Fokkers met paddenstoelen aan boord.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:31 schreef ReMCoDijKSTRa het volgende:
Mooi nu zullen ze iran wel eens moeten aanvallenxD
[..]
Eerder vliegtuigen :d
Jah, toen werden er echt militairen gevangen genomenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:02 schreef retteketet het volgende:
Doet me denken aan het Tonkin-incident.
Eerder aan een incident tijdens de iran-irak oorlog waarbij iran zelfs amerikaanse marine boten heeft aangevallen die in terretoriale water voer.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:02 schreef retteketet het volgende:
Doet me denken aan het Tonkin-incident.
Precies, dan hou je dus ongeveer die 10% overquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:01 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik wil blijven ontkennen.![]()
90% van de rotzooi die ons op tv geprensteerd wordt is slap gelul. Maar wanneer je zelf het nieuws filtert kun je toch redelijk wat nieuws eruit filteren.
Welnee, de kans is groot dat beide landen dit op een beschaafde manier oplossen. Iets waar ik eigenlijk ook wel van uit ga. Anders wordt het weer lekker live-oorlog kijken op NOVA, CNN en webcams.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:24 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Je staat er echt om te trappelen he?
Jawel , je geeft de voorkeur aan je tweede zin. Dat is echt wel duidelijk . T geeft niet hoorquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:14 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Welnee, de kans is groot dat beide landen dit op een beschaafde manier oplossen. Iets waar ik eigenlijk ook wel van uit ga. Anders wordt het weer lekker live-oorlog kijken op NOVA, CNN en webcams.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:03 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Jah, toen werden er echt militairen gevangen genomen![]()
Dat zijn al die postings van jou die ik eigenlijk probeer te negerenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:10 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Precies, dan hou je dus ongeveer die 10% over![]()
En die andere 90% lees jij ook omdat jij gewoon ordinair ge-entertained wilt worden.
Omdat ze in rubbere speedbootjes zaten en het op moesten nemen tegen destroyers...dat zou wel de reden zijn geweest.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:25 schreef _The_General_ het volgende:
Waarom hebben de Britten zich niet dood gevochten trouwens? Waar is die goede oude tijd van de Royal Navy gebleven!
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:48 schreef Finder_elf_towns het volgende:
http://www.warning1938alert.ytmnd.com/
Het gaat erom dat ik niet hoop op een escalatie.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:21 schreef JohnDope het volgende:
Ik zie het probleem niet feessie, jij gaat ook zitten kijken.
Typisch, de britse regering meldde dat ze in Iraakse wateren bezig waren.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:37 schreef Frutsel het volgende:
volgens SkyNews zijn er 'exclusieve' radar en satelietbeelden door de Amerikanen verstrekt waaruit voor 100% blijkt dat de Britten in Internationale Wateren waren..
Naja, laat maar zien dat bewijs dan
De VS en bewijzen...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:37 schreef Frutsel het volgende:
volgens SkyNews zijn er 'exclusieve' radar en satelietbeelden door de Amerikanen verstrekt waaruit voor 100% blijkt dat de Britten in Internationale Wateren waren..
Naja, laat maar zien dat bewijs dan
Ik wel, van mij mag het los gaan.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:46 schreef feessie het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ik niet hoop op een escalatie.
Misschien moeten ze even aan maikuul hier vragen om wat te paintenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:25 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
De VS en bewijzen...
Heb je even geduld?
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:35 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Misschien moeten ze even aan maikuul hier vragen om wat te painten![]()
Iran is veel betrouwbaarder ja, en in een conflict steun je natuurlijk veel liever Iran dan de UK...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:25 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
De VS en bewijzen...
Heb je even geduld?
Laten we hopen op het eerste maar de kans is groot dat het de tweede wordtquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:17 schreef RZero het volgende:
Diplomatieke rel of de start van een nieuwe oorlog?
*Vult de jerrycans alvast*
Ik vind ze beiden even onbetrouwbaar, dus wie je steunt is van geen belang, maarja mijn opinie natuurlijkquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:22 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Iran is veel betrouwbaarder ja, en in een conflict steun je natuurlijk veel liever Iran dan de UK...![]()
Politici zijn nooit betrouwbaar, in conflict-situaties nog minder. Echter lijkt mij dat we wat een heleboel zaken betreft toch veel meer op 1 lijn zitten met de UK dan met Iran.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:33 schreef EricT het volgende:
[..]
Ik vind ze beiden even onbetrouwbaar, dus wie je steunt is van geen belang, maarja mijn opinie natuurlijk
Ik zou niemand steunen, maar zodra Iran ongeprovoceerd aangevallen wordt, dan hebben ze alle recht terug te slaan en is de aanvallende partij, Amerika of Engeland dus, de foute agressor, ja, en omgekeerd geldt dat ook.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:22 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Iran is veel betrouwbaarder ja, en in een conflict steun je natuurlijk veel liever Iran dan de UK...![]()
In deze lijkt Iran me toch betrouwbaarder, aangezien dat land nog nooit een ander land heeft aangevallen op valse gronden. Sterker nog, Iran was in haar huidige vorm (islamitische republiek, vanaf 1979) nog nooit de aanvallende partij in welke oorlog dan ook.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:38 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Politici zijn nooit betrouwbaar, in conflict-situaties nog minder. Echter lijkt mij dat we wat een heleboel zaken betreft toch veel meer op 1 lijn zitten met de UK dan met Iran.
Je bent niet helemaal lekker.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:22 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Iran speelt ook spelletjes hoor. Ik denk dat geen land echt 100 % betrouwbaar is.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:03 schreef retteketet het volgende:
[..]
In deze lijkt Iran me toch betrouwbaarder, aangezien dat land nog nooit een ander land heeft aangevallen op valse gronden. Sterker nog, Iran was in haar huidige vorm (islamitische republiek, vanaf 1979) nog nooit de aanvallende partij in welke oorlog dan ook.
Ik geloof dat die post vrij sarcastisch was.quote:
Is tie ookquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:45 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik geloof dat die post vrij sarcastisch was.
Dan knallen we gewoon een passagiersvliegtuig uit de lucht, zoals 'back in the day'.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:12 schreef KlootMajoor het volgende:
Een tip en een vraag
De tip:
Als de oorlog begint, dan je TV op de WC zetten
Ik heb met de Irak oorlog ondervonden dat een oorlog en lekker poepen ongekend goed samen gaan
Lekker persen terwijl je dus naar de beelden kijkt, net zoiets als een boekje lezen terwijl je aan het poepen bent
De vraag:
Wat nou als deze militairen op Ogrish.com verschijnen waarin ze dus allemaal onthoofd worden? is dat een echte aanleiding of zal er alleen maar een hele hoop boe-geroep komen waarna het toch weer sust?
Ik ben toch bang dat Iran dan een flinke trap onder zijn reet gaat krijgen, en de verantwoordelijken, o.a Ahmadinejad hetzelfde lot wacht als Saddam.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:12 schreef KlootMajoor het volgende:
Een tip en een vraag
De tip:
Als de oorlog begint, dan je TV op de WC zetten
Ik heb met de Irak oorlog ondervonden dat een oorlog en lekker poepen ongekend goed samen gaan
Lekker persen terwijl je dus naar de beelden kijkt, net zoiets als een boekje lezen terwijl je aan het poepen bent
De vraag:
Wat nou als deze militairen op Ogrish.com verschijnen waarin ze dus allemaal onthoofd worden? is dat een echte aanleiding of zal er alleen maar een hele hoop boe-geroep komen waarna het toch weer sust?
mag ik ok meedoenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:23 schreef Finder_elf_towns het volgende:
RAPTURE! RAPTURE! RAPTURE! RAPTURE! RAPTURE! RAPTURE! RAPTURE! RAPTURE!
Ik denk eerder Iran. In engeland zeggen ze nooit sorry..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:24 schreef ShaoliN het volgende:
Ze zullen hoogst waarschijnlijk wel weer sorry moeten zeggen in England, en dan worden ze vrijgelaten. Verwacht er niet veel van eigenlijk.
Moeten ze vooral doen . Dan ligt Iran gelijk plat. Geloof me .. Iran is een schijtvolk met veel praatjes.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:54 schreef bijlmersjaakie het volgende:
Binnen een jaar schiet Iran iets af richting bezet Palestina.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |