Ik ook niet, hoor.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:25 schreef Marelle het volgende:
[..]
wees gerust, ik ook niet, omdat ik niet durf![]()
ik weet niet hoe dat bij mij zal werken, de een kan er beter tegen dan de ander vandaar.quote:
Nee hoor ik ook niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan.
ben denk de enige hier![]()
ja zal wel van achter komen, en volgens mij zei huub dat ze 3 joints haddenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:31 schreef proh het volgende:
hoe komen ze eigenlijk aan het groene spul? besteld of van "achter"?
en hoeveel hebben ze?
Ik zelf ook niet. Nog nooit in de handen gehad ook.quote:
Huub heeft het volgens mij gewoon op de boodschappenlijst gezet.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:31 schreef proh het volgende:
hoe komen ze eigenlijk aan het groene spul? besteld of van "achter"?
en hoeveel hebben ze?
Ik wel, maar ben toen kotsend de taxi uitgezetquote:
En ik ook niet, ook geen ervaring. Was dit nou alles ?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zelf ook niet. Nog nooit in de handen gehad ook.
Ook deze streams haperen, het geluid valt om de haverklap weg en het beeld staat steeds stil.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:24 schreef Darklight het volgende:
[..]
Deze werken wel goed
http://webtv.florisd.nl/goudenkooi
Heldinquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik wel, maar ben toen kotsend de taxi uitgezet
Als je media speler niet doet ligt het misschien toch daar aan, of aan je provider. Heb je Chello ?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:35 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ook deze streams haperen, het geluid valt om de haverklap weg en het beeld staat steeds stil.![]()
Een wietjointje met zijn 3-en delen, daar wordt je hooguit een beetje jolig van. Het effect van wiet duurt ook niet zo lang, dus dikke kans dat die andere 2 jointjes er ook nog wel doorheen gaan.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En ik ook niet, ook geen ervaring. Was dit nou alles ?
Een Afgaanse met een koffer vol ....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:35 schreef kleinzusje het volgende:
Ik hoop zo dat die Griekse nog het huis in komt vandaag
Lekker stel is het toch.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:37 schreef Dark het volgende:
De peuk wordt in een lijstje gedaan, samen met de heilige maagd Maria![]()
Ik kom uit Amsterdam, ben er mee opgegroeid. Mn pa had Wiet in de tuinquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:36 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Heldin![]()
Zou mij ook gebeuren denk ik, dus laat maar.
Joligheid.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:38 schreef Peter6000 het volgende:
Wat is de functie van die zonnebrillen?
maakt dat uit? ze zijn stonedquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:38 schreef Peter6000 het volgende:
Rode ogen verbergenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:38 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben overgestapt op At Home. Of euh...is dat niet de provider?? Ik ben zo'n digibeet.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:37 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Als je media speler niet doet ligt het misschien toch daar aan, of aan je provider. Heb je Chello ?
Dat ze elkaar beter kunnen verstaanquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:38 schreef Peter6000 het volgende:
Fel licht wordt irritant.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:38 schreef Peter6000 het volgende:
Heb ik net zo, ik gebruik het ook om die reden.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:39 schreef cindy10 het volgende:
de zeldzame keer dat ik een paar trekjes van een blowtje neem,is als ik op mn bed kan blijven liggen(word er zo gaar van als een panty)![]()
meestal lach ik me eerst rot,om vervolgens in slaap te vallen![]()
niets mis mee,maar niet handig als nog dingen te doen zou hebben dus....
Schat ik ook ! Kan je niet verder helpen, maar leef met je meequote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:39 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik ben overgestapt op At Home. Of euh...is dat niet de provider?? Ik ben zo'n digibeet.![]()
Ik rook het al 25 jaar, maar verder dan een beetje verwijdde pupillen kom je niet met een wietjointje.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:40 schreef Casshern het volgende:
[..]
ja je krijgt echt rode ogen van wiet hoor, en ik kan het weten, rook het al 4 jaar
Wel een lief watje dan.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:38 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik kom uit Amsterdam, ben er mee opgegroeid. Mn pa had Wiet in de tuinMaar ik ben, wat dat betreft, het watje van de familie
![]()
tja mijn ogen zijn elke dag lekker rood dus daaromquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:41 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik rook het al 25 jaar, maar verder dan een beetje verwijdde pupillen kom je niet met een wietjointje.
rode ogen kan wel,maar das meer vermoeidheid als iets anders.....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:41 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik rook het al 25 jaar, maar verder dan een beetje verwijdde pupillen kom je niet met een wietjointje.
Lijkt me dan meer een reactie op de rook, dan op de wiet.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:42 schreef Casshern het volgende:
[..]
tja mijn ogen zijn elke dag lekker rood dus daarom![]()
Hij ziet er volkomen belabbert uit !quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:43 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij doet die wiet Huub weinig goeds, want echt florisant ziet hij er niet meer uit.
Haha ja, die kans zit er dik inquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:44 schreef CartWOman het volgende:
Dus ze vallen zo in slaap, begrijp ik. Gesellig...![]()
mn vriend roept keihard jaaaaaaaahaaaaaaaaaaa......hij heet namelijk zo!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:43 schreef demins het volgende:
Geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrttttttttttttttttttttttttt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
haha ja dat heb je van wiet hequote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij ziet er volkomen belabbert uit !
Maar dan is het toch logischer de dag erna pas een zonnebril op te doen, want als je stoned bent let je daar volgens mij helemaal niet op.quote:
Vanwaar die noodkreet ?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:43 schreef demins het volgende:
Geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrttttttttttttttttttttttttt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Die wallen zagen er erg uit idd.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:43 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij doet die wiet Huub weinig goeds, want echt florisant ziet hij er niet meer uit.
Ik denk dat dat heel persoonlijk is. Ik heb het vroeger ook weleens gerookt maar ik vond er niets aan. Afgezien van het feit dat ik een enorme zin in zoetigheid kreeg, kreeg ik er ook altijd een enorm droge bek van.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:30 schreef Marelle het volgende:
[..]
ik weet niet hoe dat bij mij zal werken, de een kan er beter tegen dan de ander vandaar.
Kan me ook absoluut niet voorstellen hoe je je daarna voelt, dus ja ik ben bang![]()
hahahaha ik zou in elk geval geen boeiende tv kunnen maken met een blowtje op....quote:
Heb jij een vriend ???, maar wel flirten met de boys op fokquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:45 schreef cindy10 het volgende:
[..]
mn vriend roept keihard jaaaaaaaahaaaaaaaaaaa......hij heet namelijk zo!![]()
Misschien beleven ze het zelf alsof ze in een razende vaart gaan nuquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:45 schreef snetje het volgende:
ik vind ze er tot nu toe alleen maar rustiger op worden ...... of hebben ze nu dikke pret in zich zelf![]()
Tja bergen drank is normaal een joint en iedereen stuiterdquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:44 schreef CartWOman het volgende:
Dus ze vallen zo in slaap, begrijp ik. Gesellig...![]()
Een wietjointje is gezonder dan een hele avond flink zuipen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja bergen drank is normaal een joint en iedereen stuiterd![]()
Ja dat wisten ze zelfs vandaag op de radio te vermelden in het nieuws.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:48 schreef Tissik het volgende:
[..]
Een wietjointje is gezonder dan een hele avond flink zuipen.
Maar je twijfelt daaraan?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:50 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ja dat wisten ze zelfs vandaag op de radio te vermelden in het nieuws.![]()
mijn vriend vind alles best,zolang er niet daadwerkelijk iemand aan me zit te frutten...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heb jij een vriend ???, maar wel flirten met de boys op fok![]()
De combinatie van "Brian" en "denkt" gaat meestal mis .......quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:48 schreef Dark het volgende:
Brian denkt dat Huub gedronken heeft!
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:51 schreef demins het volgende:
Het grote gevaar van hasj en wiet is nog steeds dat het de gebruiker opzweept tot meer creativiteit dan hij in huis heeft! [afbeelding]
Daarom mag Brian ook niet meeblowenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:51 schreef demins het volgende:
Het grote gevaar van hasj en wiet is nog steeds dat het de gebruiker opzweept tot meer creativiteit dan hij in huis heeft! [afbeelding]
Merk er weinig van...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:48 schreef Kinga het volgende:
Zijn ze al stoned?
Een heel pak koekjes!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:52 schreef scanman01 het volgende:
Na wat wiet hoort een koekje... tuurlijk
Nee, maar ik was verbaasd dat men dat in het nieuws durft te vermelden.quote:
Lijkt me wel aardigg: Brain: Heequote:
Heb wel eens gehoord dat het ook plakje cake kan zijn ..........quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:52 schreef scanman01 het volgende:
Na wat wiet hoort een koekje... tuurlijk
spacecakequote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heb wel eens gehoord dat het ook plakje cake kan zijn ..........
voor mij nu helemaal een reden het nooit te doenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:46 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik denk dat dat heel persoonlijk is. Ik heb het vroeger ook weleens gerookt maar ik vond er niets aan. Afgezien van het feit dat ik een enorme zin in zoetigheid kreeg, kreeg ik er ook altijd een enorm droge bek van.Ik zuip elke vent onder tafel maar van de wiet/stuf word ik erg opstandig (druk ik me nog netjes uit). Maar toen ik een keer op mijn fiets zat en dacht iedereen er uit te kunnen racen en daardoor zowat onder de stadsbus terecht kwam, besloot ik toch om het maar bij een pilsje op zijn tijd te houden.
![]()
In de stad Groningen is niet lang geleden zelfs een officiële cannabis apotheek geopend, waar je wiet op recept (en geheel vergoed door de zorgverzekeraar) kunt halen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:54 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Nee, maar ik was verbaasd dat men dat in het nieuws durft te vermelden.![]()
Neeeee...geen plakje cake.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heb wel eens gehoord dat het ook plakje cake kan zijn ..........
Tja in 020 is het naast elke buurtsuperquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:58 schreef Tissik het volgende:
[..]
In de stad Groningen is niet lang geleden zelfs een officiële cannabis apotheek geopend, waar je wiet op recept (en geheel vergoed door de zorgverzekeraar) kunt halen.
http://www.hivnet.org/Act(...)mrt_2007/canabis.htm
Menselijk..lijkt mequote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:00 schreef Kinga het volgende:
waarom is het dat ik lieke en huub zo lief vond samen, en als ik brian en amanda zie zoenen het ontzettend smerig vind?
Een apotheek, is iets anders dan een coffeeshop.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja in 020 is het naast elke buurtsuper![]()
Ik dacht psies 't zelfdequote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:00 schreef Kinga het volgende:
waarom is het dat ik lieke en huub zo lief vond samen, en als ik brian en amanda zie zoenen het ontzettend smerig vind?
tuurlijk en biefstuk koop je bij de slager en heeft niets met dieren te maken......quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:02 schreef snetje het volgende:
o mijn god ! amanda denkt dus echt dat haar nertsjes aan ouderdom zijn gestorven![]()
![]()
Ohquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:01 schreef Tissik het volgende:
[..]
Een apotheek, is iets anders dan een coffeeshop.
Het enige wat ik er werelds aan vind, is dat het de populariteit van Huub drastisch zal dan dalen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:02 schreef akveor het volgende:
SHE wordt soft?
Ik vind het een wereld idee op zogenaamd een plukje haar en een halsband aan Amanda te geven en te zegggen snik snik.... Juicy heet het niet gehaald.... ze loop zelf ook met rrn jas dierenleed rond...
Das modequote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:03 schreef demins het volgende:
Brian wordt steeds meer een operettefiguur met dat sjaaltje...![]()
Iemand in zijn gezicht spugen doe je ook niet, maar net als Huub zou ik voor Brian een uitzondering maken.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:03 schreef Peter6000 het volgende:
Duidelijk niet gewend om om honden te geven, anders doe je zoiets niet.
Nooit.
Bij de Apotheek hebben ze soms ook thee en bij de coffee shop paracetamol. Dus best lastig om ze uit elkaar te houdenquote:
Het gaat hier om miljoenen niet om een zak M&M's...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het enige wat ik er werelds aan vind, is dat het de populariteit van Huub drastisch zal dan dalen.
Nooit.
De zorgverzekeraar heeft daar minder moeite meequote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Bij de Apotheek hebben ze soms ook thee en bij de coffee shop paracetamol. Dus best lastig om ze uit elkaar te houden
Hoorde je net niet reageren toen Japio een dikke vrouw voor vreetzak uitschold.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het enige wat ik er werelds aan vind, is dat het de populariteit van Huub drastisch zal dan dalen.
Nooit.
En daarom past ze ook zo prima bij Brainless, in het kader van soort zoekt soort.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:01 schreef Peter6000 het volgende:
Dat van dat lage iq klopt wel.
Haar algemene ontwikkeling is om te huilen.
In feite geldt dat pas na een jaar. Nu krijg je nog gewoon een nieuwe als iemand de villa verlaat.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Het gaat hier om miljoenen niet om een zak M&M's...
Dat keur ik af van Jaap.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hoorde je net niet reageren toen Japio een dikke vrouw voor vreetzak uitschold.
Dat mens was triest,werkeloos en vrat zeker de hele dag.
Omdat het bij Brian en Amanda goedkoop en ordinair is.Bij Huub en Lieke vond ik het ondanks de mening van vele hierquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:00 schreef Kinga het volgende:
Dat meen je niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:58 schreef Tissik het volgende:
[..]
In de stad Groningen is niet lang geleden zelfs een officiële cannabis apotheek geopend, waar je wiet op recept (en geheel vergoed door de zorgverzekeraar) kunt halen.
http://www.hivnet.org/Act(...)mrt_2007/canabis.htm
Dacht eigenlijk ook dat de apotheek het verstrekt (weed) voor pijnbestrijding, dat zou zomaar kunnen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:06 schreef Tissik het volgende:
[..]
De zorgverzekeraar heeft daar minder moeite mee![]()
Beter nog zet je er thee vanquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:09 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Dat meen je niet.Dan is het maar te hopen dat ze dat via druppels, tabletten of via een injectie tot zich moeten nemen want als dat via een sigaretje geinhaleerd mag worden dan ga ik steigeren.
Ik als bescheiden rookster mag nergens meer een sigaretje opsteken maar als ik aan de cannabis ga, dan mag het weer wel. Kom, zeg me dat het niet waar is! Toe, toe, zeg me dat ik het verkeerd begrijp.
![]()
en eetlustopwekkersquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Dacht eigenlijk ook dat de apotheek het verstrekt (weed) voor pijnbestrijding, dat zou zomaar kunnen.
Nee, Jaap en Brian hebben een hoog IQ, en (zeker Jaap) een laag EQ.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:07 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En daarom past ze ook zo prima bij Brainless, in het kader van soort zoekt soort.
Gespeend van enig talent en realiteitsbesef, gevoelsarm, in de lagere regionen qua iq en eq.
Jammer voor Jaap dat hij fysiek zo onaantrekkelijk is voor Brainless en Amanda, anders had hij er ook prima bijgepast.
Dag zus neem er nog eentje doe ik ookquote:
truste, slaap lekkerquote:
Preciesquote:
Een koppie thee drinken mag dan weer wel. Voorlopig.quote:
Moet Lieke maar niet naast de theepot gaan liggenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:11 schreef scanman01 het volgende:
Syl heeft mijn captures verknald. Pokkewijf
Er zijn meerdere medicinale toepassingen: als pijnbestrijder bij neurogene pijnen, als eetlustopwekker, en tegen ernstige darmklachten.quote:
Spacecake dus. Erg link omdat het pas gaat werken na pakweg 45 minuten en dan is het effect onomkeerbaar. Met roken kun je tijdig stoppen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:59 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Neeeee...geen plakje cake.Een oud collega van mij heeft ooit eens een "speciaal" plakje cake gehad op een verjaardag bij iemand die 6 hoog woonde. Mijn collega hebben ze ternauwernood van de gallerij kunnen plukken omdat hij dacht dat hij kon vliegen. Echt waar.
![]()
![]()
Jep, een wietjointje.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:11 schreef Rens_Wilders het volgende:
Hebben ze nou met z'n 3-en één jointje gerookt?
Ik raak ook nooit meer die cake aanquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:14 schreef kissa het volgende:
[..]
Spacecake dus. Erg link omdat het pas gaat werken na pakweg 45 minuten en dan is het effect onomkeerbaar. Met roken kun je tijdig stoppen.
Ik vind het vermogen tot zelfreflectie een van de bewijzen voor het hebben van intelligentie.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, Jaap en Brian hebben een hoog IQ, en (zeker Jaap) een laag EQ.
Ik vind ze qua gesprekken wel goed bij elkaar passen.
Brian praat alleen maar met Amanda vanwege de seks, en neemt haar (net als iedereen) totaal niet serieus.
Jointje 2 is nu in vlammen op aan het gaanquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:11 schreef Rens_Wilders het volgende:
Hebben ze nou met z'n 3-en één jointje gerookt?
Halve pot stroop hierquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:13 schreef cindy10 het volgende:
[..]
kan kloppen,heb weleens gillend van de lach een slagroomtaart zitten wegwerken![]()
Lekker al die chemicalien. Sommige mensen hebben zeker baat bij canabisquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:13 schreef Tissik het volgende:
[..]
Er zijn meerdere medicinale toepassingen: als pijnbestrijder bij neurogene pijnen, als eetlustopwekker, en tegen ernstige darmklachten.
Nu maar hopen dat ze niet in slaap vallen tijdens het roken.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
Jointje 2 is nu in vlammen op aan het gaan
Vermoeidheid en emotiionele gesteldheid spelen ook een grote rol, en eventueel al genuttigd alcohol.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:15 schreef cindy10 het volgende:
[..]
hahahaha paar haaltjes kan genoeg zijn,als je beetje sterk spul hebt
Wiet is een plantje.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker al die chemicalien. Sommige mensen hebben zeker baat bij canabis
Nah valt mee hoor, niet zo gevaarlijk als normaal roken, jointjes gaan meestal vanzelf uit na wat tijd. (Spreek uit ervaring)quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze niet in slaap vallen tijdens het roken.
Dat schijnt gevaarlijk te zijn, op bed.
Er is camerabewaking, maak je geen zorgen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De redactie zou niks doen, eindelijk weer een beetje beelden voor de uitzendingen van volgende weekquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja je kan je dekbed in vlam te zetten. Maar das domheid !! En das persoonlijkquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nah valt mee hoor, niet zo gevaarlijk als normaal roken, jointjes gaan meestal vanzelf uit na wat tijd. (Spreek uit ervaring)
het wordt in de coffeeshops ook wel verkocht als MGC, wat dan staat voor Medicinale Graad Cannabis.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker al die chemicalien. Sommige mensen hebben zeker baat bij canabis
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Voor volgende keer lijkt me xtc een beter idee, dat is wel erg suffig om te zien.
LOL ... Dat gaat net wat te verquote:
Bij Spuiten en Slikken wordt er ook xtc etc. gebruikt, dus wat mij betreft mag het ook wel in DGK.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens, wiet is een downer, om tv te maken heb je een upper nodig, maar ja die zijn niet legaal
![]()
Als het maar Blanche is he?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:20 schreef Kinga het volgende:
Ik bedacht met net iets... dat feest van hun volgende week.. la fete blanche? Is dat inclusief coke?
Dat laatste is nog waar ook (van die legale en zelfs gesubsidieerde telers van medicinale wiet).quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:19 schreef tipsch het volgende:
[..]
het wordt in de coffeeshops ook wel verkocht als MGC, wat dan staat voor Medicinale Graad Cannabis.
zie ook www.maripharm.nl, volgens mij heeft de overheid zo z'n eigen telers in dienst
Het bleek inderdaad om spacecake te gaan. De jarige leek het wel een leuk grapje te vinden maar dat viel vies tegen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:14 schreef kissa het volgende:
[..]
Spacecake dus. Erg link omdat het pas gaat werken na pakweg 45 minuten en dan is het effect onomkeerbaar. Met roken kun je tijdig stoppen.
Ja, dacht ik al, vond het al zo'n glinsterend papier..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL ... Dat gaat net wat te verZe zijn al op speciaal papier geprint. Nog een wonder dat de redactie niet is gaan vouwen trouwens.
Volgens mij valt zelfreflectie juist onder EQ.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:15 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik vind het vermogen tot zelfreflectie een van de bewijzen voor het hebben van intelligentie.
En dat vermogen ontbreekt in alle vormen bij Jaap en Brainless.
Brainless een hoog IQ, la me nie lache! Streetwise, da's heel wat anders. Sluw, geslepen, uitgekookt, achterbaks, da's wat ie is.
Wat mij betreft dus niet. Het roken van hasj of wiet, vind ik prima, maar ik ben echt tegen het gebruik van dergelijke harddrugs.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:21 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Bij Spuiten en Slikken wordt er ook xtc etc. gebruikt, dus wat mij betreft mag het ook wel in DGK.
Ik zit even te twijfelen of dat nou een compliment is of juist niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:21 schreef beequeen het volgende:
Syl is de enige die weet hoe je moet blowen.
is er 1 goede manier aanwijsbaar dan?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:21 schreef beequeen het volgende:
Syl is de enige die weet hoe je moet blowen.
Ja! Is dat niet zo dan?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:22 schreef demins het volgende:
Denken jullie nou dat je contactpunten kan verdienen met die Weetjes over Wietgebruik?![]()
de smaak is toch wel anders(kruidiger) vind het zelfs sterker smaken als een gewone sigaret....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:23 schreef droomkoningin het volgende:
ff half off-topic.... maar euh roken vind ik enorm smerig, dan lijkt me een jointje ook niks..
maar toch hoor je wel van mensen die niet roken maar wel blowen...
ik heb nooit iets van drugs uit willen proberen, alleen een jointje zou ik wel eens uit willen testen...
ik heb wel es wat canabis-thee gehad van mn paps, maar dat was smerig en werd er weinig anders van...
euh wat wil ik hier nou mee zeggen/vragen?
euh smaakt een jointje nou net als een sigaret, of is t toch anders? (en dus t proberen waard?)
daar heb ik dus nix aan, zeg ff wat ie zegt.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:23 schreef Prosac het volgende:
aaaaaaaaah, wat een lief verhaal van Brian
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:22 schreef petraa het volgende:
Is er nu niemand die naar de streams van Amanda en Brian luistert ????? Ik ben benieuwd naar wat ze zeggen, maar wil er echt zelf niet naar luisteren.
Inhaleren blijft inhaleren...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:23 schreef droomkoningin het volgende:
ff half off-topic.... maar euh roken vind ik enorm smerig, dan lijkt me een jointje ook niks..
ik heb nooit iets van drugs uit willen proberen, alleen een jointje zou ik wel eens uit willen testen...
ik heb wel es wat canabis-thee gehad van mn paps, maar dat was smerig en werd er weinig anders van...
euh smaakt een jointje nou net als een sigaret, of is t toch anders? (en dus t proberen waard?)
Iets over een berg en vuurwerk ofzo.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:24 schreef petraa het volgende:
[..]
daar heb ik dus nix aan, zeg ff wat ie zegt.![]()
Tja dat probleem heb ik ook, ik had 5 sec. de streams van mute af en ik hoorde het woord BRUUT alweer. Gelijk maar weer op MUTE gezet.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:24 schreef elskip het volgende:
sorry, ik denk dat niemand je kan helpen, wie wil er nou naar die man luisteren.
[..]
Wietthee kan erg lekker zijn hoor! Ik maak het altijd op deze manier: een halve liter water, een halve liter volle melk (nodig om de THC aan het vet te kunnen laten binden), een gram wiet, wat Chai (Nepalese thee met kruiden als kaneel en kruidnagel etc), de boel een half uurtje met deksel op de pan laten koken en op smaak brengen met honing. Das écht een vreselijk lekker theetjequote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:23 schreef droomkoningin het volgende:
Puur zelfkastijdingquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:24 schreef elskip het volgende:
sorry, ik denk dat niemand je kan helpen, wie wil er nou naar die man luisteren.
[..]
Ik rook ook niet en dan kun je best een keertje blowen hoor. Het smaakt en ruikt wel anders maar dat komt omdat die wiet er in zit. Ik vind het persoonlijk minder vies dan de geur van een sigaret maar sommige mensen vinden het juist heel erg stinken. Gewoon een keertje proberenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:23 schreef droomkoningin het volgende:
Wel ja joh om het makkelijker te maken nog een aparte topic!!! Maakt het uit wij streamers hebben toch nix beters te doen, dan al die topics te vervuilen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:26 schreef laffer het volgende:
is het wellicht een ideetje om een apart topic te openen over het cannabis gebruik in de kooi??![]()
Volgens mij, zijn we bijna uitgeluldquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:26 schreef laffer het volgende:
is het wellicht een ideetje om een apart topic te openen over het cannabis gebruik in de kooi??![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
is er 1 goede manier aanwijsbaar dan?
ff geluisterd.........quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:22 schreef petraa het volgende:
Is er nu niemand die naar de streams van Amanda en Brian luistert ????? Ik ben benieuwd naar wat ze zeggen, maar wil er echt zelf niet naar luisteren.
En zo slim moet je zijn voor een diploma:quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij valt zelfreflectie juist onder EQ.
En Brian heeft HBO gedaan, dus enige intelligentie heeft ie echt wel.
Maar goed, een op bepaalde vlakken verdorven persoonlijkheid (met name die bezitterigheid/ jaloezie naar vrouwen) dus ook.
Thx je bent een ware HELDquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:27 schreef Dark het volgende:
[..]
ff geluisterd.........
Brian heeft op Bonaire 3 pick ups gekocht voor de carrental van z'n moeder.
Brian vertelt over een heftige relatie die hij heeft gehad op Bonaire met een nederlands meisje.
Het meisje is naar Egypte gegaan om ff bij te komen en daar is het niet goed gegaan........?
Brian heeft 3000 euro met haar gebeld en is in de schulden gekomen...
SHE verstoort het gesprek
Huub zei eerder dat het voor hem de eerste keer is in de villa. Nena heeft het 'achter' wel gekregen en ik verdenk Natahanel er ook van.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:27 schreef scanman01 het volgende:
Ondanks wat anderen al vaker hebben gezegd hier op het forum, lijkt dit toch echt de eerste keer te zijn dat ze wiet hebben gehad.
Trustequote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:27 schreef beequeen het volgende:
Ik lees morgen op VOL de SV wel, tot morgen.
Truste tot morgen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:27 schreef beequeen het volgende:
Ik lees morgen op VOL de SV wel, tot morgen.
Brian heeft alleen maar "unconditional love" gegeven..........quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
De rat lult tegen A in de derde persoon over zichzelf over hoe zijn vorige relatie is stukgelopen. Het lag dus niet aan hem maar aan die dame.![]()
tja goed, je ademt een rokend plantje naar binnen, over het algemeen is dat een heel sterke, maar wel natuurlijke of "groene", proef! ik vind het zelf erg smerig overigensquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:23 schreef droomkoningin het volgende:
Het groepje Nena, Nathanaël, Bart en Brian, rookte wel vaker wiet in DGK. Maar dan was het offstream in het kantoortje. Je merkte het dan alleen aan hun gedrag wanneer ze uren later dat kantoortje weer uitkwamen. Dit is de eerste keer, dat het roken van wiet gewoon op de streams en in het huis gebeurt.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:27 schreef scanman01 het volgende:
Ondanks wat anderen al vaker hebben gezegd hier op het forum, lijkt dit toch echt de eerste keer te zijn dat ze wiet hebben gehad.
Brian liep onlangs nog te roepen dat hij nog nooit een joint gerookt had overigensquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:31 schreef Tissik het volgende:
[..]
Het groepje Nena, Nathanaël, Bart en Brian, rookte wel vaker wiet in DGK. Maar dan was het offstream in het kantoortje. Je merkte het dan alleen aan hun gedrag wanneer ze uren later dat kantoortje weer uitkwamen. Dit is de eerste keer, dat het roken van wiet gewoon op de streams en in het huis gebeurt.
Als het puur gaat om bimbo Amanda er op te wijzen dat het zwaar fout is om met een nertsje om haar nek rond te lopen, dan zou ik zeggen "Gaan met die banaan"! Hoe groffer hoe beter!! Maar als het gaat om haar te pakken op haar zwakke plek "haar hondje" dan gaat mij dat toch iets te ver.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:02 schreef akveor het volgende:
SHE wordt soft?
Ik vind het een wereld idee op zogenaamd een plukje haar en een halsband aan Amanda te geven en te zegggen snik snik.... Juicy heet het niet gehaald.... ze loop zelf ook met rrn jas dierenleed rond...
Ze is daarnaast echt een stuk liever inmiddelsquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:32 schreef Rens_Wilders het volgende:
Dat haar van Natasia is weer normaal! Wat een verbetering!!
Maar hij heeft niet ge inhaaleerdquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Brian liep onlangs nog te roepen dat hij nog nooit een joint gerookt had overigens![]()
Dat is het Briiiiiiaan syndroom, het igt altijd aan een aaaaaaaaaaander.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
De rat lult tegen A in de derde persoon over zichzelf over hoe zijn vorige relatie is stukgelopen. Het lag dus niet aan hem maar aan die dame.![]()
Brian heeft van liegen zijn eigen waarheid gemaakt...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Brian liep onlangs nog te roepen dat hij nog nooit een joint gerookt had overigens![]()
Inderdaad, wie gelooft het nou dat hij nog nooit heeft geblowdquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:36 schreef Tissik het volgende:
[..]
Brian heeft van liegen zijn eigen waarheid gemaakt...
Wat is een carrental?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:27 schreef Dark het volgende:
[..]
ff geluisterd.........
Brian heeft op Bonaire 3 pick ups gekocht voor de carrental van z'n moeder.
Brian vertelt over een heftige relatie die hij heeft gehad op Bonaire met een nederlands meisje.
Het meisje is naar Egypte gegaan om ff bij te komen en daar is het niet goed gegaan........?
Brian heeft 3000 euro met haar gebeld en is in de schulden gekomen...
SHE verstoort het gesprek
Dat idee had ik ook, Japio weet niet wat er aan de hand is.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:34 schreef waxmask het volgende:
Weer slim puntje van Natasia, ze heeft het al door maar brengt het zo dat Jaap het nog niet weet, wat goed!!! En ze kan er erg mee lachen...
Ik denk meer omdat ze denkt dat ze het niet mag zeggen van de redactie.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:34 schreef waxmask het volgende:
Weer slim puntje van Natasia, ze heeft het al door maar brengt het zo dat Jaap het nog niet weet, wat goed!!! En ze kan er erg mee lachen...
car - rental - een plek waar je auto's kan huren............sorry, spatie vergetenquote:
Het verwondert me niks dat snollie al snollie was op haar veertiende.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:38 schreef Dark het volgende:
Amanda heeft nog even verteld over een relatie die zij had toen ze 14 was........![]()
Ze moest alles doen van die jongen, hij was jaloers en daardoor ging ze stiekum doen.
Schoonmoeders waren lastig..........![]()
Dus je kan er ook Baard-en-wagen huren?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:39 schreef Dark het volgende:
[..]
car - rental - een plek waar je auto's kan huren............sorry, spatie vergeten![]()
Psychologische problemen door DGKquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:38 schreef Tissik het volgende:
Ik vind het afschuwelijk om toe te geven, maar ik vind Natasia zowaar enigszins symphatiek overkomen de laatste wekenIk maak me hier erge zorgen over.
![]()
Jaa is dat zoo gezelligquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:39 schreef beequeen het volgende:
Morgen wordt het 16 graden..............Huub......global warming , ik hou durfan.![]()
Op Bonaire welquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dus je kan er ook Baard-en-wagen huren?
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:39 schreef Dark het volgende:
[..]
car - rental - een plek waar je auto's kan huren............sorry, spatie vergeten![]()
Ik zie dat ook zo, ik geloof dat het iets om je zorgen over te maken. Ik hoop op een breuk Rat/Natasia. Ik hoop dat ze eindelijk gaat toegeven dat er met Rat te weinig leuks te beleven valt.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:38 schreef Tissik het volgende:
Ik vind het afschuwelijk om toe te geven, maar ik vind Natasia zowaar enigszins symphatiek overkomen de laatste wekenIk maak me hier erge zorgen over.
![]()
Een autoverhuurbedrijf op Bonaire: Netty's Pooierbakken en Hoerensloepen.quote:
Ik rook niet meer dus ook geen jointjesquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Stop dan ook eens met die jointjes.
Brian trekt het welquote:
Thanx, ik heb echt hulp nodigquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Psychologische problemen door DGK
Kom op ff daarheen en het is weer over.![]()
Ik snap ook niet dat ze van dat condoleance register geen clownsact maaktquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:40 schreef Kinga het volgende:
Sylvia is werkelijk met alles saai he....
Het Ellie verhaaltje vanavond vond ik toch wel even leuk.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:43 schreef petraa het volgende:
Nou alle cossen door gelezen, het was weer een saai avondje.
Sylvia had een eigengemaakt kaartje van Petra(a). Was die van jou ?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:43 schreef petraa het volgende:
Nou alle cossen door gelezen, het was weer een saai avondje.
Ik ook niet meer sinds 3 maanden. Ben wel wat meer gaan drinken ter compensatiequote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:43 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik rook niet meer dus ook geen jointjes![]()
nou gebruikelijk, beetje overdreven denk ik. genoeg mensen die het niet doen in het uitgaansleven.....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:38 schreef maril het volgende:
Jee, dat iedereen hier zo spectaculair reageert op een jointje zeg, vinden jullie dat nou echt zo stoer? het is toch een gebruikelijk iets in het uitgaansleven.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Sylvia had een eigengemaakt kaartje van Petra(a). Was die van jou ?
Heb ik ook toen ik nog rookte elke dag een lachkickje bij wijze van spreken, maar nu ik niet meer rook is het ook niet meer interessant.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:43 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik rook niet meer dus ook geen jointjes![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:45 schreef Disana het volgende:
Amanda's moeder is 47. Ze vond het moeilijk Nena met Natasia te zien zoenen, 'een vrouw van haar eigen leeftijd', zoals Amanda het uitdrukt.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook niet meer sinds 3 maanden. Ben wel wat meer gaan drinken ter compensatie![]()
![]()
ja op VOLquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:46 schreef petraa het volgende:
Is er een filmpje van die ellie ??
spectaculair gereageerd? dat valt echt wel mee. stoer vind ik het niet, maar ik had wel gehoopt op een melige avondquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:38 schreef maril het volgende:
Jee, dat iedereen hier zo spectaculair reageert op een jointje zeg, vinden jullie dat nou echt zo stoer? het is toch een gebruikelijk iets in het uitgaansleven.
Ellie ?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:46 schreef petraa het volgende:
Is er een filmpje van die ellie ??
Ja ze wordt de laatste tijd wel wat menselijker in beeld gebracht. Is de exit van Natasia in beeld?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:38 schreef Tissik het volgende:
![]()
Hij moet meer aan jou denkenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:48 schreef Prosac het volgende:
Brian praat met Amanda over Nena
Ik ben helaas tijdelijk iets meer gaan eten, tien kilo erbijquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook niet meer sinds 3 maanden. Ben wel wat meer gaan drinken ter compensatie![]()
![]()
ja dat is die griekse hoer waar brian het mee heeft gedaan in de douche toen de soca-boys er warenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |