ai dat klinkt wel vervelend. vind je zelf dat je ook veel op je moeder lijkt?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:01 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Vandaag vroeg iemand of mijn moeder en ik zusjes waren, m'n oma zei dat we moeder en dochter zijn en toen vroeg ie ook nog wie dan de moeder en wie de dochter is. En het was nog een serieuze vraag ook. Ik zat daar echt als verbijsterd gewoon.![]()
Ik lijk volgens mij meer op m'n vader. Maar ik snap het gewoon niet want zo oud zie ik er nu toch ook weer niet uit? Ik hoop maar dat het aan die man gelegen heeft.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:21 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
ai dat klinkt wel vervelend. vind je zelf dat je ook veel op je moeder lijkt?
Zegt meer over de vragensteller. Iemand van 19 verwarren met haar moeder vind ik een beetje triest.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:01 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Vandaag vroeg iemand of mijn moeder en ik zusjes waren, m'n oma zei dat we moeder en dochter zijn en toen vroeg ie ook nog wie dan de moeder en wie de dochter is. En het was nog een serieuze vraag ook. Ik zat daar echt als verbijsterd gewoon.![]()
Mijn zusje (toen 16 / 17) was een keer boodschappen gaan doen met een van onze oppaskindjes (toen nog een baby) en de vrouw van de winkel zei toen ze wegging "succes met je kind" ofzoquote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:24 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik lijk volgens mij meer op m'n vader. Maar ik snap het gewoon niet want zo oud zie ik er nu toch ook weer niet uit? Ik hoop maar dat het aan die man gelegen heeft.![]()
Ik weet niet wat de leeftijd van die man is, maar weet je zeker dat hij niet met je moeder flirtte? Is nogal een gemakkelijke manier om haar een compliment te geven natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:24 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik lijk volgens mij meer op m'n vader. Maar ik snap het gewoon niet want zo oud zie ik er nu toch ook weer niet uit? Ik hoop maar dat het aan die man gelegen heeft.![]()
M'n moeder denkt dat die man rond de 80 was.quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:13 schreef Étoile het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de leeftijd van die man is, maar weet je zeker dat hij niet met je moeder flirtte? Is nogal een gemakkelijke manier om haar een compliment te geven natuurlijk.
Erg herkenbaar! Vroeger werd ik altijd een jaar of 4 jonger geschat als ik was. Toen mijn dochter een jaar was, is het me een aantal keer gebeurd dat mensen dachten dat ik de oppas was... En nu ben ik 26 en beginnen de rimpels ineens in rap tempo te komen en denken mensen dat mijn zusje van 17 mijn dochter is. Wat een paar jaar wisseldiensten al niet met je kan doenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:34 schreef Thelonious het volgende:
Tot een aantal jaren geleden scheen ik er jong uit te zien voor mijn leeftijd.
Maar sinds een paar jaar hoor ik mensen zeggen dat ik veel ouder lijk
Wat was dat precies? Dan ga ik dat in ieder geval nooit doen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:33 schreef mirannie het volgende:
[..]
Wat een paar jaar wisseldiensten al niet met je kan doen![]()
Haha, elk werk in wisseldiensten is funest. Heb de afgelopen 6 jaar wisseldiensten gewerkt.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:46 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Wat was dat precies? Dan ga ik dat in ieder geval nooit doen.
Zie jij er nou zo oud uit of je moeder zo jong?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:01 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Geen koters nemen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:59 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Hmm ja, nou in ieder geval, als iemand tips heeft om jonger te lijken, ik hoor het graag.![]()
Je gaat natuurlijk altijd oorzaken zoeken achter de harde waarheid van het natuurlijk procesquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:33 schreef mirannie het volgende:
[..]
Erg herkenbaar! Vroeger werd ik altijd een jaar of 4 jonger geschat als ik was. Toen mijn dochter een jaar was, is het me een aantal keer gebeurd dat mensen dachten dat ik de oppas was... En nu ben ik 26 en beginnen de rimpels ineens in rap tempo te komen en denken mensen dat mijn zusje van 17 mijn dochter is. Wat een paar jaar wisseldiensten al niet met je kan doen![]()
Nou vertel eens hoe je precies leeft etc.?quote:Op maandag 9 april 2007 18:47 schreef Qunak het volgende:
Geen last van. Sterker nog: het tegenovergestelde is waar.
Vorig jaar was ik op een feestje. Daar werd ik zowaar 17 geschat terwijl ik 26 was.
Zoals een doorsnee 17-jarigequote:Op zondag 22 april 2007 13:55 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nou vertel eens hoe je precies leeft etc.?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |