Wat is er leuk aan het posten van dealerspots?quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:49 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Dus?Toch een aangename auto op die foto.
Zelfde discussie als wat er boeiend is aan eindeloze spots van dure auto's uit landen waar 3/4e hier nooit komt. Ik vind af en toe een mooie dealerspot wel leuk, zeker als er een vette normale spot bijstaat (RS4+S6)quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan het posten van dealerspots?![]()
wat is er leuk aan om in een plaats waarvan bekend staat dat er rijke mensen komen 1000000 foto's van 1 en dezelfde auto's te postenquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan het posten van dealerspots?![]()
Ik ruik jaloezie.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:08 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wat is er leuk aan om in een plaats waarvan bekend staat dat er rijke mensen komen 1000000 foto's van 1 en dezelfde auto's te posten![]()
dat die regeltjes ergens anders gelden wil niet automatisch zeggen dat ze hier ook worden toegepast.....
iedereen staat in dit topic vrij om te posten wat die wil, en zo zal het ook blijven
ooh wat ben ik jalours op de foto's die jij maakt en hier postquote:
Volgens mij ben je wel jaloers anders zou je niet zo'n probleem maken.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:31 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ooh wat ben ik jalours op de foto's die jij maakt en hier post![]()
wordt helemaal jalours op sommige posts van je
ik hoef geen foto's van auto te maken, ik rij er wel in![]()
Ga je je lancia nog rijden?quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:31 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ooh wat ben ik jalours op de foto's die jij maakt en hier post![]()
wordt helemaal jalours op sommige posts van je
ik hoef geen foto's van auto te maken, ik rij er wel in![]()
ooh maakt mij verder niet uit in princiepe hoor, was meer een reactie op zijn reactie van die dealerpost.....quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:36 schreef Boink het volgende:
Wat is er anders aan een ferrari in Malibu dan in NL? Zou het wel tof vinden als iemand anders laat zien wat er aan de andere kant van de wereld zou rijden.. Maarja zal wel de enige zijn
Nou, laten we dan afspreken dat ik niet zeur over dealerspots en jij niet over spots uit plekken waar het makkelijk spotten is.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:41 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ooh maakt mij verder niet uit in princiepe hoor, was meer een reactie op zijn reactie van die dealerpost.....
de een vind bijzondere auto bij een dealer mooi en de anders vind spotten op een rijkeluis plaats waar dit soort auto's net zo standaard zijn als de stoeptegels.....
allebei makkelijke spots imo
ja heel ergquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij ben je wel jaloers anders zou je niet zo'n probleem maken.![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nou, laten we dan afspreken dat ik niet zeur over dealerspots en jij niet over spots uit plekken waar het makkelijk spotten is.
lease vwquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:39 schreef Boink het volgende:
[..]
Ga je je lancia nog rijden?
Ben benieuwd wat je rijd.
Ik weet wat ik heb gezegd.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:47 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ja heel erg![]()
maar ging meer om het onderstaande punt wat je zelf post![]()
[..]
je vroeg wat ik nu rijquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:55 schreef Boink het volgende:
Dat is nou niet echt wat wij spotten.
Succes verder en OT.
Ik zie daar nog een nieuwe TT staan en een S3 (?).quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Leuk, zo naast elkaar
Wel jammer van de kwaliteit
als of een nieuwe TT zo speciaal is. Daar word je mee dood gegooid op de wegquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik zie daar nog een nieuwe TT staan en een S3 (?).![]()
Gave auto, maar die kleurquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:34 schreef CybPraetorian het volgende:
Maandag gespot in Groningen, achter V&D
BMW M3 E46
[[url=http://xs413.xs.to/xs413/07123/BMW_M3_1.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url][[url=http://xs413.xs.to/xs413/07123/BMW_M3_2.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url][[url=http://xs413.xs.to/xs413/07123/BMW_M3_3.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
beetje jammer inderdaad. Staat op kenteken als Geel, maar als je hem in het echt ziet, meer strontbruin...quote:
Geel is het inderdaad nietquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:51 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
beetje jammer inderdaad. Staat op kenteken als Geel, maar als je hem in het echt ziet, meer strontbruin...
Ja hee, die is bij de RAI gemaakt, zo kan ik ook wel makkelijk spottenquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:57 schreef PrinceSL het volgende:
Deze voldoet aan alle eisen, niet bij de dealer, en in het grootste boeren gat van de omgeving![]()
Aston Martin Db9 Volante
[afbeelding]
Clubje van die dag:quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik zie daar nog een nieuwe TT staan en een S3 (?).![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:43 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ja hee, die is bij de RAI gemaakt, zo kan ik ook wel makkelijk spotten![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:08 schreef ThaFreak het volgende:
iedereen staat in dit topic vrij om te posten wat die wil, en zo zal het ook blijven
HEULNIE! Ik vond die wagen gewoon keigaaf!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Je kent de eigenaar, dat mag niet!
Die 340 is idd wel fapwaardig..quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:42 schreef Kaj_A het volgende:
Viper
[afbeelding]
Lamborghini Diablo
[afbeelding]
Beide in Enschede, wat een geluid in die Lambo
Wat een verschrikkelijk gevalquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:33 schreef Daantke het volgende:
500 SL
[[url=http://file01.uploaddump.nl/~file01/thumbs/kkmqdckwddqpd-Afb041.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://file01.uploaddump.nl/~file01/thumbs/kkmqdckwdqodw-Afb040.jpg]afbeelding][/url]
xD puike spots herman!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
HEULNIE! Ik vond die wagen gewoon keigaaf!
dat klopt, er zaten inderdaad nederlandse platen op.quote:Op zondag 25 maart 2007 23:17 schreef Jaguarized het volgende:
De R8 is ook al gespot in Nijkerk. Op Nederlandse platen.
Kwam je die in NZ tegen? Hoe zouden ze dat met dat kenteken gedaan hebben dat als hij pas 3 dagen op kenteken staat?quote:Op maandag 26 maart 2007 00:51 schreef Jaguarized het volgende:
Vandaag kwam ik deze Quattroporte tegen. Het blijkt dat hij nog maar 3 dagen op kenteken staat.
[afbeelding]
NZquote:Op maandag 26 maart 2007 12:48 schreef Impry het volgende:
[..]
Kwam je die in NZ tegen? Hoe zouden ze dat met dat kenteken gedaan hebben dat als hij pas 3 dagen op kenteken staat?
Toen ik deze Caliber bij mij in de straat spotte, stond hij nog maar 1 dag op kentekenquote:Op maandag 26 maart 2007 00:51 schreef Jaguarized het volgende:
Vandaag kwam ik deze Quattroporte tegen. Het blijkt dat hij nog maar 3 dagen op kenteken staat.
[afbeelding]
NZ?quote:Op maandag 26 maart 2007 12:48 schreef Impry het volgende:
[..]
Kwam je die in NZ tegen? Hoe zouden ze dat met dat kenteken gedaan hebben dat als hij pas 3 dagen op kenteken staat?
Jij wint.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:02 schreef Daantke het volgende:
[..]
Toen ik deze Caliber bij mij in de straat spotte, stond hij nog maar 1 dag op kenteken![]()
[[url=http://file01.uploaddump.nl/~file01/thumbs/kkmeqcdkaaocq-fotos-022.jpg]afbeelding][/url]
Aangezien er in het profiel NZ staat en de omgeving er ook redelijk buitenlands uitziet vroeg ik het mij af...quote:Op maandag 26 maart 2007 12:54 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
NZuhm denk toch echt dat ergens in het westen van NL is gespot, gok ik zo...
![]()
Dat moet ik nog eens aanpassen, ik woon alweer in NL sinds juli 2006.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:04 schreef Impry het volgende:
[..]
Aangezien er in het profiel NZ staat en de omgeving er ook redelijk buitenlands uitziet vroeg ik het mij af...![]()
![]()
![]()
http://autogespot.com/index.php?id=125quote:Op maandag 26 maart 2007 00:07 schreef RonaldV het volgende:
[..]
dat klopt, er zaten inderdaad nederlandse platen op.
alfa spiderquote:Op maandag 26 maart 2007 23:34 schreef Jaguarized het volgende:
Voor de liefhebbers: een of andere oude Alfa. Denk ik.
[afbeelding]
Dit was echt mazzel. Ik was bezig met een photoshoot, komt er ineens een Quattroporte, C6 Z06, XK8 langsrijden. Ja dan toch maar ff platen he.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:42 schreef eer-ik het volgende:
jij komt echt op de goeie wegen he
Ik kom hier in de randstad nooit echt chille wagens tegen...
Ja, behalve dat ze bij mij rond de zaak nogal veel rijden (A44, HAI)
Verder eik nooit.
Allichtquote:Op maandag 26 maart 2007 23:49 schreef Jaguarized het volgende:
Is Katwijk aan Zee niks voor op een zaterdag of zondag?
Een rode C6 toevallig?quote:Op maandag 26 maart 2007 23:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dit was echt mazzel. Ik was bezig met een photoshoot, komt er ineens een Quattroporte, C6 Z06, XK8 langsrijden. Ja dan toch maar ff platen he.In de randstad kom je juist veel tegen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, je zou idd zeggen van welquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je zou toch verwachten dat zulke shit op NL-platen juist in de randstad wat meer ziet...
Ik rij dit:quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:29 schreef Jaguarized het volgende:
@eer-ik: Juist! Wat rij je zelf?
@Loekje: Nee, geen C6.
Aston Martin DB7 Vantage. Vette kleur.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
hij/zij weet zelf ook wel denk ik dat ie in een opvallende auto rijdtquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:31 schreef blup het volgende:
Wat vind de eigenaar er nou van dat jij er zo voor gaat staan en een foto maakt?
De vrouw op de passagiersstoel zwaaide en glimlachte toen ze bocht om reden. Er stond een "file" overigens.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:31 schreef blup het volgende:
Wat vind de eigenaar er nou van dat jij er zo voor gaat staan en een foto maakt?
Idd.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
De vrouw op de passagiersstoel zwaaide en glimlachte toen ze bocht om reden. Er stond een "file" overigens.![]()
@eer-ik: Mooie cruisebakkie.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |