Er is een verschil tussen meneer genoemd worden, en 50 genoemd worden terwijl je 33 bent.quote:
De foto's die mijn webcam maakt zijn niet zo gedetailleerd dat je kunt zien hoe belabberd ik er in het dagelijks leven uitzie.quote:
En dan nu iets doen met de tips!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:09 schreef Thelonious het volgende:
Foto heeft geen zin. Heb een webcam en op internet vind men mij wel enigzins aantrekklijk, er naar mijn leeftijd uit zien.
In het dagelijks leven echter heb ik de uitstraling van pak yoghurt. Zuur.
Als ik me daar bewust van ben en ik probeer vrolijkheid uit te stralen doe ik dat weer zo extreem dat het ongeloofwaardig is.
Ik denk dat ik gewoon depressief ben.
Ik wil waarschijnlijk gewoon horen dat ik weer terug kan naar waar ik ooit was.
Toch wel handig om op te schrijven wat je dwars zit.
Maar desondanks zit er toch mee. En word ik dus versneld ouder.
Goede opmerking. Ik lach inderdaad heel weinig. En als ik lach is het meer een grimas.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:12 schreef Martijn_fijn het volgende:
Mensen die bijna niet lachen worden ook snel ouder. Lach je wel eens?
Vind je jezelf ook vaak zielig (serieuze vraag)? want dan neem je jezelf misschien iets te serieus, kan ook veel helpen om om jezelf te lachen en een beetje zelfspot te hebben!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:14 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Goede opmerking. Ik lach inderdaad heel weinig. En als ik lach is het meer een grimas.
Ja, vind mezelf vaak wel zielig nadat ik een aantal van die opmerkingen heb gehoord.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:15 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Vind je jezelf ook vaak zielig (serieuze vraag)? want dan neem je jezelf misschien iets te serieus, kan ook veel helpen om om jezelf te lachen en een beetje zelfspot te hebben!
Dan moet je dus echt iets aan je zelfbeeld gaan doen. En, echt, dat begint met een nieuw uiterlijk! Want als je er goed uitziet, dan voel je je al een stuk zelfverzekerder. En ga naar je huisarts, leg uit waar je mee zit. Je moet er aan gaan werken want de situatie zoals ie nu is is zeker niet goed voor je...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:20 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ja, vind mezelf vaak wel zielig nadat ik een aantal van die opmerkingen heb gehoord.
Ik wil geen modern kapsel en moderne kleding. Ik ben een retro-man. Ik hou van de kapsels, kleding e.d. van vroeger. Daarmee wil ik niet zeggen dat ik er als een duffe dodo bijloop. Maar ik geloof niet in oudere mannen met stekels e.d.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:19 schreef kalemero het volgende:
Tja..als je een zure uitstraling hebt..daar wordt niemand blij van en jij nog minder.En geforceerd blij kijken werkt zeker niet.![]()
Als je denkt dat je depressief bent, waarom maak je niet eens een afspraak met je huisarts?
Ouder worden hoort er nu eenmaal bij, en dat gaat helaas gepaard met rimpels en minder strakke huid enz..
Ik ben zelf 34,maar heb het omgekeerde, ik zie er jonger uit.Deels ligt dat aan mijn kleding en kapsel van deze tijd..dat scheelt al veel.Deels ligt dat ook aan mijn instelling,ik ben niet depressief en heb geen zure uitstraling
![]()
Verder smeer ik mijn gezicht 2 keer per dag in met een goede creme,dat vertraagt het ouderdomsproces..
Het is ff wat moeite, maar dan heb je ook wat!
Kijk om je heen en vergelijk jezelf met mannen van je leeftijd..misschien heb je wel een verkeerd beeld van jezelf..
Dat is het probleem waardoor ik zo "gehaat" word.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:25 schreef kalemero het volgende:
Die mensen die opmerkingen maken zijn zelf perfect zeker??![]()
Dat zijn zeker mannen die er jonger uit gaan zien naarmate ze ouder worden?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:24 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ik wil geen modern kapsel en moderne kleding. Ik ben een retro-man. Ik hou van de kapsels, kleding e.d. van vroeger. Daarmee wil ik niet zeggen dat ik er als een duffe dodo bijloop. Maar ik geloof niet in oudere mannen met stekels e.d.
Ik heb wallen onder mijn ogen, en daar zijn rimpels in aan het ontstaan.
Andere mannen van mijn leeftijd en ouder hebben dat niet.
Ik moet zeggen dat ik er door die opmerkingen erg op ben gaan letten.
Zo zag ik net Marco van Basten van dichtbij op tv. Hij heeft dat niet.
Maar juist van mezelf vergelijken met anderen word ik alleen maar gekker.
Misschien is een afspraak met een psych ofzo inderdaad wel het beste wat ik kan doen.
En hoe kun je oprechte blijheid uitstralen als je het niet bent.
Ja, ik ben inderdaad cynisch, en heb geen zelfrelativering.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:32 schreef KinkyGiraf het volgende:
Van je posts straalt ook één en al negativiteit uit. Dus ik begrijp je punt. Je gaat uit van: waarom zou ik? Ook die opmerking over die kont, grappig hoor, maar vooral heel cynisch.
En je hebt helemaal gelijk over dat je oprechte blijheid niet kunt uitstralen als je het niet bent. Dus... maak maandag meteen een afspraak bij de huisarts!!
Enne... van een huisdiertje kun je ook vrolijk worden!
Kijk, das de goede instelling. je hebt dit topic al geopend, en nu ga je nadenken hoe jij er iets aan kan veranderen...!! Goed man, en laat je niet tegenhouden door het idee dat je er misshcien niets aan hebt om naar de huisarts te gaan, want nee heb je, ja kun je krijgen!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:41 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ja, ik ben inderdaad cynisch, en heb geen zelfrelativering.
Heb wel gevoel voor humor maar inderdaad het komt er altijd zo rottig uit.
Vind het toch een grote stap naar de huisarts.
Dus ik laat dat idee even op me inwerken.
Maar hartelijk dank voor alle tips en positiviteit.
Heb sinds 4 maanden een katje. Is zeker wel een waardevolle aanvulling.
Ja, maar dat is dus het punt. Dat gaat beetje bij beetje. En ondertussen krijg ik toch nog die opmerkingen. Het moeilijke is om dan toch beetje bij beetje je beter te voelen. Ik begin maandag vaak met goede moed, goede voornemens e.d. Maar tegen de tijd dat het vrijdag is is dat helemaal weggevaagd.quote:
Jeetje... nieuwe baan niks voor je dan?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:56 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dus het punt. Dat gaat beetje bij beetje. En ondertussen krijg ik toch nog die opmerkingen. Het moeilijke is om dan toch beetje bij beetje je beter te voelen. Ik begin maandag vaak met goede moed, goede voornemens e.d. Maar tegen de tijd dat het vrijdag is is dat helemaal weggevaagd.
Dan bouw ik mezelf weer in het weekend op, en dan begint die week weer.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:34 schreef Thelonious het volgende:
Ik werk ook op een afdeling met 40 mensen en ben daar toch wel de meest gehate figuur.
quote:Ben een arbeider uit Brabant. In mijn vrije tijd doe ik ook een studie aan de Open Universiteit. Maar noem me gerust dom, dat doen mijn arbeider-collega's ook.
Nou, grappig joh.quote:
Da's wel vaker hoor, met jongens. Over vijf jaar zie je er waarschijnlijk niet meer "baby face"-achtig uit. En die wallen gaan wel weer wegquote:Op zondag 25 maart 2007 05:19 schreef Pascal86 het volgende:
Ik heb het zelf ook, ik zie er jonger uit, mensen geloven niet als ik zeg dat ik rijbewijs heb omdat ik er veel jonger uit ziet dan 20, ook heb ik vaak het gevoel niet serieus te worden genomen en ook met vriendinnen is het altijd weer afwachten, vooral omdat ik nog beetje een baby face heb![]()
ook heb ik last van wallen maar dat is meer omdat ik nu vaak aan het leren ben tot 12 uur en er dan half 6 weer uit moet.
Ik ben benieuwd hoe ik er over 5 jaar uitziet.
Ik denk dat het toch iets dieper zit dan dat.quote:Op zondag 25 maart 2007 18:35 schreef sanni het volgende:
Hey TS, kan begrijpen dat je het vervelend vindt maar helaas is ouderdom iets waar je niet
aan kunt doen. Hooguit uitstellen maar niet meer dan dat. Mischien helpt het als je eens op
de reacties van andere ingaat en vraagt hoe het komt dat hun haarlijn zo dun is geworden
of dat ze zo begaan zijn met jouw voorkomen. Mischien helpt het als je segt dat je God het
zo heeft gewild dat je er al ouder zag omdat wijsheid met het ouder worden komt iets wat
waarschijnlijk bij de anderen nog niet is ingezet. [afbeelding] Tis maar een idee en mischien scheelt het een psychiater.
Ok, als jij je er maar prettig bij voeltquote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:12 schreef Thelonious het volgende:
Ben druk bezig en heb daardoor geen tijd om bij nutteloze dingen stil te staan.
Ik denk dat dat de beste weg voorwaarts is. Verder probeer ik dromen die ik ooit had nieuw leven in te blazen. Dus probeer me een beetje muzikaal te uiten.
De huisarts laat ik voorlopig links liggen.
Bedankt voor de interesse, Kinky.
ai dat klinkt wel vervelend. vind je zelf dat je ook veel op je moeder lijkt?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:01 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Vandaag vroeg iemand of mijn moeder en ik zusjes waren, m'n oma zei dat we moeder en dochter zijn en toen vroeg ie ook nog wie dan de moeder en wie de dochter is. En het was nog een serieuze vraag ook. Ik zat daar echt als verbijsterd gewoon.![]()
Ik lijk volgens mij meer op m'n vader. Maar ik snap het gewoon niet want zo oud zie ik er nu toch ook weer niet uit? Ik hoop maar dat het aan die man gelegen heeft.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:21 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
ai dat klinkt wel vervelend. vind je zelf dat je ook veel op je moeder lijkt?
Zegt meer over de vragensteller. Iemand van 19 verwarren met haar moeder vind ik een beetje triest.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:01 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Vandaag vroeg iemand of mijn moeder en ik zusjes waren, m'n oma zei dat we moeder en dochter zijn en toen vroeg ie ook nog wie dan de moeder en wie de dochter is. En het was nog een serieuze vraag ook. Ik zat daar echt als verbijsterd gewoon.![]()
Mijn zusje (toen 16 / 17) was een keer boodschappen gaan doen met een van onze oppaskindjes (toen nog een baby) en de vrouw van de winkel zei toen ze wegging "succes met je kind" ofzoquote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:24 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik lijk volgens mij meer op m'n vader. Maar ik snap het gewoon niet want zo oud zie ik er nu toch ook weer niet uit? Ik hoop maar dat het aan die man gelegen heeft.![]()
Ik weet niet wat de leeftijd van die man is, maar weet je zeker dat hij niet met je moeder flirtte? Is nogal een gemakkelijke manier om haar een compliment te geven natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:24 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik lijk volgens mij meer op m'n vader. Maar ik snap het gewoon niet want zo oud zie ik er nu toch ook weer niet uit? Ik hoop maar dat het aan die man gelegen heeft.![]()
M'n moeder denkt dat die man rond de 80 was.quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:13 schreef Étoile het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de leeftijd van die man is, maar weet je zeker dat hij niet met je moeder flirtte? Is nogal een gemakkelijke manier om haar een compliment te geven natuurlijk.
Erg herkenbaar! Vroeger werd ik altijd een jaar of 4 jonger geschat als ik was. Toen mijn dochter een jaar was, is het me een aantal keer gebeurd dat mensen dachten dat ik de oppas was... En nu ben ik 26 en beginnen de rimpels ineens in rap tempo te komen en denken mensen dat mijn zusje van 17 mijn dochter is. Wat een paar jaar wisseldiensten al niet met je kan doenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:34 schreef Thelonious het volgende:
Tot een aantal jaren geleden scheen ik er jong uit te zien voor mijn leeftijd.
Maar sinds een paar jaar hoor ik mensen zeggen dat ik veel ouder lijk
Wat was dat precies? Dan ga ik dat in ieder geval nooit doen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:33 schreef mirannie het volgende:
[..]
Wat een paar jaar wisseldiensten al niet met je kan doen![]()
Haha, elk werk in wisseldiensten is funest. Heb de afgelopen 6 jaar wisseldiensten gewerkt.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:46 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Wat was dat precies? Dan ga ik dat in ieder geval nooit doen.
Zie jij er nou zo oud uit of je moeder zo jong?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:01 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Geen koters nemen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:59 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Hmm ja, nou in ieder geval, als iemand tips heeft om jonger te lijken, ik hoor het graag.![]()
Je gaat natuurlijk altijd oorzaken zoeken achter de harde waarheid van het natuurlijk procesquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:33 schreef mirannie het volgende:
[..]
Erg herkenbaar! Vroeger werd ik altijd een jaar of 4 jonger geschat als ik was. Toen mijn dochter een jaar was, is het me een aantal keer gebeurd dat mensen dachten dat ik de oppas was... En nu ben ik 26 en beginnen de rimpels ineens in rap tempo te komen en denken mensen dat mijn zusje van 17 mijn dochter is. Wat een paar jaar wisseldiensten al niet met je kan doen![]()
Nou vertel eens hoe je precies leeft etc.?quote:Op maandag 9 april 2007 18:47 schreef Qunak het volgende:
Geen last van. Sterker nog: het tegenovergestelde is waar.
Vorig jaar was ik op een feestje. Daar werd ik zowaar 17 geschat terwijl ik 26 was.
Zoals een doorsnee 17-jarigequote:Op zondag 22 april 2007 13:55 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nou vertel eens hoe je precies leeft etc.?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |