Maar ik ben bang dat het een beetje saai wordtquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:46 schreef Bhuddy het volgende:
Volgens mij ga ik 'em in het zwart mooier vindenVind ik meestal bij zulke kleding.
Zeg, ik wil dat ook bestellenquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:24 schreef parselmouth het volgende:
Superstoer, m'n broertje heeft 'm ook besteld en hij krijgt 'm begin mei (:')) binnen
Zwart saai? Mijn jurkquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:55 schreef Bhuddy het volgende:
Eeeeeuh flesopener... Sorry
En donkerblauw is wat mij betreft even saai als zwart![]()
Oh, dan is het goedquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:15 schreef Bhuddy het volgende:
Haha ik zeg niet dat zwart saai is. Alleen dat 't even saai als donkerblauw is... Misschien vind ik zwart wel maar een heeeeeeeel klein beetje saai (of helemaal niet saai)![]()
![]()
ja dat is normaalquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:26 schreef kookie_monster het volgende:
Is het normaal dat artikelen die op 22 april bestelt zijn nu nog steeds niet verzonden zijn? Op de site staat steeds: Helaas te laat; niewe levering: eind Maart, begin april, en nu: half april
Huh? Die zwart-witte heb ik gewoon online gezien... Maar wel steeds uitverkocht.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:46 schreef melanie_the_miss het volgende:
Weet iemand waar je de zwart en witte kimono van amdonna kan krijgen?de klantenservice zei dat ze online niet verkopen en geen zicht hebben op de winkels die het wel doen.. Help!
In mijn mail zeiden ze dat ze die niet online verkochtenquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:48 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Huh? Die zwart-witte heb ik gewoon online gezien... Maar steeds uitverkocht.
Nee die mag je houden...quote:Op woensdag 4 april 2007 00:19 schreef Shirley het volgende:
JaaaIk heb m'n gratis jurkje en de rest binnen.
Maar ik heb nog een broek staan die half mei bezorgd moet worden, en die maakte m'n bestelling tot iets meer dan 40 euro (bedrag waarvoor je minimaal moest bestellen om jurkje gratis te krijgen)
Alleen nu heb ik van de week een soortgelijke broek gekocht en wil deze dus annuleren. Moet ik m'n jurkje dan ook inleveren omdat de totaalkosten dan lager dan 40 euro worden?
Ik zou er gewoon even achteraan mailen! En vragen of je toch die gratis jurk mag ontvangen omdat je in totaal wel op 80 euro zit... Is wel het dubbele van wat nodig is om 'm te ontvangen, dus neem aan dat ze daar niet zo moeilijk doen. Gewoon proberen!!quote:Op woensdag 4 april 2007 12:57 schreef Syrena het volgende:
Ik heb bovenstaande bikini nog erbij besteld
Ik had het laatst al willen doen, maar toen kon ik die bandeau nergens vinden.
Overigens komt die dus pas half meien was de tanga natuurlijk wél op voorraad.
Ik krijg trouwens erg zin om alles te annuleren en dan opnieuw te bestellen omdat ik nu op 80 euro zit en ook wel een gratis jurk wil(maar ben bang dat alles dan ineens uitverkocht is ofzo)(of dat ze me niks meer sturen.... )
quote:Op woensdag 4 april 2007 13:22 schreef Koningin het volgende:
Ik had ook een blouse al heel lang op eind april/begin mei staan.
Nu is er begin april iets gekomen, waar die blouse gewoon bij zat.
Mijn gok is dat ik niet was ingelogd toen ik mijn extra artikelen toevoegde.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:23 schreef Coconut het volgende:
Nah, ik snap echt niet wat H&M bij sommigen hier loopt te kloten met extra verzendkosten hoor. Ik krijg sinds vorige week ongeveer om de dag een pakketje binnen met steeds 2 artikelen erinDe score staat nu op 3 pakketjes en ik zie net dat er nu wéér een in behandeling is. Gaat niet helemaal goed geloof ik
![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 14:05 schreef Syrena het volgende:
[..]
Toch niet die blouse die ik OOK besteld heb en waar ik nog steeds op wacht?!
Ha mooi, want ik heb inderdaad dezelfde besteld, maar dan ook roodquote:Op donderdag 5 april 2007 12:01 schreef MaLo het volgende:
Dat bloesje heb ik in het rood Koningin Is echt superleuk vind ik
Ik heb hem teruggestuurd, omdat hij me vreselijk stondquote:Op woensdag 4 april 2007 00:35 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja? Oh tof. Ik blijf tenslotte een gierige Hollander
ja vond ik eigenlijk ookquote:Op donderdag 5 april 2007 15:28 schreef Euforie het volgende:
Ik vind het nog best wel goed geplaatst, die verfAlleen jammer van de kleur.
Oee die vond ik ook leukquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:17 schreef Lollifant het volgende:
Ik doe ook weer mee.
Ik heb deze jurk trouwens toch maar teruggebracht naar de winkel:
[afbeelding]
Ik vond hem heel leuk, maar hij was toch iets te kort en ik leek er zwanger in.
Mooie bikiniquote:
Staat gewoon op de site. Als je een vestiging zoekt, staat per vestiging aangegeven welke concepten ze aanbieden.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:47 schreef Koningin het volgende:
Effe vraagje: de H&M in Breda heeft die mannencollectie??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |