Mijn gok is dat ik niet was ingelogd toen ik mijn extra artikelen toevoegde.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:23 schreef Coconut het volgende:
Nah, ik snap echt niet wat H&M bij sommigen hier loopt te kloten met extra verzendkosten hoor. Ik krijg sinds vorige week ongeveer om de dag een pakketje binnen met steeds 2 artikelen erinDe score staat nu op 3 pakketjes en ik zie net dat er nu wéér een in behandeling is. Gaat niet helemaal goed geloof ik
![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 14:05 schreef Syrena het volgende:
[..]
Toch niet die blouse die ik OOK besteld heb en waar ik nog steeds op wacht?!
Ha mooi, want ik heb inderdaad dezelfde besteld, maar dan ook roodquote:Op donderdag 5 april 2007 12:01 schreef MaLo het volgende:
Dat bloesje heb ik in het rood Koningin Is echt superleuk vind ik
Ik heb hem teruggestuurd, omdat hij me vreselijk stondquote:Op woensdag 4 april 2007 00:35 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja? Oh tof. Ik blijf tenslotte een gierige Hollander
ja vond ik eigenlijk ookquote:Op donderdag 5 april 2007 15:28 schreef Euforie het volgende:
Ik vind het nog best wel goed geplaatst, die verfAlleen jammer van de kleur.
Oee die vond ik ook leukquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:17 schreef Lollifant het volgende:
Ik doe ook weer mee.
Ik heb deze jurk trouwens toch maar teruggebracht naar de winkel:
[afbeelding]
Ik vond hem heel leuk, maar hij was toch iets te kort en ik leek er zwanger in.
Mooie bikiniquote:
Staat gewoon op de site. Als je een vestiging zoekt, staat per vestiging aangegeven welke concepten ze aanbieden.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:47 schreef Koningin het volgende:
Effe vraagje: de H&M in Breda heeft die mannencollectie??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |