quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
UW bankje
Dus jij hebt een oude kop en een uitgezakt lijfquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Tijd: 20:15
Datum: 23 maart 2007
Ik ben rustig in de sportschool me lichaam in shape aan het brengen voor de zomer, komt er een meisje naast me trainen. een jong ding ( schat jaar of 16 ofzo ) zag er wel aardig uit. begint ze ineens:
MENEER wilt U alstUblieft heel iets aan de kant gaan met UW bankje anders ben ik bang dat ik U bezeer.
JEZUS TRUT IK BEN 23!!!!!! HOU OP MET DAT GE-U!
![]()
dat wou ik jullie even vertellen
Richtig, jah!!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:18 schreef -skippybal- het volgende:
Je wou d'r wel anaal vernederen
Pics?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:22 schreef -x-nathali-x- het volgende:
Ik ben 18, word door mensen die ouder zijn dan ik altijd 16 geschat, en door 16-jarigen altijd met u of mevrouw aangesproken...is dus normaal blijkbaar
volgens mijn vriendin verre van dat.... en toen ikjarig was schatte een aantal collegas me op 20 ofzoquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dus jij hebt een oude kop en een uitgezakt lijf
zoietsquote:
"ze zei meneer tegen me"quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:32 schreef Sapstengel het volgende:
Erg is dat ja. Laatst ook zo'n moeder tegen haar kind: "Ga eens even aan de kant, dan kan die meneer er ook bij."
Dat klinkt wel heel oud, meneer.
Ik wou je ook bijna meneer noemenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:06 schreef Friek_ het volgende:
Ik moest laatst stage lopen als leraar en dan word ik ook behoorlijk bang van dat 'meneer *insert achternaam* '.Ben pas 20 en die jochies zijn 5 jaar jonger dan ik, dan merk je wel dat er nog niet zo heel veel verschil in zit.
Wat voor cijfer heb ik meneer?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:06 schreef Friek_ het volgende:
Ik moest laatst stage lopen als leraar en dan word ik ook behoorlijk bang van dat 'meneer *insert achternaam* '.Ben pas 20 en die jochies zijn 5 jaar jonger dan ik, dan merk je wel dat er nog niet zo heel veel verschil in zit.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:09 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik wou je ook bijna meneer noemen
Ik wou het wel, maar deed het niet...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |