,90. Ga 'm ook maar eens in het wit halen denk ik
Verder tvp
  dinsdag 3 april 2007 @ 01:32:20 #24
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_47950458
quote:
Op maandag 2 april 2007 23:19 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik heb wat vragen en antwoorden verzameld uit de vorige delen.

Meldt het even mensen als er iets niet klopt of als je nog 'een vraag en antwoord' weet.
Volgens mij waren dat wel zo'n beetje alle vragen. Ziet er prima uit

Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_47954349
Ik doe ook weer mee.

Ik heb deze jurk trouwens toch maar teruggebracht naar de winkel:



Ik vond hem heel leuk, maar hij was toch iets te kort en ik leek er zwanger in.
  dinsdag 3 april 2007 @ 10:19:56 #26
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_47954404
Ohh die is wel heel schattig! Wat is dat voor print? Bloemetjes?
Saartje
  dinsdag 3 april 2007 @ 10:40:42 #27
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_47954925
tvp

laatste tijd niet zo heel veel bij h&m gekocht, alleen wat basic topjes
pi_47955039
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 10:19 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ohh die is wel heel schattig! Wat is dat voor print? Bloemetjes?
Het zijn hartjes, half wit, half rood. Hij is wel schattig idd.
  dinsdag 3 april 2007 @ 10:52:02 #29
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_47955199
hartjes..dat vind ik dan weer jammer
Saartje
  dinsdag 3 april 2007 @ 11:01:26 #30
162706 souvenir
blahblahblah
pi_47955464
ik heb een paar basic shirtjes besteld die pas begin juni geleverd worden!
dus dat hoeft voor mij ook niet meer.
  dinsdag 3 april 2007 @ 11:05:04 #31
40726 gfo
ftw!!! :+
pi_47955556
mensne al gehoord van het nieuwe concept van h&m? in samen werking met cos

http://www.cosstores.com/
http://www.hm.com/gb/abouthm/anewchainofstorescos__factscos.nhtml

te koop in Den Haag

Ik vind het wel relaxed soort extra moderne h&m afdeling
Check me blog: Sarlo's Everyday Life
pi_47956352
Ahhh ik zie dat ze dat lekkere fleecevest weer hebben Ik woon er compleet in, maar ik ben echt een vestenmens
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 3 april 2007 @ 12:15:23 #33
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_47958219
Ik weet niet wat jij in jouw mail had gezet Syrena, maar ik heb nog geen antwoord (gisteren verstuurd) terwijl jij aan gaf in no-time antwoord te hebben gehad. Had je ze soms bedreigt?

Ik ga morgen maar bellen als ik dan nog geen antwoord heb gehad. Ze hadden overigens ook weer spontaan mijn gratis jurkje verwijdert uit de bestelling. En de beloofde korting op mn bikini staat er nog steeds niet bij.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  dinsdag 3 april 2007 @ 12:27:00 #34
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_47958602
Jaja, ik mag vandaag eindelijk mijn pakje ophalen
Nu nog wachten tot 5 uur, dan mag ik eindelijk van mijn werk weg
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_47961308
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 11:25 schreef Syrena het volgende:
Ahhh ik zie dat ze dat lekkere fleecevest weer hebben Ik woon er compleet in, maar ik ben echt een vestenmens
Welk bedoel je?
Ben nl. ook wel een vestenmens!
pi_47962789
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 10:17 schreef Lollifant het volgende:
Ik doe ook weer mee.

Ik heb deze jurk trouwens toch maar teruggebracht naar de winkel:

[afbeelding]

Ik vond hem heel leuk, maar hij was toch iets te kort en ik leek er zwanger in.
Ik heb hem binnen twas vandaag binnengekomen, in het bruin, hijs leuk maar valt best wijd, soms steekt ie echt zwangerachtig uit idd aan de voorkant maar dat valt best mee hier.. en ja, superlang is ie niet, maar ik heb er nu toch wel wat onderaan sowieso :p

Maarja, niet heeeel veel last van, en na een tijdje valt dat denk ik wel mee, rest was ook superleuk helemaal netjes in aparte tasjes in zo'n rood tasje, compleet, een week nadat ik het besteld had, top allemaal
pi_47962809
Ook helemaal goedpraten ja jurkje is gewoon leuk haha
pi_47963142
Ik zat net even naar de Kids/Young collectie te kijken op de site.
Jeetje wat kijken die kids chagerijnig

verder tvp
pi_47965475
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 12:15 schreef Roeji het volgende:
Ik weet niet wat jij in jouw mail had gezet Syrena, maar ik heb nog geen antwoord (gisteren verstuurd) terwijl jij aan gaf in no-time antwoord te hebben gehad. Had je ze soms bedreigt?

Ik ga morgen maar bellen als ik dan nog geen antwoord heb gehad. Ze hadden overigens ook weer spontaan mijn gratis jurkje verwijdert uit de bestelling. En de beloofde korting op mn bikini staat er nog steeds niet bij.
Ik heb even gekeken, ik heb gewoon een reply gedaan op de laatste orderbevestiging die ik heb gekregen. Ik stuurde m'n klacht om 10:03 uur en had al antwoord om 10.09 uur Zeker net iemand z'n pc aangezet?!
Dit was m'n tekst:
quote:
Beste Klantenservice,

Ik heb begin januari dingen besteld die begin maart geleverd zouden worden. Later daar nog bestellingen aan toegevoegd.
Alle spullen zijn op voorraad (voor zo ver ik dat kan zien). Ik heb al mijn voorgaande leveringen netjes betaald, de spullen die ik daarvan heb geretourneerd zijn al lang en breed weer bij jullie terug.

WAAROM wordt mijn bestelling steeds weer opnieuw naar achter geschoven??? Dit weekend stond alles op begin april en nu inens is het weer half april?! Ik begin het langzamerhand een beetje vreemd te vinden, waarom duurt het zo lang??

Met vriendelijke groet,
XXX
Wat vergeten ben erin te zetten is waarom ze ineens weer verzendkosten erbij tellen de laatste keer dat ik wat bij een openstaande bestelling voegde
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 3 april 2007 @ 15:29:51 #40
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_47965636
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 15:26 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik heb even gekeken, ik heb gewoon een reply gedaan op de laatste orderbevestiging die ik heb gekregen. Ik stuurde m'n klacht om 10:03 uur en had al antwoord om 10.09 uur Zeker net iemand z'n pc aangezet?!
Dit was m'n tekst:
[..]

Wat vergeten ben erin te zetten is waarom ze ineens weer verzendkosten erbij tellen de laatste keer dat ik wat bij een openstaande bestelling voegde
Ah zo, ik heb een mail via de site gestuurd. Dat duurde de vorige keer ook al zolang.
Nou ja ik wacht nog even af. Eind deze week geen reactie dan reply ik ook op mn bevestigingsmail.

thanx iig.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_47965776
Ik heb die mail gebruikt omdat daar ook m'n klantnummer in staat. Met als redenatie dat ze dan makkelijk ff konden kijken waar het nou aan lag. Wel eerst gekeken of het niet zo'n "no-reply" adres was, maar 't was gewoon van de klantenservice zelf.

Ik wil m'n spullen *dramt*dreint*
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_47967910
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 15:29 schreef Roeji het volgende:

[..]

Ah zo, ik heb een mail via de site gestuurd. Dat duurde de vorige keer ook al zolang.
Nou ja ik wacht nog even af. Eind deze week geen reactie dan reply ik ook op mn bevestigingsmail.

thanx iig.
Ik heb ook weleens een mail via die site gestuurd. 2x zelfs en allebei de keren geen antwoord gekregen Is dus meteen een goede leer voor de volgende keer. Gewoon replyen dus.
pi_47970894
Nadat ik m'n zwembroek had teruggestuurd (maatje 34) heb ik hem geruild voor een kleiner maatje. Deze is perfect!

pi_47973220
Hij is echt leuk Bhuddy!
Denk dat mijn vriendje 'm wat te lang gaat vinden *snif*
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_47975216
Superstoer, m'n broertje heeft 'm ook besteld en hij krijgt 'm begin mei (:')) binnen
pi_47975721
Thanks! Je broertje heeft toch ook al dezelfde jas als ik? Er zit trouwens een flesopener aan de short, erg grappig.

[ Bericht 11% gewijzigd door Bhuddy op 03-04-2007 19:56:16 ]
  dinsdag 3 april 2007 @ 19:40:50 #47
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_47975851
Mijn pakje is ook onderweg. Die wordt morgen ws geleverd. Alleen ben ik dan niet thuis. Dus dat gaan ze dan donderdag weer proberen maar dan ben ik er ook niet. Dus kan ik vrijdag mijn pakje ophalen bij het postkantoor.

Ben erg benieuwd of ik nu weer alles moet terugbrengen....
pi_47975958


Deze komt er aan

Al zit ik nu te twijfelen of ik hem niet in het donkerblauw wil hebben
pi_47976070
Volgens mij ga ik 'em in het zwart mooier vinden Vind ik meestal bij zulke kleding.
pi_47976088
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 19:37 schreef Bhuddy het volgende:
Thanks! Je broertje heeft toch ook al dezelfde jas als ik? Er zit trouwens een blikopener aan de short, erg grappig.
Ik hoop voor je een flesopener, of ik ben een van de weinige die tussen het zwemmen door geen blik bonen in tomatensaus opentrekt

pi_47976124
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 19:46 schreef Bhuddy het volgende:
Volgens mij ga ik 'em in het zwart mooier vinden Vind ik meestal bij zulke kleding.
Maar ik ben bang dat het een beetje saai wordt

Nouja, accesoires hebben ze ook niet voor niks uitgevonden

[ Bericht 2% gewijzigd door Miss_Baksel op 03-04-2007 20:07:45 ]
pi_47976442
Eeeeeuh flesopener... Sorry

En donkerblauw is wat mij betreft even saai als zwart
pi_47976605
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 19:24 schreef parselmouth het volgende:
Superstoer, m'n broertje heeft 'm ook besteld en hij krijgt 'm begin mei (:')) binnen
Zeg, ik wil dat ook bestellen
pi_47976975
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 19:55 schreef Bhuddy het volgende:
Eeeeeuh flesopener... Sorry

En donkerblauw is wat mij betreft even saai als zwart
Zwart saai? Mijn jurk
pi_47977286
Haha ik zeg niet dat zwart saai is. Alleen dat 't even saai als donkerblauw is... Misschien vind ik zwart wel maar een heeeeeeeel klein beetje saai (of helemaal niet saai)
pi_47977401
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 20:15 schreef Bhuddy het volgende:
Haha ik zeg niet dat zwart saai is. Alleen dat 't even saai als donkerblauw is... Misschien vind ik zwart wel maar een heeeeeeeel klein beetje saai (of helemaal niet saai)
Oh, dan is het goed
  dinsdag 3 april 2007 @ 20:26:23 #57
151621 kookie_monster
En ik houd van koekjes..
pi_47977775
Is het normaal dat artikelen die op 22 april bestelt zijn nu nog steeds niet verzonden zijn? Op de site staat steeds: Helaas te laat; niewe levering: eind Maart, begin april, en nu: half april
pi_47977839
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 20:26 schreef kookie_monster het volgende:
Is het normaal dat artikelen die op 22 april bestelt zijn nu nog steeds niet verzonden zijn? Op de site staat steeds: Helaas te laat; niewe levering: eind Maart, begin april, en nu: half april
ja dat is normaal
  dinsdag 3 april 2007 @ 20:30:51 #59
151621 kookie_monster
En ik houd van koekjes..
pi_47977988
fijn!
pi_47981395
Weet iemand waar je de zwart en witte kimono van amdonna kan krijgen? de klantenservice zei dat ze online niet verkopen en geen zicht hebben op de winkels die het wel doen.. Help!
Voices tell me I'm the shit.
pi_47981474
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 21:46 schreef melanie_the_miss het volgende:
Weet iemand waar je de zwart en witte kimono van amdonna kan krijgen? de klantenservice zei dat ze online niet verkopen en geen zicht hebben op de winkels die het wel doen.. Help!
Huh? Die zwart-witte heb ik gewoon online gezien... Maar wel steeds uitverkocht.
pi_47981624
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 21:48 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Huh? Die zwart-witte heb ik gewoon online gezien... Maar steeds uitverkocht.
In mijn mail zeiden ze dat ze die niet online verkochten ik heb het dus over de zwarte kimono met witte band van de campangeposter...
Voices tell me I'm the shit.
pi_47982063
Ja, die heb ik dus gewoon gezien op de site. Op dit moment staat alleen de zwarte er nog
  dinsdag 3 april 2007 @ 23:04:52 #64
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_47985901
Die heb ik via de site besteld. Raar dat ze dat zeggen in jouw mail.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  dinsdag 3 april 2007 @ 23:32:22 #65
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_47987446


Net besteld
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_47989588
Jaaa Ik heb m'n gratis jurkje en de rest binnen.
Maar ik heb nog een broek staan die half mei bezorgd moet worden, en die maakte m'n bestelling tot iets meer dan 40 euro (bedrag waarvoor je minimaal moest bestellen om jurkje gratis te krijgen)
Alleen nu heb ik van de week een soortgelijke broek gekocht en wil deze dus annuleren. Moet ik m'n jurkje dan ook inleveren omdat de totaalkosten dan lager dan 40 euro worden?
Back in business.
pi_47990128
quote:
Op woensdag 4 april 2007 00:19 schreef Shirley het volgende:
Jaaa Ik heb m'n gratis jurkje en de rest binnen.
Maar ik heb nog een broek staan die half mei bezorgd moet worden, en die maakte m'n bestelling tot iets meer dan 40 euro (bedrag waarvoor je minimaal moest bestellen om jurkje gratis te krijgen)
Alleen nu heb ik van de week een soortgelijke broek gekocht en wil deze dus annuleren. Moet ik m'n jurkje dan ook inleveren omdat de totaalkosten dan lager dan 40 euro worden?
Nee die mag je houden...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_47990160
quote:
Op woensdag 4 april 2007 00:34 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nee die mag je houden...
Ja? Oh tof. Ik blijf tenslotte een gierige Hollander
Back in business.
  woensdag 4 april 2007 @ 12:42:54 #69
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_48000474
Ik heb mijn pakje vanmorgen opgehaald! Gelukkig past alles.
Mijn dochtertje loopt nu al de hele tijd in een haltertopje en een rokje ze wil ze niet meer uit .
Het is gelukkig lekker warm hier in de serre (ben bij mijn moeder).
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_48000909
Ik heb bovenstaande bikini nog erbij besteld
Ik had het laatst al willen doen, maar toen kon ik die bandeau nergens vinden.
Overigens komt die dus pas half mei en was de tanga natuurlijk wél op voorraad.

Ik krijg trouwens erg zin om alles te annuleren en dan opnieuw te bestellen omdat ik nu op 80 euro zit en ook wel een gratis jurk wil (maar ben bang dat alles dan ineens uitverkocht is ofzo)(of dat ze me niks meer sturen.... )
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_48001432
Ik denk dat ze al die dingen gewoon op zo'n late levertijd zetten omdat ze het druk hebben op 't moment ofzo en zo mensen ontmoedigt om die dingen te bestellen omdat het toch zo laat geleverd wordt. Dan moet je wel naar de winkel om 't te halen, alhoewel ik in die winkels haast nooit de dingen kan vinden die op de site staan maargoed. Hopelijk worden de levertijden korter zodra de drukte een beetje afneemt. Lijkt me iig wel het meest logische aangezien het me nogal sterk lijkt dat ze nieuwe dingen op de site gooien die pas eind mei verkrijgbaar zijn.

Óf die dingen gaan zo hard dat ze wel die levertijd hebben moeten instellen om het bij te kunnen houden

Edit: LOL ik zie nu net dat m'n bestelling van half april net in behandeling is gegaan, niet verwacht Gelukkig heb ik 't dan voor ik op vakantie ga
pi_48001830
Ik had ook een blouse al heel lang op eind april/begin mei staan.
Nu is er begin april iets gekomen, waar die blouse gewoon bij zat.
pi_48002868
quote:
Op woensdag 4 april 2007 12:57 schreef Syrena het volgende:
Ik heb bovenstaande bikini nog erbij besteld
Ik had het laatst al willen doen, maar toen kon ik die bandeau nergens vinden.
Overigens komt die dus pas half mei en was de tanga natuurlijk wél op voorraad.

Ik krijg trouwens erg zin om alles te annuleren en dan opnieuw te bestellen omdat ik nu op 80 euro zit en ook wel een gratis jurk wil (maar ben bang dat alles dan ineens uitverkocht is ofzo)(of dat ze me niks meer sturen.... )
Ik zou er gewoon even achteraan mailen! En vragen of je toch die gratis jurk mag ontvangen omdat je in totaal wel op 80 euro zit... Is wel het dubbele van wat nodig is om 'm te ontvangen, dus neem aan dat ze daar niet zo moeilijk doen. Gewoon proberen!!
Ben benieuwd.
pi_48003338
quote:
Op woensdag 4 april 2007 13:22 schreef Koningin het volgende:
Ik had ook een blouse al heel lang op eind april/begin mei staan.
Nu is er begin april iets gekomen, waar die blouse gewoon bij zat.
Toch niet die blouse die ik OOK besteld heb en waar ik nog steeds op wacht?!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_48008501
Nah, ik snap echt niet wat H&M bij sommigen hier loopt te kloten met extra verzendkosten hoor. Ik krijg sinds vorige week ongeveer om de dag een pakketje binnen met steeds 2 artikelen erin De score staat nu op 3 pakketjes en ik zie net dat er nu wéér een in behandeling is. Gaat niet helemaal goed geloof ik
amokaapjeeh O+
pi_48009009
quote:
Op woensdag 4 april 2007 16:23 schreef Coconut het volgende:
Nah, ik snap echt niet wat H&M bij sommigen hier loopt te kloten met extra verzendkosten hoor. Ik krijg sinds vorige week ongeveer om de dag een pakketje binnen met steeds 2 artikelen erin De score staat nu op 3 pakketjes en ik zie net dat er nu wéér een in behandeling is. Gaat niet helemaal goed geloof ik
Mijn gok is dat ik niet was ingelogd toen ik mijn extra artikelen toevoegde.

Anders is het gewoon een fout.. ooooppplichteeeeerrsss
Jurk alsnog toevoegen aan m'n bestellijst werkte trouwens niet en mailen durf ik niet, ik wil niet te boek staan als zeikerd

Ik denk nog na over alles annuleren en weer bestellen Ik ben slecht! Als mijn bestelling morgen op Sint Juttemis staat dan weten we dat H&M hier meeleest...
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_48009597
Syrena, kan je niet een deel annuleren, dus voor ¤40,-. Dat dan opnieuw bestellen + de gratis jurk?
amokaapjeeh O+
pi_48018104
Ik heb vandaag weer wat gekocht. In de winkel. Een bloesje en een basic hemdje
En nog wat anders. Staat ook op de foto, niet van H&M

pi_48031670
quote:
Op woensdag 4 april 2007 14:05 schreef Syrena het volgende:

[..]

Toch niet die blouse die ik OOK besteld heb en waar ik nog steeds op wacht?!


Dit is die van mij.
pi_48036565
Effe vraagje: de H&M in Breda heeft die mannencollectie??
pi_48036693
Heb ik een onwijs lieve pyjama bestelt met nogwat shirtjes erbij

Hebben ze die pyjama geschrapt!

Reden: Maat M niet meer leverbaar, dan maar in maar L

Heb nu ook kortingsbon bij gebruikt
  donderdag 5 april 2007 @ 12:01:39 #82
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_48037071
Dat bloesje heb ik in het rood Koningin Is echt superleuk vind ik
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_48037536
quote:
Op donderdag 5 april 2007 12:01 schreef MaLo het volgende:
Dat bloesje heb ik in het rood Koningin Is echt superleuk vind ik
Ha mooi, want ik heb inderdaad dezelfde besteld, maar dan ook rood
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_48037699
AAAAAAAAAAAAAAH!
Mijn bestelling is in behandeling!

Ze zijn helderziend bij H&M, ik was net van plan om morgen de nieuwe H&M in Venlo te gaan bezoeken (ga ik toch doen en vroeg ook, voordat de Duitsers de stad overnemen i.v.m. Goede Vrijdag-vrij).

Alleen de bandeau en een topje staan nog voor half mei, misschien hebben ze die in de winkel.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_48042220
Maandag was ik in Rotterdam en eindelijk kon ik weer naar de echte h&m dus. Meteen twee rokjes gekocht, een shirt en een broek. Echt handig om het zo te kunnen passen. De truien die ik had besteld waren er al binnen een week, er moet nog een rokje komen, dat staat op half april.

Wat hebben ze trouwens een lieve meisjeskleren. Vooral die jurkjes.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 5 april 2007 @ 14:25:41 #86
103707 Euforie
Come lie next to me
pi_48042380
quote:
Op woensdag 4 april 2007 00:35 schreef Shirley het volgende:

[..]

Ja? Oh tof. Ik blijf tenslotte een gierige Hollander
Ik heb hem teruggestuurd, omdat hij me vreselijk stond
Eerst had ik zoiets van: ik ga hem houden. Maar toch, ja eh, vond hem zo vreselijk
And nothing can stop me now
pi_48042548
Mijn bestelling is ook in behandeling, snel!
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
pi_48044563
De Madonna-poster van 25 m2 in London is door vandalen vernield. Er is een gat in haar oog gemaakt en er is verf doorgegoten. Het kost $ 12.000 om het te vervangen.

pi_48044571
$12.000???
  donderdag 5 april 2007 @ 15:28:17 #90
103707 Euforie
Come lie next to me
pi_48044622
Ik vind het nog best wel goed geplaatst, die verf Alleen jammer van de kleur.
And nothing can stop me now
pi_48044809
Ik vind het ook wel een goede, de huilende Madonna, hoe symbolisch.
Ja, $12.000 begrijp ik wel, 25 x 25 meter aan canvas of waar het ook van is gemaakt en dan de drukkosten, en de arbeidskosten om het weer op te hangen...
pi_48044872
quote:
Op donderdag 5 april 2007 15:28 schreef Euforie het volgende:
Ik vind het nog best wel goed geplaatst, die verf Alleen jammer van de kleur.
ja vond ik eigenlijk ook
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_48045059
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 10:17 schreef Lollifant het volgende:
Ik doe ook weer mee.

Ik heb deze jurk trouwens toch maar teruggebracht naar de winkel:

[afbeelding]

Ik vond hem heel leuk, maar hij was toch iets te kort en ik leek er zwanger in.
Oee die vond ik ook leuk maar idd hij ziet er wat kort uit ja
''Tevens zoek ik iemand die mij gitaarles kan geven''
pi_48045138
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 23:32 schreef Little_Angel het volgende:
[afbeelding]

Net besteld
Mooie bikini ik had ook een leuke gezien met een gesp een bruine maar die vond ik eigenlijk wat te saai
''Tevens zoek ik iemand die mij gitaarles kan geven''
pi_48047156
quote:
Op donderdag 5 april 2007 11:47 schreef Koningin het volgende:
Effe vraagje: de H&M in Breda heeft die mannencollectie??
Staat gewoon op de site. Als je een vestiging zoekt, staat per vestiging aangegeven welke concepten ze aanbieden.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_48053927
Gisteren besteld, vandaag in behandeling komen, dat is snel!
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_48054817
Morgenochtend vroege vogelacties bij H&M beursplein We gaan 8 uur open (hoef gelukkig zelf pas half 12 te beginnen...).

Vandaag nog een allerliefst dividedjurkje dat teruggebracht werd gekocht Met een strik en plooien enzo.
pi_48077969
Bah, ik heb op 19 maart een bestelling geplaats en bij mij staat nog steeds levering half april, ook al 2 keer uitgesteld. Ik kreeg een week na mijn bestelling ook nog een brief dat ze mijn bestelling niet konden leveren ivm een betalingsachterstand, welke ik al de 16 had voldaan. Ik vraag me af of die pipo's wel in de gaten hebben dat ik dat bedrag al wel voldaan heb, of ze me gewoon dwars willen zitten. Het is dat ik dat jurkje erbij krijg en ik nooit wat kan vinden in die klotewinkel zelf, anders had ik alles al gecancelled.
pi_48078556
Zondag een bestelling gedaan en vandaag al binnen!
  vrijdag 6 april 2007 @ 15:35:08 #100
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_48081439

Ik vind die riem nog steeds zo mooi op de linkerfoto Heb m alleen nog nooit in het echt gezien...

Ik heb van de week deze gehaald, een tientje!

In me Burberry......
pi_48082203
Meh... Wil ik een bikini bestellen, heeft ie een levertijd van fokking half juni! Laat maar zitten dan
pi_48082495
Ik zou eind april iets krijgen, is het er nou al

Wel is dat wat ik het liefste wou uitgesteld naar mei....
pi_48085318
Gisteren even in Venlo naar de H&M geweest, die werd geopend....wat een drukte...
Vandaag is het goede vrijdag, d.w.z ontzettend veel duitsers...dus dan maar een keertje volgende week als het wat rustiger is.
  vrijdag 6 april 2007 @ 18:25:57 #104
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_48086679
Vandaag mijn pakketje opgehaald. Van de 6 artikelen hoeven er maar 3 terug. Is al een hele verbetering...

Gehouden: frambozenkleurig jurkje, gratis strandjurk (schijnt wel erg door in lichtgeel) en een lichtgrijs rokje.
Terug: zwarte 7/8 broek (te klein), de 2 shirtjes voor 4,90 (te groot) en een paar schoentjes (te groot).
pi_48089398
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 17:42 schreef Linnie20v het volgende:
Gisteren even in Venlo naar de H&M geweest, die werd geopend....wat een drukte...
Vandaag is het goede vrijdag, d.w.z ontzettend veel duitsers...dus dan maar een keertje volgende week als het wat rustiger is.
Ik had serieus het idee dat ik Aken liep vandaag En zowat allemaal aan het eten! Broodje kebab, friet noem maar op.
H&M was erg druk vandaag, wel weer hoop leuke tasjes gezien maar niks gekocht, het was te druk om te passen en te druk aan de kassa. Ze hadden de bikini die ik besteld heb ook niet.

En de bruine linnen rok die ik vorig jaar heb gekocht hing er nu in wit, voor 5 euro... daar liep de halve winkel al mee te zeulen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 6 april 2007 @ 21:39:50 #106
55678 vliegtuigje
niet gek, neu
pi_48093107
Zie ik een überschattig blousje, is de levertijd pas rond juni?
Maareh, vraagje. Ik loop regelmatig bij de H&M binnen, maar door die enorme wachtrijen bij de paskamers ben ik meestal snel weer weg. Dus ik heb nu niets meer vd H&M in m'n kast hangen.
Vallen die t-shirts groot uit? Meestal heb ik XS(bv bij edc), maar ik ben nu aan het twijfelen of ik niet voor een S moet gaan?
pi_48093180
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 16:03 schreef Chanty87 het volgende:
Meh... Wil ik een bikini bestellen, heeft ie een levertijd van fokking half juni! Laat maar zitten dan
Dat klopt lang niet altijd, ik heb ook laatst iets besteld met levertijd half juni, en dat werd na de plaatsing van de bestelling al na een weekje eind maart en het is toen ook bezorgd!
  zaterdag 7 april 2007 @ 09:52:04 #108
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_48103192
Wil ik net nog iets uit de madonnacollectie bestellen + een paar slippertjes, pakt ie de korting niet op het duurste artikel maar op die slippertjes van nog geen 5 euro
Ik heb het maar weer geannuleerd, haal de jurk wel in de winkel. Hoef ik er tenminste niet op te wachten.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_48103494
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 21:46 schreef melanie_the_miss het volgende:
Weet iemand waar je de zwart en witte kimono van amdonna kan krijgen? de klantenservice zei dat ze online niet verkopen en geen zicht hebben op de winkels die het wel doen.. Help!
Ik heb gister echt veel kimono's gezien in de H&M van Den Haag..
pi_48105209
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 19:46 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik had serieus het idee dat ik Aken liep vandaag En zowat allemaal aan het eten! Broodje kebab, friet noem maar op.
H&M was erg druk vandaag, wel weer hoop leuke tasjes gezien maar niks gekocht, het was te druk om te passen en te druk aan de kassa. Ze hadden de bikini die ik besteld heb ook niet.

En de bruine linnen rok die ik vorig jaar heb gekocht hing er nu in wit, voor 5 euro... daar liep de halve winkel al mee te zeulen
Vandaag precies hetzelfde....wat ze toch altijd komen doen, ik heb geen idee!!!

Ik heb er vandaag wel wat dingetjes gekocht, maar ik koop het tegenwoordig zonder te passen...van die rijen word je echt niet vrolijk
  zaterdag 7 april 2007 @ 12:00:32 #111
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_48105693
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 10:17 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik heb gister echt veel kimono's gezien in de H&M van Den Haag..
oei den haag is wel ver
Misschien in de vakantie eens kijken (heb ook geen OV ofzo)
Niemand weet of hij in Rotterdam is te krijgen?
parselmouth bijvoorbeeld
Voices tell me I'm the shit.
  zaterdag 7 april 2007 @ 12:05:55 #112
1762 YPPY
Yppiaans
pi_48105832
In de Lijnbaan heb ik hem niet zien hangen, wel ander Madonna spul. Daar was ik maandag.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_48108953
ga gewoon naar de winkel

lazy bitches :p
errrrrrrrrr.....?
pi_48109428
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 14:08 schreef mercurial3 het volgende:
ga gewoon naar de winkel

lazy bitches :p
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  zaterdag 7 april 2007 @ 14:34:40 #115
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_48109478
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 14:08 schreef mercurial3 het volgende:
ga gewoon naar de winkel

lazy bitches :p
Er zijn ook mensen die moeten werken en niet al hun tijd kwijnend in de stad verdoen.
Voices tell me I'm the shit.
pi_48110996
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 12:00 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

oei den haag is wel ver
Misschien in de vakantie eens kijken (heb ook geen OV ofzo)
Niemand weet of hij in Rotterdam is te krijgen?
parselmouth bijvoorbeeld
Is toch niet zo ver weg? Kwartiertje ofzo in de trein
7,30 voor een retourtje zonder korting, met korting 4,40
pi_48120575
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 12:00 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

oei den haag is wel ver
Misschien in de vakantie eens kijken (heb ook geen OV ofzo)
Niemand weet of hij in Rotterdam is te krijgen?
parselmouth bijvoorbeeld
Ver?! Het is net een half uurtje met de trein en het kost nog geen tientje...
en anders stuur je toch gewoon je moeder?!


(oow wat GotC ook al zei...)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_48120855
Ik zag er gisteren eentje ergens tussenhangen (verkeerd weggehangen door een klant). Weet niet of we ze verder nog hebben, sta de laatste tijd bijna alleen maar op de accessoires-afdeling (O+!!). Kan woensdag eventueel voor je kijken, als je dat wil. Zou je 'm donderdag op kunnen komen halen? Dan kan ik 'm woensdag op jouw naam reserveren en kun je donderdag dus gewoon een medewerker aanschieten en zeggen dat je iets weg hebt laten hangen.
  zaterdag 7 april 2007 @ 21:39:29 #119
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_48121747
Zijn die taiileriemen van madonna ooit in de winkel geweest (die brede).
In me Burberry......
pi_48122189
Heeft Nance in 'So you wanna be a popstar' nou een madonnacreatie aan?
Het is nu op, op SBS6!
pi_48122405
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 21:48 schreef cinnamongirl het volgende:
Heeft Nance in 'So you wanna be a popstar' nou een madonnacreatie aan?
Het is nu op, op SBS6!
NU op sbs is dat foute programma 'groeten terug'...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zaterdag 7 april 2007 @ 21:53:50 #122
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_48122522
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 21:19 schreef parselmouth het volgende:
Ik zag er gisteren eentje ergens tussenhangen (verkeerd weggehangen door een klant). Weet niet of we ze verder nog hebben, sta de laatste tijd bijna alleen maar op de accessoires-afdeling (O+!!). Kan woensdag eventueel voor je kijken, als je dat wil. Zou je 'm donderdag op kunnen komen halen? Dan kan ik 'm woensdag op jouw naam reserveren en kun je donderdag dus gewoon een medewerker aanschieten en zeggen dat je iets weg hebt laten hangen.
Heeeelllllll graaag!! PM of msn me even
Voices tell me I'm the shit.
pi_48122608
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 21:48 schreef cinnamongirl het volgende:
Heeft Nance in 'So you wanna be a popstar' nou een madonnacreatie aan?
Het is nu op, op SBS6!
Vreemd, nu heeft ze iets anders aan. Maar voor het laatste deel van 'De groeten terug' was er een voorstukje en daar had ze dat zwarte pak aan die ze ook in de reclame aanheeft! Tenminste, dat dacht ik.
pi_48123288
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 21:55 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Vreemd, nu heeft ze iets anders aan. Maar voor het laatste deel van 'De groeten terug' was er een voorstukje en daar had ze dat zwarte pak aan die ze ook in de reclame aanheeft! Tenminste, dat dacht ik.
Je bedoeld dat zwarte pakje toch? Die leek me inderdaad uit de Madonna collectie...

Wat Nance nu aan heeft is trouwens ook niet om aan te zien...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_48123349
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 22:10 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Je bedoeld dat zwarte pakje toch? Die leek me inderdaad uit de Madonna collectie...

Wat Nance nu aan heeft is trouwens ook niet om aan te zien...
Lelijke soepjurk inderdaad!
Het zwarte pakje had ze dus in de aflevering van gisteren aan.
  zondag 8 april 2007 @ 22:24:35 #126
149643 PoedelieWoepsie
Ja uhh hoii O+
pi_48128012
Ik heb gisteren boot schoentjes gekocht grijs met witte strepen in antwerpen zij echt tof
''Tevens zoek ik iemand die mij gitaarles kan geven''
pi_48150808
Voor de mensen in Amsterdam, in de Kalvertoren hangen momenteel een aantal broeken, jurken en trenchcoats van Viktor & Rolf H&M collectie van vorig jaar voor 50%

[ Bericht 1% gewijzigd door ctrladdict op 09-04-2007 22:32:45 ]
pi_48152174
ajt duidelijk dat ik daar overmorgen heenga
  maandag 9 april 2007 @ 20:18:32 #129
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_48154796
quote:
Op maandag 9 april 2007 18:05 schreef ctrladdict het volgende:
Voor de mensen in Amsterdam, in de Kalvertoren hangen momenteel een aantal broeken, jurken en trenchcoats van Victor & Rolf H&M collectie van vorig jaar voor 50%
Wow, ik denk dat een hoop mensen zich aardig genaaid gaan voelen
Maar dat zal straks ook wel met de madonna collectie zo zijn. Ze kunnen het slechts in het magazijn laten hangen, nu worden ze het misschien nog kwijt en levert t nog wat op. Maar lullig is het wel, het is pas 5 maanden geleden (oke in fashionland is dat alweer drastisch antiek )
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  maandag 9 april 2007 @ 20:20:26 #130
145076 parselmouth
350125, Go!
pi_48154866
Trenchcoat? Alsin *de* trenchcoat met hart-ceintuur enzo?
Die hebben we in Rotterdam dus echt nooit hoeven te verkopen met 50% waren allemaal weg...
En wij hebben een maand terug die V&R-sale gehad, is wel goed gegaan. Was bij ons overigens 50% van 50%
  maandag 9 april 2007 @ 20:45:41 #131
100521 Krizzol
Whoaaah Ondertitel
pi_48155916
Oepsie,
Ik weet het rekeningnummer enzo niet meer
en ik heb de acceptgiro's weggegooit
Weet iemand het rekening nummer ETC ?
Whoaaah
  maandag 9 april 2007 @ 21:11:56 #132
145076 parselmouth
350125, Go!
pi_48156984
231412 H&M Netherlands
Maar je hebt toch ook betalingskenmerk enzo nodig?
  maandag 9 april 2007 @ 21:13:13 #133
100521 Krizzol
Whoaaah Ondertitel
pi_48157032
Ja ik heb de factuur al weer gevonden
Hij lag dus nog gewoon bij de computer
Gelukkig
Whoaaah
pi_48160665
Parselmouth het is in de Kalvertoren in elk geval geen V&R sale, die is hier volgens mij ook nooit geweest. Ik denk dat het gewoon ruilertjes zijn die ze nu gewoon tussen de andere 50% kledingstukken hebben gehangen. Ja, de trenchcoat met hart overigens allemaal kleine maatjes (34 en 36).


Weet overigens niet hoe het buiten Amsterdam is maar nieuw is in elk geval dat H&M ook ietwat verouderde kleding aan het dumpen is met blauwe stip, voor al die items betaal je dan 5 euro. Het gaat hier bij ons in A'dam om rokken, broeken en jasjes van zomer collectie vorig jaar.

[ Bericht 5% gewijzigd door ctrladdict op 09-04-2007 22:41:42 ]
pi_48162024
Ik vind de Kalvertoren overigens echt een bende geworden sinds ze de mannen/jongensafdeling beneden vlakbij de kassa's en rondom de roltrap hebben verhuisd. Heel slecht ingedeeld imo.
  maandag 9 april 2007 @ 23:13:04 #136
145076 parselmouth
350125, Go!
pi_48162167
Chill, stiekem wil ik die camel-kleurige trench wel hebben .
Maar ja, dan moet ik weer helemaal naar Amsterdam en daar heb ik geen zin in en en tijd voor.
  dinsdag 10 april 2007 @ 08:06:24 #137
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_48166658
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 12:00 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

oei den haag is wel ver
Misschien in de vakantie eens kijken (heb ook geen OV ofzo)
Niemand weet of hij in Rotterdam is te krijgen?
parselmouth bijvoorbeeld
De kimono staat weer op de site. Diverse maten zelfs.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  dinsdag 10 april 2007 @ 10:00:48 #138
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_48168322
net uitverkocht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zou die er morgen vroeg weer staan?
Voices tell me I'm the shit.
  dinsdag 10 april 2007 @ 10:36:28 #139
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_48169208
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 10:00 schreef melanie_the_miss het volgende:
net uitverkocht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zou die er morgen vroeg weer staan?
WElke maat heb je nodig? Overigens valt ie redelijk normaal kwa maat, alleen doordat het niet elastisch is moest ik, vanwege de taille toch wel zeker een maat (of zelfs 2) groter nemen. Anders krijg je m niet aan.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_48169956
WTF. Nu is opeens de levertijd fokking eind april. Leuk zeg, al vier keer uitgesteld ofzo. laat maar zitten, ik cancel alles wel. Fuck dat gratis jurkje.
  dinsdag 10 april 2007 @ 11:05:51 #141
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_48170088
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 10:36 schreef Roeji het volgende:

[..]

WElke maat heb je nodig? Overigens valt ie redelijk normaal kwa maat, alleen doordat het niet elastisch is moest ik, vanwege de taille toch wel zeker een maat (of zelfs 2) groter nemen. Anders krijg je m niet aan.
Ik heb normaal 42
Die is steeds uitverkocht, heb 40 gepast en die zat iets te strak dus ik denk dat ik 42 kan nemen.. Als ik bestel bestel ik denk ik 42 en 44 voor de zekerheid.
Voices tell me I'm the shit.
  dinsdag 10 april 2007 @ 11:42:29 #142
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_48171202
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 11:05 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]


Ik heb normaal 42
Die is steeds uitverkocht, heb 40 gepast en die zat iets te strak dus ik denk dat ik 42 kan nemen.. Als ik bestel bestel ik denk ik 42 en 44 voor de zekerheid.
Ja kun je het beste doen. Ik heb die met dat dessin met dat roze enzo erin gepast. Moest ook 44 nemen om hem aan te krijgen. Uiteindelijk heb ik die toch maar niet genomen. Wel die zwart met wit staat al enige tijd in bestelling.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  dinsdag 10 april 2007 @ 11:48:19 #143
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_48171383
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 11:42 schreef Roeji het volgende:

[..]

Ja kun je het beste doen. Ik heb die met dat dessin met dat roze enzo erin gepast. Moest ook 44 nemen om hem aan te krijgen. Uiteindelijk heb ik die toch maar niet genomen. Wel die zwart met wit staat al enige tijd in bestelling.
Hm ik kreeg 40 wel gewoon aan. Maar je kon alles lezen ds hij zat gewoon niet mooi
Voices tell me I'm the shit.
  dinsdag 10 april 2007 @ 12:01:04 #144
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_48171785
Weet iemand nou of die grote tailleriem gewoon in de winkels heeft gelegen?
In me Burberry......
pi_48181177
Die met die kroko-print?
Heeft er gelegen ja, alleen die was dus echt de 1e dag direct al weg.
pi_48182544
Waarom heeft de site dit shirt niet in het blauw maar de winkel wel?



M'n ouders gingen vandaag naar Den Bosch om te shoppen en ik had ze gevraagd om mijn blauwe te ruilen voor een 36 aangezien Divided over het algemeen nogal klein valt. Maar ze hadden alleen een 42 (hoe verrassend...) en nu hebben m'n ouders dus dat shirt gelijk teruggebracht ipv gewoon weer mee te nemen naar huis want ik heb liever een iets te klein shirt ('t is toch stretch) dan geen shirt. Maar dat had ik weer specifiek moeten vermelden natuurlijk
pi_48182914
Die maten van Divided
Moest van een jurkje gewoon maat 38 hebben en die zit nog strak bij m'n boobs... Terwijl ik normaal gesproken makkelijk in een 34 of 36 kan.
pi_48183246
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 17:14 schreef parselmouth het volgende:
Die maten van Divided
Moest van een jurkje gewoon maat 38 hebben en die zit nog strak bij m'n boobs... Terwijl ik normaal gesproken makkelijk in een 34 of 36 kan.
Typisch, ik loop rond in S of 36 terwijl ik normaal toch echt niet zo klein moet hebben. Ben wel niet al te groot van voren...
pi_48189015
Heel leuk blazertje gezien, is ie uitverkocht Is een nieuw blazertje met korte mouw en dan de kitt kleur (hijs er ook in wit en zwart).. In de winkel heb ik ook al gekeken, maar daar ook geen geluk. Wordt dat in de online shop nog aangevuld?
  dinsdag 10 april 2007 @ 20:22:09 #150
57434 Marloes
Digital Love
pi_48189590
Goed.. Ik heb dus dingen besteld maar ik wil niks houden. Wat kan ik nu het beste doen? Naar de winkel terugbrengen? Naar 't postkantoor? Ik snap er niet zoveel van
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_48189695
Als je een H&M in de buurt hebt zou ik het gewoon in de winkel terug brengen. Is over het algemeen zo gepiept.
pi_48190447
Ik heb van iemand gehoord dat 28 april een mannen H&M in Leeuwarden open zal gaan. Weet iemand of dit waar is of niet? Ik zou het graag willen weten.
  dinsdag 10 april 2007 @ 20:47:44 #153
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_48190790
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 20:22 schreef Marloes het volgende:
Goed.. Ik heb dus dingen besteld maar ik wil niks houden. Wat kan ik nu het beste doen? Naar de winkel terugbrengen? Naar 't postkantoor? Ik snap er niet zoveel van
Lees even de OP daar staat alle info die je nodig hebt.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_48203946
yeah! een 44 besteld hopen dat parelsmouth de 42 kan bemachtigen kan ik passen
Voices tell me I'm the shit.
  woensdag 11 april 2007 @ 07:39:34 #155
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_48204078
quote:
Op woensdag 11 april 2007 07:18 schreef melanie_the_miss het volgende:
yeah! een 44 besteld hopen dat parelsmouth de 42 kan bemachtigen kan ik passen

Ik zat net te kijken en zag dat t weer uitverkocht was, ik zat al te hopen voor je dat je m had gekregen.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_48205028
Toch mooi net op tijd wakker om jeans voor 9.90 te scoren Kijk ik 1 minuutje later, is ie uitverkocht
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_48207342
Gisteren maar ff twee v-hals t-shirtjes gekocht, zwart & grijs.

pi_48210526
quote:
Op woensdag 11 april 2007 08:59 schreef Addict89 het volgende:
Toch mooi net op tijd wakker om jeans voor 9.90 te scoren Kijk ik 1 minuutje later, is ie uitverkocht
Dat was dan ook hoogstwaarschijnlijk de laatste

Wordt eens tijd om die Outlet eens bij te vullen trouwens.
pi_48210553
Mijn bestelling is nog steeds manco. Hmz.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_48210768
Ik heb net post gehad van de H&M met een nieuwe kortingscode:

10% korting op hele assortiment (behalve madonnakleren): 7491
Geldig tot 21-4-2007
  woensdag 11 april 2007 @ 12:21:08 #161
123170 alors
zlata1234
pi_48211166
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 20:40 schreef MarkSP2 het volgende:
Ik heb van iemand gehoord dat 28 april een mannen H&M in Leeuwarden open zal gaan. Weet iemand of dit waar is of niet? Ik zou het graag willen weten.
De 25ste gaat de nieuwe open, maar volgens mij gaat de oude dan gewoon dicht. Tenminste, ik ving iets op over verhuizen.
Misschien dat er in die 'oude' h&m wel een herenafdeling komt, maar ik heb er niets over gehoord.

edit: nog even nagekeken, maar er komt dus wel &denim heren in de nieuwe, dan zal er nog wel meer bijkomen, want alleen broeken lijkt me een beetje raar.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_48211169
quote:
Op woensdag 11 april 2007 12:02 schreef Syrena het volgende:
Mijn bestelling is nog steeds manco. Hmz.
Mijn bestelling ook, sinds 5 April Sinds maandagmiddag stond mijn bestelling op verzonden...
pi_48211291
quote:
Op woensdag 11 april 2007 12:21 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Mijn bestelling ook, sinds 5 April Sinds maandagmiddag stond mijn bestelling op verzonden...
Hier idem, misschien door pasen.
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
pi_48212136
Ik heb ergens vorige week spullen besteld, was half april verwacht.
Paar dagen geleden zou het eind april zijn ''helaas''. Humz.

En nu sinds gisteravond is mijn bestelling in behandeling
pi_48214188
Ik heb ongeveer 3 weken geleden mijn bestelformulier (wat bij de catalogus kwam) opgestuurd! maar ik heb nog steeds niets ontvangen , weet iemand hoe lang dat gemiddeld duurt? Toen ik de laatste keer via de site bestelde duurde het ongeveer 2 weken ..
[=[_]=]
[+[_]::]
pi_48214392
Mijn 1e keer bestelling (online) was binnen 8 dagen geloof ik.
Ik heb nog nooit via de catalogus besteld... staat er geen bepaalde tijd vermeld met hoelang het kan duren?

Online shoppen staat op 1 a 2 weken levering.

Tenzij je pech hebt, als de dingen niet op voorraad zijn.
Heb je wel een soort van bevestiging gehad?
pi_48214822
quote:
Op woensdag 11 april 2007 12:08 schreef Lollifant het volgende:
Ik heb net post gehad van de H&M met een nieuwe kortingscode:

10% korting op hele assortiment (behalve madonnakleren): 7491
Geldig tot 21-4-2007
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_48225214
quote:
Op woensdag 11 april 2007 12:21 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Mijn bestelling ook, sinds 5 April Sinds maandagmiddag stond mijn bestelling op verzonden...
Zeau, hèhè, bestelling wordt gesorteerd
pi_48225279
quote:
Op woensdag 11 april 2007 13:46 schreef ChilllayD het volgende:
Mijn 1e keer bestelling (online) was binnen 8 dagen geloof ik.
Ik heb nog nooit via de catalogus besteld... staat er geen bepaalde tijd vermeld met hoelang het kan duren?

Online shoppen staat op 1 a 2 weken levering.

Tenzij je pech hebt, als de dingen niet op voorraad zijn.
Heb je wel een soort van bevestiging gehad?
Nee daarom is het ook zo raar.. en nee er stond niet bij hoelang het ongeveer zou duren.. Misschien zoek geraakt bij de tnt?
[=[_]=]
[+[_]::]
  woensdag 11 april 2007 @ 18:55:12 #170
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_48225686
quote:
Op woensdag 11 april 2007 12:24 schreef Mikani het volgende:

[..]

Hier idem, misschien door pasen.
Hier ook..
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
  woensdag 11 april 2007 @ 19:03:41 #171
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_48226039
BIj mij was alles op voorraad, maar bij leveringsdatum staat dan eind april. Ik ben benieuwd...
pi_48226161
Ik kijk op mijn pagina, staat de datum dat 't verzonden zou zijn op 9 april. Ik klik op de code, zending nog steeds manco, met als datum 6 april!

Ja haaaaalllloooooo Of zou het betekenen dat het 9 april uit Zweden vertrokken is? Dan is het morgen misschien gesorteerd

Blijft toch spannend he
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_48226685
Ik had nog een nabestelling, waarbij één dingetje van 5 euro. Wilde ik heel graag hebben. Komt de rest van de bestelling ineens toch eerder, dus is dat ding geannuleerd
pi_48226918
Aaaah, ik ben echt verliefd op die grijs-wit gestreepte schoentjes!
Ga morgen maar eens kijken, op de hoop dat ze ze nog hebben.
pi_48227010
Ik wil m'n spullen
pi_48245389
Hebben jullie ook zo weinig geduld?
pi_48246259
Het deel van mijn bestelling wat ik vorige week heb toegevoegd is nu al in behandeling.
Het deel wat ik eind februari besteld heb staat nu op begin mei.

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
pi_48247863
Dan zijn de eerder bestelde kleren niet meer op voorraad... en die van de latere bestelling wel?
pi_48249925
Jaaaaa daar is m'n pakje
pi_48250071
quote:
Die droom over een perfecte dag aan het strand wordt werkelijkheid met comfortabele en klassieke mode voor het hele gezin. Jacks met capuchon,
T-shirts, mooie tricot jurken en cargobroeken lenen zich voor zowel zomerse activiteiten als ontspannen momenten samen met degenen die je lief zijn. Heerlijke frisse kleuren worden gecombineerd met zandbeige en wolkenwit, alsof ze zijn gemaakt voor vrije zomerse dagen. Als je nu bestelt, krijg je bovendien 10% korting op alle artikelen! De aanbieding geldt voor de H&M modecatalogi en de Shop online, maar niet voor de M by Madonna collectie en niet in combinatie met andere aanbiedingen. Je hoeft alleen maar kortingscode 7491 in te vullen. Geldig t/m 21 april 2007.
Dit bericht hebben jullie vast ook ontvangen?
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_48250386
Helaas niet nee.
Ben al een tijdje aangemeld voor de nieuwsbrief e.d maar nog nooit iets ontvangen.


Thx
pi_48255715
Mijn pakketje is ook binnen! Alles paste maar sommige dingen vielen tegen dus die ga ik terugsturen. Het gratis jurkje is ook erg leuk! Hij schijnt alleen aan de onderkant iets door, opletten wat ik eronder draag dus .
Nu staat er op mijn retourticket ''Ruimte bestemd voor het aanbrengen van barcodesticker'', hier hoef ik toch niks te plakken? Want die barcode die bij mijn adres op de zak zat is half verschuurd .
En krijg ik nu een nieuwe factuur straks toegestuurd, of moet ik de kleren die ik houd alvast betalen?
Heb OP gelezen, maar dit wordt me niet echt duidelijk .
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
pi_48256114
quote:
Op donderdag 12 april 2007 14:26 schreef Mikani het volgende:
Mijn pakketje is ook binnen! Alles paste maar sommige dingen vielen tegen dus die ga ik terugsturen. Het gratis jurkje is ook erg leuk! Hij schijnt alleen aan de onderkant iets door, opletten wat ik eronder draag dus .
Nu staat er op mijn retourticket ''Ruimte bestemd voor het aanbrengen van barcodesticker'', hier hoef ik toch niks te plakken? Want die barcode die bij mijn adres op de zak zat is half verschuurd .
En krijg ik nu een nieuwe factuur straks toegestuurd, of moet ik de kleren die ik houd alvast betalen?
Heb OP gelezen, maar dit wordt me niet echt duidelijk .
Wat je terugstuurt (via de post), moet je van het totaalbedrag van je bestelling aftrekken. Dan tel je er weer een euro bij (verzendkosten). Het bedrag dat je dan krijgt, maak je over aan H&M.

Het retourticket plak je op het pakket dat je naar het postkantoor brengt. Zij plakken dan een barcode op je pakket en je krijgt zelf een controlestrookje mee. In het pakket stop je ook het formulier waar je op hebt geschreven wat je retourneert en waarom.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_48256556
quote:
Op donderdag 12 april 2007 14:38 schreef Syrena het volgende:

[..]

Wat je terugstuurt (via de post), moet je van het totaalbedrag van je bestelling aftrekken. Dan tel je er weer een euro bij (verzendkosten). Het bedrag dat je dan krijgt, maak je over aan H&M.

Het retourticket plak je op het pakket dat je naar het postkantoor brengt. Zij plakken dan een barcode op je pakket en je krijgt zelf een controlestrookje mee. In het pakket stop je ook het formulier waar je op hebt geschreven wat je retourneert en waarom.
Dankje voor je snelle antwoord!
Ik heb een maandfactuur, dus ik denk dat ik deze dan nog binnen krijg?
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
pi_48258776
Ik heb voor de eerste keer besteld eind februari of begin maart, met maandfactuur, maar die factuur is er nou nog niet. Hoe lang duurt dat?
  donderdag 12 april 2007 @ 16:27:45 #186
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_48259032
Er staat dat de chauffeur onderweg is, krijg ik het nu nog vandaag binnen?
Er staat ook nog achter ''Velddriel , pakkettendistributie ''.
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_48259204
Als er bij mij staat chauffeur onderweg heb ik het altijd dezelfde dag nog
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  donderdag 12 april 2007 @ 16:35:49 #188
123170 alors
zlata1234
pi_48259269
quote:
Op donderdag 12 april 2007 16:20 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb voor de eerste keer besteld eind februari of begin maart, met maandfactuur, maar die factuur is er nou nog niet. Hoe lang duurt dat?
Een week of 2 dacht ik, tenzij je iets geretourneerd hebt, dan duurt het wat langer.
know'm sayin?
×
word? word.
  donderdag 12 april 2007 @ 16:41:14 #189
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_48259468
quote:
Op donderdag 12 april 2007 16:33 schreef Addict89 het volgende:
Als er bij mij staat chauffeur onderweg heb ik het altijd dezelfde dag nog
Jeeej, ik hoop het zo
Alleen wat onhandig is dat ik een bandeaubikini heb besteld daarzo, en nu komt alleen het broekje
Dus straks staat het topje niet ofzo (pas het wel want heb 3 maten ervan besteld haha) en dan zit je met het broekje, grrrr.
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_48259656
quote:
Op donderdag 12 april 2007 16:35 schreef alors het volgende:

[..]

Een week of 2 dacht ik, tenzij je iets geretourneerd hebt, dan duurt het wat langer.
Heb ik, en ook nog iets van de nalevering.
  donderdag 12 april 2007 @ 19:57:19 #191
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_48265948
Jeetje mina, net weer aan de lijn gehangen met de klantenservice. Had zo'n briefje gekregen ivm mn limiet. Mn account was geblokkeerd omdat ik te vaak de korting had gebruikt
Wat is er nu gebeurd, ik had een bestelling tijdens het afrekenen uiteindelijk geannuleerd, maar de korting blijft ie dan wel onthouden. Toen ik vervolgens weer probeerde iets te bestellen bleef ie elke keer mekkeren over die korting dat die niet gecombineerd mocht worden. Aangezien ik dus een aantal maal heb geprobeerd om toch nog mn bestelling te plaatsen is dus mn account geblokkeerd. Daardoor werd mn bestelling dus niet verzonden en liep het totaal bedrag op en kwam ik vervolgens over mn limiet heen. Hoezo vicieuze cirkel en hoezo onduidelijkheid van het hele systeem van h&m.

Het is gewoon onduidelijk wat je actuele saldo is en het is dus nooit meteen te zien of je over je limiet zit. Is dus eigenlijk misleiding in mijn ogen.
Uiteindelijk is het probleem opgelost en volgende week komt mn pakket en moet ik wel een gedeelte onder rembours betalen. Maar dat maakt niet uit. Zolang het maar komt.

Wel nog een ander kloterijtje, ik had een 3 delig pak besteld (en enkele weken geleden ontvangen). Ik heb het door mn moeder wat beter passend laten maken en nu ging ik vandaag voor de laatste keer passen en wat blijkt, enorm kleurverschil tussen de rok en de rest. De rok is gewoon niet zwart, maar meer heel donkerblauw. De blazer en de broek hebben wel dezelfde kleur zwart. Ik dat probleem dus ook aan de klantenservice voor gelegd, kerel wist er geen raad mee en een collega van hem belt me nog terug hierover.
Ik hoop toch maar dat er iets mee gedaan wordt. Ik kan de blazer en de rok niet samen dragen door het kleurverschil. En tja dan heb ik daar dus een rok voor jan met de korte achternaam liggen. Ik had dit pak voor sollicitaties gekocht, nu kan het dus gewoon de kast in als misbaksel als ze er niks mee doen.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_48266270
HAAA mijn zending is in het sorteercentrum! Ja na het verhaal van Roeji denk ik, nog ff tjekken.
Wanneer komt 't dan? Morgen? Ja? Morgen?

Ik heb trouwens hetzelfde met de bandeau-bikini, topje komt veel later als 't broekje
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_48267637
quote:
Op donderdag 12 april 2007 19:57 schreef Roeji het volgende:
Jeetje mina, net weer aan de lijn gehangen met de klantenservice. Had zo'n briefje gekregen ivm mn limiet. Mn account was geblokkeerd omdat ik te vaak de korting had gebruikt
Wat is er nu gebeurd, ik had een bestelling tijdens het afrekenen uiteindelijk geannuleerd, maar de korting blijft ie dan wel onthouden. Toen ik vervolgens weer probeerde iets te bestellen bleef ie elke keer mekkeren over die korting dat die niet gecombineerd mocht worden. Aangezien ik dus een aantal maal heb geprobeerd om toch nog mn bestelling te plaatsen is dus mn account geblokkeerd. Daardoor werd mn bestelling dus niet verzonden en liep het totaal bedrag op en kwam ik vervolgens over mn limiet heen. Hoezo vicieuze cirkel en hoezo onduidelijkheid van het hele systeem van h&m.

Het is gewoon onduidelijk wat je actuele saldo is en het is dus nooit meteen te zien of je over je limiet zit. Is dus eigenlijk misleiding in mijn ogen.
Uiteindelijk is het probleem opgelost en volgende week komt mn pakket en moet ik wel een gedeelte onder rembours betalen. Maar dat maakt niet uit. Zolang het maar komt.

Wel nog een ander kloterijtje, ik had een 3 delig pak besteld (en enkele weken geleden ontvangen). Ik heb het door mn moeder wat beter passend laten maken en nu ging ik vandaag voor de laatste keer passen en wat blijkt, enorm kleurverschil tussen de rok en de rest. De rok is gewoon niet zwart, maar meer heel donkerblauw. De blazer en de broek hebben wel dezelfde kleur zwart. Ik dat probleem dus ook aan de klantenservice voor gelegd, kerel wist er geen raad mee en een collega van hem belt me nog terug hierover.
Ik hoop toch maar dat er iets mee gedaan wordt. Ik kan de blazer en de rok niet samen dragen door het kleurverschil. En tja dan heb ik daar dus een rok voor jan met de korte achternaam liggen. Ik had dit pak voor sollicitaties gekocht, nu kan het dus gewoon de kast in als misbaksel als ze er niks mee doen.
Kijk... het is natuurlijk wel zo dat je het artikel dermate hebt aangepast dat het niet meer gewoon te verkopen is. Ik zou het dan nog best logisch vinden dat ze het artikel niet meer terug nemen, danwel omruilen...

Natuurlijk hoop ik voor je dat ze het wel weten te fixen...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_48268012
Ik heb 3 april ook weer een hele bestelling gedaan.

De levertijd stond op half april maar is nu omgezet naar eind april en sommige artikelen zelfs naar eind mei

Het duurt altijd wel lang hoor
pi_48268420
Ja, in december was het ook druk bij die onlineshop en duurde het ook allemaal wat langer.
En je merkt dat het nu in de winkels ook weer ontzettend druk wordt.
Doe je niks aan.
  donderdag 12 april 2007 @ 21:43:08 #196
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_48270772
quote:
Op donderdag 12 april 2007 20:37 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Kijk... het is natuurlijk wel zo dat je het artikel dermate hebt aangepast dat het niet meer gewoon te verkopen is. Ik zou het dan nog best logisch vinden dat ze het artikel niet meer terug nemen, danwel omruilen...

Natuurlijk hoop ik voor je dat ze het wel weten te fixen...
Klopt wat je zegt. Maar ik ga ervan uit als ik een kompleet pak koop dat het ook bij elkaar past en dat dus niet de kleur verschilt. En daarom wil ik graag een rok in dezelfde kleur als de rest.
Ik hoop dat ze een oplossing weten. Ik baal er wel van dat ik steeds van die kloterijtjes heb.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_48273063
effe vraagje zijn er verzendkosten als je bij H&M online bestelt
pi_48273323
ja, ik geloof 4,90
pi_48274319
quote:
Op donderdag 12 april 2007 22:39 schreef ChilllayD het volgende:
ja, ik geloof 4,90
Heb ik dus niks aan die 10% korting
pi_48274460
Als je niet veel besteld niet nee
pi_48276516
Kylie


Kaftan: ¤29.90
Bikini top: ¤14.90
Bikini broek: ¤9.90
Tuniek: ¤19.90
Jurk: ¤29.90
Badpak: ¤19.90
pi_48276647
Hoe hebben ze in hemelsnaam die 2e foto gemaakt?
pi_48276799
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 00:13 schreef GotC het volgende:
Hoe hebben ze in hemelsnaam die 2e foto gemaakt?
Op een spiegel met een laagje water erover?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_48276836
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 00:20 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Op een spiegel met een laagje water erover?
Nu je het zegt..

Ik dacht dat die 'spiegelarm' juist de arm van iemand was die haar vasthield .
Misschien toch maar tijd om te gaan slapen.
  vrijdag 13 april 2007 @ 00:22:12 #205
124789 superhero87
Playin my game
pi_48276849
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 00:08 schreef Chanty87 het volgende:
Kylie

[afbeelding]
Kaftan: ¤29.90
Bikini top: ¤14.90
Bikini broek: ¤9.90
Tuniek: ¤19.90
Jurk: ¤29.90
Badpak: ¤19.90
Wel heel erg gephotoshopt die foto's zeg! een beetje te als je het mij vraagt
  vrijdag 13 april 2007 @ 07:33:26 #206
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_48280412
Wanneer is de launch?
Ennnnn staan er nog ergens spesificaties? of grotere fotos's?
Voices tell me I'm the shit.
pi_48288336
M'n pakje komt vandaag!
Helaas bij mijn ouders, dus ik kan de spullen zondag pas bekijken
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_48288916
hoelang heb je gewacht??

ik inmiddels al te lang !!
pi_48290156
Kylie
Tap tap tap
pi_48291484
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 12:39 schreef ChilllayD het volgende:
hoelang heb je gewacht??

ik inmiddels al te lang !!
Voor sommige dingen van eind januari
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_48294456
WOW eind januari? Is het het wachten dan wel waard of zijn het dingen die je in een 'normale' h&m winkel niet terug kan vinden?
pi_48295843
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 15:10 schreef wizarddragon het volgende:
WOW eind januari? Is het het wachten dan wel waard of zijn het dingen die je in een 'normale' h&m winkel niet terug kan vinden?
Ik ben lui Geen zin om de halterbh te zoeken enzo. Bovendien ligt in Sittard een H&M die geen Divided heeft.
Oja en ik ben te lam om erheen te gaan
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_48296581
Wowz, dat is lang.
Maar neem aan dat je in januari al wist dat je het ongeveer rond deze tijd zou krijgen?

Of is het telkens uitgesteld....?
pi_48296668
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 16:21 schreef ChilllayD het volgende:
Wowz, dat is lang.
Maar neem aan dat je in januari al wist dat je het ongeveer rond deze tijd zou krijgen?

Of is het telkens uitgesteld....?
Het werd telkens uitgesteld vandaar dat ik twee weken terug eens gemaild heb, of er soms iets anders was (iets niet betaald of teruggestuurd ofzo). Maar het was gewoon niet op voorraad.

Even mijn mams bellen of het er al is
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_48297126
Als iets niet op voorraad is dan bestel ik gewoon niet, dan zie ik 't wel in de winkel verschijnen (kom er toch regelmatig ). Mijn bestelling was nu wel héél snel binnen, terwijl er ook een kledingstuk bij zat wat later geleverd zou worden, maar dat zat ook al bij deze bestelling!
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
  vrijdag 13 april 2007 @ 18:17:12 #216
132477 Zo-is-dat
of nie dan?
pi_48299757
Een vraagje; heb net besteld en kwam er daarna ineens achter dat ik nergens de kortingscode in heb kunnen vullen! :S Waar staat dat normaal? Erg jammer dat ik nu de 10% misloop....
Er stond bij stap 1 boven dat je dit bij stap 2 aan kon geven maar heb net nog een keer gecheckt; ik kan dat niet vinden!! Grrrrrrr...
  vrijdag 13 april 2007 @ 18:28:41 #217
123170 alors
zlata1234
pi_48300011
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 00:08 schreef Chanty87 het volgende:
Kylie

[afbeelding]
Kaftan: ¤29.90
Bikini top: ¤14.90
Bikini broek: ¤9.90
Tuniek: ¤19.90
Jurk: ¤29.90
Badpak: ¤19.90
Ziet er goed uit

[ Bericht 2% gewijzigd door alors op 13-04-2007 19:12:00 ]
know'm sayin?
×
word? word.
  vrijdag 13 april 2007 @ 18:37:28 #218
16715 Mylene
*schatje*
pi_48300215
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 18:17 schreef Zo-is-dat het volgende:
Een vraagje; heb net besteld en kwam er daarna ineens achter dat ik nergens de kortingscode in heb kunnen vullen! :S Waar staat dat normaal? Erg jammer dat ik nu de 10% misloop....
Er stond bij stap 1 boven dat je dit bij stap 2 aan kon geven maar heb net nog een keer gecheckt; ik kan dat niet vinden!! Grrrrrrr...
Je kunt je bestelling nog annuleren.

1: mijn pagina
2: nog niet geleverde artikelen
3: aantal op 0 zetten
4: uitvoeren

Vervolgens bestelling opnieuw uitvoeren. Kortingscode voor stap 1 invullen.



7442 voor 10 euro korting en 7384 voor 25% werken ook nog.
pi_48300298
Hi-res plaatjes van Kylie:









  vrijdag 13 april 2007 @ 19:11:21 #220
123170 alors
zlata1234
pi_48310376
Urgh, zilveren bikini's en badpakken Ontzettend fout....
Ben er niet stuk van moet ik zeggen, mooie foto's (ondanks de overdosis photoshop), maar de kleding die er op afgebeeld wordt vind ik echt niks.
pi_48315942
Volgens Starstyle is blinken wel helemaal in deze zomer Net zoals de "salopette" (ja doe er vooral alles aan om het geen tuinbroek te noemen...en blinken niet blingbling...)

Vooral de tuinbroekentrend vind ik erg.
Ik moet nu, net als mijn moeder al jarenlang, zeggen: OH die droeg ik vroeger ook al. En: Had ik die maar niet weggegooid! (niet dat ik er nog mee de straat op zou durven ofzo )
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zaterdag 14 april 2007 @ 09:22:45 #223
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_48316247
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 08:50 schreef Syrena het volgende:
Volgens Starstyle is blinken wel helemaal in deze zomer Net zoals de "salopette" (ja doe er vooral alles aan om het geen tuinbroek te noemen...en blinken niet blingbling...)

Vooral de tuinbroekentrend vind ik erg.
Ik moet nu, net als mijn moeder al jarenlang, zeggen: OH die droeg ik vroeger ook al. En: Had ik die maar niet weggegooid! (niet dat ik er nog mee de straat op zou durven ofzo )
Lol, ik heb mijn "salopette" net een week geleden weggeven aan een winkeltje van het psychische zorgcentrum hier om de hoek. Mn moeder en ik brengen daar altijd onze oude kleding heen. Het wordt daar dan voor een paar dubbeltjes of euro verkocht aan de mensen die intern zitten in de instelling. Om hun toch een beetje het gevoel te geven van winkelen enzo. misschien dat ik eens naar binnen kan sneaken en mn tuinbroek kan terugkopen voor een eurootje

Nee geintje, ik heb het altijd een leuk ding gevonden. Maar nu zul je me er toch niet meer in zien. Je wordt zo vierkant in die dingen.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  zaterdag 14 april 2007 @ 09:56:49 #224
132477 Zo-is-dat
of nie dan?
pi_48316673
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 18:37 schreef schatje het volgende:

[..]

Je kunt je bestelling nog annuleren.

1: mijn pagina
2: nog niet geleverde artikelen
3: aantal op 0 zetten
4: uitvoeren

Vervolgens bestelling opnieuw uitvoeren. Kortingscode voor stap 1 invullen.

[afbeelding]

7442 voor 10 euro korting en 7384 voor 25% werken ook nog.
Dankjewel! Het annuleren is gelukt, wil dus net het vestje wat ik het liefste wilde opnieuw invoern en wat denk je? Nu is ineens sinds gisteren de kleur die ik wil eraf gehaald...
pi_48317569
Afgelopen donderdag heb ik bij H&M in Tilburg een heel schattig wit t-shirt gekocht, met een laag uitgesneden hals en aan kantrandje langs de hals en mouwtjes.

Kom ik thuis, pas ik het voor de zekerheid nog een keer aan: zit er een gat in de naad aan de zijkant die er in de winkel zeker nog niet zat. Ik denk dat daar dat witte beveiligingsding heeft gezeten en dat de verkoopster dat er een beetje hardhandig heeft afgehaald. Dus ik ben net in de weer geweest met naald en draad en nu zie je er niks meer van.

Eigenlijk had ik terug moeten gaan, maar aangezien ik dit shirtje ergens uit een rek tussen allerlei broeken heb geplukt en er een handgeschreven prijskaartje aanzat had ik geen hoop dat ze me een ander shirt konden geven

Ook heb ik nog een zandkleurige short aangehad. Vanwege mijn vrouwelijke rondingen ( ) heb ik normaal maat 42 en zijn alle broeken veel te lang. van de short kon ik alleen een maat 44 vinden. Hij paste perfect bij mijn billen, maar ik wist niet of ik de lengte (precies op mijn knie) leuk vindt...
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_48317735
Mijn bestelling is sinds 11-04 in behandeling, hoop dat het vandaag of begin volgende week komt.
pi_48324214
Mijn bestelling is sinds de 12e in behandeling. Manco, zwolle e.d. Dus met pech nog in Zweden.
Klantenservice liet mij weten dat ik het voor de 20e thuis moet hebben.
pi_48333243
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 08:50 schreef Syrena het volgende:
Volgens Starstyle is blinken wel helemaal in deze zomer Net zoals de "salopette" (ja doe er vooral alles aan om het geen tuinbroek te noemen...en blinken niet blingbling...)

Vooral de tuinbroekentrend vind ik erg.
Ik moet nu, net als mijn moeder al jarenlang, zeggen: OH die droeg ik vroeger ook al. En: Had ik die maar niet weggegooid! (niet dat ik er nog mee de straat op zou durven ofzo )
Ik moet de eerste stijlvolle combinatie met een 'salopette' nog steeds tegenkomen anders
  zaterdag 14 april 2007 @ 22:45:49 #229
123170 alors
zlata1234
pi_48335417
Mijn vriendin heeft een zwarte skinny tuinbroek, die is echt wel vet hoor
know'm sayin?
×
word? word.
pi_48354124
Zo, pakje was aangekomen. Voor mijn mams was alles te groot, maar ze vond alles leuk, dus net maar maat kleiner besteld. Ik heb m'n badeau-bikini geannuleerd, broekje was te groot en niet mooi van snit (halve ass hing er uit ), ik ga niet wachten dan op de top ervan.

M'n halterbh paste, alleen nekbandje beetje strak, die moet ik nog ff tweaken.

En de blouse was LEUK! Doe 'm morgen meteen aan
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_48359554
quote:
Op zondag 15 april 2007 18:12 schreef Syrena het volgende:
M'n halterbh paste, alleen nekbandje beetje strak, die moet ik nog ff tweaken.
Dat probleem heb ik ook ja, dat bandje zit echt strak en je kunt 'm ook niet verder uitrekken ofzo.
  zondag 15 april 2007 @ 21:18:40 #232
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_48360782
Moet ik me zorgen gaan maken als mn bestelling zowel bij geleverd als bij nog niet verzonden staat?
Hebben ze dan alles verdubbeld of is dit normaal als je m bij een afleverpunt laat droppen?
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  zondag 15 april 2007 @ 21:28:49 #233
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_48361138
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 23:46 schreef parselmouth het volgende:
Urgh, zilveren bikini's en badpakken Ontzettend fout....
Ben er niet stuk van moet ik zeggen, mooie foto's (ondanks de overdosis photoshop), maar de kleding die er op afgebeeld wordt vind ik echt niks.
Het zou mij nog geen eens staan, ik zie me er al in lopen
  maandag 16 april 2007 @ 09:20:39 #234
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_48372026
quote:
Op zondag 15 april 2007 18:12 schreef Syrena het volgende:
Zo, pakje was aangekomen. Voor mijn mams was alles te groot, maar ze vond alles leuk, dus net maar maat kleiner besteld. Ik heb m'n badeau-bikini geannuleerd, broekje was te groot en niet mooi van snit (halve ass hing er uit ), ik ga niet wachten dan op de top ervan.

M'n halterbh paste, alleen nekbandje beetje strak, die moet ik nog ff tweaken.

En de blouse was LEUK! Doe 'm morgen meteen aan
Had je deze besteld?



Zo ja: het broekje had ik idd een maat kleiner gekocht omdat ik hoorde van mensen dat ie groter viel, dus dat zit wel goed, maar het is idd meer de pasvorm, je halve billen hangen er uit, ookal is het de goede maat .

Ga in de meivakantie dus naar een H&M en pas daar nog even met het topje erbij, want als dat niet staat dan gaat ie lekker terug!


Over de rest van de bestelling:
Heel erg tevregeden . Gratis jurkje zit super lekker haha, had hem in het zwart besteld, samen met nog een trenchcoat (maar die mouwen zijn zo wijd, dus twijfel nog erover) en een tijgerprintbikini <3
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
  maandag 16 april 2007 @ 09:38:23 #235
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_48372421
quote:
Op zondag 15 april 2007 21:18 schreef Roeji het volgende:
Moet ik me zorgen gaan maken als mn bestelling zowel bij geleverd als bij nog niet verzonden staat?
Hebben ze dan alles verdubbeld of is dit normaal als je m bij een afleverpunt laat droppen?
Hoeft al niet meer Inmiddels staat ie alleen nog bij geleverde bestellingen. Ik was denk ik precies op t moment aan t kijken dat ze de zaak van niet geleverd naar geleverd aan het doorschuiven waren

Heeft iemand de zwart witte kimono al binnen? Hoe zit ie? Misschien een foto ervan?
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_48374191
Little-Angel> Ja dat was 'm! Mja, idd die billen half eruit, dat vond ik dus echt niks op mijn leeftijd

Ben nog aan het denken hoe ik de halterBH ga veranderen, ik zal het posten zodra ik 't heb gedaan
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_48375213
Op de H&M site staat dat m'n bestelling onderweg is, maar als ik via tracktrace alles invoer (linkje op h&m site werkt niet meer) staat er nogsteeds Manco, blabla Zwolle, etc.

Tracktrace de kaart kwijt? Of heeft h&m haast.
pi_48375447
quote:
Op maandag 16 april 2007 11:13 schreef ChilllayD het volgende:
Op de H&M site staat dat m'n bestelling onderweg is, maar als ik via tracktrace alles invoer (linkje op h&m site werkt niet meer) staat er nogsteeds Manco, blabla Zwolle, etc.

Tracktrace de kaart kwijt? Of heeft h&m haast.
H&M heeft haast Ze melden alvast dat er wat aankomt, alleen is alles dan nog in Zweden.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_48382347
ze schieten ook niet op, boehoe !
pi_48384679
Breaking news
quote:
***Jeans vaak groter dan maat aangeeft***

Ben je er ook zo trots op dat je al heel lang dezelfde maat jeans hebt? En dus geen pondje zwaarder bent geworden?
Dan heeft de Britse krant The Sunday Times slecht nieuws voor je.

Volgens de krant hebben kledingmerken hun maten de afgelopen jaren aangepast aan hun letterlijk uitdijende klanten. En die zijn erg blij dat ze nog steeds in maatje 38 passen, terwijl de broek eigenlijk maatje 40 al gepasseerd is.

Vooral bij de merken Gap,Zara,H&M en French Connection kloppen de maten op het label niet met de echte maten.Deze praktijk van 'nepmaten' om de klant te plezieren, is overgewaaid uit de VS.
Aldus NOS Teletekst.
Volgens mij geldt het trouwens ook voor de truitjes. Ik heb nu ineens S terwijl ik voorheen altijd gewoon een M had.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_48384705
Oja en mijn capri-jeans is na een jaar idd veuls te groot Niet goed opgelet met passen en hij lubbert dus nog uit.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_48384782
Ik vind het een beetje verschillend, de ene keer klopt de maat wel, de andere keer valt het veel te groot uit. De Divided collectie klopt wel qua maat, heb ik het idee.
pi_48385282
Yeah, mijn bestelling is eindelijk na 3 weken in behandeling genomen
Het is vast al wel eerder gevraagd, maar hoe lang duurt het meestal voor het aangekomen is, als er 'in behandeling genomen' staat?
pi_48387056
Staat in de OP...
pi_48387161
Het verschilt inderdaad enorm die maten. Vooral bij shirtjes, een M zit normaal altijd wel goed, maar bij de H&M zit ik de laatste tijd steeds vaker of in een small of in een large Broeken kloppen wel altijd overigens.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  maandag 16 april 2007 @ 17:54:10 #246
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_48387164
quote:
Op maandag 16 april 2007 16:46 schreef Lidia het volgende:
Yeah, mijn bestelling is eindelijk na 3 weken in behandeling genomen
Het is vast al wel eerder gevraagd, maar hoe lang duurt het meestal voor het aangekomen is, als er 'in behandeling genomen' staat?
Die van mij staat al een week op in behandeling...
  maandag 16 april 2007 @ 18:11:27 #247
123170 alors
zlata1234
pi_48387677
quote:
Op maandag 16 april 2007 16:26 schreef Syrena het volgende:
Breaking news
[..]

Aldus NOS Teletekst.
Volgens mij geldt het trouwens ook voor de truitjes. Ik heb nu ineens S terwijl ik voorheen altijd gewoon een M had.
Nou bij de Zara vind ik juist dat die jeans altijd zo klein vallen..
know'm sayin?
×
word? word.
pi_48389907
quote:
Op maandag 16 april 2007 17:54 schreef Klare het volgende:

[..]

Die van mij staat al een week op in behandeling...
Mijne stond een week lang in behandeling, en nu al een paar dagen ''bestelling is onderweg''.
Maar hij is nogsteeds in Zweden.

Opschieten is anders
pi_48391693
Lekker bestelsysteem zeg. Ik heb vandaag een aantal shirts en een bril besteld, met een kortingscode. Op 'mijn pagina' blijft alles op 'eind mei' staan, dus ik dacht, ik bel even. Aardig meisje: 'Oh, het systeem heeft de korting niet verwerkt, zet ik er even bij'. Op de vraag op 'eind mei' wat gespecificeerder kan: 'Natuurlijk, je bestelling wordt vrijdag verzonden'. Als ze dat nu ook in het systeem zetten :S. Ik zou als ik H&M was eens even met British Telecom (hun ICT-dienstverlener) contact opnemen.
pi_48393179
H&M is echt een ratjetoe als het om maten gaat. 2 dezelfde shirtjes/truien met dezelfde maat valt in de ene winkel groter uit en in de andere winkel weer kleiner. Dan pastte ik in een M of een S, zelfs kindermaatje 154 maar die zijn behoorlijk baggy voor de kids . Zara is over het algemeen ook kleiner, maar volgens mij richtten ze ook op de wat "dunnere" mens (?) .
pi_48398972
hij komt eraan !!!!!!

''Zending gesorteerd in sorteercentrum ''


jeuh, eindelijk in leven !
pi_48414854
Ik heb alles binnen, en alles past prima
pi_48415452
"Chauffeur is onderweg"
pi_48416553
Leuk is dat he, als het eindelijk komt

Ik ben vandaag wat dingen in de winkel terug gaan brengen, en ze waren blij hoor
Ik al speciaal vroeg gegaan, dan is het nog niet zo druk, nah vergeet dat maar. Maar goed, heb m'n centjes terug en nog twee topjes gehaald voor onder m'n blouse. Knoopje bij m'n borsten gaat openstaan, dus er moet iets onder.

Maar het is wel echt zoooooo leuk Mooi lang ook.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_48423013
M'n jurk is binnen!
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
pi_48424683
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 13:49 schreef Syrena het volgende:
Leuk is dat he, als het eindelijk komt

Ik ben vandaag wat dingen in de winkel terug gaan brengen, en ze waren blij hoor
Ik al speciaal vroeg gegaan, dan is het nog niet zo druk, nah vergeet dat maar. Maar goed, heb m'n centjes terug en nog twee topjes gehaald voor onder m'n blouse. Knoopje bij m'n borsten gaat openstaan, dus er moet iets onder.

Maar het is wel echt zoooooo leuk Mooi lang ook.
Welk bloesje is dat?
pi_48426304
Hmm, beetje tegenvaller. Twee skinny jeans waren te klein (maat 170 komt niet echt overeen met maat 36. Bovendien had ik een witte skinny jeans die ik meer gelig vond). Roze lange t-shirt (6,90) was wel goed en een zwarte BH ook. Dat gratis jurkje .. het is dat het 'gratis' is, want het schijnt waanzinnig door, bovendien valt ie helemaal niet mooi. weet niet hoe ik 'm moet dragen. Hij valt enorm wijd en slobberig bij mn middel. Ik vind het niet zo heel raar dat het model op de foto er twee over elkaar droeg.
Elke keer laat ik me weer verleiden door die gratis artikelen!
pi_48426365
Ik heb serieus nog niemand gezien die dat jurkje mooi stond 't Is echt een lelijke nachtpon.
  dinsdag 17 april 2007 @ 18:03:55 #259
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_48427849
Ik draag dat jurkje als ik in huis aan t rommelen ben of op mn crosstrainer sta . Of als ik buiten in bikini lig te bakken en bijv de bel gaat of ik ga binnenshuis wat doen. En als t me niet meer bevalt trek ik die elastiek eruit en word het een nachtpon.

Overigens zijn die touwtjes levensgevaarlijk, had t ding gewassen en klopte het uit toen t uit de machine kwam. Met een knal en een flinke pets zo'n touwtje langs mn gezicht en op mn bovenlijf. Heb 2 dagen met een flinke rooie striem rondgelopen
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_48427873
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 17:20 schreef Syytön het volgende:
Hmm, beetje tegenvaller. Twee skinny jeans waren te klein (maat 170 komt niet echt overeen met maat 36. Bovendien had ik een witte skinny jeans die ik meer gelig vond). Roze lange t-shirt (6,90) was wel goed en een zwarte BH ook. Dat gratis jurkje .. het is dat het 'gratis' is, want het schijnt waanzinnig door, bovendien valt ie helemaal niet mooi. weet niet hoe ik 'm moet dragen. Hij valt enorm wijd en slobberig bij mn middel. Ik vind het niet zo heel raar dat het model op de foto er twee over elkaar droeg.
Elke keer laat ik me weer verleiden door die gratis artikelen! [afbeelding]
Naja je HOEFT em natuurlijk niet te bestellen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_48429010
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 18:04 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Naja je HOEFT em natuurlijk niet te bestellen.
Je meent het.
pi_48430057
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 17:20 schreef Syytön het volgende:
Hmm, beetje tegenvaller. Twee skinny jeans waren te klein (maat 170 komt niet echt overeen met maat 36. Bovendien had ik een witte skinny jeans die ik meer gelig vond). [afbeelding]
Ik heb laatst de witte skinny jeans gekocht in maat 170, maar ik vind hem juist aan de grote kant....
pi_48430243
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 19:06 schreef Linnie20v het volgende:

[..]

Ik heb laatst de witte skinny jeans gekocht in maat 170, maar ik vind hem juist aan de grote kant....
Spijkerbroek maat 28 komt toch overeen met maat 36?
  dinsdag 17 april 2007 @ 19:17:16 #265
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_48430486
Ik vind het gratis jurkje best leuk, mij zit hij behoorlijk goed. Het is wel een goedkoop dun stofje, maar voor op het strand kan het jurkje prima .

Gek dat al die maten zo verschillen. Ik had de gratis bloes van de vorige keer in maat 38 en die was écht te klein. Ik had bij mijn vorige bestelling een vestje in maat 36 en die zit eerder te groot dan te klein . Maar hij staat erg mooi, daar gaat het om .
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_48430688
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 19:11 schreef Syytön het volgende:

[..]

Spijkerbroek maat 28 komt toch overeen met maat 36?
Ja volgens mij wel , ik heb 27 of 28, ligt net een beetje aan het soort broek.

Ach ja, vorig jaar heb ik een broek in maat 40 moeten kopen omdat een kleinere mij niet paste....
pi_48431403
Ik heb twee skinnypants van divided, een grijze en een zwarte. Exact dezelfde broeken, op de kleur na dus.
De grijze in maat 36 zit heerlijk, klein beetje los bij m'n middel, maar daarom juist heel fijn, terwijl die zwarte, ook maat 36, m'n kont platperst en alleen dichtgaat als ik m'n adem even inhoud .

Verder heb ik ook maat 27/28 bij jeans, al zitten die in het begin altijd wat strak. Toen ik nog niet wist dat je ze bij de taille ontzettend uitloopt kocht ik dus 2 paar jeans in 30 Die zitten nu echt veel te wijd bij m'n taille. Maar met een riem kan het wel, al zijn ze dan bovenaan nog steeds lichtelijk baggy, maar dat kan bij een skinnyjeans wel heel vet zijn vind ik persoonlijk.
pi_48433645
De blouse:


Ik heb 'm net nog in kaki besteld (en nu hou ik echt op )
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 17 april 2007 @ 20:33:39 #269
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_48434006
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 20:25 schreef Syrena het volgende:
De blouse:
[afbeelding]

Ik heb 'm net nog in kaki besteld (en nu hou ik echt op )
Ja, das exact dezelfde die ik ook heb! Hij is echt mooi he
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_48434115
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 19:37 schreef parselmouth het volgende:
Verder heb ik ook maat 27/28 bij jeans, al zitten die in het begin altijd wat strak. Toen ik nog niet wist dat je ze bij de taille ontzettend uitloopt kocht ik dus 2 paar jeans in 30 Die zitten nu echt veel te wijd bij m'n taille. Maar met een riem kan het wel, al zijn ze dan bovenaan nog steeds lichtelijk baggy, maar dat kan bij een skinnyjeans wel heel vet zijn vind ik persoonlijk.
Ik heb een zwarte skinny van divided in maat 28.... Helaas had ik hem al gekocht, want daags erna lees ik van jou in een H&M topic, dat je ze beter een maatje strakker kunt kopen...
De bestelling erna meteen een grijze in 27 gekocht en voila, zit als gegoten
pi_48440076
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 20:25 schreef Syrena het volgende:
De blouse:
[afbeelding]

Ik heb 'm net nog in kaki besteld (en nu hou ik echt op )
Wiejj!! Die heb ik ook besteld en hij is (als het goed is...) onderweg!!! Nu kan ik helemaal niet meer wachten!!!
(... Wat kan een mens toch blij worden van nieuwe kleren he....)
pi_48447918
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 20:25 schreef Syrena het volgende:
De blouse:
[afbeelding]

Ik heb 'm net nog in kaki besteld (en nu hou ik echt op )
Valt deze blouse groot/klein of normaal?
pi_48449206
Parselmouth,

Klopt 't dat ze bij H&M ook van die goedkope gympies verkopen á ¤ 10,-? Ik heb ze nu in het zwart en in het lichtgroen gezien, maar ik kan ze hier in Utrecht nergens vinden (ben niet in de dames H&M geweest).
pi_48449711
quote:
Op woensdag 18 april 2007 08:49 schreef lily het volgende:

[..]

Valt deze blouse groot/klein of normaal?
Normaal denk ik, ik heb 38 besteld. Maar je moet geen C of D cup hebben. Ik heb B en bij mij staat ie al een beetje open als ik alle knoopjes dicht doe. Verder issie een beetje strak bij de mouwtjes. Ik moet voor mijn werk veel tillen en boven mijn hoofd werken en dat kan niet zonder dat ie dan in m'n nek kruipt
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_48449903
Ik heb een sqin van de huidige collectie gekocht maat 28. Zat in het begin strak, nu lossig. Zeg maar dat je wel een beetje plooien ziet. Maar die kinder skinny's... De gewone blauwe spijker skinny kreeg ik net over m'n heupen maar absoluut niet dicht. De witte kreeg ik wel dichtgesnoerd, maar het zag er uit als een legging ofzo. Super strak. Gelukkig vond ik ze toch al allebij niet mooi. :p
pi_48450899
quote:
Op woensdag 18 april 2007 09:52 schreef Syrena het volgende:

[..]

Normaal denk ik, ik heb 38 besteld. Maar je moet geen C of D cup hebben. Ik heb B en bij mij staat ie al een beetje open als ik alle knoopjes dicht doe. Verder issie een beetje strak bij de mouwtjes. Ik moet voor mijn werk veel tillen en boven mijn hoofd werken en dat kan niet zonder dat ie dan in m'n nek kruipt
Ik heb een D cup en dat is bij blousjes altijd lastig. Om 8.45 hadden ze de 42 nog online maar net was deze dus uitverkocht (alle kleuren )
pi_48471087
Er staan bij de Outlet redelijk veel shirtjes van de Spring collection in vrij veel verschillende kleuren en maten!
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_48476091
Brr, dat lijkt me echt verschrikkelijk. Je bent met zo ongelofelijk geld in de weer wanneer je na sluitingstijd je kassa op moet maken
pi_48476619
quote:
Op woensdag 18 april 2007 18:16 schreef Addict89 het volgende:
Er staan bij de Outlet redelijk veel shirtjes van de Spring collection in vrij veel verschillende kleuren en maten!
Niet zeggen! Ik ga niet kijken! (uhuh)

Wat naar van die overval Hoop dat alles goed afloopt...
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_48476829
quote:
Op woensdag 18 april 2007 20:25 schreef Syrena het volgende:

[..]

Niet zeggen! Ik ga niet kijken! (uhuh)

Wat naar van die overval Hoop dat alles goed afloopt...
Ik heb ook meteen weer dingen besteld Can't resist..
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_48481840
Komen die shirts uit de 'organic denim' lijn nog in andere winkels te liggen dan in Den Haag?

Dat roze shirt is echt heel erg vet, maar heb em alleen in Den Haag zien liggen (in de verkeerde maat).
Arhnem en Nijmegen heb ik em niet kunnen vinden.
pi_48482299
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:03 schreef Dirkmaat het volgende:
http://www.spunk.nl/article/article.php?id=1176723412772

voor wie echt een schooier is:P
Tenenkrommend artikel, had 'm gisteren al gelezen (en op gereageerd).
En mensen die het goed praten met 'jullie nemen het te serieus!' Die tips staan er toch, serieus of niet
Om over de paupers die beweren dat het de eigen schuld van de H&M is nog maar te zwijgen, maar daar heb ik al korte metten mee gemaakt op spunk
pi_48483538
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:16 schreef parselmouth het volgende:

[..]

Tenenkrommend artikel, had 'm gisteren al gelezen (en op gereageerd).
En mensen die het goed praten met 'jullie nemen het te serieus!' Die tips staan er toch, serieus of niet
Om over de paupers die beweren dat het de eigen schuld van de H&M is nog maar te zwijgen, maar daar heb ik al korte metten mee gemaakt op spunk
Ben jij toevallig Photograph?
pi_48483938
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:38 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Ben jij toevallig Photograph?
Dat dacht ik ook al
Ik vind het maar zielig trouwens, de H&M is al een van de goedkoopste met leuke kleren. Vooral ook de argumenten 'ja ze vragen erom' 'de hm doet aan kinderarbeid dus mag het'
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_48487224
Wat mij nog het meest stoorde aan dit domme artikel, was dat iemand van "Spunk" op 3fm ging zitten te vertellen dat het niet zo erg was om van H&M te jatten, want het was tenslotte kleding dat in derde wereld landen door zielige kindjes werd gemaakt.......Onzin! Bovendien laten ze wel heel dapper stelende meisjes aan het woord, maar ik mis toch de verhalen van mensen die wel zijn opgepakt omdat ze een ringetje van nog geen euro hebben gejat..en geloof me...die zijn niet zo stoer als ze zitten te janken of je alsjeblieft niet hun ouders wilt bellen. Wij geven iedereen die steelt aan bij de politie, hoe zielig je ook bent. Genant hoor, als je door de winkel door de politie wordt meegenomen, en je komt een paar klasgenootjes tegen.
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_48487485
quote:
Stel. Je bent 15. 3de jaars. Je hebt geen baan, en als je een baan hebt in de Albert Heijn, verdien je hooguit 2,60 per uur. Veel werk je niet. want dat mag je niet eens. Je ouders zijn blut. Geven je per maand 10 euro zakgeld en thats it. Gaat er dan geen fucking belletje in je hoofd rinkelen dat stelen de enigste optie is?!

wat moet je dan.. de hoer spelen?

ik verdedig zulke mensen gewoon :S

18-4-2007 22:19 -- door junk
Omg . Dat het zo gesteld is met de samenleving.. 'God ik verdien maar zo en zo weinig geld, en ik zit op school, krijg 10 eu per maand zakgeld en en en !!'
.

15 jarigen mogen 12 uur per week werken. 12 uur x 2,60 = 31 euro. Dus krijgt die nerd 40 euro +- per week. Ik snap die instelling gewoon niet, HOE kunnen mensen zo simpel denken! 40 euro per week verdienen, en dan nog denken van 'nja dan steel ik maar' . Weet niet waarom dat persoon nog op school zit.
pi_48487632
Smoesjes gaan verzinnen om te gaan stelen.. Bah. Echt.
Ik zou er niet aan moeten denken, om iets te stelen. Dat gedrag van bv. 'Junk' sluit volledig aan bij de jeugd van tegenwoordig: Constant nieuwe kleding, trends volgen etc.
Die 'Junk' of whatever zei ook dat 'Als je geen geld hebt, heb je geen keuze'. Natuurlijk heb je wel een keuze . Het is een kwestie van 'goh zal ik stelen, en er dus hip uitzien in de gevangenis ' of 'Nou op zich hoef ik deze week nog geen nieuw shirtje'.

Men, ik kan me zo opwinden over dat soort luilakken .
pi_48487991
"Alsof niemand ooit iets gestolen heeft"

Maar goed. Grenzen worden idd gelegd. Vroeger was het als je geen geld had, dan had je pech, je had begrip voor je ouders die het niet zo breed hadden en ging je ervoor sparen. Tegenwoordig moet alles zo snel mogelijk, flitsend, volgens de laatste trends en hip zijn. De onverschillige jeugd ontspoort gewoon.
pi_48488053
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 18:40 schreef Syytön het volgende:

[..]

Je meent het.
Ja sorry... maar ik kan me zo storen aan zo'n houding... het is gratis, dus wat zeur je dan?
En het blijft toch echt altijd een keuze om deze artikelen te bestellen... wil je ze niet, bestel ze dan ook niet...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_48488283
Echt belachelijk dat het nog wordt goedgepraat ook. Om te kotsen gewoon.
pi_48490857
quote:
Op donderdag 19 april 2007 00:39 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ja sorry... maar ik kan me zo storen aan zo'n houding... het is gratis, dus wat zeur je dan?
En het blijft toch echt altijd een keuze om deze artikelen te bestellen... wil je ze niet, bestel ze dan ook niet...
Dat het gratis is (nouja, 0,01 euro) betekent niet dat ik er niet over mag zeuren hoor. Zelfs bij zo'n gratis artikel verwacht ik nog wel dat het niet een waardeloos stuk is. Bovendien heb ik al twee keer eerder een gratis artikel gekregen, en die waren wél goed.
En ja het is mijn eigen keuze, ik wilde dat gratis jurkje wel. Ik zeg toch niet dat ik het niet wilde en het opgedrongen kreeg?
  donderdag 19 april 2007 @ 12:40:47 #294
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_48498732
Mensen die jatten bij de H&M.. hoe zielig ben je dan wel niet .

Oh, en de teenslippers van 4,90 . Ik ben er verliefd op geloof ik .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_48502776
quote:
Op donderdag 19 april 2007 12:40 schreef Debsterr het volgende:
Mensen die jatten bij de H&M.. hoe zielig ben je dan wel niet .

Oh, en de teenslippers van 4,90 . Ik ben er verliefd op geloof ik .
Jatten is sowieso zielig, of het nou 2 of 200 euro is. Punt.

Welke slippers? zoek ook nog nieuwe
pi_48513620
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:38 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Ben jij toevallig Photograph?
Hoe raaaaaad je het

Ernstig verwijt trouwens van die vent van Spunk, H&M doet al jaren niet maar aan kinderarbeid. Wat ie zegt is sowieso al te dom voor woorden, maar hij moet geen onwaarheden over een bedrijf gaan verkondigen.

Ik heb vandaag 2 jurkjes gekocht, een knalpaarse en een zwarte Waren maar 9.90 per stuk!
pi_48513851
quote:
Op donderdag 19 april 2007 20:23 schreef parselmouth het volgende:

[..]

Ik heb vandaag 2 jurkjes gekocht, een knalpaarse en een zwarte Waren maar 9.90 per stuk!
Die met elastiek aan de bovenkant (om je borsten )?
pi_48514000
quote:
Op donderdag 19 april 2007 20:23 schreef parselmouth het volgende:

[..]

Hoe raaaaaad je het

Ernstig verwijt trouwens van die vent van Spunk, H&M doet al jaren niet maar aan kinderarbeid. Wat ie zegt is sowieso al te dom voor woorden, maar hij moet geen onwaarheden over een bedrijf gaan verkondigen.

Ik heb vandaag 2 jurkjes gekocht, een knalpaarse en een zwarte Waren maar 9.90 per stuk!


Maar al zou het wél zo zijn, kinderarbeid. Dat is niet goed te praten, maar nog steeds geen reden om te gaan jatten
  donderdag 19 april 2007 @ 20:34:55 #299
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_48514100
quote:
Op donderdag 19 april 2007 15:36 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Jatten is sowieso zielig, of het nou 2 of 200 euro is. Punt.

Welke slippers? zoek ook nog nieuwe
De zwarte versie staat op de website, met zo'n rieten voetbed. Lopen heerlijk .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_48516910
quote:
Op donderdag 19 april 2007 20:34 schreef Debsterr het volgende:

[..]

De zwarte versie staat op de website, met zo'n rieten voetbed. Lopen heerlijk .
Ja tot het riet kapot gaat en je teen openhaalt... grrr
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_48516946
En vol...

hier verder: H&M #16 - K by Kylie?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')