Welk bloesje is dat?quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:49 schreef Syrena het volgende:
Leuk is dat he, als het eindelijk komt
Ik ben vandaag wat dingen in de winkel terug gaan brengen, en ze waren blij hoor![]()
Ik al speciaal vroeg gegaan, dan is het nog niet zo druk, nah vergeet dat maar. Maar goed, heb m'n centjes terug en nog twee topjes gehaald voor onder m'n blouse. Knoopje bij m'n borsten gaat openstaan, dus er moet iets onder.
Maar het is wel echt zoooooo leukMooi lang ook.
Naja je HOEFT em natuurlijk niet te bestellen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:20 schreef Syytön het volgende:
Hmm, beetje tegenvaller. Twee skinny jeans waren te klein (maat 170 komt niet echt overeen met maat 36. Bovendien had ik een witte skinny jeans die ik meer gelig vond). Roze lange t-shirt (6,90) was wel goed en een zwarte BH ook. Dat gratis jurkje .. het is dat het 'gratis' is, want het schijnt waanzinnig door, bovendien valt ie helemaal niet mooi. weet niet hoe ik 'm moet dragen. Hij valt enorm wijd en slobberig bij mn middel. Ik vind het niet zo heel raar dat het model op de foto er twee over elkaar droeg.
Elke keer laat ik me weer verleiden door die gratis artikelen! [afbeelding]
Je meent het.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Naja je HOEFT em natuurlijk niet te bestellen.
Ik heb laatst de witte skinny jeans gekocht in maat 170, maar ik vind hem juist aan de grote kant....quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:20 schreef Syytön het volgende:
Hmm, beetje tegenvaller. Twee skinny jeans waren te klein (maat 170 komt niet echt overeen met maat 36. Bovendien had ik een witte skinny jeans die ik meer gelig vond). [afbeelding]
Spijkerbroek maat 28 komt toch overeen met maat 36?quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:06 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Ik heb laatst de witte skinny jeans gekocht in maat 170, maar ik vind hem juist aan de grote kant....![]()
Ja volgens mij welquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:11 schreef Syytön het volgende:
[..]
Spijkerbroek maat 28 komt toch overeen met maat 36?![]()
Ja, das exact dezelfde die ik ook heb! Hij is echt mooi hequote:Op dinsdag 17 april 2007 20:25 schreef Syrena het volgende:
De blouse:
[afbeelding]
Ik heb 'm net nog in kaki besteld(en nu hou ik echt op
)
Ik heb een zwarte skinny van divided in maat 28.... Helaas had ik hem al gekocht, want daags erna lees ik van jou in een H&M topic, dat je ze beter een maatje strakker kunt kopen...quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:37 schreef parselmouth het volgende:
Verder heb ik ook maat 27/28 bij jeans, al zitten die in het begin altijd wat strak. Toen ik nog niet wist dat je ze bij de taille ontzettend uitloopt kocht ik dus 2 paar jeans in 30Die zitten nu echt veel te wijd bij m'n taille. Maar met een riem kan het wel, al zijn ze dan bovenaan nog steeds lichtelijk baggy, maar dat kan bij een skinnyjeans wel heel vet zijn vind ik persoonlijk.
Wiejj!!quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:25 schreef Syrena het volgende:
De blouse:
[afbeelding]
)
Valt deze blouse groot/klein of normaal?quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:25 schreef Syrena het volgende:
De blouse:
[afbeelding]
)
Normaal denk ik, ik heb 38 besteld. Maar je moet geen C of D cup hebben. Ik heb B en bij mij staat ie al een beetje open als ik alle knoopjes dicht doe. Verder issie een beetje strak bij de mouwtjes. Ik moet voor mijn werk veel tillen en boven mijn hoofd werken en dat kan niet zonder dat ie dan in m'n nek kruiptquote:Op woensdag 18 april 2007 08:49 schreef lily het volgende:
[..]
Valt deze blouse groot/klein of normaal?
Ik heb een D cup en dat is bij blousjes altijd lastig. Om 8.45 hadden ze de 42 nog online maar net was deze dus uitverkocht (alle kleurenquote:Op woensdag 18 april 2007 09:52 schreef Syrena het volgende:
[..]
Normaal denk ik, ik heb 38 besteld. Maar je moet geen C of D cup hebben. Ik heb B en bij mij staat ie al een beetje open als ik alle knoopjes dicht doe. Verder issie een beetje strak bij de mouwtjes. Ik moet voor mijn werk veel tillen en boven mijn hoofd werken en dat kan niet zonder dat ie dan in m'n nek kruipt
quote:Op woensdag 18 april 2007 18:16 schreef Addict89 het volgende:
Er staan bij de Outlet redelijk veel shirtjes van de Spring collection in vrij veel verschillende kleuren en maten!
Ik heb ook meteen weer dingen besteldquote:Op woensdag 18 april 2007 20:25 schreef Syrena het volgende:
[..]
Niet zeggen! Ik ga niet kijken!
(uhuh)
Wat naar van die overvalHoop dat alles goed afloopt...
Tenenkrommend artikel, had 'm gisteren al gelezen (en op gereageerd).quote:Op woensdag 18 april 2007 22:03 schreef Dirkmaat het volgende:
http://www.spunk.nl/article/article.php?id=1176723412772
voor wie echt een schooier is:P
Ben jij toevallig Photograph?quote:Op woensdag 18 april 2007 22:16 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Tenenkrommend artikel, had 'm gisteren al gelezen (en op gereageerd).
En mensen die het goed praten met 'jullie nemen het te serieus!' Die tips staan er toch, serieus of niet
Om over de paupers die beweren dat het de eigen schuld van de H&M is nog maar te zwijgen, maar daar heb ik al korte metten mee gemaakt op spunk
Dat dacht ik ook alquote:
Omgquote:Stel. Je bent 15. 3de jaars. Je hebt geen baan, en als je een baan hebt in de Albert Heijn, verdien je hooguit 2,60 per uur. Veel werk je niet. want dat mag je niet eens. Je ouders zijn blut. Geven je per maand 10 euro zakgeld en thats it. Gaat er dan geen fucking belletje in je hoofd rinkelen dat stelen de enigste optie is?!
wat moet je dan.. de hoer spelen?
ik verdedig zulke mensen gewoon :S
18-4-2007 22:19 -- door junk
Ja sorry... maar ik kan me zo storen aan zo'n houding... het is gratis, dus wat zeur je dan?quote:
Dat het gratis is (nouja, 0,01 euro) betekent niet dat ik er niet over mag zeuren hoor. Zelfs bij zo'n gratis artikel verwacht ik nog wel dat het niet een waardeloos stuk is. Bovendien heb ik al twee keer eerder een gratis artikel gekregen, en die waren wél goed.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja sorry... maar ik kan me zo storen aan zo'n houding... het is gratis, dus wat zeur je dan?
En het blijft toch echt altijd een keuze om deze artikelen te bestellen... wil je ze niet, bestel ze dan ook niet...
Jatten is sowieso zielig, of het nou 2 of 200 euro is. Punt.quote:Op donderdag 19 april 2007 12:40 schreef Debsterr het volgende:
Mensen die jatten bij de H&M..hoe zielig ben je dan wel niet
.
Oh, en de teenslippers van 4,90. Ik ben er verliefd op geloof ik
.
quote:
Die met elastiek aan de bovenkant (om je borstenquote:Op donderdag 19 april 2007 20:23 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 2 jurkjes gekocht, een knalpaarse en een zwarteWaren maar 9.90 per stuk!
quote:Op donderdag 19 april 2007 20:23 schreef parselmouth het volgende:
[..]Hoe raaaaaad je het
Ernstig verwijt trouwens van die vent van Spunk, H&M doet al jaren niet maar aan kinderarbeid. Wat ie zegt is sowieso al te dom voor woorden, maar hij moet geen onwaarheden over een bedrijf gaan verkondigen.
Ik heb vandaag 2 jurkjes gekocht, een knalpaarse en een zwarteWaren maar 9.90 per stuk!
De zwarte versie staat op de website, met zo'n rieten voetbed. Lopen heerlijkquote:Op donderdag 19 april 2007 15:36 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Jatten is sowieso zielig, of het nou 2 of 200 euro is. Punt.
Welke slippers? zoek ook nog nieuwe
Ja tot het riet kapot gaat en je teen openhaalt... grrrquote:Op donderdag 19 april 2007 20:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
De zwarte versie staat op de website, met zo'n rieten voetbed. Lopen heerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |