abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48294456
WOW eind januari? Is het het wachten dan wel waard of zijn het dingen die je in een 'normale' h&m winkel niet terug kan vinden?
pi_48295843
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 15:10 schreef wizarddragon het volgende:
WOW eind januari? Is het het wachten dan wel waard of zijn het dingen die je in een 'normale' h&m winkel niet terug kan vinden?
Ik ben lui Geen zin om de halterbh te zoeken enzo. Bovendien ligt in Sittard een H&M die geen Divided heeft.
Oja en ik ben te lam om erheen te gaan
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_48296581
Wowz, dat is lang.
Maar neem aan dat je in januari al wist dat je het ongeveer rond deze tijd zou krijgen?

Of is het telkens uitgesteld....?
pi_48296668
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 16:21 schreef ChilllayD het volgende:
Wowz, dat is lang.
Maar neem aan dat je in januari al wist dat je het ongeveer rond deze tijd zou krijgen?

Of is het telkens uitgesteld....?
Het werd telkens uitgesteld vandaar dat ik twee weken terug eens gemaild heb, of er soms iets anders was (iets niet betaald of teruggestuurd ofzo). Maar het was gewoon niet op voorraad.

Even mijn mams bellen of het er al is
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_48297126
Als iets niet op voorraad is dan bestel ik gewoon niet, dan zie ik 't wel in de winkel verschijnen (kom er toch regelmatig ). Mijn bestelling was nu wel héél snel binnen, terwijl er ook een kledingstuk bij zat wat later geleverd zou worden, maar dat zat ook al bij deze bestelling!
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
  vrijdag 13 april 2007 @ 18:17:12 #216
132477 Zo-is-dat
of nie dan?
pi_48299757
Een vraagje; heb net besteld en kwam er daarna ineens achter dat ik nergens de kortingscode in heb kunnen vullen! :S Waar staat dat normaal? Erg jammer dat ik nu de 10% misloop....
Er stond bij stap 1 boven dat je dit bij stap 2 aan kon geven maar heb net nog een keer gecheckt; ik kan dat niet vinden!! Grrrrrrr...
  vrijdag 13 april 2007 @ 18:28:41 #217
123170 alors
zlata1234
pi_48300011
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 00:08 schreef Chanty87 het volgende:
Kylie

[afbeelding]
Kaftan: ¤29.90
Bikini top: ¤14.90
Bikini broek: ¤9.90
Tuniek: ¤19.90
Jurk: ¤29.90
Badpak: ¤19.90
Ziet er goed uit

[ Bericht 2% gewijzigd door alors op 13-04-2007 19:12:00 ]
know'm sayin?
word? word.
  vrijdag 13 april 2007 @ 18:37:28 #218
16715 Mylene
*schatje*
pi_48300215
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 18:17 schreef Zo-is-dat het volgende:
Een vraagje; heb net besteld en kwam er daarna ineens achter dat ik nergens de kortingscode in heb kunnen vullen! :S Waar staat dat normaal? Erg jammer dat ik nu de 10% misloop....
Er stond bij stap 1 boven dat je dit bij stap 2 aan kon geven maar heb net nog een keer gecheckt; ik kan dat niet vinden!! Grrrrrrr...
Je kunt je bestelling nog annuleren.

1: mijn pagina
2: nog niet geleverde artikelen
3: aantal op 0 zetten
4: uitvoeren

Vervolgens bestelling opnieuw uitvoeren. Kortingscode voor stap 1 invullen.

7442 voor 10 euro korting en 7384 voor 25% werken ook nog.
pi_48300298
Hi-res plaatjes van Kylie:

vrijdag 13 april 2007 @ 19:11:21 #220
123170 alors
zlata1234
pi_48310376
Urgh, zilveren bikini's en badpakken Ontzettend fout....
Ben er niet stuk van moet ik zeggen, mooie foto's (ondanks de overdosis photoshop), maar de kleding die er op afgebeeld wordt vind ik echt niks.
pi_48315942
Volgens Starstyle is blinken wel helemaal in deze zomer Net zoals de "salopette" (ja doe er vooral alles aan om het geen tuinbroek te noemen...en blinken niet blingbling...)

Vooral de tuinbroekentrend vind ik erg.
Ik moet nu, net als mijn moeder al jarenlang, zeggen: OH die droeg ik vroeger ook al. En: Had ik die maar niet weggegooid! (niet dat ik er nog mee de straat op zou durven ofzo )
  zaterdag 14 april 2007 @ 09:22:45 #223
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_48316247
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 08:50 schreef Syrena het volgende:
Volgens Starstyle is blinken wel helemaal in deze zomer Net zoals de "salopette" (ja doe er vooral alles aan om het geen tuinbroek te noemen...en blinken niet blingbling...)

Ik moet nu, net als mijn moeder al jarenlang, zeggen: OH die droeg ik vroeger ook al. En: Had ik die maar niet weggegooid! (niet dat ik er nog mee de straat op zou durven ofzo )
Lol, ik heb mijn "salopette" net een week geleden weggeven aan een winkeltje van het psychische zorgcentrum hier om de hoek. Mn moeder en ik brengen daar altijd onze oude kleding heen. Het wordt daar dan voor een paar dubbeltjes of euro verkocht aan de mensen die intern zitten in de instelling. Om hun toch een beetje het gevoel te geven van winkelen enzo. misschien dat ik eens naar binnen kan sneaken en mn tuinbroek kan terugkopen voor een eurootje

Nee geintje, ik heb het altijd een leuk ding gevonden. Maar nu zul je me er toch niet meer in zien. Je wordt zo vierkant in die dingen.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  zaterdag 14 april 2007 @ 09:56:49 #224
132477 Zo-is-dat
of nie dan?
pi_48316673
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 18:37 schreef schatje het volgende:

[..]

Je kunt je bestelling nog annuleren.

1: mijn pagina
2: nog niet geleverde artikelen
3: aantal op 0 zetten
4: uitvoeren

Vervolgens bestelling opnieuw uitvoeren. Kortingscode voor stap 1 invullen.

[afbeelding]

7442 voor 10 euro korting en 7384 voor 25% werken ook nog.
Dankjewel! Het annuleren is gelukt, wil dus net het vestje wat ik het liefste wilde opnieuw invoern en wat denk je? Nu is ineens sinds gisteren de kleur die ik wil eraf gehaald...
pi_48317569
Afgelopen donderdag heb ik bij H&M in Tilburg een heel schattig wit t-shirt gekocht, met een laag uitgesneden hals en aan kantrandje langs de hals en mouwtjes.

Kom ik thuis, pas ik het voor de zekerheid nog een keer aan: zit er een gat in de naad aan de zijkant die er in de winkel zeker nog niet zat. Ik denk dat daar dat witte beveiligingsding heeft gezeten en dat de verkoopster dat er een beetje hardhandig heeft afgehaald. Dus ik ben net in de weer geweest met naald en draad en nu zie je er niks meer van.

Eigenlijk had ik terug moeten gaan, maar aangezien ik dit shirtje ergens uit een rek tussen allerlei broeken heb geplukt en er een handgeschreven prijskaartje aanzat had ik geen hoop dat ze me een ander shirt konden geven

Ook heb ik nog een zandkleurige short aangehad. Vanwege mijn vrouwelijke rondingen ( ) heb ik normaal maat 42 en zijn alle broeken veel te lang. van de short kon ik alleen een maat 44 vinden. Hij paste perfect bij mijn billen, maar ik wist niet of ik de lengte (precies op mijn knie) leuk vindt...
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_48317735
Mijn bestelling is sinds 11-04 in behandeling, hoop dat het vandaag of begin volgende week komt.
pi_48324214
Mijn bestelling is sinds de 12e in behandeling. Manco, zwolle e.d. Dus met pech nog in Zweden.
Klantenservice liet mij weten dat ik het voor de 20e thuis moet hebben.
pi_48333243
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 08:50 schreef Syrena het volgende:

Ik moet de eerste stijlvolle combinatie met een 'salopette' nog steeds tegenkomen anders
  zaterdag 14 april 2007 @ 22:45:49 #229
123170 alors
zlata1234
pi_48335417
Mijn vriendin heeft een zwarte skinny tuinbroek, die is echt wel vet hoor
know'm sayin?
word? word.
pi_48354124
Zo, pakje was aangekomen. Voor mijn mams was alles te groot, maar ze vond alles leuk, dus net maar maat kleiner besteld. Ik heb m'n badeau-bikini geannuleerd, broekje was te groot en niet mooi van snit (halve ass hing er uit ), ik ga niet wachten dan op de top ervan.

M'n halterbh paste, alleen nekbandje beetje strak, die moet ik nog ff tweaken.

En de blouse was LEUK! Doe 'm morgen meteen aan
pi_48359554
quote:
Op zondag 15 april 2007 18:12 schreef Syrena het volgende:
Dat probleem heb ik ook ja, dat bandje zit echt strak en je kunt 'm ook niet verder uitrekken ofzo.
  zondag 15 april 2007 @ 21:18:40 #232
63411 Roeji
pi_48360782
Moet ik me zorgen gaan maken als mn bestelling zowel bij geleverd als bij nog niet verzonden staat?
Hebben ze dan alles verdubbeld of is dit normaal als je m bij een afleverpunt laat droppen?
Ik ben zo blij, zo blij
  zondag 15 april 2007 @ 21:28:49 #233
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_48361138
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 23:46 schreef parselmouth het volgende:
Urgh, zilveren bikini's en badpakken Ontzettend fout....
Ben er niet stuk van moet ik zeggen, mooie foto's (ondanks de overdosis photoshop), maar de kleding die er op afgebeeld wordt vind ik echt niks.
Het zou mij nog geen eens staan, ik zie me er al in lopen
  maandag 16 april 2007 @ 09:20:39 #234
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_48372026
quote:
Op zondag 15 april 2007 18:12 schreef Syrena het volgende:
Zo, pakje was aangekomen. Voor mijn mams was alles te groot, maar ze vond alles leuk, dus net maar maat kleiner besteld. Ik heb m'n badeau-bikini geannuleerd, broekje was te groot en niet mooi van snit (halve ass hing er uit ), ik ga niet wachten dan op de top ervan.

En de blouse was LEUK! Doe 'm morgen meteen aan
Had je deze besteld?

Zo ja: het broekje had ik idd een maat kleiner gekocht omdat ik hoorde van mensen dat ie groter viel, dus dat zit wel goed, maar het is idd meer de pasvorm, je halve billen hangen er uit, ookal is het de goede maat .

Ga in de meivakantie dus naar een H&M en pas daar nog even met het topje erbij, want als dat niet staat dan gaat ie lekker terug!

Over de rest van de bestelling:
Heel erg tevregeden . Gratis jurkje zit super lekker haha, had hem in het zwart besteld, samen met nog een trenchcoat (maar die mouwen zijn zo wijd, dus twijfel nog erover) en een tijgerprintbikini <3
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
  maandag 16 april 2007 @ 09:38:23 #235
63411 Roeji
pi_48372421
quote:
Op zondag 15 april 2007 21:18 schreef Roeji het volgende:
Moet ik me zorgen gaan maken als mn bestelling zowel bij geleverd als bij nog niet verzonden staat?
Hebben ze dan alles verdubbeld of is dit normaal als je m bij een afleverpunt laat droppen?
Hoeft al niet meer Inmiddels staat ie alleen nog bij geleverde bestellingen. Ik was denk ik precies op t moment aan t kijken dat ze de zaak van niet geleverd naar geleverd aan het doorschuiven waren

Heeft iemand de zwart witte kimono al binnen? Hoe zit ie? Misschien een foto ervan?
Ik ben zo blij, zo blij
pi_48374191
Little-Angel> Ja dat was 'm! Mja, idd die billen half eruit, dat vond ik dus echt niks op mijn leeftijd

Ben nog aan het denken hoe ik de halterBH ga veranderen, ik zal het posten zodra ik 't heb gedaan
pi_48375213
Op de H&M site staat dat m'n bestelling onderweg is, maar als ik via tracktrace alles invoer (linkje op h&m site werkt niet meer) staat er nogsteeds Manco, blabla Zwolle, etc.

Tracktrace de kaart kwijt? Of heeft h&m haast.
pi_48375447
quote:
Op maandag 16 april 2007 11:13 schreef ChilllayD het volgende:
Op de H&M site staat dat m'n bestelling onderweg is, maar als ik via tracktrace alles invoer (linkje op h&m site werkt niet meer) staat er nogsteeds Manco, blabla Zwolle, etc.

Tracktrace de kaart kwijt? Of heeft h&m haast.
H&M heeft haast Ze melden alvast dat er wat aankomt, alleen is alles dan nog in Zweden.
pi_48382347
ze schieten ook niet op, boehoe !
pi_48384679
Breaking news
quote:
***Jeans vaak groter dan maat aangeeft***

Ben je er ook zo trots op dat je al heel lang dezelfde maat jeans hebt? En dus geen pondje zwaarder bent geworden?
Dan heeft de Britse krant The Sunday Times slecht nieuws voor je.

Volgens de krant hebben kledingmerken hun maten de afgelopen jaren aangepast aan hun letterlijk uitdijende klanten. En die zijn erg blij dat ze nog steeds in maatje 38 passen, terwijl de broek eigenlijk maatje 40 al gepasseerd is.

Vooral bij de merken Gap,Zara,H&M en French Connection kloppen de maten op het label niet met de echte maten.Deze praktijk van 'nepmaten' om de klant te plezieren, is overgewaaid uit de VS.
Aldus NOS Teletekst.
Volgens mij geldt het trouwens ook voor de truitjes. Ik heb nu ineens S terwijl ik voorheen altijd gewoon een M had.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')