Ik ook niet, hoor.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:25 schreef Marelle het volgende:
[..]
wees gerust, ik ook niet, omdat ik niet durf![]()
ik weet niet hoe dat bij mij zal werken, de een kan er beter tegen dan de ander vandaar.quote:
Nee hoor ik ook niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan.
ben denk de enige hier![]()
ja zal wel van achter komen, en volgens mij zei huub dat ze 3 joints haddenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:31 schreef proh het volgende:
hoe komen ze eigenlijk aan het groene spul? besteld of van "achter"?
en hoeveel hebben ze?
Ik zelf ook niet. Nog nooit in de handen gehad ook.quote:
Huub heeft het volgens mij gewoon op de boodschappenlijst gezet.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:31 schreef proh het volgende:
hoe komen ze eigenlijk aan het groene spul? besteld of van "achter"?
en hoeveel hebben ze?
Ik wel, maar ben toen kotsend de taxi uitgezetquote:
En ik ook niet, ook geen ervaring. Was dit nou alles ?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zelf ook niet. Nog nooit in de handen gehad ook.
Ook deze streams haperen, het geluid valt om de haverklap weg en het beeld staat steeds stil.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:24 schreef Darklight het volgende:
[..]
Deze werken wel goed
http://webtv.florisd.nl/goudenkooi
Heldinquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik wel, maar ben toen kotsend de taxi uitgezet
Als je media speler niet doet ligt het misschien toch daar aan, of aan je provider. Heb je Chello ?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:35 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ook deze streams haperen, het geluid valt om de haverklap weg en het beeld staat steeds stil.![]()
Een wietjointje met zijn 3-en delen, daar wordt je hooguit een beetje jolig van. Het effect van wiet duurt ook niet zo lang, dus dikke kans dat die andere 2 jointjes er ook nog wel doorheen gaan.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En ik ook niet, ook geen ervaring. Was dit nou alles ?
Een Afgaanse met een koffer vol ....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:35 schreef kleinzusje het volgende:
Ik hoop zo dat die Griekse nog het huis in komt vandaag
Lekker stel is het toch.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:37 schreef Dark het volgende:
De peuk wordt in een lijstje gedaan, samen met de heilige maagd Maria![]()
Ik kom uit Amsterdam, ben er mee opgegroeid. Mn pa had Wiet in de tuinquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:36 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Heldin![]()
Zou mij ook gebeuren denk ik, dus laat maar.
Joligheid.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:38 schreef Peter6000 het volgende:
Wat is de functie van die zonnebrillen?
maakt dat uit? ze zijn stonedquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:38 schreef Peter6000 het volgende:
Rode ogen verbergenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:38 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben overgestapt op At Home. Of euh...is dat niet de provider?? Ik ben zo'n digibeet.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:37 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Als je media speler niet doet ligt het misschien toch daar aan, of aan je provider. Heb je Chello ?
Dat ze elkaar beter kunnen verstaanquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:38 schreef Peter6000 het volgende:
Fel licht wordt irritant.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:38 schreef Peter6000 het volgende:
Heb ik net zo, ik gebruik het ook om die reden.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:39 schreef cindy10 het volgende:
de zeldzame keer dat ik een paar trekjes van een blowtje neem,is als ik op mn bed kan blijven liggen(word er zo gaar van als een panty)![]()
meestal lach ik me eerst rot,om vervolgens in slaap te vallen![]()
niets mis mee,maar niet handig als nog dingen te doen zou hebben dus....
Schat ik ook ! Kan je niet verder helpen, maar leef met je meequote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:39 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik ben overgestapt op At Home. Of euh...is dat niet de provider?? Ik ben zo'n digibeet.![]()
Ik rook het al 25 jaar, maar verder dan een beetje verwijdde pupillen kom je niet met een wietjointje.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:40 schreef Casshern het volgende:
[..]
ja je krijgt echt rode ogen van wiet hoor, en ik kan het weten, rook het al 4 jaar
Wel een lief watje dan.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:38 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik kom uit Amsterdam, ben er mee opgegroeid. Mn pa had Wiet in de tuinMaar ik ben, wat dat betreft, het watje van de familie
![]()
tja mijn ogen zijn elke dag lekker rood dus daaromquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:41 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik rook het al 25 jaar, maar verder dan een beetje verwijdde pupillen kom je niet met een wietjointje.
rode ogen kan wel,maar das meer vermoeidheid als iets anders.....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:41 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik rook het al 25 jaar, maar verder dan een beetje verwijdde pupillen kom je niet met een wietjointje.
Lijkt me dan meer een reactie op de rook, dan op de wiet.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:42 schreef Casshern het volgende:
[..]
tja mijn ogen zijn elke dag lekker rood dus daarom![]()
Hij ziet er volkomen belabbert uit !quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:43 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij doet die wiet Huub weinig goeds, want echt florisant ziet hij er niet meer uit.
Haha ja, die kans zit er dik inquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:44 schreef CartWOman het volgende:
Dus ze vallen zo in slaap, begrijp ik. Gesellig...![]()
mn vriend roept keihard jaaaaaaaahaaaaaaaaaaa......hij heet namelijk zo!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:43 schreef demins het volgende:
Geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrttttttttttttttttttttttttt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
haha ja dat heb je van wiet hequote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij ziet er volkomen belabbert uit !
Maar dan is het toch logischer de dag erna pas een zonnebril op te doen, want als je stoned bent let je daar volgens mij helemaal niet op.quote:
Vanwaar die noodkreet ?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:43 schreef demins het volgende:
Geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrttttttttttttttttttttttttt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Die wallen zagen er erg uit idd.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:43 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij doet die wiet Huub weinig goeds, want echt florisant ziet hij er niet meer uit.
Ik denk dat dat heel persoonlijk is. Ik heb het vroeger ook weleens gerookt maar ik vond er niets aan. Afgezien van het feit dat ik een enorme zin in zoetigheid kreeg, kreeg ik er ook altijd een enorm droge bek van.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:30 schreef Marelle het volgende:
[..]
ik weet niet hoe dat bij mij zal werken, de een kan er beter tegen dan de ander vandaar.
Kan me ook absoluut niet voorstellen hoe je je daarna voelt, dus ja ik ben bang![]()
hahahaha ik zou in elk geval geen boeiende tv kunnen maken met een blowtje op....quote:
Heb jij een vriend ???, maar wel flirten met de boys op fokquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:45 schreef cindy10 het volgende:
[..]
mn vriend roept keihard jaaaaaaaahaaaaaaaaaaa......hij heet namelijk zo!![]()
Misschien beleven ze het zelf alsof ze in een razende vaart gaan nuquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:45 schreef snetje het volgende:
ik vind ze er tot nu toe alleen maar rustiger op worden ...... of hebben ze nu dikke pret in zich zelf![]()
Tja bergen drank is normaal een joint en iedereen stuiterdquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:44 schreef CartWOman het volgende:
Dus ze vallen zo in slaap, begrijp ik. Gesellig...![]()
Een wietjointje is gezonder dan een hele avond flink zuipen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja bergen drank is normaal een joint en iedereen stuiterd![]()
Ja dat wisten ze zelfs vandaag op de radio te vermelden in het nieuws.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:48 schreef Tissik het volgende:
[..]
Een wietjointje is gezonder dan een hele avond flink zuipen.
Maar je twijfelt daaraan?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:50 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ja dat wisten ze zelfs vandaag op de radio te vermelden in het nieuws.![]()
mijn vriend vind alles best,zolang er niet daadwerkelijk iemand aan me zit te frutten...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heb jij een vriend ???, maar wel flirten met de boys op fok![]()
De combinatie van "Brian" en "denkt" gaat meestal mis .......quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:48 schreef Dark het volgende:
Brian denkt dat Huub gedronken heeft!
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:51 schreef demins het volgende:
Het grote gevaar van hasj en wiet is nog steeds dat het de gebruiker opzweept tot meer creativiteit dan hij in huis heeft! [afbeelding]
Daarom mag Brian ook niet meeblowenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:51 schreef demins het volgende:
Het grote gevaar van hasj en wiet is nog steeds dat het de gebruiker opzweept tot meer creativiteit dan hij in huis heeft! [afbeelding]
Merk er weinig van...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:48 schreef Kinga het volgende:
Zijn ze al stoned?
Een heel pak koekjes!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:52 schreef scanman01 het volgende:
Na wat wiet hoort een koekje... tuurlijk
Nee, maar ik was verbaasd dat men dat in het nieuws durft te vermelden.quote:
Lijkt me wel aardigg: Brain: Heequote:
Heb wel eens gehoord dat het ook plakje cake kan zijn ..........quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:52 schreef scanman01 het volgende:
Na wat wiet hoort een koekje... tuurlijk
spacecakequote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heb wel eens gehoord dat het ook plakje cake kan zijn ..........
voor mij nu helemaal een reden het nooit te doenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:46 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik denk dat dat heel persoonlijk is. Ik heb het vroeger ook weleens gerookt maar ik vond er niets aan. Afgezien van het feit dat ik een enorme zin in zoetigheid kreeg, kreeg ik er ook altijd een enorm droge bek van.Ik zuip elke vent onder tafel maar van de wiet/stuf word ik erg opstandig (druk ik me nog netjes uit). Maar toen ik een keer op mijn fiets zat en dacht iedereen er uit te kunnen racen en daardoor zowat onder de stadsbus terecht kwam, besloot ik toch om het maar bij een pilsje op zijn tijd te houden.
![]()
In de stad Groningen is niet lang geleden zelfs een officiële cannabis apotheek geopend, waar je wiet op recept (en geheel vergoed door de zorgverzekeraar) kunt halen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:54 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Nee, maar ik was verbaasd dat men dat in het nieuws durft te vermelden.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |