Ik leef over het algemeen wel gezond geloof ikquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:01 schreef SHE het volgende:
olijfolie *check*
knoflook *in ruime mate*
elke dag sunblock op je muil *alleen in de bergen*
veel sauna's *is 1 keer per maand genoeg?*
regelmatig sporten ( niet te hard ) *check*
veel vis eten *eigenlijk te weinig...*
min 3 tot 5 orgasmes per week krijgen *check*
veel lachen *check*
water drinken *en check*
Sorry maar ik had ook niet verwacht dat ze allemaal zo zouden reageren.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:00 schreef Brighteyes het volgende:
Graag on topic reageren of gewoon niet reageren!
TS, graag zelf ook niet meebaggeren ander is je topic echt geen lang leven beschoren.
Ik niet als ik het zo zie.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:07 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik leef over het algemeen wel gezond geloof ik
Vind je het gek, je bent twintig. Je kent vast wel dat gezegde dat je tot je 30e het lichaam hebt wat je hebt gekregen, en na je 30e het lichaam wat je verdient. Als je pas vanaf die tijd gezond gaat leven is het een beetje laat.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:24 schreef kippiej het volgende:
Ik rook, blow, ik drink (veel) bier, ga laat naar bed, eet regelmatig uit de frituur / magnetron, doe niet aan sport, sta vaak vroeg op en heb geen cremetjes.
Maaarrrrrr; Ik heb geen stress
Nou, gezellig typje ben jij dan, als je nooit lachtquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:30 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik niet als ik het zo zie.![]()
olijfolie: Weet niet?
knoflook: Eet ik ooit volgens mij wel.
elke dag sunblock op je muil: Wat is dat?![]()
veel sauna's: Nooit.
regelmatig sporten ( niet te hard ): Nooit.![]()
veel vis eten: Vrijwel nooit.![]()
min 3 tot 5 orgasmes per week krijgen: Op welke manier?
veel lachen:![]()
water drinken: Ik lust geen water.
wel genoemd hoor: sunblock gaat veroudering door de zon tegenquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:34 schreef oheng het volgende:
Het belangrijkste is nog niet genoemd: Niet de hele zomer in de zon liggen verschrompelen. Zonnebanken zijn ook al zoiets. Als je er op je 45e als een oud vel uit wilt zien zijn deze 2 de manier om dat te bereiken.
Veroudering is niet erg hoor... Een oud frans bergboertje met een perkament huidje, gebruind door de zon vind ik prachtig om te zien.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:37 schreef computergirl het volgende:
[..]
wel genoemd hoor: sunblock gaat veroudering door de zon tegen
Ah shit hee.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:34 schreef oheng het volgende:
Het belangrijkste is nog niet genoemd: Niet de hele zomer in de zon liggen verschrompelen. Zonnebanken zijn ook al zoiets. Als je er op je 45e als een oud vel uit wilt zien zijn deze 2 de manier om dat te bereiken.
Zoooo!! Dan ben jij vast heel stoer.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:24 schreef kippiej het volgende:
Ik rook, blow, ik drink (veel) bier, ga laat naar bed, eet regelmatig uit de frituur / magnetron, doe niet aan sport, sta vaak vroeg op en heb geen cremetjes.
Maaarrrrrr; Ik heb geen stress
Jij hebt nooit eerder gehoord of gelezen dat dat slecht is voor je huid?quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:40 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ah shit hee.Elk jaar lig ik weer maanden lang elke dag (zolang het mooie weer duurt) uren onbeschermd in de zon omdat ik zo wit ben van mezelf. Ben echt tig keer verbrand. Heb ik het nu al verpest? Als ik nu stop wat zijn dan de gevolgen? Bestaat er misschien iets waarmee ik het 'ongedaan' kan maken? Ik doe dit in ieder geval nooit meer.
Dan maar liever wit zijn!
Ik lach wel hoor.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:37 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nou, gezellig typje ben jij dan, als je nooit lacht![]()
Geen water lusten: WTF? je lichaam bestaat voor 80 % uit water... Het zit in koffie, thee, alles. En als je water alleen saai vindt smaken, dan pleur je er toch gewoon aanmaaklimonade bij? je hebt gewoon vocht nodig om niet uit te drogen en een huid als een rozijntje te krijgen.
Misschien heb je geen partner waar je orgasmes mee kunt hebben, maar je weet dat er technieken zijn waarmee je dat ook bij jezelf voor elkaar kunt krijgen? Ook solo-seks telt als een orgasme hoor![]()
olijfolie daar bak je in. Dat eet je dus vast wel eens. Kook je zelf? Dan weet je dat toch...
Niet sporten is inderdaad erg verstandig.![]()
Jawel maar ik heb dat nooit zo heel erg serieus genomen. Zoveel mensen gaan elk jaar op vakantie en komen heel erg bruin weer terug. Maar ik doe het in ieder geval niet meer en desnoods smeer ik me wel in.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij hebt nooit eerder gehoord of gelezen dat dat slecht is voor je huid?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |