Veel gebruikte termenSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LagfixSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
CM9 is nog niet uit, alleen een build die nog niet goed bruikbaar is.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:08 schreef redboyke het volgende:
is CM9 al uit ofzo want de nightly builds van CM7 komen nietmeer uit laatste versie was op 2011-11-16 12:33:26
Nee ze hebben problemen met de updateserver oid.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:08 schreef redboyke het volgende:
is CM9 al uit ofzo want de nightly builds van CM7 komen nietmeer uit laatste versie was op 2011-11-16 12:33:26
Ik heb hem ook via Odin moeten binnenhalen. Maar het was het waard.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:05 schreef Thomas B. het volgende:
Ik krijg die 2.3.5 update maar niet via Kies. Voor zover ik begrijp werkt dat bij iedereen al lang. Heb de nieuwste versie van Kies en ik weet nog dat 2.3.3 wel gelijk beschikbaar was toen ie uitkwam. Weet iemand waar dat aan kan liggen?
Wat zegt je telefoon als je 'belt' naar *#1234#?quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:05 schreef Thomas B. het volgende:
Ik krijg die 2.3.5 update maar niet via Kies. Voor zover ik begrijp werkt dat bij iedereen al lang. Heb de nieuwste versie van Kies en ik weet nog dat 2.3.3 wel gelijk beschikbaar was toen ie uitkwam. Weet iemand waar dat aan kan liggen?
pda: I9000XWJVHquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat zegt je telefoon als je 'belt' naar *#1234#?
Zeker weten dat je de nieuwste KIES hebt?quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:40 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
pda: I9000XWJVH
Phone: I9000XXJVO
CSC: I9000XEEJV3
Build info: wed may 4 2011 etc...
Latest version is installed.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zeker weten dat je de nieuwste KIES hebt?
froyo rom zoeken en er op zetten? kijken wat er gebeurd.....quote:Op zondag 11 december 2011 00:44 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik heb geloof ik mijn moeders Galaxy gebricked.Kies wou niet werken, niet op mijn mac, niet op haar mac en ook niet op een windows machine. Dus toen, een blijkbaar oud linkje, gevolgd waarbij ik volgens mij alles gesloopt had via een commando in Heimdall. Heb nu naar veel gekloot CWM Recovery er op maar elke rom die ik probeer boot in de recovery. !@#$
Deed ik! Froyo & GB via odin liep allemaal uit op een paars/geel/grijs scherm halverwege de update.quote:Op zondag 11 december 2011 00:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
froyo rom zoeken en er op zetten? kijken wat er gebeurd.....
Bedankt voor het meedenken!quote:Op zondag 11 december 2011 00:54 schreef Nizno het volgende:
batterij er uit halen terwijl hij in een manier van 'aan' staat. en na een 5 min er weer in... ?
doet ook maar een suggestie zo midden in de nacht om mee te denken
Heimdall? Crashed ook altijd halverwege de installatie. Soms tijdens modem, anders tijdens factoryfs.quote:Op zondag 11 december 2011 00:56 schreef Nizno het volgende:
succes!
Anders een ander prog gebruiken ipv odin?
Mintberry vna Miui (versie 12) is echt FANTASTISCH. Even kloten in het begin, maar als hij er eenmaal opstaat dan is het racen. Ook na een paar dagen voelt het nog alsof je een nieuwe telefoon hebt gekocht. Dikke aanrader en deze blijft er bij mij opstaan tot er een ICS update is.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:52 schreef zoodan het volgende:
Ik zit nu op de nieuwste darky rom maar ik vind het verre weg van stabiel. Welke gingerbread rom raden jullie mij aan?
Zijn er al berichten dat de nieuwe android wordt geport naar de galaxy s?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop