Ik had serieus het idee dat ik Aken liep vandaagquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:42 schreef Linnie20v het volgende:
Gisteren even in Venlo naar de H&M geweest, die werd geopend....wat een drukte...![]()
Vandaag is het goede vrijdag, d.w.z ontzettend veel duitsers...dus dan maar een keertje volgende week als het wat rustiger is.![]()
Dat klopt lang niet altijd, ik heb ook laatst iets besteld met levertijd half juni, en dat werd na de plaatsing van de bestelling al na een weekje eind maart en het is toen ook bezorgd!quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:03 schreef Chanty87 het volgende:
Meh... Wil ik een bikini bestellen, heeft ie een levertijd van fokking half juni! Laat maar zitten dan
Ik heb gister echt veel kimono's gezien in de H&M van Den Haag..quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:46 schreef melanie_the_miss het volgende:
Weet iemand waar je de zwart en witte kimono van amdonna kan krijgen?de klantenservice zei dat ze online niet verkopen en geen zicht hebben op de winkels die het wel doen.. Help!
Vandaag precies hetzelfde....wat ze toch altijd komen doen, ik heb geen idee!!!quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:46 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik had serieus het idee dat ik Aken liep vandaagEn zowat allemaal aan het eten! Broodje kebab, friet noem maar op.
H&M was erg druk vandaag, wel weer hoop leuke tasjes gezienmaar niks gekocht, het was te druk om te passen en te druk aan de kassa. Ze hadden de bikini die ik besteld heb ook niet.
En de bruine linnen rok die ik vorig jaar heb gekocht hing er nu in wit, voor 5 euro... daar liep de halve winkel al mee te zeulen![]()
oei den haag is wel verquote:Op zaterdag 7 april 2007 10:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb gister echt veel kimono's gezien in de H&M van Den Haag..
quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:08 schreef mercurial3 het volgende:
ga gewoon naar de winkel
lazy bitches :p
Er zijn ook mensen die moeten werken en niet al hun tijd kwijnend in de stad verdoen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:08 schreef mercurial3 het volgende:
ga gewoon naar de winkel
lazy bitches :p
Is toch niet zo ver weg? Kwartiertje ofzo in de treinquote:Op zaterdag 7 april 2007 12:00 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
oei den haag is wel ver
Misschien in de vakantie eens kijken (heb ook geen OV ofzo)
Niemand weet of hij in Rotterdam is te krijgen?
parselmouth bijvoorbeeld![]()
Ver?! Het is net een half uurtje met de trein en het kost nog geen tientje...quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:00 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
oei den haag is wel ver
NU op sbs is dat foute programma 'groeten terug'...quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:48 schreef cinnamongirl het volgende:
Heeft Nance in 'So you wanna be a popstar' nou een madonnacreatie aan?
Het is nu op, op SBS6!
Heeeelllllll graaag!! PM of msn me evenquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:19 schreef parselmouth het volgende:
Ik zag er gisteren eentje ergens tussenhangen (verkeerd weggehangen door een klant). Weet niet of we ze verder nog hebben, sta de laatste tijd bijna alleen maar op de accessoires-afdeling (O+!!). Kan woensdag eventueel voor je kijken, als je dat wil. Zou je 'm donderdag op kunnen komen halen? Dan kan ik 'm woensdag op jouw naam reserveren en kun je donderdag dus gewoon een medewerker aanschieten en zeggen dat je iets weg hebt laten hangen.
Vreemd, nu heeft ze iets anders aan. Maar voor het laatste deel van 'De groeten terug' was er een voorstukje en daar had ze dat zwarte pak aan die ze ook in de reclame aanheeft! Tenminste, dat dacht ik.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:48 schreef cinnamongirl het volgende:
Heeft Nance in 'So you wanna be a popstar' nou een madonnacreatie aan?
Het is nu op, op SBS6!
Je bedoeld dat zwarte pakje toch? Die leek me inderdaad uit de Madonna collectie...quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:55 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Vreemd, nu heeft ze iets anders aan. Maar voor het laatste deel van 'De groeten terug' was er een voorstukje en daar had ze dat zwarte pak aan die ze ook in de reclame aanheeft! Tenminste, dat dacht ik.
Lelijke soepjurk inderdaad!quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je bedoeld dat zwarte pakje toch? Die leek me inderdaad uit de Madonna collectie...
Wat Nance nu aan heeft is trouwens ook niet om aan te zien...
Wow, ik denk dat een hoop mensen zich aardig genaaid gaan voelenquote:Op maandag 9 april 2007 18:05 schreef ctrladdict het volgende:
Voor de mensen in Amsterdam, in de Kalvertoren hangen momenteel een aantal broeken, jurken en trenchcoats van Victor & Rolf H&M collectie van vorig jaar voor 50%
De kimono staat weer op de site. Diverse maten zelfs.quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:00 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
oei den haag is wel ver
WElke maat heb je nodig? Overigens valt ie redelijk normaal kwa maat, alleen doordat het niet elastisch is moest ik, vanwege de taille toch wel zeker een maat (of zelfs 2) groter nemen. Anders krijg je m niet aan.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:00 schreef melanie_the_miss het volgende:net uitverkocht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zou die er morgen vroeg weer staan?
Ik heb normaal 42quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:36 schreef Roeji het volgende:
[..]
WElke maat heb je nodig? Overigens valt ie redelijk normaal kwa maat, alleen doordat het niet elastisch is moest ik, vanwege de taille toch wel zeker een maat (of zelfs 2) groter nemen. Anders krijg je m niet aan.
Ja kun je het beste doen. Ik heb die met dat dessin met dat roze enzo erin gepast. Moest ook 44 nemen om hem aan te krijgen. Uiteindelijk heb ik die toch maar niet genomen. Wel die zwart met wit staat al enige tijd in bestelling.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:05 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik heb normaal 42
Die is steeds uitverkocht, heb 40 gepast en die zat iets te strak dus ik denk dat ik 42 kan nemen.. Als ik bestel bestel ik denk ik 42 en 44 voor de zekerheid.
Hm ik kreeg 40 wel gewoon aan. Maar je kon alles lezen ds hij zat gewoon niet mooiquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:42 schreef Roeji het volgende:
[..]
Ja kun je het beste doen. Ik heb die met dat dessin met dat roze enzo erin gepast. Moest ook 44 nemen om hem aan te krijgen. Uiteindelijk heb ik die toch maar niet genomen. Wel die zwart met wit staat al enige tijd in bestelling.
Typisch, ik loop rond in S of 36 terwijl ik normaal toch echt niet zo klein moet hebben. Ben wel niet al te groot van voren...quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:14 schreef parselmouth het volgende:
Die maten van Divided
Moest van een jurkje gewoon maat 38 hebben en die zit nog strak bij m'n boobs... Terwijl ik normaal gesproken makkelijk in een 34 of 36 kan.
Lees even de OP daar staat alle info die je nodig hebt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:22 schreef Marloes het volgende:
Goed.. Ik heb dus dingen besteld maar ik wil niks houden. Wat kan ik nu het beste doen? Naar de winkel terugbrengen? Naar 't postkantoor? Ik snap er niet zoveel van
quote:Op woensdag 11 april 2007 07:18 schreef melanie_the_miss het volgende:
yeah! een 44 besteld hopen dat parelsmouth de 42 kan bemachtigen kan ik passen
Dat was dan ook hoogstwaarschijnlijk de laatstequote:Op woensdag 11 april 2007 08:59 schreef Addict89 het volgende:
Toch mooi net op tijd wakker om jeans voor 9.90 te scorenKijk ik 1 minuutje later, is ie uitverkocht
De 25ste gaat de nieuwe open, maar volgens mij gaat de oude dan gewoon dicht. Tenminste, ik ving iets op over verhuizen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:40 schreef MarkSP2 het volgende:
Ik heb van iemand gehoord dat 28 april een mannen H&M in Leeuwarden open zal gaan. Weet iemand of dit waar is of niet? Ik zou het graag willen weten.![]()
Mijn bestelling ook, sinds 5 Aprilquote:Op woensdag 11 april 2007 12:02 schreef Syrena het volgende:
Mijn bestelling is nog steeds manco. Hmz.
Hier idem, misschien door pasen.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:21 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Mijn bestelling ook, sinds 5 AprilSinds maandagmiddag stond mijn bestelling op verzonden...
quote:Op woensdag 11 april 2007 12:08 schreef Lollifant het volgende:
Ik heb net post gehad van de H&M met een nieuwe kortingscode:
10% korting op hele assortiment (behalve madonnakleren): 7491
Geldig tot 21-4-2007
Zeau, hèhè, bestelling wordt gesorteerdquote:Op woensdag 11 april 2007 12:21 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Mijn bestelling ook, sinds 5 AprilSinds maandagmiddag stond mijn bestelling op verzonden...
Nee daarom is het ook zo raar.. en nee er stond niet bij hoelang het ongeveer zou duren.. Misschien zoek geraakt bij de tnt?quote:Op woensdag 11 april 2007 13:46 schreef ChilllayD het volgende:
Mijn 1e keer bestelling (online) was binnen 8 dagen geloof ik.
Ik heb nog nooit via de catalogus besteld... staat er geen bepaalde tijd vermeld met hoelang het kan duren?
Online shoppen staat op 1 a 2 weken levering.
Tenzij je pech hebt, als de dingen niet op voorraad zijn.
Heb je wel een soort van bevestiging gehad?
Dit bericht hebben jullie vast ook ontvangen?quote:Die droom over een perfecte dag aan het strand wordt werkelijkheid met comfortabele en klassieke mode voor het hele gezin. Jacks met capuchon,
T-shirts, mooie tricot jurken en cargobroeken lenen zich voor zowel zomerse activiteiten als ontspannen momenten samen met degenen die je lief zijn. Heerlijke frisse kleuren worden gecombineerd met zandbeige en wolkenwit, alsof ze zijn gemaakt voor vrije zomerse dagen. Als je nu bestelt, krijg je bovendien 10% korting op alle artikelen! De aanbieding geldt voor de H&M modecatalogi en de Shop online, maar niet voor de M by Madonna collectie en niet in combinatie met andere aanbiedingen. Je hoeft alleen maar kortingscode 7491 in te vullen. Geldig t/m 21 april 2007.
Wat je terugstuurt (via de post), moet je van het totaalbedrag van je bestelling aftrekken. Dan tel je er weer een euro bij (verzendkosten). Het bedrag dat je dan krijgt, maak je over aan H&M.quote:Op donderdag 12 april 2007 14:26 schreef Mikani het volgende:
Mijn pakketje is ook binnen! Alles paste maar sommige dingen vielen tegen dus die ga ik terugsturen. Het gratis jurkje is ook erg leuk! Hij schijnt alleen aan de onderkant iets door, opletten wat ik eronder draag dus.
Nu staat er op mijn retourticket ''Ruimte bestemd voor het aanbrengen van barcodesticker'', hier hoef ik toch niks te plakken? Want die barcode die bij mijn adres op de zak zat is half verschuurd.
En krijg ik nu een nieuwe factuur straks toegestuurd, of moet ik de kleren die ik houd alvast betalen?
Heb OP gelezen, maar dit wordt me niet echt duidelijk.
Dankje voor je snelle antwoord!quote:Op donderdag 12 april 2007 14:38 schreef Syrena het volgende:
[..]
Wat je terugstuurt (via de post), moet je van het totaalbedrag van je bestelling aftrekken. Dan tel je er weer een euro bij (verzendkosten). Het bedrag dat je dan krijgt, maak je over aan H&M.
Het retourticket plak je op het pakket dat je naar het postkantoor brengt. Zij plakken dan een barcode op je pakket en je krijgt zelf een controlestrookje mee. In het pakket stop je ook het formulier waar je op hebt geschreven wat je retourneert en waarom.
Een week of 2 dacht ik, tenzij je iets geretourneerd hebt, dan duurt het wat langer.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:20 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb voor de eerste keer besteld eind februari of begin maart, met maandfactuur, maar die factuur is er nou nog niet. Hoe lang duurt dat?
Jeeej, ik hoop het zoquote:Op donderdag 12 april 2007 16:33 schreef Addict89 het volgende:
Als er bij mij staat chauffeur onderweg heb ik het altijd dezelfde dag nog
Heb ik, en ook nog iets van de nalevering.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:35 schreef alors het volgende:
[..]
Een week of 2 dacht ik, tenzij je iets geretourneerd hebt, dan duurt het wat langer.
Kijk... het is natuurlijk wel zo dat je het artikel dermate hebt aangepast dat het niet meer gewoon te verkopen is. Ik zou het dan nog best logisch vinden dat ze het artikel niet meer terug nemen, danwel omruilen...quote:Op donderdag 12 april 2007 19:57 schreef Roeji het volgende:
Jeetje mina, net weer aan de lijn gehangen met de klantenservice. Had zo'n briefje gekregen ivm mn limiet. Mn account was geblokkeerd omdat ik te vaak de korting had gebruikt![]()
Wat is er nu gebeurd, ik had een bestelling tijdens het afrekenen uiteindelijk geannuleerd, maar de korting blijft ie dan wel onthouden. Toen ik vervolgens weer probeerde iets te bestellen bleef ie elke keer mekkeren over die korting dat die niet gecombineerd mocht worden. Aangezien ik dus een aantal maal heb geprobeerd om toch nog mn bestelling te plaatsen is dus mn account geblokkeerd. Daardoor werd mn bestelling dus niet verzonden en liep het totaal bedrag op en kwam ik vervolgens over mn limiet heen. Hoezo vicieuze cirkel en hoezo onduidelijkheid van het hele systeem van h&m.
Het is gewoon onduidelijk wat je actuele saldo is en het is dus nooit meteen te zien of je over je limiet zit. Is dus eigenlijk misleiding in mijn ogen.
Uiteindelijk is het probleem opgelost en volgende week komt mn pakket en moet ik wel een gedeelte onder rembours betalen. Maar dat maakt niet uit. Zolang het maar komt.
Wel nog een ander kloterijtje, ik had een 3 delig pak besteld (en enkele weken geleden ontvangen). Ik heb het door mn moeder wat beter passend laten maken en nu ging ik vandaag voor de laatste keer passen en wat blijkt, enorm kleurverschil tussen de rok en de rest. De rok is gewoon niet zwart, maar meer heel donkerblauw. De blazer en de broek hebben wel dezelfde kleur zwart. Ik dat probleem dus ook aan de klantenservice voor gelegd, kerel wist er geen raad mee en een collega van hem belt me nog terug hierover.
Ik hoop toch maar dat er iets mee gedaan wordt. Ik kan de blazer en de rok niet samen dragen door het kleurverschil. En tja dan heb ik daar dus een rok voor jan met de korte achternaam liggen. Ik had dit pak voor sollicitaties gekocht, nu kan het dus gewoon de kast in als misbaksel als ze er niks mee doen.
Klopt wat je zegt. Maar ik ga ervan uit als ik een kompleet pak koop dat het ook bij elkaar past en dat dus niet de kleur verschilt. En daarom wil ik graag een rok in dezelfde kleur als de rest.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Kijk... het is natuurlijk wel zo dat je het artikel dermate hebt aangepast dat het niet meer gewoon te verkopen is. Ik zou het dan nog best logisch vinden dat ze het artikel niet meer terug nemen, danwel omruilen...
Natuurlijk hoop ik voor je dat ze het wel weten te fixen...
Heb ik dus niks aan die 10% kortingquote:Op donderdag 12 april 2007 22:39 schreef ChilllayD het volgende:
ja, ik geloof 4,90
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |