quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
UW bankje
Dus jij hebt een oude kop en een uitgezakt lijfquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Tijd: 20:15
Datum: 23 maart 2007
Ik ben rustig in de sportschool me lichaam in shape aan het brengen voor de zomer, komt er een meisje naast me trainen. een jong ding ( schat jaar of 16 ofzo ) zag er wel aardig uit. begint ze ineens:
MENEER wilt U alstUblieft heel iets aan de kant gaan met UW bankje anders ben ik bang dat ik U bezeer.
JEZUS TRUT IK BEN 23!!!!!! HOU OP MET DAT GE-U!
![]()
dat wou ik jullie even vertellen
Richtig, jah!!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:18 schreef -skippybal- het volgende:
Je wou d'r wel anaal vernederen
Pics?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:22 schreef -x-nathali-x- het volgende:
Ik ben 18, word door mensen die ouder zijn dan ik altijd 16 geschat, en door 16-jarigen altijd met u of mevrouw aangesproken...is dus normaal blijkbaar
volgens mijn vriendin verre van dat.... en toen ikjarig was schatte een aantal collegas me op 20 ofzoquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dus jij hebt een oude kop en een uitgezakt lijf
zoietsquote:
"ze zei meneer tegen me"quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:32 schreef Sapstengel het volgende:
Erg is dat ja. Laatst ook zo'n moeder tegen haar kind: "Ga eens even aan de kant, dan kan die meneer er ook bij."
Dat klinkt wel heel oud, meneer.
Ik wou je ook bijna meneer noemenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:06 schreef Friek_ het volgende:
Ik moest laatst stage lopen als leraar en dan word ik ook behoorlijk bang van dat 'meneer *insert achternaam* '.Ben pas 20 en die jochies zijn 5 jaar jonger dan ik, dan merk je wel dat er nog niet zo heel veel verschil in zit.
Wat voor cijfer heb ik meneer?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:06 schreef Friek_ het volgende:
Ik moest laatst stage lopen als leraar en dan word ik ook behoorlijk bang van dat 'meneer *insert achternaam* '.Ben pas 20 en die jochies zijn 5 jaar jonger dan ik, dan merk je wel dat er nog niet zo heel veel verschil in zit.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:09 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik wou je ook bijna meneer noemen
Ik wou het wel, maar deed het niet...quote:
Die heeft niks te zoeken in een sportschoolquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:24 schreef Houzer het volgende:
Ik word graag aangesproken met majesteit
Nee, want bij de koning mag 't allemaal slap hangen zeker?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:50 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Die heeft niks te zoeken in een sportschool![]()
![]()
Geniaalquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nee, want bij de koning mag 't allemaal slap hangen zeker?![]()
![]()
Ik vind 't op zich wel fijn dat mijn ouders mij Edelachtbare genoemd hebben. Als dan de cijfers worden voorgelezen:
Pietje, je hebt een 7.
Henk, een 8
Edelachtbare, een 9.
Of bij de politie.
Mag ik uw papieren even zien? Hmm, oke. Kom maar even mee, Edelachtbare, dan mag u hierin blazen.
![]()
Redelijk normaal toch?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:24 schreef Toffe_Ellende het volgende:
lichaam in shape brengen voor de zomer? owkay
Wat moet jij een gehate leraar zijnquote:Op zondag 25 maart 2007 13:24 schreef Agrafes het volgende:
Als leraar in wording wens ik in de klas enkel met u aangesproken te worden, lukt ook nog redelijk
Wat een onzin zeg, populariteit is niet afhankelijk van het woordje 'u" of "meneer", dat ik een conversatief beeld heb van les geven zal ik niet ontkennen, dat een bepaalde mate van conservatisme de jeugd zeker niks slechts brengt is mijn stellige overtuigingquote:Op zondag 25 maart 2007 13:25 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Wat moet jij een gehate leraar zijnNu al een ouwe zeikerd.
Praat normaal ofzoquote:Op zondag 25 maart 2007 14:02 schreef Agrafes het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, populariteit is niet afhankelijk van het woordje 'u" of "meneer", dat ik een conversatief beeld heb van les geven zal ik niet ontkennen, dat een bepaalde mate van conservatisme de jeugd zeker niks slechts brengt is mijn stellige overtuiging
quote:Op zondag 25 maart 2007 14:02 schreef Agrafes het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, populariteit is niet afhankelijk van het woordje 'u" of "meneer", dat ik een conversatief beeld heb van les geven zal ik niet ontkennen, dat een bepaalde mate van conservatisme de jeugd zeker niks slechts brengt is mijn stellige overtuiging
Ik weet niet in welke klas jij les wilt gaan geven.quote:Op zondag 25 maart 2007 14:02 schreef Agrafes het volgende:
[..]
Er was hier toch ooit iemand van 65?quote:Op zondag 25 maart 2007 14:17 schreef zhe-devilll het volgende:
Hoe oud mag je zijn om nog te fokken eigenlijk![]()
Er zou eigenlijk na je 30e een postverbod moeten komen hier.quote:Op zondag 25 maart 2007 14:17 schreef zhe-devilll het volgende:
Hoe oud mag je zijn om nog te fokken eigenlijk![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:19 schreef El_Rolando het volgende:
Wees blij dat je geen Breezer in je nek kreeg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |