car - rental - een plek waar je auto's kan huren............sorry, spatie vergetenquote:
Het verwondert me niks dat snollie al snollie was op haar veertiende.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:38 schreef Dark het volgende:
Amanda heeft nog even verteld over een relatie die zij had toen ze 14 was........![]()
Ze moest alles doen van die jongen, hij was jaloers en daardoor ging ze stiekum doen.
Schoonmoeders waren lastig..........![]()
Dus je kan er ook Baard-en-wagen huren?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:39 schreef Dark het volgende:
[..]
car - rental - een plek waar je auto's kan huren............sorry, spatie vergeten![]()
Psychologische problemen door DGKquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:38 schreef Tissik het volgende:
Ik vind het afschuwelijk om toe te geven, maar ik vind Natasia zowaar enigszins symphatiek overkomen de laatste wekenIk maak me hier erge zorgen over.
![]()
Jaa is dat zoo gezelligquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:39 schreef beequeen het volgende:
Morgen wordt het 16 graden..............Huub......global warming , ik hou durfan.![]()
Op Bonaire welquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dus je kan er ook Baard-en-wagen huren?
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:39 schreef Dark het volgende:
[..]
car - rental - een plek waar je auto's kan huren............sorry, spatie vergeten![]()
Ik zie dat ook zo, ik geloof dat het iets om je zorgen over te maken. Ik hoop op een breuk Rat/Natasia. Ik hoop dat ze eindelijk gaat toegeven dat er met Rat te weinig leuks te beleven valt.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:38 schreef Tissik het volgende:
Ik vind het afschuwelijk om toe te geven, maar ik vind Natasia zowaar enigszins symphatiek overkomen de laatste wekenIk maak me hier erge zorgen over.
![]()
Een autoverhuurbedrijf op Bonaire: Netty's Pooierbakken en Hoerensloepen.quote:
Ik rook niet meer dus ook geen jointjesquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Stop dan ook eens met die jointjes.
Brian trekt het welquote:
Thanx, ik heb echt hulp nodigquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Psychologische problemen door DGK
Kom op ff daarheen en het is weer over.![]()
Ik snap ook niet dat ze van dat condoleance register geen clownsact maaktquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:40 schreef Kinga het volgende:
Sylvia is werkelijk met alles saai he....
Het Ellie verhaaltje vanavond vond ik toch wel even leuk.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:43 schreef petraa het volgende:
Nou alle cossen door gelezen, het was weer een saai avondje.
Sylvia had een eigengemaakt kaartje van Petra(a). Was die van jou ?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:43 schreef petraa het volgende:
Nou alle cossen door gelezen, het was weer een saai avondje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |