Exact.quote:Natuurlijk is iedereen verontwaardigd, maar laten we het eens omdraaien. De Amerikanen in Irak houden nu al maanden 5 Iraanse diplomaten vast, zonder enig (openbaar gemaakt) bewijs. Hoor je daar iemand over?
Uit dat Zogby onderzoek wat ik hiet vaker gepost heb blijkt dat dit regime brede steun geniet onder de Iraniėrs, met name onder jongeren.quote:Op zondag 25 maart 2007 18:21 schreef Monidique het volgende:
Ja, de Iraniėrs willen oorlog...
Dan heeft ie een behoorlijke tik van de molen gehad.quote:Op zondag 25 maart 2007 18:59 schreef __Saviour__ het volgende:
het gewone volk heeft vast geen trek in oorlog. maar hun president stuurt heel doelbewust aan op confrontaties.
Nou en? Betekent dat meteen dat de Iraanse bevolking zit te wachten op een oorlog? Iran trekt zich terecht niets aan van de loze kreten van de NAVO-landen, en dat is iets heel anders dan aansturen op een oorlog.quote:Op zondag 25 maart 2007 18:27 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Uit dat Zogby onderzoek wat ik hiet vaker gepost heb blijkt dat dit regime brede steun geniet onder de Iraniėrs, met name onder jongeren.
Dat loze moeten we nog eens bezien het is wel de machtigste militaire organisatiequote:Op zondag 25 maart 2007 20:16 schreef retteketet het volgende:
[..]
Nou en? Betekent dat meteen dat de Iraanse bevolking zit te wachten op een oorlog? Iran trekt zich terecht niets aan van de loze kreten van de NAVO-landen, en dat is iets heel anders dan aansturen op een oorlog.
beetje raar niemand wil oorlog en zeker het "gewone volk" nietquote:Op zondag 25 maart 2007 18:21 schreef Monidique het volgende:
Ja, de Iraniėrs willen oorlog...
Waarom zou het niet veel simpeler zijn dat de Britten zich idd in Iran's territoriale wateren bevonden en de Iraanse marine, die daar bezig is met een grote oefening, ze gewoon heeft opgepakt? Zoals ieder land doet als er ze onbevoegden tegenkomen.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:41 schreef robin_A het volgende:
Iran probeert gewoon tijd te winnen dit zou een aanval ietsje uit kunnen stellen, ivm de veiligiheid van de Britse mariniers
Hiermee geef je aan dat je er al van uitgaat dat de Britten fout zitten, en dat is helemaal niet zeker.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:51 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Waarom zou het niet veel simpeler zijn dat de Britten zich idd in Iran's territoriale wateren bevonden en de Iraanse marine, die daar bezig is met een grote oefening, ze gewoon heeft opgepakt? Zoals ieder land doet als er ze onbevoegden tegenkomen.
Op de BBC zag ik dat ze al aan het terugkrabbelen waren en ze het nu over "disputed" gebied hadden. "De grenzen zijn daar vaag" etc.
Rest de vraag of het een bewuste provocatie van de Britten was, een prikje om de Iraniėrs uit te testen, of een niks meer dan een onnozele fout.
Ja.. En.. Je doet alsof dat niet in ons belang is.. Leve de glorie en de eer van 't vrije Westen.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:53 schreef Hallulama het volgende:
Waar twee kijven hebben twee schuld. Waarom accepteert de wereld dit? Alsof het allemaal enkel en alleen aan Iran ligt, of aan welke partij dan ook, onzin!
Het zijn gewoon incidenten welke onderdeel zijn van Het Grote Verborgen Schaakspel
Ik maak dan maar gebruik van een middeleeuwse schaar en concludeer dat Ahmedinajad gewoon net zo'n demagoog is als Bush en net zo eenvoudig internationale confrontatie gebruikt om zijn eigen positie in zijn eigen land te verstevigen.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:57 schreef Aurora025 het volgende:
Wel eens aan gedacht aan de mogelijkheid dat Ahmadinedschad een wetende pion is in het het grote spel? Bewijzen heb ik niet, maar het zou me niet verbazen dat het Iran gedoe controlled opposition is, net zoals die Chavez. Chavez en Ahmadinedschad zijn dikke vrienden en Chavez en Fidel Castro trouwens ook.
Outcasts hebben altijd de neiging naar elkaar toe te trekken.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:57 schreef Aurora025 het volgende:
Wel eens aan gedacht aan de mogelijkheid dat Ahmadinedschad een wetende pion is in het het grote spel? Bewijzen heb ik niet, maar het zou me niet verbazen dat het Iran gedoe controlled opposition is, net zoals die Chavez. Chavez en Ahmadinedschad zijn dikke vrienden en Chavez en Fidel Castro trouwens ook.
De schatten van de wereld ongelijkmatig verdelen onder zijn inwoners is in niemands belang, op den duur zijn er geen winnaars, en zelfs als je zou winnen, dan zie je wanneer je in de spiegel kijkt alsnog een verliezer.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:58 schreef SuperbDeLux het volgende:
Ja.. En.. Je doet alsof dat niet in ons belang is.. Leve de glorie en de eer van 't vrije Westen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |