En wat moet ik niet weten wat jij wel weet ?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:05 schreef bijlmersjaakie het volgende:
Dan weet je weinig , jongen.
Een stel versgepeuterde bullen ?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:54 schreef bijlmersjaakie het volgende:
Binnen een jaar schiet Iran iets af richting bezet Palestina.
Engeland sinds die tijd wel dan?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:03 schreef retteketet het volgende:
[..]
In deze lijkt Iran me toch betrouwbaarder, aangezien dat land nog nooit een ander land heeft aangevallen op valse gronden. Sterker nog, Iran was in haar huidige vorm (islamitische republiek, vanaf 1979) nog nooit de aanvallende partij in welke oorlog dan ook.
Kijk eens aan, dat zijn ze... mooie trailerquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:32 schreef SuperbDeLux het volgende:
Peace sells but Iran isn't buying![]()
http://www.youtube.com/watch?v=Vj2Ee_cAzdk
Inderdaad, want ze hielpen gewoon een bondgenoot, op een nogal kleinschalige manier trouwens... Verder nog voorbeelden?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:27 schreef feessie het volgende:
[..]
Irak bijvoorbeeld.. tis maar een klein voorbeeldje gelukkig![]()
Het was een aanval op valse gronden, dus niet gerechtigd. In ieder geval vertrouw ik Iran ook niet. Ik gaf alleen antwoord op je vraag.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:29 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Inderdaad, want ze hielpen gewoon een bondgenoot, op een nogal kleinschalige manier trouwens... Verder nog voorbeelden?
Nee, want dan is de kans aanwezig dat Europa ook gevaar gaat lopen (normaliter hoop jij als NAC-fan wel op escalatie)quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:46 schreef feessie het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ik niet hoop op een escalatie.
Alsof ik me druk maak over een escalatie.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:40 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nee, want dan is de kans aanwezig dat Europa ook gevaar gaat lopen (normaliter hoop jij als NAC-fan wel op escalatie)![]()
Ik zal het eens navragen, volgens mij lul je.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:43 schreef feessie het volgende:
[..]
Alsof ik me druk maak over een escalatie.Nac fans zijn lief
Doen geen vlieg kwaad
![]()
Moet jij nodig zeggen met je agressor George W Bushquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:45 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik zal het eens navragen, volgens mij lul je.
Je komt in ieder geval wel provocerend over met jouw clublogo...
Engeland heeft nog altijd een eigen, soevereine regering. Het hoeft niet deel te nemen aan acties van de Amerikanen, en dus is het een bewuste keus van de Engelsen geweest om medewerking te verlenen aan een oorlog die gebaseerd is op verzinsels.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:29 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Inderdaad, want ze hielpen gewoon een bondgenoot, op een nogal kleinschalige manier trouwens... Verder nog voorbeelden?
Hij is in ieder geval een stuk minder provocerend dan een logo van een voetbalclubquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:47 schreef feessie het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen met je agressor George W Bush![]()
Nou in het midden Oosten niet, daar lusten ze deze man rauwquote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:35 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval een stuk minder provocerend dan een logo van een voetbalclub![]()
Behalve Feyenoord supportertjes van 12 (?) jaar afrossen die met pappie een keertje mee mogen, weet je nog wel.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:43 schreef feessie het volgende:
[..]
Nac fans zijn liefDoen geen vlieg kwaad
![]()
Volgens mij was dat FC twente vriendquote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:40 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Behalve Feyenoord supportertjes van 12 (?) jaar afrossen die met pappie een keertje mee mogen, weet je nog wel.
![]()
Probeer nou een Bredanaar niet te foppen. Shame on you.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:41 schreef feessie het volgende:
[..]
Volgens mij was dat FC twente vriend![]()
quote:Volgens officier van justitie Zonneveld heeft D. op het parkeerterrein bij NAC, rond het einde van de door de Bredanaars verloren wedstrijd tegen Feyenoord op 10 april een 14-jarige jongen uit Vlaardingen een karatetrap tegen het hoofd gegeven. De jongen raakte even bewusteloos en liep een zware hersenschudding op. „De vader van de jongen kreeg eerst een klap en probeerde de aandacht van zijn zoontje, die een Feyenoord-shirt droeg, af te leiden. Tevergeefs.“
hmm idd...nooit gehoordquote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:47 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Probeer nou een Bredanaar niet te foppen. Shame on you.
http://www.bndestem.nl/archive/?service=archive&articleID=2903967
[..]
![]()
Ja logisch.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:36 schreef feessie het volgende:
[..]
Nou in het midden Oosten niet, daar lusten ze deze man rauw![]()
Hmm ik provoceer er niet mee. Het is een soort trots , moet gewoon kunnen toch?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:52 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ja logisch.
Maar een voetballogo is toch anders op deze locatie van het internet....
Eh, heeft Bush eigenlijk al een statement gemaakt omtrent deze situatie vandaag??quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:35 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval een stuk minder provocerend dan een logo van een voetbalclub![]()
Ik ben naast Feyenoorder ook een NAC supporter en zal geen enkele club voorquote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:07 schreef feessie het volgende:
Overigens was die vechtpartij een eenmansactie dus kan eigenlijk niet de club de schuld krijgen.
Bush heeft nog niet gereageerd na het incident van vanmiddag.
Ik ga ook regelmatig naar NAC. En dan gebeurd er nix. Ik ken het volk als fanatieke aanhang die hart voor hun club hebben. Je heb idd wel gelijk.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:12 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Ik ben naast Feyenoorder ook een NAC supporter en zal geen enkele club voor
wat dan ook de schuld geven. Te gek voor woorden dat club's afgerekend worden
op hetgeen de "supporters" uitvreten, binnen of buiten het stadion![]()
OT: Jammer dat Bush nog niets heeft laten weten. ben benieuwd.
![]()
2,5 jaar terug bij een indentieke situatie.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:31 schreef feessie het volgende:
[..]
Ik denk eerder Iran. In engeland zeggen ze nooit sorry..
Toen was de politieke situatie iets anders dan nu, Iran begeeft zich nu op wel heel erg glad ijs.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 08:28 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
2,5 jaar terug bij een indentieke situatie.
Palestina? Dat lijkt me sterk eh, Tel Aviv en dat soort steden hebben meer kans om plat te gaan in een eventuele oorlog.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:54 schreef bijlmersjaakie het volgende:
Binnen een jaar schiet Iran iets af richting bezet Palestina.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:44 schreef Slayage het volgende:
een verrassende move van de perzen
het was dat of een tvpquote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:05 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Zo kun je het ook omschrijven ja
http://www.usnews.com/usnews/news/articles/070323/23iran.htmquote:As the British government demanded the immediate release of 15 of its sailors whose boats were seized by Iranian naval vessels in the Persian Gulf on Friday, U.S. News has learned that this is not the first showdown that coalition forces have had with the Iranian military.
According to a U.S. Army report out of Iraq obtained by U.S. News, American troops, acting as advisers for Iraqi border guards, were recently surrounded and attacked by a larger unit of Iranian soldiers, well within the border of Iraq.
The report highlights the details: A platoon of Iranian soldiers on the Iraqi side of the border fired rocket-propelled grenades and used small arms against a joint patrol of U.S. and Iraqi soldiers east of Balad Ruz. Four Iraqi Army soldiers, one interpreter, and one Iraqi border policeman remain unaccounted for after the September incident in eastern Diyala, 75 miles east of Baghdad.
During a joint border patrol, both American and Iraqi soldiers saw two Iranian soldiers run from Iraq back across the Iranian border as they approached. The patrol then came upon a single Iranian soldier, on the Iraqi side of the border, who did not flee.
While the joint U.S.-Iraqi patrol was speaking with the soldier, according to the report, the patrol was "approached by a platoon-size element of Iranian soldiers." An Iranian border captain then told the U.S. and Iraqi soldiers that "if they tried to leave their location, the Iranians would fire upon them." During this conversation with the Iranian captain, Iranian forces began firing and continued when U.S. troops tried to withdraw.
Iraqi and American forces returned fire "to break contact and left the area to report the incident," the report noted. "The Iranian forces continued to fire indirect fire well into Iraq as Coalition Force soldiers withdrew; for reasons unknown at this time, the Iraqi Army forces remained behind."
No American soldiers were wounded in the incident.
It is possible that Iranians thought they were in Iranian territory, according to U.S. military officials. Such border confusions and disputes happen routinely.
In the British naval incident on Friday, Iran claimed it seized the vessels because they were in its territorial waters. U.S. military officials tell U.S. News that the Iranian forces very likely belong to the Iranian Revolutionary Guards, which tend to be far more aggressive than regular Iranian naval forces, which U.S. military officials routinely describe as "extremely professional."
Iranian and Iraqi forces continue to clash in Iraq. U.S. special operations forces have been tasked with nabbing Iranian members of the Revolutionary Guards' al-Quds Brigade, the foreign operations arm of the Iranian military, which also supports Hezbollah in Lebanon and Hamas in the Palestinian territories.
U.S. forces grabbed six Iranians with alleged ties to the Iranian Revolutionary Guards in the northern Iraqi city of Arbil in January, reportedly using stun bombs, seizing computers, and taking down an Iranian flag from the raided building's roof. Iran said the building was a consulate and the men were diplomats–and continues to demand their release. One of Iraq's most powerful Shiite politicians condemned the raid, calling it an attack on Iraq's sovereignty.
American forces may soon be getting further insight into recent Iranian attacks. Earlier this month, a former Iranian deputy defense minister who once commanded the Revolutionary Guards–and is thought to have considerable knowledge of Iran's national security network–left the country and is said to be cooperating with western intelligence agencies, sharing information on links between Iran and Hezbollah in south Lebanon, for example. Iranian officials said the official, Ali Rez Asgari, was kidnapped by western agents.
Shortly afterward, Iran threatened to retaliate in Europe for the supposed kidnapping, what it claims to be the most recent in a series of abductions in the past three months. According to the British Sunday Times, in the Revolutionary Guards' weekly newspaper this week, a columnist believed to have close ties to Iranian President Mahmoud Ahmadinejad wrote: "We've got the ability to capture a nice bunch of blue-eyed, blond-haired officers and feed them to our fighting cocks. Iran has enough people who can reach the heart of Europe and kidnap Americans and Israelis."
raar iets waarom nu al een deel 15quote:Op zaterdag 24 maart 2007 09:13 schreef Drugshond het volgende:
Roadmap to war against iran #15 Iran pakt Britse marinemensen op
Vroegtijdig slotje, met een doorlink naar het volgende topic.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:43 schreef EricT het volgende:
[..]
Palestina? Dat lijkt me sterk eh, Tel Aviv en dat soort steden hebben meer kans om plat te gaan in een eventuele oorlog.
Maar zover is het nog niet!
Eerst moet Amerika de media sluw gaan bewerken, met antrax brieven (die ongetwijfeld door de CIA rondgestuurd worden) en nieuwsbeelden van verijdelde terroristische aanslagen met zenuwgas en mostergas, schijnberechtingen van iraniers en bush en co die Hitler en Ahmadinejad vergelijken bij elke persconferentie.
Daarna wordt Iran nog verder in een hoekje gedreven dan ze nu al zijn, en ergens in een nacht in maart vallen stealth bombers Iraanse installaties aan in het hele land, officieel omdat er glasharde bewijzen door MI6 en CIA geleverd zijn dat er nucleaire wapens worden ontwikkeld. Iran roept op tot een Jihad, lanceert zelfs al zijn scuds op Israelische steden, bewapent de bevolking, legt mijnenvelden en haalt de chemische en biologische wapens uit de kast.
wat een script voor een slechte B-film...
Coming soon to a theater near youquote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:43 schreef EricT het volgende:
[..]
wat een script voor een slechte B-film...
leuk om weer eens te zienquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:32 schreef SuperbDeLux het volgende:
Peace sells but Iran isn't buying![]()
http://www.youtube.com/watch?v=Vj2Ee_cAzdk
Volgens mij pleegt de scenarioschrijver van deze B-film plagiaat...het script doet mij voor als een deja vuquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:07 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Coming soon to a theater near you
![]()
wordt wel kort dag dan want dan zou het deze week moeten gebeurenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:01 schreef EricT het volgende:
[..]
Volgens mij pleegt de scenarioschrijver van deze B-film plagiaat...het script doet mij voor als een deja vu![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:13 schreef Evil_Jur het volgende:
Dit wordt knokken, spannend! [afbeelding]
grappig .maar het zou wel logisch zijn een ruil te doenquote:Op zondag 25 maart 2007 12:58 schreef Hallulama het volgende:
The Sunday Times: Iran ‘to try Britons for espionage’
dat dacht de hezbollah afgelopen zomer ookquote:Op zondag 25 maart 2007 14:46 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
grappig .maar het zou wel logisch zijn een ruil te doen
tja pr technisch gezien zijn die er niet slechter opgeworden en iran is niet hetzelfde als een schaduw organisatie gesticht door iranquote:Op zondag 25 maart 2007 17:49 schreef Slayage het volgende:
[..]
dat dacht de hezbollah afgelopen zomer ook![]()
Exact.quote:Natuurlijk is iedereen verontwaardigd, maar laten we het eens omdraaien. De Amerikanen in Irak houden nu al maanden 5 Iraanse diplomaten vast, zonder enig (openbaar gemaakt) bewijs. Hoor je daar iemand over?
Uit dat Zogby onderzoek wat ik hiet vaker gepost heb blijkt dat dit regime brede steun geniet onder de Iraniërs, met name onder jongeren.quote:Op zondag 25 maart 2007 18:21 schreef Monidique het volgende:
Ja, de Iraniërs willen oorlog...
Dan heeft ie een behoorlijke tik van de molen gehad.quote:Op zondag 25 maart 2007 18:59 schreef __Saviour__ het volgende:
het gewone volk heeft vast geen trek in oorlog. maar hun president stuurt heel doelbewust aan op confrontaties.
Nou en? Betekent dat meteen dat de Iraanse bevolking zit te wachten op een oorlog? Iran trekt zich terecht niets aan van de loze kreten van de NAVO-landen, en dat is iets heel anders dan aansturen op een oorlog.quote:Op zondag 25 maart 2007 18:27 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Uit dat Zogby onderzoek wat ik hiet vaker gepost heb blijkt dat dit regime brede steun geniet onder de Iraniërs, met name onder jongeren.
Dat loze moeten we nog eens bezien het is wel de machtigste militaire organisatiequote:Op zondag 25 maart 2007 20:16 schreef retteketet het volgende:
[..]
Nou en? Betekent dat meteen dat de Iraanse bevolking zit te wachten op een oorlog? Iran trekt zich terecht niets aan van de loze kreten van de NAVO-landen, en dat is iets heel anders dan aansturen op een oorlog.
beetje raar niemand wil oorlog en zeker het "gewone volk" nietquote:Op zondag 25 maart 2007 18:21 schreef Monidique het volgende:
Ja, de Iraniërs willen oorlog...
Waarom zou het niet veel simpeler zijn dat de Britten zich idd in Iran's territoriale wateren bevonden en de Iraanse marine, die daar bezig is met een grote oefening, ze gewoon heeft opgepakt? Zoals ieder land doet als er ze onbevoegden tegenkomen.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:41 schreef robin_A het volgende:
Iran probeert gewoon tijd te winnen dit zou een aanval ietsje uit kunnen stellen, ivm de veiligiheid van de Britse mariniers
Hiermee geef je aan dat je er al van uitgaat dat de Britten fout zitten, en dat is helemaal niet zeker.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:51 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Waarom zou het niet veel simpeler zijn dat de Britten zich idd in Iran's territoriale wateren bevonden en de Iraanse marine, die daar bezig is met een grote oefening, ze gewoon heeft opgepakt? Zoals ieder land doet als er ze onbevoegden tegenkomen.
Op de BBC zag ik dat ze al aan het terugkrabbelen waren en ze het nu over "disputed" gebied hadden. "De grenzen zijn daar vaag" etc.
Rest de vraag of het een bewuste provocatie van de Britten was, een prikje om de Iraniërs uit te testen, of een niks meer dan een onnozele fout.
Ja.. En.. Je doet alsof dat niet in ons belang is.. Leve de glorie en de eer van 't vrije Westen.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:53 schreef Hallulama het volgende:
Waar twee kijven hebben twee schuld. Waarom accepteert de wereld dit? Alsof het allemaal enkel en alleen aan Iran ligt, of aan welke partij dan ook, onzin!
Het zijn gewoon incidenten welke onderdeel zijn van Het Grote Verborgen Schaakspel
Ik maak dan maar gebruik van een middeleeuwse schaar en concludeer dat Ahmedinajad gewoon net zo'n demagoog is als Bush en net zo eenvoudig internationale confrontatie gebruikt om zijn eigen positie in zijn eigen land te verstevigen.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:57 schreef Aurora025 het volgende:
Wel eens aan gedacht aan de mogelijkheid dat Ahmadinedschad een wetende pion is in het het grote spel? Bewijzen heb ik niet, maar het zou me niet verbazen dat het Iran gedoe controlled opposition is, net zoals die Chavez. Chavez en Ahmadinedschad zijn dikke vrienden en Chavez en Fidel Castro trouwens ook.
Outcasts hebben altijd de neiging naar elkaar toe te trekken.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:57 schreef Aurora025 het volgende:
Wel eens aan gedacht aan de mogelijkheid dat Ahmadinedschad een wetende pion is in het het grote spel? Bewijzen heb ik niet, maar het zou me niet verbazen dat het Iran gedoe controlled opposition is, net zoals die Chavez. Chavez en Ahmadinedschad zijn dikke vrienden en Chavez en Fidel Castro trouwens ook.
De schatten van de wereld ongelijkmatig verdelen onder zijn inwoners is in niemands belang, op den duur zijn er geen winnaars, en zelfs als je zou winnen, dan zie je wanneer je in de spiegel kijkt alsnog een verliezer.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:58 schreef SuperbDeLux het volgende:
Ja.. En.. Je doet alsof dat niet in ons belang is.. Leve de glorie en de eer van 't vrije Westen.
Precies, daarom is het ook volkomen onzin om partij te kiezen in deze.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:00 schreef Monidique het volgende:
Ik maak dan maar gebruik van een middeleeuwse schaar en concludeer dat Ahmedinajad gewoon net zo'n demagoog is als Bush en net zo eenvoudig internationale confrontatie gebruikt om zijn eigen positie in zijn eigen land te verstevigen.
Mooie beeldspraak maar ik heb nog steeds geen zin om in een door moslims gedomineerde wereld te leven. Kijk, _uiteindelijk_ zullen we vast wel allemaal vriendjes worden in de verre toekomst maar wat mij betreft is de wereld daar nog eventjes niet aan toe.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:02 schreef Hallulama het volgende:
[..]
De schatten van de wereld ongelijkmatig verdelen onder zijn inwoners is in niemands belang, op den duur zijn er geen winnaars, en zelfs als je zou winnen, dan zie je wanneer je in de spiegel kijkt alsnog een verliezer.
Niet alles, maar voor wat betreft globale politiek moet je het zeker in overweeg nemen en niet alles afstempelen als onzin, zoals velen van jullien doen.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:59 schreef Commensaal het volgende:
Tuurlijk, het is allemaal weer één groot complot![]()
Schrijf er een brief over naar de Metro, zou ik zeggenquote:Op zondag 25 maart 2007 22:06 schreef Aurora025 het volgende:
[..]
Niet alles, maar voor wat betreft globale politiek moet je het zeker in overweeg nemen en niet alles afstempelen als onzin, zoals velen van jullien doen.
Ja dat is ook het uitgangspunt van mijn post.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:32 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Hiermee geef je aan dat je er al van uitgaat dat de Britten fout zitten, en dat is helemaal niet zeker.
Ik zeg niet dat het niet zo is, maar dit is wel erg suggestief.
Natuurlijk wel. Gevangenen ruilen, nationale prestige of als signaal. Het is raar om te denken dat Iran geen vuile spelletjes zou spelen.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:13 schreef NorthernStar het volgende:
Het is imo niet logisch dat Iran de Britten buiten Iraanse territoriale wateren zou arresteren. Ze hebben er niks mee te winnen.
Dat wat je zegt over dat de wereld er (in zijn geheel) nog niet aan toe is, daar ben ik het ongeveer mee eens.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:06 schreef SuperbDeLux het volgende:
Mooie beeldspraak maar ik heb nog steeds geen zin om in een door moslims gedomineerde wereld te leven. Kijk, _uiteindelijk_ zullen we vast wel allemaal vriendjes worden in de verre toekomst maar wat mij betreft is de wereld daar nog eventjes niet aan toe.
Bovendien hebben jij zowel als ik geen zin om onze rijkdommen (of macht) op te geven voor Afrikanen en al helemaal niet voor anti-Westerse vrouw-onderdrukkende hysterisch gelovige Midden-Oosterlingen.
com·plot (het ~, ~ten)quote:Op zondag 25 maart 2007 22:09 schreef Commensaal het volgende:
Schrijf er een brief over naar de Metro, zou ik zeggen![]()
Het is niet omdat ik denk dat Iran geen vuile spelletjes zou spelen maar omdat ik denk dat het in dit geval in hun nadeel zou zijn. Waarom de partijen die escalatie willen in de kaart spelen?quote:Op zondag 25 maart 2007 22:15 schreef Monidique het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Gevangenen ruilen, nationale prestige of als signaal. Het is raar om te denken dat Iran geen vuile spelletjes zou spelen.
Not if http://www.raytheon.com can help it.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:17 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Ben benieuwd of opkomende landen ons model hanteren, in dat geval zullen we aardig hard van de troon worden gestoten
Doe mij maar liever http://www.steorn.com/quote:Op zondag 25 maart 2007 22:23 schreef SuperbDeLux het volgende:
Not if http://www.raytheon.com can help it.
Je hebt helaas een punt, maar, in het geval van Iran moet ik wel zeggen dat ik niet verwacht, ook al hebben ze kernwapens, dat ze deze ooit zullen inzetten. Dat betekent namelijk zelfmoord.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:23 schreef SuperbDeLux het volgende:
Not if http://www.raytheon.com can help it.
Ik stel in ieder geval voor om als Westen voorlopig dominant te blijven over alle instabiele factoren die potentiele bedreigingen vormen en tevens rijker en rijker te worden (uiteindelijk is dat volgens jou immers in ieder's belang, we're all one big doorstep, right?).
Uiteindelijk gaan we alle ontwikkelingslanden helpen, echt, heus. Maar voorlopig moeten we even keihard zorgen dat we niet straks met kernwapengevaarlijke ayatollah's te maken krijgen, anders komt die little fluffy clouds toekomst van jou nog veel meer in gevaar.
Zoals Libanon die soldaten ontvoert, of Irak die alle sancties aan zijn laars lapte?quote:Op zondag 25 maart 2007 22:21 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Het is niet omdat ik denk dat Iran geen vuile spelletjes zou spelen maar omdat ik denk dat het in dit geval in hun nadeel zou zijn. Waarom de partijen die escalatie willen in de kaart spelen?
Bouwt AQ niet voornamelijk voort op het gedachtengoed van de wijlen Sayyid Qutb? Te weten dat het Westen goddeloos is geworden door ons morele relativisme wat onvermijdelijk leidt tot nihilisme wat ten talle tijden voorkomen dient te worden door middel van Islam als totaalsysteem van moraal, wet en regering? Werkelijk fantastisch hoe politiek en religie elkaar soms kunnen vinden.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:34 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Wel, heb je je wel eens verdiept in terroristische organisaties? Die terroristen komen niet zomaar uit de lucht vallen weet u, vandaar dat ik zeg, don't shit on your own doorstep. De drie voornaamste punten van Al Qaeda zijn politiek van aard, niet religieus.
Het feit dat de meeste terroristen in naam van Allah hun daden verrichten is hetzelfde als dat de meeste westerse soldaten in naam van vrijheid en democratie hun daden verrichten, maar uiteindelijk gaat het natuurlijk heel ergens anders om, aan beide kanten.
De IDF soldaten zijn in Libanon gevangen genomen en Irak had achteraf gewoon gelijk, de wapenprogramma's bestonden niet meer.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:45 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Zoals Libanon die soldaten ontvoert, of Irak die alle sancties aan zijn laars lapte?
Spioneren in uniform, de meest idiote aanklacht ooit en tegen de Geneefse conventies. Een storm van protest kan niet uitblijven gezien de grote aandacht die schendingen van de Geneefse conventies hebben als het gaat om de rechten van moordende terroristen.quote:Op zondag 25 maart 2007 12:58 schreef Hallulama het volgende:
The Sunday Times: Iran ‘to try Britons for espionage’
Nu nog een oorlog en het zou inderdaad tegen die Geneefse conventies zijn.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:30 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Spioneren in uniform, de meest idiote aanklacht ooit en tegen de Geneefse conventies. Een storm van protest kan niet uitblijven gezien de grote aandacht die schendingen van de Geneefse conventies hebben als het gaat om de rechten van moordende terroristen.
Goed om te weten als iemand over Guantanamo Bay en de GC begint, aangezien er geen officiele oorlogsverklaring is kunnen de gevangenen daar er dus geen rechten aan ontlenen.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:15 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nu nog een oorlog en het zou inderdaad tegen die Geneefse conventies zijn.
Dat zou kunnen. Betekent nog niet dat je ze mag martelen, natuurlijk, maar goed...quote:Op maandag 26 maart 2007 15:06 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Goed om te weten als iemand over Guantanamo Bay en de GC begint, aangezien er geen officiele oorlogsverklaring is kunnen de gevangenen daar er dus geen rechten aan ontlenen.
bij een grens post laatste heb je gelijk in.quote:Op zondag 25 maart 2007 23:33 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
De IDF soldaten zijn in Libanon gevangen genomen en Irak had achteraf gewoon gelijk, de wapenprogramma's bestonden niet meer.
Ja maar het gaat mij nu niet om de feiten, maar meer om het feit dat ze het randje opzochten, met alle gevolgen van dien.quote:Op zondag 25 maart 2007 23:33 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
De IDF soldaten zijn in Libanon gevangen genomen en Irak had achteraf gewoon gelijk, de wapenprogramma's bestonden niet meer.
is wel slim dit soort nep aanvallen uit laten lekken zo moet het leger van iran constant in de hoogste staat van paraatheid gebracht worden wat bakken met geld kost.quote:Op maandag 26 maart 2007 19:00 schreef Aurora025 het volgende:
Operation Bite: April 6 Sneak Attack by US Forces Against Iran Planned Russian Military Sources Warns
http://www.redicecreations.com/article.php?id=738
Het artikel van bovenstaande link is vertaald uit het Frans afkomstig uit onderstaande link.
Het is nog een paar dagen afwachten om te zien of het waar is.
http://fr.rian.ru/world/20070319/62260006.html
http://fr.rian.ru/world/20070321/62387717.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |