De FOK!stok is een idee van harrie1SPOILER: Gemeentes waar de stok nog heenmoet!2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk! Niet in Frieslandquote:Op dinsdag 1 december 2015 17:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat is waar
(het was een gokje)
Wat een haatquote:
Hihi, een beetje plagen moet kunnen toch? Hij weet dat ik het lief bedoel (denk ik).quote:
pestpokkes eind wegquote:Op dinsdag 1 december 2015 21:53 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik heb de stok inmiddels uitgezet.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, hier in Den Helder dan. Geeneens een snelweg, lekker met 80 langs het kanaal. Het spoor vanaf schagen is enkelspoor, als er dus één vertraging heeft heeft alles vertraging. Om nog maar niet te spreken over het spoor naar Friesland waarvan de spoorgeul al door Wieringen was gegraven (Zie Google Street View). Bij het maken van de afsluitdijk is zelfs rekening gehouden met een spoor, echter kwamen er in plaats daarvan meer autorijstroken.quote:Op dinsdag 1 december 2015 22:00 schreef .Neovo. het volgende:
Ach, de enige plaatsen waar het OV redelijk is is Groningen - Heerenveen. Tussen die plaatsen gaat het nog (snelwegdiensten omdat er geen spoort tussen ligt).
Jammer dat dat spoor tussen Emmeloord en Groningen is afgeblazen, anders hadden we ook gewoon snel kunnen reizen ipv een uur om 30km verderop te komen.
Van die 2 miljard die als compisatie werd uitgedeeld is er bizar weinig gedaan met het OV volgens mij. Het is nog steeds rampzalig hier. Overdag is het best ok (2x per uur in de grotere dorpen), maar 's avonds is het einde feest. Hier in Zwolle rijden ze elk kwartier.. En daarna elk halfuur tot 24:00...
duh.. daar moe(s)t lijn 350 leeuwarden - alkmaar vv zonder vertraging kunnen rijdenquote:Op dinsdag 1 december 2015 22:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, hier in Den Helder dan. Geeneens een snelweg, lekker met 80 langs het kanaal. Het spoor vanaf schagen is enkelspoor, als er dus één vertraging heeft heeft alles vertraging. Om nog maar niet te spreken over het spoor naar Friesland waarvan de spoorgeul al door Wieringen was gegraven (Zie Google Street View). Bij het maken van de afsluitdijk is zelfs rekening gehouden met een spoor, echter kwamen er in plaats daarvan meer autorijstroken.
Ik heb 2 jaar lang 4,5 uur per dag gereisd met de 135 en de 350.quote:Op dinsdag 1 december 2015 22:36 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
duh.. daar moe(s)t lijn 350 leeuwarden - alkmaar vv zonder vertraging kunnen rijden
vroegah.... lijn 315 naar lelydorp, daar op de trein naar amsterdam en door naar alkmaar.. daar op de 350 naar leeuwardenen in bolsward weer op de 310(later 351 geloof ik) stappen
nu niet is het niet meer zo hip
Met 315 (Groningen<=>Lelystad) en 350 (Leeuwarden<=>Alkmaar) had ik vroeger best vaak gereisd, de hele rit mee, gewoon voor de leukquote:Op dinsdag 1 december 2015 22:36 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
duh.. daar moe(s)t lijn 350 leeuwarden - alkmaar vv zonder vertraging kunnen rijden
vroegah.... lijn 315 naar lelydorp, daar op de trein naar amsterdam en door naar alkmaar.. daar op de 350 naar leeuwardenen in bolsward weer op de 310(later 351 geloof ik) stappen
nu niet is het niet meer zo hip
Pinpoint!quote:Op dinsdag 1 december 2015 21:53 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik heb de stok inmiddels uitgezet.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hoorquote:Op dinsdag 1 december 2015 22:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hihi, een beetje plagen moet kunnen toch? Hij weet dat ik het lief bedoel (denk ik).
Ja! sowieso heb ik die OV kaart goed gebruiktquote:Op dinsdag 1 december 2015 23:02 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Met 315 (Groningen<=>Lelystad) en 350 (Leeuwarden<=>Alkmaar) had ik vroeger best vaak gereisd, de hele rit mee, gewoon voor de leuk
De 315 was wel het gaafst toen, met die luxe 15-meter MAN Lion's Regio bussen
Ik was nog geen 18... dus geen OV-studentenkaart. En toen ik net 18 werd, stopte ik met studeren. Pas halverwege m'n 19e weer een studie tot halverwege 21e... dus slechts 2 jaartjes ervan gebruik kunnen makenquote:Op dinsdag 1 december 2015 23:09 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Ja! sowieso heb ik die OV kaart goed gebruikt
op een paar stukjes verloren spoor in limburg en de na 2010 geopende trajecten ongeveer al het spoor bereden..
goede ouwe tijd...
quote:
Oh, maar zo'n kaartje kan ik ook. 0 kilometer voor de stok met de treinquote:Op dinsdag 1 december 2015 23:33 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Laten we zeggen dat van al die trajecten die rood zijn, enkel het stuk naar Zandvoort nooit voor de stok gebruikt is
Deze is nog niet ingekleurdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop