abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48398972
hij komt eraan !!!!!!

''Zending gesorteerd in sorteercentrum ''

jeuh, eindelijk in leven !
pi_48414854
Ik heb alles binnen, en alles past prima
pi_48415452
"Chauffeur is onderweg"
pi_48416553
Leuk is dat he, als het eindelijk komt

Ik ben vandaag wat dingen in de winkel terug gaan brengen, en ze waren blij hoor
Ik al speciaal vroeg gegaan, dan is het nog niet zo druk, nah vergeet dat maar. Maar goed, heb m'n centjes terug en nog twee topjes gehaald voor onder m'n blouse. Knoopje bij m'n borsten gaat openstaan, dus er moet iets onder.

Maar het is wel echt zoooooo leuk Mooi lang ook.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_48423013
M'n jurk is binnen!
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
pi_48424683
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 13:49 schreef Syrena het volgende:
Leuk is dat he, als het eindelijk komt

Ik ben vandaag wat dingen in de winkel terug gaan brengen, en ze waren blij hoor
Ik al speciaal vroeg gegaan, dan is het nog niet zo druk, nah vergeet dat maar. Maar goed, heb m'n centjes terug en nog twee topjes gehaald voor onder m'n blouse. Knoopje bij m'n borsten gaat openstaan, dus er moet iets onder.

Maar het is wel echt zoooooo leuk Mooi lang ook.
Welk bloesje is dat?
pi_48426304
Hmm, beetje tegenvaller. Twee skinny jeans waren te klein (maat 170 komt niet echt overeen met maat 36. Bovendien had ik een witte skinny jeans die ik meer gelig vond). Roze lange t-shirt (6,90) was wel goed en een zwarte BH ook. Dat gratis jurkje .. het is dat het 'gratis' is, want het schijnt waanzinnig door, bovendien valt ie helemaal niet mooi. weet niet hoe ik 'm moet dragen. Hij valt enorm wijd en slobberig bij mn middel. Ik vind het niet zo heel raar dat het model op de foto er twee over elkaar droeg.
Elke keer laat ik me weer verleiden door die gratis artikelen!
pi_48426365
Ik heb serieus nog niemand gezien die dat jurkje mooi stond 't Is echt een lelijke nachtpon.
  dinsdag 17 april 2007 @ 18:03:55 #259
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_48427849
Ik draag dat jurkje als ik in huis aan t rommelen ben of op mn crosstrainer sta . Of als ik buiten in bikini lig te bakken en bijv de bel gaat of ik ga binnenshuis wat doen. En als t me niet meer bevalt trek ik die elastiek eruit en word het een nachtpon.

Overigens zijn die touwtjes levensgevaarlijk, had t ding gewassen en klopte het uit toen t uit de machine kwam. Met een knal en een flinke pets zo'n touwtje langs mn gezicht en op mn bovenlijf. Heb 2 dagen met een flinke rooie striem rondgelopen
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_48427873
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 17:20 schreef Syytön het volgende:
Hmm, beetje tegenvaller. Twee skinny jeans waren te klein (maat 170 komt niet echt overeen met maat 36. Bovendien had ik een witte skinny jeans die ik meer gelig vond). Roze lange t-shirt (6,90) was wel goed en een zwarte BH ook. Dat gratis jurkje .. het is dat het 'gratis' is, want het schijnt waanzinnig door, bovendien valt ie helemaal niet mooi. weet niet hoe ik 'm moet dragen. Hij valt enorm wijd en slobberig bij mn middel. Ik vind het niet zo heel raar dat het model op de foto er twee over elkaar droeg.
Elke keer laat ik me weer verleiden door die gratis artikelen! [afbeelding]
Naja je HOEFT em natuurlijk niet te bestellen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_48429010
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 18:04 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Naja je HOEFT em natuurlijk niet te bestellen.
Je meent het.
pi_48430057
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 17:20 schreef Syytön het volgende:
Hmm, beetje tegenvaller. Twee skinny jeans waren te klein (maat 170 komt niet echt overeen met maat 36. Bovendien had ik een witte skinny jeans die ik meer gelig vond). [afbeelding]
Ik heb laatst de witte skinny jeans gekocht in maat 170, maar ik vind hem juist aan de grote kant....
pi_48430243
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 19:06 schreef Linnie20v het volgende:

[..]

Ik heb laatst de witte skinny jeans gekocht in maat 170, maar ik vind hem juist aan de grote kant....
Spijkerbroek maat 28 komt toch overeen met maat 36?
  dinsdag 17 april 2007 @ 19:17:16 #265
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_48430486
Ik vind het gratis jurkje best leuk, mij zit hij behoorlijk goed. Het is wel een goedkoop dun stofje, maar voor op het strand kan het jurkje prima .

Gek dat al die maten zo verschillen. Ik had de gratis bloes van de vorige keer in maat 38 en die was écht te klein. Ik had bij mijn vorige bestelling een vestje in maat 36 en die zit eerder te groot dan te klein . Maar hij staat erg mooi, daar gaat het om .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_48430688
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 19:11 schreef Syytön het volgende:

[..]

Spijkerbroek maat 28 komt toch overeen met maat 36?
Ja volgens mij wel , ik heb 27 of 28, ligt net een beetje aan het soort broek.

Ach ja, vorig jaar heb ik een broek in maat 40 moeten kopen omdat een kleinere mij niet paste....
pi_48431403
Ik heb twee skinnypants van divided, een grijze en een zwarte. Exact dezelfde broeken, op de kleur na dus.
De grijze in maat 36 zit heerlijk, klein beetje los bij m'n middel, maar daarom juist heel fijn, terwijl die zwarte, ook maat 36, m'n kont platperst en alleen dichtgaat als ik m'n adem even inhoud .

Verder heb ik ook maat 27/28 bij jeans, al zitten die in het begin altijd wat strak. Toen ik nog niet wist dat je ze bij de taille ontzettend uitloopt kocht ik dus 2 paar jeans in 30 Die zitten nu echt veel te wijd bij m'n taille. Maar met een riem kan het wel, al zijn ze dan bovenaan nog steeds lichtelijk baggy, maar dat kan bij een skinnyjeans wel heel vet zijn vind ik persoonlijk.
pi_48433645
De blouse:

Ik heb 'm net nog in kaki besteld (en nu hou ik echt op )
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 17 april 2007 @ 20:33:39 #269
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_48434006
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 20:25 schreef Syrena het volgende:
De blouse:
[afbeelding]

Ja, das exact dezelfde die ik ook heb! Hij is echt mooi he
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_48434115
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 19:37 schreef parselmouth het volgende:
Verder heb ik ook maat 27/28 bij jeans, al zitten die in het begin altijd wat strak. Toen ik nog niet wist dat je ze bij de taille ontzettend uitloopt kocht ik dus 2 paar jeans in 30 Die zitten nu echt veel te wijd bij m'n taille. Maar met een riem kan het wel, al zijn ze dan bovenaan nog steeds lichtelijk baggy, maar dat kan bij een skinnyjeans wel heel vet zijn vind ik persoonlijk.
Ik heb een zwarte skinny van divided in maat 28.... Helaas had ik hem al gekocht, want daags erna lees ik van jou in een H&M topic, dat je ze beter een maatje strakker kunt kopen...
De bestelling erna meteen een grijze in 27 gekocht en voila, zit als gegoten
pi_48440076
quote:
De blouse:
[afbeelding]

Wiejj!! Die heb ik ook besteld en hij is (als het goed is...) onderweg!!! Nu kan ik helemaal niet meer wachten!!!
(... Wat kan een mens toch blij worden van nieuwe kleren he....)
pi_48447918
quote:
De blouse:
[afbeelding]

Valt deze blouse groot/klein of normaal?
pi_48449206
Parselmouth,

Klopt 't dat ze bij H&M ook van die goedkope gympies verkopen á ¤ 10,-? Ik heb ze nu in het zwart en in het lichtgroen gezien, maar ik kan ze hier in Utrecht nergens vinden (ben niet in de dames H&M geweest).
pi_48449711
quote:
Op woensdag 18 april 2007 08:49 schreef lily het volgende:

[..]

Valt deze blouse groot/klein of normaal?
Normaal denk ik, ik heb 38 besteld. Maar je moet geen C of D cup hebben. Ik heb B en bij mij staat ie al een beetje open als ik alle knoopjes dicht doe. Verder issie een beetje strak bij de mouwtjes. Ik moet voor mijn werk veel tillen en boven mijn hoofd werken en dat kan niet zonder dat ie dan in m'n nek kruipt
pi_48449903
Ik heb een sqin van de huidige collectie gekocht maat 28. Zat in het begin strak, nu lossig. Zeg maar dat je wel een beetje plooien ziet. Maar die kinder skinny's... De gewone blauwe spijker skinny kreeg ik net over m'n heupen maar absoluut niet dicht. De witte kreeg ik wel dichtgesnoerd, maar het zag er uit als een legging ofzo. Super strak. Gelukkig vond ik ze toch al allebij niet mooi. :p
pi_48450899
quote:
Op woensdag 18 april 2007 09:52 schreef Syrena het volgende:

[..]

Normaal denk ik, ik heb 38 besteld. Maar je moet geen C of D cup hebben. Ik heb B en bij mij staat ie al een beetje open als ik alle knoopjes dicht doe. Verder issie een beetje strak bij de mouwtjes. Ik moet voor mijn werk veel tillen en boven mijn hoofd werken en dat kan niet zonder dat ie dan in m'n nek kruipt
Ik heb een D cup en dat is bij blousjes altijd lastig. Om 8.45 hadden ze de 42 nog online maar net was deze dus uitverkocht (alle kleuren )
pi_48471087
Er staan bij de Outlet redelijk veel shirtjes van de Spring collection in vrij veel verschillende kleuren en maten!
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_48476091
Brr, dat lijkt me echt verschrikkelijk. Je bent met zo ongelofelijk geld in de weer wanneer je na sluitingstijd je kassa op moet maken
pi_48476619
quote:
Op woensdag 18 april 2007 18:16 schreef Addict89 het volgende:
Er staan bij de Outlet redelijk veel shirtjes van de Spring collection in vrij veel verschillende kleuren en maten!
Niet zeggen! Ik ga niet kijken! (uhuh)

Wat naar van die overval Hoop dat alles goed afloopt...
pi_48476829
quote:
Op woensdag 18 april 2007 20:25 schreef Syrena het volgende:

[..]

Niet zeggen! Ik ga niet kijken! (uhuh)

Wat naar van die overval Hoop dat alles goed afloopt...
Ik heb ook meteen weer dingen besteld Can't resist..
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_48481840
Komen die shirts uit de 'organic denim' lijn nog in andere winkels te liggen dan in Den Haag?

Dat roze shirt is echt heel erg vet, maar heb em alleen in Den Haag zien liggen (in de verkeerde maat).
Arhnem en Nijmegen heb ik em niet kunnen vinden.
pi_48482299
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:03 schreef Dirkmaat het volgende:
http://www.spunk.nl/article/article.php?id=1176723412772

voor wie echt een schooier is:P
Tenenkrommend artikel, had 'm gisteren al gelezen (en op gereageerd).
En mensen die het goed praten met 'jullie nemen het te serieus!' Die tips staan er toch, serieus of niet
Om over de paupers die beweren dat het de eigen schuld van de H&M is nog maar te zwijgen, maar daar heb ik al korte metten mee gemaakt op spunk
pi_48483538
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:16 schreef parselmouth het volgende:

[..]

Tenenkrommend artikel, had 'm gisteren al gelezen (en op gereageerd).
En mensen die het goed praten met 'jullie nemen het te serieus!' Die tips staan er toch, serieus of niet
Om over de paupers die beweren dat het de eigen schuld van de H&M is nog maar te zwijgen, maar daar heb ik al korte metten mee gemaakt op spunk
Ben jij toevallig Photograph?
pi_48483938
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:38 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook al
Ik vind het maar zielig trouwens, de H&M is al een van de goedkoopste met leuke kleren. Vooral ook de argumenten 'ja ze vragen erom' 'de hm doet aan kinderarbeid dus mag het'
pi_48487224
Wat mij nog het meest stoorde aan dit domme artikel, was dat iemand van "Spunk" op 3fm ging zitten te vertellen dat het niet zo erg was om van H&M te jatten, want het was tenslotte kleding dat in derde wereld landen door zielige kindjes werd gemaakt.......Onzin! Bovendien laten ze wel heel dapper stelende meisjes aan het woord, maar ik mis toch de verhalen van mensen die wel zijn opgepakt omdat ze een ringetje van nog geen euro hebben gejat..en geloof me...die zijn niet zo stoer als ze zitten te janken of je alsjeblieft niet hun ouders wilt bellen. Wij geven iedereen die steelt aan bij de politie, hoe zielig je ook bent. Genant hoor, als je door de winkel door de politie wordt meegenomen, en je komt een paar klasgenootjes tegen.
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
  donderdag 19 april 2007 @ 00:18:44 #288
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_48487485
quote:
Stel. Je bent 15. 3de jaars. Je hebt geen baan, en als je een baan hebt in de Albert Heijn, verdien je hooguit 2,60 per uur. Veel werk je niet. want dat mag je niet eens. Je ouders zijn blut. Geven je per maand 10 euro zakgeld en thats it. Gaat er dan geen fucking belletje in je hoofd rinkelen dat stelen de enigste optie is?!

wat moet je dan.. de hoer spelen?

ik verdedig zulke mensen gewoon :S

18-4-2007 22:19 -- door junk
Omg . Dat het zo gesteld is met de samenleving.. 'God ik verdien maar zo en zo weinig geld, en ik zit op school, krijg 10 eu per maand zakgeld en en en !!'
.

15 jarigen mogen 12 uur per week werken. 12 uur x 2,60 = 31 euro. Dus krijgt die nerd 40 euro +- per week. Ik snap die instelling gewoon niet, HOE kunnen mensen zo simpel denken! 40 euro per week verdienen, en dan nog denken van 'nja dan steel ik maar' . Weet niet waarom dat persoon nog op school zit.
  donderdag 19 april 2007 @ 00:23:50 #289
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_48487632
Smoesjes gaan verzinnen om te gaan stelen.. Bah. Echt.
Ik zou er niet aan moeten denken, om iets te stelen. Dat gedrag van bv. 'Junk' sluit volledig aan bij de jeugd van tegenwoordig: Constant nieuwe kleding, trends volgen etc.
Die 'Junk' of whatever zei ook dat 'Als je geen geld hebt, heb je geen keuze'. Natuurlijk heb je wel een keuze . Het is een kwestie van 'goh zal ik stelen, en er dus hip uitzien in de gevangenis ' of 'Nou op zich hoef ik deze week nog geen nieuw shirtje'.

Men, ik kan me zo opwinden over dat soort luilakken .
pi_48487991
"Alsof niemand ooit iets gestolen heeft"

Maar goed. Grenzen worden idd gelegd. Vroeger was het als je geen geld had, dan had je pech, je had begrip voor je ouders die het niet zo breed hadden en ging je ervoor sparen. Tegenwoordig moet alles zo snel mogelijk, flitsend, volgens de laatste trends en hip zijn. De onverschillige jeugd ontspoort gewoon.
pi_48488053
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 18:40 schreef Syytön het volgende:

[..]

Je meent het.
Ja sorry... maar ik kan me zo storen aan zo'n houding... het is gratis, dus wat zeur je dan?
En het blijft toch echt altijd een keuze om deze artikelen te bestellen... wil je ze niet, bestel ze dan ook niet...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_48488283
Echt belachelijk dat het nog wordt goedgepraat ook. Om te kotsen gewoon.
pi_48490857
quote:
Op donderdag 19 april 2007 00:39 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ja sorry... maar ik kan me zo storen aan zo'n houding... het is gratis, dus wat zeur je dan?
En het blijft toch echt altijd een keuze om deze artikelen te bestellen... wil je ze niet, bestel ze dan ook niet...
Dat het gratis is (nouja, 0,01 euro) betekent niet dat ik er niet over mag zeuren hoor. Zelfs bij zo'n gratis artikel verwacht ik nog wel dat het niet een waardeloos stuk is. Bovendien heb ik al twee keer eerder een gratis artikel gekregen, en die waren wél goed.
En ja het is mijn eigen keuze, ik wilde dat gratis jurkje wel. Ik zeg toch niet dat ik het niet wilde en het opgedrongen kreeg?
  donderdag 19 april 2007 @ 12:40:47 #294
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_48498732
Mensen die jatten bij de H&M.. hoe zielig ben je dan wel niet .

Oh, en de teenslippers van 4,90 . Ik ben er verliefd op geloof ik .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_48502776
quote:
Op donderdag 19 april 2007 12:40 schreef Debsterr het volgende:
Mensen die jatten bij de H&M.. hoe zielig ben je dan wel niet .

Oh, en de teenslippers van 4,90 . Ik ben er verliefd op geloof ik .
Jatten is sowieso zielig, of het nou 2 of 200 euro is. Punt.

Welke slippers? zoek ook nog nieuwe
pi_48513620
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:38 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Hoe raaaaaad je het

Ernstig verwijt trouwens van die vent van Spunk, H&M doet al jaren niet maar aan kinderarbeid. Wat ie zegt is sowieso al te dom voor woorden, maar hij moet geen onwaarheden over een bedrijf gaan verkondigen.

Ik heb vandaag 2 jurkjes gekocht, een knalpaarse en een zwarte Waren maar 9.90 per stuk!
pi_48513851
quote:
Op donderdag 19 april 2007 20:23 schreef parselmouth het volgende:

[..]

Ik heb vandaag 2 jurkjes gekocht, een knalpaarse en een zwarte Waren maar 9.90 per stuk!
Die met elastiek aan de bovenkant (om je borsten )?
pi_48514000
quote:
Op donderdag 19 april 2007 20:23 schreef parselmouth het volgende:

[..]

Hoe raaaaaad je het

Ernstig verwijt trouwens van die vent van Spunk, H&M doet al jaren niet maar aan kinderarbeid. Wat ie zegt is sowieso al te dom voor woorden, maar hij moet geen onwaarheden over een bedrijf gaan verkondigen.

Maar al zou het wél zo zijn, kinderarbeid. Dat is niet goed te praten, maar nog steeds geen reden om te gaan jatten
  donderdag 19 april 2007 @ 20:34:55 #299
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_48514100
quote:
Op donderdag 19 april 2007 15:36 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Jatten is sowieso zielig, of het nou 2 of 200 euro is. Punt.

Welke slippers? zoek ook nog nieuwe
De zwarte versie staat op de website, met zo'n rieten voetbed. Lopen heerlijk .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_48516910
quote:
Op donderdag 19 april 2007 20:34 schreef Debsterr het volgende:

[..]

De zwarte versie staat op de website, met zo'n rieten voetbed. Lopen heerlijk .
Ja tot het riet kapot gaat en je teen openhaalt... grrr
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')