Ik ook niet meer sinds 3 maanden. Ben wel wat meer gaan drinken ter compensatiequote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:43 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik rook niet meer dus ook geen jointjes![]()
nou gebruikelijk, beetje overdreven denk ik. genoeg mensen die het niet doen in het uitgaansleven.....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:38 schreef maril het volgende:
Jee, dat iedereen hier zo spectaculair reageert op een jointje zeg, vinden jullie dat nou echt zo stoer? het is toch een gebruikelijk iets in het uitgaansleven.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Sylvia had een eigengemaakt kaartje van Petra(a). Was die van jou ?
Heb ik ook toen ik nog rookte elke dag een lachkickje bij wijze van spreken, maar nu ik niet meer rook is het ook niet meer interessant.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:43 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik rook niet meer dus ook geen jointjes![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:45 schreef Disana het volgende:
Amanda's moeder is 47. Ze vond het moeilijk Nena met Natasia te zien zoenen, 'een vrouw van haar eigen leeftijd', zoals Amanda het uitdrukt.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook niet meer sinds 3 maanden. Ben wel wat meer gaan drinken ter compensatie![]()
![]()
ja op VOLquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:46 schreef petraa het volgende:
Is er een filmpje van die ellie ??
spectaculair gereageerd? dat valt echt wel mee. stoer vind ik het niet, maar ik had wel gehoopt op een melige avondquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:38 schreef maril het volgende:
Jee, dat iedereen hier zo spectaculair reageert op een jointje zeg, vinden jullie dat nou echt zo stoer? het is toch een gebruikelijk iets in het uitgaansleven.
Ellie ?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:46 schreef petraa het volgende:
Is er een filmpje van die ellie ??
Ja ze wordt de laatste tijd wel wat menselijker in beeld gebracht. Is de exit van Natasia in beeld?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:38 schreef Tissik het volgende:
Ik vind het afschuwelijk om toe te geven, maar ik vind Natasia zowaar enigszins symphatiek overkomen de laatste wekenIk maak me hier erge zorgen over.
![]()
Hij moet meer aan jou denkenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:48 schreef Prosac het volgende:
Brian praat met Amanda over Nena
Ik ben helaas tijdelijk iets meer gaan eten, tien kilo erbijquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook niet meer sinds 3 maanden. Ben wel wat meer gaan drinken ter compensatie![]()
![]()
ja dat is die griekse hoer waar brian het mee heeft gedaan in de douche toen de soca-boys er warenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |