abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47976124
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 19:46 schreef Bhuddy het volgende:
Volgens mij ga ik 'em in het zwart mooier vinden Vind ik meestal bij zulke kleding.
Maar ik ben bang dat het een beetje saai wordt

Nouja, accesoires hebben ze ook niet voor niks uitgevonden

[ Bericht 2% gewijzigd door Miss_Baksel op 03-04-2007 20:07:45 ]
pi_47976442
Eeeeeuh flesopener... Sorry

En donkerblauw is wat mij betreft even saai als zwart
pi_47976605
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 19:24 schreef parselmouth het volgende:
Superstoer, m'n broertje heeft 'm ook besteld en hij krijgt 'm begin mei (:')) binnen
Zeg, ik wil dat ook bestellen
pi_47976975
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 19:55 schreef Bhuddy het volgende:
Eeeeeuh flesopener... Sorry

En donkerblauw is wat mij betreft even saai als zwart
Zwart saai? Mijn jurk
pi_47977286
Haha ik zeg niet dat zwart saai is. Alleen dat 't even saai als donkerblauw is... Misschien vind ik zwart wel maar een heeeeeeeel klein beetje saai (of helemaal niet saai)
pi_47977401
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 20:15 schreef Bhuddy het volgende:
Haha ik zeg niet dat zwart saai is. Alleen dat 't even saai als donkerblauw is... Misschien vind ik zwart wel maar een heeeeeeeel klein beetje saai (of helemaal niet saai)
Oh, dan is het goed
  dinsdag 3 april 2007 @ 20:26:23 #57
151621 kookie_monster
En ik houd van koekjes..
pi_47977775
Is het normaal dat artikelen die op 22 april bestelt zijn nu nog steeds niet verzonden zijn? Op de site staat steeds: Helaas te laat; niewe levering: eind Maart, begin april, en nu: half april
pi_47977839
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 20:26 schreef kookie_monster het volgende:
Is het normaal dat artikelen die op 22 april bestelt zijn nu nog steeds niet verzonden zijn? Op de site staat steeds: Helaas te laat; niewe levering: eind Maart, begin april, en nu: half april
ja dat is normaal
  dinsdag 3 april 2007 @ 20:30:51 #59
151621 kookie_monster
En ik houd van koekjes..
pi_47977988
fijn!
pi_47981395
Weet iemand waar je de zwart en witte kimono van amdonna kan krijgen? de klantenservice zei dat ze online niet verkopen en geen zicht hebben op de winkels die het wel doen.. Help!
Voices tell me I'm the shit.
pi_47981474
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 21:46 schreef melanie_the_miss het volgende:
Weet iemand waar je de zwart en witte kimono van amdonna kan krijgen? de klantenservice zei dat ze online niet verkopen en geen zicht hebben op de winkels die het wel doen.. Help!
Huh? Die zwart-witte heb ik gewoon online gezien... Maar wel steeds uitverkocht.
pi_47981624
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 21:48 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Huh? Die zwart-witte heb ik gewoon online gezien... Maar steeds uitverkocht.
In mijn mail zeiden ze dat ze die niet online verkochten ik heb het dus over de zwarte kimono met witte band van de campangeposter...
Voices tell me I'm the shit.
pi_47982063
Ja, die heb ik dus gewoon gezien op de site. Op dit moment staat alleen de zwarte er nog
  dinsdag 3 april 2007 @ 23:04:52 #64
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_47985901
Die heb ik via de site besteld. Raar dat ze dat zeggen in jouw mail.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  dinsdag 3 april 2007 @ 23:32:22 #65
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_47987446

Net besteld
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_47989588
Jaaa Ik heb m'n gratis jurkje en de rest binnen.
Maar ik heb nog een broek staan die half mei bezorgd moet worden, en die maakte m'n bestelling tot iets meer dan 40 euro (bedrag waarvoor je minimaal moest bestellen om jurkje gratis te krijgen)
Alleen nu heb ik van de week een soortgelijke broek gekocht en wil deze dus annuleren. Moet ik m'n jurkje dan ook inleveren omdat de totaalkosten dan lager dan 40 euro worden?
Back in business.
pi_47990128
quote:
Op woensdag 4 april 2007 00:19 schreef Shirley het volgende:
Jaaa Ik heb m'n gratis jurkje en de rest binnen.
Maar ik heb nog een broek staan die half mei bezorgd moet worden, en die maakte m'n bestelling tot iets meer dan 40 euro (bedrag waarvoor je minimaal moest bestellen om jurkje gratis te krijgen)
Alleen nu heb ik van de week een soortgelijke broek gekocht en wil deze dus annuleren. Moet ik m'n jurkje dan ook inleveren omdat de totaalkosten dan lager dan 40 euro worden?
Nee die mag je houden...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_47990160
quote:
Op woensdag 4 april 2007 00:34 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nee die mag je houden...
Ja? Oh tof. Ik blijf tenslotte een gierige Hollander
Back in business.
  woensdag 4 april 2007 @ 12:42:54 #69
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_48000474
Ik heb mijn pakje vanmorgen opgehaald! Gelukkig past alles.
Mijn dochtertje loopt nu al de hele tijd in een haltertopje en een rokje ze wil ze niet meer uit .
Het is gelukkig lekker warm hier in de serre (ben bij mijn moeder).
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_48000909
Ik heb bovenstaande bikini nog erbij besteld
Ik had het laatst al willen doen, maar toen kon ik die bandeau nergens vinden.
Overigens komt die dus pas half mei en was de tanga natuurlijk wél op voorraad.

Ik krijg trouwens erg zin om alles te annuleren en dan opnieuw te bestellen omdat ik nu op 80 euro zit en ook wel een gratis jurk wil (maar ben bang dat alles dan ineens uitverkocht is ofzo)(of dat ze me niks meer sturen.... )
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_48001432
Ik denk dat ze al die dingen gewoon op zo'n late levertijd zetten omdat ze het druk hebben op 't moment ofzo en zo mensen ontmoedigt om die dingen te bestellen omdat het toch zo laat geleverd wordt. Dan moet je wel naar de winkel om 't te halen, alhoewel ik in die winkels haast nooit de dingen kan vinden die op de site staan maargoed. Hopelijk worden de levertijden korter zodra de drukte een beetje afneemt. Lijkt me iig wel het meest logische aangezien het me nogal sterk lijkt dat ze nieuwe dingen op de site gooien die pas eind mei verkrijgbaar zijn.

Óf die dingen gaan zo hard dat ze wel die levertijd hebben moeten instellen om het bij te kunnen houden

Edit: LOL ik zie nu net dat m'n bestelling van half april net in behandeling is gegaan, niet verwacht Gelukkig heb ik 't dan voor ik op vakantie ga
pi_48001830
Ik had ook een blouse al heel lang op eind april/begin mei staan.
Nu is er begin april iets gekomen, waar die blouse gewoon bij zat.
pi_48002868
quote:
Op woensdag 4 april 2007 12:57 schreef Syrena het volgende:
Ik heb bovenstaande bikini nog erbij besteld
Ik had het laatst al willen doen, maar toen kon ik die bandeau nergens vinden.
Overigens komt die dus pas half mei en was de tanga natuurlijk wél op voorraad.

Ik krijg trouwens erg zin om alles te annuleren en dan opnieuw te bestellen omdat ik nu op 80 euro zit en ook wel een gratis jurk wil (maar ben bang dat alles dan ineens uitverkocht is ofzo)(of dat ze me niks meer sturen.... )
Ik zou er gewoon even achteraan mailen! En vragen of je toch die gratis jurk mag ontvangen omdat je in totaal wel op 80 euro zit... Is wel het dubbele van wat nodig is om 'm te ontvangen, dus neem aan dat ze daar niet zo moeilijk doen. Gewoon proberen!!
Ben benieuwd.
pi_48003338
quote:
Op woensdag 4 april 2007 13:22 schreef Koningin het volgende:
Ik had ook een blouse al heel lang op eind april/begin mei staan.
Nu is er begin april iets gekomen, waar die blouse gewoon bij zat.
Toch niet die blouse die ik OOK besteld heb en waar ik nog steeds op wacht?!
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_48008501
Nah, ik snap echt niet wat H&M bij sommigen hier loopt te kloten met extra verzendkosten hoor. Ik krijg sinds vorige week ongeveer om de dag een pakketje binnen met steeds 2 artikelen erin De score staat nu op 3 pakketjes en ik zie net dat er nu wéér een in behandeling is. Gaat niet helemaal goed geloof ik
amokaapjeeh O+
pi_48009009
quote:
Op woensdag 4 april 2007 16:23 schreef Coconut het volgende:
Nah, ik snap echt niet wat H&M bij sommigen hier loopt te kloten met extra verzendkosten hoor. Ik krijg sinds vorige week ongeveer om de dag een pakketje binnen met steeds 2 artikelen erin De score staat nu op 3 pakketjes en ik zie net dat er nu wéér een in behandeling is. Gaat niet helemaal goed geloof ik
Mijn gok is dat ik niet was ingelogd toen ik mijn extra artikelen toevoegde.

Anders is het gewoon een fout.. ooooppplichteeeeerrsss
Jurk alsnog toevoegen aan m'n bestellijst werkte trouwens niet en mailen durf ik niet, ik wil niet te boek staan als zeikerd

Ik denk nog na over alles annuleren en weer bestellen Ik ben slecht! Als mijn bestelling morgen op Sint Juttemis staat dan weten we dat H&M hier meeleest...
pi_48009597
Syrena, kan je niet een deel annuleren, dus voor ¤40,-. Dat dan opnieuw bestellen + de gratis jurk?
amokaapjeeh O+
pi_48018104
Ik heb vandaag weer wat gekocht. In de winkel. Een bloesje en een basic hemdje
En nog wat anders. Staat ook op de foto, niet van H&M

pi_48031670
quote:
Op woensdag 4 april 2007 14:05 schreef Syrena het volgende:

[..]

Toch niet die blouse die ik OOK besteld heb en waar ik nog steeds op wacht?!

Dit is die van mij.
pi_48036565
Effe vraagje: de H&M in Breda heeft die mannencollectie??
pi_48036693
Heb ik een onwijs lieve pyjama bestelt met nogwat shirtjes erbij

Hebben ze die pyjama geschrapt!

Reden: Maat M niet meer leverbaar, dan maar in maar L

Heb nu ook kortingsbon bij gebruikt
  donderdag 5 april 2007 @ 12:01:39 #82
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_48037071
Dat bloesje heb ik in het rood Koningin Is echt superleuk vind ik
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_48037536
quote:
Op donderdag 5 april 2007 12:01 schreef MaLo het volgende:
Dat bloesje heb ik in het rood Koningin Is echt superleuk vind ik
Ha mooi, want ik heb inderdaad dezelfde besteld, maar dan ook rood
pi_48037699
AAAAAAAAAAAAAAH!
Mijn bestelling is in behandeling!

Ze zijn helderziend bij H&M, ik was net van plan om morgen de nieuwe H&M in Venlo te gaan bezoeken (ga ik toch doen en vroeg ook, voordat de Duitsers de stad overnemen i.v.m. Goede Vrijdag-vrij).

Alleen de bandeau en een topje staan nog voor half mei, misschien hebben ze die in de winkel.
pi_48042220
Maandag was ik in Rotterdam en eindelijk kon ik weer naar de echte h&m dus. Meteen twee rokjes gekocht, een shirt en een broek. Echt handig om het zo te kunnen passen. De truien die ik had besteld waren er al binnen een week, er moet nog een rokje komen, dat staat op half april.

Wat hebben ze trouwens een lieve meisjeskleren. Vooral die jurkjes.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 5 april 2007 @ 14:25:41 #86
103707 Euforie
Come lie next to me
pi_48042380
quote:
Op woensdag 4 april 2007 00:35 schreef Shirley het volgende:

[..]

Ja? Oh tof. Ik blijf tenslotte een gierige Hollander
Ik heb hem teruggestuurd, omdat hij me vreselijk stond
Eerst had ik zoiets van: ik ga hem houden. Maar toch, ja eh, vond hem zo vreselijk
And nothing can stop me now
pi_48042548
Mijn bestelling is ook in behandeling, snel!
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
pi_48044563
De Madonna-poster van 25 m2 in London is door vandalen vernield. Er is een gat in haar oog gemaakt en er is verf doorgegoten. Het kost $ 12.000 om het te vervangen.

pi_48044571
$12.000???
  donderdag 5 april 2007 @ 15:28:17 #90
103707 Euforie
Come lie next to me
pi_48044622
Ik vind het nog best wel goed geplaatst, die verf Alleen jammer van de kleur.
And nothing can stop me now
pi_48044809
Ik vind het ook wel een goede, de huilende Madonna, hoe symbolisch.
Ja, $12.000 begrijp ik wel, 25 x 25 meter aan canvas of waar het ook van is gemaakt en dan de drukkosten, en de arbeidskosten om het weer op te hangen...
pi_48044872
quote:
Op donderdag 5 april 2007 15:28 schreef Euforie het volgende:
Ik vind het nog best wel goed geplaatst, die verf Alleen jammer van de kleur.
ja vond ik eigenlijk ook
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_48045059
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 10:17 schreef Lollifant het volgende:
Ik doe ook weer mee.

Ik heb deze jurk trouwens toch maar teruggebracht naar de winkel:

[afbeelding]

Ik vond hem heel leuk, maar hij was toch iets te kort en ik leek er zwanger in.
Oee die vond ik ook leuk maar idd hij ziet er wat kort uit ja
''Tevens zoek ik iemand die mij gitaarles kan geven''
pi_48045138
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 23:32 schreef Little_Angel het volgende:
[afbeelding]

Net besteld
Mooie bikini ik had ook een leuke gezien met een gesp een bruine maar die vond ik eigenlijk wat te saai
''Tevens zoek ik iemand die mij gitaarles kan geven''
pi_48047156
quote:
Op donderdag 5 april 2007 11:47 schreef Koningin het volgende:
Effe vraagje: de H&M in Breda heeft die mannencollectie??
Staat gewoon op de site. Als je een vestiging zoekt, staat per vestiging aangegeven welke concepten ze aanbieden.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_48053927
Gisteren besteld, vandaag in behandeling komen, dat is snel!
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_48054817
Morgenochtend vroege vogelacties bij H&M beursplein We gaan 8 uur open (hoef gelukkig zelf pas half 12 te beginnen...).

Vandaag nog een allerliefst dividedjurkje dat teruggebracht werd gekocht Met een strik en plooien enzo.
pi_48077969
Bah, ik heb op 19 maart een bestelling geplaats en bij mij staat nog steeds levering half april, ook al 2 keer uitgesteld. Ik kreeg een week na mijn bestelling ook nog een brief dat ze mijn bestelling niet konden leveren ivm een betalingsachterstand, welke ik al de 16 had voldaan. Ik vraag me af of die pipo's wel in de gaten hebben dat ik dat bedrag al wel voldaan heb, of ze me gewoon dwars willen zitten. Het is dat ik dat jurkje erbij krijg en ik nooit wat kan vinden in die klotewinkel zelf, anders had ik alles al gecancelled.
pi_48078556
Zondag een bestelling gedaan en vandaag al binnen!
  vrijdag 6 april 2007 @ 15:35:08 #100
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_48081439

Ik vind die riem nog steeds zo mooi op de linkerfoto Heb m alleen nog nooit in het echt gezien...

Ik heb van de week deze gehaald, een tientje!

In me Burberry......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')